abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 28 mei 2014 @ 22:31:02 #151
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140488375
die hal in Nottingham ook O+



das wel weer ff wennen na een jaartje HYC :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_140489748
Mooie hal idd
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_140489764
Qua niveau valt het verschil wel mee maar gemiddeld trekt de EIHL gewoon meer man dan Tilburg.

Ook engelssprekend wat ook wel een voordeel is en makkelijk om als Canadees daar te werken of te studeren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_140489788
Zou zeggen klein stapje omhoog
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zaterdag 31 mei 2014 @ 13:08:32 #155
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140567184
quote:
De concrete belangstelling van in ieder geval Heerenveen en Tilburg voor deelname aan de Duitse Oberliga roept prangende vragen op over de levensvatbaarheid van de Eredivisie. De komende dagen moet meer duidelijkheid volgen.
Clubs die komend jaar in de Eredivisie willen spelen moeten uiterlijk komende zondag hun onderbouwde aanvraag indienen bij de Licentiecommissie. Daarmee zou de tijd dat vaak pas in september duidelijk was welke clubs definitief op het hoogste niveau gaan spelen voorbij moeten zijn. Het licentiereglement is dan ook vooral bedoeld om meer stabiliteit te scheppen.

Het is de vraag hoeveel aanvragen er komende zondag op het bureau van Jan de Greef en consorten liggen en wat de ingediende aanvragen in de praktijk waard zijn. Het is geen toeval dat er nog nauwelijks spelersnieuws te melden viel in de richting van het komende seizoen. De terugkeer van Den Haag, Dordrecht en Geleen op het hoogste niveau lijkt op dit moment nog verre van zeker, waarmee ook de andere clubs niet weten waar ze aan toe zijn.

En dan is er nog Eindhoven, waar een soort staatsgreep heeft plaatsgevonden de afgelopen periode en waar een compleet nieuwe ploeg mensen de kar gaat trekken. De kersverse bestuurders worden in ieder geval al direct geconfronteerd met alle onzekerheden rond de toekomst van de Eredivisie, geen ideale omstandigheden voor de opbouw van een stabiele organisatie. Van onderaf komt er waarschijnlijk geen aanvulling voor de Eredivisie. Geen van de clubs die afgelopen jaar in de top van de Eerste Divisie speelde heeft op dit moment de behoefte of draagkracht om de overstap te maken.

Blijven over: Heerenveen, Herentals en Tilburg. Gezien alle onzekerheid bij de andere clubs is het geen wonder dat in Brabant en Friesland gekeken wordt naar alternatieven. Beide teams beschikken over een brede sponsor- en publieksbasis en zijn daarmee in de huidige situatie de meest stabiele clubs in de Eredivisie. Het is dan ook niets anders anders dan gezond bestuurderschap om rekening te houden met verschillende scenario’s richting de toekomst.

Natuurlijk kan alles nog goed komen, in het Nederlandse ijshockey is alles mogelijk. Volgend jaar gewoon weer een Eredivisie met zes of zeven teams. Daarbij lijkt het er echter niet op dat de niveauverschillen veel kleiner gaan worden dan ze afgelopen jaar zijn. De verschillen worden vermoedelijk eerder nog groter.

Bovendien is gekozen voor een opzet waarbij feitelijk alle clubs al zeker zijn van de play-offs. De combinatie van een enorm niveauverschil en een reguliere competitie die grotendeels om des keizers baard gaat, zorgt in potentie voor een seizoen dat wellicht pas vanaf de finale van de play-offs interessant gaat worden. Geen erg aantrekkelijke situatie voor de topclubs.

Dit plaatst de opmerkingen over een ‘onwaarschijnlijke’ overstap van Flyers en Trappers naar Duitsland in perspectief. Het is de vraag of het Nederlandse ijshockey zich nog een seizoen als afgelopen jaar kan veroorloven. Zelfs het trouwe publiek in Tilburg liet vorig jaar veel van de ruimere overwinningen op de mindere goden in de competitie lopen, om vervolgens het stadion uit te verkopen voor de spannende confrontaties met Den Haag in de play-offs.

Een overstap naar de meer competitieve Oberliga West met allemaal nieuwe tegenstanders zal veel fans dan ook als muziek in de oren klinken. Een volwaardige overstap biedt de teams bovendien de mogelijkheid door te groeien in de Duitse structuur. De versterkte competitiviteit is ook goed voor de internationals, die in Vilnius hun slechtste kampioenschap in jaren afwerkten.

De ambities van Heerenveen en Tilburg zijn dus begrijpelijk. Maar de vraag is dan natuurlijk wat er met de andere clubs moet gebeuren, die zich in de steek gelaten kunnen voelen. Dat geldt vooral voor Herentals, dat de Belgische competitie verliet en afgelopen jaar zeker in eigen huis een prima tegenstander was voor de Nederlandse topploegen, wordt in de Duitsland-discussie bijvoorbeeld helemaal niet gesproken. Herentals verdient beter.

In Geleen wordt hard gewerkt aan een nieuwe selectie voor komend seizoen, waarbij de meeste spelers van vorig jaar al min of meer hun ja-woord hebben gegeven. Vorig jaar hebben bestuur en spelersgroep alle zeilen bijgezet om op het hoogste niveau te blijven en een jaar later lijkt het tapijt mogelijk onder hun voeten weggetrokken te worden.

Aan de andere kant kwamen er tegen het einde van het seizoen gemiddeld nog minder dan vijfhonderd toeschouwers kijken in een seizoen waarin iedere wedstrijd door Geleen gemiddeld met 7-2 werd verloren. Het is achteraf bekeken de vraag of een leuk, competitief seizoen in de Eerste Divisie niet gezonder was geweest voor de club dan de dertig nederlagen op het hoogste niveau.

Den Haag kende sportief een veel beter seizoen. Na een wat moeizaam begin werd in de play-offs op spectaculaire manier van Heerenveen gewonnen en werd de serie tegen Tilburg pas na zes spannende wedstrijden verloren. Het topijshockey in Den Haag is echter nog altijd grotendeels afhankelijk van één financier. Ook afgelopen jaar moest hij weer ingrijpen en het is maar de vraag of hij dit blijft doen. Daar bovenop komt dan nog het gedoe rond de exploitatie van de ijsbaan dat voor veel extra onzekerheid zorgt.

De laatste factor van belang is de Nederlandse IJshockeybond. Ondanks soms gebrekkig betalingsgedrag is de Eredivisie al vele jaren de feitelijke hoofdsponsor van de bond. Als de twee meest stabiele clubs overstappen naar Duitsland en de overige clubs de lagere kosten van de Eerste Divisie gaan betalen, dreigt een nieuw gat in de begroting voor een organisatie die via NOCNSF op dat vlak al klap op klap heeft gehad de afgelopen jaren.

Komende week zal duidelijk worden welke clubs zich hebben aangemeld voor de Eredivisie. Afhankelijk daarvan zal de splitsing van het Nederlandse ijshockey in een Duitse en een Nederlandse tak aan vaart winnen of juist vertraagd raken. Het blijft de vraag welke van die twee ontwikkelingen op de langere termijn het beste is voor de ontwikkeling van de sport in Nederland. Of zijn er nog tussenoplossingen mogelijk? Wie het weet, mag het zeggen.
http://www.ijshockey.com/item/4891/eredivisie-hoe-nu-verder

interessant artikel

tussenoplossing lijkt me best voor de hand liggen, tilburg en heerenveen naar de oberliga en ratingen en neussern (de laagvliegers daar) naar de eredivisie

evt luik en groningen/nijmegen erbij en dan heb je op papier twee leuke(re) competities :)

[ Bericht 54% gewijzigd door sp3c op 31-05-2014 14:42:08 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_140568312
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 13:08 schreef sp3c het volgende:

[..]

http://www.ijshockey.com/item/4891/eredivisie-hoe-nu-verder

interessant artikel

tussenoplossing lijkt me best voor de hand liggen, tilburg en heerenveen naar de oberliga en ratingen en neussern (de laagvliegers daar) naar de eredivisie

evt luik en groningen/nijmegen erbij en dan heb je op papier twee leuke(re) competities :)
Da's geen verkeerd plan.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 19:13:13 #157
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_140575900
Jammere is dat het verschil tussen huidige ere- en eerste divisie alsnog te groot is. Anders
zou ik zeggen gooi die op een hoop.
Flesje bier
pi_140576079
Teams die de stap niet kunnen maken gaan toch met local boys en misschien een paar goedkope imports spelen dus dat verschil zal wel meevallen

Sws hoop ik dat teams die in de oberliga mee doen ook een team in de eredivisie inschrijven
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_140576290
Mannschaft Sp S3 S2 N1 N0 Pkte T GT
1. EHC Neuwied (A) 16 13 1 1 1 42 100 30
2. Kassel Huskies 1b 16 13 1 0 2 41 105 50
3. Löwen Frankfurt 1b 16 10 0 0 6 30 96 42
4. Kölner EC 16 9 0 1 6 28 84 59
5. EC Lauterbach 2012 (N) 16 8 0 2 6 26 108 79
6. Dinslaken Kobras 16 7 1 0 8 23 67 74
7. Soester EG (N) 16 4 1 0 11 14 45 89
8. TuS Wiehl (N) 16 3 0 0 13 9 53 102
9. Ratinger Aliens 1b (N) 16 1 0 0 15 3 33 166

Dit is de regional-liga NRW en volgens mij moet je een andere oplossing vinden voor Kassel en Lauterbach, franfurt maar die kunnen ook zo samen met de eredivisie(plus 1 of 2 Belgische ploegen)

Zo te zien 2 imports

[ Bericht 3% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 31-05-2014 19:40:30 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_140582913
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 19:13 schreef Gezicht het volgende:
Jammere is dat het verschil tussen huidige ere- en eerste divisie alsnog te groot is. Anders
zou ik zeggen gooi die op een hoop.
Dat hou je toch. Het is een relatief kleine sport in NL.
pi_140583814
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 22:25 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat hou je toch. Het is een relatief kleine sport in NL.
Ik denk dat het meevalt en verschillen is niet heel erg
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_140624015
Prokop naar Nantes
pi_140625579
Ik "hoor" hardnekkige verhalen dat Den Haag er waarschijnlijk uitstapt, nou ja de grootste geldbron....
pi_140630299
En ik heb bevestiging dat de geldbron ermee gestopt is
pi_140630457
Net na de dag dat de licentie aanvraag voor komend seizoen ingediend moet zijn.
Is daar met opzet op gewacht?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_140631566
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:43 schreef Guard het volgende:
Net na de dag dat de licentie aanvraag voor komend seizoen ingediend moet zijn.
Is daar met opzet op gewacht?
Vorige week al naar de bond bekend gemaakt en wethouder Sport van Den Haag en exploitant Uithof dat als niemand een hulpende hand of zekerheid kon bieden hij eruit zou stappen. En niemand heeft dit opgepakt, gages voor de bond zijn alleen omhoog gegaan, Uithof blijft bij hoge kosten en gemeente Den Haag wijst dat er in zoetermeer ook al een ijsbaan is
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 14:54:46 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140632603
ijsbaan in zoetermeer zit nogal vol afaik

belioft weinig goeds dit -O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_140633014
Dus dan zou je hebben:

Tilburg?
Heerenveen
Herentals
Eindhoven
Geleen
pi_140633629
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:20 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Vorige week al naar de bond bekend gemaakt en wethouder Sport van Den Haag en exploitant Uithof dat als niemand een hulpende hand of zekerheid kon bieden hij eruit zou stappen. En niemand heeft dit opgepakt, gages voor de bond zijn alleen omhoog gegaan, Uithof blijft bij hoge kosten en gemeente Den Haag wijst dat er in zoetermeer ook al een ijsbaan is
Vindt het prima te verantwoorden van de gemeente Den Haag

Wat mij betreft dwingen ze ook om Zoetermeer en HYS samen te laten gaan.

Lijkt me dat je ijshockeybaan alleen kan exploiteren als je een volwaardige ijshockeyclub hebt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_140633686
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 10:37 schreef Halcon het volgende:
Prokop naar Nantes
Vraag me wel af wat voor niveau het 2e Franse niveau is, kan niet anders dan min of meer vergelijkbaar aan eredivisie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_140633958
Overigens NRW

Heerenveen - Munster 223 km
Heerenveen - Aken 309 km
Heerenveen - Siegen 365 km
Heerenveen - Paderborn 306 km

Zie geen reden om samen te gaan met NRW en liefst ook met een team zoals Nordhorn, maar die spelen niet in NRW

Voor alle andere teams zijn de afstanden minder
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_140633993
En het liefst ook

Eredivisie en oberliga samen
Eerste divisie, Belgie en regionalliga NRW samen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_140637229
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 15:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Vindt het prima te verantwoorden van de gemeente Den Haag

Wat mij betreft dwingen ze ook om Zoetermeer en HYS samen te laten gaan.

Lijkt me dat je ijshockeybaan alleen kan exploiteren als je een volwaardige ijshockeyclub hebt

De uithof wil juist van de ijsbanen af zodat ze naar de gemeente een reddingsplan kunnen overleggen om ijsbaan af te stoten en er duikbasin en sportcentrum van te maken waar geldschieters voor aanwezig zijn. Nu mogen ze niet uitbreiden ivm natuurgebied
pi_140637276
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 17:20 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

De uithof wil juist van de ijsbanen af zodat ze naar de gemeente een reddingsplan kunnen overleggen om ijsbaan af te stoten en er duikbasin en sportcentrum van te maken waar geldschieters voor aanwezig zijn. Nu mogen ze niet uitbreiden ivm natuurgebied
Maar dat maakt het voor de gemeente toch niet minder interessant om de ijshockeyers naar Zoetermeer te laten gaan?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_140637555
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 17:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Maar dat maakt het voor de gemeente toch niet minder interessant om de ijshockeyers naar Zoetermeer te laten gaan?
Nee voor gemeente maakt niet uit en ik kan ze deels wel gelijk geven dat ze geen geld erin willen steken. Alleen als je ziet dat elke andere sport in Den Haag subsidie krijgt en ijshockey 1 van de weinige niet dan is dat krom maar niet hun plicht natuurlijk
pi_140637610
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 17:30 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Nee voor gemeente maakt niet uit en ik kan ze deels wel gelijk geven dat ze geen geld erin willen steken. Alleen als je ziet dat elke andere sport in Den Haag subsidie krijgt en ijshockey 1 van de weinige niet dan is dat krom maar niet hun plicht natuurlijk
Denk dat er ook weinig duurdere sporten/c.q. sporten waar men meer geld in pompt dan ijshockey en als je Zoetermeer als groot Den Haag ziet dan blijft het gewoon mogelijk om te blijven ijshockeyen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 2 juni 2014 @ 23:04:31 #177
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_140652753
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 15:09 schreef Halcon het volgende:
Dus dan zou je hebben:

Tilburg?
Heerenveen
Herentals
Eindhoven
Geleen
Tilburg --> Duitsland?
Heerenveen --> Duitsland?
Herentals
Eindhoven (?)
Geleen (?)
Dordt (?)
Den Haag (?)

Wordt een gezellig seizoen.

.. :')
Tics van je petten.
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 23:10:06 #178
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140653069
gewoon het ijshockey terug naar Houtrust waar het hoort *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_140655969
quote:
9s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:04 schreef nattermann het volgende:

[..]

Tilburg --> Duitsland?
Heerenveen --> Duitsland?
Herentals
Eindhoven (?)
Geleen (?)
Dordt (?)
Den Haag (?)

Wordt een gezellig seizoen.

.. :')
Dat is niet vaak anders en als 2 of 3 ploegen naar Duitsland gaan kost je eredivisie hockey ook een stuk minder
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_140659334
quote:
9s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:04 schreef nattermann het volgende:

[..]

Tilburg --> Duitsland?
Heerenveen --> Duitsland?
Herentals
Eindhoven (?)
Geleen (?)
Dordt (?)
Den Haag (?)

Wordt een gezellig seizoen.

.. :')
Heerenveen heeft geen aanvraag ingediend. Alleen Tilburg.

Tijd voor actie inderdaad. Competitie dreigt een lachertje te worden.
pi_140710801
Nick Anderson naar de Oberliga, dat Den Haag maar snel mag volgen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 4 juni 2014 @ 17:37:12 #182
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_140711561
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 08:22 schreef Halcon het volgende:
Competitie dreigt een lachertje te worden.
Was het dat vorig seizoen niet al dan?
Flesje bier
pi_140711624
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:37 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Was het dat vorig seizoen niet al dan?
Toen was er nog ietwat strijd om het laatste PO-ticket. Daar is dan ook meteen alles wel mee gezegd.
  Moderator woensdag 4 juni 2014 @ 19:19:48 #184
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140714909
ben ik het niet helemaal mee eens hoor

de wedstrijden tussen hys en trappers/flyers waren gewoon goed (thuisvoordeel in de PO's werd pas op de laatste dag bepaald) en ook herentals en dordrecht gaven op een goede dag goed partij (slechte dagen waren wel heel slecht) dus wat dat betreft vond ik het niet eens zo een slecht seizoen eigenlijk

alleen geleen en eindhoven waren echt kut
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_140759202
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=39494

Helaas maar dan hadden de teams die wel geld hebben hem maar als import aan moeten trekken

Zeker als je oberliga gaat spelen is het gewoon jammer dat je hem niet vast hebt liggen

7e aanvaller in Nederland met Nederlandse paspoort in Nederland en zonder play-offs 5e
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator donderdag 5 juni 2014 @ 22:35:18 #186
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140763042
van Dordrecht naar Rouen

das een flinke stap, ben benieuwd hoe hij het gaat doen :Y


Rouen


Dordrecht

:7

[ Bericht 39% gewijzigd door sp3c op 05-06-2014 22:50:25 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_140766993
Alleen jammer dat hij die stap niet maakt na dit seizoen maar goed hij wil ook gewoon zekerheid
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_140770410
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 22:35 schreef sp3c het volgende:
van Dordrecht naar Rouen

das een flinke stap, ben benieuwd hoe hij het gaat doen :Y

[ afbeelding ]
Rouen

[ afbeelding ]
Dordrecht

:7
Zonde voor het Nederlandse team vooral.
pi_140782192
Dalhuisen speelt nu in de Kelly Cup, de finale van de ECHL. 15 wedstrijden, 3 assist, 0 plus/minus, 15 PIM en 1 fight

Ben benieuwd wat er nu met hem gebeurt volgend jaar,

Zijn rights zijn van San Antonio voor de AHL en die zijn gelinkt aan de Panthers en aangezien die pas 2 verdedigers onder contract hebben staan die vorig jaar in de NHL speelden liggen daar misschien wel kansen

Maar het meest waarschijnlijke is dat hij een jaar AHL gaat spelen als hij niet in Europa wil tekenen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zaterdag 7 juni 2014 @ 12:52:31 #190
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140803720
josh mizerek als coach naar Geleen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_140809962
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 12:52 schreef sp3c het volgende:
josh mizerek als coach naar Geleen
Toch wel apart, denk dat er voor hem in de oude situatie(met CTO) meer uitdaging ligt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_140872987
http://www.eliteprospects.com/team.php?team=1150&year0=2015

Croatie volgend jaar dus met Dekanich, Katic, Martinovic, Popovic, Glumac, Perkovic en Murray, wsl Kostovic en misschien Wauch, MacAuley en Letang

Duidelijk nummer 1 dus
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_140892319
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=51183

Vraag me af of hij überhaupt ooit in Nederland gespeeld heeft, wsl niet lijkt me
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_140981548
Tilburg, Herentals, Geleen, Eindhoven en Heerenveen hebben een licentie aangevraagd. Dordrecht heeft uitstel aangevraagd.
pi_140981801
Mits de bond de contributie verlaagd en de Uithof de exorbitante verhoging terugdraait is er nog een kans voor Den Haag
pi_140988342
Om wat voor een verhoging gaat het dan? Gaat het ook zo voor de andere clubs?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_140988383
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 09:17 schreef Halcon het volgende:
Tilburg, Herentals, Geleen, Eindhoven en Heerenveen hebben een licentie aangevraagd. Dordrecht heeft uitstel aangevraagd.
Hopen dan dat er in elk geval een competitievorm komt met de oberliga
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_141024459
DH dus al 2 jaar geen loonbelasting betaald, das dus einde oefening. En leuk kadootje voor de spelers die 2 jaar niet verzekerd zijn geweest
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_141024691
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=20959

Volgend jaar dus wsl met Schaafsma.

Toch een goede carriere voor een speler die 2 jaar in Nederland speelde
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator vrijdag 13 juni 2014 @ 13:10:47 #200
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_141028083
MOL Liga gaat zich uitbreiden met een team uit Debrecen (Hongarije) terwijl een team uit Galati (Roemenie is afgewezen), alle deelnemers van vorig seizoen gaan ook door dus komen ze op 8 teams komend seizoen

ze gaan ook van 5 naar 6 imports

wel een interessante league om een beetje te volgen, lijkt vergelijkbaar met Nederland alleen regelen ze hun zaakjes wat beter, bestaat nu uit teams uit 3 landen (Hongarije, Roemenie en Slowakije) en van de 7 teams deden er vorig jaar 6 tot het einde mee voor de playoffs

goed voorbeeld van hoe het wel moet :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_141028542
Ik zie weleens live wedstrijden op TV. Kan NL ook een voorbeeld aan nemen. :)

Belgrado wilde ook meedoen.
pi_141028728
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 11:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
DH dus al 2 jaar geen loonbelasting betaald, das dus einde oefening. En leuk kadootje voor de spelers die 2 jaar niet verzekerd zijn geweest
Nee het gaat om een geschil met de belastingdienst. Spelers krijgen betaald tijdens het seizoen en zijn dus seizoensarbeiders alleen belastingdienst ziet dat niet zo en wil de loonbelasting over het hele jaar. Deze constructie is bedacht door een voormalige sponsor/bestuurslid alleen nooit getoetst op haalbaarheid.
pi_141028845
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:30 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Nee het gaat om een geschil met de belastingdienst. Spelers krijgen betaald tijdens het seizoen en zijn dus seizoensarbeiders alleen belastingdienst ziet dat niet zo en wil de loonbelasting over het hele jaar. Deze constructie is bedacht door een voormalige sponsor/bestuurslid alleen nooit getoetst op haalbaarheid.
Een wedstrijddag is een werkdag of hoe doen ze dat dan?
pi_141030533
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:32 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een wedstrijddag is een werkdag of hoe doen ze dat dan?
6 maanden contract
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_141030563
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:30 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Nee het gaat om een geschil met de belastingdienst. Spelers krijgen betaald tijdens het seizoen en zijn dus seizoensarbeiders alleen belastingdienst ziet dat niet zo en wil de loonbelasting over het hele jaar. Deze constructie is bedacht door een voormalige sponsor/bestuurslid alleen nooit getoetst op haalbaarheid.
Komt op het zelfde neer he, neem aan als je een constructie maakt je dit toetst bij een account en een telefoontje gaat naar de belastingdienst

