abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 30 mei 2014 @ 18:14:57 #151
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_140544794
Net weer gereden was best rustig in Leiden, was er op een gegeven moment een stuk waar ik 2x werd ingehaald door een ongeduldige vrouw 2 min later stond zij voor het stoplicht en ik ernaast wilt ze wegrijden knalt haar motor af _O- mijn instructeur lachen degene die na die vrouw kwam ook :D
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  maandag 2 juni 2014 @ 09:50:49 #152
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_140622924
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 07:41 schreef sneakydesert het volgende:
Ik heb nu ongeveer 1,5 maand m'n rijbewijs. Theorie in 1x gehaald, praktijk in 5x :')
Had bij het praktijk examen de eerste 3x dezelfde vrouw :r
Dat was gewoon een ontzettend kut wijf, ze zat ook telkens te klagen dat ze het jammer vond dat ze geen boetes mocht uitdelen een andere weggebruikers :')

4e keer een hele aardige vent gehad, aan hem heb ik het meeste gehad want hij gaf me ontzettend goede tips waar ik echt mee aan de slag kon. De 5e keer had ik een baas van een instructeur waar ik heerlijk mee kon praten, toen vloog de tijd gewoon om en ik was geslaagd *O*

Als ik na de 5e keer niet was geslaagd verliep mijn theorie weer, en was ik er niet opnieuw aan begonnen i.v.m. geldgebrek. Ik heb de hele week met een lach van oor tot oor rondgelopen toen ik was geslaagd :P

De 5e keer was trouwens een bnor examen, we begonnen bij een hotel hier in de buurt. Eerst nog koffie gedronken met mijn instructeur en de examinator bij een open haard in de lobby om 8 uur in de ochtend _O_
Hoe is zo'n bnor examen Nog meer anders?
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
  maandag 2 juni 2014 @ 10:36:07 #153
427012 Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!
pi_140623966
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 09:50 schreef LompeWorst het volgende:

[..]

Hoe is zo'n bnor examen Nog meer anders?
Je gaat dus niet naar het CBR, maar een locatie met bijv een hotel en dan in het restaurant. Je gaat zitten en praat even met de examinator. Die probeert je op je gemak te laten voelen.

Hij legt rustig uit wat er gaat gebeuren. Daarna ga je op pad. Hij kijkt niet naar enkele fouten, maar naar fouten die steevast terugkomen. Het examen duurt ook langer, ze nemen de tijd voor je. Je mag onderweg ook 1 keer een time out nemen, als het je iets teveel word qua zenuwen.

Als je binnen terugkomt bij het restaurant zegt hij gelijk of je geslaagd bent of niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Brummetje2.0 op 02-06-2014 10:49:44 ]
pi_140624257
De bedoeling is om examenstress weg te nemen.
Je start daarom vanaf een neutrale locatie zonder andere gestresste kandidaten om je heen.
En je hebt wat meer tijd voor het examen zodat je dingen kunt overdoen.
De examinator geeft ook aan dat als je te zenuwachtig wordt je ook de auto even aan de kant mag zetten om tot rust te komen.
Omdat je niet vanaf het CBR start rij je misschien ook in een iets ander gebied.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_140629099
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 09:50 schreef LompeWorst het volgende:

[..]

Hoe is zo'n bnor examen Nog meer anders?
Zie de twee reacties hierboven ^O^
Ook mag de examinator je twee keer in dezelfde situatie brengen (invoegen, kruispunt oversteken etc.) als de eerste keer niet goed ging. Bij het CBR mag dat niet.

