abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 17 mei 2014 @ 12:52:41 #101
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_140051128
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 12:21 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Nieuwe amo is vooraf en tijdens ookal om te huilen.
Ik ga het zien in augustus. Volgens mij is de Vakl nog wel pittig, maar dat duurt nog even
  zaterdag 17 mei 2014 @ 13:51:15 #102
302657 Wasmachinu
cleaning your mess
pi_140052332
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 10:10 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dat vetgedrukte is zeker waar :D
Dat de opleidingseisen naar beneden zijn bijgesteld bij LMB is helaas echter een feit. Dit ivm de uitval die erg hoog lag.
Dat is opgelost door betere voorlichting dmv Kennismakingsdagen. Misschien zijn de eisen nu zelfs wel iets lastiger, daar je echt moet laten zien over een vorm van doorzettingsvermogen te beschikken etc.

Eisen om hier aan mee te doen zijn idd wel belabberd, 20x opdrukken, 30x situp en 2800m rennen :')
  zaterdag 17 mei 2014 @ 13:52:35 #103
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_140052358
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 12:19 schreef Kostertjuh het volgende:
[ afbeelding ]

BB en z'n mattie vanavond
Niet haten jonguh, met zulke moves op de dansvloer met je de dames van je af slaan.
pi_140052385
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 13:52 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Niet haten jonguh, met zulke moves op de dansvloer met je de dames van je af slaan.
Je slaat de dames, als ze dicht genoeg bij je staan, vanzelf wel met zulke dansmoves :')
pi_140052705
Lekker zo'n beëdiging met dit weer 😩
Bij de korporaal komt men met persoonlijke ideeën. Met de ideeën van de korporaal gaat men weg.
pi_140052730
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 14:10 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Lekker zo'n beëdiging met dit weer 😩
Mazzelaar.. ik stond in de gietende regen :')
pi_140053400
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 14:12 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Mazzelaar.. ik stond in de gietende regen :')
Ben ff uitgeklikt toen mn broodje zalm van vanmorgen tot halverwege mn keel omhoog kwam. Vond t toch zonde om m eruit te gooien, en scheelt toch weer de stomerijkosten van mn collega voor me. Zijn er best een aantal wel tegen de vlakte gegaan.
Bij de korporaal komt men met persoonlijke ideeën. Met de ideeën van de korporaal gaat men weg.
pi_140053451
Trouwens voor de liefhebbers: de complete ARMA2 collectie (basis+arrowhead+3x expansion) is dit weekend op Steam voor 9e te koop. Best tof.
Bij de korporaal komt men met persoonlijke ideeën. Met de ideeën van de korporaal gaat men weg.
  Moderator zaterdag 17 mei 2014 @ 15:30:29 #109
257132 crew  Awsom
pi_140054507
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 14:42 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Trouwens voor de liefhebbers: de complete ARMA2 collectie (basis+arrowhead+3x expansion) is dit weekend op Steam voor 9e te koop. Best tof.
ARMA2 w/ *O*
pi_140056235
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 14:10 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Lekker zo'n beëdiging met dit weer 😩
Pff t is hardstikke lekker nu. Heb nu al n paar x een commando overdracht(oa oocl) met 35 graden mogen doen.

Flauwvallen is voor faggots trouwens. Ompleuren van een beetje staan.... gewoon goed eten, drinken en niet gaan staren of jezelf op slot zetten.
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 17 mei 2014 @ 16:51:17 #111
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_140056303
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 14:42 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Trouwens voor de liefhebbers: de complete ARMA2 collectie (basis+arrowhead+3x expansion) is dit weekend op Steam voor 9e te koop. Best tof.
^O^
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_140056843
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 16:48 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

Pff t is hardstikke lekker nu. Heb nu al n paar x een commando overdracht(oa oocl) met 35 graden mogen doen.

Flauwvallen is voor faggots trouwens. Ompleuren van een beetje staan.... gewoon goed eten, drinken en niet gaan staren of jezelf op slot zetten.
In de amo gaan ze al neer bij het maandagochtend appel :')
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_140056962
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 14:42 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Trouwens voor de liefhebbers: de complete ARMA2 collectie (basis+arrowhead+3x expansion) is dit weekend op Steam voor 9e te koop. Best tof.
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 15:30 schreef Awsom het volgende:

[..]

