abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 4 maart 2016 @ 23:11:33 #126
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_160430681
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat kan zeer zeker.
:) Wij Spartanen zouden je zeer erkentelijk zijn :Y
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  vrijdag 4 maart 2016 @ 23:13:51 #127
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_160430726
Ik ga er vanuit dat VVV punten laat liggen bij Eindhoven uit. Daarbij is de kans aanwezig bij Sparta-NAC dat VVV thuis punten laat liggen tegen Den Bosch. 1 april, zou schitterend zijn. 128 jaar :)

Wel mooi trouwens, vroeger toen Sparta in de subtop Eredivisie zat gingen we altijd met 1 bus of 1 treincoupe naar uitwedstrijden. Nu gaan er in de Juup 300-400 man naar iedere uitwedstrijd in welk gehucht dan ook.
Ik pak overigens tegenwoordig soms een uitwedstrijdje mee waar ik tot eind jaren 90 iedere wedstrijd mee ging. Volendam uit blijft schitterend, half april ergens geloof ik dit jaar, vorig jaar met sneeuw op de Dijk, blijft zo gezellig.

[ Bericht 38% gewijzigd door Bayswater op 04-03-2016 23:24:42 ]
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_160433859
Pffff bizar. Nog steeds dronken, van geluk en bier. Was een behoorlijk slechte wedstrijd! Zal goed doorgesproken worden, ook de blunder van Kortsmit. Verhaar lijkt daarnaast net op Roy Makaay, je ziet hem nooit maar hij scoort altijd. Soms hoor je als kampioen dit soort geluk te hebben _O_!
pi_160484789
quote:
Inderdaad. We - Sparta - staan elf punten voor op nummer twee VVV en we hebben een wedstrijd minder gespeeld, dus ja, als we die winnen staan we zelfs veertien punten voor op onze directe belager. Ja, weet ik ook: nog maar negen wedstrijden te gaan.

Maar ik - ik spreek namens veel Spartanen - neem de felicitaties nu niet in ontvangst. Dat kun je belachelijk vinden, maar in zes jaar Jupiler League leer je wel af om onbescheiden te zijn, laat staan arrogant.

Wij waren getraumatiseerd. Het is heus niet alleen die gelijkmaker in de slotminuut van Guyon Fernandez op het Kasteel geweest op 16 mei 2010. Het is heus niet alleen die vrije trap van Mark-Jan Fledderus geweest op 26 mei 2013, een paar minuten voor tijd. Het is het geheel: Niet meer mogen voetballen tegen Ajax, Feyenoord en PSV. Verschrikkelijk.

Iedere speler die bij ons vertrok, scoorde het seizoen erna tegen ons.
Wiljan Vloet zag het niet zitten in Marten de Roon. Die jongen liep gratis de poort van het Kasteel uit. Hij is nu een succesnummer in Italië.

Op onze 125ste verjaardag verloren we thuis van Emmen. Dat werd geen gezellig feestje.

Twee jaar geleden leden we onder Gert Kruys negen thuisnederlagen op rij. Negen!

Zo kan ik doorgaan.

Wie een jaar of zes opgesloten heeft gezeten in De Kelder van het profvoetbal is nederig. En nu dankbaar. We worden dit seizoen verwend door voetballers die een goede klik hebben met hun trainers. Getrakteerd worden op schitterende aanvallen en waanzinnige goals en een tsunami aan overwinningen is lekker. We herkennen de automatismen waar dagelijks hard en vrolijk aan wordt gewerkt op dat vermaledijde maar geweldige kunstgras.

Maar onze helden zijn nog niet klaar, want Sparta heeft nog veertien punten nodig. Ze hebben zelfvertrouwen maar zijn niet overmoedig.

Bloemen ok, maar pas bij de finish.

Bron: Hugo Borst, www.ad.nl
Wat Hugo zegt. Bloemen graag pas bij de finish!
pi_160485999
Sparta - NAC is in ieder geval uitverkocht!
pi_160569529
In welke vak zitten jullie eigenlijk?
pi_160602117
Damn, nog drie keer winnen ...
pi_160602546
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 22:02 schreef knnth het volgende:
Damn, nog drie keer winnen ...
Ongelofelijk goed weg gekomen vandaag. Moeten ze niet te vaak doen zo.
pi_160603027
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 22:17 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Ongelofelijk goed weg gekomen vandaag. Moeten ze niet te vaak doen zo.
Is al een paar wedstrijden zo.

Maar geen reden om nog bezorgd te worden. Er hoeft nog maar een paar punten gepakt te worden.

Ik ben dan wel Feyenoorder, maar Sparta hoort in de Eredivisie. ^O^
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 11 maart 2016 @ 23:26:50 #135
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_160604047
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 17:18 schreef Ludacriss het volgende:
In welke vak zitten jullie eigenlijk?
Tegenwoordig Tonny van Ede vak 9. Voorheen altijd Denis Neville, daarvoor Kasteel vak B

Trouwens van de week een mooi verhaal op ITWM over Sparta-Ajax op 3 mei 2009, de eerste wedstrijd van een Spartaan met zijn dochtertje met Harry Jekkers zijn prachtnummer "zo mooi" als achtergrond. Frappante was dat dit mijn vaders laatste wedstrijd was van Sparta na 69 jaar, geboren op Spangen, en is begraven met Harry Jekkers " Nu ik nog leef". En nu roept mijn Haagse dochtertje van vier, die hij helaas nooit heeft gekend ,tussen mijn ADO buurmannen "hup Sparta" , die nadat wij het net niet haalde in de play offs een gemeend Haags hart onder mijn riem staken (ikke, een grote vent met tuitende tranen). Als Spartaan word je geboren en als Spartaan sterven wij. Kampioen dit jaar :)
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_160605419
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 17:18 schreef Ludacriss het volgende:
In welke vak zitten jullie eigenlijk?
In de gracht van de DN *O*
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_160605454
Als het nu nog mis gaat vreet ik mn baard en mn schoenzolen op.

Dit mag nooit meer mis gaan *O*
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_160605470
Weer een bizarre wedstrijd *O*
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  zaterdag 12 maart 2016 @ 01:21:03 #139
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_160606003
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 23:26 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Tegenwoordig Tonny van Ede vak 9. Voorheen altijd Denis Neville, daarvoor Kasteel vak B

Trouwens van de week een mooi verhaal op ITWM over Sparta-Ajax op 3 mei 2009, de eerste wedstrijd van een Spartaan met zijn dochtertje met Harry Jekkers zijn prachtnummer "zo mooi" als achtergrond. Frappante was dat dit mijn vaders laatste wedstrijd was van Sparta na 69 jaar, geboren op Spangen, en is begraven met Harry Jekkers " Nu ik nog leef". En nu roept mijn Haagse dochtertje van vier, die hij helaas nooit heeft gekend ,tussen mijn ADO buurmannen "hup Sparta" , die nadat wij het net niet haalde in de play offs een gemeend Haags hart onder mijn riem staken (ikke, een grote vent met tuitende tranen). Als Spartaan word je geboren en als Spartaan sterven wij. Kampioen dit jaar :)
Jullie hebben de laatste jaren zoveel shit over jullie heen gehad in de nacompetitie. Dit gun ik jullie gewoon!
pi_160607370
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 23:26 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Tegenwoordig Tonny van Ede vak 9. Voorheen altijd Denis Neville, daarvoor Kasteel vak B

Trouwens van de week een mooi verhaal op ITWM over Sparta-Ajax op 3 mei 2009, de eerste wedstrijd van een Spartaan met zijn dochtertje met Harry Jekkers zijn prachtnummer "zo mooi" als achtergrond. Frappante was dat dit mijn vaders laatste wedstrijd was van Sparta na 69 jaar, geboren op Spangen, en is begraven met Harry Jekkers " Nu ik nog leef". En nu roept mijn Haagse dochtertje van vier, die hij helaas nooit heeft gekend ,tussen mijn ADO buurmannen "hup Sparta" , die nadat wij het net niet haalde in de play offs een gemeend Haags hart onder mijn riem staken (ikke, een grote vent met tuitende tranen). Als Spartaan word je geboren en als Spartaan sterven wij. Kampioen dit jaar :)
Ik zit meestal op de DN en sporadisch op kasteel vak 17b.

Mijn verhaal is heel anders. Ik verhuisde in 2010 naar Rotterdam ivm mijn studie en kwam in Spangen terecht. Ik had hier een heel appartement voor mezelf omdat de meeste studenten hier niet wilde wonen. Ik vond het heerlijk, goedkoop, alles dichtbij en het fijne was dat het maar 2 min naar het kasteel was. Ik kwam daar voor het eerst terecht toen ik een saaie dag had en door de drukte op straat zag dat Sparta moest spelen. Toen maar een kaartje gekocht en zag Voskamp 8x scoren tegen Almere (ik kon me niet voorstellen dat Sparta geen kampioen ging worden in 2010... Haha). Langzaam begon de liefde en ging ik zo vaak mogelijk. Nu woon ik helaas niet meer in Rotterdam ivm stages/werk maar ga zo vaak mogelijk naar Sparta en Rotterdam voor vrienden. Zie me eens wel terug keren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ludacriss op 12-03-2016 08:55:21 ]
  zaterdag 12 maart 2016 @ 08:40:15 #141
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_160607404
Volgend seizoen weer de échte stadsderby :)

(gelukkig is Dick Jol gestopt met fluiten :+)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_160609719
Ik moest hier toch wel even om lachen...

pi_160672090
Slechtste pot van het seizoen. Zelfs slechter dan de afgelopen twee wedstrijden. Wordt tijd dat ze zich herpakken! De gehaalde punten vermomde wel het enorm slechte spel tegen Oss en Emmen.
pi_160672528
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 22:08 schreef Ludacriss het volgende:
Slechtste pot van het seizoen. Zelfs slechter dan de afgelopen twee wedstrijden. Wordt tijd dat ze zich herpakken! De gehaalde punten vermomde wel het enorm slechte spel tegen Oss en Emmen.
Ik ben echt benieuwd naar jullie volgend seizoen. Het gaat zeker geen Nec verhaal worden natuurlijk :P
pi_161094161
Kans is erg klein maar zal het vanavond met de nodige geluk dan echt gebeuren?
pi_161112916
Zijn er mensen die geen gebruik maken van hun (S)CC voor de uiwedstrijd tegen Helmond? Zoek nog een ticket voor mijn vader namelijk.
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 april 2016 @ 18:15:42 #147
7889 tong80
Spleenheup
pi_161122531
Loopt niet storm hier, voor een club met zo'n seizoen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator zaterdag 2 april 2016 @ 19:51:05 #148
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_161125082
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 18:15 schreef tong80 het volgende:
Loopt niet storm hier, voor een club met zo'n seizoen.

:P
De JL boeit sowieso niet heel veel users, helaas. Leuke competitie wel
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zaterdag 2 april 2016 @ 19:52:51 #149
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_161125128
Sparta altijd een warm hart toegedragen, kan niet wachten op de derby van volgend seizoen. _O_
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  zaterdag 2 april 2016 @ 19:55:03 #150
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_161125201
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 19:52 schreef MPC60 het volgende:
Sparta altijd een warm hart toegedragen, kan niet wachten op de derby van volgend seizoen. _O_
Weer een echte Sparta - Feyenoord :D Daar heb ik zin in
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')