als een bericht is geëdit is ie automatisch geblokkeerd. Ik kan hem wel voor je openen, maar dan hoop ik wel dat je je attitude wat aanpast.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:26 schreef El_Matador het volgende:
Waarom is de OP geblokt?? Wat is dit voor triest gedoe, nu kan ik hem niet meer editen???
we wachten al 6 dagenquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wachten?? Een paar minuutjes?
Ik heb al meerdere verzoeken gedaan voor OP-updates die nooit zijn uitgevoerd, ondanks toezeggingen. Sja, dan moet ik hem zelf maar "kapen". Als E_O eindelijk een goede OP in plaats van "Hier verder" in de wachtrij had, dan voeg ik het graag toe.
Als het super simpel is heb je GEEN 6 dagen nodig dacht ik!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 04:29 schreef El_Matador het volgende:
Deze docu deed mij beseffen dat je helemaal geen groot complot nodig hebt om iets te faken:
Prachtig.
Ik kom terug met het uiteindelijke, supersimpele, alle NASA-verhalen debunkend bewijs van de hoax. Opdat het voor altijd stil zal blijven.
KSPquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:21 schreef Reintji het volgende:
Hoax! Het was de Mun, niet de Moon, kijk maar
[ afbeelding ]
Ik zag het langskomen jaquote:Op zondag 18 mei 2014 15:15 schreef theguyver het volgende:
Wubbo Ockels is overleden. De voormalig astronaut leed aan kanker. Dat meldt de NOS. Zes jaar geleden werd hij al geopereerd aan nierkanker. Vorig jaar keerde de ziekte terug. Hij is 68 jaar geworden.
Oud-astronaut Wubbo Ockels (68) overleden
Ben toch wel benieuwd zo langzamerhand.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
we wachten al 6 dagen
[..]
Als het super simpel is heb je GEEN 6 dagen nodig dacht ik!
Nee hoor, het was zo klaar als een klontje. Simple comme bonjour.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:30 schreef Chewie het volgende:
Het sturen van de resultaten richting de gewenste uitkomst kan best lastig zijn.
Ja daar ging ik ook eerst van uit totdat de reactie kwam dat zo'n onderzoek niet in 2 uur klaar kan zijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, het was zo klaar als een klontje. Simple comme bonjour.
Easy cop out.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:34 schreef Dven het volgende:
Meneer is op z'n pik getrapt en daarom wilt hij niet meer in dit topic reageren
Anders had hij echt wel met een berg aan nonsens gekomen, maak jullie daar maar geen zorgen over
Ja, dan heb je iets gemist.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik dacht toch dat hij bedoelde dat WIJ stil zouden blijven.. Heb ik iets gemist?
Ben ik het niet mee eens. Hij beweert dat de technologie om het te faken (camera en recorder om aan 3* normale framerate op te nemen) in 1969 nog niet bestond.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:22 schreef kipknots het volgende:
Leuk filmpje: een cameraman claimed dat het in 1969 technisch onmogelijk was om de maanlanding te faken. Om een hele simpele reden.
hoi meth, in vorige topic had ik deze ook al geplaatst omdat er twijfel was over waarom het zwart wit gefilmd was in en op de moonlander zaten wel kleuren camera'squote:Op maandag 19 mei 2014 17:24 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Hij beweert dat de technologie om het te faken (camera en recorder om aan 3* normale framerate op te nemen) in 1969 nog niet bestond.
Op zeker moment schrijft hij: "later missions used regular NTSC video cameras (29.97 fps)".
Dat is een dubbelzinnige uitspraak, slaat de "regular" op NTSC of op "camera"? Want de gebruikte camera was alles behalve gewoon, die technologie bestond ook nog niet, de camera werd speciaal voor het project ontworpen; een kleurencamera woog in die tijd meer dan 100 kg en had drie beeldbuizen, één voor elke kleur. De camera die op de maan gebruikt werd had één beeldbuis en de kleurinformatie werd op mechanische wijze verkregen: een schijf met zes sectoren (twee voor elke primaire kleur) die met 10 toeren per seconde ronddraaide. De camera produceerde 60 frames per seconde (interlaced), net zoals NTSC, maar elk frame bevatte slechts één kleur. Het signaal werd op aarde omgezet in een NTSC signaal door elk frame te combineren met de twee vorige, zodat je 60 fps kreeg, maar dezelfde informatie werd voor meerdere frames gebruikt. Bijvoorbeeld: eerste beeld R1G1B1 tweede beeld R1G1B2 derde beelde R1G2B2 vierde beeld R2G2B2 (interlacing effe buiten beschouwing gelaten).
In 1965 waren er reeds videorecorders voor de consument op de markt, weliswaar in zwart-wit. Er waren professionele kleurenrecorders, en als NASA het signaal van de camera in real-time kon omzetten naar normale NTSC, dan zijn ze waarschijnlijk ook in staan om meerdere vieorecorders te synchroniseren om signalen aan 90 fps op te slaan.
