abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin donderdag 18 september 2014 @ 19:34:47 #151
35723 crew  GGMM
pi_144667725
Ik heb het hele drama een beetje gemist helaas. Kan iemand een samenvatting geven? :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 18 september 2014 @ 19:42:59 #152
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_144668064
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:34 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het hele drama een beetje gemist helaas. Kan iemand een samenvatting geven? :)
Bassie hoofdtrainer af.
Pastoor weg.
Haar hoofdtrainer.
pi_144668073
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:34 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het hele drama een beetje gemist helaas. Kan iemand een samenvatting geven? :)
Even heel kort gezegd:

- Er werd vanochtend bekend dat Pastoor opstapt, volgens de eerste berichten zou hij zelf geen hoofdtrainer willen worden bij AZ.

- Iets later op de dag komt het bericht dat Pastoor niet zelf opgestapt is, maar ontslagen omdat z'n zaakwaarnemer had gelekt naar de media dat Van Basten zou stoppen

- Pastoor is het niet eens met z'n ontslag en gaat het aanvechten.
  Forum Admin donderdag 18 september 2014 @ 19:44:05 #154
35723 crew  GGMM
pi_144668109
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:43 schreef erik013 het volgende:

[..]

Even heel kort gezegd:

- Er werd vanochtend bekend dat Pastoor opstapt, volgens de eerste berichten zou hij zelf geen hoofdtrainer willen worden bij AZ.

- Iets later op de dag komt het bericht dat Pastoor niet zelf opgestapt is, maar ontslagen omdat z'n zaakwaarnemer had gelekt naar de media dat Van Basten zou stoppen

- Pastoor is het niet eens met z'n ontslag en gaat het aanvechten.
Aight, thnx.

Zware straf wel.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_144668132
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:42 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Bassie hoofdtrainer af.
Pastoor weg.
Haar hoofdtrainer.
Wat deze soap compleet zou maken, is dat assistent-trainer Van Basten tijdelijk de zaken als hoofdtrainer zou waarnemen :')
pi_144668148
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:44 schreef GGMM het volgende:

[..]

Aight, thnx.

Zware straf wel.
Daarom heb ik het idee dat ze sowieso eigenlijk van hem af wilden.
  donderdag 18 september 2014 @ 19:46:02 #157
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_144668188
quote:
10s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:44 schreef erik013 het volgende:

[..]

Wat deze soap compleet zou maken, is dat assistent-trainer Van Basten tijdelijk de zaken als hoofdtrainer zou waarnemen :')
Of dat ze gewoon Michael Buskermolen aanstellen, puur om de clubcultuur te bewaren :')
pi_144668259
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:46 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Of dat ze gewoon Michael Buskermolen aanstellen, puur om de clubcultuur te bewaren :')
José Fortes Rodriguez loopt er ook nog rond.
pi_144668307
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:46 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Of dat ze gewoon Michael Buskermolen aanstellen, puur om de clubcultuur te bewaren :')
_O-

Haal dan direct Dirk Scheringa terug ;)
  donderdag 18 september 2014 @ 19:52:59 #160
406245 Ivy_Mike
Zo'n grote paddowolk BAM
pi_144668525
Dit krijg je nou, kapitein Gerbrands weg...en nu is er alleen maar gesodemieter met het bestuur en de trainers.
Robert Eenhoorn,als je op 1 okt. komt, haal de honkbalknuppel maar uit je achterbak en maak er schoon schip van, van dit zooitje ongeregeld. Derksen & co. en Arno Vermeulen smullen van deze soap :')
'It's a boy'
  donderdag 18 september 2014 @ 19:55:14 #161
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_144668612
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:48 schreef erik013 het volgende:

[..]

_O-

Haal dan direct Dirk Scheringa terug ;)
Ik zit even te kijken, maar bij jong AZ ook mooie cult: Landzaat en Robbemond.
pi_144669012
Ik denk dat ze Pastoor sowieso niet als hoofdtrainer wilden en een reden zochten om hem te kunnen lozen
pi_144674941
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:55 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik zit even te kijken, maar bij jong AZ ook mooie cult: Landzaat en Robbemond.
Ex-topvoetballers met internationale ervaring in dienst nemen bij de club (Landzaat) is dan wel weer een goed iets natuurlijk.
pi_144675046
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 20:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik denk dat ze Pastoor sowieso niet als hoofdtrainer wilden en een reden zochten om hem te kunnen lozen
Dat vermoeden deel ik met je.

Ik hoor nu overigens weer een heel ander verhaal? Ze boden hem maar een contract van 9 maanden aan, en dat wou ie niet? Beetje slap van Pastoor als dat zo is. Zelfs Advocaat, Koeman en Rutten kregen in eerste instantie een contract voor 1 jaar, om daarna verder te kijken of er langer verder met elkaar gegaan werd.
pi_144683245
MikeVerweij twitterde op vrijdag 19-09-2014 om 07:09:01 #AZ voerde gister - enkele uren na de breuk met Alex Pastoor - al een lang gesprek met nr 1 kandidaat John van den Brom. Zie #Telegraaf reageer retweet
pi_144701237
Vanavond zit Stewart bij VI om zijn verhaal te doen.
  vrijdag 19 september 2014 @ 20:18:10 #167
406245 Ivy_Mike
Zo'n grote paddowolk BAM
pi_144704309
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Vanavond zit Stewart bij VI om zijn verhaal te doen.
Stewart heeft wel heel veel uit te leggen aan de AZ supporters }:|
'It's a boy'
pi_144709299
Wat een ellende. Wat zat die Stewart te draaien, keek vaak naar beneden op cruciale momenten. Dan vertel je niet helemaal de waarheid.

De warme, familiaire band binnen AZ die Scheringa heeft gecreeerd, is niet meer. Het is een wespennest. Stewart stuurt een trainer weg die nummer 3 staat, en aan het eind van de rit geen Europees voetbal onder leiding van een peperdure trainer.

Voor het eerst in de 22 jaar waarin ik AZ een warm hart toedraag betrap ik mezelf erop dat ik AZ geen sympathieke club vind. Onder Stewart is AZ een wespennest.

Het AZ hart bloedt.
pi_144710418
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:59 schreef Toefjes het volgende:
Wat een ellende. Wat zat die Stewart te draaien, keek vaak naar beneden op cruciale momenten. Dan vertel je niet helemaal de waarheid.

De warme, familiaire band binnen AZ die Scheringa heeft gecreeerd, is niet meer. Het is een wespennest. Stewart stuurt een trainer weg die nummer 3 staat, en aan het eind van de rit geen Europees voetbal onder leiding van een peperdure trainer.

Stewart wil niet de ware reden onthullen waarom Verbeek is ontslagen, maar het is toch heel goed mogelijk dat Verbeek, gezien zijn karakter, zich in zijn AZ-periode bij erg veel mensen niet erg populair heeft gemaakt. Denk dat de reden voor het ontslag dezelfde is als destijds bij Feyenoord, alleen heeft hij het bij AZ iets langer volgehouden.
  zondag 21 september 2014 @ 16:24:44 #170
406245 Ivy_Mike
Zo'n grote paddowolk BAM
pi_144757107
1-0 AZ *O*
Doelpunt van Henriksen :)
'It's a boy'
pi_144760732
De wisselvalligheid van AZ is al 2 jaar lang om gek van te worden....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_144789047
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:59 schreef Toefjes het volgende:
Wat een ellende. Wat zat die Stewart te draaien, keek vaak naar beneden op cruciale momenten. Dan vertel je niet helemaal de waarheid.

De warme, familiaire band binnen AZ die Scheringa heeft gecreeerd, is niet meer. Het is een wespennest. Stewart stuurt een trainer weg die nummer 3 staat, en aan het eind van de rit geen Europees voetbal onder leiding van een peperdure trainer.

Voor het eerst in de 22 jaar waarin ik AZ een warm hart toedraag betrap ik mezelf erop dat ik AZ geen sympathieke club vind. Onder Stewart is AZ een wespennest.

Het AZ hart bloedt.
Het verhaal van Stewart stinkt. Zogenaamd zou de integriteit van Pastoor ter discussie staan, er vervolgens toch onderhandeld worden over een contract als hoofdtrainer? Dat klopt al niet natuurlijk!

Zijn aanstelling werd vervolgens al bekend gemaakt voordat er een akkoord waas en ik heb ook niet de indruk dat ze er bijna uit waren. Wat een amateurisme!

