abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 21 mei 2014 @ 14:30:18 #26
340341 Blester
Membre très utile
pi_140204152
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 13:23 schreef AciD_Nightmare het volgende:
http://searchengineland.c(...)panda-4-0-now-192043

Nieuwe Google Panda update uitgerold :)

Iemand nog veranderingen in de serps gezien?
AdSense die een fout toegeeft, de wonderen zijn de wereld nog niet uit mensen! Kreeg net excuses aangeboden, de website bleek wel gewoon te voldoen :')
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_140204956
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 09:47 schreef JDx het volgende:
Pokertickets?
.net?

Waarom zou dat geld waard zijn dan? Zegt toch eigenlijk niets?

Wat zijn pokertickets?

[..]

Nja ik had vroeger gewoon veel ideeen, Community sites, datingsites, Facebook achtige sites heb ik zelfs gehad, profielensites, maar heel amateuristisch omdat ik niet kon programmeren.

Nu kan ik veel meer, maar heb ik minder ideeen die echt iets op zouden kunnen leveren of toevoegen.
Het idee is een betere MyFitnessPal en Fatsecret web en mobile app.
If not now, then when.
pi_140211916
Je zou denken dat mobiel de trend is, dat was het voor mij 2 jaar geleden ook. Mobiele bezoekers kwamen steeds meer.
Alleen zie ik de laatste weken, steeds meer desktop en tabletgebruikers. (ik tel die expres niet bij elkaar)
Dit is zeer gunstig voor de advertentie-inkomsten :) Aangezien je mobiel altijd met wat beperkte ruimte zit *O*
Merken jullie ook dat er meer desktopgebruikers zijn, of ben ik de enige :P ?
  woensdag 21 mei 2014 @ 21:20:20 #29
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_140220142
Na de uitrol ben ik op 1 belangrijk zoekwoord enorm naar beneden geknald :{
  woensdag 21 mei 2014 @ 21:38:28 #30
340341 Blester
Membre très utile
pi_140220925
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:20 schreef Sunri5e het volgende:
Na de uitrol ben ik op 1 belangrijk zoekwoord enorm naar beneden geknald :{
Als die Google updates effect op je hebben, dan doe je vaak toch iets verkeerd in je SEO.
~ Love comes unseen; we only see it go
  woensdag 21 mei 2014 @ 21:47:42 #31
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_140221315
quote:
GOOGLE PANDA 4.0 UPDATE – GOOD NEWS FOR SMALL BUSINESSES?

Google’s Panda update was first introduced in February 2011 to improve the quality of search results for their users to include more relevant and authoritative websites. There have been several updates since its launch to further improve this.

Today in USA, Matt Cutts announced on Twitter that Google has rolled out 4.0 version of Google Panda Algorithm.

IS THERE GOOD NEWS FOR SMALL BUSINESSES?

Not many details about Google Panda 4.0 update has been released yet. But, Matt Cutts announced at Search Marketing Expo in March 2014 that his team is working on the “next generation” softer Panda update that should directly impact to help small businesses do better in the search results.

This would not be the first time that Google is softening the Panda update; they did soften the algorithm in their July 2013 Panda update as well.

Let’s wait and see what changes this new update has to bring for small businesses. We can expect more visibility in search results for small businesses in local results.

HOW GOOGLE PANDA AFFECTED SMALL BUSINESSES

Specifically, Google Panda filtered the low-quality websites with little or poor content. It was designed to tackle content farms that were being used to manipulate search rankings for a website in Google. As a side effect of this update, many small businesses were caught and lost their search visibility to big brands overnight, which created a big buzz in small business & SEO communities.

Some quotes by people at savingsmallbusiness.org

“Getting hit by Panda is like having your business burned down, only in the real world you can rebuild. With Panda, there’s no coming back. Your business has been nuked.”

“I can remember my first weekend after Panda annihilated my site of 6 years… a site that I had put my blood, sweat, and tears into. At the time Panda hit my first child was less than a month old and it seemed as if my world was falling apart.”
  woensdag 21 mei 2014 @ 21:48:25 #32
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_140221351
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:38 schreef Blester het volgende:

[..]

