abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_171958406
registreer om deze reclame te verbergen
Dat Den Haag en Haarlem qua aanbod het beter doen ben ik met je eens maar parkeren is geen argument met die steden. Beide even duur zo niet duurder dan Leiden qua parkeren. Ik ga wel met de trein, stuk goedkoper.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  maandag 26 juni 2017 @ 19:30:35 #277
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n
pi_171971044
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 09:05 schreef sjaak_trekbek het volgende:

[..]

Mijn omgeving gaat naar Den Haag,Hoofddorp of Haarlem om te winkelen. In Leiden is simpelweg weinig te vinden!

En dat terwijl de meesten binnen 10 minuten rijden zitten.

Zeker met betaald parkeren is de keuze snel gemaakt om ergens anders heen te gaan.
Er lag waar nu de garage is opzich ook een parkeerterreintje waar ik als ik er moest zijn altijd terecht kon. Beetje rare gedachte dat een giga garage opeens wel vol zou lopen.
Liesje leerde lotje lopen langs de lange Lindelaan.
pi_173706669
Nog mensen open monumenten bezocht?

Ik weet eindelijk hoe de Morspoort er vanbinnen uit ziet. :)
En ik heb de houtzaagmolen van Noordman beklommen.
Indrukwekkend, die enorme knarsende balken!

Verder weet ik nu dat de oude Zeevaartschool een sociaal project was van de gemeente.
Na een cholera-epidemie werden daar weesjongens opgevangen; een soort ambachtsweeshuis dus aanvankelijk.
seek electricity                       Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zondag 17 september 2017 @ 00:55:43 #279
2651 svann
night-hawk
pi_173820896
registreer om deze reclame te verbergen
Matige organisatie van de nacht van kunst en kennis.
Van sommige activiteiten waren al vroeg op de avond alle tijdslots gereserveerd. Net waar ik interesse in had. :{
Meestal is ruim op tijd aanwezig zijn genoeg.
Als het overal storm loopt, is het misschien wel handig meer sessies te plannen ofzo. Of minder kaarten te verkopen.

De burgemeester nog gezien bij de lezing over big data en city-planning.
Daar heb je dan wel een big computer of dure firma voor nodig. Misschien was 't wel een soort pitch. :P
seek electricity                       Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_173898127
Drie oktober is weer in aantocht!
Als opening van de feestelijkheden wil men voortaan een geuzenintocht organiseren.
Morgen vlak voor de start van de haring & wittebrood-inschrijving.
https://leiden.tv/leidens(...)met-de-geuzenintocht
pi_173898825
Morgen voor iedere leidenaar gratis inschrijven voor de haring- & wittebrood-uitreiking op 3 oktober.
Of even aldaar lid worden en ook voor de dan gratis voortreffelijke hutspotmaaltijd gaan op maandag 2 oktober.

Donderdag (morgen) van 16:30 - 21:00 uur in de Waag, Aalmarkt.
86G3yC5.jpg
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')