abonnement Unibet Coolblue
pi_140407466
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 22:51 schreef NoComment het volgende:

[..]

Was jij dat die een tijd terug ineens een pakketje kreeg van je moeder na jaren zonder contact? Hoe dan ook, super dat jullie het weer met elkaar kunnen vinden *)

Kom net terug van bedrijfshockey, helemaal afgepeigerd nu. Heerlijk :) Niet dat ik er iets van bak :P
Nee :) Heb het topic wel gelezen, toevallig haha.

Leuk man, doen jullie vaker zoiets? Lekker douchen en bankhangen vanavond dus ;) Morgen stijf en stram!

Ik zou dat niet kunnen, teamsporten :@ Ik heb geen idee hoe ik me moet bewegen en hoe ik moet samenwerken in zo'n situatie. Het gaat ook allemaal veel te vlug. Ik heb dan ook altijd op de bank gezeten bij gym op school :@
pi_140407924
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 22:54 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nee :) Heb het topic wel gelezen, toevallig haha.

Leuk man, doen jullie vaker zoiets? Lekker douchen en bankhangen vanavond dus ;) Morgen stijf en stram!

Ik zou dat niet kunnen, teamsporten :@ Ik heb geen idee hoe ik me moet bewegen en hoe ik moet samenwerken in zo'n situatie. Het gaat ook allemaal veel te vlug. Ik heb dan ook altijd op de bank gezeten bij gym op school :@
Doe je wel aan beweging?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_140408062
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 23:01 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Doe je wel aan beweging?
Nee, altijd al een hekel aan gehad om bovenstaande redenen. Ik ben ook erg houterig :@
Vind er ook niks aan hoor, bij een beetje wandelen en fietsen blijft het wel. Geen discipline en motivatie.
pi_140408162
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 23:03 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nee, altijd al een hekel aan gehad om bovenstaande redenen. Ik ben ook erg houterig :@
Vind er ook niks aan hoor, bij een beetje wandelen en fietsen blijft het wel. Geen discipline en motivatie.
ik bedoel in je eentje, op je eigen tempo. Maar je vind er dus niks aan, kan ook :P
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_140408289
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 23:04 schreef robuust89 het volgende:

[..]

ik bedoel in je eentje, op je eigen tempo. Maar je vind er dus niks aan, kan ook :P
Meerdere keren geprobeerd, driemaal een fitnessabonnement gehad :D Ben er ook driemaal onderuit gekomen met een kutsmoes, maar toch..
Dan heb ik toch liever groepslessen, ik heb een paar weken bodypump gedaan, dat vond ik wel erg leuk :) Maar daar moest ik mee stoppen vanwege persoonlijke redenen.

Nu ben ik alleen met Billy en kan het niet meer.

Alleen fitnessen lukt niet, want; geen discipline en motivatie. Personal trainer zou goed voor me zijn, maar die zijn niet te betalen :')

Bedtijd! Weltrusten :*
:W
pi_140408910
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 23:07 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Meerdere keren geprobeerd, driemaal een fitnessabonnement gehad :D Ben er ook driemaal onderuit gekomen met een kutsmoes, maar toch..
Dan heb ik toch liever groepslessen, ik heb een paar weken bodypump gedaan, dat vond ik wel erg leuk :) Maar daar moest ik mee stoppen vanwege persoonlijke redenen.

Nu ben ik alleen met Billy en kan het niet meer.

Alleen fitnessen lukt niet, want; geen discipline en motivatie. Personal trainer zou goed voor me zijn, maar die zijn niet te betalen :')

Bedtijd! Weltrusten :*
:W
slaapze! Morgen mag ik weer servers omgooien :9
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_140412836
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 23:17 schreef robuust89 het volgende:

[..]

slaapze! Morgen mag ik weer servers omgooien :9
Ik kan niet slapen :')

Heb vanmiddag van 13.00 tot 17.00 geslapen :') Oops..