ARMA2 w/ *O*
Ik ben inderdaad ook iedereen Combined Operations aan het aansmeren. We moeten even een Fok! squadje maken en dan met de ACE mod coop missies doen. Of nog beter: met een Fok! squadje aanmelden voor United Operations en met onze eigen squad meedoen :P
pi_140057070
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 14:39 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:

[..]

Ben ff uitgeklikt toen mn broodje zalm van vanmorgen tot halverwege mn keel omhoog kwam. Vond t toch zonde om m eruit te gooien, en scheelt toch weer de stomerijkosten van mn collega voor me. Zijn er best een aantal wel tegen de vlakte gegaan.
Niet zo fijn. Eigenlijk was mijn ''mazzelaar'' onjuist. Met warm weer staan is juist kut. Ik moet eigenlijk blij zijn dat ik in een koel temperatuurtje mocht staan.


quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 16:48 schreef Bouke-p het volgende:

[..]
Flauwvallen is voor faggots trouwens. Ompleuren van een beetje staan.... gewoon goed eten, drinken en niet gaan staren of jezelf op slot zetten.
Orthostatische hypotensie (houdingsafhankelijke bloeddrukdaling) heeft niks te maken met dat je een faggot bent of niet goed eet overigens. Het kan iedereen overkomen en sommige mensen hebben er meer last van dan anderen, vooral als je al last hebt van een lagere bloeddruk of wat ouder bent, dehydratie, gebruik van medicijnen, B12 deficiëntie.

quote:
Daarnaast kan lang staan in dezelfde houding zorgen voor verwijding van de aders in de benen doordat de spierpomp functie afneemt. Dit wordt vaak gezien bij militairen die lang in dezelfde houding staan in een erehaag. Zeker wanneer er sprake is van warm weer is de kans op het optreden van een flauwte dan groter. De prikkeling van het parasypatische zenuwstelsel geeft ook meestal ook bleekheid, zweten en misselijkheid gezien voorafgaand aan het daadwerkelijke verlies van het bewustzijn.


[ Bericht 2% gewijzigd door samthegreat5 op 17-05-2014 17:25:00 ]
pi_140057492
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 16:48 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

Pff t is hardstikke lekker nu. Heb nu al n paar x een commando overdracht(oa oocl) met 35 graden mogen doen.

Flauwvallen is voor faggots trouwens. Ompleuren van een beetje staan.... gewoon goed eten, drinken en niet gaan staren of jezelf op slot zetten.
Ja dat omvallen snap ik ook niks van. Dat je misselijk wordt of kramp kan gewoon gebeuren, maar out-gaan betekend dat je je gewoon verschijnselen als duizeligheid hebt zitten negeren. Beter zelf gewoon op tijd uitstappen dan dat je met je bakkes de steentjes aan het kussen bent.

quote:
De prikkeling van het parasypatische zenuwstelsel geeft ook meestal ook bleekheid, zweten en misselijkheid gezien voorafgaand aan het daadwerkelijke verlies van het bewustzijn.
Dat bedoel ik dus.
Bij de korporaal komt men met persoonlijke ideeën. Met de ideeën van de korporaal gaat men weg.
pi_140057567
Een beetje militair moet wel ff een beediging volhouden. Als je als fitte vent om gaat van ff staan dan heb je een kater(of nog dronken) of niet (genoeg) gegeten, gedronken, staan staren en op slot gestaan.
pi_140058127
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 17:34 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:

[..]

Ja dat omvallen snap ik ook niks van. Dat je misselijk wordt of kramp kan gewoon gebeuren, maar out-gaan betekend dat je je gewoon verschijnselen als duizeligheid hebt zitten negeren. Beter zelf gewoon op tijd uitstappen dan dat je met je bakkes de steentjes aan het kussen bent.

[..]