Ik had wel een totaal andere omgeving waarin ik afreed, want ik was er nog nooit eerder geweest. Maar dat was ook wel weer fijn, dan let je meer op omdat je het nog niet kent.
pi_140641744
morgen na 1,5 week eindelijk weer rijles. vorige week dinsdag was mijn instructeur ziek, dus het ging niet door en alleen deze week kon ik weer rijden. nu ik ook mijn theorie heb kan ik echt op weg naar de eindstreep. hopelijk heb ik deze vakantie m'n rijbewijs nog. wil hem echt graag hebben!

fingers crossed
"Get busy living, or get busy dying"
  maandag 2 juni 2014 @ 22:03:58 #157
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_140649561
Morgenochtend 08:00 is het voor mij erop of eronder :X

Begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden..
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  maandag 2 juni 2014 @ 22:04:47 #158
427012 Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!
pi_140649619
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:03 schreef Rockiejj het volgende:
Morgenochtend 08:00 is het voor mij erop of eronder :X

Begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden..
Oef, succes morgen!
  maandag 2 juni 2014 @ 22:11:48 #159
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_140650026
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:03 schreef Rockiejj het volgende:
Morgenochtend 08:00 is het voor mij erop of eronder :X

Begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden..
Succes! lekker vroeg kan je meteen die shit killen zonder uren te moeten wachten met zenuwen :)
Snelle Egel
  maandag 2 juni 2014 @ 22:27:22 #160
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_140650825
quote:
14s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:11 schreef S0nic het volgende:

[..]

Succes! lekker vroeg kan je meteen die shit killen zonder uren te moeten wachten met zenuwen :)
Die zenuwen zijn er nu al.. :o
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_140650946
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:27 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Die zenuwen zijn er nu al.. :o
Succes!
Blijf kalm, niet stressen als je een klein foutje maakt want als het verder goed gaat is dat echt niet erg.
En natuurlijk héél goed kijken :)
  maandag 2 juni 2014 @ 22:30:29 #162
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_140650972
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:27 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Die zenuwen zijn er nu al.. :o
Als je geen zenuwen zou hebben zou het ook een beetje raar zijn natuurlijk :P
Snelle Egel
  maandag 2 juni 2014 @ 22:30:47 #163
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_140650990
Komt (denk ik) wel goed! :D
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  maandag 2 juni 2014 @ 22:40:25 #164
427012 Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!
pi_140651423
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:30 schreef S0nic het volgende:

[..]

Als je geen zenuwen zou hebben zou het ook een beetje raar zijn natuurlijk :P
Ik had die laatste keer absoluut geen zenuwen. De dagen ervoor een klein beetje, maar de rijles vooraf en het begin van het examen (naar de auto lopen) helemaal geen zenuwen meer.

Ik had nml de dagen ervoor Valdispert geslikt en dat heeft ontzettend goed geholpen!
pi_140652246
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:40 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Ik had die laatste keer absoluut geen zenuwen. De dagen ervoor een klein beetje, maar de rijles vooraf en het begin van het examen (naar de auto lopen) helemaal geen zenuwen meer.

Ik had nml de dagen ervoor Valdispert geslikt en dat heeft ontzettend goed geholpen!
Valdispert is inderdaad fijn! Maar dat kan je wel het beste even testen voor je examen, kan natuurlijk zijn dat je er heel suf van wordt :P
  dinsdag 3 juni 2014 @ 01:41:31 #166
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_140657802
Mijn beste mede-Fok!kers.

Vanmiddag heb ik mijn 4de poging gedaan voor het praktijkexamen. Maar om daar te beginnen is een beetje snel.

Ik stress, snel en veel. Zo zat ik de eerste keer trillend met het zweet op de rug in de auto. Zodra ik een fout maakte was het over, ik kon het niet achter me laten. De rijlessen voor de examens gingen constant perfect, maakte geen fouten meer en reed ontzettend relaxed.

Ik zal eerlijk zijn, de eerste keer gezakt was wel verdiend.

Mijn ouders hoefde me maar succes te wensen of ik zat alweer te beven van de zenuwen, maar het tweede examen ging nog redelijk goed. Vlak voordat ik de snelweg opmoest, moest ik nog even vooruit inparkeren op een vrij grote parkeerplaats. Omdat ik eerder al eens te lang aan het zoeken was, moest en zou ik de eerste de beste plek pakken.

Natuurlijk ontzettend stom, want achteraan was het gigantisch leeg, en liep het dus fout.
Niks ernstigs, kon net de draai niet maken, zelf opgelost en doorgereden.

