abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:39:46 #1
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_140211117


Voetbal International is een voetbalprogramma dat op maandag en vrijdag op RTL7 wordt uitgezonden, tussen 20:30 en 22:00. Het is een journalistiek hoogstaand programma waarin wedstrijden worden geanalyseerd, transfers worden besproken en de nodige rullevante anekdotes worden opgehaald. Voetbal International staat erom bekend altijd met respect over spelers, trainers en andere dorpsidioten uit de voetballerij te praten, dit in tegenstelling tot Studio Voetbal. In 2011 werden ze na tien jaar hard werken beloond met de hoogst haalbare TV-prijs in Nederland, een gouden cockring. Het programma wordt gesponsord, maar hier merk je nagenoeg niets van.

Deze OP wordt mede mogelijk gemaakt door Gillette, Toto en Amstel Bier.

Hoofdrolspelers



Figuranten



Onderdelen

Toto
De toto wordt door Johan iedere vrijdaguitzending ingevuld tijdens het laatste kwartier, en vervolgens vullen duizenden kijkers hem in, exact het tegenovergestelde van wat Johan zegt. Maandag komt Genee terug op de resultaten, indien Johan alles goed heeft krijg hij sigaren en een kus van Escha, dit is echter nog maar een keer in de geschiedenis voorgekomen. Hij heeft wel één keer meer de Toto gewonnen dan Genee.

Gillette speler / elftal van de week
Iedere week wordt er een Gillette elftal van de week gekozen, met daarin de Gillette speler van de week. Bij twijfel wie de beste speler van de week is: Pellè. De speler die het meeste punten in het Gillette klassement bijeen weet te sprokkelen, krijgt op het einde van het seizoen een bijzonder lelijke bokaal.

Voetbalvrienden
Ook weer een verplicht sponsor momentje van Amstel Bier. De plaatselijke club neemt haar dorpsidioten mee die vervolgens in een weggedrukte hoek worden neergezet en Amstel Bier wegtikken. Intro met achtergrondinformatie wordt ingeleid door Leo Driessen. Niet rullevant gauw doorrrrrrr.

Clubwatchers
Rommelt het de laatste tijd bij een bepaalde club? De Clubwatchers van Voetbal International zitten er bovenop en lichten het één en ander toe aan de bar. Met o.a. Thijs van de Thijs Slegers Show en Krabby.

Danny Vera
Iedere week neemt Danny Vera de moedige taak op zich om een klassieker te coveren, en dit zo slecht mogelijk te doen. Zelden faalt hij hierin. Verder zorgt hij ook voor de achtergrondmuziek bij de...

Versnelde ronde
(mooi bruggetje, hè?)
De versnelde ronde komt enkele keren per maand langs, hoe er wordt bepaald wanneer deze langskomt is een geheim vooralsnog. De heren geven hun mening netjes in wijzerzin op korte nieuwsitems.

Rullevante links
Het VI-woordenboek
Bingokaarten van Johan, Wilfred, René en Boskamp
Oliver's kanaaltje met legendarische fragmenten
Sigaarblogcom met het laatste nieuws, MP4-linkjes en diepte-interviews met Escha.
Voetbal International GIFs (waarschuwing: modemkiller)
De oude OP, voor de nostalgici onder ons.

In memoriam
Graag herdenken wij deze ex-figuranten die ooit rullevant waren voor Voetbal International, maar helaas het felbevochten gevecht om in de OP te komen verloren: Aad de Mos, Willem van Hanegem, Erik Dijkstra, Wouter Bos, Gerald Vanenburg, Jan-Joost Van Gangelen, Marc van Hintum, Raoul Heertje, Iwan Van Duren & Tom Knipping, Mattijs Manders, Manolev, Royston Drenthe, Demen Bulbul, Jan 'gladjanus' Kooiemans, Sepp Blatter, Diego Maradona en de kantineheld.
TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:40:20 #2
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_140211137
En dat is maar beter ook voor Wim Kieft.
TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
pi_140212548
sepo
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_140212741
quote:
Bluesbal
Eigenlijk is Johan Derksen alleen maar op televisie om zijn hobby te kunnen betalen. Het hart van de voetbalanalist van RTL7 ligt bij de blues.'Ik ga liever naar Paradiso dan naar de ArenA.'
DOOR JULIEN ALTHUISIUS ILLUSTRATIE DAMIEN CUYPERS
'Ik heb nog nooit cocaïne gebruikt, maar ik denk dat dat wel het gevoel is dat blues mij geeft. 's Avonds zit ik hier op zolder in een stoel, zet ik mijn koptelefoon op en steek ik een sigaar aan. Dat is voor mij het ultieme geluk. Blues is voor mij veel belangrijker dan voetbal. Ik zit al 45 jaar in het voetbal en als je dit niet als tegengif hebt, ga je echt denken dat de wereld om een balletje draait. Met voetbal heb ik de kost altijd verdiend, maar ik ben al tien jaar niet meer in een stadion geweest. Dat interesseert me ook geen reet. Ik ga liever naar Paradiso dan naar de ArenA.
'Ik heb nog nooit cocaïne gebruikt, maar ik denk dat dat wel het gevoel is dat blues mij geeft. 's Avonds zit ik hier op zolder in een stoel, zet ik mijn koptelefoon op en steek ik een sigaar aan. Dat is voor mij het ultieme geluk. Blues is voor mij veel belangrijker dan voetbal. Ik zit al 45 jaar in het voetbal en als je dit niet als tegengif hebt, ga je echt denken dat de wereld om een balletje draait. Met voetbal heb ik de kost altijd verdiend, maar ik ben al tien jaar niet meer in een stadion geweest. Dat interesseert me ook geen reet. Ik ga liever naar Paradiso dan naar de ArenA.
'Op een of andere manier verwachten mensen niet dat ik met dat geneuzel over voetballen ook een diepere belangstelling voor de blues heb. Maar ik loop al veertig jaar in de blues mee. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die zo'n verzameling hebben als ik. Ik ben niet zoals Leo Blokhuis die met Wikipedia-nieuwtjes strooit. Maar in de blues maakt niemand me meer wat wijs.
Ik moet overal heen, ook als het slecht is. Een van de zonen van Muddy Waters komt bijvoorbeeld naar Nederland. Die jongen kan er geen pepernoot van, maar ik ga wel, ik moet het zien. Het is een soort dwangneurose.
'Ik hou heel erg van zwaarmoedige muziek. Ook al ben ik dat zelf helemaal niet; ik sta vrolijk in het leven. Maar ik vind dat ellende en verdriet veel mooiere muziek opleveren dan vreugde. Als ze met een band tegen het publiek gaan roepen: 'kom op en nu met z'n allen', dan ben ik weg. Daar kom ik niet voor. Het kan mij niet zwaarmoedig genoeg zijn, dat is mijn hang naar de blues.
'Wat er vandaag de dag aan de blues wordt gespeeld, dat is zo ontzettend goed. Ik hou niet zo van dat gelul over dat het in de jaren zestig allemaal zo veel beter was. De hedendaagse bluesartiesten zijn gestimuleerd en geïnspireerd door voorgaande generaties. Er zitten nu jongens tussen die al op hun 20ste de gitaar net zo goed beheersen als BB King op zijn 60ste. Op dit moment ben ik helemaal weg van Sven Zetterberg. Dat is een postbode uit Zweden die overdag in zijn autootje rond rijdt en 's avonds de blues speelt. Niemand kent hem, maar hij is zo ontzettend goed. In Nederland heb je King of the World, die zijn een geschenk uit de hemel. Die kunnen zich absoluut meten met de Amerikanen. De blues wordt alleen maar beter. Maar tegelijkertijd zakt het steeds verder weg.
'Bij de Nederlandse platenwinkels die überhaupt nog open zijn, heb je maar een heel klein vakje blues. Meestal staat daar alleen The Best of BB King ofzo, maar wat er uitkomt in Amerika bereikt Nederland niet eens meer. Ik kan het mijn buurman ook niet kwalijk nemen dat hij die artiesten niet kent, want ze worden nooit gespeeld op de radio. Die schreeuwlelijkerds in Hilversum met hun schijtlollige grapjes en zinloze telefoonspelletjes met Miep uit Meppel draaien alleen wat ze van de muzieksamensteller in de computer krijgen: lullige hitjes en vijftig gouwe ouwe-platen. In Hilversum houden ze niet van de blues.'
'Bij de Nederlandse platenwinkels die überhaupt nog open zijn, heb je maar een heel klein vakje blues. Meestal staat daar alleen The Best of BB King ofzo, maar wat er uitkomt in Amerika bereikt Nederland niet eens meer. Ik kan het mijn buurman ook niet kwalijk nemen dat hij die artiesten niet kent, want ze worden nooit gespeeld op de radio. Die schreeuwlelijkerds in Hilversum met hun schijtlollige grapjes en zinloze telefoonspelletjes met Miep uit Meppel draaien alleen wat ze van de muzieksamensteller in de computer krijgen: lullige hitjes en vijftig gouwe ouwe-platen. In Hilversum houden ze niet van de blues.'
'Elk jaar reis ik een maand met mijn vrouw door Amerika, op zoek naar de blues. We begonnen ooit in Memphis, daar zijn we ook getrouwd. Nashville, Detroit, Chicago, Portland, Louisiana, Seattle; ik doe steeds een deel van Amerika. In de steden heb je vaak lokale bluesbands die heel goed zijn. Maar die zitten ook op plaatselijke labels en die kun je alleen daar kopen. Ik neem dat mee naar Nederland en ik val mensen daar in mijn radioprogramma op zaterdagochtend mee lastig. Je zou me een zendeling voor de blues kunnen noemen.'
'Ik kom het meest in Austin, Texas. Daar heb je een grote concentratie van livebands en een huis-aan-huis-blaadje waarin alle concerten van die avond staan. Dan heb je er in de namiddag eentje, daarna om 20:00 uur nog een, nog een om 22:00 uur en de laatste is om 00:00 uur. Ik hol dan van de ene tent naar de andere. Mijn vrouw is wat jonger dan ik en heeft een totaal andere smaak. Die zit meestal gapend naast me op haar horloge te kijken.'
'Ik kom het meest in Austin, Texas. Daar heb je een grote concentratie van livebands en een huis-aan-huis-blaadje waarin alle concerten van die avond staan. Dan heb je er in de namiddag eentje, daarna om 20:00 uur nog een, nog een om 22:00 uur en de laatste is om 00:00 uur. Ik hol dan van de ene tent naar de andere. Mijn vrouw is wat jonger dan ik en heeft een totaal andere smaak. Die zit meestal gapend naast me op haar horloge te kijken.'
'In Amerika zie ik te gekke bluesartiesten die nooit op de radio komen en niemand kent. Die mensen staan daar te spelen voor niets, met een emmer bij de deur en dan hopen ze dat mensen er 5 dollar ingooien. Ze verkopen hun eigen cd'tjes aan het publiek en zo blijven ze op de been. Ze moeten driehonderd keer per jaar spelen om er van te kunnen leven. Room Full of Blues is echt een grote bluesband. Maar als die een week hebben dat ze minder dan drie keer spelen, kunnen ze niet in motelletjes langs de weg overnachten. Dan slapen ze in een tent op de camping. En dat zijn mannen van mijn leeftijd. Daarom zijn Amerikaanse bluesbandjes bijna altijd trio's: gitaar, drums en bas. Dat heeft een reden: een organist past er niet bij in de auto.'
'Die tragiek hoort een beetje bij de blues, maar het is tegelijkertijd mensonterend als een gitarist fantastisch staat te spelen en in de pauze met een plastic emmer langs komt. Dan denk ik: godverdomme, al die verwende jongetjes van De Wereld Draait Door met hun bandjes zouden eens moeten weten hoe het er hier aan toe gaat.'
'Die tragiek hoort een beetje bij de blues, maar het is tegelijkertijd mensonterend als een gitarist fantastisch staat te spelen en in de pauze met een plastic emmer langs komt. Dan denk ik: godverdomme, al die verwende jongetjes van De Wereld Draait Door met hun bandjes zouden eens moeten weten hoe het er hier aan toe gaat.'
HET LIJSTJE VAN JOHAN Voor de North Sea Jazz Club in Amsterdam stelde Johan Derksen een lijst samen met bluesartiesten uit voornamelijk de Verenigde Staten. 16 maart is de eerste editie van 'Het Lijstje van Johan' met de uit Memphis, Tennessee afkomstige Preston Shannon. De hele programmering is te zien op northseajazzclub.com. Derksen heeft ook zijn eigen muziekprogramma op Radio Rijnmond.
NIEUWE LICHTING De vier beste blues-cd's van dit moment, volgens Johan Derksen.
Sven Zetterberg: Soul Of A Man
'Er komt tegenwoordig opvallend veel goede blues uit Scandinavië. Thorbjorn Risager uit Kopenhagen leverde acht sterke albums af. Met zijn band The Black Tornado produceerde hij dit jaar het album Too Many Roads. De voormalige Zweedse postbode Sven Zetterberg maakte sinds 1975 al zeventien albums met de bands Telge Blues, Blue Fire, Four Roosters en Chicago Express. Zijn albums zijn nauwelijks te vinden in Nederland, maar ik kan ze u van harte aanbevelen. Sven Zetterberg speelt de blues alsof hij uit Mississippi komt, puur en uit het hart. Het kan geen toeval zijn, dat Amerikaanse bluesartiesten zich in Europa door hem laten begeleiden.'
'Er komt tegenwoordig opvallend veel goede blues uit Scandinavië. Thorbjorn Risager uit Kopenhagen leverde acht sterke albums af. Met zijn band The Black Tornado produceerde hij dit jaar het album Too Many Roads. De voormalige Zweedse postbode Sven Zetterberg maakte sinds 1975 al zeventien albums met de bands Telge Blues, Blue Fire, Four Roosters en Chicago Express. Zijn albums zijn nauwelijks te vinden in Nederland, maar ik kan ze u van harte aanbevelen. Sven Zetterberg speelt de blues alsof hij uit Mississippi komt, puur en uit het hart. Het kan geen toeval zijn, dat Amerikaanse bluesartiesten zich in Europa door hem laten begeleiden.'
Janiva Magness: Do I Move You?
'Ooit zag ik haar optreden in Boston en haar levensverhaal was de ultieme basis voor blues. Haar vader en moeder pleegden zelfmoord, ze groeide op in gastgezinnen en was op haar 17de alleenstaande moeder. Intussen is ze al twee keer Contemporary Blues Female Artist of the Year geweest in Amerika. Het is onbegrijpelijk dat Nederland haar nog steeds niet heeft ontdekt. Haar negen albums zijn nog allemaal verkrijgbaar. Janiva Magness klinkt integer. Het leven bezorgde haar een rauw randje en dat hoor je terug in haar stem. Zij bewijst dat ook blanke vrouwen op een geloofwaardige wijze blues kunnen zingen.'
Tab Benoit: Best Of The Bayou Blues.
'Tab Benoit ontdekte ik lang geleden in een obscure bluesclub in New Orleans. Hij werkte al samen met Kenny Neal, Debbie Davies, Jimmy Thackery, Charlie Musselwhite, Cyril Neville, Ivan Neville en Anders Osborne. Opvallend is dat de nieuwe lichting bluesgitaristen uit Amerika bijna helemaal blank is, terwijl het publiek in de bluesclubs ook hoofdzakelijk blank is. Het debuutalbum uit 1993 Nice And Warm was meteen raak. Intussen heeft hij achttien albums op zijn naam staan. Tan Benoit komt uit Baton Rouge, waar hij opgroeide en geïnspireerd werd door de zwarte bluespioniers. Intussen is hij zijn leermeesters allang ontgroeid.'
'Tab Benoit ontdekte ik lang geleden in een obscure bluesclub in New Orleans. Hij werkte al samen met Kenny Neal, Debbie Davies, Jimmy Thackery, Charlie Musselwhite, Cyril Neville, Ivan Neville en Anders Osborne. Opvallend is dat de nieuwe lichting bluesgitaristen uit Amerika bijna helemaal blank is, terwijl het publiek in de bluesclubs ook hoofdzakelijk blank is. Het debuutalbum uit 1993 Nice And Warm was meteen raak. Intussen heeft hij achttien albums op zijn naam staan. Tan Benoit komt uit Baton Rouge, waar hij opgroeide en geïnspireerd werd door de zwarte bluespioniers. Intussen is hij zijn leermeesters allang ontgroeid.'
Trampled Under Foot: Wrong Side Of The Blues.
'De broers Kris en Nick Schnebelen uit Kansas City vormen met hun zus Danielle de piepjonge bluesband Trampled Under Foot. Hun vader en moeder waren ook bluesartiesten, maar werden al snel overvleugeld door de kinderen. Het jeugdige trio kreeg de ervaren drummer Tony Braunagel van The Phantom Blues Band als producer en dat leverde twee hartverscheurende albums op. Het aardige is dat vader en moeder Schnebelen ook meespelen op de albums van de kinderen. Trampled Under Foot bewijst dat jonge mensen wel degelijk mooie moderne blues kunnen maken. En ik denk dat Danielle Schnebelen ontzettend moet lachen om al die deelnemers aan Idols. Zij heeft namelijk echt een strot.'
pi_140212845
Bij VI op Curaçao zou ik al helemaal geen arrangement kunnen betalen.
pi_140213156
quote:
2s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:31 schreef Evertjan het volgende:

[..]

"Ik ben al tien jaar niet meer in een stadion geweest. "

Onzin, dit seizoen nog bij Vitesse.

Overigens heb je een drietal passages dubbel gekopieerd. Verder leuk stukje wel.
pi_140213388
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:44 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

"Ik ben al tien jaar niet meer in een stadion geweest. "

Onzin, dit seizoen nog bij Vitesse.

Overigens heb je een drietal passages dubbel gekopieerd. Verder leuk stukje wel.
Hij doelt op de gewone tribune. In skyboxen is hij wel eens geweest, maar ook zelden
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_140213656
quote:
2s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:31 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Waarom staat bijna iedere alinea er dubbel in?
The Older I Get, The Better I Was
  woensdag 21 mei 2014 @ 19:07:13 #9
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_140213914
Oh.
pi_140213991
Hahahaha :D
pi_140214008
OMG :D Wat slecht :D
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  woensdag 21 mei 2014 @ 19:19:05 #12
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_140214428
Wim Montana. _O_
Bedankt Hans.
pi_140214506
Tony Kieft. _O_
pi_140216984
quote:
“Eden Hazard is pure klasse, fenomenaal. Hij is een van de weinige spelers die je nog ziet lachen op het veld. En dan lopen ze te zeiken omdat hij eens een hamburger eet. Dat mannetje had gewoon honger.”

“Niet Vincent Kompany of Eric Gerets is de beste Belgische verdediger ooit. Dat is Philippe Albert. Van alle voetballers met wie ik heb gewerkt, is Flippie mijn favorietje.”

“Als ik moet kiezen tussen Johan Cruijff en Coen Moulijn, dan ga ik altijd voor Moulijn. Coentje was mijn god, daar kan zelfs Jopie niet tegenop.”
aldus Johan Boskamp in Boskamp Buldert het WK boekje voor iedere Belg of Nederlander
pi_140220734
Straks een stukkie VI in Johnny in Oranje.
  Moderator woensdag 21 mei 2014 @ 21:40:08 #16
9859 crew  Karina
Woman
pi_140220990
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:34 schreef tralalala het volgende:
Straks een stukkie VI in Johnny in Oranje.
Oh ik heb het toevallig op staan. Nog geen 1x gezien.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_140223102
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:34 schreef tralalala het volgende:
Straks een stukkie VI in Johnny in Oranje.
Grappig stukje ^O^
٩๏̯͡๏)۶
pi_140223301
Leuk stukje ja.
pi_140223938
Te gek voor woorden dat Wilfred Genee op Curacao wil gaan zitten. In het kader waarvan dan? Wellicht dat je daar makkelijker aan cocaïne komt maar verder zie ik de toegevoegde waarde er niet van in hoor. Hij begint steeds meer op Mart Smeets te lijken. Die moest zijn programma's ook altijd koste wat het kost vanuit historische kasteeltuinen in Verweggistan presenteren. Waarom weet nog steeds niemand.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lokale_Notabele op 21-05-2014 23:25:28 ]
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  woensdag 21 mei 2014 @ 22:41:15 #20
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_140224009
quote:
Ik ben inmiddels overleden.
  woensdag 21 mei 2014 @ 22:47:31 #21
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_140224372
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:41 schreef Pascalus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
"Goddamn Wim, you fucking junkie"
Oh.
pi_140225513
VI op Curaçao welke sponsors zou dat opleveren? Titapalmbomen.nl?
pi_140231358
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Te gek voor woorden dat Wilfred Genee op Curacao wil gaan zitten. In het kader waarvan dan? Wellicht dat je daar makkelijker aan cocaïne komt maar verder zie ik de toegevoegde waarde er niet van in hoor. Hij begint steeds meer op Mart Smeets te lijken. Die moest zijn programma's ook altijd koste wat het kost vanuit historische kasteeltuinen in Verweggistan presenteren. Waarom weet nog steeds niemand.
Je kunt het altijd proberen toch? Wie wilt er nou niet op Curacao een programma presenteren?
pi_140231716
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:34 schreef tralalala het volgende:
Straks een stukkie VI in Johnny in Oranje.
Alwéér een aflevering van Voetbal International, met uw presentator Johnny de Mol. Ja!

http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)64e-7b3a61d897e7.mp4
pi_140232453
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij VI op Curaçao zou ik al helemaal geen arrangement kunnen betalen.
:? Leg eens even uit want daar begrijp ik niets van. Misschien begrijp ik dan ook wat de achterliggende gedachtengang is van de TT.
  donderdag 22 mei 2014 @ 09:16:05 #27
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_140232594
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:20 schreef TLC het volgende:
Wilfred Genee mag niet met VI Oranje naar Curaçao

dinsdag 20 mei 2014 om 16:40 uur

Als het aan Wilfred Genee had gelegen, kwam VI Oranje deze zomer niet vanuit het Kurhaus in Scheveningen, maar vanaf het zonovergoten Curaçao.

Gordon en Joling als razende reporters

De presentator van het voetbalpraatprogramma rekende zich al rijk en strikte zelfs Gordon en Gerard Joling als razende reporters. Helaas voor hem gaat het feestje niet door. Genee liet aan RTL Boulevard weten dat RTL 7 het niet zit zitten. "En Johan Derksen in een zwembroek met z'n sigaar in een baai… Maar ze zeiden bij RTL: "We moeten het dicht bij de mensen houden."

Dicht bij de mensen

RTL bevestigt dit bericht in een reactie aan Boulevard. "Dat is een deel van de kracht en het succes, dat mensen langs kunnen gaan, eventueel een handtekening kunnen vragen of eenvoudig te gast kunnen zijn." aldus een woordvoerder. "Alleen al dat laatste is lastig, een gast zou meteen minimaal twee dagen van huis zijn en dat kan niet iedereen. VI Oranje is hierdoor de afgelopen jaren uitgegroeid tot dé stamtafel van Nederland en dat willen we zo houden."

(televizier.nl)
Dit is de achterliggende gedachte van de TT.
TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
  Moderator donderdag 22 mei 2014 @ 09:57:34 #28
9859 crew  Karina
Woman
pi_140233300
quote:
"En Johan Derksen in een zwembroek met z'n sigaar in een baai
Wel jammer dat we dit niet te zien krijgen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_140241936
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 08:15 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Alwéér een aflevering van Voetbal International, met uw presentator Johnny de Mol. Ja!

http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)64e-7b3a61d897e7.mp4
Hij deed het beter dan Koert Westerman. Topshow!
pi_140242645
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 14:55 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Hij deed het beter dan Koert Westerman. Topshow!
Alles als je maar een vette kop met geföhnd haar hebt. Nee, jij had moeten gaan!
pi_140242662
Ik heb het VI spel nu ook, wie wil dit met mij spelen?
pi_140245782
quote:
7s.gif Op donderdag 22 mei 2014 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het VI spel nu ook, wie wil dit met mij spelen?
Het blijft angstvallig stil
pi_140245907
quote:
7s.gif Op donderdag 22 mei 2014 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het VI spel nu ook, wie wil dit met mij spelen?
:W
pi_140246331
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 08:15 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Alwéér een aflevering van Voetbal International, met uw presentator Johnny de Mol. Ja!

http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)64e-7b3a61d897e7.mp4
_O- _O- _O-
pi_140246942
quote:
7s.gif Op donderdag 22 mei 2014 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het VI spel nu ook, wie wil dit met mij spelen?
25ste gaan we los.

Dan ga ik je nu een DM sturen.
pi_140248026
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 09:16 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:

[..]

Dit is de achterliggende gedachte van de TT.
quote:
dat mensen eenvoudig te gast kunnen zijn
Haha, laat me niet lachen. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

25ste gaan we los.

Dan ga ik je nu een DM sturen.
Keiharde hooliganbordspelmeeting. B-)
gr gr
pi_140248099
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 16:35 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Het blijft angstvallig stil
Jij woont toch in Groningen?

Nee, ik kies natuurlijk voor Syntix, dat lijkt me een gezellige gozer.
  Moderator donderdag 22 mei 2014 @ 17:39:39 #38
9859 crew  Karina
Woman
pi_140248352
Jammer dat je zover weg woont Johannes, anders had ik wel met je willen spelen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_140248390
quote:
99s.gif Op donderdag 22 mei 2014 17:39 schreef Karina het volgende:
Jammer dat je zover weg woont Johannes, anders had ik wel met je willen spelen.
Ik vatte het eerst anders op, maar een bordspelletje lijkt me ook wel leuk ja.
  Moderator donderdag 22 mei 2014 @ 17:42:29 #40
9859 crew  Karina
Woman
pi_140248449
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 17:40 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik vatte het eerst anders op, maar een bordspelletje lijkt me ook wel leuk ja.
Ik had het iets anders kunnen formuleren ja :') Nou wie weet kunnen we 25 juni samen een dansje doen als Dries komt zingen :D Verder dan dansen ga ik niet natuurlijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_140248473
quote:
99s.gif Op donderdag 22 mei 2014 17:42 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik had het iets anders kunnen formuleren ja :') Nou wie weet kunnen we 25 juni samen een dansje doen als Dries komt zingen :D Verder dan dansen ga ik niet natuurlijk.
Nou ja zeg, wat preuts weer!
  Moderator donderdag 22 mei 2014 @ 17:44:13 #42
9859 crew  Karina
Woman
pi_140248502
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 17:43 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Nou ja zeg, wat preuts weer!
Heeft niet zoveel met preuts zijn te maken hoor ;) Ik ben gewoon hondstrouw. Al zal ik je misschien wel 3 zoenen geven als ik je ontmoet, dat moet kunnen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_140248968
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Jij woont toch in Groningen?

Oh dat is helemaal niet rullevant joh
pi_140249107
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 17:57 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Oh dat is helemaal niet rullevant joh
Pax vertelde mij al dat je mensenschuw bent.
pi_140249179
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Pax vertelde mij al dat je mensenschuw bent.
Wat kent hij mij toch goed
pi_140249192
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 18:03 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Wat kent hij mij toch goed
Jij bent voor hem een open boek. Voor mij ook trouwens.
pi_140249408
:')
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 22 mei 2014 @ 18:15:07 #48
206731 Mortaxx
Doomer
pi_140249478
quote:
7s.gif Op donderdag 22 mei 2014 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het VI spel nu ook, wie wil dit met mij spelen?
Voor de VI Oranje meet
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_140249589
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 18:15 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Voor de VI Oranje meet
Is goed ouwe reus.
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 22 mei 2014 @ 18:24:35 #50
206731 Mortaxx
Doomer
pi_140249735
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 18:19 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Is goed ouwe reus.
Gewoon aan de stamtafel dat spelletje spelen
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_140249812
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 18:24 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Gewoon aan de stamtafel dat spelletje spelen
Hoop niet dat dat item terugkomt.
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 22 mei 2014 @ 18:27:20 #52
206731 Mortaxx
Doomer
pi_140249831
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Hoop niet dat dat item terugkomt.
Het blijft een voorzichtig gesponsord programma natuurlijk
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_140249863
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 18:27 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Het blijft een voorzichtig gesponsord programma natuurlijk
Ik denk dat ze nu elke ochtend de Telegaaf door gaan nemen gezien de Valentijn Driessen connectie.

Beetje jammer, want daar staan geen Page Three girls in.
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 22 mei 2014 @ 18:31:02 #55
206731 Mortaxx
Doomer
pi_140249958
quote:
Ja bedankt Ties! Anders weet niemand wat ik bedoel
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_140250001
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik denk dat ze nu elke ochtend de Telegaaf door gaan nemen gezien de Valentijn Driessen connectie.

Beetje jammer, want daar staan geen Page Three girls in.
Zou wat zijn als we Valentijn door ons strot geduwd krijgen. Ik kan niet beloven dat de spreekkoren uit zullen blijven.
pi_140250035
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 18:31 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ja bedankt Ties! Anders weet niemand wat ik bedoel
Geen probleem ouwe reus
pi_140250048
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Zou wat zijn als we Valentijn door ons strot geduwd krijgen. Ik kan niet beloven dat de spreekkoren uit zullen blijven.
Liever Valentijn dan Carlo Boszhard ofzo te gast, al sluit ik bij rtl4 niks uit
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 22 mei 2014 @ 18:34:22 #59
206731 Mortaxx
Doomer
pi_140250054
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Zou wat zijn als we Valentijn door ons strot geduwd krijgen. Ik kan niet beloven dat de spreekkoren uit zullen blijven.
FC Den Haag ole ole?
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_140250116
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 18:34 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Liever Valentijn dan Carlo Boszhard ofzo te gast, al sluit ik bij rtl4 niks uit
Of Carlo Boszhard als Valentijn Driessen in gesproken door Leo Driessen.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 18:34 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

FC Den Haag ole ole?
Dan haal ik mijn Den Haag sjaaltje wel tevoorschijn.
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 22 mei 2014 @ 18:37:46 #61
206731 Mortaxx
Doomer
pi_140250133
Oh ik moet die uitzuigers van het Kurhaus nog betalen!
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_140251701
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
Oh ik moet die uitzuigers van het Kurhaus nog betalen!
Steigenberger Kurhaus Hotel
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 22 mei 2014 @ 19:21:11 #63
206731 Mortaxx
Doomer
pi_140251823


Nog 3 maanden! Maar ik ben bang dat J. Alba gaat tegenvallen. Ze is toch een paar jaartjes ouder geworden sinds die topshow
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_140251859
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 19:18 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Steigenberger Kurhaus Hotel
In Den Haag-Scheveningen
  donderdag 22 mei 2014 @ 20:00:08 #65
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_140253354
Even showtjes met Hugo Borst terug kijken. Wat een topgast!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_140262882
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 19:21 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]

Nog 3 maanden! Maar ik ben bang dat J. Alba gaat tegenvallen. Ze is toch een paar jaartjes ouder geworden sinds die topshow
Milf!
  donderdag 22 mei 2014 @ 23:40:06 #69
357045 Grifte
Feijenoord
pi_140264167
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 19:21 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]

Nog 3 maanden! Maar ik ben bang dat J. Alba gaat tegenvallen. Ze is toch een paar jaartjes ouder geworden sinds die topshow
Het broekje gaat alvast uit
pi_140267250
quote:
Gek dat ik nog niet gevraagd ben dit jaar om een top 10 aan hoogtepunten samen te stellen.
pi_140267797
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Gek dat ik nog niet gevraagd ben dit jaar om een top 10 aan hoogtepunten samen te stellen.
Jouw popie jopie taalgebruik viel vorig jaar dan ook helemaal verkeerd bij de sigaarblogcom bezoekers

Maar ik verzoek je graag om hier een top 10 neer te zetten johannes
pi_140267832
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 01:30 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Jouw popie jopie taalgebruik viel vorig jaar dan ook helemaal verkeerd bij de sigaarblogcom bezoekers

Maar ik verzoek je graag om hier een top 10 neer te zetten johannes
Dat zijn dezelfde mensen die Emile Schelvis ook niet leuk vinden dus daar maak ik me verder geen druk om.

Ik wacht wel op Oliver23, die ons vorig jaar nog een leuke jaarcompilatie schonk.
pi_140267885
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 01:33 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

dus daar maak ik me verder geen druk om.

niet druk bedoel je denk ik

HAHAHAHA
pi_140267944
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 01:37 schreef Ties02 het volgende:

[..]

niet druk bedoel je denk ik

HAHAHAHA
Dit keer mocht je lachen want dat vond ik best een leuke opmerking. Heb je die zelf bedacht?
pi_140267951
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Dit keer mocht je lachen want dat vond ik best een leuke opmerking. Heb je die zelf bedacht?
Nee, je versprak je. Maar als we daar steeds op gaan letten dan loopt deze topicreeks wat uit.
pi_140267991
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 01:41 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Nee, je versprak je. Maar als we daar steeds op gaan letten dan loopt deze topicreeks wat uit.
Ik moest lachen omdat jij door had dat ik me versprak.
pi_140268145
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik moest lachen omdat jij door had dat ik me versprak.
Heb jij trouwens het zelfde slaapritme als Rene?
pi_140268307
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 01:54 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Heb jij trouwens het zelfde slaapritme als Rene?
Ja.

En als ik opsta eet ik altijd een banaan.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 08:51:32 #79
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_140270514
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Gek dat ik nog niet gevraagd ben dit jaar om een top 10 aan hoogtepunten samen te stellen.
Kan niet wachten ouwe reus!

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 01:30 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Jouw popie jopie taalgebruik viel vorig jaar dan ook helemaal verkeerd bij de sigaarblogcom bezoekers

Maar ik verzoek je graag om hier een top 10 neer te zetten johannes
Bron?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_140271299
Ik ben ook wel benieuwd naar die top 10.
  Moderator vrijdag 23 mei 2014 @ 09:40:18 #81
9859 crew  Karina
Woman
pi_140271326
Kom maar op met die top 10!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_140271566
Godverdomme, vanavond geen VI jongens, wat moeten we nu doen? We gaan toch niet gezellig met de vrouw naar Ik hou van Holland of De Voojsss koekeloeren hé?
  Moderator vrijdag 23 mei 2014 @ 10:07:43 #83
9859 crew  Karina
Woman
pi_140271926
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
Godverdomme, vanavond geen VI jongens, wat moeten we nu doen? We gaan toch niet gezellig met de vrouw naar Ik hou van Holland of De Voojsss koekeloeren hé?
Nee man gewoon S.S. Doomtrooper opzetten.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_140271962
Zelf de kroeg in en met vrienden vrienden slap ouwehoeren over voetbal.
  Moderator vrijdag 23 mei 2014 @ 10:10:28 #85
9859 crew  Karina
Woman
pi_140271972
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 10:09 schreef Jochie1900 het volgende:
Zelf de kroeg in en met vrienden vrienden slap ouwehoeren over voetbal.
En dan het VI spel meenemen, dan heb je een topavond ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_140271991
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 10:10 schreef Karina het volgende:

[..]

En dan het VI spel meenemen, dan heb je een topavond ;)
Zometeen even langs de Lidl fietsen. Moet toch nog wat chips en alles hebben voor mijn verjaardag volgende week. Even het spel ophalen :9
  Moderator vrijdag 23 mei 2014 @ 10:12:37 #87
9859 crew  Karina
Woman
pi_140272020
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 10:11 schreef Jochie1900 het volgende:

[..]

Zometeen even langs de Lidl fietsen. Moet toch nog wat chips en alles hebben voor mijn verjaardag volgende week. Even het spel ophalen :9
Prima idee, voor een tientje is het echt een leuk spel vind ik.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_140272152
Al is het alleen maar om die poppetjes van onze drie helden. Dit is gewoon een must have.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 16:36:11 #89
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_140282835
Heerlijk spel _O_ De DVD-vragen zijn natuurlijk inkoppers _O-
pi_140284678
Spel is binnen. Ik ben zo blij en trots als een hond met zeven lullen.
pi_140285208
quote:
Van der Vaart: 'Voetbal en privé scheiden'

Hoge bomen vangen veel wind, merkte Rafael van der Vaart de afgelopen maanden. Bijna dagelijks kreeg de spelmaker in de Duitse media een karrenvracht kritiek over zich heen. Hij sloot zich er voor af en had er zelfs begrip voor.

"Ik weet hoe het werkt, het hoort bij voetbal", aldus Van der Vaart. "Ik klaag ook niet als ze mij de hemel inschrijven. Ik vind wel dat ze voetbal en privé moeten scheiden. Dat gebeurt niet altijd. Maar ik ben erg gelukkig, ook privé. En wat anderen zeggen, zal mij worst wezen.”

"Maar ik ben wijzer geworden. Gelukkig wel. Al vind ik het soms wel ver gaan als mensen op tv om een tafel zitten en ook onze vrouwen in de maling nemen. Ik ben niet de enige die daar een draai om de oren krijgt. Als je hoort hoe ze soms over de bondscoach praten. Heftig hoor. Al denk ik wel dat onze fans meer verstand hebben dan de mensen daar aan tafel.”
pi_140286787
wie is er vanavond te gast bij VI?
  vrijdag 23 mei 2014 @ 18:53:57 #93
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_140286889
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 18:50 schreef Evertjan het volgende:
wie is er vanavond te gast bij VI?
;(

Kutzak.
Dit, dus.
pi_140287055
ik hoop dat het vanavond een beetje gaan voorbeschouwen op de CL finale
  vrijdag 23 mei 2014 @ 19:24:03 #95
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_140287964
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 10:11 schreef Jochie1900 het volgende:

[..]

