abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 28 mei 2014 @ 17:58:59 #51
426473 .Exe
And Justice for All
pi_140475674
Wel alle geiligheid nog aan toe..
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
wordt onze Marije gespeerd door Sjowie :)
Bij 27:17 zie je hoe hij m erin bonsjoert.. van achteren welteverstaan *)
pi_140476226
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 17:58 schreef .Exe het volgende:
Wel alle geiligheid nog aan toe..
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
wordt onze Marije gespeerd door Sjowie :)
Bij 27:17 zie je hoe hij m erin bonsjoert.. van achteren welteverstaan *)
lijkt er inderdaad sterk op al lijkt het ook dat ze hem met haar hand tegenhoudt een paar seconde later dan wel dat ze hem even leert richten omdat Sjowie een trapje lager ook wel lekker vindt. Dat gedoe met die dekens.. .van mij mogen ze het afschaffen daar. Nu moeten we weer gissen.. _O_

Ik krijg ook sterk het gevoel dat ze het ook niet heel erg graag wilde. Soort van.... liever niet maar ik kan nu ook niet meer stoppen. Blijf erbij dat zij niet begonnen is maar dat ze een stomme fout heeft gemaakt door met die hitsige kerels de kuil in te duiken. Zal mij benieuwen of we dit nog een keer te zien krijgen of dat ze uitsluitend water blijft drinken. Ik pleit voor een herhaling.. maakt het wel zo gezellig..
pi_140476245


[ Bericht 99% gewijzigd door japie1971 op 28-05-2014 18:16:10 ]
pi_140476874
Wat een snolliebollies! (niet lullig bedoeld) Denk wel dat ze wilde hoor, maar dat ze het gewoon eng vond met de camera's en Gio vlakbij. Anders zou ze toch weigeren? Dan ben je wel heel dom bezig immers: je staat er toch op een bepaalde manier op en je wilde niet eens?! Veel risico voor geen plezier? Nee, denk het niet, zo dom of mak komt ze niet over, vrijwel geen enkele vrouw zou dat doen denk ik.

Interessant wordt nu hoe gaan ze ermee om, met dit geheim? Joey en Marije? En wat gaat Gio doen? Heeft hij het meegekregen, ik denk van wel....

Toch vind ik het wel sneu voor Marije, ze komt sinds het centraal en Gio's actie van het bekendmaken aan de groep erg kwetsbaar over. Vreemde tegenstelling: opeens zo'n wilde meid en dan verder zo rustig en een beetje verlegen ofzo.

Maar ik volgde het lange tijd niet meer, las alleen Fok! erover, maar nu weer wel denk, smullen!

En Billy is iemand geworden "you love to hate." Alleen maar Marije aanvallen, de mannen zijn helden, Marije een sloerie. Walgelijk als vrouwen elkaar zo aanvallen, en helemaal Billy, die ook niet vies is van seks.
pi_140476938
Marije is cool. :Y
bij mij is er een steekje los, dat moeten ze vooral niet vastmaken...
pi_140477322
Steffi, waaruit leid je af dat ze dit niet wilde? Uit eerdere gesprekken oid? Want in dit filmpje hieronder zegt ze in opperste geilheid op 13:17 zoiets als "neuken kan je hier zeker niet doen?" Toen wilde ze iig wel, lijkt het. En behoorlijk later volgt dus het echte werk. Dronken geloof ik zeker niet dat ze was, want ze was zich steeds bewust van de camera, van het feit of de microfoon aan stond etc.

Geloof me, ik ben absoluut niet tegen haar. Wel geloof ik dat ze er al de hele avond op uit was. En dat staat haar uiteraard vrij.

  woensdag 28 mei 2014 @ 18:44:43 #57
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_140477374
:P

Uiteraard zal dit ook wel uitkomen. En ik vrees dat die slangen het weer allemaal op haar zullen afwenden. Ik word een beetje onpasselijk van dat script.
pi_140477486
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 18:44 schreef Bblurker2 het volgende:
Steffi, waaruit leid je af dat ze dit niet wilde? Uit eerdere gesprekken oid? Want in dit filmpje hieronder zegt ze in opperste geilheid op 13:18 zoiets als "neuken kan je hier zeker niet doen?" Toen wilde ze iig wel, lijkt het. En behoorlijk later volgt dus het echte werk. Dronken geloof ik zeker niet dat ze was, want ze was zich steeds bewust van de camera, van het feit of de microfoon aan stond etc.

Geloof me, ik ben absoluut niet tegen haar. Wel geloof ik dat ze er al de hele avond op uit was. En dat staat haar uiteraard vrij.

Ik denk juist ook dat ze wilde hoor. Ik reageerde op Japie1971 die dacht ze misschien niet zo wilde. Verder ben ik het met je eens, het stond haar vrij, ze is single, dusss. Al was het misschien weer niet zo aardig naar Lotte toe, ik geloof dat zij hem wel leuk vond maar dat niet wilde toegeven, maar daarin heeft heeft Joey meer schuld dan Marije, die kon dat misschien ook niet weten.
pi_140477612
Lotte flierefluit zelf. Ik vind dat huichelachtig. En ze spoorde Marije zelf aan hem te pakken.
Gisteren na Centraal stond eerlijkheid hoog in het vaandel bij Lotte. Ze vergeet dan voor het gemak wat ze zelf heeft uitgevreten en waar ze over gelogen heeft. Nee, ik zie veel liever Marije. Zowel letterlijk als figuurlijk. :P
pi_140477657
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 18:44 schreef Bblurker2 het volgende:
Steffi, waaruit leid je af dat ze dit niet wilde? Uit eerdere gesprekken oid? Want in dit filmpje hieronder zegt ze in opperste geilheid op 13:17 zoiets als "neuken kan je hier zeker niet doen?" Toen wilde ze iig wel, lijkt het. En behoorlijk later volgt dus het echte werk. Dronken geloof ik zeker niet dat ze was, want ze was zich steeds bewust van de camera, van het feit of de microfoon aan stond etc.

Geloof me, ik ben absoluut niet tegen haar. Wel geloof ik dat ze er al de hele avond op uit was. En dat staat haar uiteraard vrij.

:s)

quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 18:45 schreef Bblurker2 het volgende:
:P

Uiteraard zal dit ook wel uitkomen. En ik vrees dat die slangen het weer allemaal op haar zullen afwenden. Ik word een beetje onpasselijk van dat script.
:') :r :r
Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
pi_140477796
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 16:38 schreef Bosvleermuis het volgende:
Een interessante reeks van dialogen met verschillende bewoners, die NIET boos zijn op Marije, na 'de biecht van Gio' in Centraal.

^O^ MARIJE *O* *O* *O* MAKE LOVE, NO WAR *O* *O* *O*

:Y *O*
pi_140477856
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 18:53 schreef Bblurker2 het volgende:
Lotte flierefluit zelf. Ik vind dat huichelachtig. En ze spoorde Marije zelf aan hem te pakken.
Gisteren na Centraal stond eerlijkheid hoog in het vaandel bij Lotte. Ze vergeet dan voor het gemak wat ze zelf heeft uitgevreten en waar ze over gelogen heeft. Nee, ik zie veel liever Marije. Zowel letterlijk als figuurlijk. :P
Yep, ik mag haar ook veel meer dan die Lotte en haar clubje. Vreselijke mensen, ook Laura die akelige dingen heeft gezegd. Maar dat wist ik niet, dat Lotte haar aanspoorde. Rare mensen daar allemaal zeg.
pi_140477914
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 18:50 schreef Steffi het volgende:

[..]

Ik denk juist ook dat ze wilde hoor. Ik reageerde op Japie1971 die dacht ze misschien niet zo wilde. Verder ben ik het met je eens, het stond haar vrij, ze is single, dusss. Al was het misschien weer niet zo aardig naar Lotte toe, ik geloof dat zij hem wel leuk vond maar dat niet wilde toegeven, maar daarin heeft heeft Joey meer schuld dan Marije, die kon dat misschien ook niet weten.
Marije heeft in het eerste gesprek waarin Charlotte haar uithoorde over haar voorkeur voor de Utopiamannen haar heel eerlijk verteld dat Joey haar eerste keus was en Emil haar tweede. Lot heeft inderdaad ook zitten 'grappen' omtrent Joey 'pakken', maar wilde graag dat Marije dit dan eerst even zou melden aan Lot. 8)7
Charlotte was mijn inziens degene die 'haar relatie (?)' met Joey niet helemaal serieus nam. Zij was degene die seksueel actief werd met Laura, maar dit zou in Lot haar infantiele brein anders zijn en te verwaarlozen. Tevens kletst ze over andere lekkere kerels met haar 'vriendinnen'. Het was (o.a.) Charlotte die in deze een lesje nodig had. Dat is gelukt. Net zoals zij geen verantwoording hoefde af te leggen aan Joey (of de groep !!!), hoeft Joey dat nu ook (eigenlijk !!!) niet. Nu hoop ik dat Marije er zonder al teveel kleerscheuren vanaf komt en voorlopig mag blijven terwijl een van die bitches (het liefst Billy, touwtrekker/aanstuurder) naar huis gaat.
Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
pi_140478086
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:01 schreef Bosvleermuis het volgende:

[..]

Marije heeft in het eerste gesprek waarin Charlotte haar uithoorde over haar voorkeur voor de Utopiamannen haar heel eerlijk verteld dat Joey haar eerste keus was en Emil haar tweede. Lot heeft inderdaad ook zitten 'grappen' omtrent Joey 'pakken', maar wilde graag dat Marije dit dan eerst even zou melden aan Lot. 8)7
Charlotte was mijn inziens degene die 'haar relatie (?)' met Joey niet helemaal serieus nam. Zij was degene die seksueel actief werd met Laura, maar dit zou in Lot haar infantiele brein anders zijn en te verwaarlozen. Tevens kletst ze over andere lekkere kerels met haar 'vriendinnen'. Het was (o.a.) Charlotte die in deze een lesje nodig had. Dat is gelukt. Net zoals zij geen verantwoording hoefde af te leggen aan Joey (of de groep !!!), hoeft Joey dat nu ook (eigenlijk !!!) niet. Nu hoop ik dat Marije er zonder al teveel kleerscheuren vanaf komt en voorlopig mag blijven terwijl een van die bitches (het liefst Billy, touwtrekker/aanstuurder) naar huis gaat.
Aha. dank voor de uitleg! Dat brengt het wel in een heel ander daglicht zeg, wat een muts die Lotte. Ben het eens met je eindconclusie, dat zou echt mooi zijn. Billy en Lotte moesten eens weten hoeveel kijkers hen uitkotsen....
pi_140478113
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:01 schreef Bosvleermuis het volgende:

[..]

Marije heeft in het eerste gesprek waarin Charlotte haar uithoorde over haar voorkeur voor de Utopiamannen haar heel eerlijk verteld dat Joey haar eerste keus was en Emil haar tweede. Lot heeft inderdaad ook zitten 'grappen' omtrent Joey 'pakken', maar wilde graag dat Marije dit dan eerst even zou melden aan Lot. 8)7
Charlotte was mijn inziens degene die 'haar relatie (?)' met Joey niet helemaal serieus nam. Zij was degene die seksueel actief werd met Laura, maar dit zou in Lot haar infantiele brein anders zijn en te verwaarlozen. Tevens kletst ze over andere lekkere kerels met haar 'vriendinnen'. Het was (o.a.) Charlotte die in deze een lesje nodig had. Dat is gelukt. Net zoals zij geen verantwoording hoefde af te leggen aan Joey (of de groep !!!), hoeft Joey dat nu ook (eigenlijk !!!) niet. Nu hoop ik dat Marije er zonder al teveel kleerscheuren vanaf komt en voorlopig mag blijven terwijl een van die bitches (het liefst Billy, touwtrekker/aanstuurder) naar huis gaat.
Ik kan het niet meer eens zijn dan met wat je hier zegt. Volledig waar. :Y
pi_140478597
Het is wel een heel korte wip, trouwens. Volgens mij doen ze het ook al eerder in dit filmpje, zo vanaf 10:00. Als het nog wat donkerder is.
pi_140479067
quote:
10s.gif Op woensdag 28 mei 2014 18:30 schreef Steffi het volgende:
Wat een snolliebollies! (niet lullig bedoeld) Denk wel dat ze wilde hoor, maar dat ze het gewoon eng vond met de camera's en Gio vlakbij. Anders zou ze toch weigeren? Dan ben je wel heel dom bezig immers: je staat er toch op een bepaalde manier op en je wilde niet eens?! Veel risico voor geen plezier? Nee, denk het niet, zo dom of mak komt ze niet over, vrijwel geen enkele vrouw zou dat doen denk ik.

