abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 29 mei 2014 @ 17:04:39 #151
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_140511431
Half 5.........
Dennis is nog steeds bezig om het BBQ terras te bouwen, vanaf vanmorgen staat hij al te buffelen in de regen.
Emil staat met Gio in het * Atelier * ze zijn nog steeds aan het schilderen.
Emil heeft inmiddels een blauwe canvas doek gemaakt, nu zitten ze met hun 2e op de grond, Gio is met spuitbussen bezig.
Gio heeft 2 verfrolletjes op een stokje, aan elk uiteinde een verfrolletje, ze gebruiken het als een soort sjabloon, Gio houd het voor het schilderij, Emil spuit het met de spuitbus vol.
Ze hebben * geoefend * op een ander stuk canvasdoek, nu lopen ze weer naar het blauwe doek die op de ezel staat.
Stream wordt weg gedraaid.
Nicoline en Aike samen op de bank, Rienk zit met de tablet.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_140511544
14:45
Er zijn mensen op bezoek voor Aike. Ze hebben ook een kledingrek meegenomen met hun eigen producten. Charlotte wil iets kopen maar dat kan niet, kopen kan alleen via de webshop. De vrouwen willen dat Charlotte een bestelling bij hen plaatst zodat ze weten welke spullen ze voor haar moeten meenemen met de markt.
De dames willen misschien met hun product op de Ibizamarkt staan. Een van de kledingdames vraagt of er wel genoeg aanmeldingen zijn voor de markt, ze komen niet voor een markt met 20 bezoekers.

Het kledingrek (Pearlbitch):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlotte zoekt kleding uit (RobbieRonald):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een kledingdame (GekkePoes):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
16:15
Emil en Giorgio lopen langs het atelier op. Emil spot dat hij blij is dat ze daar ¤1000 in hebben gestoken. Giorgio vindt het ook onzin en vraagt zich af waarom Charlotte loopt te zeuren over kleedgeld. Emil zegt dat die altijd wel wat te zeuren heeft en dat Billy ook niet moet zeuren want die heeft ook al confetti en een zwembad gekocht.
Het atelier is vandaag dichtgetimmerd omdat het er tocht en ze geen ¤200 hebben voor de ramen.

Emil en Giorgio in het atelier (5thencounter):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook Marije komt kijken (Mirjam152 en 5thencounter):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlotte heeft een nieuwe manier bedacht om geld te verdienen. Ze wil haar oude skibroek verkopen in de webshop. Van de opbrengst gaat ze nieuwe kleding aanschaffen.
Charlottes skibroek (GekkePoes):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  donderdag 29 mei 2014 @ 19:03:32 #153
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_140514569
Ruud doet de koeien en de kippen vanavond.
Dennis heeft vertelt dat voor hij Utopia in ging hij helemaal is doorgelicht *.
Na de casting is er ook bloed bij Marije en Dennis afgenomen.
Vanessa staat in de keuken, Isabella staat af te drogen, Vanessa vraagt waar Aike is. Isabella > Die slaapt, ik weet niet wat iedereen vandaag heeft.
Komt door het weer antwoord Vanessa, Isabella klaagt dat ze al de hele dag hoofdpijn heeft.

Rienk en Nicoline in gesprek, er zijn teveel mensen op deze planeet volgens Rienk.
Het gaat over een schrijver die verschillende boeken heeft geschreven en uitgebracht, en daarna zelfmoord heeft gepleegd.
Rienk vind de boeken niet leuk, Nicoline wel heeft een paar boeken van deze schrijver gelezen.
Rienk kijkt boos, HIJ is dood, laat hem maar vertellen dat het zo is.
Rienk > Ik heb zoveel van die dingen gelezen, die wel tot inzicht lijden, die wel tot vrolijkheid lijden en ze lopen naar de kuikentjes.
( welke schrijver heb ik niet mee gekregen waar ze het over hadden )
Rienk >HIJ heeft het is niet in stand gehouden, Nicoline > Maar zijn boeken zijn er nog steeds.

Dennis is nog steeds onvermoeibaar bezig aan het timmeren van het BBQ terras. Hey, draai er eens een schroef in roept hij naar Ron, die met de accuboormachine aan komt wandelen.

Buiten staan Gio,Joey en Emil ook bij Dennis en Ron en het terras.
Emil gaat een mooie stenen bloembak bouwen voor Vanessa als verrassing. Hij roept het keihard, Hey zegt Ron Nog harder dan hoort ze het.
Dan gaat het over de 150 autobanden die volgende week gebracht worden voor Nicoline , dan kan ze aan haar Eartship beginnen, volgens 1 van de mannen is het te weinig, kan ze net een roeibootje van bouwen wordt er gezegd..
Emil en Ron staan stenen op te stapelen voor de plantenbak.

Joey en Marije oefenen voor de musical in de kas, later komt Ron erbij, de muziek van Enya klinkt uit de laptop,en Marije pakt een lege plantenpot, die ze af en toe symbolisch ergens boven houd. Marije moet giechelen, terwijl ze met Joey danst.
Ron zit als een schoolmeester het tafereeltje te bekijken, Ron vind het leuk, echt leuk, Ron ziet het helemaal voor zich, het podium, de expressie, het licht.
Eigen inbreng vind Ron leuk, want dat wordt dan echt onze musical.
Er moet nog een week geoefend worden, dan een keertje met zijn alle, dan voor wie het nodig heeft nog een paar keer oefenen, dan weer met zijn alle, Ron legt zijn plannen uit.
Ron vind het leuk dat Joey en Marije hun eigen inbreng erin leggen, Marije krijgt een mooie witte jurk, Joey > En ik krijg toch een maatpak, nee antwoord Ron, jij krijgt een strak wit t-shirt en een jeans, die ga ik bestellen, en anders je eigen jeans.
Weer zegt Ron dat hij hun eigen in breng leuk vind.


Buiten wordt er door sommige nog hard gewerkt aan het BBQ terras, Vanessa roept dat ze in de plantenbak rode geraniums in wilt zetten.
Charlotte zit bij Billy in de slaapkamer te kletsen

Ruud en Rienk doen een avond wandelingetje met de zwangere koe.

[ Bericht 12% gewijzigd door Toverheks op 29-05-2014 20:41:10 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_140523417
20:45
Billy ligt in bed en Charlotte zit op een ander bed. Billy vertelt Charlotte dat een ex van haar van een flat gesprongen is. Hij was 18 jaar en Billy’s eerste vriendje.
Charlotte denkt dat er volgende stemronde een knappe man binnen komt lopen, die wil zij dan voor zichzelf zegt ze.

Ron had geboden op windlichten, de veiling sloot om 21:00.Om 21:09 kreeg hij pas de mailtjes binnen waarin stond dat hij overboden was. De redactie was te laat met het doorsturen van die mailtjes.

