abonnement Unibet Coolblue
pi_140051004
Ow s_e, heb je mn uitgebreide post over domheid en naiviteit hierboven nog gelezen? :)
Ik heb er best wel wat tijd in gestoken om die te schrijven dus zou wel fijn zijn als je die op zn minst gelezen hebt :P (maar een reactie zou ook fijn zijn)
pi_140051075
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 12:45 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ahh very good :D Dacht al dat het een topic van jou was..ergens ver achter in mn brein :P
Yisssch :) Snel ff zo'n test doen.

quote:
En welke van de 4 oosteuropeese hoofdsteden denk je dat je gaat pakken? :P
Als we de mogelijkheden van oost-europa er bij pakken zijn er nog genoeg andere mogelijkheden (voor grote Amerikaanse banken). Echt, als je nergens aan vast zit (qua familie, vrienden) en je wil werk, kun je zo naar Krakow, Budapest of 1 van die andere louche steden. Je verdient relatief gezien in Poolse of Hongaarse termen rete veel. Je kunt er leven als een koning. Dames, groot huis, you name it.

Maar daar gaan we dus mooi niet naar toe :')!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_140051083
quote:
5s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 12:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ow s_e, heb je mn uitgebreide post over domheid en naiviteit hierboven nog gelezen? :)
Ik heb er best wel wat tijd in gestoken om die te schrijven dus zou wel fijn zijn als je die op zn minst gelezen hebt :P (maar een reactie zou ook fijn zijn)
Ga ik nu ff doen :) Ik had hem wel gelezen overigens :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 12:51:08 #129
399061 kuolema
vermaledijd
pi_140051089
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 12:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zo voelde ik me ook elke keer nadat ik met mn studie moest stoppen omdat het simpelweg geen zin meer had om door te gaan.
Mijn tip: gebruik die tijd om aan jezelf te werken en je eigen spoken te confrontreren, want ook dat is heel nuttig :)
Ja dat is ook zeker de bedoeling. Scheelt ook wel dat ik nu niet helemaal niets heb, maar nog 2 hele dagen therapie per week.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 12:45 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Toch alleen maar de logische keuze? Het was inevitable? Dan kan het maar beter nu gebeuren dan 3 maand later want anders liggen er weer 3 maanden door de plee.
Ja, het is rationeel en financieel gezien de beste keuze. Maar het maakt me wel verdrietig.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 12:43 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Yisssssch.

Die haalde ik hier vandaan!
http://similarminds.com/personality_tests.html#.U3c89PmSx1Y

Ik gebruik de meeste van deze tests ook voor mijn therapie. Om de week sommige van die tests gemaakt om te kijken hoe ik over tijd ontwikkel.

Ik heb overigens op dit moment 4 offers op de tafel liggen. Ik kan nog alle kanten op :').
Die ene waar Gray het over had, daar had ik de uitslag nog van, had ik opgeslagen. Ik had ISTJ (4 maanden geleden) en hem gister weer gemaakt en toen had ik INTJ.

En die personality disorder test, waar je ooit een topic over hebt geopend geloof ik. Ik heb hem best vaak gemaakt om te kijken of mijn uitslag verandert, die was best stabiel, maar nu een paar maanden geleden of zo hebben ze de hele test veranderd, andere vraagstelling, en nu scoor ik consequent veel hoger op de meeste onderdelen en heel anders.

Overigens niet echt ontopic :P

[ Bericht 14% gewijzigd door kuolema op 17-05-2014 12:59:10 ]
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_140051408
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 12:50 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Yisssch :) Snel ff zo'n test doen.
Net gedaan :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 12:50 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]

Als we de mogelijkheden van oost-europa er bij pakken zijn er nog genoeg andere mogelijkheden (voor grote Amerikaanse banken). Echt, als je nergens aan vast zit (qua familie, vrienden) en je wil werk, kun je zo naar Krakow, Budapest of 1 van die andere louche steden. Je verdient relatief gezien in Poolse of Hongaarse termen rete veel. Je kunt er leven als een koning. Dames, groot huis, you name it.

Maar daar gaan we dus mooi niet naar toe :')!
Ja ik weet 't _O- 't was dan ook een grapje :P
pi_140051526
Your type is: ISTP (maar de resultaten lagen wel dicht bij elkaar)
Ik heb overigens deze test gedaan (die met 108 vragen aan de rechterkant van de pagina die...overigens maar 102 vragen heeft ofzo :P)
pi_140051572
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 12:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat jij beschrijft als dom & naief, beschrijf ik met "Oostindisch dom", oftewel mensen die, wanneer het overduidelijk is dat ze op een discussiepunt compleet weggevaagd zijn, gewoon doen of hun neus bloedt en alsnog hun eigen weg blijven volgen, tegen beter weten in.
Oostindisch dom. Goed punt. Maar ik blijf een hekel hebben aan deze mensen :) De stap naar deze mensen dom en koppig en naief noemen is klein (en misschien niet de goede). Oostindisch doof is misschien wel beter.

