abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:00:23 #101
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143103858
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:36 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Na anderhalve week over-en-weer mailen voor dat ding was ik het zo spuugzat dat ik de 2.50 te weinig voor lief nam om van het gezeik af te zijn.
Take one for the team.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143104649
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 02:24 schreef wolferl het volgende:
[ afbeelding ]

Electra d.m.v. tijd?

Oh, ze bedoeld Elektriciteit
bedoeld :')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  woensdag 6 augustus 2014 @ 01:10:21 #103
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_143111727
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:15 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

bedoeld :')
Spelling NAZI alert!!!!
pi_143116055
:D

Werkt op electrishe tijd

:D

:D :o :D

:D :'( :D :'( :D

GEWELDIG!!!

:o

:o

:o

:D
pi_143117369
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr

playstation 4 aangeboden zonder controller? hoe moet je testen of die het wel doet dan XD
pi_143117895
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:51 schreef Chillings het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr

playstation 4 aangeboden zonder controller? hoe moet je testen of die het wel doet dan XD
De koper kan zelf een controller hebben, maar het is een beetje vreemd ja.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_143117966
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:02 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Opsturen?
Ja, dat wilde ze alle drie niet.. :') _

Ik had gisteren ook een afspraak met iemand uit Gorinchem, maar die belde in de middag af.
Ben al van de telefoon af, want iemand 20 min rijden van mij af wilde hem graag hebben.
Zo kan het dus ook. ^O^
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_143118007
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:54 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zette gisteravond een gratis elektrische grasmaaier op marktplaats. Een kleine greep uit de reacties:

[..]

60 mailtjes had ik :')

Ik heb helemaal geen zin om die maaier weg te geven aan dit soort figuren :') Vast mn eigen fout ook.
Ik kan het me helemaal voorstellen :')

Destijds had ik een keer een eethoek oid gratis op mp staan.
Werd binnen 5 minuten gebeld door iemand die een goede drie kwartier enkele reis moest doen.
En helemaal angstig dat ik het stiekem weg zou geven :') Het ging echt om 5e hands meubelen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_143118258
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:51 schreef Chillings het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr

playstation 4 aangeboden zonder controller? hoe moet je testen of die het wel doet dan XD
je tel nummer op marktplaats zetten :')
pi_143118432
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik kan het me helemaal voorstellen :')

Destijds had ik een keer een eethoek oid gratis op mp staan.
Werd binnen 5 minuten gebeld door iemand die een goede drie kwartier enkele reis moest doen.
En helemaal angstig dat ik het stiekem weg zou geven :') Het ging echt om 5e hands meubelen.
1 vrouw heeft me 4x gemaild :') Was al lang blij dat ik alleen mail erin had gezet, geen telefoonnummer
  woensdag 6 augustus 2014 @ 12:01:52 #111
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_143119197
Ik heb tig spul op marktplaats verkocht en nooit rare types aan de deur gehad. Gewoon aan de deur gehad en vrij normale mensen, ding getest, mooi het geld bij en veel plezier ermee. Hele vriendelijke mensen meestal.
Xenofobe autisten hier. Er zou eens iemand die je niet kent bij je binnen komen, nounou. :') Maar veilig het station op.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  woensdag 6 augustus 2014 @ 12:06:27 #112
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_143119341
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 10:58 schreef Rijst het volgende:
Ik wist het spel Tomb Raider niet te kunnen verkopen en had gisteren op Marktplaats iemand gevonden die Infamous wou ruilen. Dacht dat het een mongool was omdat hij zo typte.

[ afbeelding ]

Kwam daar voor zn deur (fucking groot boerderij btw) en het bleek een jochie van ik schat 8 te zijn. Ook niet even hoi zeggen ofzo maar schuift gelijk dat spel voor m'n neus. Ik keek naar de disc en zag wat lichtte krasjes maar voorderest zag het er wel prima uit. Ik zei zo voor de grap: Zitten wel krasjes op he vriend????

Vervolgens smijt hij de deur dicht en rent hij naar boven _O- _O-
Nu had mn spel dus ging maar weg.

Gisteravond en vanochtend mailde hij me dit :')

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Op de dvd zaten wel wat lichte crashjes :') ja (3e hands) maar was niet defect.
Waar was dit ergens? :@
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_143119451
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:01 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb tig spul op marktplaats verkocht en nooit rare types aan de deur gehad. Gewoon aan de deur gehad en vrij normale mensen, ding getest, mooi het geld bij en veel plezier ermee. Hele vriendelijke mensen meestal.
Xenofobe autisten hier. Er zou eens iemand die je niet kent bij je binnen komen, nounou. :') Maar veilig het station op.
Veel allochtonen kunnen gewoon niet normaal mailen dat is wel zo maar in het echt zijn ze over het algemeen best normaal al is bij ons afdingen een optie en doen hun dat standaard maar dat zit in de cultuur.
In Turkije kan je standaard 25% van de prijs af lullen terwijl als je hier naar de markt of naar de winkels gaat de prijzen eigenlijk zo goed als vast staan (op witgoed, auto's en nog een paar dingen na) je gaat niet afdingen voor een zak nootjes of je halfje brood of zo :)

Overigens ben ik laatst nog bedreigd via Marktplaats, iemand had geld overgemaakt voor virtueel geld in een spelletje en dat had hij overgemaakt maar stond niet op de rekening wilde hij het DIRECT hebben ik zeg eerst kijken tot het op de rekening staat begon die gelijk over het kamp, mensen langssturen enz :') _O-
blablablabla
  woensdag 6 augustus 2014 @ 12:12:29 #114
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_143119516
Dat is wel zo, de manier waarop mensen typen is vaak erg treurig. Waarschijnlijk komen die mensen nooit in de buurt van een toetsenbord. Afdingen tijdens het mailen of bellen (niet terplekke) hoort er wel bij toch?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_143119583
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:06 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Waar was dit ergens? :@
hoezo
  woensdag 6 augustus 2014 @ 12:16:35 #116
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_143119623
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:15 schreef Rijst het volgende:

[..]

hoezo
zomaar
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_143119646
Laatste keer dat ik iemand van MP voor de deur had staan was toen ik Watch Dogs ging verkopen.
Binnen een kwartier was hij er al. Ik deed open en zag niemand. Toen keek ik omlaag en zag dat het een liliputter was. Best geinig :P
pi_143119953
Ik heb echt altijd dat mensen een bod doen, er dan zijn en dan nog geld eraf wille, dan mogen ze van mij altijd meteen wegwezen, dan hoef ik het niet te verkopen, maar vaak blijven ze dan staan en zegge ja vriend kijk, ik kom van ver, denk je dat ik nu weer terug ga? Bla bla, oh zo'n hekel aan.

Ik reageer gewoon niet meer op mensen die slecht typen of vage namen hebben. Sam ofzo, of M.H. of BMW-driver hahaha dat soort ongein :')

Ook wel eens een afspraak gemaakt om velgen op te halen, adres gegeven, prijs afgesproken, 200 euro komen vanmiddag halen. Belt ie 30min vantevoren, luister vriend, ze passen niet onder mijn auto, maar een gappie van me geeft je 150, we komen er nu aan. Heb niet open gedaan :')
pi_143120019
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

De koper kan zelf een controller hebben, maar het is een beetje vreemd ja.
er staat in de advertentie dat hij die al verkocht heeft?
  woensdag 6 augustus 2014 @ 12:37:16 #120
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_143120223
Niet zo gek lang geleden een spoiler voor op een achterbumper die al eeuwen op zolder lag op MP gezet. Vraagprijs ¤40, best redelijk voor het betreffende product.
Een of ander mohammed/ali figuur mailde me in het beroerdste Nederlands ever dat hij interesse had voor ¤20. Na een lange mailwisseling waarbij de ?????, !!!! en ,,,,, niet van de lucht waren akkoord gegaan op ¤20. Mailt hij of ik hem dan wel even bij hem wil afleveren in Amsterdam Zuid (woon zelf in Noord). Ik zeg prima, voor ¤10 extra (niet eens om hem een poot uit te draaien maar benzine kost gewoon geld).

Ik was de grootste bedrieger, fraudeur en klootzak die er was volgens meneer :') Ding is in de vuilnis gegaan. Paupervolk.
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
pi_143120300
voor -insert bedrag ver onder de vraagprijs- haal ik hem gelijk op :')
pi_143120327
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:29 schreef Chillings het volgende:

[..]

er staat in de advertentie dat hij die al verkocht heeft?
Ik heb het over de potentiele koper, niet de verkoper.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_143120474
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik heb het over de potentiele koper, niet de verkoper.
wie heeft er nou een losse ps4 controller thuis liggen
pi_143120597
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:45 schreef Chillings het volgende:

[..]

wie heeft er nou een losse ps4 controller thuis liggen
Niet onmogelijk.
Bij de verkoop van wat consoles waren er ook kopers bij die eigen controllers meenamen om de console uit te testen. Het is niet gebruikelijk, maar het komt voor.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:44:49 #125
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_143122198
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:01 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb tig spul op marktplaats verkocht en nooit rare types aan de deur gehad. Gewoon aan de deur gehad en vrij normale mensen, ding getest, mooi het geld bij en veel plezier ermee. Hele vriendelijke mensen meestal.
Xenofobe autisten hier. Er zou eens iemand die je niet kent bij je binnen komen, nounou. :') Maar veilig het station op.
Ligt er denk ik ook wel aan wat voor spullen je verkoopt en welke prijsklasse. Ik heb onlangs een aantal meubels en een tv verkocht met prijzen vanaf ¤ 200,-. Daar kwamen ook alleen maar doorsnee/nette mensen op af.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:50:55 #126
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_143122368
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:39 schreef Rijst het volgende:
voor -insert bedrag ver onder de vraagprijs- haal ik hem gelijk op :')
Dit inderdaad. _O-
"200 kom 'm gelijk ophalen oke", nou nee. :')
pi_143122525
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:27 schreef JDx het volgende:
Ik heb echt altijd dat mensen een bod doen, er dan zijn en dan nog geld eraf wille,
Apart. Nog nooit meegemaakt :P Eerst een bod doen en dan nog proberen te pingelen, maar je hebt al een bod gedaan :r
pi_143122573
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:39 schreef Rijst het volgende:
voor -insert bedrag ver onder de vraagprijs- haal ik hem gelijk op :')
Extreem herkenbaar ja. :')

Alsof je dan akkoord zal gaan ofzo.
pi_143122612
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:56 schreef davedavy het volgende:

[..]

Apart. Nog nooit meegemaakt :P Eerst een bod doen en dan nog proberen te pingelen, maar je hebt al een bod gedaan :r
Lijkt me ook heel triest ja.
pi_143122691
quote:
10s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:50 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dit inderdaad. _O-
"200 kom 'm gelijk ophalen oke", nou nee. :')
Nouja ze kunnen het altijd proberen, ik heb ook wel eens iets verkocht waarvan ik de waarde niet precies wist en toen gewoon eerst hoog ingezet, laten we zeggen 500 euro, maar als er dagen lang niemand boven de 200 uit komt met biedingen, tja, dan mag je hem halen. Tenminste, als ik geld nodig heb of het staat in de weg. Voor mij is het 0 waard.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 14:03:19 #131
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_143122740
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:01 schreef JDx het volgende:

[..]

Nouja ze kunnen het altijd proberen, ik heb ook wel eens iets verkocht waarvan ik de waarde niet precies wist en toen gewoon eerst hoog ingezet, laten we zeggen 500 euro, maar als er dagen lang niemand boven de 200 uit komt met biedingen, tja, dan mag je hem halen. Tenminste, als ik geld nodig heb of het staat in de weg. Voor mij is het 0 waard.
Ik heb meestal een vraagprijs opgesteld (stel: 500 euro) en kies ervoor om biedingen vanaf 400 euro te laten lopen en zet dan ook in het bericht dat het onder die 400 euro niet weggaat en ik ook geen interesse heb ik een ruil. Maar dan nog doodleuk massaal blijven mailen met allerlei vage bedragen, veelal al binnen het uur na plaatsen van de advertentie op een toon alsof ie al binnen is. _O-
pi_143122959
quote:
17s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:03 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Ik heb meestal een vraagprijs opgesteld (stel: 500 euro) en kies ervoor om biedingen vanaf 400 euro te laten lopen en zet dan ook in het bericht dat het onder die 400 euro niet weggaat en ik ook geen interesse heb ik een ruil. Maar dan nog doodleuk massaal blijven mailen met allerlei vage bedragen, veelal al binnen het uur na plaatsen van de advertentie op een toon alsof ie al binnen is. _O-
Wordt weer leuk met m'n auto binnenkort, meestal verkoop ik een auto omdat ik na een tijdje sparen een mooiere op het oog heb, maar nu willen we een tijdje zonder auto proberen.

Ook heb ik het geld niet nodig, maar ik heb ook geen zin om een complete APK te laten doen, wil er geen geld meer in steken als ie weg gaat.

Dus wordt mooi afwegen tussen vraagprijs en minimumprijs, nadeel is dat bij een te hoge vraagprijs te weinig reacties komen. Of van die reacties van, voor dat bedrag raak je hem nooit kwijt, nou doe een bod dan, nee ik heb geen interesse :')
pi_143124233
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:31 schreef -niemand- het volgende:
Laatst had ik wat kliko bakken te koop. Heeft zo'n kerel 150 km enkel gereden voor die dingen :')

Hij had er ook nog 12,50 per stuk voor betaald terwijl ik ze gratis had opgehaald bij de gemeente _O-
Onderschat de leaseauto met tankpas van de baas ook niet.
Alleen een beetje reistijd kost je dan in principe niets.
Als je er met je eigen auto een tank benzine door heen jaagt voor een retourtje Maastricht, dan wordt het al een ander verhaal.
pi_143128058
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:44 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Ligt er denk ik ook wel aan wat voor spullen je verkoopt en welke prijsklasse. Ik heb onlangs een aantal meubels en een tv verkocht met prijzen vanaf ¤ 200,-. Daar kwamen ook alleen maar doorsnee/nette mensen op af.
Tweedehands (retro) games zelfde alleen maar positieve dingen meegemaakt.
Ga je dan meer actuele games opzoeken is het vaak wel weer pauper zoals iemand hierboven ook al beschreef.
blablablabla
pi_143128434
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Tweedehands (retro) games zelfde alleen maar positieve dingen meegemaakt.
Ga je dan meer actuele games opzoeken is het vaak wel weer pauper zoals iemand hierboven ook al beschreef.
Klopt, ligt heel erg aan de spullen die je verkoopt.
Mijn vader verkoopt vooral antiek en kunst en dan is het al een heel ander slag volk waar je mee te maken krijgt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_143128705
Bovenstaande lijkt me dan nogal logisch.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_143128873
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bovenstaande lijkt me dan nogal logisch.
Mwah, wil niet zeggen dat je geen 'voor 1/5e bedrag kom ik het nu oppikken' of 'wad in moie stoeel' mail krijgt, maar wel beduidend minder dan in het <¤50,- segment.
(alle oplichters en handelaren daar nog even buiten gelaten).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_143129139
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:56 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Mwah, wil niet zeggen dat je geen 'voor 1/5e bedrag kom ik het nu oppikken' of 'wad in moie stoeel' mail krijgt, maar wel beduidend minder dan in het <¤50,- segment.
(alle oplichters en handelaren daar nog even buiten gelaten).
Sowieso dingen op MP zetten voor 2,50 ofzo :')
pi_143129235
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:52 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Onderschat de leaseauto met tankpas van de baas ook niet.
Alleen een beetje reistijd kost je dan in principe niets.
Als je er met je eigen auto een tank benzine door heen jaagt voor een retourtje Maastricht, dan wordt het al een ander verhaal.
Hij kwam met zijn eigen oude bus + aanhanger :')
Hij had ze wel nodig voor zijn eigen bedrijf, dat wel. maar dat je geen kliko's dichterbij vind dan 150 km vind ik wel vreemd :')
pi_143146567
Kijk dit zielige figuur dan :')

Ze plaatst een advertentie waarin ze vraagt of iemand een gratis ziggo ontvanger voor haar heeft,als je ziet hoe ze typt vraag je je af of ze het toetsenbord van de sloop heeft gestolen. Want met 50 euro leven per week verwacht je niets anders :')

Wij zijn gezin uit 3 personen 2 kinderen en ik zelf wie heeft er voor ons ziggo kasje dat ik de vabel kan aansluiten en tv kan kijken via ziggo wij lefen met 50 euro per week en ze willen ons geen ziggo ontvanger fefen nu kennen we feen tv kijken wie kan ons helpen

Kijk ik bij haar andere advertentie zie je dit:

Ik zoek een grstis kundef fietd voir meisje van 9 en een gewoone fuets ik hebvweek geld en we willen wat meer gaan fietsen eue kan mijn daar bij helpen mail me aub

Ik wil niet haten ofzo, maar omdat je ''even wat meer wil fietsen'' is geen goede reden dat je aan mensen een gratis fiets vraagt :')

ga hard werken voor je geld pauper :')

http://www.marktplaats.nl/verkopers/90493.html
  woensdag 6 augustus 2014 @ 23:53:54 #141
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_143148062
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:25 schreef Chillings het volgende:
Kijk dit zielige figuur dan :')

Ze plaatst een advertentie waarin ze vraagt of iemand een gratis ziggo ontvanger voor haar heeft,als je ziet hoe ze typt vraag je je af of ze het toetsenbord van de sloop heeft gestolen. Want met 50 euro leven per week verwacht je niets anders :')

Wij zijn gezin uit 3 personen 2 kinderen en ik zelf wie heeft er voor ons ziggo kasje dat ik de vabel kan aansluiten en tv kan kijken via ziggo wij lefen met 50 euro per week en ze willen ons geen ziggo ontvanger fefen nu kennen we feen tv kijken wie kan ons helpen

Kijk ik bij haar andere advertentie zie je dit:

Ik zoek een grstis kundef fietd voir meisje van 9 en een gewoone fuets ik hebvweek geld en we willen wat meer gaan fietsen eue kan mijn daar bij helpen mail me aub

Ik wil niet haten ofzo, maar omdat je ''even wat meer wil fietsen'' is geen goede reden dat je aan mensen een gratis fiets vraagt :')

ga hard werken voor je geld pauper :')

http://www.marktplaats.nl/verkopers/90493.html
Ik bn Dyslexctisch, maar je begrip wel wt ik bdodl of nie dsan :( ?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 00:30:02 #142
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_143149857
Mensen die 1 cent hoger bieden dan het bod voor hen :')
Gr gr. de KLB Keizer
pi_143152904
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:30 schreef HCFeestbeest het volgende:
Mensen die 1 cent hoger bieden dan het bod voor hen :')
Dat werkt op eBay wel :P
No amount of money ever bought a second of time.
pi_143153294
Als iemand 1 euro boven me gaat zitten bieden stop ik spontaan met bieden 9/10 keer volgende dag een mailtje van de verkoper dat jij het mag kopen voor het bod dat jij had gedaan.

Mensen houden niet van dat soort onzin ik bied ook altijd met 5 euro tegelijk of als het goedkoop is 2,50 of zo maar geen euro's laat staan centen dan ben je echt pauper.
blablablabla
pi_143153453
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:39 schreef Rijst het volgende:
voor -insert bedrag ver onder de vraagprijs- haal ik hem gelijk op :')
Soms werkt het, kzag al maanden een scooter voor 600 euro die ik ook heb maar zoek een donor scooter voor onderdelen.
Wekelijks zet ie hem er opnieuw op. Heb hem gemaild met bod van 150 dan haal ik hem volgende dag op en hoeft ie niet wekelijks een nieuwe advertentie te plaatsen. Kreeg na een week nog een mail of ik nog interesse had voor 300. Teruggemaild met bod van 150 euro, alles of niets anders trek ik mijn bod in. En nu heb ik dus een donor scooter :D
pi_143156053
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 17:06 schreef -niemand- het volgende:

[..]

Hij kwam met zijn eigen oude bus + aanhanger :')
Hij had ze wel nodig voor zijn eigen bedrijf, dat wel. maar dat je geen kliko's dichterbij vind dan 150 km vind ik wel vreemd :')
Misschien heeft ie ze in de regio allemaal al opgekocht en is dat zijn handeltje, verkoopt ie ze weer voor 50 euro per stuk.
pi_143156096
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:25 schreef Chillings het volgende:
Kijk dit zielige figuur dan :')

Ze plaatst een advertentie waarin ze vraagt of iemand een gratis ziggo ontvanger voor haar heeft,als je ziet hoe ze typt vraag je je af of ze het toetsenbord van de sloop heeft gestolen. Want met 50 euro leven per week verwacht je niets anders :')

Wij zijn gezin uit 3 personen 2 kinderen en ik zelf wie heeft er voor ons ziggo kasje dat ik de vabel kan aansluiten en tv kan kijken via ziggo wij lefen met 50 euro per week en ze willen ons geen ziggo ontvanger fefen nu kennen we feen tv kijken wie kan ons helpen

Kijk ik bij haar andere advertentie zie je dit:

Ik zoek een grstis kundef fietd voir meisje van 9 en een gewoone fuets ik hebvweek geld en we willen wat meer gaan fietsen eue kan mijn daar bij helpen mail me aub

Ik wil niet haten ofzo, maar omdat je ''even wat meer wil fietsen'' is geen goede reden dat je aan mensen een gratis fiets vraagt :')

ga hard werken voor je geld pauper :')

http://www.marktplaats.nl/verkopers/90493.html
Ik had een tijdje een website over vlaggen, gewoon plaatjes van vlaggen. En kreeg zo vaak mailtjes dat hun gehandicapte zoontje vlaggen spaart en of ik een paar gratis vlaggen kon sturen.

De ene week was het weer voor een kinderopvang zonder geld een week later weer voor een vrijwilligersproject en dan weer voor hun zieke opa die alleen nog 3 landen moest voor zijn collectie, echt alles kwam voorbij.

Koop die laatste 3 vlaggetjes dan voor je opa of wtf... maar ook echt bijna wekelijks dit, 3 jaar lang, totdat ik die site heb verkocht aan een vlaggenfabrikant :P
pi_143156730
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:46 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik had een tijdje een website over vlaggen, gewoon plaatjes van vlaggen. En kreeg zo vaak mailtjes dat hun gehandicapte zoontje vlaggen spaart en of ik een paar gratis vlaggen kon sturen.

De ene week was het weer voor een kinderopvang zonder geld een week later weer voor een vrijwilligersproject en dan weer voor hun zieke opa die alleen nog 3 landen moest voor zijn collectie, echt alles kwam voorbij.

Koop die laatste 3 vlaggetjes dan voor je opa of wtf... maar ook echt bijna wekelijks dit, 3 jaar lang, totdat ik die site heb verkocht aan een vlaggenfabrikant :P
dus je had geen echte vlaggen, alleen info erover op een website
Is het dezelfde persoon als diegene in mij post :D
pi_143157859
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:17 schreef Chillings het volgende:

[..]

dus je had geen echte vlaggen, alleen info erover op een website
Is het dezelfde persoon als diegene in mij post :D
Haha ja, gewoon een informatieve site, geen winkel ofzo, niks.

Kreeg ook vaak de vraag, wat kost een vlag in die en die maat? :')
  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:16:56 #150
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_143158146
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:25 schreef Chillings het volgende:
Kijk dit zielige figuur dan :')

Ze plaatst een advertentie waarin ze vraagt of iemand een gratis ziggo ontvanger voor haar heeft,als je ziet hoe ze typt vraag je je af of ze het toetsenbord van de sloop heeft gestolen. Want met 50 euro leven per week verwacht je niets anders :')

Wij zijn gezin uit 3 personen 2 kinderen en ik zelf wie heeft er voor ons ziggo kasje dat ik de vabel kan aansluiten en tv kan kijken via ziggo wij lefen met 50 euro per week en ze willen ons geen ziggo ontvanger fefen nu kennen we feen tv kijken wie kan ons helpen

Kijk ik bij haar andere advertentie zie je dit:

Ik zoek een grstis kundef fietd voir meisje van 9 en een gewoone fuets ik hebvweek geld en we willen wat meer gaan fietsen eue kan mijn daar bij helpen mail me aub

Ik wil niet haten ofzo, maar omdat je ''even wat meer wil fietsen'' is geen goede reden dat je aan mensen een gratis fiets vraagt :')

ga hard werken voor je geld pauper :')

http://www.marktplaats.nl/verkopers/90493.html
Even terug mailen dat wanneer de antennekabel welke normaal in de Ziggo ontvanger gaat, aan de TV wordt aangesloten je in 99% van de gevallen gewoon een signaal krijgt.

Is die armoedzaaier ook weer tevreden.
pi_143164039
Mensen die mailen met een bod, dus ik akkoord gaan met het bod.
Vervolgens nog verder vragen gaan stellen, besluiten dat het antwoord hen niet aan staat en niks meer van zich laten horen.

Prima, maar als je vragen hebt, dan stel je deze toch eerst in plaats van een bod te doen?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_143164088
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die mailen met een bod, dus ik akkoord gaan met het bod.
Vervolgens nog verder vragen gaan stellen, besluiten dat het antwoord hen niet aan staat en niks meer van zich laten horen.

Prima, maar als je vragen hebt, dan stel je deze toch eerst in plaats van een bod te doen?
Ook zovaak ja, of dat je het product een half jaar wil laten staan... want ze willen het per sé ophalen maar komen niet zo vaak in mijn regio :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_143164124
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:25 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ook zovaak ja, of dat je het product een half jaar wil laten staan... want ze willen het per sé ophalen maar komen niet zo vaak in mijn regio :')
Dat had ik met een PS3, of ik die even 2 maanden wilde reserveren, want hij had nog niet genoeg geld gespaard. :D
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_143164249
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Dat had ik met een PS3, of ik die even 2 maanden wilde reserveren, want hij had nog niet genoeg geld gespaard. :D
Ik een oude PC destijds, teruggemaild dat ik hem dan liever in de kliko flikkerde.
Nou met zo'n reactie hoefde hij hem al niet eens meer!

:')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_143164317
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Dat had ik met een PS3, of ik die even 2 maanden wilde reserveren, want hij had nog niet genoeg geld gespaard. :D
Das flauw van je ;(

:')
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_143164746
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:30 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik een oude PC destijds, teruggemaild dat ik hem dan liever in de kliko flikkerde.
Nou met zo'n reactie hoefde hij hem al niet eens meer!

:')
_O-

quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:32 schreef PerryVogelbekdier het volgende:

[..]

Das flauw van je ;(

:')
Ik heb tegen hem gezegd dat het prima was, maar als er een andere koper was, ik hem zou informeren of hij dan al genoeg geld had

:')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_143164762
Haha had ook een keer een gratis onderdeel voor een auto, nog 50 euro waard ofzo, iemand wilde hem wel gratis, dus ik zeg kom maar halen, ja hij kwam nooit in de buurt, misschien kon ik hem een keer meenemen naar een meeting bij hem in de buurt :')
pi_143164811
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:44 schreef JDx het volgende:
Haha had ook een keer een gratis onderdeel voor een auto, nog 50 euro waard ofzo, iemand wilde hem wel gratis, dus ik zeg kom maar halen, ja hij kwam nooit in de buurt, misschien kon ik hem een keer meenemen naar een meeting bij hem in de buurt :')
Eisenpakket ook nog :') En gratis spul en gratis brengservice.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_143164852
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Eisenpakket ook nog :') En gratis spul en gratis brengservice.
Ja en was ook nog een gigantisch ding, moet je je achterbank voor omklappen. Soort bumper. Zaten krassen op, maar hij moest hem toch overspuiten.

Meteen weggeflikkerd, lag maar in de weg.
pi_143164906
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

Ik heb tegen hem gezegd dat het prima was, maar als er een andere koper was, ik hem zou informeren of hij dan al genoeg geld had

:')
_O- _O_
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  donderdag 7 augustus 2014 @ 19:02:13 #161
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_143172993
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 12:27 schreef JDx het volgende:
Ik reageer gewoon niet meer op mensen die slecht typen of vage namen hebben. Sam ofzo, of M.H. of BMW-driver hahaha dat soort ongein
Een kerel heeft me een keer een gratis printer gegund omdat ik Metalfreak in mijn naam had staan _O_ :D Was ook verder gewoon een normale kerel, maar hield wel van metal. Hij had veel reacties gekregen, maar door mijn user name mocht ik 'm op komen halen :P

quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:56 schreef Elan het volgende:
Als iemand 1 euro boven me gaat zitten bieden stop ik spontaan met bieden 9/10 keer volgende dag een mailtje van de verkoper dat jij het mag kopen voor het bod dat jij had gedaan.

Mensen houden niet van dat soort onzin ik bied ook altijd met 5 euro tegelijk of als het goedkoop is 2,50 of zo maar geen euro's laat staan centen dan ben je echt pauper.
Wat ook goed werkt is gewoon een bod doen en vervolgens je bod per mail toelichten. Vind ik ook erg prettig als ze dat bij mij doen, want dan weet ik dat ze serieus zijn.
Don't let my username fool you...
pi_143608662
Ugh, mensen die ruilaanbiedingen doen op een advertentie waar gewoon een prijs bij staat :') In de advertentie staat nota bene dat ik geen PS4 meer heb en daarom het spel verkoop. Nog heb ik nou al 3 mailtjes binnen van 3 verschillende mensen die een PS4 spel willen ruilen :')_!
No amount of money ever bought a second of time.
pi_143768612
http://link.marktplaats.nl/m839531924

http://puu.sh/b5JOi/248218ddc0.png

:') Die vrouw verdient een goed pak slaag en die man moet een ruggengraat kweken. Opgelost, slotje.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  zondag 24 augustus 2014 @ 13:14:19 #164
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_143768834
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
http://link.marktplaats.nl/m839531924

http://puu.sh/b5JOi/248218ddc0.png

:') Die vrouw verdient een goed pak slaag en die man moet een ruggengraat kweken. Opgelost, slotje.
Waar vind je deze onzin :')
Irene is bae &lt;3
pi_143769048
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 13:14 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Waar vind je deze onzin :')
Uhm op mp.. categorie Advies en Oproepen :') _

Je zou voor de grap eens moeten kijken op de contactadvertenties. ;(
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  zondag 24 augustus 2014 @ 13:23:33 #166
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_143769123
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Uhm op mp.. categorie Advies en Oproepen :') _

Je zou voor de grap eens moeten kijken op de contactadvertenties. ;(
Ik heb die categorieën niet eens :?

EDIT:
Oh wacht staan onder "Contacten en Berichten"

deze nooit echt zijn :o

en deze zit zelfs diep in de schulden :')
Irene is bae &lt;3
pi_143769262
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 13:23 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Ik heb die categorieën niet eens :?

EDIT:
Oh wacht staan onder "Contacten en Berichten"

deze nooit echt zijn :o

Die is wel een beetje té perfect inderdaad.
  zondag 24 augustus 2014 @ 13:30:30 #168
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_143769364
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 13:27 schreef Syntos het volgende:

[..]

Die is wel een beetje té perfect inderdaad.
en deze

25-53? :D
Irene is bae &lt;3
pi_143769748
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 13:30 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

en deze

25-53? :D
Ook gewoon echt een foto van zijn huis erbij :')
met andere woorden; golddiggers zijn ook welkom :D
pi_143769806
Die categorie ;(
pi_143770223
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 13:30 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

en deze

25-53? :D
En dan staat er boven nog 'leeftijd is niet van belang' :')
  zondag 24 augustus 2014 @ 14:43:26 #172
379033 Krakimolo
Het komt wel goed.
pi_143772136
Deze

Plaats op zijn minst een normale foto :')
pi_143772167
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 14:43 schreef Krakimolo het volgende:
Deze

Plaats op zijn minst een normale foto :')
Wtf?

19 jaar en dan zo wanhopig. :')
  zondag 24 augustus 2014 @ 14:48:06 #174
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143772343
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 14:43 schreef Krakimolo het volgende:
Deze

Plaats op zijn minst een normale foto :')
Bij die eerste foto verwacht je ergens wat glazuur op haar gezicht te vinden :P
pi_143772383
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 14:48 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Bij die eerste foto verwacht je ergens wat glazuur op haar gezicht te vinden :P
Ik dacht aan een compleet ander goedje. :')
  zondag 24 augustus 2014 @ 14:51:50 #176
379033 Krakimolo
Het komt wel goed.
pi_143772476
Pff wat een wanhopig gedoe.

Klik

''Ga jij voor knap? Dan moet je zeker niet bij mij zijn!''

Sneu.
pi_143772612
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 14:51 schreef Krakimolo het volgende:
Pff wat een wanhopig gedoe.

Klik

''Ga jij voor knap? Dan moet je zeker niet bij mij zijn!''

Sneu.
:')

Waarom op marktplaats ook, daar zijn datingsites voor.
pi_143773249
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 13:23 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Ik heb die categorieën niet eens :?

EDIT:
Oh wacht staan onder "Contacten en Berichten"

deze nooit echt zijn :o

en deze zit zelfs diep in de schulden :')



:')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_143774457
Stel je voor dat deze personen ook op FOK! zitten en dit zien ;(
  zondag 24 augustus 2014 @ 15:51:56 #180
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143775076
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 14:43 schreef Krakimolo het volgende:
Deze

Plaats op zijn minst een normale foto :')
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 14:51 schreef Krakimolo het volgende:
Pff wat een wanhopig gedoe.

Klik

''Ga jij voor knap? Dan moet je zeker niet bij mij zijn!''

Sneu.
Praktisch dezelfde tekst, scamalarm hier.
pi_143776727
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 15:51 schreef Erasmo het volgende:

[..]

[..]

Praktisch dezelfde tekst, scamalarm hier.
Zal wel van 1 of andere vage website zijn waar je moet betalen per berichtje ofzo
Mokkel met stuntstok
pi_143778841
De reden waarom die mensen niet op datingssites zitten is dat het geld kost en mp gratis is.

Je moet wat als je schulden hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  zondag 24 augustus 2014 @ 23:05:56 #183
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_143798253
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De reden waarom die mensen niet op datingssites zitten is dat het geld kost en mp gratis is.

Je moet wat als je schulden hebt.
Maar hoe ze zichzelf verkopen proberen te verkopen :')

''Ga jij voor knap? Dan moet je zeker niet bij mij zijn!'

EDIT:
en die pics bij deze :')

http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr

[ Bericht 19% gewijzigd door Jiang153 op 24-08-2014 23:12:07 ]
Irene is bae &lt;3
pi_143798877
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 23:05 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Maar hoe ze zichzelf verkopen proberen te verkopen :')

''Ga jij voor knap? Dan moet je zeker niet bij mij zijn!'

EDIT:
en die pics bij deze :')

http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
De naam van die site :') ______

De vrouwen zien er ook niet echt heel Nederlands uit.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  zondag 24 augustus 2014 @ 23:22:48 #185
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_143798993
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

De naam van die site :') ______

De vrouwen zien er ook niet echt heel Nederlands uit.
Die vrouwen onder "Vrouw zoekt man" zijn nog wel te doen :o

Kijk deze:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr

http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Irene is bae &lt;3
  zondag 24 augustus 2014 @ 23:26:24 #186
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_143799136
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 23:22 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Die vrouwen onder "Vrouw zoekt man" zijn nog wel te doen :o

Kijk deze:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr

http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Foto's kunnen ook heel gemakkelijk van Facebook geplukt zijn :Y
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 24 augustus 2014 @ 23:27:55 #187
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_143799196
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 23:26 schreef Maraca het volgende:

[..]

Foto's kunnen ook heel gemakkelijk van Facebook geplukt zijn :Y
Maar Shirley betekent dit dan dat alles wat daar aangeboden wordt fake is :o
Irene is bae &lt;3
  zondag 24 augustus 2014 @ 23:28:40 #188
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_143799233
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 23:27 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Maar Shirley betekent dit dan dat alles wat daar aangeboden wordt fake is :o
1. Ken je klassiekers :{w
2. Ga er maar wel vanuit :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 24 augustus 2014 @ 23:29:52 #189
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_143799283
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 23:28 schreef Maraca het volgende:

[..]

1. Ken je klassiekers :{w
2. Ga er maar wel vanuit :P
Oke volgens mij zijn ze idd fake. Neem aan dat de mannen haar wel herkennen :')

EDIT:
Nog anime aanraders voor mij?

EDIT2:
Deze probeert dus mooi een paspoort te fixen :')

http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr

[ Bericht 10% gewijzigd door Jiang153 op 25-08-2014 00:16:44 ]
Irene is bae &lt;3
pi_143801268
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 23:29 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Oke volgens mij zijn ze idd fake. Neem aan dat de mannen haar wel herkennen :')

EDIT:
Nog anime aanraders voor mij?

EDIT2:
Deze probeert dus mooi een paspoort te fixen :')

http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
grappige shit, post meer aub
pi_143801342
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr

serieuze advertentie :') , in de titel kon beter staan op zoek naar iemand die mijn schulden wil afbetalen en samen wil leven met mijn 12 jarige puber

wanneer er een site bijstaat is het 99% nep.
wanneer er kinderen bij betrokken zijn is het 99% echt :')
  maandag 25 augustus 2014 @ 00:32:08 #192
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_143801534
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 00:23 schreef Chillings het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr

serieuze advertentie :') , in de titel kon beter staan op zoek naar iemand die mijn schulden wil afbetalen en samen wil leven met mijn 12 jarige puber

wanneer er een site bijstaat is het 99% nep.
wanneer er kinderen bij betrokken zijn is het 99% echt :')
Deze heeft me toch een paar flinke jetsers zeg sjongejonge

http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Irene is bae &lt;3
pi_143801609
quote:
10s.gif Op maandag 25 augustus 2014 00:32 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Deze heeft me toch een paar flinke jetsers zeg sjongejonge

http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
lol die gezicht lijkt echt op de hoofd van een man ( stel haar kaal voor )
echt een afknapper, maar wel geile sproeirs
  maandag 25 augustus 2014 @ 00:35:53 #194
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_143801630
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 00:35 schreef Chillings het volgende:

[..]

lol die gezicht lijkt echt op de hoofd van een man ( stel haar kaal voor )
echt een afknapper, maar wel geile sproeirs
Deze probeert ook een paspoort te fixen :D

http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Irene is bae &lt;3
pi_143801662
quote:
10s.gif Op maandag 25 augustus 2014 00:35 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Deze probeert ook een paspoort te fixen :D

http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
wie zou daar op ingaan? ik bedoel je kan zo mooiere vrouwen van de straat plukken.

en hoe zou ze weten dat marktplaats bestaat?
pi_143801720
nice milf

http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr

ik ga serieus op een paar reageren, kijken of ik een serieuze reactie ga krijgen met prive info. ipv ga naar deze site en meld je aan
  maandag 25 augustus 2014 @ 00:41:25 #197
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_143801772
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 00:39 schreef Chillings het volgende:
nice milf

http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr

ik ga serieus op een paar reageren, kijken of ik een serieuze reactie ga krijgen met prive info. ipv ga naar deze site en meld je aan
Reageer op deze :@

http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Irene is bae &lt;3
  maandag 25 augustus 2014 @ 00:42:48 #199
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_143801808
Irene is bae &lt;3
pi_143801821
iemand mischien een standaard tekst om mee te sturen als reactie? geen zin om steeds wat te typen
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')