abonnement Unibet Coolblue
pi_148383910
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 21:46 schreef Lovechild het volgende:

[..]

En het is inmiddels bevestigd:

quote:
Cameron Diaz and Benji Madden sure are off to a sweet start in 2015. The two "were married [Monday] evening in an intimate ceremony at their home in Los Angeles," their rep confirms exclusively to PEOPLE.
Bron: http://www.people.com/article/cameron-diaz-marries-benji-madden

Ook Howard Donald van Take That is getrouwd:

quote:
Howard Donald has married Katie Halil.
The Take That star tied the knot with his new wife last Friday in a secret two-day wedding extravaganza.
A spokesperson for Howard told MailOnline: 'I can confirm Howard Donald and Katie Halil were married at a private ceremony for close family and friends on January 2.'
Bron: http://www.dailymail.co.u(...)ange-attendance.html

En Stephen Fry is van plan met z'n toyboy te trouwen:

quote:
Stephen Fry said today he is 'very happy' after he announced he will marry his 27-year-old boyfriend following a whirlwind romance.
The 57-year-old QI presenter and comedian was first pictured with Elliott Spencer in November, but the pair are understood to have become a couple over the summer.
Just before Christmas they registered to marry in Norfolk, where Fry grew up.
He tweeted today: 'Oh. It looks as though a certain cat is out of a certain bag. I'm very very happy of course but had hoped for a private wedding. Fat chance!.
'Thank you all SO much for your kind congratulations. Deeply touched xxx'.
Bron: http://www.dailymail.co.u(...)irlwind-romance.html

Ik gun Stephen echt alle geluk van de wereld. Maar of ik dit nou zo verstandig vind...
pi_148384802
Waarom zou dat niet verstandig zijn van Stephen Fry? Die man is gelukkig, nou, dikke prima toch.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148394660
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 12:08 schreef Isabeau het volgende:
Waarom zou dat niet verstandig zijn van Stephen Fry? Die man is gelukkig, nou, dikke prima toch.
Binnen 6 maanden trouwplannen maken met een vent die je zoon had kunnen zijn? Tja, noem me ouderwets maar dat vind ik een tikje overhaast klinken. Maar hopelijk is het echte liefde en komt het goed.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 17:15:14 #279
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148394708
En zo niet, is-ie weer een ervaring rijker.
Sowieso O+ Stephen Fry O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Copycat op 06-01-2015 18:25:18 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148397193
Trouwen met je schandknaapje. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_148397277
Ik gun het hem.
pi_148784884
Getrouwd!


stephenfry twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 18:01:27 Gosh. @ElliottGSpencer and I go into a room as two people, sign a book and leave as one. Amazing. http://t.co/bPDQD5WQoB reageer retweet
Ik hoop voor hem dat het werkt. Opmerkelijke combi en heel snel, maar ik gun het hem! *;
pi_148785136
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:26 schreef friekin_ het volgende:
Ik gun het hem.
^
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 17 januari 2015 @ 21:10:41 #284
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_148787349
Oh wat lief O+ maar oh, wat is zijn echtgenoot jong.
  † In Memoriam † zaterdag 17 januari 2015 @ 22:00:17 #285
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_148789482
Hij kijkt trots, trots op een zoon (met One Directon kapsel) die een handtekening zet onder zijn net gehaalde diploma op de Universiteit van Cambridge. :D.

Maar ik gun het hem O+.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_148845224
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:00 schreef Skaai het volgende:
Hij kijkt trots, trots op een zoon (met One Directon kapsel) die een handtekening zet onder zijn net gehaalde diploma op de Universiteit van Cambridge. :D.

Ja, dat idee krijg ik ook bij de foto. Ik vraag me ook af wat ze dan in elkaar zien?
pi_148888714
Nog meer foto's:



Met een Oscar Wilde popje en groene tuinanjers
quote:
Later Mr Fry shared this photograph, saying the wedding had been 'witnessed by a mini Oscar Wilde' and #greencarnations was an homage to the British writer whose 19th Century followers wore the flowers
pi_148890265
Sugardaddy 2.0. :P
pi_149096892
quote:
Jody Bernal getrouwd

Jody Bernal is half januari in Thailand in het huwelijksbootje gestapt met zijn grote liefde Melissa.

Dat meldt de zanger op Twitter. "Terug van weggeweest na twee heerlijke weken in Thailand! En daar getrouwd".
De Que Si, Que No-zanger ging half november op de New Yorkse Bow Bridge in Central Park op zijn knieën voor de danseres.
Volgens Jody had zijn vriendin het aanzoek totaal niet zien aankomen. "Ze had geen flauw idee wat er ging gebeuren," zei hij op Twitter.
Don't you love her madly?
pi_149116608
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 september 2014 10:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik word alleen maar blij van mensen die hun trouwdag niet laten afhangen van verwachtingen van anderen.
Dit inderdaad.

