abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_140501220
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 05:14 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Zo irritant is dat. Blij dat er niet thuis ben dit jaar. Lawaai, gedoe om weg te komen uit je huis en wát een tokkievolk dat daar komt. :')
geen tokkies, krakers.
super leuk festival. de politie mag niet eens het terrein op, lol. (niet in uniform in ieder geval..)
pi_140501928
Ziet er leuk uit idd... en staatseinde gaat draaien zie ik _O_


American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_140504598
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 11:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ziet er leuk uit idd... en staatseinde gaat draaien zie ik _O_

hehe grappig... :P ja prima muziekjes zaterdag!
pi_140513244
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 11:22 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

geen tokkies, krakers.
super leuk festival. de politie mag niet eens het terrein op, lol. (niet in uniform in ieder geval..)
Ik heb het over de braderie over de ASW, duh. :{ :')
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  Forum Admin donderdag 29 mei 2014 @ 18:12:53 #30
232445 crew  Specularium
pi_140513270
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 18:11 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ik heb het over de braderie over de ASW, duh. :{ :')
Stel je niet aan man.
pi_140513290
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 18:12 schreef Specularium het volgende:

[..]

Stel je niet aan man.
Sorry, maar als ik uren lang volksmuziek hoor, te dikke wijven in panterprint legging en jas met bontkraag zie lopen, etc, etc. dan ben ik heel blij dat ik dat dit jaar niet hoef te zien.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  Forum Admin donderdag 29 mei 2014 @ 18:31:21 #32
232445 crew  Specularium
pi_140513678
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 18:14 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Sorry, maar als ik uren lang volksmuziek hoor, te dikke wijven in panterprint legging en jas met bontkraag zie lopen, etc, etc. dan ben ik heel blij dat ik dat dit jaar niet hoef te zien.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 18:12 schreef Specularium het volgende:

[..]

Stel je niet aan man.
pi_140513963
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 18:31 schreef Specularium het volgende:

[..]

[..]

Sorry hoor, wist niet dat je boos werd.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_140519140
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 18:11 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ik heb het over de braderie over de ASW, duh. :{ :')
oh okee.
dan mee eens, lol..
pi_140539731
Corio was weer eens lekker bezig.

http://www.destadutrecht.(...)g-naar-perrons-mogen

Vooral proberen te verhinderen dat mensen makkelijk bij het station kunnen komen. Als het aan Corio ligt moet iedereen verplicht omlopen langs de winkels. En om dat af te dwingen zijn ze zelfs naar de rechter gegaan. Klantvriendelijkheid is bij dit bedrijf ver te zoeken.
pi_140541459
Een shirt gekocht van de UFOpiloot vandaag _O-





quote:
De naam Imro van Hetten zal u waarschijnlijk niet zo veel zeggen, maar zijn bijnaam ‘De Ufopiloot’ doet waarschijnlijk wel een belletje rinkelen. Van Hetten werd een bekend gezicht als zwerver in de binnenstad van Utrecht. Sinds vorige week is het ook mogelijk om een Support Your Locals-shirt te kopen met zijn gezicht er op.

De shirts zijn online en in de Utrechtse winkels Revenge en Prime-Sneakers & Consignment te koop. Gisterenmiddag verraste Van Hetten deze laatste winkel met een bezoekje: ‘hij wilde zijn shirt zien’. Hij kreeg zijn eigen shirt van Michiel Meulemans van Support Your Locals, een daarnaast kreeg hij van Prime een paar gloednieuwe exclusieve Nikes (“Het zijn mooiere schoenen die ik zelf ooit heb gedragen”, aldus Meulemans) die matchen bij zijn shirt en outfit.

De reactie van Van Hetten was verrassend – of niet: “Kent de koning me al? Heb je al duizend shirts verkocht?” Meulemans moet hem daarin teleurstellen. Hij laat weten dat mensen wel enthousiast zijn over de shirts, en dat de shirts voor de tijd dat ze in de winkel liggen al best hard gaan.