Maar ik zat er al weer door in de stress :'), en zo maakte ik een fout die ik nog niet eerder had gemaakt. Ik hield niet genoeg afstand op de snelweg. ;(

Het enige wat ze zei was; 'Houd je wel genoeg afstand?', maar een enkele notitie op snelweg is gezakt. (Gelukkig wel, anders zouden er een stuk meer ongelukken zijn)

Zo gek werd ik van het succeswensen, en de derde is net zo hopeloos aan me voorbij gegaan :P

Vandaag (Maandag, ookal zegt de datum dinsdag), had ik een meevaller. Mijn moeder dacht dat ik woensdag examen had, en toen ze vroeg waar ik vanochtend heen ging vertelde ik heel leuk dat ik naar de bios ging :P

Niemand wist er van, buikpijn van de stress in de trein, maar zo richting het cbr gegaan.
Had gelukkig de instructice van de tweede keer, dus niet helemaal onbekend. Heb mijn instructice achtergelaten in de verschrikkelijke lekkere zon van dat moment, en ben op stap gegaan.

Dat hielp wel tegen de stress hoor, niemand die weet of je examen hebt! Als ik deze keer weer zou zakken, zou ik stoppen met lessen voor een paar maanden, en zou dan verplicht staatsexamen moeten doen, dus nu was het helemaal er op of eronder :P

Ik reed perfect c:

Met gigantisch trillende handen en buikpijn van de stress, heb ik alllleees hardop gezegd.
Moest keren in een vrij smalle straat, maar ik had daar al honderd keer gedraaid door drie keer te steken. Maar natuurlijk red ik dat op het examen niet, ram ik *al vloekend* in z'n achteruit nog lekker tegen de stoeprand aan, en moet ik het dus in vijf keer doen.

Zet ze me daarna heel aardig aan de kant om even te vragen hoe en wat ik fout gedaan zou hebben. Maar ik had alles veilig gedaan, dus ik had geen echte reden om te stressen. Maarja, niet in drie keer, dus fout, dus stress :').

Verders moest ik naar het ziekenhuis navigeren, maar was ik na de tweede rotonde al vergeten dat ik naar het ziekenhuis moest, en bleef maar rechtdoor gaan op de rotonde's.. kom ik uiteindelijk bij het ziekenhuis uit :').

Zenuwachtig werd ik wel van het feit dat de examinatoren zo akelig stil zijn op twijfel momenten.

Zo twijfelde ik of ik op de snelweg moest inhalen. Dus dat vroeg ik hardop aan mijzelf/haar, met akelige stilte als gevolg.. Begrijpelijk maar hielp niet tegen de stress :')

Maarja, terug naar het CBR gereden, en toen was ik geslaagd :D

Weet niet of mensen dit echt lezen, maar misschien een goede tip tegen de zenuwen. Vertel absoluut niemand dat je een examen hebt, schop je instructeur/instructrice er op het CBR uit, en ga rijden. Maar dat stilzetten heeft wel erg geholpen. En probeer niet te blijven hangen in fouten, dat was bij mij de boosdoener.

En nu, hoef ik eindelijk niet meer mijn rekening te plunderen.. Examens waren duur :'(

Tl/dr; Gaat over mijn examen, maakt het je niet uit, lees het dan maar niet :P
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
  dinsdag 3 juni 2014 @ 09:43:34 #167
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_140660593
Nou dat was me het rondje wel..

Vannochtend om 6:45 in de auto gestapt en richting Leiden gereden, ging hartstikke goed, deed alles netjes en geen enkele opmerking/tip gehad van m'n instructeur. Toen gingen we afrijden...

Eerste rotonde bij het CBR (dé rotonde..):
Er staan 2 auto's voor me, ik wacht daar netjes achter. Toen reden ze allebei door, maar ik moest wachten, dus ik rijd hem rustig naar de haaientanden toe. Kwam er een crossfietser met een belachelijke vaart van de brug af te komen die al vloekend en tierend naar me reageerde.
Vervolgens stukje op de snelweg gereden, dit ging hartstikke goed, deed lekker m'n ding, wat ingehaald, en toen vervolgens bij Noordwijk eraf.. Volgende rotonde! Deze ging hartstikke goed, rijd hier vaak dus wist precies waar ik op moest letten en wat ik wel (en vooral ook niet!) moest doen.