Als die Google updates effect op je hebben, dan doe je vaak toch iets verkeerd in je SEO.
Nou ik zie echt heel veel reacties op internet waarbij bij sommige na vandaag het water tot aan de lippen staat.
  woensdag 21 mei 2014 @ 22:01:04 #33
340341 Blester
Membre très utile
pi_140221869
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:48 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Nou ik zie echt heel veel reacties op internet waarbij bij sommige na vandaag het water tot aan de lippen staat.
Moeten ze kwaliteit SEO toepassen of toe laten passen... Meeste mensen die geraakt zijn is pure eigen schuld, tuurlijk zijn er altijd uitzonderingen.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_140228212
Niks gemerkt van deze update al is mijn content altijd wel in orde, iets waar panda vooral om draait. Mijn backlinks zijn echter niet legitiem maar dat gaat ook nog steeds goed.
  donderdag 22 mei 2014 @ 10:05:29 #35
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_140233434
Het is weer zover. Ik zie overal goede dingen :')

Deze week al 4 domeinen aangeschaft :')
pi_140239780
quote:
4s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:03 schreef fotostarter het volgende:
Je zou denken dat mobiel de trend is, dat was het voor mij 2 jaar geleden ook. Mobiele bezoekers kwamen steeds meer.
Alleen zie ik de laatste weken, steeds meer desktop en tabletgebruikers. (ik tel die expres niet bij elkaar)
Dit is zeer gunstig voor de advertentie-inkomsten :) Aangezien je mobiel altijd met wat beperkte ruimte zit *O*
Merken jullie ook dat er meer desktopgebruikers zijn, of ben ik de enige :P ?
Ik zie geen verschillen maar wel in de CTR en die is bij mobiele bezoekers een stuk hoger, waarschijnlijke vanwege het 'dikke duimen' effect.
  donderdag 22 mei 2014 @ 17:02:32 #37
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_140247046
Jammer dat de Panda update er nu pas is. Was erg benieuwd wat voor effect het op mijn oude Utopia website gehad heeft. Zal wel eens even wat tools raadplegen.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  donderdag 22 mei 2014 @ 20:05:14 #38
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_140253536
Panda's... kom maar met een PageRank update. Ik wil niet op 0 blijven staan met een site die 4 of 5 had moeten zijn met de 301's. Maar zo lang ik nog steeds bovenaan in Google sta, no problem.
  donderdag 22 mei 2014 @ 20:30:07 #39
340341 Blester
Membre très utile
pi_140254401
Dafuq, zie ik vandaag opeens een 'MSN Password hack' advertentie binnen AdSense? :') Sowieso wist ik niet dat hun 'hack' advertenties weergeven en dan ook nog MSN? :')
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 23 mei 2014 @ 08:41:12 #40
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_140270372
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 09:47 schreef JDx het volgende:
Pokertickets?
.net?

Waarom zou dat geld waard zijn dan? Zegt toch eigenlijk niets?

Wat zijn pokertickets?

[..]

Nja ik had vroeger gewoon veel ideeen, Community sites, datingsites, Facebook achtige sites heb ik zelfs gehad, profielensites, maar heel amateuristisch omdat ik niet kon programmeren.

Nu kan ik veel meer, maar heb ik minder ideeen die echt iets op zouden kunnen leveren of toevoegen.
Het is net wat een gek er voor geeft. Waarom was het .com versie van het domein 25.000 dollar waard afgelopen jaar? En poktertickets zijn tickets om deel te kunnen nemen aan een toernooi :-)

Moet wachten tot 19 juni dan start de Great auction (premium namen) veiling op Sedo. Ben echt benieuwd hoe dit zal uitpakken. Tegen die tijd laat ik wel even weten hoe het gaat.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_140273524
Heeft iemand ervaring met een RTB (Real Time Bidding) platform? Ik ben aan het inlezen en heb interesse om advertentieplekken via een dergelijk platform aan te bieden. Het is een veilingsysteem waar adverteerders d.m.v. opbod advertentieruimte kunnen afnemen.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 11:53:19 #42
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_140275897
Hallo allemaal!

Ook vanuit mij interesse om te beginnen met Adsense, in het verleden een aantal artikeltjes geschreven (ik weet het .. ) waarmee het een en ander verdiend. Maar nu wil ik me dan ook gaan bezighouden met het maken en beheren van websites die adsenseblokken laten zien.

Een paar kleine/korte beginnersvraagjes dan ook.

-Werkt Google sites? Of kan ik me beter even inlezen in wordpress etc?
-Jullie voorkeur, een site kopen zoals op sitedeals, of vanaf begin maken?
-Makkelijker om 100 sites van ¤1,- per maand te beheren, of een die ¤100,- per maand oplevert?
(Dit betreffen fictieve cijfers en gaat om het idee.