Verder zou de licentie commissie alles moeten controleren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator vrijdag 13 juni 2014 @ 15:05:12 #206
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_141032136
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:30 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Nee het gaat om een geschil met de belastingdienst. Spelers krijgen betaald tijdens het seizoen en zijn dus seizoensarbeiders alleen belastingdienst ziet dat niet zo en wil de loonbelasting over het hele jaar. Deze constructie is bedacht door een voormalige sponsor/bestuurslid alleen nooit getoetst op haalbaarheid.
das lekker dom dan, Groningen en naar ik meen Geleen (niet zeker van die laatsten maar er was er iig nog 1) zijn in een niet al te ver verleden tegen hetzelfde probleem aangelopen en de belastingdienst buigt niet ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 13 juni 2014 @ 15:07:41 #207
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_141032226
al valt er natuurlijk wel wat voor te zeggen natuurlijk maar het is een beetje dom om zelf maar te besluiten minder geld af te dragen omdat je dat eerlijker vind ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_141032548
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:05 schreef sp3c het volgende:

[..]

das lekker dom dan, Groningen en naar ik meen Geleen (niet zeker van die laatsten maar er was er iig nog 1) zijn in een niet al te ver verleden tegen hetzelfde probleem aangelopen en de belastingdienst buigt niet ...
Zeg dat maar tegen Molenkamp die dat dus wel even allemaal zou regelen en toen het te heet onder zijn voeten werd in februari snel uit het bestuur stapte, sponsoring stopte en ook zijn vriendjes waarschuwde ermee te stoppen (sponsoring). Al die jaren toen AJ het deed en hoofdsponsor was liep alles vlekkeloos
pi_141032613
Dus geen basis voor eredivisie ijshockey in Den Haag zonder AJ
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_141032660
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:07 schreef sp3c het volgende:
al valt er natuurlijk wel wat voor te zeggen natuurlijk maar het is een beetje dom om zelf maar te besluiten minder geld af te dragen omdat je dat eerlijker vind ofzo
De regel is max. 65 dagen. Als ze gewoon even hadden opgelet.... of hadden ze dat geld niet? Het laatste zal wel het geval zijn.
pi_141032701
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus geen basis voor eredivisie ijshockey in Den Haag zonder AJ
:N

Voor hem zijn peanuts en zijn passie maar hij is er klaar mee dat alleen hij de kar moet trekken en de Uithof steeds minder doet en meer geld vraagt
pi_141032844
AJ heeft altijd al gezegd dat hij het maar een paar jaar zou doen en schijnbaar lukt het niet om meer geld eruit te trekken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator vrijdag 13 juni 2014 @ 15:26:53 #213
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_141032925
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:16 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Zeg dat maar tegen Molenkamp die dat dus wel even allemaal zou regelen en toen het te heet onder zijn voeten werd in februari snel uit het bestuur stapte, sponsoring stopte en ook zijn vriendjes waarschuwde ermee te stoppen (sponsoring). Al die jaren toen AJ het deed en hoofdsponsor was liep alles vlekkeloos
ik ging idd uit van Molenkamp ja, verschil tussen de twee handelswijzen was wel er wel echt een van dag en nacht :')

en Nederland ijshockeyland weer met de gebakken peren -O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_141034613
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 11:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=20959

Volgend jaar dus wsl met Schaafsma.

Toch een goede carriere voor een speler die 2 jaar in Nederland speelde
Zeker. Young is ook een aardige speler.
pi_141035382
En Molenkamp dan wel de zwarte piet naar andere toeschuiven. http://www.deweekkrant.nl(...)sors_hys_stappen_op/
pi_141039483
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:28 schreef Leatherface het volgende:
En Molenkamp dan wel de zwarte piet naar andere toeschuiven. http://www.deweekkrant.nl(...)sors_hys_stappen_op/
Glazenwasser :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 13 juni 2014 @ 18:36:58 #217
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_141039782
Molenkamp was afgelopen seizoen al aan't kutten in Den Haag had ik begrepen.
Flesje bier
pi_141040115
Stel dat Den Haag het niet rond krijgt en ook Dordt geen eredivisie speelt

Joly - Buitenland
Leenders, Berteling, Ras, Voorn, Wurm, Houkes - Eindhoven
Van Oorschot - Tilburg
Van Bentem 1 en 2 - Geen idee
Natte - Stoppen
Postma, Smid - Heerenveen
Kick - Geen idee

Zoiets?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_141040171
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 18:36 schreef Gezicht het volgende:
Molenkamp was afgelopen seizoen al aan't kutten in Den Haag had ik begrepen.
AJ heeft tot 3 keer toe met spoed geld over moeten maken naar spelers want Molenkamp kon het niet meer en spelers weigerde om de volgende dag het ijs op te gaan als ze niks meer ontvangen hadden. Zelfde als de ongeveer 30.000 contributie voor de bond is ook door AJ betaald nadat de bond had gedreigd licentie terug te trekken midden in seizoen
pi_141040199
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 18:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stel dat Den Haag het niet rond krijgt en ook Dordt geen eredivisie speelt

Joly - Buitenland
Leenders, Berteling, Ras, Voorn, Wurm, Houkes - Eindhoven
Van Oorschot - Tilburg
Van Bentem 1 en 2 - Geen idee
Natte - Stoppen
Postma, Smid - Heerenveen
Kick - Geen idee

Zoiets?
Het is te hopen voor die spelers dat Dordt toch eredivisie gaat spelen, zeker voor degenen die in de Randstad wonen/werken.

Houkes was al eerder weg, die maakte het seizoen bij Heerenveen af.
pi_141040324
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 18:47 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Het is te hopen voor die spelers dat Dordt toch eredivisie gaat spelen, zeker voor degenen die in de Randstad wonen/werken.

Houkes was al eerder weg, die maakte het seizoen bij Heerenveen af.
Houkes, Smid, Postma(en Demelinne) erbij betekent in elk geval dat het tussen Heerenveen en Tilburg gaat. Van Oorschot is een versterking voor iedere club en Tilburg zit niet dik in de Nederlandse verdedigers(of Smid) zou dus een goede match zijn.

Denk dat Tilburg en Heerenveen verder niet veel kan met jonge spelers of Van Bentem 1,2, Kick of Wurm want die hebben zelf genoeg spelers die goed in de derde of 4e lijn kunnen en willen spelen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_141040436
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 18:46 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

AJ heeft tot 3 keer toe met spoed geld over moeten maken naar spelers want Molenkamp kon het niet meer en spelers weigerde om de volgende dag het ijs op te gaan als ze niks meer ontvangen hadden. Zelfde als de ongeveer 30.000 contributie voor de bond is ook door AJ betaald nadat de bond had gedreigd licentie terug te trekken midden in seizoen
Dat ze ondanks die problemen dan nog 'gewoon' de plays-off finale haalden is knap te noemen.
pi_141040475
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 18:54 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Dat ze ondanks die problemen dan nog 'gewoon' de plays-off finale haalden is knap te noemen.
Dat was ze op halve kracht ook nog wel gelukt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_141040554
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 18:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat was ze op halve kracht ook nog wel gelukt
Ja, okay, maar ik had al lang de handdoek geworpen als ik daar ijshockeyde.

Maar goed, dat zegt misschien ook meer over mijn mentaliteit.
pi_141040802
Als er maar 5 ploegen zijn mogen ze van mij wel het aantal imports terugbrengen naar 1 plus 2
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')