abonnement Unibet Coolblue
pi_140516452
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 20:02 schreef mujentas het volgende:

[..]

Bij de XL hier, was het vanmiddag stervensdruk :)
Bij ons kon je inderdaad ook in de ochtend echt een kanon afschieten, rond 1 uur begon het druk te worden, echt druk...
pi_140516693
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 18:13 schreef mujentas het volgende:

[..]

Als er weinig mensen beschikbaar zijn, dan is David een hele dag laten werken natuurlijk een prima oplossing voor het probleem.

De shiftgedachte betekent natuurlijk niet dat er helemaal niemand pauze meer mag houden, het is maar net wat het beste uitkomt ^O^
Uiteraard maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat er weinig mensen beschikbaar zijn. Als het nu verkoop zou zijn..... Maar verkoopklaar kan ik er niet bij maar goed het zal wel :)

Overigens word er vaak de makkelijkste oplossing gekozen hè.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_140516724
David is 16 jaar en in de ochtenden zijn er over het algemeen weinig scholieren beschikbaar.
pi_140516804
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 20:09 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Uiteraard maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat er weinig mensen beschikbaar zijn. Als het nu verkoop zou zijn..... Maar verkoopklaar kan ik er niet bij maar goed het zal wel :)

Overigens word er vaak de makkelijkste oplossing gekozen hè.
Ze zijn gewoon zo tevreden over David dat ze hem die pauzes gunden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140516873
quote:
14s.gif Op donderdag 29 mei 2014 20:10 schreef exelletor het volgende:
David is 16 jaar en in de ochtenden zijn er over het algemeen weinig scholieren beschikbaar.
17
pi_140516910
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 20:09 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Uiteraard maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat er weinig mensen beschikbaar zijn. Als het nu verkoop zou zijn..... Maar verkoopklaar kan ik er niet bij maar goed het zal wel :)

Overigens word er vaak de makkelijkste oplossing gekozen hè.
Waarom zou verkoop dan wel mogen?
pi_140516996
quote:
14s.gif Op donderdag 29 mei 2014 20:10 schreef exelletor het volgende:
David is 16 jaar en in de ochtenden zijn er over het algemeen weinig scholieren beschikbaar.
inderdaad, top. Echter zou ik dat op Hemelvaartsdag toch proberen te voorkomen.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_140517182
quote:
2s.gif Op donderdag 29 mei 2014 20:16 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Waarom zou verkoop dan wel mogen?
Verkoop is een vaak kleiner team, ik probeer bijvoorbeeld zelf ook al zoveel mogelijk met 3 uur te werken. Mijn back up voor de zaterdag bestaat uit mensen langer inplannen dan de drie uur die ze standaard hebben. Dat zou namelijk met pauzes mee alsnog goedkoper zijn dan een fter een zaterdag te laten werken.
De kans dat er in een team van 50 man iemand extra kan werken is toch echt groter dan in een team van 15 man.
Ik zou uitzonderingen daar gelaten, niet zomaar iemand 8 tot 17 inplannen op hemelvaart. Ik kan me gewoon niet aan de indruk onttrekken dat ze daar ook nog andere voor hadden kunnen vinden om zo geen koffie pauzes te hoeven geven.
Niks ten nadelen van David natuurlijk en gun hem die uren natuurlijk van harte. Ik vraag me wel af of de winkel niet hard personeel nodig heeft als ik zijn werktijden soms zie...
Kostentechnisch is als niemand kan hij met zijn 17 natuurlijk een perfecte optie.

Ik heb het dan ook niet over mogen, maar stel de vraag of ze de beste keuze maken ;)
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_140517307
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 20:26 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Verkoop is een vaak kleiner team, ik probeer bijvoorbeeld zelf ook al zoveel mogelijk met 3 uur te werken. Mijn back up voor de zaterdag bestaat uit mensen langer inplannen dan de drie uur die ze standaard hebben. Dat zou namelijk met pauzes mee alsnog goedkoper zijn dan een fter een zaterdag te laten werken.
De kans dat er in een team van 50 man iemand extra kan werken is toch echt groter dan in een team van 15 man.
Ik zou uitzonderingen daar gelaten, niet zomaar iemand 8 tot 17 inplannen op hemelvaart. Ik kan me gewoon niet aan de indruk onttrekken dat ze daar ook nog andere voor hadden kunnen vinden om zo geen koffie pauzes te hoeven geven.
Niks ten nadelen van David natuurlijk en gun hem die uren natuurlijk van harte. Ik vraag me wel af of de winkel niet hard personeel nodig heeft als ik zijn werktijden soms zie...
Kostentechnisch is als niemand kan hij met zijn 17 natuurlijk een perfecte optie.

Ik heb het dan ook niet over mogen, maar stel de vraag of ze de beste keuze maken ;)
Ik zag laatst weer in het kantoor 5 met een blauw mapje en een TL zitten die dingen zat uit te leggen.. Dus ik gok van wel ja :')

En tsja, ik weet ook niet of er iemand anders kon..
pi_140517614
Ik vind altijd wel dat de drukste dagen ook wel altijd de leukste en gezelligste dagen zijn, ondanks dat ik in mn eentje op de afdeling stond. Dan komt de ASM weer even langs om een peptalk te geven, dan komt mn collega van deli langs, dan komt er iemand met 2 containers langst die het voor elkaar ziet te krijgen de deurklink vast te laten zitten in zn container, en dan hevig gefrustreerd staat te stampen dat ie nog zoveel te doen heeft. Altijd wel lachen ;)

En we hebben allemaal smarties gekregen omdat we zo'n ongelofelijke omzet hadden gemaakt met een super klein team :D
pi_140518145
Smarties :')
pi_140518209
Het was vandaag tegen sluitingstijd ongelofelijk druk met vakkenvullers. Drie gelijk bij de zuivel en zo. Ze werkten netter dan gewoonlijk (geblokkeerde gangpaden, rondslingerend karton. staan ouwehoeren).
pi_140518501
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 20:59 schreef Teslynd het volgende:
Het was vandaag tegen sluitingstijd ongelofelijk druk met vakkenvullers. Drie gelijk bij de zuivel en zo. Ze werkten netter dan gewoonlijk (geblokkeerde gangpaden, rondslingerend karton. staan ouwehoeren).
Toppie.
pi_140518520
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 20:39 schreef Broccolitaartje het volgende:
Ik vind altijd wel dat de drukste dagen ook wel altijd de leukste en gezelligste dagen zijn, ondanks dat ik in mn eentje op de afdeling stond. Dan komt de ASM weer even langs om een peptalk te geven, dan komt mn collega van deli langs, dan komt er iemand met 2 containers langst die het voor elkaar ziet te krijgen de deurklink vast te laten zitten in zn container, en dan hevig gefrustreerd staat te stampen dat ie nog zoveel te doen heeft. Altijd wel lachen ;)

En we hebben allemaal smarties gekregen omdat we zo'n ongelofelijke omzet hadden gemaakt met een super klein team :D
Dit is godverdomme ZO hinderlijk :(

Laatst wou die echt niet meer los ;( :(
pi_140518728
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 20:56 schreef mujentas het volgende:
Smarties :')
*insert 'its something'-meme*
pi_140518742
Wij hebben geeneens smarties :')
pi_140518785
Wij hebben maar paar meter snoep en hebben het wel. :o
pi_140518856
quote:
11s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:17 schreef d4v1d het volgende:
Wij hebben geeneens smarties :')
Losert
pi_140518939
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:20 schreef Broccolitaartje het volgende:

[..]

Losert
M&M's > Smarties
pi_140519003
quote:
2s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:23 schreef d4v1d het volgende:

[..]

M&M's > Smarties
M&M's + Smarties > M&M's
pi_140519011
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:24 schreef Broccolitaartje het volgende:

[..]

M&M's + Smarties > M&M's
Wat is deze :')
pi_140519240
quote:
2s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:24 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Wat is deze :')
hogere wiskunde, moet je integraalberekening op toepassen
pi_140519439
hebben jullie trouwens al Djakka's nieuwe post in seksualiteit gezien :')
pi_140520283
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:30 schreef Broccolitaartje het volgende:
hogere wiskunde, moet je integraalberekening op toepassen
Met dubbel partieel integreren moet jij er wel uitkomen. :')
pi_140520302
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:54 schreef exelletor het volgende:

[..]

Met dubbel partieel integreren moet jij er wel uitkomen. :')
wiskunde ;( :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')