Hopelijk kunnen jullie me helpen waardoor ik snel verder kan! :D
pi_140277898
- wordpress werkt uitstekend
-zelf maken, weet je zeker dat je het goed doet
je kan makkelijker je totale omzet verhogen/verdubbelen met 100 sites, dan met 1 grote site, maar het is ook 50x meer werk
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  vrijdag 23 mei 2014 @ 14:18:18 #45
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_140278743
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 12:39 schreef SCG94 het volgende:
Hallo allemaal!

Ook vanuit mij interesse om te beginnen met Adsense, in het verleden een aantal artikeltjes geschreven (ik weet het .. ) waarmee het een en ander verdiend. Maar nu wil ik me dan ook gaan bezighouden met het maken en beheren van websites die adsenseblokken laten zien.

Een paar kleine/korte beginnersvraagjes dan ook.

-Werkt Google sites? Of kan ik me beter even inlezen in wordpress etc?
-Jullie voorkeur, een site kopen zoals op sitedeals, of vanaf begin maken?
-Makkelijker om 100 sites van ¤1,- per maand te beheren, of een die ¤100,- per maand oplevert?
(Dit betreffen fictieve cijfers en gaat om het idee.

Hopelijk kunnen jullie me helpen waardoor ik snel verder kan! :D
-Wordpress zal ik aanraden. Vrij makkelijk op te zetten en binnen enkele dagen heb je door hoe het werkt. Eigenlijk vrij simpel. Veel users uit dit topic en ikzelf hebben er veel ervaring mee dus je kunt altijd aankloppen. In elk geval bij mij.

- Aangezien je een beginner bent zal ik aanraden om helemaal vanaf nul af aan te beginnen. Als je een site koopt die een beetje goed loopt ben je al snel XXXX kwijt. En dan nog maar zien of het je terug kunt verdienen.

- Zal lekker eerst met één website beginnen. Zodat je even kunt "oefenen" met Wordpress en een beetje leert hoe SEO werkt zodat je goed vindbaar bent. Als dit eenmaal een beetje loopt kun je inderdaad wat uitbreiden.

Om een indicatie te geven wat je met Adsense kunt verdienen per maand hieronder een lijstje (gebaseerd op mijn ervaringen met eigen websites).

- 200.000 bez per maand gemiddeld 800 tot 1000 euro. Hangt nu ook van je niche (onderwerp) af. Mocht je bijv een goed lopende website over verzekeringen hebben dan zijn de kliks over het algemeen hoger dan een website die over gieters gaat (noem maar wat).

Hopelijk heb je hier wat aan. Mocht je nog vragen hebben dan stuur maar een DM. Succes!
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  vrijdag 23 mei 2014 @ 14:19:51 #46
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_140278792
Oproep. Mocht er nog iemand zijn die een domein / websites over vakanties / reizen heeft stuur mij even een DM. De koper die afgelopen week mijn domein heeft afgenomen heeft nog meer interesse in dergelijke domeinnamen.

Nog geen plannen met het domein. Ik beheer zelf een aantal websites gericht op reizen, o.a. *********.nl , en ben aan het kijken hoe ik mijn netwerkje kan uitbreiden. Maar nog geen concrete plannen ermee….

Mocht je trouwens reis affiliatie sites te koop weten, dan hou ik mij aanbevolen.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_140278797
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 12:39 schreef SCG94 het volgende:
Hallo allemaal!

Ook vanuit mij interesse om te beginnen met Adsense, in het verleden een aantal artikeltjes geschreven (ik weet het .. ) waarmee het een en ander verdiend. Maar nu wil ik me dan ook gaan bezighouden met het maken en beheren van websites die adsenseblokken laten zien.

Een paar kleine/korte beginnersvraagjes dan ook.

-Werkt Google sites? Of kan ik me beter even inlezen in wordpress etc?
-Jullie voorkeur, een site kopen zoals op sitedeals, of vanaf begin maken?
-Makkelijker om 100 sites van ¤1,- per maand te beheren, of een die ¤100,- per maand oplevert?
(Dit betreffen fictieve cijfers en gaat om het idee.

Hopelijk kunnen jullie me helpen waardoor ik snel verder kan! :D
Google sites werken goed, toch is Wordpress aan te raden. Wordpress heeft meer gebruiksvriendelijkheid, zo zijn er plug-ins die de SEO van de website verbeteren en kun je plug-ins voor Adsense-blokken downloaden.
- Ik zou allebei doen, Sitedeals.nl is een prima plek om een startsite te kopen die al wordt gevonden in Google. Je kunt dan de conversie optimaliseren en meer geld eruit halen. Door zelf ook een eigen site te starten kun je beter de basis begrijpen, als je ergens tegen aanloopt kun je Google gebruiken en weer meer leren.
- Mijn voorkeur gaat uit naar 1 site die veel oplevert, om mee te starten. "Don't throw all the eggs in one basket" is een bekende internetinkomsten-term. Zorg dat je na de eerste site al snel meerdere sites opzet, als dan één site uit Google verdwijnt (Penguin-, Panda-penalty of de klassieke Sandbox) dan ben je niet alles in één keer kwijt.

Recentelijk 2 .nl-Niche sites gestart, 1 met Adsense en 1 met affiliate, heb er inmiddels al ruim 3 jaar ervaring mee voor klanten maar nog nooit zelf het avontuur begonnen. Kijk graag uit naar tips die Fok!ers te delen hebben met betrekking tot bezoekersaantallen, SEO en CTR-optimalisatie.
Mijn specialiteit ligt vooral bij niches ontdekken, uitgebreide keyword-researches, SEO on-page (tekstschrijven) en off-page (linkbuilding) uitvoeren en verkeer genereren.
Zag trouwens dat de IRC niet zo denderend druk is, of is dat door het lekkere weer?
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 14:23:52 #48
340341 Blester
Membre très utile
pi_140278917
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 14:18 schreef Razor21 het volgende:

[..]

- 200.000 bez per maand gemiddeld 800 tot 1000 euro. Hangt nu ook van je niche (onderwerp) af. Mocht je bijv een goed lopende website over verzekeringen hebben dan zijn de kliks over het algemeen hoger dan een website die over gieters gaat (noem maar wat).

Ik zou dit in ieder geval niet als richtlijn nemen. Voor verdiensten is gewoon geen goede richtlijn te geven, puur afhankelijk van de niche. Heb bijvoorbeeld 3 websites lopen met +- 20.000-25.000 bezoekers per maand en die leveren per stuk low-low ¤XXXX per maand op. Heb ook websites met 30.000 bezoekers per maand die nog niet eens de helft opleveren.

Jouw projectje zat gewoon niet meer in qua verdiensten (denk ik), maar die richtlijn die je geeft is niet correct.
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 23 mei 2014 @ 14:40:06 #49
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_140279477
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 14:23 schreef Blester het volgende:

[..]

Ik zou dit in ieder geval niet als richtlijn nemen. Voor verdiensten is gewoon geen goede richtlijn te geven, puur afhankelijk van de niche. Heb bijvoorbeeld 3 websites lopen met +- 20.000-25.000 bezoekers per maand en die leveren per stuk low-low ¤XXXX per maand op. Heb ook websites met 30.000 bezoekers per maand die nog niet eens de helft opleveren.

Jouw projectje zat gewoon niet meer in qua verdiensten (denk ik), maar die richtlijn die je geeft is niet correct.
Daar moet ik je inderdaad wel gelijk in geven. Maar het hangt natuurlijk ook af wat voor je niche je hebt als website.

Maar uit ervaring weet ik wel als ik terug kijk naar mijn eigen websites die vaak over televisie gingen dat het wel mogelijk is dat je minimaal 300 per maand pakt. Komt gewoon veel bezoek op af. Nadeel is alleen dat het behoorlijk veel werk is (3 uur per dag ben je wel kwijt).

Mijn oude website was op zich wel stabiel qua inkomsten (800 tot 1000 per maand). Maar het werd gewoon echt teveel werk. Was niet te doen en zeker niet in je eentje. Dus blij dat ik hem verkocht heb.

Nette cijfers van jouw sites!

Nu ik dit allemaal weer zo lees ben ik weer helemaal enthousiast aan het raken :-) , maar zoals ik eerder zei in september weer beginnen met een website. Leuk voor de wintermaanden. Momenteel concentreer ik mij op makkelijk en snel geld verdienen met domeinnamen.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_140279930
Bedankt allen voor de snelle reactie! Ondanks wat tegenstrijdige berichten over sitedeals ga ik zelf in dit geval een 'oefensite' maken met wordpress. Dit voornamelijk om uit te vogelen hoe alles werkt en ik een website op de eerste pagina van google krijg. (Ookweer sterk afhankelijk van het onderwerp/niche waar de site over gaat).

Vorderingen/vragen laat ik vanzelf weten. Ik lees fanatiek mee dus mochten er vragen/tips/opmerkingen zijn hoor ik ze graag!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')