Toen reden we Oegstgeest in, ik zag het bord, dus bleef netjes rond de 50 rijden, waarop de examinator zei: "We rijden nog buiten de bebouwde kom, als je kan, mag je de maximum snelheid rijden", terwijl ik toch echt zeker wist dat ik dat bord had gezien, maar lekker belangrijk, ik scheuren over die weg, komen we op een gegeven moment (nog een keer) Oegstgeest in, bij een drempel waar je 30 moet omdat fietsers daar voorrang hebben. Kwam niets aan, ik met 50 over die drempel. Vanaf toen wist ik dat ik gezakt was.

Parkeren.. "Parkeer hem maar in deze straat als dat kan.." Het kleinste gaatje gevonden die er bestaat, maar ja, ik moest hem parkeren.. Dus ik in z'n achteruit, halve meter van de kant, half met m'n neus op de weg.. "Mag ik hem overdoen?" "Jahoor, probeer nog maar een keer!" Dus ik er uit, en vervolgens weer erin, nou stond ik niet netjes, maar ik stond. Dus hij zei; "Ja is goed, ga maar!" en toen gingen we verder, mocht ik in de volgende straat omkeren. Nou had je aan de linkerkant zeeën van ruimte, kom hem er makkelijk vooruit insteken en achteruit omdraaien.. Wat doe ik, rijd door tot aan de eerste kruising, en ga hem daar draaien.. Ja dat was niet slim van mezelf, maar ach.. Ik deed het netjes, keek goed en wachtte op het overige verkeer..

Toen gingen we weer richting het CBR, rijden we ergens waar ik voorrang moest verlenen aan links en rechts, dus dat deed ik netjes. Komt er in de verte een bus van rechts, dus ik draai hem ervoor, maar trok niet snel genoeg op, dus moest die bus z'n gas een beetje loslaten.. Was ook niet goed..

Al met al had ik dus veel voorrangsfoutjes, omdat ik niet vlot genoeg optrok, waardoor ik het overige verkeer hinderde.. Veel stomme foutjes, waar ik voorderest heel netjes reed, maar hij kon hem niet geven.

Nu zo snel mogelijk weer een nieuw examen inplannen en afrijden, m'n instructeur zei al dat ik niet echt extra lessen nodig had, maar zal na een les of 4-5 opnieuw afrijden.

Lekker kut.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  dinsdag 3 juni 2014 @ 09:44:19 #168
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_140660606
quote:
16s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 01:41 schreef LompeWorst het volgende:
schop je instructeur/instructrice er op het CBR uit, en ga rijden.
Vond je het fijner zonder instructeur?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  dinsdag 3 juni 2014 @ 10:14:32 #169
427012 Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!
pi_140661181
De eerst 5 keer schakel heb ik zonder instructeur gedaan. De eerste keer automaat heb ik mijn instructeur meegenomen en die ging lekker kletsen met de examinator en ik was geslaagd.
pi_140665903
quote:
16s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 01:41 schreef LompeWorst het volgende:
Mijn beste mede-Fok!kers.

Vanmiddag heb ik mijn 4de poging gedaan voor het praktijkexamen. Maar om daar te beginnen is een beetje snel.

Ik stress, snel en veel. Zo zat ik de eerste keer trillend met het zweet op de rug in de auto. Zodra ik een fout maakte was het over, ik kon het niet achter me laten. De rijlessen voor de examens gingen constant perfect, maakte geen fouten meer en reed ontzettend relaxed.

Ik zal eerlijk zijn, de eerste keer gezakt was wel verdiend.

Mijn ouders hoefde me maar succes te wensen of ik zat alweer te beven van de zenuwen, maar het tweede examen ging nog redelijk goed. Vlak voordat ik de snelweg opmoest, moest ik nog even vooruit inparkeren op een vrij grote parkeerplaats. Omdat ik eerder al eens te lang aan het zoeken was, moest en zou ik de eerste de beste plek pakken.

Natuurlijk ontzettend stom, want achteraan was het gigantisch leeg, en liep het dus fout.
Niks ernstigs, kon net de draai niet maken, zelf opgelost en doorgereden.

Maar ik zat er al weer door in de stress :'), en zo maakte ik een fout die ik nog niet eerder had gemaakt. Ik hield niet genoeg afstand op de snelweg. ;(

Het enige wat ze zei was; 'Houd je wel genoeg afstand?', maar een enkele notitie op snelweg is gezakt. (Gelukkig wel, anders zouden er een stuk meer ongelukken zijn)

Zo gek werd ik van het succeswensen, en de derde is net zo hopeloos aan me voorbij gegaan :P

Vandaag (Maandag, ookal zegt de datum dinsdag), had ik een meevaller. Mijn moeder dacht dat ik woensdag examen had, en toen ze vroeg waar ik vanochtend heen ging vertelde ik heel leuk dat ik naar de bios ging :P

Niemand wist er van, buikpijn van de stress in de trein, maar zo richting het cbr gegaan.
Had gelukkig de instructice van de tweede keer, dus niet helemaal onbekend. Heb mijn instructice achtergelaten in de verschrikkelijke lekkere zon van dat moment, en ben op stap gegaan.

Dat hielp wel tegen de stress hoor, niemand die weet of je examen hebt! Als ik deze keer weer zou zakken, zou ik stoppen met lessen voor een paar maanden, en zou dan verplicht staatsexamen moeten doen, dus nu was het helemaal er op of eronder :P

Ik reed perfect c:

Met gigantisch trillende handen en buikpijn van de stress, heb ik alllleees hardop gezegd.
Moest keren in een vrij smalle straat, maar ik had daar al honderd keer gedraaid door drie keer te steken. Maar natuurlijk red ik dat op het examen niet, ram ik *al vloekend* in z'n achteruit nog lekker tegen de stoeprand aan, en moet ik het dus in vijf keer doen.

Zet ze me daarna heel aardig aan de kant om even te vragen hoe en wat ik fout gedaan zou hebben. Maar ik had alles veilig gedaan, dus ik had geen echte reden om te stressen. Maarja, niet in drie keer, dus fout, dus stress :').

Verders moest ik naar het ziekenhuis navigeren, maar was ik na de tweede rotonde al vergeten dat ik naar het ziekenhuis moest, en bleef maar rechtdoor gaan op de rotonde's.. kom ik uiteindelijk bij het ziekenhuis uit :').

Zenuwachtig werd ik wel van het feit dat de examinatoren zo akelig stil zijn op twijfel momenten.

Zo twijfelde ik of ik op de snelweg moest inhalen. Dus dat vroeg ik hardop aan mijzelf/haar, met akelige stilte als gevolg.. Begrijpelijk maar hielp niet tegen de stress :')

Maarja, terug naar het CBR gereden, en toen was ik geslaagd :D

Weet niet of mensen dit echt lezen, maar misschien een goede tip tegen de zenuwen. Vertel absoluut niemand dat je een examen hebt, schop je instructeur/instructrice er op het CBR uit, en ga rijden. Maar dat stilzetten heeft wel erg geholpen. En probeer niet te blijven hangen in fouten, dat was bij mij de boosdoener.

En nu, hoef ik eindelijk niet meer mijn rekening te plunderen.. Examens waren duur :'(

Tl/dr; Gaat over mijn examen, maakt het je niet uit, lees het dan maar niet :P
Ten eerste gefeliciteerd ^O^
En ten tweede, je hoeft niet perfect te rijden. Hopelijk kun je dat onthouden als je je rijbewijs hebt.
quote:
Schop je instructeur/instructrice er op het CBR uit, en ga rijden.
Het is maar net wat je zelf vindt natuurlijk, maar stel dat je zakt, dan kan je instructeur je gerichte tips geven voor verbetering omdat ie weet wat er fout is gegaan omdat ie er zelf bij zit. Vergeet dat niet, niks is frustrerender dan een gezakt persoon die zonder instructeur is afgereden, waarvan de instructeur niet weet wat er fout is gegaan.
pi_140666030
Ik moet zeggen, met mijn praktijk examen heb ik het ook niemand verteld dat het die dag was. Dat vond ik zelf ook een stuk meer rustgevend. Vervolgens iedereen gebeld dat ik geslaagd was en iedereen was verrast uiteraard. Best leuk om het zo te doen.