Interessant wordt nu hoe gaan ze ermee om, met dit geheim? Joey en Marije? En wat gaat Gio doen? Heeft hij het meegekregen, ik denk van wel....

Toch vind ik het wel sneu voor Marije, ze komt sinds het centraal en Gio's actie van het bekendmaken aan de groep erg kwetsbaar over. Vreemde tegenstelling: opeens zo'n wilde meid en dan verder zo rustig en een beetje verlegen ofzo.

Ik denk dat er maar één oorzaak is vast te stellen. Teveel (sterke) drank in een dun lichaampje die dat niet echt gewend is tezamen met wat hitsige boys die daar graag misbruik van maken,

Ook ik vind het sneu van Marije en zeker niet de manier zoals ze door voornamelijk Billy (wtf is...) en Lotte wordt aangevallen. Pure jaloezie en afgunst. Lotte is zo onzeker door haar vreetgedrag en Billy heeft onzekerheid uitgevonden en zou als het van Ruud moest zo met haar doos vol in beeld gaan liggen, Daarmee is ze geen haar beter. Ook lag ze binnen 1 week na het uitmaken van Bram meteen met Ruud naar bed. Na jawel, veel te veel drank. Het zou zogenaamd echte liefde zijn... MY ASS... dit is puur een toneelspel met teveel over the top ruzies.....

Dus Marije, kop op meis.. neem nog een drankje .. bij voorkeur is sterks en dan het liefst erg veel. Graaf een kuil en je hebt mijn zegen :X
pi_140479236
Strategisch gezien denk ik iig dat een koppeltje vormen met Joey haar goed zal doen. Dan krijgt ze Joey mee. Laten we dus hopen dat ze dat doet en dat we iets betere scenes krijgen :P
pi_140479564
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 18:44 schreef Bblurker2 het volgende:
Steffi, waaruit leid je af dat ze dit niet wilde? Uit eerdere gesprekken oid? Want in dit filmpje hieronder zegt ze in opperste geilheid op 13:17 zoiets als "neuken kan je hier zeker niet doen?" Toen wilde ze iig wel, lijkt het. En behoorlijk later volgt dus het echte werk. Dronken geloof ik zeker niet dat ze was, want ze was zich steeds bewust van de camera, van het feit of de microfoon aan stond etc.

Geloof me, ik ben absoluut niet tegen haar. Wel geloof ik dat ze er al de hele avond op uit was. En dat staat haar uiteraard vrij.

Volgens mij zeg ik ook niet dat ze niet wilde maar of die wip van achteren de bedoeling was, kan ik nu ook weer niet bevestigen. Dit is ook minimaal 3 tot 4 uur later dan de opmerking (geen vraag volgens mij) "neuken kan je hier zeker niet doen" (met de nadruk op zeker). Ze was daarentegen wel echt bezopen want als je het verschil niet ziet tussen de grijze muis die ze constant is en de losbandigheid van die avond / nacht dan moet je nog maar eens kijken. Op mij komt het over dat Joey heel graag wilde neuken en dat ze of helpt met richten of dat ze zijn leuter weg duwt. Zoals gezegd maken de dekens het allemaal wel wat duister. Je hoort later wel dat Joey haar slipje laat schieten tegen haar lichaam (elastiek die je laat schieten). Dus wellicht was het toch niet helemaal gelukt want 4 stoten noem ik niet echt wippen...

Dus als je het volgens jou geen alcohol was dan kunnen we het snel weer verwachten want er komen nog zwoele avonden zat de komende tijd toch?
pi_140479637
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:27 schreef japie1971 het volgende:

[..]

Ik denk dat er maar één oorzaak is vast te stellen. Teveel (sterke) drank in een dun lichaampje die dat niet echt gewend is tezamen met wat hitsige boys die daar graag misbruik van maken,

Ook ik vind het sneu van Marije en zeker niet de manier zoals ze door voornamelijk Billy (wtf is...) en Lotte wordt aangevallen. Pure jaloezie en afgunst. Lotte is zo onzeker door haar vreetgedrag en Billy heeft onzekerheid uitgevonden en zou als het van Ruud moest zo met haar doos vol in beeld gaan liggen, Daarmee is ze geen haar beter. Ook lag ze binnen 1 week na het uitmaken van Bram meteen met Ruud naar bed. Na jawel, veel te veel drank. Het zou zogenaamd echte liefde zijn... MY ASS... dit is puur een toneelspel met teveel over the top ruzies.....

Dus Marije, kop op meis.. neem nog een drankje .. bij voorkeur is sterks en dan het liefst erg veel. Graaf een kuil en je hebt mijn zegen :X
Iemand schreef dat ze de hele avond al op Joey zat te azen, dus misschien verschuilt ze zich ook teveel achter het dronken zijn en valt die dronkenschap wel mee. En wilde dus gewoon seks, met haar volle verstand.

Ben het eens met je over Billy en Lotte, onzekere meiden die het afreageren op Marije, walgelijk. Billy spoort echt niet en is veel te "needy" naar Ruud toe. Denk dat ze denkt dat ze verliefd is, maar dat het oppervlakkig is en meer geilheid.
pi_140479681
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:17 schreef Bblurker2 het volgende:
Het is wel een heel korte wip, trouwens. Volgens mij doen ze het ook al eerder in dit filmpje, zo vanaf 10:00. Als het nog wat donkerder is.
Dan heeft jowie gejokt tegen Emil want hij antwoordde negatief toen Emil vroeg of hij 'all the way' was gegaan. Dit deed hij zo stellig dat het niet als een leugen overkwam. Zeker omdat hij daarna stoer begon te lullen over handwerk.
pi_140479752
Ik denk dat de dronkenschap meeviel omdat ze zich zo ontzettend bewust was van alles wat er gebeurde om haar heen (camera, microfoon, die vraag of je hier zeker niet kan neuken, etc). Maar haar geilheid zal het overwonnen hebben. Ze hielp Joey zo te zien met richten. De daad duurt ongeveer een minuut. En eerder in de film was er ook al zo'n actie. Joey zal wellicht wel aan z'n trekken zijn gekomen.
pi_140479825
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:40 schreef japie1971 het volgende:

[..]

Dan heeft jowie gejokt tegen Emil want hij antwoordde negatief toen Emil vroeg of hij 'all the way' was gegaan. Dit deed hij zo stellig dat het niet als een leugen overkwam. Zeker omdat hij daarna stoer begon te lullen over handwerk.
Dat filmpje heb ik helaas niet gezien. Kan het ook niet vinden. Maar dat hij jokt is voor mij wel zeker. Zulke stootbewegingen maak je niet als je er naast zit. En je ziet haar per stoot meebewegen.
pi_140479858
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:39 schreef Steffi het volgende:

[..]

Iemand schreef dat ze de hele avond al op Joey zat te azen, dus misschien verschuilt ze zich ook teveel achter het dronken zijn en valt die dronkenschap wel mee. En wilde dus gewoon seks, met haar volle verstand.

Ben het eens met je over Billy en Lotte, onzekere meiden die het afreageren op Marije, walgelijk. Billy spoort echt niet en is veel te "needy" naar Ruud toe. Denk dat ze denkt dat ze verliefd is, maar dat het oppervlakkig is en meer geilheid.
Of ze de hele avond op Jowie zat te azen kan ik niet ontkennen of bevestigen. Dat ze hem wel zag zitten lijkt mij logischer maar ik denk niet dat dit een vooropgezet plan was. Dan kan ze wel heel goed toneelspelen in haar rol van grijze muis.

To be honest is de Marije met een bakkie op een stuk beter te pruimen dan de saaie muts die ze de rest van de tijd is geweest. Eentje die erg moeilijk uit haar woorden komt en zich steeds verder in de problemen lulde waardoor Gio applaus kreeg en zij de slet werd.

Dus ik gooi het nog steeds op alcohol in een lichaam die dat niet gewend was. En het mooie is, is dat Lotte haar de eerste glazen gaf (gejat van Gio)... _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')