abonnement Unibet Coolblue
pi_143935066
quote:
'Longmire' Cancelled by A&E After Three Seasons
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_144119787
quote:
'Hemlock Grove' Renewed for Third & Final Season by Netflix
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_144122014
Zonde van Longmire zeg. Niet zo bekend bij het grote publiek, maar wel een kwaliteitsserie.
pi_144122999
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 22:46 schreef criminal_mind het volgende:

[..]

top :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 3 september 2014 @ 06:44:08 #130
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_144125320
quote:
Fox cancels 'Gang Related' after one season

Fox has canceled its low-rated freshman drama Gang Related after one season, EW has confirmed.

Gang Related, which starred Ramon Rodriguez as a cop spying for one of the city’s most dangerous gangsters, launched in May to 3 million viewers and 0.9 in the 18-49 demographic.

The highly serialized summer series didn’t seem to click with fans, however, and the finale drew just 2.4 million viewers and a 0.7.

Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_144125424
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 06:44 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Zonde -O-
pi_144125574
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 06:44 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

teringmongolen :')
pi_144126023
neeeeeee :'( :'(
(she/her)
pi_144128073
America, F*uck Yeah! :( :( :( :')

Zo jammer dat hij gecancelled wordt. Vond het toch 1 van de leukere zomerseries.
pi_144128710
OMG :')

Echt... series een kans geven is er niet meer bij tegenwoordig. Vond het samen met Fargo de beste serie van dit jaar.

denk dat ze niet weten wat ze ermee moeten in seizoen 2
  woensdag 3 september 2014 @ 12:40:15 #137
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_144132196
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 06:44 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Jammer
The more debt, the better
pi_144133064
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:52 schreef AchJa het volgende:

[..]

Terecht. Was er na 2 afleveringen al klaar mee.
Er kwamen nog 10.
pi_144135477
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 00:12 schreef Tim86 het volgende:

[..]

top :)
Netflix geeft de eigen series dus iig wel een afgerond verhaal, al vond ik seizoen 2 een stuk minder dan het eerste. Het einde was wel weer interessant genoeg om het slot te gaan kijken
pi_144135537
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 14:35 schreef planethugo het volgende:

[..]

Netflix geeft de eigen series dus iig wel een afgerond verhaal, al vond ik seizoen 2 een stuk minder dan het eerste. Het einde was wel weer interessant genoeg om het slot te gaan kijken
Ik vond beide seizoenen een beetje hit and miss. Hadden fases waarin het echt brak was en fases waarin het supertof was, maar uiteindelijk was het totaalplaatje gewoon tof. Een afsluitend 3e seizoen is in ieder geval echt prima. Niet verder uitrekken en wel volwaardig afronden :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_144135730
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 14:37 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik vond beide seizoenen een beetje hit and miss. Hadden fases waarin het echt brak was en fases waarin het supertof was, maar uiteindelijk was het totaalplaatje gewoon tof. Een afsluitend 3e seizoen is in ieder geval echt prima. Niet verder uitrekken en wel volwaardig afronden :)
klopt idd wel ja, al vond ik het verhaal van seizoen 1 een stuk interessanter. Het gaat trouwens om 10 afleveringen, net als S2 dus.
  woensdag 3 september 2014 @ 20:59:30 #142
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_144148913
Ja godverdomme
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_144153723
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 13:09 schreef JDx het volgende:

[..]

Er kwamen nog 10.
Ik ga het misschien nog wel eens een kans geven tijdens wat verloren momenten. Bv. the Shield vond ik vanaf afl 1 meteen goed te doen, dit itt Gang Related.
pi_144227572
Godver, beste leuke nieuwe serie dit seizoen en dan cancellen ze hem :( Genoeg kek die doorgaat.. Jammer
O+ BlaBlub O+
  zaterdag 6 september 2014 @ 01:46:10 #145
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_144229178
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 00:43 schreef neggix het volgende:
Godver, beste leuke nieuwe serie dit seizoen en dan cancellen ze hem :( Genoeg kek die doorgaat.. Jammer
Ach Allison Janney kreeg een Emmy for haar role in Mom, slechtste nieuwe comedy van het jaar. Terwijl er vele nieuwe comedy series dit jaar niet verder kwamen dan 1 seizoen, Super Fun Night, Throphy Wife, The Crazy Ones, Enlisted, Hello Ladies, Mixology etc. Allemaal waren ze beter, maar de zoveelste kloon serie van Chuck Lore is blijkbaar het beste.

En dan heb je nog de sloot aan comedies die gecanceld werden of nog maar één seizoen hebben, Parks and Recreation, Men at Work, Happy Endings etc.

Alleen The Goldbergs en Brooklyn Nine Nine hebben het dit seizoen overleefd qua nieuwe series die het waard waren.
pi_144324815
quote:
'Mystery Girls' Cancelled After One Season by ABC Family
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_144324955
Al iets bekend over Devious Maids? Wilt mijn moeder weten. :@
(she/her)
pi_144341656
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 01:46 schreef Tweek het volgende:

[..]

Ach Allison Janney kreeg een Emmy for haar role in Mom, slechtste nieuwe comedy van het jaar. Terwijl er vele nieuwe comedy series dit jaar niet verder kwamen dan 1 seizoen, Super Fun Night, Throphy Wife, The Crazy Ones, Enlisted, Hello Ladies, Mixology etc. Allemaal waren ze beter, maar de zoveelste kloon serie van Chuck Lore is blijkbaar het beste.

En dan heb je nog de sloot aan comedies die gecanceld werden of nog maar één seizoen hebben, Parks and Recreation, Men at Work, Happy Endings etc.

Alleen The Goldbergs en Brooklyn Nine Nine hebben het dit seizoen overleefd qua nieuwe series die het waard waren.
Men at Work vond ik ook veel leuker dan heel veel andere comedy meuk.

Parks and Rec blijft ook leuk, jammer dat dit het laatste seizoen gaat worden.

Community was geniaal, maar afgelopen seizoen dramatisch en daar gaan ze wel mee verder :')
pi_144341754
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 10:08 schreef JDx het volgende:

[..]

Men at Work vond ik ook veel leuker dan heel veel andere comedy meuk.

Parks and Rec blijft ook leuk, jammer dat dit het laatste seizoen gaat worden.

Community was geniaal, maar afgelopen seizoen dramatisch en daar gaan ze wel mee verder :')
Ik ben een paar dagen geleden begonnen aan het laatste seizoen van Community. Ik twijfel of ik het seizoen af ga kijken, wat is dat een draak van een serie geworden. Heel jammer.

Parcs & Rec daarentegen is nog steeds briljant. Niet meer zo verrassend maar nog steeds briljant.
Spoilers!
  dinsdag 9 september 2014 @ 10:27:16 #150
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_144342170
Men at Work was echt heel erg leuk, al werd het met die nieuwe personages wel wat minder boeiend maargoed. Ik hoop echt dat een Netflix, Amazon of Hulu de serie alsnog oppikt en een vervolg geeft :Y
Please sir. When moon? When Mustang?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')