Dat bedoel ik dus.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 17:36 schreef Bouke-p het volgende:
Een beetje militair moet wel ff een beediging volhouden. Als je als fitte vent om gaat van ff staan dan heb je een kater(of nog dronken) of niet (genoeg) gegeten, gedronken, staan staren en op slot gestaan.
Militairen zijn geen supermensen. Iedereen kan het gebeuren.
Zoals ik zeg, orthostatische hypotensie betekent een daling van je bloeddruk (beneden normaal peil) doordat als je een lange tijd staat bloed zich gaat poelen in de onderste extremiteiten (uw benen). Omdat er dus minder bloed door de venen terugstroomt naar het hart vermindert de slagaderlijke output uit het linkerventrikel. En daardoor gaan weefsels en organen niet meer genoeg zuurstof ontvangen en krijg je verschijnselen als: misselijkheid, hoofdpijn, duizeligheid en uiteindelijk dus flauwvallen. Normaal compenseert het lichaam daarvoor door een mechanisme dat de ''baroreceptor reflex'' heet, maar als je je dag niet hebt of het is heel erg warm, of je kan slecht tegen warmte, etc. kan het zo maar gebeuren..

Dat kan iedereen overkomen, is gewoon het risico wat je loopt als militair op een ceremonie. Als het warm is loop je nog eens extra risico. En als je niet genoeg eet en drinkt van tevoren maak je het nog eens erger voor jezelf. Sommige mensen zweten bijvoorbeeld al heel snel en die mensen zullen dus ook eerder omvallen vanwege orthostatische hypotensie als ze hun vloeistofpeil niet aanvullen.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 18:12:05 #118
427344 qua-patat-orbis
aquaplaning op je muismat
pi_140058806
Het is toch een kunst om zo iets simpels met zo veel woorden zo ingewikkeld te laten lijken
pi_140058936
Ik weet wat t is ;) en t staat interessant maar in de afgelopen 8 jaar heb ik op heel wat van die feestjes mogen staan en iedereen die omging had dat zelf in de hand gewerkt.

Ja dr zullen mensen gevoeliger voor zijn maar komop hoelang duurt n beediging? Als t meer dan 150paxxen zijn ben je ff bezig maar dan nog.

Dan kom je vast weer met een mooi verhaal, maar links of rechtsom als militair moet je een beediging gewoon kunnen doorstaan.

Met de warmste ceremonie die ik meegemaakt heb(c-oocl in 2010 in ermelo was t +35 graden en toen is dr van de 1500 man die dr stond niemand platgegaan.
pi_140060446
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:12 schreef qua-patat-orbis het volgende:
Het is toch een kunst om zo iets simpels met zo veel woorden zo ingewikkeld te laten lijken
Ga weg trol

[ Bericht 0% gewijzigd door samthegreat5 op 17-05-2014 19:14:02 ]
pi_140063302
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:15 schreef Bouke-p het volgende:
Ik weet wat t is ;) en t staat interessant maar in de afgelopen 8 jaar heb ik op heel wat van die feestjes mogen staan en iedereen die omging had dat zelf in de hand gewerkt.

Ja dr zullen mensen gevoeliger voor zijn maar komop hoelang duurt n beediging? Als t meer dan 150paxxen zijn ben je ff bezig maar dan nog.

Dan kom je vast weer met een mooi verhaal, maar links of rechtsom als militair moet je een beediging gewoon kunnen doorstaan.

Met de warmste ceremonie die ik meegemaakt heb(c-oocl in 2010 in ermelo was t +35 graden en toen is dr van de 1500 man die dr stond niemand platgegaan.
Ik zeg enkel dat het niet per se eigen schuld dikke bult hoeft te zijn en dat je als je omvalt niet meteen een mietje bent.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 20:00:59 #122
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_140063475
Zo voordeurkozijn staat ook weer in de grond c_/
  zaterdag 17 mei 2014 @ 20:03:28 #123
427344 qua-patat-orbis
aquaplaning op je muismat
pi_140063590
Sam is laatst flauwgevallen tijdens een beëdiging zeker
pi_140063636
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 14:39 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:

[..]

Ben ff uitgeklikt toen mn broodje zalm van vanmorgen tot halverwege mn keel omhoog kwam. Vond t toch zonde om m eruit te gooien, en scheelt toch weer de stomerijkosten van mn collega voor me. Zijn er best een aantal wel tegen de vlakte gegaan.
Natres :')
pi_140063700
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 17:55 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Output in je linker testikel :') ga weg man
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')