22:15
Marije, Joey en Isabella praten op bed. Isabella klaagt dat er veel ongedierte op het terrein loopt. Er lopen ratten op het terrein. Isabella zegt dat het koste wat kost opgelost moet worden, prioriteit boven al het andere, ze wil een rel schoppen. Marije grapt dat campingbezoekers een tent op poten moeten meenemen.
Marije loopt weg.
Joey vertelt dat hij billy’s schilderijen in de uitverkoop heeft gedaan om Billy te treiteren. De schilderijen van Laura heeft hij juist extra duur gemaakt. Isabella lacht er op. Joey vindt dat Billy’s kunst slecht verkoopt en hij wil er vanaf. Hij wil ook dat ze meer moeite in het schilderen steekt. Als Isabella iets schildert gaat Joey het voor ¤200 in de webshop verkopen.
Isabella zegt dat als zij Marije was geweest dat ze Giorgio een mep gegeven zou hebben na zijn mededeling tijdens centraal eerder deze week. Zowel Isabella als Joey is verbaasd over het geklap na Giorgio’s mededeling.

Joey spreekt Vanessa er op aan dat ze wijn drinkt. Vanessa zegt dat het zondag is. Joey zegt van niet. Vanessa vindt van wel, omdat het een vrije dag is.

Vanessa is naast Giorgio gekropen (HiDiHo):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nicoline sport, Charlotte kijkt toe (Chanel5):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanessa aan de wijn (Tayu):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 07:33:24 #155
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_140530049
Vrijdag ......dag 150

Isabella doet de koeien, Dennis is ook bij de stal en loopt met zijn bakkie koffie rond.
Hij helpt Isabella ook met de koeien
Isabella vertelt aan Dennis dat ze zich mateloos aan Gio irriteert de laatste tijd. Dennis > hoe dat zo? Isabella,> Sinds hij president is met al dat gebral.
Dan vertelt Isabella over Ron, dat hij steeds zegt dat hij overdag zegt nooit te slapen, maar gewoon even zijn * Ogen * dicht doet, maar hij ligt 2 uur te snurken.
Isabella > ook dat ze zich aan sommige hun skills twijfelt.,. Isabella > Nicoline *interviewde* Marije voor de nieuwsbrief en Marije had niks te vertellen over de skills waar ze mee had gepresenteerd. Voeding, sport ed.* Want daar liggen nu niet mijn prioriteiten* zei Marije.
Isabella > leuk en aardig die Marije,maar die is binnen gekomen met het verhaal voeding en coaching,
Isabella > Ik mag haar echt graag al is ze een grijze muis, maar ik denk dat ze een bombardement aan stemmen over zich heen krijgt.
Ze heeft het slim gepeeld om binnen te komen, Dennis > zij is niet de enigste die het goed speelt.
Isabella vind zich zelf vrolijk, of vind je me nu ook een mopperkont vraagt ze aan Dennis.
Nee ik hou ervan zegt Dennis.

Isabella mag Marije wel, maar ik wil wel rellen zegt ze, Ze denkt dat de andere meiden op Marije gaan stemmen, behalve Nicoline, die is altijd neutraal zegt ze.
Ze mag Marije wel, maar ze moet zich niet gaan verschuilen achter een kinderboek schrijven waar eerst Robin aan begonnen is.
Isabella > zal ik heel eerlijk zeggen, Jij bent 1 van de weinige die binnen kwam met een grote bek maar doet wel wat je zegt, maar alles doe je wel, wc bouwen, douche bouwen en er staat ook bijna een prieel.
Isabella > Los van alles, hadden we nu maar Marcel gehouden, hij was een feestvarken.
Dennis wordt helemaal gek van het binnen hangen, iedereen ligt in bed en er komt geen fatsoenlijk woord uit.
Dennis gaat een bakkie koffie zetten voor hun 2 en loopt de wei af. Isabella sluit de melkmachine bij de koe aan.
Dennis weer terug, de koeien mogen de wei in, Isabella > het is lekker weer.
Isabella gaat de stal vegen, hooi in de kruiwagen etc.
Nicoline komt ook aan gewandeld de wei op, Goedemorgen, Goedemorgen roepen ze naar elkaar.
De rest van de bewoners slapen nog.

En zo begint er weer een nieuwe dag in Huize Utopia..................

[ Bericht 15% gewijzigd door Toverheks op 30-05-2014 07:58:09 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_140532666
Billy is verdrietig en boos, ze hebben de schilderijen van Billy in de prijs verlaagd en Laura's schilderij is erop gezet voor 80 euro.

Billy is nu pissig. Gio begrijpt niet dat ze verdrietig is en Billy zegt dat er een achter liggende gedachte aan ligt! Gio is een zak en hij begrijpt het niet. Billy is nu verder aan het huilen.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 11:09:29 #157
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_140532958
Billy haar schilderij is voor 35 euro verkocht
Billy > Ik leg me gevoel erin, het is de achter liggende gedachte, en nogmaals over haar achter liggende gedachte, mijn vader is overleden en ik probeer hem echt trots te maken, ook mijn moeder wil ik trotst maken, mijn vader leeft niet meer huilt ze.
Emil legt uit dat het gewoon verkeerd is uit gepakt. En dat haar ouders altijd trots op Billy zijn.
Gio en Joey krijgen een knuffel van Billy, Emil bied zijn excuus aan en zegt, het is niet dat we je niet serieus nemen in je werk
Dan stort ze zich op Ruud, en begint weer te snikken, Ruud troost haar, ze zegt Sorry hoor tegen Nicoline,die erbij komt zitten, dan reageer ik overdadig zegt ze
Billy is blij voor die man die het schilderij voor een prikkie heeft gekocht,maar vind het oneerlijk tegenover andere, die een schilderij voor 200 euro moesten kopen.
Nicoline vraagt of Billy straks naar de keuken komt om verder te praten en laat Billy en Ruud weer alleen.


Cap Mirjam152

[ Bericht 2% gewijzigd door Toverheks op 30-05-2014 11:14:59 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 30 mei 2014 @ 12:24:06 #158
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_140534853
Ruud heeft weer wat nieuws ontdekt, Buikschuiven over het natte gedweilde laminaat, Ruud neemt een aanloop en hoppa daar schuift hij met zijn buik over het laminaat
Ook Gio doet zijn shirt uit en gaat buikschuiven, nog een beetje schoonmaakmiddel uit de fles zo op de grond gesprenkeld door Ruud en daar gaan ze.
Ron roept mopperend dat je zoiets niet kan maken, de vloer zeiknat, gaat tussen het laminaat zitten en daar gaat het laminaat bol van staan zegt hij en dan moet er weer nieuw laminaat gelegd worden en dat kost geld
Gio geeft als enigste antwoord ** Boeie ** Ron > wat nou boeien, ach laat maar

Gio en Ruud maken de vloer weer droog ieder met een handdoek.