GGZ arts wil graag dat ik afbouw met de Seroquel, van 50mg naar 25mg en daarna naar 0mg. Ik zie het nog niet zo gauw gebeuren. Heb 's middags al 25mg nodig, anders slaap ik niet. Durf het nog echt niet aan. Nog maar even Fok!ken, peukje roken en maar weer een poging doen zo ;)
pi_140415159
Wat voel ik me verrot zeg.
Gisteren belde ik naar een bedrijf wat een functie had openstaan die mij wel leuk leek.
Op een gegeven moment komt ter sprake dat ik een Wajong-uitkering heb en Asperger.
Zegt die man: "Ja zulk soort mensen nemen wij niet aan, die zijn onbehandelbaar".
En toen hing hij gewoon op.
Ik ben echt kwaad. :(
  dinsdag 27 mei 2014 @ 08:35:08 #159
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140415257
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 08:25 schreef Donald250 het volgende:
Wat voel ik me verrot zeg.
Gisteren belde ik naar een bedrijf wat een functie had openstaan die mij wel leuk leek.
Op een gegeven moment komt ter sprake dat ik een Wajong-uitkering heb en Asperger.
Zegt die man: "Ja zulk soort mensen nemen wij niet aan, die zijn onbehandelbaar".
En toen hing hij gewoon op.
Ik ben echt kwaad. :(
Ah lekker waardeloos, wees blij dat je er niet gaat werken dan.

Bij mij weet alleen m'n teamleider het op het werk voor de rest niemand.
Vermeld het ook nergens tijdens sollicitaties ofzo.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_140416421
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 08:25 schreef Donald250 het volgende:
Wat voel ik me verrot zeg.
Gisteren belde ik naar een bedrijf wat een functie had openstaan die mij wel leuk leek.
Op een gegeven moment komt ter sprake dat ik een Wajong-uitkering heb en Asperger.
Zegt die man: "Ja zulk soort mensen nemen wij niet aan, die zijn onbehandelbaar".
En toen hing hij gewoon op.
Ik ben echt kwaad. :(
Eikel! :(
Waardeloos gewoon :r
Denk maar zo, bij zulk volk moet je niet eens wíllen werken.. :(

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 08:35 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ah lekker waardeloos, wees blij dat je er niet gaat werken dan.

Bij mij weet alleen m'n teamleider het op het werk voor de rest niemand.
Vermeld het ook nergens tijdens sollicitaties ofzo.
Zou ik ook niet doen. Maar een Wajong kun je niet verzwijgen, en zodra dat bekend is wil de werkgever al gauw de reden weten waaróm je een Wajong hebt..
Kortzichtige werkgevers :r
  dinsdag 27 mei 2014 @ 10:06:00 #161
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140417050
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 09:40 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Eikel! :(
Waardeloos gewoon :r
Denk maar zo, bij zulk volk moet je niet eens wíllen werken.. :(

[..]

Zou ik ook niet doen. Maar een Wajong kun je niet verzwijgen, en zodra dat bekend is wil de werkgever al gauw de reden weten waaróm je een Wajong hebt..
Kortzichtige werkgevers :r
Ja precies, dat kan ik me nog voorstellen. Heb de luxe-positie dat ik al 15 jaar non-stop aan het werk ben. Dus hoef weinig te verklaren voor de rest :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_140417312
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 09:40 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Eikel! :(
Waardeloos gewoon :r
Denk maar zo, bij zulk volk moet je niet eens wíllen werken.. :(

[..]

Zou ik ook niet doen. Maar een Wajong kun je niet verzwijgen, en zodra dat bekend is wil de werkgever al gauw de reden weten waaróm je een Wajong hebt..
Kortzichtige werkgevers :r
Echt hé.
Ja een Wajong kan je idd niet verzwijgen.
Ik zeg ook niet gelijk, hoi, Donald hier, ik heb Asperger, dan weet je dat vast. :9

Nee, even serieus, mensen denken je gelijk te kennen of over 1 kam te scheren als ze weten welke beperking je hebt. :(
  dinsdag 27 mei 2014 @ 10:27:44 #163
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140417667
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 10:16 schreef Donald250 het volgende:

[..]

Echt hé.
Ja een Wajong kan je idd niet verzwijgen.
Ik zeg ook niet gelijk, hoi, Donald hier, ik heb Asperger, dan weet je dat vast. :9

Nee, even serieus, mensen denken je gelijk te kennen of over 1 kam te scheren als ze weten welke beperking je hebt. :(
Ach, niet alleen met beperkingen hoor.
Mensen die me direct afkeuren op het feit dat ik alleen een HAVO diploma heb terwijl op mijn c.v. duidelijk is dat ik ruim 8 jaar aantoonbaar werk heb gedaan op HBO/Universitair niveau.
Kortzichtige mensen hou je altijd, niets aan te doen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 27 mei 2014 @ 12:22:54 #164
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_140421668
Mijn man wordt ook afgewezen omdat hij mavo heeft. Wel als leidinggevende gewerkt, tig jaar flinke ICT-ervaring etc. Hij hoeft vaak al niet eens te proberen, dan vragen ze al hbo informatica ofzo.
Ik heb een omvangrijk CV door wisselende banen maar heb wel hbo-p en nu WO dus dan is het iets makkelijker. Maar ook ik word vaak zat afgewezen. Werkgevers hebben gewoon alle keuze nu maar het is belachelijk en ronduit onprofessioneel en onfatsoenlijk om te zeggen dat Aspergers onhandelbaar zijn. Idioot.
L'Enfer, c'est les autres.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 12:35:45 #165
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140422187
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 12:22 schreef Maria2.0 het volgende:
Mijn man wordt ook afgewezen omdat hij mavo heeft. Wel als leidinggevende gewerkt, tig jaar flinke ICT-ervaring etc. Hij hoeft vaak al niet eens te proberen, dan vragen ze al hbo informatica ofzo.
Ik heb een omvangrijk CV door wisselende banen maar heb wel hbo-p en nu WO dus dan is het iets makkelijker. Maar ook ik word vaak zat afgewezen. Werkgevers hebben gewoon alle keuze nu maar het is belachelijk en ronduit onprofessioneel en onfatsoenlijk om te zeggen dat Aspergers onhandelbaar zijn. Idioot.
Ik heb de mazzel dat ik in een niche-stuk zit van de ICT met (inmiddels) 15 jaar werkervaring, waarvan 9 bij een grote multinational. Daar wordt vaak (gelukkig) eerst naar gekeken. Vorige week nog 3 aanbiedingen gehad en (voor de grap) weer eens wezen solliciteren om direct door de eerste ronde heen te komen :')
Nu ben ik me er wel van bewust dat ik een uitzondering ben; de standaard systeembeheerder heeft het een stuk moeilijker alhoewel dat ook begint aan te trekken.

Als ze een probleem zouden hebben met aspergers op de ICT afdeling zou de helft hier per direct kunnen vertrekken geloof ik :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_140422280
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 12:22 schreef Maria2.0 het volgende:
Mijn man wordt ook afgewezen omdat hij mavo heeft. Wel als leidinggevende gewerkt, tig jaar flinke ICT-ervaring etc. Hij hoeft vaak al niet eens te proberen, dan vragen ze al hbo informatica ofzo.
Ik heb een omvangrijk CV door wisselende banen maar heb wel hbo-p en nu WO dus dan is het iets makkelijker. Maar ook ik word vaak zat afgewezen. Werkgevers hebben gewoon alle keuze nu maar het is belachelijk en ronduit onprofessioneel en onfatsoenlijk om te zeggen dat Aspergers onhandelbaar zijn. Idioot.
Ja, het is echt belachelijk.
En ook de reden(s) waarom werkgevers potentiële werknemers afwijzen worden steeds gekker.
Vaak sturen ze geeneens meer een brief als je afgewezen wordt, ze laten gewoon niks van zich horen.
pi_140422382
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 12:35 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik heb de mazzel dat ik in een niche-stuk zit van de ICT met (inmiddels) 15 jaar werkervaring, waarvan 9 bij een grote multinational. Daar wordt vaak (gelukkig) eerst naar gekeken. Vorige week nog 3 aanbiedingen gehad en (voor de grap) weer eens wezen solliciteren om direct door de eerste ronde heen te komen :')
Nu ben ik me er wel van bewust dat ik een uitzondering ben; de standaard systeembeheerder heeft het een stuk moeilijker alhoewel dat ook begint aan te trekken.

Als ze een probleem zouden hebben met aspergers op de ICT afdeling zou de helft hier per direct kunnen vertrekken geloof ik :D
Hahaha, dan zit je met een lege afdeling. :D
Werk je eigenlijk fulltime?
  dinsdag 27 mei 2014 @ 12:45:26 #168
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140422502
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 12:41 schreef Donald250 het volgende:

[..]

Hahaha, dan zit je met een lege afdeling. :D
Werk je eigenlijk fulltime?
yup, fulltime al 15 jaar lang.
wel paar jaar geleden teruggegaan van 40 uur naar 36 (4x9) heb elke vrijdag vrij en dat is wel heel relaxed (alhoewel ik de vrijdag ook gedeeltelijk besteed aan zorg bij mijn ouders).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_140423230
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 12:45 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

yup, fulltime al 15 jaar lang.
wel paar jaar geleden teruggegaan van 40 uur naar 36 (4x9) heb elke vrijdag vrij en dat is wel heel relaxed (alhoewel ik de vrijdag ook gedeeltelijk besteed aan zorg bij mijn ouders).
^O^
Goed hoor!
Zou willen dat ik ooit zoiets kan bereiken.
Maar daar kom ik met mijn MBO-2 niet voor mee in aanmerking gok ik. :')
  dinsdag 27 mei 2014 @ 13:12:14 #170
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140423291
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:10 schreef Donald250 het volgende:

[..]

^O^
Goed hoor!
Zou willen dat ik ooit zoiets kan bereiken.
Maar daar kom ik met mijn MBO-2 niet voor mee in aanmerking gok ik. :')
Heb alleen een HAVO diploma en een handjevol certificaten over de afgelopen 15 jaar.
In '99 bij een detacheerder begonnen met een opleidingstraject van 3 maanden en van daaruit verder gegaan, steeds wat anders opgepakt en er uiteindelijk achtergekomen waar ik wel goed in was :)
De beste mensen waar ik mee samengewerkt heb hadden vaak ook niet hoger dan MAVO of een MBO papiertje.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_140423391
Goed.
Drukke ochtend gehad :O
Ik terug van huisarts. Krijg maagzuurremmers. (geen enge onderzoeken *O* ) maar ben de andere klacht die ik had vergeten toen ik daar zat :'), was nogal nerveus en kon maar een klacht onthouden :@

En ik heb een schema van de activiteiten die ze hier bij beschermd wonen doen. Veel man :D Echt top *O*
Ik mag meteen morgen meedraaien.
Twiddel
pi_140423487
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:15 schreef summer2bird het volgende:
Goed.
Drukke ochtend gehad :O
Ik terug van huisarts. Krijg maagzuurremmers. (geen enge onderzoeken *O* ) maar ben de andere klacht die ik had vergeten toen ik daar zat :'), was nogal nerveus en kon maar een klacht onthouden :@

En ik heb een schema van de activiteiten die ze hier bij beschermd wonen doen. Veel man :D Echt top *O*
Ik mag meteen morgen meedraaien.
Ga je beschermd wonen dan?
Is daar niet een (jaren) lange wachtlijst voor?
pi_140423588
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:18 schreef Donald250 het volgende:

[..]

Ga je beschermd wonen dan?
Is daar niet een (jaren) lange wachtlijst voor?
Ik zit al op beschemd wonen. En ja, is jarenlange wachtlijst voor.
Maar ze hebben voor mij een speciale uitzondering gemaakt :@
Ik woon in een gebouw met 2 verdiepingen, begaande grond is wonen, hierboven is tijdelijk (3 jaar tops) dus omdat ik al in de wachtlijst stond voor beneden hebben ze bedacht dat ik boven mijn kamer houdt en beneden volledig programma volg.
Dus ik woon op beschermd wonen, en slaap op een afdeling voor tijdelijk opname.
Totdat er plek is dat ik beneden kan slapen.

Maar ik sta nu 6e op de wachtrij! *O*
Twiddel
pi_140426042
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:22 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik zit al op beschemd wonen. En ja, is jarenlange wachtlijst voor.
Maar ze hebben voor mij een speciale uitzondering gemaakt :@
Ik woon in een gebouw met 2 verdiepingen, begaande grond is wonen, hierboven is tijdelijk (3 jaar tops) dus omdat ik al in de wachtlijst stond voor beneden hebben ze bedacht dat ik boven mijn kamer houdt en beneden volledig programma volg.
Dus ik woon op beschermd wonen, en slaap op een afdeling voor tijdelijk opname.
Totdat er plek is dat ik beneden kan slapen.

Maar ik sta nu 6e op de wachtrij! *O*
Wel een eigen kamer dan?
Ik zou het echt niet volhouden met anderen op 1 kamer te slapen.
pi_140426129
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:20 schreef Donald250 het volgende:

[..]

Wel een eigen kamer dan?
Ik zou het echt niet volhouden met anderen op 1 kamer te slapen.
Eigen appartement zelfs.
Het hele gebouw is begin dit jaar pas open gegaan, en iedereen heeft zijn eigen appartement met hal, woonkamer met kleine keuken, slaapkamer, balkon en een badkamer.
36 vierkante meter :)
Twiddel
pi_140427088
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:22 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Eigen appartement zelfs.
Het hele gebouw is begin dit jaar pas open gegaan, en iedereen heeft zijn eigen appartement met hal, woonkamer met kleine keuken, slaapkamer, balkon en een badkamer.
36 vierkante meter :)
^O^

Dus zodra je beneden zit, mag je ook alles zelf inrichten enzo?
Je staat nu 6e schrijf je, hoelang denk je dat het nog gaat duren?
Is het dan niet iets waar mensen voor altijd wonen ofzo?
Je hebt dan zeker ook een indicatie van het CIZ?
Die hebben ze bij mij afgewezen. :'(
pi_140432932
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:43 schreef Donald250 het volgende:

[..]

^O^

Dus zodra je beneden zit, mag je ook alles zelf inrichten enzo?
Je staat nu 6e schrijf je, hoelang denk je dat het nog gaat duren?
Is het dan niet iets waar mensen voor altijd wonen ofzo?
Je hebt dan zeker ook een indicatie van het CIZ?
Die hebben ze bij mij afgewezen. :'(
Ik mag nu al alles zelf inrichten. Mag uiteraard niks boren en slopen aangezien het niet van mij is, maar met meubels kom je al een eind.
Als ik beneden woon is het verschil qua appartement dat ik er een kleurtje op mag doen.

En ja, meestal wonen mensen daar voor altijd. Ik wellicht ook, ik weet nog niet hoe de toekomst lopen zal.
Ik heb een indicatie, maar die heeft verpleging voor mij aangevraagd. Toen was ik al opgenomen.
Jammer dat de jouwe is afgewezen :*
Twiddel
pi_140432989
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 17:02 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik mag nu al alles zelf inrichten. Mag uiteraard niks boren en slopen aangezien het niet van mij is, maar met meubels kom je al een eind.
Als ik beneden woon is het verschil qua appartement dat ik er een kleurtje op mag doen.

En ja, meestal wonen mensen daar voor altijd. Ik wellicht ook, ik weet nog niet hoe de toekomst lopen zal.
Ik heb een indicatie, maar die heeft verpleging voor mij aangevraagd. Toen was ik al opgenomen.
Jammer dat de jouwe is afgewezen :*
Maar als het voor altijd is, hoe kan je er dan tussenkomen?
Of zijn ze nog appartementen aan het bouwen?
pi_140433009
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 17:03 schreef Donald250 het volgende:

[..]

Hah?
Twiddel
pi_140433034
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 17:04 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Hah?
Foutje. :9
pi_140433259
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 17:03 schreef Donald250 het volgende:

[..]

Maar als het voor altijd is, hoe kan je er dan tussenkomen?
Of zijn ze nog appartementen aan het bouwen?
Nee, meeste willen er voor altijd zitten, maar ik werd er met spoed tussengezet. Omdat ik op de afdeling waar ik nu zit (tijdelijke opname) het niet aankan qua tempo, dus hebben ze deze oplossing bedacht.
De appartementen zijn echt heel erg nieuw en ik verhuisde mee toen het gebouw open ging begin dit jaar naar dit gebouw. Ik woon nu al zo'n 2 jaar op de tijdelijke opname afdeling en ze hebben nu besloten dat ik met spoed naar beneden moest, zodat ze betere zorg kunnen bieden.
Omdat het allemaal onder dezelde zorgprovider valt kon dat.

En ook gaan er beneden wel eens mensen weg (dood, verhuist omdat ze het ergens anders beter vinden of ze vinden de plek hier niks aan) dus heeeeeel langzaam is er beweging in de groep bewoners beneden.
Twiddel
pi_140433267
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 17:05 schreef Donald250 het volgende:

[..]

Foutje. :9
Haha :D
Twiddel
pi_140434623
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 17:10 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Nee, meeste willen er voor altijd zitten, maar ik werd er met spoed tussengezet. Omdat ik op de afdeling waar ik nu zit (tijdelijke opname) het niet aankan qua tempo, dus hebben ze deze oplossing bedacht.
De appartementen zijn echt heel erg nieuw en ik verhuisde mee toen het gebouw open ging begin dit jaar naar dit gebouw. Ik woon nu al zo'n 2 jaar op de tijdelijke opname afdeling en ze hebben nu besloten dat ik met spoed naar beneden moest, zodat ze betere zorg kunnen bieden.
Omdat het allemaal onder dezelde zorgprovider valt kon dat.

En ook gaan er beneden wel eens mensen weg (dood, verhuist omdat ze het ergens anders beter vinden of ze vinden de plek hier niks aan) dus heeeeeel langzaam is er beweging in de groep bewoners beneden.
Aha, op die manier!
Fijn hoor, dat je hier terecht bent gekomen! :)
  dinsdag 27 mei 2014 @ 20:06:56 #184
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_140440196
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 09:40 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Eikel! :(
Waardeloos gewoon :r
Denk maar zo, bij zulk volk moet je niet eens wíllen werken.. :(

[..]

Zou ik ook niet doen. Maar een Wajong kun je niet verzwijgen, en zodra dat bekend is wil de werkgever al gauw de reden weten waaróm je een Wajong hebt..
Kortzichtige werkgevers :r
Straks hebben we de Participatiewet, misschien ben je dan van dat probleem af. Het is vaak lastig om een Wajong te verzwijgen, omdat een werkgever toch graag wil weten hoe je er nu voor staat (werk, geen werk). Los daarvan hoef je niet te vertellen dat je een Wajong-uitkering hebt of onder de no-riskpolis valt.
pi_140440806
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:06 schreef schaal_10 het volgende:

[..]

Straks hebben we de Participatiewet, misschien ben je dan van dat probleem af. Het is vaak lastig om een Wajong te verzwijgen, omdat een werkgever toch graag wil weten hoe je er nu voor staat (werk, geen werk). Los daarvan hoef je niet te vertellen dat je een Wajong-uitkering hebt of onder de no-riskpolis valt.
Ik heb geen Wajong trouwens :@ Ik ben een buiten de boot vallert. Ik mag het allemaal zelf maar uitzoeken :(

Gelukkig heb ik een begripvolle bijstandsconsulente, die inziet dat ik écht écht ECHT niet in staat ben om te werken in mijn situatie, dus die heeft mij voorlopig een ontheffing gegeven. Ik moet me nu eerst richten op m'n therapie. Of dat nu een half jaar duurt of 3 jaar, ik kan zolang terug vallen op de bijstand. Niet dat dat nou zo prettig is, maar beter iets dat niets. Werken zit er gewoon niet in nu ;(
  dinsdag 27 mei 2014 @ 20:21:46 #186
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_140440951
Poes, ik vind jouw naam 'poes op stokje' echt geniaal!

_O_ _O_
pi_140441304
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:21 schreef Amnistia het volgende:
Poes, ik vind jouw naam 'poes op stokje' echt geniaal!

_O_ _O_
nhPiH1c.gif
:7
  dinsdag 27 mei 2014 @ 20:39:08 #188
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_140441758
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:29 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:7
POES, niet dat andere woord dat ik telkens denk te zien :@
Life's like music, get the rhythm..
pi_140442218
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:39 schreef NoComment het volgende:

[..]

POES, niet dat andere woord dat ik telkens denk te zien :@
Poep op stokje
Poep stokje
Poep sok stokje

:D
pi_140442406
Oh ja. Volgende week donderdag pas m'n adviesgesprek bij de PI-groep }:| Dan krijg ik te horen welke therapie-vormen ze met me willen doen. Dát ze me willen helpen staat al vast, maar op welke manier hoor ik dan pas.
Daarna moet ik nog gesprekken hebben met de psychiaters enzo, en dan mag ik nog eens beginnen. Maar hopen dat er geen lange wachtlijsten zijn ;( Duurt allemaal wel lang hoor..

Ik heb gelukkig wel contact met de GGZ arts. Vanaf vandaag zit ik op 's ochtends én 's avonds 50mg Topiramaat. Arts vroeg of ik nu stabiel wou blijven, maar ik wil blijven opbouwen, omdat ik denk dat het alleen maar beter kan worden. Dus per week 25mg erbij (eerst 's avonds en de week er op 's ochtends.) En dan hopen dat het icm therapie echt effect gaat hebben :)
pi_140446574
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:29 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:7
_O-

Hoe kom je erop.
pi_140446595
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:47 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Poep op stokje
Poep stokje
Poep sok stokje

:D
:D Hahaha
pi_140446628
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:50 schreef Poesopstokje het volgende:
Oh ja. Volgende week donderdag pas m'n adviesgesprek bij de PI-groep }:| Dan krijg ik te horen welke therapie-vormen ze met me willen doen. Dát ze me willen helpen staat al vast, maar op welke manier hoor ik dan pas.
Daarna moet ik nog gesprekken hebben met de psychiaters enzo, en dan mag ik nog eens beginnen. Maar hopen dat er geen lange wachtlijsten zijn ;( Duurt allemaal wel lang hoor..

Ik heb gelukkig wel contact met de GGZ arts. Vanaf vandaag zit ik op 's ochtends én 's avonds 50mg Topiramaat. Arts vroeg of ik nu stabiel wou blijven, maar ik wil blijven opbouwen, omdat ik denk dat het alleen maar beter kan worden. Dus per week 25mg erbij (eerst 's avonds en de week er op 's ochtends.) En dan hopen dat het icm therapie echt effect gaat hebben :)
Wachten is nooit leuk, maar gelukkig is het traject in gang gezet. ;)
pi_140447821
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 22:01 schreef Donald250 het volgende:

[..]

_O-

Hoe kom je erop.
Ik zou het écht niet meer weten. Heb het als Netlog naam gebruikt, in 2006 ofzo. Toen ooit eens verzonnen, maar hoe ik er op ben gekomen? :')

quote:
17s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 22:02 schreef Donald250 het volgende:

[..]