Ik persoonlijk vond het WEL fijn om mijn instructeur mee te nemen. 1 omdat hij eventuele fouten kan zien en mij kan vertellen als ik zou zakken, en 2 omdat hij de examinator meestal bezig houd met een gesprek wat volgens mij altijd in je voordeel werkt :)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:30:29 #172
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_140666083
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:28 schreef delano.888 het volgende:
Ik moet zeggen, met mijn praktijk examen heb ik het ook niemand verteld dat het die dag was. Dat vond ik zelf ook een stuk meer rustgevend. Vervolgens iedereen gebeld dat ik geslaagd was en iedereen was verrast uiteraard. Best leuk om het zo te doen.
Ik liet mijzelf afzetten door mijn instructice op het bedrijf van mijn ouders.
Mijn moeder ging bizar in de stress :D
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
pi_140666092
quote:
16s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:30 schreef LompeWorst het volgende:

[..]

Ik liet mijzelf afzetten door mijn instructice op het bedrijf van mijn ouders.
Mijn moeder ging bizar in de stress :D
Hoezo in de stress dan :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_140666311
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 09:43 schreef Rockiejj het volgende:

[quote]Toen reden we Oegstgeest in, ik zag het bord, dus bleef netjes rond de 50 rijden, waarop de examinator zei: "We rijden nog buiten de bebouwde kom, als je kan, mag je de maximum snelheid rijden", terwijl ik toch echt zeker wist dat ik dat bord had gezien, maar lekker belangrijk, ik scheuren over die weg, komen we op een gegeven moment (nog een keer) Oegstgeest in, bij een drempel waar je 30 moet omdat fietsers daar voorrang hebben. Kwam niets aan, ik met 50 over die drempel. Vanaf toen wist ik dat ik gezakt was.
Je zegt dat je bij die drempel 30 moest, stond dat aangegeven op een bord, zei je examinator dat, of dacht je dat zelf? Als je dat zelf dacht dan is er niks aan de hand, want de maximumsnelheid is 50, en jij gaat met 50 over de drempel. De examinator vliegt misschien omhoog, maar alleen daarop kun je niet zakken.

quote:
Parkeren.. "Parkeer hem maar in deze straat als dat kan.." Het kleinste gaatje gevonden die er bestaat, maar ja, ik moest hem parkeren.. Dus ik in z'n achteruit, halve meter van de kant, half met m'n neus op de weg.. "Mag ik hem overdoen?" "Jahoor, probeer nog maar een keer!" Dus ik er uit, en vervolgens weer erin, nou stond ik niet netjes, maar ik stond. Dus hij zei; "Ja is goed, ga maar!" en toen gingen we verder, mocht ik in de volgende straat omkeren. Nou had je aan de linkerkant zeeën van ruimte, kom hem er makkelijk vooruit insteken en achteruit omdraaien.. Wat doe ik, rijd door tot aan de eerste kruising, en ga hem daar draaien.. Ja dat was niet slim van mezelf, maar ach.. Ik deed het netjes, keek goed en wachtte op het overige verkeer..
Bij het parkeren hoef je niet netjes te staan, als je staat dan sta je. Dus daar ging het niet fout bij jou. Zoals ik het begrijp ging je omkeren midden op de kruising? Waarom reed je dan door tot aan die kruising?

quote:
Nu zo snel mogelijk weer een nieuw examen inplannen en afrijden, m'n instructeur zei al dat ik niet echt extra lessen nodig had, maar zal na een les of 4-5 opnieuw afrijden.
Je instructeur zegt dat je geen extra lessen nodig hebt, en toch zal je na 4 of 5 lessen afrijden. Waarom kies je er dan voor om tóch die extra lessen te nemen?
pi_140666496
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:38 schreef sneakydesert het volgende:

Je instructeur zegt dat je geen extra lessen nodig hebt, en toch zal je na 4 of 5 lessen afrijden. Waarom kies je er dan voor om tóch die extra lessen te nemen?
Dat doet bijna iedereen omdat het vaak lang duurt voordat je weer op examen kan, en als je dan de hele tijd niks gaat doen is het ook niet goed..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')