Zometeen even langs de Lidl fietsen. Moet toch nog wat chips en alles hebben voor mijn verjaardag volgende week. Even het spel ophalen :9
alvast gefeliciteerd :)

quote:
99s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 10:12 schreef Karina het volgende:

[..]

Prima idee, voor een tientje is het echt een leuk spel vind ik.
Boe! :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Moderator vrijdag 23 mei 2014 @ 20:06:28 #96
9859 crew  Karina
Woman
pi_140289532
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 19:24 schreef wdn het volgende:

[..]

alvast gefeliciteerd :)

[..]

Boe! :)
Hoi Wim :)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:14:06 #97
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_140289794
quote:
Geen Paniek ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Gek dat ik nog niet gevraagd ben dit jaar om een top 10 aan hoogtepunten samen te stellen.
PM maar :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 01:33 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Dat zijn dezelfde mensen die Emile Schelvis ook niet leuk vinden dus daar maak ik me verder geen druk om.

Ik wacht wel op Oliver23, die ons vorig jaar nog een leuke jaarcompilatie schonk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Forum Admin vrijdag 23 mei 2014 @ 20:19:29 #99
35723 crew  GGMM
pi_140289980
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:18 schreef Ties02 het volgende:
*O*
:')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator vrijdag 23 mei 2014 @ 20:19:47 #100
249559 crew  Lavenderr
pi_140289991
Ik mis VI nu al :'(
pi_140290087
Emile Schelvis zit op dit moment in een lege studio
pi_140290151
Broekje uit!
Kijk eens dom, ja ho maar
pi_140290197
Echt een leuk spel voor een 10 tje. :P
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 23 mei 2014 @ 20:27:43 #104
206731 Mortaxx
Doomer
pi_140290240
fuuuuck had het broekje al uit
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:28:21 #105
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_140290264
Nouja zeg, nu kunnen ze helemaal de CL-finale niet bespreken?! Wanneer begint VI Oranje dan? :(
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_140290270
Ik ga gewoon kijken naar dat programma wat nu komt. Is daar nog een topic van?
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:29:06 #107
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_140290293
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga gewoon kijken naar dat programma wat nu komt. Is daar nog een topic van?
Kan gewoon in dit topic, Johannes.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_140290300
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga gewoon kijken naar dat programma wat nu komt. Is daar nog een topic van?
We doen in dit topic net alsof VI gewoon wordt uitgezonden
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:29:19 #109
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_140290301
Los!!!
  Forum Admin vrijdag 23 mei 2014 @ 20:29:20 #110
35723 crew  GGMM
pi_140290304
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga gewoon kijken naar dat programma wat nu komt.
Jij durft zeg.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:29:48 #111
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_140290319
Heee, Johan Derksen en Aad de Mos. :D Prima.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:29:49 #112
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_140290321
Aad300 _O_
pi_140290325
AAD300 _O_
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:30:47 #115
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_140290348
Wel klasse van Aad, dat hij niet denigrerend over Johan doet. Omgekeerd is dat namelijk bepaald niet het geval. :')
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_140290354
Dus dit is semi-live?
Kijk eens dom, ja ho maar
pi_140290369
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:29 schreef GGMM het volgende:

[..]

Jij durft zeg.
Alleen als het van jou mag.
pi_140290376
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:30 schreef DrDentz het volgende:
Dus dit is semi-live?
Live opgenomen
  Forum Admin vrijdag 23 mei 2014 @ 20:31:56 #119
35723 crew  GGMM
pi_140290380
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Alleen als het van jou mag.
Je hebt mijn toestemming.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:32:15 #120
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_140290389
Cruijff en Van Hanegem gaat JD zeggen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:32:22 #121
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_140290398
topshow
Ik ben inmiddels overleden.
pi_140290402
Is dit een quiz? Wat gaan we eigenlijk doen tot 10 uur
Kijk eens dom, ja ho maar
pi_140290410
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:30 schreef TC03 het volgende:
Wel klasse van Aad, dat hij niet denigrerend over Johan doet. Omgekeerd is dat namelijk bepaald niet het geval. :')
Wereldgozer die Aad. Direct bondscoach maken.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:33:20 #125
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_140290437
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Wereldgozer die Aad. Direct bondscoach maken.
Hij heeft wel een goede CV als je aaddemos.com mag geloven.
Ik ben inmiddels overleden.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:33:53 #126
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_140290450
Naja zeg.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_140290459
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:32 schreef DrDentz het volgende:
Is dit een quiz? Wat gaan we eigenlijk doen tot 10 uur
Elke keer als Aad aan het woord is kan je aantekeningen maken.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:34:12 #128
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_140290468
Beste coach wordt Frank de Boer natuurlijk.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_140290471
Van Beveren als keepert volgens de Mos.
pi_140290474
Van de huidige 11 staat alleen Robben er misschien in.
pi_140290490
Immers zou er in moeten.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:34:47 #133
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_140290497
Jan Maat
Ik ben inmiddels overleden.
pi_140290514
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:34 schreef Ties02 het volgende:
Heitinga :')
Fulham is het hier mee eens.
pi_140290521
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even een paar idioten aan het woord laten.
Ik sta volledig achter die Mannschaft
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:35:37 #139
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_140290524
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even een paar idioten aan het woord laten.
Doe eens normaal over Jan Boskamp.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_140290543
Rinus of Koeman
pi_140290550
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:34 schreef Rabieluh het volgende:
Beste coach wordt Frank de Boer natuurlijk.
Bert van Oranje
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:36:15 #142
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_140290551
Heitinga staat er echt tussen.

Niveau van dit programma is meteen duidelijk.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_140290552
Heitinga serieus genomineerd :')
pi_140290572
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:36 schreef hafcfan het volgende:
Heitinga serieus genomineerd :')
Ook geschikt voor jonge kijkers dus.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:36:49 #145
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_140290576
Heitinga? :? :? :? :? :? :? :?
Ik ben inmiddels overleden.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:36:50 #146
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_140290578
Ik zou voor Rijkaard kiezen
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:36:56 #147
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_140290583
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:36 schreef hafcfan het volgende:
Heitinga serieus genomineerd :')
Begint nu te lijken op dat vreemde programma wat laat na VI op de maandag kwam, dat sloeg ook werkelijk nergens op, de meest bizarre vergelijkingen werden daarin gemaakt.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:37:20 #148
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_140290596
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:36 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Begint nu te lijken op dat vreemde programma wat laat na VI op de maandag kwam, dat sloeg ook werkelijk nergens op, de meest bizarre vergelijkingen werden daarin gemaakt.
Helden van de Velden, topshow
Ik ben inmiddels overleden.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:37:44 #149
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_140290615
Theo Reitsma :r
Ik ben inmiddels overleden.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:37:59 #150
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_140290627
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:37 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Helden van de Velden, topshow
Een goedkoop in elkaar geflanst programma, aldus Johan.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:38:04 #151
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_140290630
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:37 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Helden van de Velden, topshow
Nee die daarna.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_140290635
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:36 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Begint nu te lijken op dat vreemde programma wat laat na VI op de maandag kwam, dat sloeg ook werkelijk nergens op, de meest bizarre vergelijkingen werden daarin gemaakt.
RTL 7 moet gewoon weer vechtende dwergen gaan uitzenden
pi_140290637
Die speelt niet meer toch? Koeman?
Kijk eens dom, ja ho maar
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:38:24 #155
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_140290641
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:38 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Nee die daarna.
Koning Voetbal :r
pi_140290654
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:38 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Nee die daarna.
Koning Voetbal _O_
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:38:37 #158
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_140290659
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:38 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Nee die daarna.
Ja dat programma sloeg echt helemaal nergens op. _O-
Ik ben inmiddels overleden.
pi_140290668
Waarom laten ze Pa Tokkie steeds aan het woord?
Kijk eens dom, ja ho maar
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:38:56 #160
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_140290670
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:38 schreef Ties02 het volgende:

[..]

