abonnement Unibet Coolblue
pi_140192582
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 17:50 schreef Ponjaard het volgende:

[..]

Ze moeten zich eens onderwerpen aan onze grootheid.
:Y
pi_140195594
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:57 schreef zaktak het volgende:

[..]

Donderdag 16.00 :)
donderdag 11:30
  woensdag 21 mei 2014 @ 09:57:10 #253
427640 savagesquad
Savage Squad
pi_140196229
Irritant theorievak dat maw.. blegh. Totaal geen zin om te leren. Ik ga er nog even snel heen, snel door de syllabus heen en snel door een examen of twee heen. Voor de rest: fuck it.
pi_140196402
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 09:57 schreef savagesquad het volgende:
Irritant theorievak dat maw.. blegh. Totaal geen zin om te leren. Ik ga er nog even snel heen, snel door de syllabus heen en snel door een examen of twee heen. Voor de rest: fuck it.
Je doet waarschijnlijk 8 keer zoveel als de gemiddelde havist. :p
Hoogachtend
pi_140196739
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 21:42 schreef J03llV het volgende:

[..]

Je zou eens moeten weten hoe bio er met m'n vriendengroep aan toe gaat... :') Sta het hoogste van ons allen met een 6.2 gemiddeld. Tevens 1 vd hoogsten van de havo op mijn school :') Mja... Mijn biologiedocent zegt ook: Om hoger dan een 8.5 te halen voor bio is in feite onrealistisch. Ik zou zelf geen 10 halen voor het examen. Waarop ik antwoordde.. Hoe verwacht u dan dat wij minimaal een 8 laat staan een 9 halen :')

Maar super bedankt voor de linkjes ;)
wauw echt :')

ik vind het wel gek dat het gemiddelde biologiecijfer een 6.7 was volgens mij voor vwo vorig jaar

maar misschien waren er toen veel mensen die een leidencursus deden die toen nog zin had. nu niet meer omdat cito de examens aanpast. :')
pi_140196770
ik ben echt bang dat ik zak en veel te veel vakken moet herkansen op dr vavo

:')
pi_140196790
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 10:18 schreef mapima het volgende:
ik ben echt bang dat ik zak en veel te veel vakken moet herkansen op dr vavo

:')
het is wel gezellig hier op t vavo hoor
pi_140196816
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 10:18 schreef mapima het volgende:
ik ben echt bang dat ik zak en veel te veel vakken moet herkansen op dr vavo

:')
Waarom eigenlijk vavo? Op andere scholen teveel bontkraagjes?
pi_140196828
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 10:20 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk vavo? Op andere scholen teveel bontkraagjes?
ik doe al vavo en word volgend jaar 20

dan ga ik echt niet naar een einstein lyceum of zo hoor
pi_140196845
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 10:19 schreef hofferin het volgende:

[..]

het is wel gezellig hier op t vavo hoor
ik zit op de vavo in den haag en ik vond het wel oke alleen nu met de ce's is het echt kudt maar dat ligt niet aan hen maar aan die leidencursussen waar cito zich op aanpast
pi_140196903
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 10:20 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk vavo? Op andere scholen teveel bontkraagjes?
ook ja.
nee mijn oude school deed heel raar. door hun toedoen kon ik niet door naar 5 havo maar ik mocht ook niet 4 havo over doen.
uitbesteden wilde ze ook niet.
en mbo hell no
dus ui mezelf maar naar de vavo gegaan 4 en 5 havo in 1 jaar
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 10:22 schreef mapima het volgende:

[..]

ik zit op de vavo in den haag en ik vond het wel oke alleen nu met de ce's is het echt kudt maar dat ligt niet aan hen maar aan die leidencursussen waar cito zich op aanpast
ik zit in capelle, kleine school goede docenten. jammer dat dit het laatste jaar was van die school hij gaat dicht.
pi_140196930
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 10:24 schreef hofferin het volgende:

[..]

ook ja.
nee mijn oude school deed heel raar. door hun toedoen kon ik niet door naar 5 havo maar ik mocht ook niet 4 havo over doen.
uitbesteden wilde ze ook niet.
en mbo hell no
dus ui mezelf maar naar de vavo gegaan 4 en 5 havo in 1 jaar

[..]

ik zit in capelle, kleine school goede docenten. jammer dat dit het laatste jaar was van die school hij gaat dicht.
Rijnmond ofzoiets? :D
pi_140196951
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 10:26 schreef Etsu het volgende:

[..]

Rijnmond ofzoiets? :D
jup vavo rijnmond college
pi_140196968
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 10:26 schreef hofferin het volgende:

[..]

jup vavo rijnmond college
Wat een kutschool :')
pi_140196997
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 10:27 schreef Etsu het volgende:

[..]

Wat een kutschool :')
hoezo dat?
pi_140197027
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 10:24 schreef hofferin het volgende:

[..]

ook ja.
nee mijn oude school deed heel raar. door hun toedoen kon ik niet door naar 5 havo maar ik mocht ook niet 4 havo over doen.
uitbesteden wilde ze ook niet.
en mbo hell no
dus ui mezelf maar naar de vavo gegaan 4 en 5 havo in 1 jaar

[..]

ik zit in capelle, kleine school goede docenten. jammer dat dit het laatste jaar was van die school hij gaat dicht.
oh wat jammer! ik woon dicht bij de vavo in leiden zoetermeer en den haag.

roc leiden = pauperschool en niet een beetje ook. ik ken mensen die daar vavo doen en op een enkeling na balen ze echt van die school het is geeen goede school

id college in zoetermeer heeft alleen mavo rn havo maar een klasgenoot van me uit zoetermeer zei dat ze volgend jaar daar wel vwo gaan aanbieden en hij dacht al voor de rxamens dat hij zakt

roc mondriaan in den haag zit ik ik ben wel tevreden op vwo is het tokkiegehalte zeer laag en de meeste docenten willen je echt aan je diploma helpen. helaas was het best een vreemd jaar er eas iets waardoor veel leetlingen verl spijbelden (waar overigens hard tegen wordt opgetreden!!) en veel leerlingen gewoon never leerde maar ik stond er echt goed voor en nu bij de ce's heb je dit bleghhh
pi_140197080
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 10:28 schreef hofferin het volgende:

[..]

hoezo dat?
Ik wilde daar ook eerst heen, maar ze wilden me niet toelaten omdat ik speciale voorzieningen nodig had. :')
  woensdag 21 mei 2014 @ 10:33:20 #268
427640 savagesquad
Savage Squad
pi_140197092
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 10:03 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Je doet waarschijnlijk 8 keer zoveel als de gemiddelde havist. :p
Denk dat het door onzekerheid en stress komt..
pi_140197094
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 10:30 schreef mapima het volgende:

[..]

oh wat jammer! ik woon dicht bij de vavo in leiden zoetermeer en den haag.

roc leiden = pauperschool en niet een beetje ook. ik ken mensen die daar vavo doen en op een enkeling na balen ze echt van die school het is geeen goede school

id college in zoetermeer heeft alleen mavo rn havo maar een klasgenoot van me uit zoetermeer zei dat ze volgend jaar daar wel vwo gaan aanbieden en hij dacht al voor de rxamens dat hij zakt

roc mondriaan in den haag zit ik ik ben wel tevreden op vwo is het tokkiegehalte zeer laag en de meeste docenten willen je echt aan je diploma helpen. helaas was het best een vreemd jaar er eas iets waardoor veel leetlingen verl spijbelden (waar overigens hard tegen wordt opgetreden!!) en veel leerlingen gewoon never leerde maar ik stond er echt goed voor en nu bij de ce's heb je dit bleghhh
spijbelde? hadden jullie een opkomst plicht? ik had ook vaak maar 4 tot 10 aanwezige mensen in mijn klas dat maakte het zo mooi, heerlijk die rust.
wij moesten 70 % aanwezig zijn om te herkansen maar ik denk dat maar 3/10 dat mocht.
pi_140197118
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 10:33 schreef hofferin het volgende:

[..]

spijbelde? hadden jullie een opkomst plicht? ik had ook vaak maar 4 tot 10 aanwezige mensen in mijn klas dat maakte het zo mooi, heerlijk die rust.
wij moesten 70 % aanwezig zijn om te herkansen maar ik denk dat maar 3/10 dat mocht.
nou als je veel spijbelt en goede cijfers haalt doen ze niet echt wat. haal je wel slechte cijfers dan schrijven ze je uit en als dat na 31dec is baal je echt want dan kan je geen staatsexamens meet doe
pi_140197129
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 10:32 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik wilde daar ook eerst heen, maar ze wilden me niet toelaten omdat ik speciale voorzieningen nodig had. :')
ja dat is rottig ja maar dat soort dingen worden niet door hun besloten maar door zadkine en albeda die zijn de eigenaar , en ja alles wat uit hun voortvloeit is kut
pi_140197150
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 10:34 schreef mapima het volgende:

[..]

nou als je veel spijbelt en goede cijfers haalt doen ze niet echt wat. haal je wel slechte cijfers dan schrijven ze je uit en als dat na 31dec is baal je echt want dan kan je geen staatsexamens meet doe
wauw!
ja ik snap het wel aan de ene kant wil je alleen gemotiveerde leerlingen, aan de andere kant als ze toch betalen maakt het hun toch niet uit of ze wel of niet komen .
pi_140197201
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 10:35 schreef hofferin het volgende:

[..]

wauw!
ja ik snap het wel aan de ene kant wil je alleen gemotiveerde leerlingen, aan de andere kant als ze toch betalen maakt het hun toch niet uit of ze wel of niet komen .
ja maar weet je wat het is. de overheid voert domme regels. er moeten x% mensen slagen anders krijgt de school minder geld hoordr ik. terwijl je de docenten intussen moet betalen ook :') (hoorde ik van mijn sk docent) en als er van die mongols zitten die niet op komen dagen en daardoor slechte cijfers halen tdja dat ligt niet aan de school

stelletje geiten in dit land

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2014 10:39:07 ]
pi_140197238
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 10:38 schreef mapima het volgende:

[..]

ja maar weet je wat het is. de overheid voert domme regels. er moeten x% mensen slagen anders krijgt de school minder geld hoordr ik. terwijl je de docenten intussen moet betalen ook :') (hoorde ik van mijn sk docent) en als er van die mongols zitten die niet op komen dagen en daardoor slechte cijfers halen tdja dat ligt niet aan de school

stelletje geiten in dit land
zelfde als altijd dus door dom overheidsbeleid worden goed werkende systemen naar de klote geholpen.
pi_140197495
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 10:40 schreef hofferin het volgende:

[..]

zelfde als altijd dus door dom overheidsbeleid worden goed werkende systemen naar de klote geholpen.
ja inderdaad. vorig jaar was op mondriaan 85% geslaagd wat super goed is voor een vavo. ik vind het echt heel erg voor de medewerkers van mondriaan dat dit jaar het percebtage wellicht lager is, xij doen zo hun best... en dan worden ze afgestrafd met minder geld en zo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')