Leuk feitje: Imro was vroeger een A-klasse vechter in de lichtgewicht klasse. Hij was één van de eerste Nederlanders die begin jaren ’70 naar Thailand ging om te trainen en te vechten. Meer van zulke informatie is te vinden op yourlocals.nl. Support Your Locals is een Utrechts initiatief dat t-shirts verkoopt met een verhaal. Een deel van de opbrengst gaat naar het goede doel – op dit moment daklozenopvang Catharijnehuis.
http://www.duic.nl/nieuws(...)ent-de-koning-me-al/
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 16:17:08 #37
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_140541682
Men is op het Jaarbeursplein weer helemaal in de stress geschoten vanwege de werkzaamheden van de NS. Halve plein is afgezet omdat er veel bussen moeten rijden. Nu kan je dus niet meer met de fiets langs de overkant rijden, wat ook heel handig niet aangegeven staat vantevoren. Je kunt zelfs bij de jaarbeurs niet oversteken met de fiets, je moet helemaal door naar de Rabobank, want je zou maar een voetganger tegenkomen.
pi_140590613
En.... Tivoli Oudegracht is dicht. Gisteravond was het laatste optreden van The Kyteman Orchestra. Nu maar eens naar die nieuwe op t Vredenburg.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_140591052
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 08:55 schreef speknek het volgende:
Heb vandaag de fietsenstalling op Jaarbeursplein uitgeprobeerd. Ziet er mooi uit, maar ik vind het nog geen onverdeeld genoegen. Het jaarbeursplein is een chaos met voetgangers, trams en auto's en eigenlijk is er niet echt een goede fietsoprit naar de stalling. Dan in de stalling is het gelijk al een tijd zoeken naar een plek (op de begane grond, zag dat er op hogere verdiepingen nog veel plek vrij was, maar ik ben er nog niet achter hoe je daar komt), daarna moet je twintig trappen op (geen roltrappen) en kom je nog steeds buiten het station uit. Uiteindelijk leidt het tot drie minuten vertraging dus dat valt nog wel te overzien, je bent alleen licht bezweet door de trappen, in vergelijking met eerst.

Oh en de in en uitcheckpalen staan aan de zijkant. Waarschijnlijk hopen ze dat je vergeet uit te checken, zodat je een paar weken later vijftig euro mag lappen.
Ze mogen wel even een fietspad voor de deur leggen ja.

De trap naar boven kan je bijna niet missen, vanaf de incheckpaaltjes rechtdoor blijven lopen, dan aan je linkerhand zie je weer een trap met een richel voor je fiets.

Dan ergens bij rij 25 of 26 (als je op de tweedde verdieping zou staan) zit een trappenhuis zodat je gelijk boven bent.
  zondag 1 juni 2014 @ 11:12:49 #40
141482 Q.
JurassiQ
pi_140592295
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 08:18 schreef Nielsch het volgende:
En.... Tivoli Oudegracht is dicht. Gisteravond was het laatste optreden van The Kyteman Orchestra. Nu maar eens naar die nieuwe op t Vredenburg.
Gisteren daar een rondleiding gehad, erg gaaf gebouw.
For great justice!
  zondag 1 juni 2014 @ 11:55:29 #41
8369 speknek
Another day another slay
pi_140593189
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:31 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ze mogen wel even een fietspad voor de deur leggen ja.

De trap naar boven kan je bijna niet missen, vanaf de incheckpaaltjes rechtdoor blijven lopen, dan aan je linkerhand zie je weer een trap met een richel voor je fiets.

Dan ergens bij rij 25 of 26 (als je op de tweedde verdieping zou staan) zit een trappenhuis zodat je gelijk boven bent.
Dacht al zoiets, dat moet wel helpen. Had liever dat je naar beneden/omhoog kon fietsen zoals bij de fietsenstalling aan de andere kant zou moeten kunnen, maar ik snap ook wel dat dat hier tot gevaarlijke situaties zou kunnen leiden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 2 juni 2014 @ 08:46:51 #42
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_140621951
Wat was er gisteren nog te doen in Tivoli oudegracht? Er stond rond 20:00 een flinke rij.
pi_140621958
Afscheidsfeest voor medewerkers volgens mij.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_140622292
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 08:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Afscheidsfeest voor medewerkers volgens mij.
Dit ja.

Bovendien is de kans aanwezig dat Kytopia gaat verhuizen naar Tivoli Oudegracht... Lijkt me wel een goede bestemming voor het pand.

http://www.duic.nl/cultuu(...)-gevonden-te-hebben/
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_140622316
Ow en toiletjuffrouw Sannie mag blijven in TivoliVredenburg!!! Goed nieuws.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_140627920
even treuren om tivoli... ;(
pi_140628196
quote:
6s.gif Op maandag 2 juni 2014 09:17 schreef Nielsch het volgende:
Ow en toiletjuffrouw Sannie mag blijven in TivoliVredenburg!!! Goed nieuws.
Gelukkig, ik miste haar al. Heb zelf maar geroepen dat de dames moesten afknijpen :')
  maandag 2 juni 2014 @ 13:43:18 #48
141482 Q.
JurassiQ
pi_140630461
Gezellig protest tegen het leenstelsel bij de opening van DomUnder.
For great justice!
pi_140630563
Het leenstelsel is ook het allerdomste idee ooit. Onbenullige kleine bezuiniging waarmee je een hele generatie jongeren in de schulden steekt. Maar vooral de babyboomers de hand boven het hoofd houden. En oh ja, ook met plannen komen waarbij je door je studielening veel moeilijker een hypotheek kan krijgen na je studie. Ja, dat zal de huizenmarkt goed doen. Totaal geen visie helaas dit kabinet.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 2 juni 2014 @ 13:51:21 #50
141482 Q.
JurassiQ
pi_140630691
Er waren op het Domplein ook een flink aantal (rijke) babyboomers die de protesterende studenten stonden uit te lachen. Ik had zin om ze te slaan. Eigenlijk jammer dat ik dat niet heb gedaan.
For great justice!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')