abonnement Unibet Coolblue
pi_140247310


Sticks en mediacenters (Home Theater PC - HTPC) gebaseerd op Android hebben de laatste tijd een aardige ontwikkeling doorgemaakt. Momenteel heb je erg aantrekkelijke modellen met een snelle dualcore Rockchip RK3066-processor en 1GB aan RAM-geheugen. Buiten het feit dat je met een stick of kastje, naast je telefoon en tablet, nu ook op je televisie kunt genieten van de mogelijkheden van Android, lenen deze apparaatjes zich ook uitermate voor multimedia-doeleinden. Speel Angry Birds, surf op het internet of stream videomateriaal van je netwerk... alles in een handomdraai op je televisie!

Hier een kort overzichtje van enkele interessante en populaire devices. Uiteraard zijn er nog tig andere devices, afhankelijk van wat je nodig hebt en wat je budget is, zul je zelf even moeten researchen wat het beste bij je past. Voor degenen die XBMC willen gaan draaien, hardware decoding voor Android wordt (nog) niet op alle HTPC's ondersteund (momenteel beperkt tot AmLogic SoC HTPC's: Pivos & OvalElephant).
SPOILER: MINIX NEO X5
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: UHost2
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: MK808
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: UG802
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Interactie met je Android-stick of mediacenter is mogelijk via doodgewone bekabelde of draadloze toetsenborden en muizen. Erg handig zijn ook speciale afstandsbedieningen die zowel muis en keyboardfunctie overnemen. Enkele voorbeelden hiervan zijn de Mele F10, Rii Mini, Measy RC11 of RC12 en de Lenovo N9501 of N9502. Sommige remotes hebben ook een ingebouwde 'airmouse', dan werkt de remote als een soort Wii-controller en kun je de muis besturen door de remote in het luchtledige te bewegen. Je sluit zulke remotes aan met een speciale draadloze dongle.



BUY AT
www.chinaprices.us (tip: zoek ook eens op ' RK3066 -tablet ')
www.aliexpress.com
http://www.geekbuying.com(...)/?pagesize=60&sort=1

Coupons: www.retailmenot.com || www.tjoos.com

RELATED SITES
http://play.google.com
http://xbmc.org/theuni/2012/07/13/xbmc-for-android/ ( .apk ) || http://forum.xbmc.org/forumdisplay.php?fid=112
http://tabletrepublic.com/forum/android-mini-pc/
http://www.slatedroid.com/forum/377-android-tv/
http://www.ovalelephant.com
http://www.j1nx.nl

FOK!RELATED
› Review MK802 by Downstar: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Topicreeks: Android
Topicreeks: Raspberry Pi: Een computer voor 25 dollar.
Topicreeks: Chinese Webshops



OP V1.0 Design & content by shiznuts
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  donderdag 22 mei 2014 @ 17:15:49 #2
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_140247545
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 17:04 schreef relativity het volgende:

[..]

Leuk projectje :D Ziet er grappig uit..
Ik zoek zelf eigenlijk een een stikje met ethernet aansluiting en liefst wat snelle quadcore processor.
Wil hem gaan flashen met Ubuntu :D
Heb je heel simpele verloopstukjes voor, USB > Ethernet
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 22 mei 2014 @ 17:16:40 #3
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_140247590
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 17:15 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Heb je heel simpele verloopstukjes voor, USB > Ethernet
Of je haalt een box.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_140247630
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 17:15 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Heb je heel simpele verloopstukjes voor, USB > Ethernet
Oja klopt, heb ik ergens eerder gezien. Zijn ook vrij goedkoop.
Maar niet alles in compatibel met picuntu volgens mij.

Hoop dat er snel eens wat krachtigere soc's uitkomen. Dan ga ik er eentje aanschaffen.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  donderdag 22 mei 2014 @ 17:22:35 #5
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_140247820
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 17:17 schreef relativity het volgende:

[..]

Oja klopt, heb ik ergens eerder gezien. Zijn ook vrij goedkoop.
Maar niet alles in compatibel met picuntu volgens mij.

Hoop dat er snel eens wat krachtigere soc's uitkomen. Dan ga ik er eentje aanschaffen.
Krachtiger? Iets als de tronsmart vega is niet krachtig genoeg?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_140247951
quote:
11s.gif Op donderdag 22 mei 2014 17:22 schreef Catch22- het volgende:
tronsmart vega
Zal eens kijken :) bedankt voor suggestie.
Ik wil er een kleine webserver en downloadserver op gaan zetten, vandaar iets meer rekenkracht nodig :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  donderdag 22 mei 2014 @ 17:30:54 #7
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_140248067
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 17:26 schreef relativity het volgende:

[..]

Zal eens kijken :) bedankt voor suggestie.
Ik wil er een kleine webserver en downloadserver op gaan zetten, vandaar iets meer rekenkracht nodig :)
Dan moet je deze apparaten helemaal niet hebben. Een raspberry pi misschien wel, maar die zijn ook niet zo krachtig.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_140248127
quote:
11s.gif Op donderdag 22 mei 2014 17:30 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Dan moet je deze apparaten helemaal niet hebben. Een raspberry pi misschien wel, maar die zijn ook niet zo krachtig.
Deze zijn veel krachtiger dan Rasberry PI, daarom juist wel.
Alleen zijn de drivers voor armlogic nog niet opensource, dus kan er momenteel (nog geen) ubuntu of dergelijke derivaat erop geflasht worden.

Bij rockchip soc's is dat wel mogelijk, zie http://home.g8.net/ - leuk projectje :D
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  donderdag 22 mei 2014 @ 17:52:34 #9
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_140248815
Voor zulke taken kan je misschien beter een rockchip nemen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_140248936
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 17:52 schreef Catch22- het volgende:
Voor zulke taken kan je misschien beter een rockchip nemen
Er zou binnenkort toch ook een nieuwe Rockchip uitkomen? RK3288 volgens mij :) Misschien is dat een beter idee inderdaad.


:D

[ Bericht 14% gewijzigd door relativity op 22-05-2014 18:21:39 ]
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_140270288
gisteren mijn tronsmart mk908II binnen gekregen (1,5 week geleden besteld via aliexpress)

Deze direct aangesloten en wilde hem met mijn telefoon gaan bedienen..
Daarvoor moet je natuurlijk wel op de wifi zitten!.
Gelukkig kon ik mijn muis erop aansluiten en zo draadloos vanaf de bank "muizen" :)

Alleen krijg ik hem niet op de wifi ?!?!
Hij zit van de buurt alle UPC modems, maar de KPN V8 modems ziet hij pas na heeeeeeel lang zoeken..
krijg dan de melding, druk op de WPA knop op de modem.
Dit natuurlijk gedaan maar nog geen succes.

Hij blijft maar proberen om een IP adres binnen te halen.
heb 1x verbinding gehad voor 2 minuten en toen verbrak hij de verbinding weer.
had niet veel tijd gisteravond ivm een afspraak, wat ik tot nu toe gedaan heb is:

mk908II opnieuw opgestart, modem opnieuw opgestart, en modem kanaal van 8 naar kanaal 9 gezet.

wil vanavond wel meer kanalen gaan proberen, of heeft iemand hier de gouden tip?
Wil er daarna XBMC opzetten, zodat ik op de slaapkamer ook series kan gaan kijken :)
  vrijdag 23 mei 2014 @ 09:17:49 #12
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_140270891
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 08:35 schreef Flipmoehoe het volgende:
gisteren mijn tronsmart mk908II binnen gekregen (1,5 week geleden besteld via aliexpress)

Deze direct aangesloten en wilde hem met mijn telefoon gaan bedienen..
Daarvoor moet je natuurlijk wel op de wifi zitten!.
Gelukkig kon ik mijn muis erop aansluiten en zo draadloos vanaf de bank "muizen" :)

Alleen krijg ik hem niet op de wifi ?!?!
Hij zit van de buurt alle UPC modems, maar de KPN V8 modems ziet hij pas na heeeeeeel lang zoeken..
krijg dan de melding, druk op de WPA knop op de modem.
Dit natuurlijk gedaan maar nog geen succes.

Hij blijft maar proberen om een IP adres binnen te halen.
heb 1x verbinding gehad voor 2 minuten en toen verbrak hij de verbinding weer.
had niet veel tijd gisteravond ivm een afspraak, wat ik tot nu toe gedaan heb is:

mk908II opnieuw opgestart, modem opnieuw opgestart, en modem kanaal van 8 naar kanaal 9 gezet.

wil vanavond wel meer kanalen gaan proberen, of heeft iemand hier de gouden tip?
Wil er daarna XBMC opzetten, zodat ik op de slaapkamer ook series kan gaan kijken :)
Ik zie dat ie bij Aliexpress USD 60 (~EUR 44) kost en bij Nederlandse webshops EUR 80 - 90

Da's een slok op een borrel :)
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 23 mei 2014 @ 09:35:50 #13
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_140271249
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 09:17 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik zie dat ie bij Aliexpress USD 60 (~EUR 44) kost en bij Nederlandse webshops EUR 80 - 90

Da's een slok op een borrel :)
Sja. Die moeten vaak belasting betalen bij import, btw bij verkoop, garantie verlenen, zelf wat verdienen. Dus dan gaat het een paar keer over de kop.

44 euro.
Belasting 9 euro
53 euro
Verzendkosten 5 euro (ofzo)
58 euro
BTW 12 euro
70 euro

En dan moet je dus nog wat achter de hand houden voor garantiegevallen en ondersteuning. Dus zo gek zijn zulke prijzen niet.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_140271342
inderdaad, en ze moeten er een aantal op voorraad hebben om snel te kunnen leveren.
Consument wil het direct in huis hebben.

Heb er nu 1,5 week op moeten wachten, voor dat geld doe ik het graag :)

Iemand misschien een tip wat te doen ivm wifi "probleem" ?
pi_140388500
De nieuwe Minix. 120 euro.
  maandag 26 mei 2014 @ 16:23:32 #16
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_140389307
Zou zelf toch de tronsmart vega s89 nemen. Volgens mij helemaal hetzelfde, maar goedkoper.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 27 mei 2014 @ 09:57:26 #17
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_140416855
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:59 schreef lwmeffix het volgende:
De nieuwe Minix. 120 euro.
[ afbeelding ]
Die is al een aantal keren voorbij gekomen in dit topic. Je hebt er ook een niet-DTS uitvoering van met een kleinere internal storage, die zal wel wat goedkoper zijn.

De release staat gepland voor 12 juni.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 10:01:26 #18
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_140416948
quote:
11s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:23 schreef Catch22- het volgende:
Zou zelf toch de tronsmart vega s89 nemen. Volgens mij helemaal hetzelfde, maar goedkoper.
Is dit al verholpen?

http://www.androidminicom(...)x-eerste-ervaringen/

quote:
Audioprestaties

Hier laat de Vega het ernstig afweten. Het standaard geluid werkt, maar is niet synchroon en valt af en toe een paar seconden weg, welke instelling ik ook probeerde. Bovendien is er geen ondersteuning voor Dolby en DTS. Ook kreeg ik de optische uitgang niet aan de praat. Op dit punt zal er echt nog het nodige moeten verbeteren.

  dinsdag 27 mei 2014 @ 10:07:52 #19
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_140417091
Geen idee, maar dat was een vroege alpha van XBMC.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_140417227
ik ben inmiddels erg tevreden over mijn tronsmart mk908II.
Was wat gepruts om hem op de wifi te krijgen, uiteindelijk op kanaal 9 gelukt en daarop hadden ook mijn overige apparaten nog wifi ;)

via XBMC al aardig wat gekeken, wat programma's op RTL XL, en wat series via 1channel en icefilms.
via icefilms de HD streams (720P) lopen vloeiend, en lekker strak beeld.
Wel een groot gemak om niet eerst series te hoeven downloaden en op mijn mede8er te zetten.
Gewoon klikken en kijken nu. perfect!
pi_140500169
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 10:13 schreef Flipmoehoe het volgende:
Wel een groot gemak om niet eerst series te hoeven downloaden en op mijn mede8er te zetten.
Gewoon klikken en kijken nu. perfect!
Dat kan tegenwoordig toch allemaal automatisch? :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 17:41:30 #22
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_140573709
Bij GeekBuying een giftsetje bij pre-order van de nieuwe X8-kastjes.
quote:
What wonderful gifts are included in the package?
Package with the MINIX X8: a USB HUB, a card reader, an 8 GB TF card and a NFC tag.
Package with the MINIX X8-H: the air mouse MINIX M1 and all the gifts listed above.

How to get the gift package?
Just order now! We will ship the gift package with the first 500 orders.
Heb de X5 daar ook weg, dus maar ff een order geplaatst. Vorige keer alleen belastingtoeslag, heb nu nog ff nadrukkelijk instructies gegeven, kijken of dat dit keer helpt. Lijkt me wel een sjiek kastje. Ook fijn dat 'ie een SD-slot heeft en 4K decodeert. Heb gisteren een Panasonic GH4 gekocht die 4K kan opnemen. Nu eigenlijk alleen nog een 4K televisie nodig. :9
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 31 mei 2014 @ 19:12:54 #23
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_140575897
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 17:41 schreef shiznuts het volgende:
Bij GeekBuying een giftsetje bij pre-order van de nieuwe X8-kastjes.

[..]

Heb de X5 daar ook weg, dus maar ff een order geplaatst. Vorige keer alleen belastingtoeslag, heb nu nog ff nadrukkelijk instructies gegeven, kijken of dat dit keer helpt. Lijkt me wel een sjiek kastje. Ook fijn dat 'ie een SD-slot heeft en 4K decodeert. Heb gisteren een Panasonic GH4 gekocht die 4K kan opnemen. Nu eigenlijk alleen nog een 4K televisie nodig. :9
Wat voor instructies heb je gegeven? Misschien dat ik hem daar ook wel bestel.
Ik ken iemand die een X7 heeft gekocht en er niet tevreden mee is. Dat houdt mij nog enigszins tegen... toch maar doen zonder reviews gelezen te hebben?
  zaterdag 31 mei 2014 @ 19:20:21 #24
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_140576034
Tronsmart vega geen alternatief?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 31 mei 2014 @ 19:40:16 #25
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_140576481
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 19:20 schreef Catch22- het volgende:
Tronsmart vega geen alternatief?
Kan ik niet direct een SD-kaart instoppen (Vega S89-H heeft microSD).
Ben ook geen fan van het ronde design.
Heeft interne antenne, de MINIX heeft een externe.
1 USB-poort minder.
MINIX ondersteuning lijkt me beter.

Verder: AMLogic. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 31 mei 2014 @ 20:24:18 #26
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_140577722
Oke. Fair enough. Zou mij allemaal weinig uitmaken (gebruik geen sd of wifi en heb een usbhub :) )

Maargoed, mijn cx919 ligt al een tijdje niets te doen. Net als mijn chromecast. Maak er geen tijd voor
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 2 juni 2014 @ 19:34:05 #27
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_140641861
Hey mensen,

Ik heb me al een langere tijd niet bezig gehouden met android sticks, maar wil er nu toch wel één. Morgen krijg ik Ziggo TV en ik heb geen zin om kabels naar boven te leggen, dus hoopte op een draadloze oplossing met een android HDMI. Vandaar vraag ik jullie advies voor de volgende eisen:

Ziggo TV App werkt mooi op HD-TV.
Netflix App is ook erg belangrijk.
Bediening met smartphone is prima!

Verder nog iets?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_140641891
Misschien een chromecast proberen?
  maandag 2 juni 2014 @ 19:37:35 #29
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_140641988
Volgens mij doet ziggo geen chromecast.