Cap GekkePoes.

Ze hebben een mailtje gehad van een zekere Joke die het schilderij van Laura had gekocht , ze ziet er toch maar vanaf van de koop, en of ze het geld willen terug boeken op haar rekening.

Isabella en Marije doen het middag wandelingetje met de koe.

Vanavond komen er voor de B&B mensen te slapen, ook op de camping komen er gasten, en ook weer eters voor Vanessa haar restaurant.

Half 2
Billy in gesprek met Joey en Gio.
Ze hebben het over kunstschilders, ze noemen er een paar op, ook Billy noemt er een paar op, ze lachen haar uit, Ja die zijn pas na hun dood beroemd geworden.
Billy vind dat de jongens normaal moeten doen, ze hebben er geen verstand van zegt ze, zij heeft per slot kunstgeschiedenis gestudeerd vertelt Billy.
Billy > Als jullie zo doorgaan pak ik me studie weer op en dan moeten jullie het betalen.
Joey > Trouwens, over betalen gesproken, ik moet elke maand 212 euro aan school betalen en er volgt een SL.

[ Bericht 4% gewijzigd door Toverheks op 30-05-2014 13:28:19 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 30 mei 2014 @ 14:20:40 #159
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_140538399
Kwart over 2
Dokter Speelman in the House.
Emil zijn middelvinger linkerhand hand was uit de kom ( Wostelgala)
Ruud had last van zijn rug, maar de dokter kan niets vinden.
Gio heeft overbelaste knieën.
Billy heeft een ontsteking in haar gehoorgang maar de druppels werken goed.
En Vanessa mag met Dokter Speelman op stap, ze gaat even met hem mee naar zijn praktijk, want hij moet haar inwendig onderzoeken, Vanessa is om de week ongesteld. Dokter Speelman zal wel een uitstrijkje bij Vanessa nemen. Vrouwen dingentjes :P



Firma Kost geen Drol komt het terrein oprijden en toetert.
Hey vakantieganger begroet Dennis Fabian.
Fabian stapt uit de bus, Rienk en Gio komen ook aan gewandeld.
Gio heeft een factuur van Fabian gehad, ik hoor iets van 630 euro.
Gio tegen Ron, Hey, dit is geen 630 euro he. Ron antwoord, er zitten ook dingen bij die al aanbetaald waren.
Fabian heeft ook een boodschappenmandje met schroeven etc. etc. bij zich en Ron pakt het uit in het werkhok.
De bus wordt uitgeladen, zit nokkievol met hout en houten palen.
Ron heeft alles besteld voor meubels maken etc. waar al voor betaald was door mensen die het door Paul wilde laten maken.
Vanmorgen had Ron het met Dennis erover.
Mensen hadden in februari al besteld en betaald, maar er was nog niks gekocht of gemaakt.
Kinderkamer, lounge bank en meer.
Wel betaald of aanbetaald.

schommelbank, hoekbank, kast en hondenmand, dat was allemaal al besteld en betaald/aanbetaald.
Er is al bijna 1000 euro binnen aan betalingen zegt Ron tegen Gio.
Ron noemt bedragen op die al betaald waren.

Gio vraagt of Fabian korting wilt geven, Kom op zeg zegt Fabian we zijn al de goedkoopste. Gio komt 5 ct te kort, Fabian, die leg ik er dan wel zelf bij.
Gio en Emil komen ook helpen uitladen.

De rekening van Hornbach was dus 1800 euro.

Vanessa terug van de dokter.
Ze is erg ongesteld steeds, uitstrijkje moet ze laten maken, linker eierstok vergroot of geirriteerd.
Ze heeft onderzoeken gehad en volgende week moet ze naar het ziekenhuis voor een echo.

[ Bericht 9% gewijzigd door Toverheks op 30-05-2014 15:22:26 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 30 mei 2014 @ 16:43:37 #160
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_140542427
De camping gasten zijn er plus hond, ze kwamen met een camper het terrein op rijden. Ze blijven 2 dagen
Ze mogen gebruik maken van het buiten toilet vertelt Marije, ook willen ze morgen best ontbijten en de lunch gebruiken. Ze komen uit Groningen. Ze moeten wel hun eigen eten kopen, Isabella gaat alleen over de kaas als ze die willen kopen bij haar.
De B&B gasten komen dit weekend niet.
Marije vraagt als de hond zijn behoefte heeft gedaan ze het wel willen opruimen, Marije heeft eventueel ook zakjes, maar dat hoeft niet Mevrouw Camper heeft haar eigen poepzakjes mee genomen.

Cap Mirjam152

Ook een mevrouw in een tijgervelletje plus tent is er, ze krijgt een plekje op het gras, Isabella staat een luchtbed op te blazen. Mevrouw Tijgervelletje wil wel een leuke man mee naar huis, Nou zeggen Marije en Isabella, we hebben Ron en Ruud en Isabella gaat verder met het opblazen van het luchtbed.
Mevrouw Tijgervelletje las de mail pas vanmorgen, en dacht oef ik heb nog wel ergens een tent liggen.

Marije en Isabella geven de 3 gasten een rondleiding, Marije vraagt wel of ze niet bij de stal en de koeien willen gaat zitten. De Kippen worden uitgebreid bewonderd.




Ondertussen loopt Vanessa met een rood hoofd en haar gele vaatdoekje in de ronte, Ruud en Billy hun knackerbrood is gestolen door een andere bewoner, Ruud en Billy kwaad, Billy roept kwaad, * Kutmensen Hierzo*
Vanessa is druk de keuken aan het aanvegen, ze krijgt straks eters in haar Restaurant.
Karin, Evelien, Mark heten de camping gasten, De hond heet Rakker en is 2 jaar oud

Vanaf vandaag kunt u zich inschrijven voor de Utopia Camping. De tryout is van vrijdag 30 mei tot zaterdag 31 mei voor 2×2 personen .
Tijdens uw verblijf kunt u gebruik maken van de volgende twee opties:
Winkelen voor Utopia-producten, zoals kaas,eieren, melk en verse akkerproducten die wij aanbieden tegen een zacht prijsje, om door u zelf te worden bereid.
U kunt ook gaan voor wat meer luxe en aanschuiven in het restaurant van Vanessa, voor ¤25,- per persoon en in verband met reserveren vooraf aangegeven of u hier gebruik van wilt maken.
¤15 per persoon per nacht, inclusief buiten WC en -douche en een rondleiding door één van de inwoners.
Inchecken vanaf 15:00 en uitchecken 11:00 de volgende ochtend.