Vervolgens zegt Pastoor nee omdat hij geen vertrouwen voelt vanwege de contractduur. Stewart staat in zijn hemd en probeert zijn straatje schoon te vegen door Pastoor zwart te maken. Hij gaat dan ineens weer te beginnen over die 'integriteitskwestie'. Dat zou dan gaan over het lekken, waarvan inmiddels duidelijk is dat het niet door Pastoor is gebeurt. En deze hele kwestie was blijkbaar geen obstakel om PAstoor aan te stellen als hoofdtrainer. Pas op het moment dat PAstoor nee zegt tegen het aanbod beginnen ze daar weer over.

Stewart vecht dit uit in de media, inclusief de blijkbaar onterechte (en vrij ernstige) beschuldiging over het lekken en een volledige karaktermoord. Live op tv met details komen over salarisvoorstellen etc. is ook volstrekt onacceptabel. Hij probeert gewoon over de rug va Pastoor zijn eigen positie te redden, het is een misselijkmakende soap.

Bovendien is het een enorme faal om te denken dat je Pastoor zomaar kunt wegsturen terwijl hij nog een contract heeft tot de zomer van 2016. Hoe kan iemand technisch directeur zijn en zo'n fout begaan? Dat zou al reden genoeg moeten zijn om iemand direct op non-actief te stellen, wat een prutser! Ik geef je op een briefje dat Pastoor zijn volledige originele salaris tot dat momenet gewoon gaat meekrijgen. De financiële schade voor AZ is maar een paar ton, en die staat in geen verhouding tot de imagoschade. Het is een enorme bende.

Stewart heeft nog wel het geluk dat de holmaat van Van Basten werkeloos is, want anders vraag ik me af welke trainer zo gek is om momenteel bij AZ te gaan werken.

De positie van Stewart lijkt me sowieso onhoudbaar. Die man is totaal niet meer serieus te nemen. Het is te hopen voor Alex Pastoor dat dit hele gebeuren niet al te erg en al te lang aan hem blijft plakken, Je kunt wel zeggen, accepteer dat contract voor 9 maanden, maar hij zag de bui al hangen natuurlijk. Ik geef hem groot gelijk dat hij zich daar niet voor leent! "Als je geen vertrouwen in mij hebt, zoek dan maar iemand anders". Hoe dat een legitieme reden kan zijn voor ontslag op staande voet ontgaat mij volledig, daar lijken ze gewoon niet over nagedacht te hebben en nu proberen ze maar karaktermoord te plegen. Het is niet de schuld van Pastoor dat AZ ineens drie assistenten heeft, moet hij maar opkrassen omdat MArco van Basten zijn plek inpikt? Ze hadden maar gewoon een nette oplossing moeten zoeken, dat wil zeggen of PAstoor het volledige vertrouwen geven, of met 3 assistenten doorgaan (en een nieuwe trainert), of Van BAsten als adviseur laten aanblijven ofzo, of één van de drie een zak geld mee geven en netjes door de voordeur naar buiten laten lopen (Van Basten lijkt me dan de enige optie voor een vertrek). Dit lijkt werkelijk helemaal nergens op zo! Je kunt desnoods Haar tot het einde van het seizoen als hoofdcoach aanwijzen met PAstoor en Van BAsten als assistenten, en dan kun je in de tussentijd een structurele oplossing uitwerken.

Als ik supporter van AZ was zou ik me echt kapot schamen voor dit circus. Zeer onprofessioneel en bovendien erg onsympathiek. Ik hoop voor jullie dat de soap snel afgelopen is, maar ik heb sterk de indruk dat de beerput nog niet helemaal open is. Sterker nog, hier gaan we over een paar jaar nog smeuïge info over teruglezen vermoed ik zo. :P

[ Bericht 3% gewijzigd door heiden6 op 22-09-2014 15:01:10 ]
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 23 september 2014 @ 09:54:27 #173
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_144830285
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 14:54 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het verhaal van Stewart stinkt. Zogenaamd zou de integriteit van Pastoor ter discussie staan, er vervolgens toch onderhandeld worden over een contract als hoofdtrainer? Dat klopt al niet natuurlijk!

Zijn aanstelling werd vervolgens al bekend gemaakt voordat er een akkoord waas en ik heb ook niet de indruk dat ze er bijna uit waren. Wat een amateurisme!

