abonnement Unibet Coolblue
pi_151029244
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2015 18:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Dat ze Primo en Epico al bijna 2 jaar als gimmick boeken, dat is niet de fout van Los Matadores, sterker nog, Los Matadores en the Usos zijn volgensmij de enige 2 tag teams die legitiem lijken(Primo staat zelfs derde op de lijst van worstelaars die de tag team belt het langste in bezit hebben gehad sinds 2002), aangezien men deze niet vanwege een of andere kul reden binnen een maand of 3-4 uit elkaar gehaalt worden, en dat is mssn idd omdat zer niet beter kunnen, maar zo word de tag division al jaren geboekt, als er eent van de twee is waar men wel een interessante singles fued mee kan doen, word de ander op een zijspoor gezet.
Miz en Mizdow is een voorbeeld van een perfect tag team duo. Alleen moet je zorgen dat er wel adequate vervangers zijn. Daarnaast gingen Goldust en Stardust weg, Wyatt Family uit elkaar. Daar moet je wel goede vervanging voor hebben en dat is nu gewoon niet het geval.

Ook wel zonde dat ze Goldust en Stardust uit elkaar hebben gehaald terwijl ze die Singles feud op een laag pitje hebben gezet, hadden ze net zo goed op Wrestlemania kunnen doen. Dan had je nu een Fatal 4-Way gehad met Usos, Goldust en Stardust, Kidd en Cesaro, Los Matadores. Dat was nog wel een aardige match geweest. Daarnaast had je dan met Goldust en Stardust en Miz en Mizdow twee leuke singles feuds voor na Wrestlemania gehad.
  woensdag 25 maart 2015 @ 19:15:13 #277
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_151029607
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 19:05 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Miz en Mizdow is een voorbeeld van een perfect tag team duo. Alleen moet je zorgen dat er wel adequate vervangers zijn. Daarnaast gingen Goldust en Stardust weg, Wyatt Family uit elkaar. Daar moet je wel goede vervanging voor hebben en dat is nu gewoon niet het geval.

Ook wel zonde dat ze Goldust en Stardust uit elkaar hebben gehaald terwijl ze die Singles feud op een laag pitje hebben gezet, hadden ze net zo goed op Wrestlemania kunnen doen. Dan had je nu een Fatal 4-Way gehad met Usos, Goldust en Stardust, Kidd en Cesaro, Los Matadores. Dat was nog wel een aardige match geweest. Daarnaast had je dan met Goldust en Stardust en Miz en Mizdow twee leuke singles feuds voor na Wrestlemania gehad.
Miz en Mizdow is net zo'n gimmick als Los Matadores, alleen loopt het publiek er mee weg voor zolang het duurt, daarbij heeft Miz natuurlijk ook al tag title runs gehad met John Morrison en Big Show.

Ik hou opzich niet echt van PPVs met volgepakte schemas, 4 way tag team clusterfucks en battle royals om maar zoveel mogelijk worstelaars of het affiche te krijgen

[ Bericht 4% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 25-03-2015 19:24:10 ]
  woensdag 25 maart 2015 @ 19:24:22 #278
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_151030018
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:14 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Publiek reageerde er ook niet best op en hun gimmick is gewoon slecht.
Reigns krijgt ook geen reactie van het publiek (het valt na de 1e boo stil) en die krijgt ook gewoon een push van Vince :') .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 25 maart 2015 @ 19:37:30 #279
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_151030627
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 19:24 schreef PirE het volgende:

[..]

Reigns krijgt ook geen reactie van het publiek (het valt na de 1e boo stil) en die krijgt ook gewoon een push van Vince :') .
Hoe kun je een feud bouwen tegen iemand waarvan gisteren nog niet eens bekend was of hij zou bij tekenen, en buiten PVV's om doorgaans 1x per maand tijdens een RAW komt opdagen? Ik vind het nog steeds een rare gedachtegang dat men voor Brock als WWE champ heeft gekozen, welke face je er ook tegenover zet...
  woensdag 25 maart 2015 @ 20:17:09 #280
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_151032424
quote:
15s.gif Op woensdag 25 maart 2015 19:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Hoe kun je een feud bouwen tegen iemand waarvan gisteren nog niet eens bekend was of hij zou bij tekenen, en buiten PVV's om doorgaans 1x per maand tijdens een RAW komt opdagen? Ik vind het nog steeds een rare gedachtegang dat men voor Brock als WWE champ heeft gekozen, welke face je er ook tegenover zet...
Het lukt Bray aardig :D.

En persoonlijk vind ik dat je het moet verdienen. Reigns is alleen maar gepushed. Aan de andere kant snap ik het wel, op eigen kracht zou hij het nooit redden.

Dat een part-timer de titel heeft vind ik niet echt een probleem, daardoor maak je de strijd om #1 contender te worden belangrijker en misschien worden de US en Intercontinental titel nu wat belangrijker. Het is ook wel logisch dat Brock niet elke week in actie komt. Een loss, in een non-title match, maakt hem kwetsbaar en ze zetten hem als beest neer. Een win tegen een mid-carder doet niks voor zijn status. En Heyman doet anders goed zijn best om voor Brock te praten, Reigns kan de feud niet dragen en dan ben je ook geen Main-event materiaal.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 25 maart 2015 @ 20:35:39 #281
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_151033163
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 20:17 schreef PirE het volgende:

[..]
Dat een part-timer de titel heeft vind ik niet echt een probleem, daardoor maak je de strijd om #1 contender te worden belangrijker en misschien worden de US en Intercontinental titel nu wat belangrijker. Het is ook wel logisch dat Brock niet elke week in actie komt. Een loss, in een non-title match, maakt hem kwetsbaar en ze zetten hem als beest neer. Een win tegen een mid-carder doet niks voor zijn status. En Heyman doet anders goed zijn best om voor Brock te praten, Reigns kan de feud niet dragen en dan ben je ook geen Main-event materiaal.
Het probleem is meer dat Brock er op een op andere manier niet zelf voor kan zorgen dat je de kant van Reigns wilt kiezen, hij is als monster goed, maar het is gewoon niet iemand als bijv Jericho, Punk of HHH die als ze heel spelen echt het bloed onder je nagels vandaan halen waardoor je op een of andere manier gewoon compassie voor de face in kwestie krijgt. Daar speelt zn afwezigheid mijns inziens ook in mee omdat je een PPV hype niet 'alleen' in promos op kunt bouwen, tenzij je The Rock bent.
pi_151041525
Ik vind het trouwens wel jammer dat HHH geen enkele keer de betere was in een confrontatie met Sting. Heb niet het gevoel dat ik tijdens de match het gevoel ga krijgen dat HHH ook daadwerkelijk gaat winnen.
pi_151045155
Bray draagt de feud met Undertaker ook in zijn eentje. En dat doet hij best wel goed.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_151137687
Hebben we er een beetje zin in?

Ook al volg ik het allang niet meer heel veel. Toch blijf ik de weken voor Wrestlemania en de show zelf altijd wel tof vinden :) Heeft gewoon wat :)
  zaterdag 28 maart 2015 @ 21:51:29 #285
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_151138055
De tijd van de RR tot WM volg ik het meest zeg maar.
pi_151138308
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 21:51 schreef tja77 het volgende:
De tijd van de RR tot WM volg ik het meest zeg maar.
Ja dat bedoelde ik eigenlijk. Ik vind het vanaf The Royal Rumble tot de Raw na Wrestlemania nog de moeite om WWE te volgen. De rest van het jaar skip ik het eigenlijk alleen maar of er moet iets speciaals zijn gebeurt :)
  zaterdag 28 maart 2015 @ 22:51:58 #287
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_151141344
Hier hetzelfde, vroeger volgde ik het veel intensiever. Maar kijk nu ook UFC erbij, en dat trekt me toch net ff meer.
pi_151143728
Ik kijk altijd wel even de meeste hoogtepunten van raw en smackdown. PPV's download ik altijd. Ben benieuwd naar Wrestlemania.
pi_151179228
quote:
15s.gif Op woensdag 25 maart 2015 23:42 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik vind het trouwens wel jammer dat HHH geen enkele keer de betere was in een confrontatie met Sting. Heb niet het gevoel dat ik tijdens de match het gevoel ga krijgen dat HHH ook daadwerkelijk gaat winnen.
Laten we het hopen van niet :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_151180098
Rollins - Orton

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man man man _O_
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 30 maart 2015 @ 02:28:46 #291
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_151180301
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 30 maart 2015 @ 10:08:10 #292
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_151182488
Was het wat, in zijn algemeenheid? Kan vanavond pas kijken, klote spoilers op facebook
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
  maandag 30 maart 2015 @ 14:05:00 #293
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_151188664
Wrestlemania wordt met het jaar slechter...
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  maandag 30 maart 2015 @ 14:08:04 #294
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_151188756
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 14:05 schreef dikkedaniel het volgende:
Wrestlemania wordt met het jaar slechter...
Alsof jij dat kijkt, je komt hier altijd alleen om te zeiken op pro-wrestling :')
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_151188862
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 10:08 schreef Champy het volgende:
Was het wat, in zijn algemeenheid? Kan vanavond pas kijken, klote spoilers op facebook
Ja dat begint ondertussen wel een beetje zielig te worden. Verder was het wel oke. Rollins - Orton was tof

Sting - HHH ook wel, maar resultaat niet zo
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_151189113
Nu even aan het binnenhalen, maar als het binnen is lekker kijken *O* *O*

Helaas wel een paar spoilers gezien, maar dat is echt het nadeel als je op social media zit.
  maandag 30 maart 2015 @ 14:51:27 #297
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_151190031
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 14:08 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Alsof jij dat kijkt, je komt hier altijd alleen om te zeiken op pro-wrestling :')
Deze wrestlemania is alleen maar nog een reden om niet te kijken,,
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_151191300
Die entrances zijn altijd wel nice hoor tijdens Wrestlemania :Y
pi_151191867
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 14:51 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]

Deze wrestlemania is alleen maar nog een reden om niet te kijken,,
dat is echt onzin :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_151192619
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 15:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Die entrances zijn altijd wel nice hoor tijdens Wrestlemania :Y
Die van HHH vorig jaar was wel episch!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')