Staplaatsen:
Kleine tent max. twee persoons ¤20,-
Grote tent max. zes personen ¤25,-
Caravan/vouwwagen ¤30,- inclusief elektriciteit
Camper ¤37,50 inclusief elektriciteit

[ Bericht 17% gewijzigd door Toverheks op 30-05-2014 18:03:57 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_140550761
18:00
Vanessa heeft haar restaurantje vanavond. Ze bakt pannenkoeken voor ze. Bij Vanessa’s tweede groep eters zullen de campinggasten ook aanschuiven.

Laura ligt met Charlotte op bed te praten. Laura vertelt dat ze geen bed and breakfast gasten heeft en dat zij en Charlotte dus leuke avonden kunnen hebben dit weekend. Laura wil metCharlotte samen wat eten in het weiland. Charlotte wil Joey er ook bij hebben en Marije niet, die mag ze niet. E zegt dat als er eenmaal een probleem is met iemand ze zich daar niet overheen kan zetten.
Charlotte wil Isabella ook mee vragen het weiland in. Iedereen moet zelf een drankje meenemen. Isabella is heel enthousiast over de camping die vandaag begonnen is.
Charlotte wil met een kaasje en chips in de kuil gaan liggen.
Charlotte en Laura hebben net een fles drank leeggemaakt, die hebben ze onder de bedden liggen zodat de groep het niet ziet.

De groep mag niet in de keuken maar veel mensen zijn druk buiten aan het werk om het terrasje in orde te maken.

Ruud heeft een nieuw idee voor een grap, hij wil voor ¤75 een scheepshoorn bestellen en iedereen ’s morgens wakker laten schrikken.

Pannenkoek (oma-Nijn):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eters (Mirjam152):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkers buiten (D-B):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De camping (Kaleddi):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kuikentjes (HiDiHo):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het terrasje (D-B):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tweede eetgroep (D-B):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanessa eet ook mee (D-B):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
21:15
Giorgio en Ruud zijn bij de koeien, ze gaan met Bief lopen. Giorgio vraagt of de witte koe niet gek wordt als de andere koe weg is, Ruud zegt van niet, beetje loeien zegt hij.
Bief heeft een wondje dat bloedt tussen haar voorpoot en zij.
Tegen Dennis zegt Ruud dat ze goed meeloopt vanavond.Bief loopt door de poort, richting de tweede poort.
Bief heeft geen zin meer om te lopen, nog een rondje moet ze van Ruud. Dan is ze klaar met wandelen en mag ze terug de stal in.

Giorgio, Bief en Ruud (D-B):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bief wil uit Utopia (D-B):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlotte, Isabella en Laura springen en lachen samen op de trampoline. Charlotte had moeite om er op te klimmen.

Charlotte (RobbieRonald):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Springen (HiDiHo):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marije en Ruud ook erbij (HiDiHo):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door PKM op 30-05-2014 21:37:55 ]
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 07:35:42 #162
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_140561945
Zaterdag 151.....................

Isabella is al tijdje wakker en doet de koeien, Nicoline komt ook het weiland aan gelopen, Isabella > kom je voor eieren, die zijn er niet.
Isabella bied haar excuus aan , aan Nicoline, Isabella > Sorry als ik je gisteren wakker hebt gemaakt., ik was heel baldadig, kussen gevecht gehouden en gegild.
Nicoline vraagt of Isabella de krant heeft gezien van gisteren, Nou antwoord Isabella, Die ligt ergens in de woonkamer die opgeruimd is, maar waarvan je niet ziet dat het opgeruimd is, zegt Isabella er gelijk achter aan.

Isabella vertelt aan Nicoline van het kussen gevecht vannacht, ze werd ook wakker met iemand anders zijn kussen.
Isabella vertelt, Dennis maakte een opmerking, en ze gooide met een knal haar kussen naar Dennis, het eindigde in de huiskamer het kussengevecht. Ze vond het leuk, al zullen sommige wel weer gaan zeuren over het lawaai.

Isabella gaat straks de stal wel op ruimen,zegt ze tegen Nicoline.
De koeien zijn gemolken, ze gaat eerst nog even terug naar bed

De Campinggasten slapen ook nog.
Nicoline is op haar akker bezig, en Dennis zit ook al op het hek met een kopje thee.
Mevrouw Tijgervelletje is uit haar tentje gekropen en loopt naar Dennis toe, ze mag thee pakken van Dennis , ze staat met een bakkie thee tegen het hek geleund. Even rustig wakker worden en te genieten van het vroege ochtend zonnetje.

[ Bericht 7% gewijzigd door Toverheks op 31-05-2014 08:01:49 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Moderator zaterdag 31 mei 2014 @ 08:56:43 #163
388664 crew  Dotteke
pi_140562375
Nico wordt naar de zenderkamer geroepen, als ze terug komt maakt ze Vanessa en Laura wakkker en later Isa, iedereen moet over een half uur in de loods zijn. Als Isa vraagt waarom, zegt Nico, "iets met een camera". Een campinggast, de vrouw met het tijgervel pak,heeft een luchtbedje voor Ruud en Billy neergelegd, verteld ze tegen Nico.
Nico mag niets zeggen.

Tijgervelletje en Nico zijn begonnen met Yoga oefeningen.

Ondertussen is ook Marije wakker en deze gaat ongewassen voor haar campinggasten een ontbijtje maken.

De andere twee camping gasten zijn ook wakker en laten de hond uit.

Foto Paxcon

[ Bericht 8% gewijzigd door Dotteke op 31-05-2014 09:04:31 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zaterdag 31 mei 2014 @ 09:26:13 #164
388664 crew  Dotteke
pi_140562633
Dennis en Gio hebben het ijzeren frame, waar Peter in het begin van Utopia een 'douche' van heeft gemaakt verplaatst, en willen daar een schommelban van gaan maken. Dennis, Nico en Gio overleggen nu waar dat het beste kan komen te staan.
"Hoe lekker is het als je de schommelbank, de trampoline en het zwembad bij elkaar zet, lekker chillen in de middag". zegt Dennis.

Vanessa brengt ondertussen het ontbijt naar de camping gasten. De man pakt een stobaal die als tafel gebruikt gaat worden.

Ze verteld de gasten dat ze gisteren het kussengevecht gemist hebben.
Even later komt Marije met de andere helft van het ontbijtje, Vanessa verteld de gasten dat Laura eigenlijk zou helpen maar dat deze nog in bed ligt. De gasten vinden het lief dat Vanessa Marije nu even helpt.

De campinggasten proosten op het Utopiagevoel met een glaasje jus d'orange.
Het is een echt camping gevoel met het ontbijt op een hooi baal volgens de gasten.
Nu hoor ik de mevr in het tijgervel tegen de andere twee camping gasten vertellen dat ze haar luchtbed in het zwembad heeft gelegd voor Billy en Ruud. De twee dames vinden het wel een leuk idee dat Marije een foto van hun maakt, leuke voor op de website, zeggen de twee campingdames.

Foto Kaleddi

[ Bericht 16% gewijzigd door Dotteke op 31-05-2014 09:32:53 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zaterdag 31 mei 2014 @ 09:52:59 #165
388664 crew  Dotteke
pi_140562941
Vanessa zegt dat ze even bij Aike gaat zitten omdat deze het hier niet meer ziet zitten.

Laura krijgt op der kop dat ze niet opgestaan is voor het ontbijt voor de campinggasten. De volgende keer als ze Laura wakker maakt en ze staat niet op krijgt ze een emmer water over der heen van Vanessa.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zaterdag 31 mei 2014 @ 11:00:16 #166
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_140564034
Billy heeft 20 euro achter over gedrukt, Vanessa en laura gaan er niets over zeggen. Ook de haarverf die Billy had besteld A 40 euro is ook niet over gezeurd.
Vanessa zegt, dat ze altijd alles scherp ziet, en ze wandelen weer naar de loods en gaan voor de loods op het bankje zitten.

Ruud haalt de post en de krant op uit de brievenbus.
Eerder was Billy weer eens zwaar beledigt, ze kreeg niet genoeg aandacht van Ruud en ging weer zitten piepen, Ruud wilde erop af, maar de jongens bij het Terras riepen dat het claimgedrag van Billy nu wel erg werd.
Even later heeft Ruud het toch maar weer gauw goed gemaakt met Billy.

Aike roept naar Vanessa dat haar terras super mooi wordt, Ja antwoord Vanessa, straks met de plantjes erbij ( Vanessa wil allemaal rode geraniums om het terras heen, of in die plantenbakken die ze gemaakt hebben van stenen.

De Campinggasten maken weer aanstalten om te vertrekken, voortent Camper is al naar binnen, tentje Mevrouw Tijgervel zit alweer in de zak.

De Kampeergasten stappen de loods in, ze hebben lekker ontbeten zeggen ze tegen Vanessa.
Vanessa > Willen jullie nog wat kopen, Ja antwoord Mevrouw Camper, ze willen een shirt .......en een armbandje voor Mevrouw Camper haar zus.
Mevrouw Camper houd een veren oorbel bij haar oor, Leuk he zegt ze tegen Meneer Camper.
Mevrouw Camper staat bij Charlotte die achter haar knutseltafel zit, ze bewonderd de armbandjes.
Mevrouw Tijgervelletje hoor ik vragen wat de kaas kost.
Marije komt erbij staan, iets van zonnenbrillen die 15 euro kosten.
Meneer Camper loopt met zijn aankopen naar Vanessa.
Waar zal ik het neerleggen, dat het netjes opgeteld kan worden bij elkaar vraagt hij, Vanessa zegt hij er achter aan, ben jij van de financieren en loopt op Vanessa af.
Mevrouw Tijgervelletje wilde eigenlijk kleding kopen, maar heeft nu de stoffentas in haar handen, die vind ze ook leuk zegt ze, Het is een eigen ontwerp vertelt ze aan Mevrouw Camper. ( Chably )

Marije heeft het uitgerekend, afrekenen bij Vanessa.
132.50 Fam. Camper overnachting/ontbijt/staanplaats.
72.50 Mevrouw Tijgervelletje. overnachting/ontbijt/staanplaats


Wat ze aan armbandjes shirts en ovenwanten hebben gekocht moet apart betaald worden.
( Vanessa roept naar Joey dat hij de ovenwanten per 2 stuks moet verkopen, en niet een enkele ovenwant. Ovenwant per set kost 20 euro )

Campinggasten nemen afscheid van alles bewoners, smak, kus, zoen.
Ze vonden het heel erg leuk.

Billy en Ruud doen niks is de conclusie volgens sommige

Post/COS/Mirjam152.
Emil: "Wat mij tegenstaat is dat atelier. Dat moest ze hebben. En dan blijkt dat ze hiervoor nog nooit heeft geschilderd. Mjaw."
Dennis: "Ze wil van alles. Ik heb behang voor het atelier. Vind ze leuk. En wat doet ze? Op de bank ... liggen."
Dennis: "Ik zit hier nu 8 weken. Ik vraag haar 'maak een Utopia-vlag', leek haar leuk. Maar nu 8 weken later: niks. En in het Centraal altijd een grote mond en overal tegen. Maar ze doet niks."


Gio zegt dan is het de 3e keer dat ze op de schopstoel komt te zitten, Dennis > Misschien dat ze dan eens gaat nadenken. Dennis vind dat Billy altijd een grote bek heeft tijdens Centraal.

Boer Peer komt de melk halen.

[ Bericht 22% gewijzigd door Toverheks op 31-05-2014 11:48:04 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zaterdag 31 mei 2014 @ 16:02:41 #167
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_140570961
De bejaarde gasten zijn gearriveerd in Utopia. Sommige zaten ook in het prog. van Geer&Goor. ,Ze zitten buiten allemaal aan de lange tafel.
Er is High Thee, ook thee met een smaakje, en koffie, en cake met slagroom.


Laura gaat haar welkoms praatje houden. Laura DAMES EN HEREN en ze zwaait met haar handen boven haar hoofd. Ten 1e heet ik jullie allemaal welkom, leuk dat jullie er zijn en we gaan vanmiddag leuke dingen doen. Er staat ook een bingo gepland vandaag.
De meeste bejaarde gasten kennen de bewoners en het tv programma Utopia niet. Er wordt hun uitgelegd dat er allemaal camera`s hangen en dat ze nu op het internet/op stream te zien zijn. Dat Utopia een televisieprog. is.
De bejaarde gasten vinden het leuk.
Laura legt aan een vrouw uit wat Utopia inhoud,dat je een jaar zonder buitenwereld leeft, dat er een verpleegster is, een bouwvakker etc. Oh zegt de Bejaarde dame, vind je dat niet naar.
Alles wat Laura vertelt antwoord antwoord de dame>vind je dat niet naar. dat ze niet van het terrein afmogen etc.etc.

En daar is het volgende busje met de bejaarde gasten. Het busje met bejaarde was verdwaald.
Ook deze gasten zitten nu gezellig aan tafel. Krijgen ook koffie en thee en een plakje cake.



Een vrouw vraagt of ze ook Celibaat leven. Marije weet niet wat ze bedoelt.
Of jullie geen sex mogen hebben.
Ja, dat mag wel, maar dan kan iedereen het zien , antwoord Marije.
Veel bejaarde kennen elkaar niet, mensen uit IJsselstein en Amsterdam en Utrecht.
De oudere heer uit Geer&Goor wordt door een paar dames herkent.

De gasten krijgen een rondleiding, ze zijn de loods in gelopen en mogen de slaapkamers en keuken zien.



De gasten zijn weer in de busjes geladen en op weg naar huis.

[ Bericht 42% gewijzigd door Toverheks op 31-05-2014 19:28:07 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zaterdag 31 mei 2014 @ 19:32:20 #168
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_140576294
Iedereen krijgt 50 euro voor kleding of iets anders, komen ze daar aan te kort, dan moeten ze er maar voor gaan sparen geeft Gio aan.

Er is een stelletje gekomen, ze gaan overnachten in de B&B vannacht.

Cap RVer

Buiten op de trampoline liggen Ron, Vanessa in het midden en Dennis.
Ze hebben als hoofdkussen de kussens van een bank.
Vanessa krijgt om 8 uur twee eters in haar restaurant.

Joey tegen Nicoline en Isabella over Billy, 9 van de 10 schilderijen verkopen niet van haar, ze doet er geen moeite voor. Joey > Andrea deed er wel moeite voor die maakte er wat van.


Ron en Dennis eten buiten, Gio en Nicoline zitten in de kas, ze gaan oefenen voor de musical.
Laura is ondertussen buiten bloementjes aan het plukken, ze heeft een date met Isabella, ze gaan eten bij Vanessa in de keuken.

De dames die vannacht logeren in de B&B zitten al aan tafel bij Vanessa.
Laura komt op Isabella aflopen die in de huiskamer zit, Laura geeft haar het bosje klaprozen die ze buiten geplukt had en bied haar arm aan, Isabella is blij verrast, staat op en geeft Laura een paar *Klap*zoenen .
Ze lopen gearmd naar Vanessa haar * Restaurant * en nemen ook plaats aan tafel.
De klaprozen staan in een glas op tafel.
De 4 dames proosten met elkaar, Isabella proost ook op Vanessa en haar zelf, ze zitten vandaag 5 maanden in Utopia.
Vanessa deelt de kommen soep uit.


En daar komen de 2 eters die Vanessa al verwachte vanavond.
In totaal 6 vrouwen aan tafel. Eet smakelijk.

[ Bericht 7% gewijzigd door Toverheks op 31-05-2014 20:35:09 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_140587120
20:30
Isabella en Laura zijn ook aan tafel bijgeschoven om mee te eten met Vanessa’s gasten. Laura heeft iets goed te maken met Isabella, dit etentje is daarvoor bedoeld en Isabella heeft ook bloemen gekregen.

Aan tafel (D-B):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het eten (D-B):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rest van de groep (D-B):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
21:00
Billy gaat vragen aan Dennis wanneer hij een nieuwe vloer in het atelier gaat leggen. Dennis zegt dat het niet haar vloer is en ook niet haar planken, die zijn van Utopia. Hij heeft er vandaag de vloer uitgehaald en gezegd dat er vanavond een andere vloer in zou liggen.
Daarna gaat Billy verhaal halen bij Nicoline en Emil. Emil zegt dat hij er niets van weet. Billy geeft af op Dennis, waarna Emil zegt dat hij gaat zorgen dat er morgen een andere vloer in ligt.
Billy wil het verder uitspreken met Dennis. Dennis vraagt waar ze die vloer voor nodig heeft, wat ze er op gaat doen. Ze zegt dat ze al haar bestellingen afgehandeld heeft. Dennis wijst er op dat er nog een stoel afgemaakt moet worden. Billy scheldt Dennis uit voor gluiperd.
Billy dreigt de planken zelf weer uit het terras te gaan slopen. Even later loopt ze samen met Joey met platen uit het werkhok, die wil ze als nieuwe vloer neerleggen.
Billy is nog steeds woedend en zegt dat ze Dennis wel wat aan zou kunnen doen en dat hij niet wijs is.
Joey loopt naar Dennis om even te praten. Joey oppert om een mooie ruimte van het atelier te maken waarin ook de armbandjes gemaakt kunnen worden. Dennis vindt het een goed idee maar benadrukt dat hij geen werknemer van ze is. Dennis zegt dat Billy er net als in de buitenwereld weer een zooitje van maakt en het enige waar Billy zich mee bezig houdt Ruuds’ lul is. Volgens Joey zit er wel een lieve vrouw achter Billy’s vervelende trekjes.
Hij noemt ook dat Ruud vanmorgen hielp het terras te bouwen en dat Billy direct liep te janken dat ze geen aandacht kreeg van Ruud.
Billy loopt weer buiten en praat met Joey. Ze wil dat hij de prijzen van haar kunst weer omhoog doet.
Billy biedt haar excuses aan bij Dennis en kruipt bij hem op schoot.
Aike is er ook bij komen zitten. Dennis hoopt dat John de Mol een helikopter stuurt zodat hij alsnog naar de bruiloft van zijn dochter kan. Voor een begrafenis mag het ook en Dennis vindt een bruiloft minstens even belangrijk.
Billy in gesprek (Mirjam152):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy en Joey (Mirjam152 en D-B):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
joey en Billy (D-B):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy en Dennis (Mirjam152):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
22:30
De eters vertrekken. Als Vanessa buiten gehoorafstand is merkt een van de dames op “Jezus, ¤15 voor een armbandje.”

23:45
Billy fluistert met Charlotte, Laura en Ruud dat Nicoline ook geen geld in het laatje brengt. Ze bespreken op wie ze willen stemmen komende stemronde. Nicoline komt er aan lopen en ineens zijn ze stil.

Ruud en Billy dansen samen buiten (RobbieRonald):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
00:30
Billy en Ruud gaan naar bed. Billy zegt dat ze na gisteren niet stil hoeven te zijn. Ook Charlotte gaat naar bed. Emil is ook in bed liggend te zien.

Ron en de twee bed and breakfast dames zitten buiten bij het vuurtje. Ze spreken Zeeuws dialect met elkaar. Er loopt een kat, hij heeft een prooi in zijn bek zegt een van de dames. Mevrouw kwam met Tomtom er naar toe maar toen de bestemming bereikt was, was ze er nog lang niet. Ron gaat een sigaretje roken, plassen en dan ook naar bed.

[ Bericht 2% gewijzigd door PKM op 01-06-2014 00:39:16 ]
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  zondag 1 juni 2014 @ 07:08:54 #170
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_140590363
Zondag....dag 152.

Isabella is al vroeg op , het is iets over 7e en ze doet de koeien en kippen. De rest van de bewoners liggen nog te slapen.
Ze praat tegen de koeien, Isabella > Ja ik ga jullie zo naar buiten gooien, het is lekker weer dus hupekee, terwijl ze druk aan het vegen is.

De koeien staan te grazen in de wei.
En Isabella is klaar met haar werk in de koeienstal, pakt haar mok en loopt weer richting loods.
Isabella duikt haar bed weer in.

De stream gaat op het zwembadje van Ruud & Billy, het ligt er treurig bij, half leeg gelopen met een bodempje water er nog in.

[ Bericht 23% gewijzigd door Toverheks op 01-06-2014 07:22:11 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_140592047
08:00
De gasten van de bed and breakfast zijn al wakker en aangekleed. Laura is nog niet wakker en er is daarom nog geen koffie en ontbijt voor de dames.
Nicoline is uit bed geweest en heeft de kuikentjes verzorgd, daarna is ze terug in bed gekropen.
Laura komt uiteindelijk toch uit bed en vraagt aan de dames of ze al koffie hebben gehad.

Wachten op het ontbijt (HiDiHo):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laura is wakker (Mirjam152):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8:30
Giorgio en Nicoline zijn ook wakker en gaan samen de zonnegroet doen. Volgens de b&b gasten gaat Giorgio het niet lang volhouden.
Laura heeft haar sigaretje op en gaat aan het ontbijtje voor de dames beginnen.

De zonnegroet (Mirjam152):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10:30
Billy beklaagt zich bij Charlotte dat ze overal om moet vragen en wachten tot iets voor haar gebouwd word. Ze baalt dat Vanessa zonder moeite haar terrasje heeft gekregen.
Billy gaat vanavond tijdens centraal klagen over de vloer van het atelier en de lage prijzen van haar schilderijen. Ze vindt niet dat Joey zelf prijzen mag bedenken voor haar kunst.
Billy vertelt aan Charlotte dat in haar brief stond dat Vanessa aan creatief boekhouden doet.

10:45
De bed and breakfast dames staan op het punt te vertrekken. Een aantal bewoners gaan met hen op de foto.

Rienk zegt dat hij aan het begin een earthship wilde bouwen maar mensen wisten niet wat het was en toen liet hij het varen. Toen kwam Nicoline die het zelf wilde maken.
Rienk vraagt zich af of hij lui is geworden, hij krijt meestal snel waar hij om vraagt.
Nicoline vraagt of Rienk de akker water wil geven dan gaat zij eten maken.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_140592056
ZONDAG 1 JUNI 2014

Lot en Billy zijn weer eens aan het fluisteren en roddelen over mede bewoners
ze vinden dat de webshop van Joey niets voor stelt en een rommeltje is , dit willen ze in het centraal gooien,
ook zegt Billy dat ze het niet pikt dat Gio zo maar prijzen gaat veranderen en dat hij maar eens moet weten wie hij voor zich heeft, hij noemde haar dom en daar is ze boos over, dat deed hij ook al bij Robin , wie denkt hij wel niet dat hij voor zich heeft ,
Lot zegt dat ze al heel vaak heeft gevraagd voor bubbeltjes plastic om haar sieraden af te sturen en ze krijgt nu klachten dat ze kapot zijn ,en volgens haar komt dat door de enveloppen, dit wil ze in het centraal gooien ,want hij trekt zich er anders toch niets van aan volgens haar,
Joey had gezegd dan maak je die grote houten kralen maar niet meer, Billy lacht er om en vind dit belachelijk,
Billy gaat nog even verder over het atelier, dit wil ze ook in het centraal want het is niet oke dat ze zo maar de vloer er aan het uit slopen zijn en wil daar wat van zeggen,verder heeft lot het er over dat ze van plan was om geld achter te houden wat ze hadden verdient en spijt van heeft dat ze het niet heeft gedaan
,Lot wil graag slippertjes en dat ga ik ook echt doen zegt ze , dat weten ze toch niet, Billy zegt als er geen camera's waren had ik dat ook allang gedaan maar ze zien alles, ja en?
boeien zegt Lot dat maakt mij niets uit , maar Billy zegt dan krijgen ze het wel te horen van de mensen op de biomarkt , maar Lot zegt dan zeg ik tja kijk zou gaat dat nu eenmaal als ik het niet krijg dan pak ik het wel