Vervolgens zegt Pastoor nee omdat hij geen vertrouwen voelt vanwege de contractduur. Stewart staat in zijn hemd en probeert zijn straatje schoon te vegen door Pastoor zwart te maken. Hij gaat dan ineens weer te beginnen over die 'integriteitskwestie'. Dat zou dan gaan over het lekken, waarvan inmiddels duidelijk is dat het niet door Pastoor is gebeurt. En deze hele kwestie was blijkbaar geen obstakel om PAstoor aan te stellen als hoofdtrainer. Pas op het moment dat PAstoor nee zegt tegen het aanbod beginnen ze daar weer over.

Stewart vecht dit uit in de media, inclusief de blijkbaar onterechte (en vrij ernstige) beschuldiging over het lekken en een volledige karaktermoord. Live op tv met details komen over salarisvoorstellen etc. is ook volstrekt onacceptabel. Hij probeert gewoon over de rug va Pastoor zijn eigen positie te redden, het is een misselijkmakende soap.

Bovendien is het een enorme faal om te denken dat je Pastoor zomaar kunt wegsturen terwijl hij nog een contract heeft tot de zomer van 2016. Hoe kan iemand technisch directeur zijn en zo'n fout begaan? Dat zou al reden genoeg moeten zijn om iemand direct op non-actief te stellen, wat een prutser! Ik geef je op een briefje dat Pastoor zijn volledige originele salaris tot dat momenet gewoon gaat meekrijgen. De financiële schade voor AZ is maar een paar ton, en die staat in geen verhouding tot de imagoschade. Het is een enorme bende.

Stewart heeft nog wel het geluk dat de holmaat van Van Basten werkeloos is, want anders vraag ik me af welke trainer zo gek is om momenteel bij AZ te gaan werken.

De positie van Stewart lijkt me sowieso onhoudbaar. Die man is totaal niet meer serieus te nemen. Het is te hopen voor Alex Pastoor dat dit hele gebeuren niet al te erg en al te lang aan hem blijft plakken, Je kunt wel zeggen, accepteer dat contract voor 9 maanden, maar hij zag de bui al hangen natuurlijk. Ik geef hem groot gelijk dat hij zich daar niet voor leent! "Als je geen vertrouwen in mij hebt, zoek dan maar iemand anders". Hoe dat een legitieme reden kan zijn voor ontslag op staande voet ontgaat mij volledig, daar lijken ze gewoon niet over nagedacht te hebben en nu proberen ze maar karaktermoord te plegen. Het is niet de schuld van Pastoor dat AZ ineens drie assistenten heeft, moet hij maar opkrassen omdat MArco van Basten zijn plek inpikt? Ze hadden maar gewoon een nette oplossing moeten zoeken, dat wil zeggen of PAstoor het volledige vertrouwen geven, of met 3 assistenten doorgaan (en een nieuwe trainert), of Van BAsten als adviseur laten aanblijven ofzo, of één van de drie een zak geld mee geven en netjes door de voordeur naar buiten laten lopen (Van Basten lijkt me dan de enige optie voor een vertrek). Dit lijkt werkelijk helemaal nergens op zo! Je kunt desnoods Haar tot het einde van het seizoen als hoofdcoach aanwijzen met PAstoor en Van BAsten als assistenten, en dan kun je in de tussentijd een structurele oplossing uitwerken.

Als ik supporter van AZ was zou ik me echt kapot schamen voor dit circus. Zeer onprofessioneel en bovendien erg onsympathiek. Ik hoop voor jullie dat de soap snel afgelopen is, maar ik heb sterk de indruk dat de beerput nog niet helemaal open is. Sterker nog, hier gaan we over een paar jaar nog smeuïge info over teruglezen vermoed ik zo. :P
De ellende is tevens dat je ook tweespalt krijgt bij bijvoorbeeld supporters. Een groep gelooft het verhaal van Stewart, de andere groep kotst Stewart helemaal uit. Het zelfde geldt voor Pastoor uiteraard.

Ik heb Stewart nog niet op goede acties voor AZ kunnen betrappen, behoudens het aantrekken van Gudelj.

Maar goed, ik lees dat morgen Van de Brom bij AZ zou beginnen. Ik laat mijn persoonlijke mening maar buiten beschouwing, ik hoop maar dat het de juiste keuze is voor AZ.
pi_144830327
Als we morgen de beker maar overleven :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')