abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 24 mei 2014 @ 00:13:34 #76
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_140299736
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 00:12 schreef Nober het volgende:

[..]

Omdat zei ook slet is maar mag niemand weten dus daarom wil ze liever thuis door zes mannen tegelijk gepakt worden zo is deze bitch, maar ze komt er nog wel achter als ze aan de poort staat en allah haar niet binnen laat.
:')
jongen in de hel zijn alle leuke stoute mensen *O*
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_140299764
In een privésfeer nee zeggen lijkt mij toch ongemakkelijker, want je zit met die mensen in je huis (of zij met jou in hun huis). In een parenclub kan je desnoods gewoon weglopen en weten ze toch niet wie je bent.

Mij lijkt het me beide niks overigens, maar dat ter zijde :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 00:12 schreef Nober het volgende:

[..]

Omdat zei ook slet is maar mag niemand weten dus daarom wil ze liever thuis door zes mannen tegelijk gepakt worden zo is deze bitch, maar ze komt er nog wel achter als ze aan de poort staat en allah haar niet binnen laat.
Als allah aan de poort staat, dan is ze sowieso niet aan het goede adres.
pi_140299778
quote:
12s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 00:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

:')
jongen in de hel zijn alle leuke stoute mensen *O*
Wollah jij weet niks, jij bent slet en das niet haram, jij gaat branden terwijl ik maagden krijg want ik neuk sletjes maar een keer want ik heb eigenwaarde en shit.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 00:15:22 #79
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_140299805
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 00:14 schreef Nober het volgende:

[..]

Wollah jij weet niks, jij bent slet en das niet haram, jij gaat branden terwijl ik maagden krijg want ik neuk sletjes maar een keer want ik heb eigenwaarde en shit.
je stopt je piemel er dus wel in?
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 00:14 schreef Blindboy het volgende:
In een privésfeer nee zeggen lijkt mij toch ongemakkelijker, want je zit met die mensen in je huis (of zij met jou in hun huis). In een parenclub kan je desnoods gewoon weglopen en weten ze toch niet wie je bent.

Mij lijkt het me beide niks overigens, maar dat ter zijde :)
prive afgesproken met een stel dat wij al kende, hierdoor was het veel makkelijker :)
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_140299826
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 00:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]

prive afgesproken met een stel dat wij al kende, hierdoor was het veel makkelijker :)
Als het lukt is het makkelijker, als het niet lukt of je het niet wilt, alleen maar des te meer awkward, denk ik :P Maar goed, dat gok ik maar.
pi_140299828
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 00:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

je stopt je piemel er dus wel in?
Ik merk dat gulmez mij niet backt, zo is er niet veel aan.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 00:16:47 #82
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_140299846
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 00:16 schreef Nober het volgende:

[..]

Ik merk dat gulmez mij niet backt, zo is er niet veel aan.
komt vooral zielig over idd :Y
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 00:17:32 #83
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_140299873
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 00:16 schreef Blindboy het volgende:

[..]

Als het lukt is het makkelijker, als het niet lukt of je het niet wilt, alleen maar des te meer awkward, denk ik :P Maar goed, dat gok ik maar.
haha er is wel eens nee gezegd en dat was geen enkel probleem.
ligt er natuurlijk ook aan met wie en wat de band is en hoe onzeker je er zelf over bent/mee omgaat.

- maar goed genoeg offtopic gelul weer :P -
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_140300445
Leef als hoer en je word behandeld als hoer. o|O
  zaterdag 24 mei 2014 @ 00:41:48 #85
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_140300721
Geweldig toch...


Haren trekken, gezicht in kussen duwen, bitchslapje..

:D
  zaterdag 24 mei 2014 @ 01:19:39 #86
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_140302000
Leen haar uit aan een Sahara loverboy, dat zal haar leren ~O>
pi_140303619
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:34 schreef happylife070 het volgende:
Mijn vriendin fantaseert er vaak over om door andere mannen en of vrouwen "misbruikt" te worden.
Meerdere mannen, gedwongen pijpen en slikken, harde ruwe seks, sandwich, als hoertje "uitgeleend" worden, spanken etc.

Tot nu toe was het steeds fantasie, maar ze laat steeds vaker merken dat ze het ook wel echt zou willen.
Op zich vind ik het ook wel geil om haar eventueel met anderen bezig te zien en haar fantasieën waar te maken, maar heb soms ook twijfels
Niet omdat ik er niet tegen zou kunnen of jaloers zou zijn, maar omdat ik me soms afvraag waar we dan over een paar jaar mee bezig zullen zijn

Wat denken jullie hiervan en zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Dit is, ondanks dat het mijn eerste topic hier is, serieus en reacties van "dumpen die slet" mogen achterwege blijven.
Wellicht een keer proberen, maar soms kunnen fantasieën beter fantasieën blijven...
pi_140304289
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 23:21 schreef Gulmez het volgende:
ik word gewoon agressief van deze topic ben je nu een echte man of een loser
en dan zeggen ze wat over de turkse cultuur jouw meid wil neuken met anderen en jij vind goed en ga toekijken hoe zei dat doet ultieme vernedering van je waardigheid en relatie dit is niet goed

dit soort wijfen moet je als slet behandelen 1 nachtje en dan wegwezen hoe kan je relatie met zo iemand hebben fockt op g verkracht haar dat wil ze toch en ga daarna haar dumpen voor dat jij de slachttoffer word zij wil toch verkracht worden, doe uren lang en kk hard kijken of ze dan nog leuk vind haha
bij zo soort meisjes willen juist zeg ze zelf dus maak gebruik van
en jij denkt dat er ook geen Turkse sletten zijn??? Nou geloof me...genoeg!
pi_140304983
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:01 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Jij hebt tegen de sociale dienst verteld dat je aan rapeplay doet?
Nee zit snel onder blauwe plekken, dus had ze ook in mijn hals, waarna die man van de sociale dienst dacht dat ik zwaar mishandeld werd door mijn lieve mannetje.
Van de week lig ik in bed op mijn zij en mijn vriend pakt me bij de schouder om me om te draaien, ging helemaal niet hard dan heb ik al twee blauwe plekken van zijn vingers op mijn schouder staan.
Heel vervelend, mensen trekken dan al snel de conclusie dat je zwaar mishandeld wordt.
pi_140305528
Alleen de OP Gelezen.

Dit is niet "raar" heel veel mensen hebben zo'n fantasie. En het rare is dat er juist veel mensen zijn met die fantasie die écht verkracht en/of misbruikt zijn die dit hebben.

Er zijn bepaalde social media in het bdsm wereldje (want daar word hier vooral open over gesproken) die ook bepaalde groepen hebben opgericht waar ze "veilig" zulke fantasieën van andere verwezenlijken. Je kunt daar ervaringen van andere lezen en eventueel zoiets op touw zetten. Er worden afspraken gemaakt en regels opgesteld over hoe het in z'n werk gaat met stopwoorden voor jouw vriendin.

Het komt namelijk ook voor dat ze het zo goed naspelen dat wanneer jouw vriendin roept "nee ik wil dit niet meer, stop ermee" dat die mannen doorgaan omdat ze denken ze meedoet aan het acteerwerk van een verkrachting of uitlening of misbruik of groepsseks. Als het woord dan dus " appelsientje" is moet iedereen direct stoppen en haar "losmaken" uit eventuele dingen. ( touwen, boeien, blinddoek etc )

Er zijn namelijk genoeg mensen waarbij het een geil fantasie is, maar het in het "echt" niet werkt of niet leuk is.

Als je bang bent dat je vriendin dit nog drie jaar wil doen, spreek dan met haar af dat je het wel een keer wil proberen maar dat jullie dáárna bekijken of het past in jullie relatie en hoe je er bij voelt om het te herhalen.
Communicatie is in deze erg belangrijk.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_140309476
Waar kan ik me aanmelden? :9