Al die celebs die elkaar proberen te overtreffen met hun overdreven (cliché) jurken. Ik vind dat ding van Yolanthe echt afschuwelijk, Met een simpelere onderkant zou hij wel mooi geweest zijn.

Ik vind die van Angelina Jolie heel mooi, en het is alleen de sluier waar tekenen op staan. De jurk is heel mooi vind ik, simpel en elegant.
pi_149116812
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 september 2014 15:43 schreef ChatGirl het volgende:
De eerste covers met foto's van de jurk van Amal zijn verschenen.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Alleen hebben ze op die laatste foto iets te veel lopen te photoshoppen zo te zien :{
Aaaah wat jammer die jurk, ik vind m te oudbollig met al dat kant. Terwijl ik haar wel echt smaak vind hebben.
pi_149135566
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:45 schreef Koningin het volgende:

[..]

Ja, dat idee krijg ik ook bij de foto. Ik vraag me ook af wat ze dan in elkaar zien?
In comments bij het artikel op de site van de Daily Mail werd regelmatig gerefereerd aan een in Engeland zeer bekende quote uit de Mrs Merton Show: "So, what first attracted you to the millionaire Paul Daniels?"
:D

Maar goed, die jongen is stand-up comedian, dus alleen al op dat gebied zullen ze wel raakvlakken hebben lijkt me.
  donderdag 5 februari 2015 @ 07:43:19 #293
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_149378520
Johnny Depp en Amber Heard zijn dinsdag getrouwd.
Dat meldt People. Het Hollywoodkoppel zou elkaar thuis in Los Angeles officieel het jawoord hebben gegeven.

Dit weekend volgt nog een grotere bruiloft in de Bahama's. Depp heeft daar zijn eigen privé-eiland, Little Hall's Pond Cay, waar de twee een intieme ceremonie en een feest hebben gepland met een kleine groep vrienden en familieleden.

De 51-jarige Depp en zijn 28-jarige verloofde leerden elkaar kennen op de set van de film The Rum Diary uit 2011. Ze verloofden zich in 2012, niet lang nadat Depp en zijn ex Vanessa Paradis na ruim veertien jaar uit elkaar gingen.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_149524389
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 07:43 schreef Turbomuis het volgende:
Johnny Depp en Amber Heard zijn dinsdag getrouwd.
Dat meldt People. Het Hollywoodkoppel zou elkaar thuis in Los Angeles officieel het jawoord hebben gegeven.

Dit weekend volgt nog een grotere bruiloft in de Bahama's. Depp heeft daar zijn eigen privé-eiland, Little Hall's Pond Cay, waar de twee een intieme ceremonie en een feest hebben gepland met een kleine groep vrienden en familieleden.

De 51-jarige Depp en zijn 28-jarige verloofde leerden elkaar kennen op de set van de film The Rum Diary uit 2011. Ze verloofden zich in 2012, niet lang nadat Depp en zijn ex Vanessa Paradis na ruim veertien jaar uit elkaar gingen.
Foto van het Bahama-huwelijk
pi_149657080
Benedict en Sophie trouwen vandaag (als we de Sun moeten geloven).

En Geri Haliwell en Christian Horner trouwen in mei.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_149746324
Lady Gaga is verloofd op Valentijnsdag.
http://instagram.com/p/zL(...)d&utm_campaign=photo
pi_151601085
Tennisser Andy Murray is getrouwd

pi_151639677
quote:
Dood trouwfotograaf overschaduwt liefdesgeluk

Drama bij bruiloft Andy Murray


De trouwfotograaf van Andy Murray en zijn kersverse bruid Kim is tijdens het vastleggen van de trouwrepetitie overleden.

Gordon Jack (47) werd vrijdag onwel in de kathedraal in Dunblane, waar de tennisser en zijn liefje in het huwelijk traden.
De man is rond 5 uur 's middags met loeiende sirenes naar het ziekenhuis gebracht, melden Britse media. De fotograaf overleed een dag later, op de trouwdag van Andy en Kim, aan hartfalen.
Andy en Kim gaven elkaar ondanks het drama toch het jawoord. Ze zijn inmiddels negen jaar samen. De sportman vroeg zijn grote liefde vorig jaar ten huwelijk.
Don't you love her madly?
pi_151641861
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 08:21 schreef gelestipjes het volgende:
Tennisser Andy Murray is getrouwd

[ afbeelding ]
Niet echt een flatteuze jurk.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  † In Memoriam † maandag 13 april 2015 @ 17:38:51 #300
43556 miss_dynastie
pi_151651199
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 12:41 schreef roos85 het volgende:

[..]

Niet echt een flatteuze jurk.
Lijkt me een erfstuk? :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')