Daarom zei ik ook al, lees mijn betoog eens. Schijven gaan namelijk niet "echt" krom, maar dat heeft met materiaaleigenschappen te maken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in m'n leven van kromme remmen gehoord vriend
Maar de rem is toch om mee te remmen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:10 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook al, lees mijn betoog eens. Schijven gaan namelijk niet "echt" krom, maar dat heeft met materiaaleigenschappen te maken.
Ik wel, en bij een automaat heb je best een aardige kans om je schijven te verneuken als je ze heet hebt geremd en lang op de rem blijft staan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in m'n leven van kromme remmen gehoord vriend
Vind je twee keer al vaak Dat is denk ik 70% van de mensen met een rijbewijs.quote:
Koel, ik behoor tot de overige 30% 2x examen gedaan, 1x voor B en een paar jaar terug ook nog voor BE.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:29 schreef alors het volgende:
[..]
Vind je twee keer al vaak Dat is denk ik 70% van de mensen met een rijbewijs.
Ik heb geen cijfers hoor, maar hij vindt al twee keer of meer al vaak examen gedaan. En ik ken niet zoveel mensen die het in één keer hebben gehaald.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:30 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Koel, ik behoor tot de overige 30% 2x examen gedaan, 1x voor B en een aantal jaar terug ook nog voor BE.
Als ik bij het CBR kijk en bijv. Alkmaar aan klik, zie ik voor het laatste voltooide kwartaal staan dat 46 tot 50% van de cursisten in 1x slaagt. Idem voor Den Helder en Haarlem, Hoorn zit op 50-55%, terwijl Amsterdam onder de 40% zit. In Terneuzen en Maastricht tikt men echter tegen de 60% aan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb geen cijfers hoor, maar hij vindt al twee keer of meer al vaak examen gedaan. En ik ken niet zoveel mensen die het in één keer hebben gehaald.
Ik heb al best vaak gehoord dat je meer kans hebt om te zakken aan het eind van de week en/of maand.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Theorie en praktijk in een keer.
Snap nog steeds niet hoe ik mijn praktijk in een keer heb gehaald, als ik hier lees waarvoor mensen gezakt zijn.
Kom je uit op 116% in totaalquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:10 schreef Messina het volgende:
Slagingspercentage 1e examen is 41%
Tweede keer 75%
Bron.
Ja, of ze hebben het over het aantal procent wat voor een tweede keer opgaat.quote:
Oh blunderquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:19 schreef Messina het volgende:
[..]
Ja, of ze hebben het over het aantal procent wat voor een tweede keer opgaat.
Dat heb ik ook wel eens gehoord. In mijn geval klopte het ook. Op donderdag en vrijdag gezakt, op dinsdag geslaagd. Ik was ook niet zo van die theorieën, maar de vorige keer sloeg het echt nergens op dat ik niet slaagde, die rit was beter dan die van vandaag.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb al best vaak gehoord dat je meer kans hebt om te zakken aan het eind van de week en/of maand.
De logica is, dat als een examinator teveel geslaagden heeft (als enige) het cbr gaat zeuren/checken of alles wel klopt en dat willen ze niet, dus gaan ze strenger zijn aan het eind van de week/maand als ze al veel geslaagden hebben.
Ik heb ook wel eens gehoord dat dit gekoppeld zit aan bonussen (meer gezakten = meer bonus) maar dat geloof ik niet zo eigenlijk.. Alhoewel als je soms de vage redenen hoort om te zakken zou je het bijna gaan geloven..
Nee precies, maar ik denk wel dat stel dat ze elke dag 5 examens doen (voorbeeld) en van de 20 zijn er 18 geslaagd, dat ze dan bij de laatste 5 op vrijdag wel extra streng gaan kijken en/of dingen TE streng rekenen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehoord. In mijn geval klopte het ook. Op donderdag en vrijdag gezakt, op dinsdag geslaagd. Ik was ook niet zo van die theorieën, maar de vorige keer sloeg het echt nergens op dat ik niet slaagde, die rit was beter dan die van vandaag.
Daarbij heb je ook nog altijd mensen die zeggen behoorlijk veel fouten te hebben gemaakt en dan toch nog slagen. Ik heb wel het idee gekregen dat je ook geluk moet hebben. Ik geloof niet dat als zij op één dag allemaal goede ritten hebben dat ze dan ook iedereen die dag laten slagen.
Het is al laat hèquote:
Het zal er ook wel aan liggen hoe de examinator tegen jou als persoon aankijkt. Het ZOU niet moeten natuurlijk, maar mijn TTT een week voor het examen was echt een drama. Als ik diezelfde man op mijn examen had gehad, was ik 99% zeker gezakt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehoord. In mijn geval klopte het ook. Op donderdag en vrijdag gezakt, op dinsdag geslaagd. Ik was ook niet zo van die theorieën, maar de vorige keer sloeg het echt nergens op dat ik niet slaagde, die rit was beter dan die van vandaag.
Daarbij heb je ook nog altijd mensen die zeggen behoorlijk veel fouten te hebben gemaakt en dan toch nog slagen. Ik heb wel het idee gekregen dat je ook geluk moet hebben. Ik geloof niet dat als zij op één dag allemaal goede ritten hebben dat ze dan ook iedereen die dag laten slagen.
Of dat echt zo gaat weet ik niet. Er zal vast wel zoiets zijn als een maximum slagingspercentage.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb al best vaak gehoord dat je meer kans hebt om te zakken aan het eind van de week en/of maand.
De logica is, dat als een examinator teveel geslaagden heeft (als enige) het cbr gaat zeuren/checken of alles wel klopt en dat willen ze niet, dus gaan ze strenger zijn aan het eind van de week/maand als ze al veel geslaagden hebben.
Ik heb ook wel eens gehoord dat dit gekoppeld zit aan bonussen (meer gezakten = meer bonus) maar dat geloof ik niet zo eigenlijk.. Alhoewel als je soms de vage redenen hoort om te zakken zou je het bijna gaan geloven..
Ja dat ook idd. Bij mij tweede examinator had ik vooraf wel het gevoel dat hij een prima gast was maar in het gesprek na de tijd ging hij er zo fel in op sommige dingen. 'Dat had je zeker niet gezien he?' (stilstaande fietser geen voorrang gegeven) 'Je moet écht op je snelheid letten' (ik reed na het afkomen van de snelweg eventjes te hard op een plek waar verder geen fietsers of voetgangers in de buurt waren) en 'Die automobilist was écht niet blij met jou' (was ook een beetje onzinnig, er was genoeg ruimte). Het kwam er allemaal op zo'n toon uit dat ik het gevoel kreeg dat hij mij gewoon niet mocht.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:25 schreef Messina het volgende:
[..]
Het is al laat hè
[..]
Het zal er ook wel aan liggen hoe de examinator tegen jou als persoon aankijkt. Het ZOU niet moeten natuurlijk, maar mijn TTT een week voor het examen was echt een drama. Als ik diezelfde man op mijn examen had gehad, was ik 99% zeker gezakt.
*edit*
Wij lagen elkaar gewoon totaal niet. Hij maakte me onzeker en zenuwachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |