abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173251803
registreer om deze reclame te verbergen
Ok, toevoeging: ik pakte vannacht een ander soort overbroekje want alles zat in de was, en vanmorgen verschoonde ik een enorme poepluier die niet had gelekt! Dus misschien is er nog hoop :)
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_173695982
Hier de laatste tijd steeds doorlekken bij poep (gewone luier) dus nu wil ik eens wasbaar gebruiken om te kijken hoe dat gaat :D
Doen mensen die inleggers in de droger? Of juist niet? Voor-of nadelen? O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_173696057
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 16:26 schreef tombolafan het volgende:
Hier de laatste tijd steeds doorlekken bij poep (gewone luier) dus nu wil ik eens wasbaar gebruiken om te kijken hoe dat gaat :D
Doen mensen die inleggers in de droger? Of juist niet? Voor-of nadelen? O+
ik wel, zowel mijn microvezels als bamboe als ik deze snel nodig heb.
♥ J.
pi_173697065
Het voordeel is dat het sneller droogt :P En het nadeel is dat het meer stroom kost. Serieus, dat zijn mijn redenen om wel een droger te gebruiken indien nodig maar zo niet het dan (buiten) aan de waslijn te hangen.

Ze schijnen iets sneller te slijten. Net als kleding.
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_173731003
:D
Ik dacht misschien neemt het minder op als ze in de droger geweest zijn ofzo :+

Hier dag 2 met wasbare luiers. Eerste dag prima, ideaal en bij verschonen zijn de billen minder rood O+
Maar vandaag al 2x (bij een poepluier) lekkage _O-
Tips? Hoe vaak verschonen jullie?
Ik heb er al 2 boosters in, misschien dat ik ze te strak of juist te los doe, wat een gedoe :+
  dinsdag 12 september 2017 @ 15:25:43 #181
409579 LuDann
All the way
pi_173732233
Ik doe ze niet in de droger, maar dat heeft meer te maken met het feit dat ze makkelijk de tijd hebben om te drogen in de dagen dat Wolk naar het KDV gaat. Ze gebruiken daar namelijk wegwerp.

Ik verschoon om de 3 uur, maar lekken was hier ook merkafhankelijk. Met Totsbots (Easyfit en Star) was het niet droog te houden.
pi_173732645
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 15:25 schreef LuDann het volgende:
Ik doe ze niet in de droger, maar dat heeft meer te maken met het feit dat ze makkelijk de tijd hebben om te drogen in de dagen dat Wolk naar het KDV gaat. Ze gebruiken daar namelijk wegwerp.

Ik verschoon om de 3 uur, maar lekken was hier ook merkafhankelijk. Met Totsbots (Easyfit en Star) was het niet droog te houden.
ah ok. Ze drogen ook wel heel snel aan de lijn merk ik, dus dat moet goed komen.

Ik heb geen idee welke merken ik heb, volgens mij van alles door elkaar :P

Ik blijf gewoon proberen ^O^
pi_173732722
Ik doe ook maar wat, tombolafan, met ook merken en systemen door elkaar. Soms is het na anderhalf uur al doorweekt en dan weer na 4 uur nog niet. Dus ik laat het ook afhangen van of hij wakker is of juist in de doek zit of slaapt ofzo. En poep houden we alleen binnenboord als ik heel snel ben... of bij 1 specifieke luier. Maar dat kan ook toeval zijn.

We doen nu al een week wegwerp omdat ik de grootste berg luiers wilde strippen, en dat ging nogal langzaam vanwege tijdgebrek. Ik vind de wegwerpluiers stinken. Effect op zijn huid lijkt hetzelfde, die trekt zich er namelijk niks van aan in alle gevallen :)
pi_173732797
De poep zelf lijkt er wel in te blijven, er komt alleen vocht uit lijkt t. Kan ook dat de kleding dan te strak zit (moet nu wel echt naar een maand groter :'( )

Ik ruik bij wasbare luiers dus ook niet dat ze gepoept heeft :')

Ik denk dat ik naar de oppas oma's voorlopig maar ook wegwerpluiers mee geef, mogen ze t zelf weten :7
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')