heb het filmpje in het filmpjes topic staan UTO / Utopia Filmpjes #9
pi_140592634
11:00
Vanessa huilt buiten. Ze heeft last van haar hormonen en ze heeft iedere dag hoofdpijn. Ze richt zich voornamelijk op Charlotte en negeert Nicoline. Charlotte vraagt of ze misschien een pilletje wil voor de hoofdpijn. Nicoline zegt dat je je thuis kunt terugtrekken en dat kan hier niet.
Vanessa wil het eerlijk zeggen tegen mensen als er iets dwars zit. Vanessa wil de hele dag in de zon gaan liggen.
Vanessa heeft al even gelopen maar dat hielp ook niets. Zo meteen wil ze nog even gaan trainen. Laura komt enthousiast vertellen aan Vanessa dat ze gewassen en geveegd heeft.
Laura zegt dat je gek kunt worden van hormonen. Na drie kinderen vindt ze het ook niet zo gek. Laura zegt dat ze het kon zien toen Vanessa liep. Aankomende week krijgt Vanessa nog een onderzoekje.
Emil staat er nu ook bij. Laura brult dat ze de was gaat ophangen. Vanessa vertelt dat ze kriebelig is op het moment. Emil zegt dat hij de laatste paar dagen verrot opstaat en niet weet hoe hij de dag moet doorkomen.
Isabella komt er ook bij. Ze noemen een aantal geluiden waar ze ’s ochtends wakker van worden. Isabella van een hard dichtslaande wc-deur en Vanessa omdat Dennis om 8:30 de buitendeur niet tegenhield. Dennis zou gezegd hebben dat het ook wel tijd was om op te staan. Vanessa vond van niet, omdat het zondag is.
Nicoline bespreekt de kuikentjes, er is er een die kleiner blijft dan de rest. Isabella denkt dat die dan misschien slecht eet.
Vanavond willen Emil, Nicoline en Isabella vroeg naar bed. Nicoline wil om 22:30 gaan slapen, zij kan door de herrie heen slapen. Isabella’s oordoppen zijn uitgerekt en ze raakt ze kwijt ’s nachts.
Isabella vraagt of ze nog centraal gaan vandaag. Het moet wel omdat ze gisteren en eergisteren ook hebben overgeslagen zegt Emil. Isabella vindt het presidentschap ook maar niets. Emil wil dan iets anders bedenken dan een president of een andere president kiezen. Hij vindt het wel makkelijk dat iemand anders nu de beslissingen maakt.
Isabella wil een rooster voor het lopen met de koe. Nicoline en Marije willen wel maar de rest niet. Isabella vindt dat als mensen willen kijken als het kalfje er is dat ze er nu ook bij betrokken moeten zijn.
Isabella moppert dat mensen dieren alleen leuk vinden als ze nog jong zijn. Op de kuikens waren ze ook na twee dagen uitgekeken zegt Emil. Emil vraagt waar Isabella zich druk om maakt. Aike is ook nog nooit bij de koeien geweest en Joey is er ook nooit zegt ze. Het kuikenhokje is ook veel te klein zegt ze.
Nicoline grapt dat als ze het earthship gegraven heeft vandaag dat ze daarna de kippenhokjes gaat uitbreiden.
Nicoline zegt dat Isabella zich druk maakt om dingen die nog niet gebeurd zijn. Ze wijst erop dat als het niet gebeurd, dat ze zich voor niets zorgen heeft gemaakt.
Emil, Vanessa en Nicoline(Mirjam152):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emil, Nicoline en Isabella (Mirjam152):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
11:30
Isabella vindt het raar dat mensen wel bij de kuikentjes komen kijken maar niet bij de kippen. Emil voelt zich persoonlijk aangevallen en zegt dat hij gewoon een kuikentje wilde vasthouden toen die net in de loods waren. Isabella zegt dat het probleem ontstond toen Joey en Giorgio een kuikentje bij hun moeder vandaan optilden en daar veel kritiek van buitenaf op kwam. Emil zegt ook dat als zijn tante Bertha een baby krijgt dat hij wel op kraamvisite komt maar daarna niet wekelijks op bezoek gaat.
Isabella rondt het af en zegt dat ze haar mopperding gedaan heeft. Nicoline gaat naar het land. Isabella moppert in de loods door dat ze geen slippers heeft.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_140594328
12:15
Joey en Giorgio zijn op de bank aan het werk op de laptop.
Billy is buiten aan het schilderen.
Emil helpt Dennis buiten met de bouw.
Nicoline, Aike, Marije en Isabella zijn op de akker aan het werk. Marije had een teek gevonden op zichzelf. Nicoline stelt voor dat ze met Isabella samen een teken-check doet.
Isabella vraagt of de man van de mesthoop al is gemaild dat hij mag komen. Aike zegt van niet, Isabella gaat dat later vandaag doen.
Nicoline wijst een plekje aan waar de muisjes aan de planten hebben gegeten.
Isabella vraagt of Nicoline vanochtend yoga gedaan heeft. Met Giorgio vertelt Nicoline. Isabella is verbaasd. Nicoline zegt dat Giorgio al langer vroeg of ze hem ervoor wakker wilde maken maar ze dacht altijd dat hij een grapje maakte. Giorgio wil vaker meedoen zegt Nicoline.
Aike zegt dat Isabella ook flink aan het snurken was vannacht, Isabella hoorde het ook. Het is geen vervelende snurk volgens Aike. Nicoline vindt het een lief snurkje. Volgens Isabella snurkte Emil ook hard vannacht. Ook met oordoppen in hoort Aike Emil en Ron nog snurken.

Joeyen Giorgio (D-B):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy (cobain1994 en D-B):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de akker (Mirjam152):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12:40
Ruud haalt afval op bij Ron die hij kan verbranden. Ruud zou wel weer afvalhout willen laten brengen om te verbranden. Ron zegt dat dat niet van Hornbach kwam maar hij gaat nog eens aan Fabian vragen of hij nog wat over heeft.

Marije vraagt of ze ook mee eten met de opening van het terras. Aike zegt dat ze van Vanessa daarna mogen mee eten. Er komen 20 mensen voor de opening.
Marije vraagt wat Rienk aan het maken is, hij maakt een WK-bord op verzoek van Aike.

Billy en Ruud staan in de keuken. Billy voelt zich niet zo leuk vandaag. Ruud zegt dat zolang hij nog wat met haar heeft dat ze leuk is maar als het uit is dan niet meer. Billy wil net dat het uit gaat. Ruud zegt dat er heel veel dingen aan vooraf gaan voordat hij het uit zou maken.
Ruud wil bij Giorgio indienen dat er het hele jaar niet meer op hem gestemd mag worden. Giorgio gaat daar mee instemmen. Omdat Giorgio president is en beslissingen niet teruggedraaid mogen worden kan er dan niet meer op hem gestemd worden.
Billy vraagt hoe het dan zit als zij naar huis zou moeten. Ruud zegt dat hij altijd zelf mag vertrekken. Billy vindt het een geniaal plan.

[ Bericht 19% gewijzigd door PKM op 01-06-2014 13:00:29 ]
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_140595655
13:00
Rienk staat te verven.
Laura zegt dat ze was van de waslijn gehaald heeft en dat mensen zelf even moeten kijken of er iets van hen bij zit. Ruud zit aan tafel wat te schrijven.
Nicoline neuriet en zingt zachtjes in de kas. Ze gaat de plantjes in de kas water geven.
Aike is in de stal, ze neemt een kannetje melk en eieren mee naar de loods.
Giorgio staat buiten met Ruud, Giorgio is er niet blij mee dat Billy ook weet van hun plannen voor centraal. Hij zegt dat het iets van tussen hem en Ruud. Ruud heeft een papier opgesteld dat hij mag blijven tot het eind, mits hij geen geweld gebruikt en geen geld zal stelen.
Emil wil Ruuds briefje lezen en lacht erom. Emil denkt dat Ruud zichzelf hiermee juist het doelwit maakt met de nominaties.

Vanessa en Isabella liggen samen buiten. Isabella lag in bikini maar de zon is weg en ze trekt haar kleding weer aan. Isabella heeft zin in het WK.
Charlotte komt langslopen, ze heeft spierpijn in haar armen van het sporten. Laura staat er ook even bij.
Marije vraagt of Vanessa nu alleen nog barbecue avonden gaat doen.
Charlotte vraagt naar een dekentje die op Marijes bed ligt. Er is een deken met rare kleuren die Marije nu gebruikt die van Charlotte is. Marije zegt dat er 6 dekens op haar bed gelegd waren toen ze binnenkwam, waaronder ook deze. Marije zegt dat de deken vol zat met macaroni.
Isabella denkt dat ze zich lamlendig voelt doordat ze minder vlees eet. Ze wil weer eens een stukje vlees eten, ze wordt gek van alle kikkererwten.
Vanessa trekt haar shirtje uit om te zonnen en er komt direct een zendercheck. Ze fluistert in haar microfoon dat ze met rust gelaten wil worden omdat ze hoofdpijn heeft.

Vanessa en Isabella (D-B):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruud, Emil, Joey en het voorstel (D-B):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')