Wachten is nooit leuk, maar gelukkig is het traject in gang gezet. ;)
Ja dat gelukkig wel :) Beter iets dan niets ;)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 27 mei 2014 @ 22:26:25 #195
74056 crew  ToT
pi_140447862
:') Nieuwe buurman zit regelmatig op de muur te rammen als ik aan het klussen ben.
Al regelmatig aangebeld om er over te praten, maar dan doet hij niet open.
pi_140448227
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 22:26 schreef ToT het volgende:
:') Nieuwe buurman zit regelmatig op de muur te rammen als ik aan het klussen ben.
Al regelmatig aangebeld om er over te praten, maar dan doet hij niet open.
Jij en buren. Gaan niet samen hè :')
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 27 mei 2014 @ 22:33:50 #197
74056 crew  ToT
pi_140448251
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 22:33 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Jij en buren. Gaan niet samen hè :')
Echt he! :')
  dinsdag 27 mei 2014 @ 23:45:20 #198
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_140452405
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 22:26 schreef ToT het volgende:
:') Nieuwe buurman zit regelmatig op de muur te rammen als ik aan het klussen ben.
Al regelmatig aangebeld om er over te praten, maar dan doet hij niet open.
Mijn onderburen (huurders) zijn pas vertrokken dus de eigenaar gaat denk ik de boel laten opknappen voor de verkoop. Vanmorgen zijn ze om half 8 begonnen ze met slopen. Top.

Was wel op tijd wakker :')
Life's like music, get the rhythm..
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 28 mei 2014 @ 16:21:10 #199
74056 crew  ToT
pi_140472116
ZO fucking onrustig....ik MOET aan mijn huis werken!
Is de vloer nu wel vlak genoeg om het tapijt er morgen op te laten leggen? Straks vinden ze van niet en gaan ze onverrichter zake weer naar huis toe en krijg ik de rekening.
Maar ben uitgeput en mijn spieren branden vreselijk.
Ja maar er is nog zo veel te doen! En weet ik zeker dat ik net niet op een vlek thinner gestapt hebt vlak voor ik over het laminaat ging lopen? Beter nog maar een keer terug rijden om te kijken of het laminaat niet inmiddels is aangetast.
Ja nee dat heeft nu toch geen nut meer; de thinner is inmiddels al wel vervlogen en als het schade heeft opgeleverd, valt er nu niets meer aan te doen.
Ja maar mijn schoenen hebben rubber zolen. Misschien hebben die door de thinner een kleverig laagje achter gelaten en valt er nu nog wat aan te doen als ik het er nu nog van af ga halen.
Maar ik ben zo moe....

Fuck it! Gaan of niet gaan? Als ik ga ben ik weer een zooi benzine kwijt en ben ik nog kapotter dan ik nu ben, maar als ik niet ga; kan ik het dan echt loslaten wat betreft het laminaat?
En weet ik ECHT zeker dat de vloer boven nu wel vlak genoeg is? Bij sommige gaten voelden de randen wel vrij duidelijk aan. Moet ik ze niet nog even schuin afschuren?
En die restanten van de vinyl vloer in die andere kamer; met thinner gaat het er heel makkelijk af. Zou ik daar nog niet verder aan gaan werken? Ja maar ik werd net al duizelig door die dampen en het harde werken en het feit dat ik vannacht maar 4 uur kon slapen.

:X GODVERDOMME, GEDACHTENSTROOM: HOU OP!!!! :X

Ja maar moet ik niet toch even de plinten schuren en schilderen? Straks leggen ze het tapijt zo dat dat straks niet meer kan!

:X OPHOUDEN ZEI IK!!!!! :X
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 28 mei 2014 @ 16:37:45 #200
74056 crew  ToT
pi_140472802
En al die thinnerdampen die ik heb ingeademd, gaat dat geen interessante effecten krijgen?
Zou ik niet ook alvast beginnen met dozen in te pakken voor de verhuizing zelf? En zeker de edelstenencollectie; die is heel kwetsbaar.
Kom op, weer aan het werk!

:X Fuck off! Een 3e flesje bier moet die gedachtenstroom wel stil krijgen! :X
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')