Ontopic: ik zou het gewoon doen, met goede afspraken uiteraard. Is haar (en jouw) fantasie ook weer even bevredigd en ze daarna nog een wens heeft die je echt te ver gaat kun je dat altijd nog aangeven.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 13:00:05 #92
363519 slacKard.x
gek op meisjes met bruine ogen
pi_140310267
Ik ben jaloers op je.. Lijkt me heerlijk als ze dat graag zou willen
we cant feed the poor but we can fund a war
pi_140311147
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom ik daar geen antwoord op krijg.
pi_140311381
Om op de OP te antwoorden. In het begin werd ik wel "extremer", maar ik ging van hele brave vanillaseks naar eindelijk aan mijn voorkeur toegeven. Daar ben ik dus wel wat ingegroeid(ben niet gelijk begonnen met fake rape ;) ). Nu was ik toen nog wel erg jong en in zijn geheel nog groeiende op seksgebied, beetje uitvogelen hoe het dan zat met fantasieen.

Maar toen ik eenmaal goed op het vlak van mijn eigen voorkeur zat is het niet extremer geworden, op sommige punten is het zelfs minder extreem geworden juist.

Ik denk dat als je partner al een goede vorming heeft op seksueel gebied dat zaken niet zomaar veel extremer worden. Het beste blijf je met elkaar praten, zorg vooral dat je echt op 1 lijn ligt voor het geval dat. Dus als 1 van beide iets een stap te ver vindt, of gewoon op dat ene moment het niet trekt dat er voor elkaar gekozen wordt, dat een enkel woord genoeg is om alles af te kappen en op elkaar te richten.
Dus niet alleen praten over fantasieen en hoe leuk het allemaal zal zijn daar wat mee te doen, maar ook praten over wat als, wat als het niet goed gaat, als de praktijk niet zo leuk is als de fantasie, als iemand even niet goed in zijn/haar vel zit en ga zo maar door.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_140318313
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:55 schreef Werkman het volgende:

[..]

Utrechtse Hoerenbuurt met woonboten, Rooie lampen, je weet wel.
Ik dacht dat het in Utrecht altijd Ondiep heette? :X
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_140318975
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:39 schreef SirHammerlock het volgende:
Bereid je voor op een aanklacht voor groepverkrachting :) - je weet wel, ik zei "nee" maar hij ging toch door ... boehoehoeo ... rechter sluit die man voor zijn leven op ... kan ik ook ff vangen?

Ben jij er klaar voor, dat is de grote vraag hier :Y
Slechte ervaringen?
  zondag 25 mei 2014 @ 12:57:32 #97
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_140341318
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:34 schreef happylife070 het volgende:
soms afvraag waar we dan over een paar jaar mee bezig zullen zijn
Ik denk dat dat reuze mee valt.

Een vriend van me (ja, ik weet het) is redelijk into bondage enzovoort. Zijn vriendin vindt het ook erg leuk. Toen ze begonnen, was ik benieuwd waar dat zou eindigen, maar als ik ernaar vraag dan is het allemaal best rustig aan. Zo af en toe gaan ze naar een fetish feest, en ze hebben ook een workshop over veilig bondage gedaan. En ik ken 'm nu echt al jaaaren.

Af en toe heb ik het idee dat het meer om de fantasie gaat.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  FOK!mycroftheld zondag 25 mei 2014 @ 15:17:31 #98
128465 verified  bondage
pi_140345888
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 12:57 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Ik denk dat dat reuze mee valt.

Een vriend van me (ja, ik weet het) is redelijk into bondage enzovoort. Zijn vriendin vindt het ook erg leuk. Toen ze begonnen, was ik benieuwd waar dat zou eindigen, maar als ik ernaar vraag dan is het allemaal best rustig aan. Zo af en toe gaan ze naar een fetish feest, en ze hebben ook een workshop over veilig bondage gedaan. En ik ken 'm nu echt al jaaaren.

Af en toe heb ik het idee dat het meer om de fantasie gaat.
Bondage is iets waar je samen hele leuke dingen mee kunt doen, als je goede afspraken met elkaar maakt over de dingen die je wel en niet wil dan is het een geweldige ervaring.
pi_140347764
Stuur ze maar eens langs Happylife .
Ik zal het vrouwtje wel wat bijleren .
ps; je moet daar niet absoluut bij zijn hoor .
pi_140347799
Al de rest met behoefte ....... .
Je weet me te vinden hi hi .
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')