Ik vind z'n relaas dus weinig overtuigend, al twijfel ik niet aan de maanlanding.
https://en.wikipedia.org/wiki/Apollo_TV_camera
Ah, zie het nu. Nou ja, zal niet het eerste zijn dat in dit topic herhaald wordtquote:Op maandag 19 mei 2014 18:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoi meth, in vorige topic had ik deze ook al geplaatst omdat er twijfel was over waarom het zwart wit gefilmd was in en op de moonlander zaten wel kleuren camera's
Maar latere missies hebben uiteraard toch de nieuwste technologie gebruikt, die wellicht in '69 nog niet beschikbaar was?quote:Op maandag 19 mei 2014 17:24 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Hij beweert dat de technologie om het te faken (camera en recorder om aan 3* normale framerate op te nemen) in 1969 nog niet bestond.
Op zeker moment schrijft hij: "later missions used regular NTSC video cameras (29.97 fps)".
Dat is een dubbelzinnige uitspraak, slaat de "regular" op NTSC of op "camera"? Want de gebruikte camera was alles behalve gewoon, die technologie bestond ook nog niet, de camera werd speciaal voor het project ontworpen; een kleurencamera woog in die tijd meer dan 100 kg en had drie beeldbuizen, één voor elke kleur. De camera die op de maan gebruikt werd had één beeldbuis en de kleurinformatie werd op mechanische wijze verkregen: een schijf met zes sectoren (twee voor elke primaire kleur) die met 10 toeren per seconde ronddraaide. De camera produceerde 60 frames per seconde (interlaced), net zoals NTSC, maar elk frame bevatte slechts één kleur. Het signaal werd op aarde omgezet in een NTSC signaal door elk frame te combineren met de twee vorige, zodat je 60 fps kreeg, maar dezelfde informatie werd voor meerdere frames gebruikt. Bijvoorbeeld: eerste beeld R1G1B1 tweede beeld R1G1B2 derde beelde R1G2B2 vierde beeld R2G2B2 (interlacing effe buiten beschouwing gelaten).
In 1965 waren er reeds videorecorders voor de consument op de markt, weliswaar in zwart-wit. Er waren professionele kleurenrecorders, en als NASA het signaal van de camera in real-time kon omzetten naar normale NTSC, dan zijn ze waarschijnlijk ook in staan om meerdere vieorecorders te synchroniseren om signalen aan 90 fps op te slaan.
Ik vind z'n relaas dus weinig overtuigend, al twijfel ik niet aan de maanlanding.
https://en.wikipedia.org/wiki/Apollo_TV_camera
ah, duidelijkquote:Op maandag 19 mei 2014 18:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoi meth, in vorige topic had ik deze ook al geplaatst omdat er twijfel was over waarom het zwart wit gefilmd was in en op de moonlander zaten wel kleuren camera's
Ik kom in mijn analyse ook op dit filmpje terug. Er komt een tekenende quote in voor.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:24 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Hij beweert dat de technologie om het te faken (camera en recorder om aan 3* normale framerate op te nemen) in 1969 nog niet bestond.
Op zeker moment schrijft hij: "later missions used regular NTSC video cameras (29.97 fps)".
Dat is een dubbelzinnige uitspraak, slaat de "regular" op NTSC of op "camera"? Want de gebruikte camera was alles behalve gewoon, die technologie bestond ook nog niet, de camera werd speciaal voor het project ontworpen; een kleurencamera woog in die tijd meer dan 100 kg en had drie beeldbuizen, één voor elke kleur. De camera die op de maan gebruikt werd had één beeldbuis en de kleurinformatie werd op mechanische wijze verkregen: een schijf met zes sectoren (twee voor elke primaire kleur) die met 10 toeren per seconde ronddraaide. De camera produceerde 60 frames per seconde (interlaced), net zoals NTSC, maar elk frame bevatte slechts één kleur. Het signaal werd op aarde omgezet in een NTSC signaal door elk frame te combineren met de twee vorige, zodat je 60 fps kreeg, maar dezelfde informatie werd voor meerdere frames gebruikt. Bijvoorbeeld: eerste beeld R1G1B1 tweede beeld R1G1B2 derde beelde R1G2B2 vierde beeld R2G2B2 (interlacing effe buiten beschouwing gelaten).
In 1965 waren er reeds videorecorders voor de consument op de markt, weliswaar in zwart-wit. Er waren professionele kleurenrecorders, en als NASA het signaal van de camera in real-time kon omzetten naar normale NTSC, dan zijn ze waarschijnlijk ook in staan om meerdere vieorecorders te synchroniseren om signalen aan 90 fps op te slaan.
Ik vind z'n relaas dus weinig overtuigend, al twijfel ik niet aan de maanlanding.
https://en.wikipedia.org/wiki/Apollo_TV_camera
Wanneer denk je klaar te zijn met je analyse?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kom in mijn analyse ook op dit filmpje terug. Er komt een tekenende quote in voor.
Ik pak het serieus aan, maandje denk ik zo.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wanneer denk je klaar te zijn met je analyse?
Zó! Dus het is toch niet zo simpel als je eerst deed voorkomen?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik pak het serieus aan, maandje denk ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |