abonnement Unibet Coolblue
pi_140123825


Shrouded in fog since the world was sundered more than ten thousand years ago, the ancient realm of Pandaria has remained unspoiled by war. Its lush forests and cloud-ringed mountains are home to a complex ecosystem of indigenous races and exotic creatures. It is the homeland of the enigmatic Pandaren, a race that celebrates life to the fullest even while under siege by an ancient menace.

The new continent reveals itself to a broken world just as the Alliance and Horde are spiraling ever closer to a war that will consume all of Azeroth. Will the mists of Pandaria part to reveal the world's salvation? Or will the battle to control this rich and breathtaking new land push the two mighty factions over the brink of war and into total annihilation? The answers await within Pandaria's mysterious shores!


Kaart met alle levels
http://media.mmo-champion(...)vember/levelflow.jpg


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
  † In Memoriam † maandag 19 mei 2014 @ 11:31:11 #2
159966 lifeblind
pi_140124209
Pff, ik vergeet iedere keer m'n characters aan te passen voor in de OP, ik speel al sinds februari 2013 ofzo niet meer op Ravenholdt :')
  maandag 19 mei 2014 @ 12:22:39 #3
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_140125643
quote:
2s.gif Op maandag 19 mei 2014 01:20 schreef Heatseeker het volgende:
Volgende week zondag krijgen we Thok normal down, echt waar! Wat een wipefest vanavond, Spoils ging makkelijk maar we zijn nu al 2 weken op Thok aan het kloten, we boeken wel vooruitgang maar het is elke keer net niet. Woensdag weer fresh hopelijk krijgen de mensen in ons team weer wat gear :).
Waar gaat het op mis?
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  maandag 19 mei 2014 @ 12:38:03 #4
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_140126070
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:47 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

1 of 2 tanken? Wat is het gemiddelde ilevel van jullie groep. Sinds wij hem solo tanken hebben we weinig problemen meer gehad
2 tanks, 1 was invaller. Ons gemiddeld ilvl =560.
quote:
5s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:22 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Waar gaat het op mis?
Elke keer iets anders, phases te lang, phases te kort. menselijke fouten, ook gewoon pech (3 x zelfde persoon fixate). Het is niet 1 issue wat ons dwars zit. We moeten nog wat meer dps uitpersen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Woensdag weer fresh run hopelijk krijgt ons team weer wat gear erbij zodat we makkelijker healen en dps-en.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_140130412
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:31 schreef lifeblind het volgende:
Pff, ik vergeet iedere keer m'n characters aan te passen voor in de OP, ik speel al sinds februari 2013 ofzo niet meer op Ravenholdt :')
Volgens mij is die lijst ook al jaren niet aangepast :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † maandag 19 mei 2014 @ 15:20:56 #6
159966 lifeblind
pi_140130893
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij is die lijst ook al jaren niet aangepast :7
Ook dat inderdaad, volgens mij klopt er helemaal niets meer van op het moment :P

Om maar even OT te blijven, het ziet er slecht uit met de guild :{ Amper mensen online, en er zijn er die buiten de raidtijden om vantevoren al zijn gaan puggen -O-
pi_140130932
Klinkt matig, lifeblind!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † maandag 19 mei 2014 @ 15:29:47 #8
159966 lifeblind
pi_140131263
Mja, ben er momenteel ook even helemaal klaar mee eigenlijk :{
pi_140131693
Heb afgelopen weekend mijn Druid een beetje geboost. Ilvl nu op 529. Hoop aankomende week flex te kunnen joinen. Wil graag met de druid normal runs gaan doen over paar weken. Heb alleen de cloak niet op druid dus zal wel ff bezig zijn op ilvl boven de 550 te gaan krijgen.
  maandag 19 mei 2014 @ 16:06:42 #10
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_140132633
quote:
2s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:38 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

2 tanks, 1 was invaller. Ons gemiddeld ilvl =560.

[..]

Elke keer iets anders, phases te lang, phases te kort. menselijke fouten, ook gewoon pech (3 x zelfde persoon fixate). Het is niet 1 issue wat ons dwars zit. We moeten nog wat meer dps uitpersen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Woensdag weer fresh run hopelijk krijgt ons team weer wat gear erbij zodat we makkelijker healen en dps-en.
Met dat ilvl zou het geen probleem mogen zijn eigenlijk. Wij trekken de 1e phase doorgaans door tot tussen de 25 en 30 stacks. Daarna doodsimpel mechanics volgen, cooldowns roteren en zorgen dat de je niet op verkeerde plekken gaat staan.
Wij 1-tanken en 2-healen dat gevecht overigens.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  maandag 19 mei 2014 @ 17:23:56 #11
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_140135339
quote:
3s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:06 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Met dat ilvl zou het geen probleem mogen zijn eigenlijk. Wij trekken de 1e phase doorgaans door tot tussen de 25 en 30 stacks. Daarna doodsimpel mechanics volgen, cooldowns roteren en zorgen dat de je niet op verkeerde plekken gaat staan.
Wij 1-tanken en 2-healen dat gevecht overigens.
Dat is denk ik ook ons probleem wij hebben 3 healers 2 tanks, 2 melee en 3 ranged. Healers hebben heel veel moeite om ons door de phases heen te drukken, en met maar 5 dps (en die shitty interupt spel) is het heel lastig om voor ons hem te downen. We staan niet in shit en we weten de mechanics precies, we missen gewoon meer dps om hem sneller te killen.

Maar goed dat is aan de RL, niet aan mij :s) .
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  maandag 19 mei 2014 @ 17:31:25 #12
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_140135581
quote:
2s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:23 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

Dat is denk ik ook ons probleem wij hebben 3 healers 2 tanks, 2 melee en 3 ranged. Healers hebben heel veel moeite om ons door de phases heen te drukken, en met maar 5 dps (en die shitty interupt spel) is het heel lastig om voor ons hem te downen. We staan niet in shit en we weten de mechanics precies, we missen gewoon meer dps om hem sneller te killen.

Maar goed dat is aan de RL, niet aan mij :s) .
Dat is exact onze 'just-to-be-sure' opstelling. :P Gezien de helft al overgeared is doen we het nu met wat meer uitdaging. :+
Maar was is de gemiddelde DPS en HPS op zo'n gevecht? En wat voor opstelling?
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  maandag 19 mei 2014 @ 17:38:15 #13
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_140135791
quote:
2s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:23 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

Dat is denk ik ook ons probleem wij hebben 3 healers 2 tanks, 2 melee en 3 ranged. Healers hebben heel veel moeite om ons door de phases heen te drukken, en met maar 5 dps (en die shitty interupt spel) is het heel lastig om voor ons hem te downen. We staan niet in shit en we weten de mechanics precies, we missen gewoon meer dps om hem sneller te killen.

Maar goed dat is aan de RL, niet aan mij :s) .
Ik heb Thok normal gedaan met verschillende combinaties van tanks healers (1/2, 2/2, 1/3, 2/3) en het is eigenlijk nooit een probleem geweest. Niet altijd even makkelijk, maar nooit een wipe-fest. Zeker niet met drie healers, want alhoewel het dan langer duurt (met minder dps) kan je wel makkelijker omgaan met het lastigste deel van de Thok encounter; de flinke lading raid-wide damage. Meer heals, meer cooldowns, meer dispels voor de (vind ik dan) meest irritante mechanic, Corrosive Blood.

Dat fixate gebeuren is trouwens ook voor een deel te manipuleren, omdat het afhankelijk is van de afstand tussen de spelers en Thok; hij kiest over het algemeen de speler die het meest ver van hem af staat binnen een bepaalde radius. Iemand die drie keer gefixate wordt is dus wel onwaarschijnlijk als iedereen precies de mechanics kent.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  maandag 19 mei 2014 @ 17:39:14 #14
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_140135820
quote:
5s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:31 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Dat is exact onze 'just-to-be-sure' opstelling. :P Gezien de helft al overgeared is doen we het nu met wat meer uitdaging. :+
Maar was is de gemiddelde DPS en HPS op zo'n gevecht? En wat voor opstelling?
Ja daar vraag je me wat dat hou ik niet bij eerlijk gezegd :@ . Opstelling was Warrior tank (invaller) Monk tank, Resto druid, priest (geen idee maar de populaire spec), Holy pala, Combat rogue, Frost mage, Frost dk, en 2 destro locks.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  maandag 19 mei 2014 @ 17:45:22 #15
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_140136063
quote:
2s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:38 schreef LeBeau het volgende:

[..]

Ik heb Thok normal gedaan met verschillende combinaties van tanks healers (1/2, 2/2, 1/3, 2/3) en het is eigenlijk nooit een probleem geweest. Niet altijd even makkelijk, maar nooit een wipe-fest. Zeker niet met drie healers, want alhoewel het dan langer duurt (met minder dps) kan je wel makkelijker omgaan met het lastigste deel van de Thok encounter; de flinke lading raid-wide damage. Meer heals, meer cooldowns, meer dispels voor de (vind ik dan) meest irritante mechanic, Corrosive Blood.

Dat fixate gebeuren is trouwens ook voor een deel te manipuleren, omdat het afhankelijk is van de afstand tussen de spelers en Thok; hij kiest over het algemeen de speler die het meest ver van hem af staat binnen een bepaalde radius. Iemand die drie keer gefixate wordt is dus wel onwaarschijnlijk als iedereen precies de mechanics kent.
Hmm ja, dat fixate de verste speler ik geloof niet dat wij daar iets mee deden, ik zal het vanavond eens overleggen met de RL om wat wijziging in tactiek. Het probleem met namen is dat wij met 3 range dps, nauwelijk kunnen dps door die verdomde interrupt. Daardoor gaat het ook langzaam, we krijgen hem wel tot de laatste phase een paar keer. Ook gaat het vaak mis met combat res, bijvoorbeeld, ik (warlock) doe combat res op andere lock die doodging, ik ren me de pleuris terug naar waar we stackte, maar was te laat en was buiten bereik van healers dus toen ging ik ook dood :'( .
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_140136574
quote:
2s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:23 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

Dat is denk ik ook ons probleem wij hebben 3 healers 2 tanks, 2 melee en 3 ranged. Healers hebben heel veel moeite om ons door de phases heen te drukken, en met maar 5 dps (en die shitty interupt spel) is het heel lastig om voor ons hem te downen. We staan niet in shit en we weten de mechanics precies, we missen gewoon meer dps om hem sneller te killen.

Maar goed dat is aan de RL, niet aan mij :s) .
Wij solo tanken hem ook met 2 healers zoals Ezechielk doet, en wij zitten ook rond ilevel 560. Dat gaat gewoon veel sneller dus minder tijd voor fouten. Dat werkt gewoon beter. Maar wij zijn begonnen met 1 tank tactiek met drie healers, waarbij onze ene tank switchte naar healingspec.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_140136634
quote:
2s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:39 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

Ja daar vraag je me wat dat hou ik niet bij eerlijk gezegd :@ . Opstelling was Warrior tank (invaller) Monk tank, Resto druid, priest (geen idee maar de populaire spec), Holy pala, Combat rogue, Frost mage, Frost dk, en 2 destro locks.
Ai, geen hunters, die zijn uber tegen Thok. Wij hebben er twee ;)
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 19 mei 2014 @ 20:10:13 #18
412559 floodz
You have to be someone
pi_140141833
Even tussendoor een vraagje van mij als dat zou mogen :')

Ik heb tijdje nu Blood DK, in instances leuk, in pvp zuigt het.
Nu wilde ik Dual Spec maar dan heb ik de vraag, frost of unholy?
En hoorde ook dat als frost 2 wapens? maar hou liever mijn 2hand aangezien ik nog niet zo ervaren ben in het spel en niet elke keer ga lopen switchen :9
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not.
pi_140143113
Unholy
pi_140148110
Hallo O+

( even iets anders moet ik het topic weer helemaal zoeken :') )
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:49:32 #21
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_140160038
Nice, gister ook eindelijk de shaman transmog set gekregen van de Kor'Kron Dark Shaman O+
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2014 @ 09:52:16 #22
159966 lifeblind
pi_140160106
Gisterenavond een groot deel van de avond gewiped op Garrosh.

(En het vervelende is, ik was eerst samen met een shammy healer uit onze huild in een pug, die na een tijd uit elkaar viel, en we hadden beide zoiets van 'nah, proberen het morgen wel'. Ik ging even wat ander doen, ik kom terug bij m'n PC, en zie ineens dat ie de Garrosh normal achievement haalt :'( )
pi_140161447
Heb jij die normal nog niet? Dacht dat jij die al wel zou hebben?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_140161570
ik heb een vraag

men zusje speelt wow en ze is er helemaal gek van ik wil iets dat ermee te maken heb voor haar verjaardag kopen

heb het gevraagd ze speelt een blad elf hunter ofzo wat zou zij leuk vinden

gr rugdopey
zeven acht vlees vannacht
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2014 @ 10:56:08 #25
159966 lifeblind
pi_140161639
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 10:49 schreef Boris_Karloff het volgende:
Heb jij die normal nog niet? Dacht dat jij die al wel zou hebben?
Ik ben de afgelopen paar maanden te naief geweest en gedacht 'Oh, met m'n guild komen we wel ver genoeg', maar goed, als mensen leaven en gaan puggen achter m'n rug om kom ik ook inet ver, dus ben nu gewoon via OQ alles aan het doen.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 11:16:10 #26
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_140162177
quote:
2s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:23 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

Dat is denk ik ook ons probleem wij hebben 3 healers 2 tanks, 2 melee en 3 ranged. Healers hebben heel veel moeite om ons door de phases heen te drukken, en met maar 5 dps (en die shitty interupt spel) is het heel lastig om voor ons hem te downen. We staan niet in shit en we weten de mechanics precies, we missen gewoon meer dps om hem sneller te killen.

Maar goed dat is aan de RL, niet aan mij :s) .
Moet met 2 healers makkelijk lukken. Extra dps erbij en dan krijg je wellicht maar een heel korte of geen p3.
pi_140164653
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 10:56 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Ik ben de afgelopen paar maanden te naief geweest en gedacht 'Oh, met m'n guild komen we wel ver genoeg', maar goed, als mensen leaven en gaan puggen achter m'n rug om kom ik ook inet ver, dus ben nu gewoon via OQ alles aan het doen.
Oke, mocht je de komende tijd weinig succes hebben moet je het maar laten weten. Zal ik eens kijken als we iemand tekort komen of je mee kan.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_140169333
De achievement 'Going to need a bigger bag' wordt vanaf morgen accountwide. Komen ze nu mee!!!! }:| }:|
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 20 mei 2014 @ 17:00:42 #29
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_140172099
Weet iemand toevallig nog een fatsoenlijke raid guild die niet op woensdag raid?
  dinsdag 20 mei 2014 @ 17:28:44 #30
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_140172939
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 17:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
Weet iemand toevallig nog een fatsoenlijke raid guild die niet op woensdag raid?
Onze guild is een tweede raid team aan het bouwen, voor 's maandags en donderdags. Chamber of Aspects Horde (natuurlijk Horde!).

PM maar voor info.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 17:32:42 #31
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_140173072
Iemand die de OP kan wijzigen?

Wil mezelf er graag in hebben, maar geen zin om te registreren bla bla.

Heatseeker

Zorgoroth Chamber of Aspects EU Horde

Dank u!
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 18:40:10 #32
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_140174970
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 15:20 schreef Isabeau het volgende:
De achievement 'Going to need a bigger bag' wordt vanaf morgen accountwide. Komen ze nu mee!!!! }:| }:|
Ik wou dat ze al véél grotere banken of bags hadden! :D Om al die leuke dingen kwijt te kunnen! _O-
pi_140175097
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 10:53 schreef Rugdopey het volgende:
ik heb een vraag

men zusje speelt wow en ze is er helemaal gek van ik wil iets dat ermee te maken heb voor haar verjaardag kopen

heb het gevraagd ze speelt een blad elf hunter ofzo wat zou zij leuk vinden

gr rugdopey
Game time *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_140177114
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:40 schreef Bienelientjee het volgende:

Ik wou dat ze al véél grotere banken of bags hadden! :D Om al die leuke dingen kwijt te kunnen! _O-
Nog even bij je houden, dat wordt grotendeels opgelost in WoD.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_140177151
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:44 schreef Roma-Totti het volgende:

Game time *O*
Mij zou je blijer maken met mounts of pets uit de blizzardstore, maar ja, misschien heeft zij daar wel helemaal niets mee en kan je nooit fout zitten met gametime.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_140177152
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:44 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Game time *O*
ze koopt elke maand of is het elke week. game time. maar dat is ook niet echt origineel andere ideen mss dankje
zeven acht vlees vannacht
pi_140177202
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 19:29 schreef Rugdopey het volgende:

ze koopt elke maand of is het elke week. game time. maar dat is ook niet echt origineel andere ideen mss dankje
https://eu.battle.net/sho(...)gories=pets%2Cmounts
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_140177432
quote:
bedankt

kan ze daar iets mee met een blad elf
zeven acht vlees vannacht
pi_140177796
Het is Blood Elf en ja, daar kan ze wat mee. Op een mount kan je rijden/vliegen en zo'n pet kan je gebruiken in pet battles. Maar ik heb dus geen idee of ze dat allemaal leuk vindt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 20 mei 2014 @ 20:24:13 #40
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_140179986
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 17:28 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

Onze guild is een tweede raid team aan het bouwen, voor 's maandags en donderdags. Chamber of Aspects Horde (natuurlijk Horde!).

PM maar voor info.
Hmm hoe duur is realmchange + faction change tegenwoordig?
pi_140183558
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 20:24 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Hmm hoe duur is realmchange + faction change tegenwoordig?
Volgens mij beide iets van ¤20 (realm is sowieso 20)
pi_140183757
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 17:28 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

Onze guild is een tweede raid team aan het bouwen, voor 's maandags en donderdags. Chamber of Aspects Horde (natuurlijk Horde!).

PM maar voor info.
In principe heb ik ook wel interesse, maar wat voor raids gaan ze doen? Meteen SoO of heroics?
Moet m`n ilvl nog wat opkrikken wil ik echt fanatiek mee kunnen raiden, of ze moeten de moeite willen nemen om me wat te boosten.

Nu met dit mooie weer speel ik weinig en m`n tank gear is nog steeds pas ilvl 516 :') Met m`n warrior nog steeds aan het DPS'en in LFR, met loot spec op prot.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 22:07:53 #43
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_140185147
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 21:39 schreef Levitas het volgende:

[..]

In principe heb ik ook wel interesse, maar wat voor raids gaan ze doen? Meteen SoO of heroics?
Moet m`n ilvl nog wat opkrikken wil ik echt fanatiek mee kunnen raiden, of ze moeten de moeite willen nemen om me wat te boosten.

Nu met dit mooie weer speel ik weinig en m`n tank gear is nog steeds pas ilvl 516 :') Met m`n warrior nog steeds aan het DPS'en in LFR, met loot spec op prot.
Ze zijn begonnen met flex runs. Om een core team te maken, te kijken wie er vaak kom opdraven en wie de mechanics een beetje beheersen. De bedoeling is om eerst iedereen snel te gearen via flex om zo snel mogelijk normals te gaan doen. Ik kan jullie helaas geen spot beloven, dat bepaald de RL, maar iedereen in onze guild kan via de kalender inschrijven voor die flex runs.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 22:30:07 #44
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_140186323
En als het tweede team gevormd is, dan doen we weer flex runs voor mensen die niet echt willen raiden maar wel content willen zien en wat gear willen hebben eens per week. En wie weet komt daar ook weer een nieuw raid team uit. We hebben actieve mensen genoeg in onze guild.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 23:56:08 #45
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_140190757
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:07 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

Ze zijn begonnen met flex runs. Om een core team te maken, te kijken wie er vaak kom opdraven en wie de mechanics een beetje beheersen. De bedoeling is om eerst iedereen snel te gearen via flex om zo snel mogelijk normals te gaan doen. Ik kan jullie helaas geen spot beloven, dat bepaald de RL, maar iedereen in onze guild kan via de kalender inschrijven voor die flex runs.
Oh, jammer. Zoek eigenlijk wel een groep om gewoon HC soo te clearen.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 23:56:41 #46
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_140190783
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 21:36 schreef Levitas het volgende:

[..]

Volgens mij beide iets van ¤20 (realm is sowieso 20)
Kolere wat een prijzen.
  woensdag 21 mei 2014 @ 00:23:07 #47
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_140191787
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:56 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Oh, jammer. Zoek eigenlijk wel een groep om gewoon HC soo te clearen.
Zelfs onze eerste raid groep is nu nog met Thok normal aan het kloten. Dus HC zit er nog niet in..komt wel soon O-) .
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  woensdag 21 mei 2014 @ 03:47:35 #48
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_140193931
Goffedomme.
Ben je lekker aan het levelen, bijna 90, gaat die server neer..
8 uur durend onderhoud, zucht.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
pi_140194148
quote:
16s.gif Op woensdag 21 mei 2014 03:47 schreef LompeWorst het volgende:
Goffedomme.
Ben je lekker aan het levelen, bijna 90, gaat die server neer..
8 uur durend onderhoud, zucht.
-O- Altijd als ik vrij ben :') En dan heb ik meestal later op de dag dingen gepland, dus 's morgens is dan ideaal om te spelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_140195541
Goede patch ronde dit. Servers online voor ze klaar zijn met onderhoud.
Kan helemaal niks nu -O-
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_140195712
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 09:25 schreef Asschen_sukar het volgende:
Goede patch ronde dit. Servers online voor ze klaar zijn met onderhoud.
Kan helemaal niks nu -O-
Ik kon niet eens uitloggen :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')