Wil je per se een stick of mag t een box zijn? Ik zou dan kijken naar een tronsmart vega s89 of minix x8. Of een t428 als je een stick wil.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 2 juni 2014 @ 19:43:10 #30
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_140642243
Ik kon daar inderdaad niets van vinden. Verder mag het een kastje zijn! No problemo!
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  maandag 2 juni 2014 @ 19:47:45 #31
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_140642422
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik kon daar inderdaad niets van vinden. Verder mag het een kastje zijn! No problemo!
Een tronsmart dus.

http://www.geekbuying.com/Search/?keyword=Vega+s89

Of een neo x8. De verschillen zijn hierboven genoemd. Wel langere levertijd (is nog preorder)

http://www.geekbuying.com/Search/?keyword=Minix+neo+x8

Of deze stick. Maar dan zo ik liever die vega nemen. Scheelt maar drie tientjes, wel veel meer poorten

http://www.geekbuying.com(...)h-TV-BOX-314524.html
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 2 juni 2014 @ 20:10:28 #32
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_140643421
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:47 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Een tronsmart dus.

http://www.geekbuying.com/Search/?keyword=Vega+s89

Of een neo x8. De verschillen zijn hierboven genoemd. Wel langere levertijd (is nog preorder)

http://www.geekbuying.com/Search/?keyword=Minix+neo+x8

Of deze stick. Maar dan zo ik liever die vega nemen. Scheelt maar drie tientjes, wel veel meer poorten

http://www.geekbuying.com(...)h-TV-BOX-314524.html
Thanks voor de tips, maar eerlijk gezegd is dat allemaal best wel prijzig in vergelijking met zo'n Google Chromecast. :/ Minimaal het dubbele. Ik had gehoopt het voor ongeveer die prijs te hebben, omdat ik minimale eisen heb. Dan ga ik me als nog wel eventjes inlezen. Toch bedankt! ^O^
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  maandag 2 juni 2014 @ 20:43:57 #33
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_140645172
Dan moet je een mk808 nemen. Maargoed, chromecast is heel wat anders en kan niks zelf he
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 2 juni 2014 @ 21:02:07 #34
357641 Vulcanic
Zeer weinig is zeker
pi_140646167
Als ik een dergelijk android stick wil gebruiken als remote control voor een pc in hetzelfde (bekabelde) netwerk, welke performance kan ik dan verwachten via een VNC en/of remote desktop app?
Zeer weinig is zeker, maar alles is mogelijk.
  maandag 2 juni 2014 @ 21:50:50 #35
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_140648774
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:43 schreef Catch22- het volgende:
Dan moet je een mk808 nemen. Maargoed, chromecast is heel wat anders en kan niks zelf he
Thanks! Ik ga er nog even over nadenken!
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 11:08:05 #36
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_140662348
Hmmm nu ben ik deze tegen gekomen, maar ben bang voor een fake:

http://www.lightinthebox.(...)-hdmi_p1039521.html#

Wel lijkt de hardware identiek? Anders eventueel voor de MK908 gaan? Voor ¤10,- veel snellere performance en bluetooth?

http://www.geekbuying.com(...)BT-Black-315155.html

Er is zo veel keuze!! Ik ga dood.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:56:41 #37
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_140668898
Hier staan wel veel kastjes besproken: http://tabletrepublic.com/forum/android-mini-pc/ .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 5 juni 2014 @ 22:51:25 #38
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_140763807
Heb plex even gekocht (de ios app) en de server geinstalleerd. Maar dat werkt tof met de chromecast!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 7 juni 2014 @ 00:30:18 #39
75556 erkel
back from Dagestan
pi_140796676
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 19:12 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat voor instructies heb je gegeven? Misschien dat ik hem daar ook wel bestel.
Ik ken iemand die een X7 heeft gekocht en er niet tevreden mee is. Dat houdt mij nog enigszins tegen... toch maar doen zonder reviews gelezen te hebben?
Ikzelf heb eind december 2013 de X7 aangeschaft en ben er uitermate tevreden mee. Je kan er echt alle kanten mee op en heb zelf een custom ROM (JustXBMC) erop gezet, wat het apparaat nog meer optimaliseert.
Weisst
  zaterdag 7 juni 2014 @ 00:40:36 #40
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_140796938
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:02 schreef Vulcanic het volgende:
Als ik een dergelijk android stick wil gebruiken als remote control voor een pc in hetzelfde (bekabelde) netwerk, welke performance kan ik dan verwachten via een VNC en/of remote desktop app?
Als ik toevallig zin heb om mijn cx919 aan te sluiten dan test ik het voor je. Welke app moet ik testen?

Nu ik even met die chromecast speel begin ik me af te vragen wat ik nog met die cx919 moet. Ik gebruikte hem alleen voor netflix en films van mijn pc en dat gaat eigenlijk makkelijker met de chromecast
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 7 juni 2014 @ 13:59:13 #41
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_140805122
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:40 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Als ik toevallig zin heb om mijn cx919 aan te sluiten dan test ik het voor je. Welke app moet ik testen?

Nu ik even met die chromecast speel begin ik me af te vragen wat ik nog met die cx919 moet. Ik gebruikte hem alleen voor netflix en films van mijn pc en dat gaat eigenlijk makkelijker met de chromecast
Mocht je er vanaf willen, ik zoek nog een stickie ;)
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 15:04:07 #42
357641 Vulcanic
Zeer weinig is zeker
pi_140806773
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:40 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Als ik toevallig zin heb om mijn cx919 aan te sluiten dan test ik het voor je. Welke app moet ik testen?

Nu ik even met die chromecast speel begin ik me af te vragen wat ik nog met die cx919 moet. Ik gebruikte hem alleen voor netflix en films van mijn pc en dat gaat eigenlijk makkelijker met de chromecast
Hier een paar die misschien lekker draaien op de stick :)

Microsoft remote desktop
https://play.google.com/s(...)ft.rdc.android&hl=nl

RealVNC VNCviewer
https://play.google.com/s(...)viewer.android&hl=nl

Android VNC viewer
https://play.google.com/s(...)oid.androidVNC&hl=nl
Zeer weinig is zeker, maar alles is mogelijk.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 15:38:48 #43
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_140807506
Had laatst deze eens gebruikt: http://www.mirrorop.com .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 7 juni 2014 @ 23:18:48 #44
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_140819243
Zojuist de MK908 van Tronsmart inclusief iPazzPort op marktplaats gekocht! Ik ben super benieuwd hoe dit gaat bevallen.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_140825190
Binnenkort komen er sticks met rk3288 processor, 3x zo snel als zijn voorganger :) ben benieuwd :D
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zondag 8 juni 2014 @ 09:53:43 #46
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_140825274
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 09:45 schreef relativity het volgende:
Binnenkort komen er sticks met rk3288 processor, 3x zo snel als zijn voorganger :) ben benieuwd :D
Wat ik las is de performance ongeveer 40% meer, niet 3x zo hoog. Dat zou ook best belachelijk zijn. De Mali T760 daarentegen is dan wel een ziekelijk mooie upgrade!
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_140825311
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 09:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Wat ik las is de performance ongeveer 40% meer, niet 3x zo hoog. Dat zou ook best belachelijk zijn. De Mali T760 daarentegen is dan wel een ziekelijk mooie upgrade!
Sorry niet helemaal wakker. Bedoelde 0.3 keer :P
Edit: Het is trouwens 50% sneller volgens benchmarks
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zondag 8 juni 2014 @ 10:01:53 #48
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_140825353
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 09:57 schreef relativity het volgende:

[..]

Sorry niet helemaal wakker. Bedoelde 0.3 keer :P
Edit: Het is trouwens 50% sneller volgens benchmarks
Wie weet! Ik ga nu pas mijn MK908 krijgen. Zolang de android games daar nog vloeiend op lopen hoef ik niet anders.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_140825403
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 10:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Wie weet! Ik ga nu pas mijn MK908 krijgen. Zolang de android games daar nog vloeiend op lopen hoef ik niet anders.
Ook leuk ja :) maar ik wacht nog even :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zondag 8 juni 2014 @ 12:22:41 #50
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_140827847
Zou wel mooi zijn als m'n X8-H er ergens komende week al zou zijn. :D
Ben best nieuwsgierig hoe het bevalt om weer eens voor AMLogic te gaan.
Sinds de Ainol Novo7 Fire niet meer gehad. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')