RTL 7 moet gewoon weer vechtende dwergen gaan uitzenden
en deadliest warrior _O_
pi_140290681
Boskamp _O_
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_140290683
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:38 schreef DrDentz het volgende:
Waarom laten ze Pa Tokkie steeds aan het woord?
Haten op Jan Boskamp :')
pi_140290688
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:38 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Ja dat programma sloeg echt helemaal nergens op. _O-
Veel over achting.
pi_140290712
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:38 schreef DrDentz het volgende:
Waarom laten ze Pa Tokkie steeds aan het woord?
pi_140290714
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:37 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Helden van de Velden, topshow
hij bedoelt Voetbal iconen
pi_140290726
Kieft _O_
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:40:43 #167
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_140290741
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

hij bedoelt Voetbal iconen
Oh ja, Zidane met Ribery vergelijken :')
pi_140290761
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:38 schreef DrDentz het volgende:
Die speelt niet meer toch? Koeman?
veel goals gemaakt die Koevermans
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:41:47 #169
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_140290779
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Koning Voetbal :r
Nee, er was nog een ander programma. Daar maakten ze echt de meest vreemde vergelijkingen tussen spelers.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_140290785
Hoor ik goed dat Daley Blind is genomineerd? :')
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:42:17 #171
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_140290797
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:41 schreef Halcon het volgende:
Hoor ik goed dat Daley Blind is genomineerd? :')
Danny Blind...het valt mee dus :P
pi_140290798
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:41 schreef Halcon het volgende:
Hoor ik goed dat Daley Blind is genomineerd? :')
Danny zelfs
pi_140290801
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:41 schreef Halcon het volgende:
Hoor ik goed dat Daley Blind is genomineerd? :')
Danny.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:42:48 #175
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_140290820
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

hij bedoelt Voetbal iconen
O ja, voetbal iconen :')
Ik ben inmiddels overleden.
pi_140290821
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:41 schreef Halcon het volgende:
Hoor ik goed dat Daley Blind is genomineerd? :')
Natuurlijk. Op zowel linksback als VMC
pi_140290826
Dit winnen al die Ajax spelers gewoon :')
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:43:08 #179
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_140290828
Frank de Boer i.p.v. Koeman

KNJB
Ik ben inmiddels overleden.
pi_140290850
Johan heeft commentaar op de opzet van het programma
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:43:39 #181
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_140290856
Ja dat krijg je met stemmen natuurlijk.

Dadelijk komt Sneijder er nog in voor van Hanegem.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_140290860
Moeten we straks kiezen tussen Dennis Bergkamp of Lex Immers?
Kijk eens dom, ja ho maar
pi_140290870
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:43 schreef Rabieluh het volgende:
Ja dat krijg je met stemmen natuurlijk.

Dadelijk komt Sneijder er nog in voor van Hanegem.
Huntelaar in de spits
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:44:19 #184
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_140290883
Als Berry en Adri er straks maar in komen
pi_140290884
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:43 schreef DrDentz het volgende:
Moeten we straks kiezen tussen Dennis Bergkamp of Lex Immers?
Dat is geen keuze.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:44:42 #186
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_140290897
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:44 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Dat is geen keuze.
Lex Immers wint dat
Ik ben inmiddels overleden.
pi_140290918
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Berry en Adri er straks maar in komen
Willems komt er zeker in
pi_140290932
verdedigen is niet sexy
pi_140290936
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:42 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Natuurlijk. Op zowel linksback als VMC
_O- :')
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:45:33 #190
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_140290938
NOTOIRE DOMOOR
Ik ben inmiddels overleden.
pi_140290942
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:45 schreef Ties02 het volgende:
verdedigen is niet sexy
Henk Fräser is het hier niet mee eens.
  Moderator vrijdag 23 mei 2014 @ 20:45:47 #192
249559 crew  Lavenderr
pi_140290952
Best leuk programma dit.
pi_140290957
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:45 schreef Pascalus het volgende:
NOTOIRE DOMOOR
Ik pak de bingokaart erbij
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:46:28 #194
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_140290979
Waarom mogen mensen eigenlijk stemmen? Laat Aadje dat team gewoon invullen :')
Ik ben inmiddels overleden.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:46:38 #195
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_140290982
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
Best leuk programma dit.
Zeker weten. Lekker ouwehoeren over oud-voetballers. Niks mis mee. ^O^
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:46:38 #196
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_140290983
Waar is Escha.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_140290988
Haagse Mario _O_
pi_140291004
Johan _O-
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_140291053
Dat was een hele pijnlijke PSV - Ajax :{
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:48:19 #200
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_140291056
Staelens :r
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:48:31 #201
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_140291067
Kluivert, massaverkrachter
Ik ben inmiddels overleden.
pi_140291068
Staelens :r
pi_140291088
Jaap Stam is overrated
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:49:07 #204
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_140291092
De Vrij
Ik ben inmiddels overleden.
  Moderator vrijdag 23 mei 2014 @ 20:49:16 #206
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_140291106
Jaap de enige Nederlandse schopper _O_
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:49:28 #208
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_140291109
Matthijsen :')
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:49:31 #209
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_140291112
Mathijsgod
Ik ben inmiddels overleden.
pi_140291115
Joris, is wel de snelste van allemaal.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:50:02 #211
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_140291131
Ik stel de volgende wissels voor:

Evenblij <> Genee
Reitsma <> Gijp
Aad300 <> Schelveccio
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_140291138
Frankie _O_
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:50:18 #214
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_140291143
Rijkaard was volgens mij meer een libero.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:50:19 #215
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_140291144
Vlaar _O- _O_
Ik ben inmiddels overleden.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:50:22 #216
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_140291145
Pff het contrast qua kwaliteit is wel groot he in de achterhoede... Heitinga, mathijsen, vlaar....
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_140291146
Dit moet Ron Vlaar winnen
Kijk eens dom, ja ho maar
pi_140291147
Vlaar haha.
pi_140291174
Vlaar, wat een armoede.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:51:10 #221
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_140291176
Ron Beton
Ik ben inmiddels overleden.
pi_140291186
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
Joris, is wel de snelste van allemaal.
ze vergeten Douglas
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:51:39 #223
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_140291200
Johan Derksen geilt op spelers van voor de oorlog
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
pi_140291209
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:51 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Johan Derksen geilt op spelers van voor de oorlog
De eerste of de tweede?
pi_140291216
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

ze vergeten Douglas
Die hebben ze net in het team van Brazilië gezet.
  Moderator vrijdag 23 mei 2014 @ 20:52:08 #226
249559 crew  Lavenderr
pi_140291225
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:46 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Zeker weten. Lekker ouwehoeren over oud-voetballers. Niks mis mee. ^O^
En nog ff en dan hebben we weer Tour du Jour. Ook wel weer lekker .
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:52:21 #227
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_140291233
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:51 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Johan Derksen geilt op spelers van voor de oorlog
"Als ik moet kiezen tussen Kick Smit of Klaas-Jan Huntelaar, kies ik altijd voor Smit."
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:52:29 #228
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_140291236
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:51 schreef Ties02 het volgende:

[..]

De eerste of de tweede?
eerste
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:52:51 #229
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_140291251
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En nog ff en dan hebben we weer Tour du Jour. Ook wel weer lekker .
Met Gertje en Dries ^O^

Wordt een mooie zomer :Y
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:53:07 #230
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_140291267
Stam en Koller, tweelingbroers
Ik ben inmiddels overleden.
pi_140291296
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:52 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Met Gertje en Dries ^O^

Wordt een mooie zomer :Y
De beste Nederlandse Wielerploeg aller tijden _O_
pi_140291298
Tjechie had toen ook wel een bazen team zeg,
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:54:14 #233
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_140291310
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:53 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

De beste Nederlandse Wielerploeg aller tijden _O_
Ralleigh _O_
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:54:36 #234
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_140291324
Dit programma is gewoon Helden van de Velden maar dan aan een tafel.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_140291363
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:54 schreef Pascalus het volgende:
Dit programma is gewoon Helden van de Velden maar dan aan een tafel.
Koffietijd voor mannen.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:55:53 #236
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_140291371
Die fluim in het haar van Voller _O_
  Moderator vrijdag 23 mei 2014 @ 20:56:10 #237
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_140291406
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:56 schreef Slobeend het volgende:
Kek shirt van Frank.
Copa Classic
pi_140291445
Een Ajacied op 1, je verwacht het niet.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:59:14 #240
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_140291492
Dat wordt Sar.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 20:59:29 #241
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_140291499
Van Der Sar komt sowieso op 1 als beste keeper, want Ajacied
Ik ben inmiddels overleden.
pi_140291504
Keeper zal wel v/d Sar worden. Rechtsback Reiziger en Linksback Bogarde
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 23 mei 2014 @ 21:00:17 #243
186611 Haags
pi_140291522
Ed de Goey zal het wel niet worden nee :P
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:01:15 #244
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_140291552
Alleen v. Breukelen komt in de buurt.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:03:10 #245
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_140291621
Wat een goor kutmuziekje bij die telegraaf reclame.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_140291622
Middenveld met Davids, Sneijder en V/d Vaart. Cruijff, Kluivert en van Basten in de spits
pi_140291644
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
Middenveld met Davids, Sneijder en V/d Vaart. Cruijff, Kluivert en van Basten in de spits
Davids wat een held is dat
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:04:07 #248
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_140291651
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
Middenveld met Davids, Sneijder en V/d Vaart. Cruijff, Kluivert en van Basten in de spits
Je vergeet Seedorf
pi_140291652
Van Beveren.
pi_140291681
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
Middenveld met Davids, Sneijder en V/d Vaart. Cruijff, Kluivert en van Basten in de spits
Wanneer is van der Vaart belangrijk geweest?
pi_140291687
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Je vergeet Seedorf
En Bergkamp
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:05:50 #252
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_140291706
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
Middenveld met Davids, Sneijder en V/d Vaart. Cruijff, Kluivert en van Basten in de spits
Toch heeft Van Basten nooit écht geschitterd in het Nederlands Elftal, toch? Gepiekt in '88, verder weinig.

Van Persie lijkt me eerlijk gezegd de beste, hoogste moyenne en meeste doelpunten.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_140291708
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
Middenveld met Davids, Sneijder en V/d Vaart. Cruijff, Kluivert en van Basten in de spits
vd Vaart?
pi_140291709
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:05 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Wanneer is van der Vaart belangrijk geweest?
Niet, maar de meeste mensen die hebben gestemd zijn jong en voor Ajax.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:06:47 #255
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_140291738
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:05 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Wanneer is van der Vaart belangrijk geweest?
Ajacied, dus hij staat erin.
Ik ben inmiddels overleden.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:06:54 #256
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_140291740
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:05 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Wanneer is van der Vaart belangrijk geweest?
Yep.

VdVaart is eigenlijk nooit absolute top geweest...zelfs bij Tottenham is hij niet helemaal geslaagd.
pi_140291748
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:05 schreef TC03 het volgende:

[..]

Toch heeft Van Basten nooit écht geschitterd in het Nederlands Elftal, toch? Gepiekt in '88, verder weinig.

Van Persie lijkt me eerlijk gezegd de beste, hoogste moyenne en meeste doelpunten.
Van Persie in het Nederlands elftal was ook geen succes toch.
pi_140291764
Mensen uit Groningen hebben allemaal op Nick van der Velden gestemd.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:07:53 #259
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_140291773
Harry met Jaap :)
Ik ben inmiddels overleden.
pi_140291811
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mensen uit Groningen hebben allemaal op Nick van der Velden gestemd.
Mensen uit Stadskanaal ook
  Moderator vrijdag 23 mei 2014 @ 21:09:02 #261
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_140291815
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mensen uit Groningen hebben allemaal op Nick van der Velden gestemd.
Spreek voor jezelf :)
pi_140291835
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:09 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf :)
Oh ja.

Ik heb aan je gedacht toen ik mijn WK Nostradamus invulde ;)
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:09:31 #263
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_140291837
Ik mis Genee en Gijp bij dit programma.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_140291842
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:04 schreef theodoor9 het volgende:
Van Beveren.
pi_140291846
Even een zakje Aioli Olé chips open. Ben nu helemaal in de WK sfeer.
pi_140291855
Ik ga wat anders kijken.
pi_140291891
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:09 schreef opperkleurder het volgende:
Even een zakje Aioli Olé chips open. Ben nu helemaal in de WK sfeer.
Geen aanrader :{w
pi_140291912
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:10 schreef Halcon het volgende:
Ik ga wat anders kijken.
+1
pi_140291922
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:10 schreef Halcon het volgende:
Ik ga wat anders kijken.
Maar wat?!
  Moderator vrijdag 23 mei 2014 @ 21:12:02 #270
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_140291925
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Oh ja.

Ik heb aan je gedacht toen ik mijn WK Nostradamus invulde ;)
Clasie :D
pi_140291931
De items zijn te lang en saai.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:12:25 #272
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_140291937
:O :z
Ik ben inmiddels overleden.
pi_140291959
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:12 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Clasie :D
Clasie, wat kan die ballen he! Oh oh oh.
pi_140291991
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Clasie, wat kan die ballen he! Oh oh oh.
Waterdragertje.
pi_140292001
Ik kijk nu ook.
pi_140292055
:Z
pi_140292088
Dit programma mist voorzichtige sponsoring.
pi_140292090
Aad300 _O_
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:18:23 #279
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_140292191
Dit is echt saai.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_140292192
EHEHEHEHEH
pi_140292199
10 minuten over Piet praten..
pi_140292252
Stekelenburg bij gebrek aan beter. :r
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:20:15 #283
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_140292269
Stekelenburg keepte echt geweldig tegen Brazilië. :D
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:20:22 #284
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_140292274
Cillessen :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Ik ben inmiddels overleden.
pi_140292275
Ze komen allemaal niet in de buurt van Van Beveren, de beste keeper in de Nederlandse voetbalgeschiedenis.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:20:26 #286
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_140292279
Ik mis Vermeer in dit rijtje.
pi_140292280
Cillessen :')
  Moderator vrijdag 23 mei 2014 @ 21:20:31 #288
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_140292285
Haha, de Cil. Niet meer serieus te nemen dit.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:20:40 #290
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_140292291
Waar is Henk Timmer?
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:20:57 #291
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_140292302
Op nummer 6 stond zeker Vermeer
Ik ben inmiddels overleden.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:20:58 #292
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_140292303
HAHA Cilissen :')
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:21:07 #293
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_140292313
Jezus man ga even praten over het afgelopen wk ofzo. Dit is echt saaaaaaaaaaai
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
pi_140292318
Menzo _O_
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  Moderator vrijdag 23 mei 2014 @ 21:21:17 #295
362868 crew  Slobeend
of all places
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:21:34 #296
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_140292330
Waterreus _O_
pi_140292341
Ik mis Jeroen Verhoeven :(
pi_140292342
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Waterreus _O_
Beste analist.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:22:53 #299
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_140292368
lol @ presentator publiekelijk afvallen
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_140292373
Doen ze vandaag ook het middenveld nog?
pi_140292409
Nee
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')