quote:
Dat heeft in zoverre met domheid te maken dat het een heel simpele manier is om alsnog "gelijk" te krijgen en is in zoverre "slim" dat ze met minimale inzet, toch nog -hun- visie kunnen doordrijven ipv de visie van een iemand die het blijkbaar beter weet.
Helaas in de financiele wereld kom je met deze starrigheid niet verder. Je poot stijf houden. Echt, dan heb je aan mij een verkeerde en buldert het in de vergader kamer. Al moet ik wel zeggen, als het kan doe ik niet aan vergaderingen. Ik krijg 'jeuk' van managers. Oeverloos lullen omdat .. well, omdat ze manager zijn en ze zich zo ten levende houden binnen het bedrijf.

quote:
Edit: Ik denk dat het jou frustreert omdat je er geen antwoord op hebt, ook al weet je dat je gelijk hebt. Nu weet je (tenminste als mijn post klopt) waar je de oplossing moet zoeken :P
Het frustreert me gewoon omdat ik er slecht tegen kan dat wanneer ik aan het werk ben, ik soms eerst uren moet wachten tot we ergens verder kunnen, we 3 uur gaan vergaderen en na 3 uur nog geen sikkepit zijn opgeschoten. Mensen die de poot stijf blijven houden, niet tegen kritiek kunnen, denken dat ze god zijn, etc.

Je hoort tijdens dat soort managers meetings ook altijd van die zinlose kreten waar je geen reet aan hebt. Het zegt niks, het heeft geen bedoeling, je hebt er niks aan. Terwijl zo'n lul de behanger wel 3 keer het salaris van zo'n figuur op de vloer mee strijkt. En die werkt wel hard.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_140052093
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 13:12 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Oostindisch dom. Goed punt. Maar ik blijf een hekel hebben aan deze mensen :) De stap naar deze mensen dom en koppig en naief noemen is klein (en misschien niet de goede). Oostindisch doof is misschien wel beter.

[..]

Helaas in de financiele wereld kom je met deze starrigheid niet verder. Je poot stijf houden. Echt, dan heb je aan mij een verkeerde en buldert het in de vergader kamer. Al moet ik wel zeggen, als het kan doe ik niet aan vergaderingen. Ik krijg 'jeuk' van managers. Oeverloos lullen omdat .. well, omdat ze manager zijn en ze zich zo ten levende houden binnen het bedrijf.

[..]

Het frustreert me gewoon omdat ik er slecht tegen kan dat wanneer ik aan het werk ben, ik soms eerst uren moet wachten tot we ergens verder kunnen, we 3 uur gaan vergaderen en na 3 uur nog geen sikkepit zijn opgeschoten. Mensen die de poot stijf blijven houden, niet tegen kritiek kunnen, denken dat ze god zijn, etc.

Je hoort tijdens dat soort managers meetings ook altijd van die zinlose kreten waar je geen reet aan hebt. Het zegt niks, het heeft geen bedoeling, je hebt er niks aan. Terwijl zo'n lul de behanger wel 3 keer het salaris van zo'n figuur op de vloer mee strijkt. En die werkt wel hard.
Weet je dat ik de kriebels krijg van zo'n post? En dat ik het idee heb dat juist jij dan heel halsstarrig vasthoudt aan jouw idee/manier omdat die voor jou goed werkt. En wat voor jouw werkt, werkt niet altijd voor een ander, maar dat je daar dan geen rekening mee wil/kan houden. En dat je dan eigenlijk net zo 'dom en naïef' bent als de mensen die je zo bestempeld.

Correct me if i'm wrong, maar zo komt het nu op mij over.
pi_140052140
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 12:39 schreef kuolema het volgende:
Ik heb me zojuist (tijdelijk) uitgeschreven voor mijn studie. Hoewel dat niets verandert, voelt het nu echt- dat ik keihard faal. Ik voel me waardeloos ;(
Het zal (op dit moment) niets helpen, maar ik vind het juist dat je absoluut niet faalt. Je neemt de tijd om aan jezelf te werken/te denken. Zet jezelf voorop...en daar is ook lef voor nodig. Hoe vaak gaan mensen juist wel niet door terwijl ze iets niet leuk vinden of het op dat moment niet lukt en verpesten op die manier zichzelf...
  zaterdag 17 mei 2014 @ 13:48:34 #135
399061 kuolema
vermaledijd
pi_140052274
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 13:40 schreef kvd het volgende:

[..]

Het zal (op dit moment) niets helpen, maar ik vind het juist dat je absoluut niet faalt. Je neemt de tijd om aan jezelf te werken/te denken. Zet jezelf voorop...en daar is ook lef voor nodig. Hoe vaak gaan mensen juist wel niet door terwijl ze iets niet leuk vinden of het op dat moment niet lukt en verpesten op die manier zichzelf...
Ik doe het omdat het anders zonde is van mijn studiefinanciering. Ik ben al een heel studiejaar bezig met voor mezelf bevestigen dat ik niets kan door alles te verkloten maar het toch te blijven proberen.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_140053515
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 13:38 schreef kvd het volgende:

[..]

Weet je dat ik de kriebels krijg van zo'n post? En dat ik het idee heb dat juist jij dan heel halsstarrig vasthoudt aan jouw idee/manier omdat die voor jou goed werkt. En wat voor jouw werkt, werkt niet altijd voor een ander, maar dat je daar dan geen rekening mee wil/kan houden. En dat je dan eigenlijk net zo 'dom en naïef' bent als de mensen die je zo bestempeld.

Correct me if i'm wrong, maar zo komt het nu op mij over.
Ik denk dat dit enorm sector gebonden is. Al snap ik je reactie wel hoor.

Insert de Zorg, de overheid, school of wat dan ook, en dan kan het wel.... Want dan is namelijk emotionele input belangrijk. In de (wiskundige) financiele sector is er niet een; "misschien is dit ook goed, of misschien is dit ook goed". Het is of goed, of niet goed.

Voorbeeld (ik probeer het zo simpel mogelijk te houden)? Stel je zit in een meeting waar je een klant advies moet geven omtrent 2 mogelijke overname kandidaten. Overname betreft ong. 75 miljoen euro.

De ene overname kandidaat heeft sterke cijfers (weinig debt, goede EBITDA etc), de andere heeft ontzettende hoge schuld en geen centjes op de bank. Maar de overname kandidaat met slechte cijfers heeft een ontzettend goed babbeltje over de 'mogelijke winsten' in de toekomst. De ander heeft dat niet.

Welke richting zal zo'n gesprek gaan? Een junior die blijft kletsen tegen zijn partner dat hij dat 'idee' van dat andere bedrijf, daar wel veel interessante mogelijkheden uit ziet komen? Zo'n gesprek eindigt altijd in 1 richting. Zoveel mogelijk winst voor de klant en je baas. Alles moet quantifiable zijn. En tijdens zo'n vergadering worden dit soort dingen vaak afgekapt. Waarom? Tijd is geld.

En in plaats van een overname, gooi daar een discussie in over hoeveel ziekenhuisbedden er moeten zijn in een ziekenhuis en alle argumenten worden gehoord. Want nu is de input van anderen wel belangrijk! Dit gaat om de comfort van het ziekenhuis (die willen een goede reputatie) en clienten (de ziekenhuis patienten). Nu is het logisch dat er naar elk argument (gewikt en gewogen) wordt geluisterd.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_140053979
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 13:38 schreef kvd het volgende:

[..]

Weet je dat ik de kriebels krijg van zo'n post? En dat ik het idee heb dat juist jij dan heel halsstarrig vasthoudt aan jouw idee/manier omdat die voor jou goed werkt.
Bijna iedereen die me overigens niet kent denkt net zo ;) :P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_140054489
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 13:12 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Oostindisch dom. Goed punt. Maar ik blijf een hekel hebben aan deze mensen :) De stap naar deze mensen dom en koppig en naief noemen is klein (en misschien niet de goede). Oostindisch doof is misschien wel beter.

[..]

Helaas in de financiele wereld kom je met deze starrigheid niet verder. Je poot stijf houden. Echt, dan heb je aan mij een verkeerde en buldert het in de vergader kamer. Al moet ik wel zeggen, als het kan doe ik niet aan vergaderingen. Ik krijg 'jeuk' van managers. Oeverloos lullen omdat .. well, omdat ze manager zijn en ze zich zo ten levende houden binnen het bedrijf.

[..]

Het frustreert me gewoon omdat ik er slecht tegen kan dat wanneer ik aan het werk ben, ik soms eerst uren moet wachten tot we ergens verder kunnen, we 3 uur gaan vergaderen en na 3 uur nog geen sikkepit zijn opgeschoten. Mensen die de poot stijf blijven houden, niet tegen kritiek kunnen, denken dat ze god zijn, etc.

Je hoort tijdens dat soort managers meetings ook altijd van die zinlose kreten waar je geen reet aan hebt. Het zegt niks, het heeft geen bedoeling, je hebt er niks aan. Terwijl zo'n lul de behanger wel 3 keer het salaris van zo'n figuur op de vloer mee strijkt. En die werkt wel hard.
Maar als je in de financiele wereld niet verder komt op die manier, waarom doen zoveel mensen dat dan? En wat zijn de gevolgen daarvan?

Denken dat ze god zijn? Waarin uit zich dat? Als je buiten jullie werk met elkaar omgaat, waarin uit zich dat "denken dat ze god zijn" verder nog in? Uit zich dat in bepaalde gedragingen?
  zaterdag 17 mei 2014 @ 15:35:18 #139
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_140054600
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 07:58 schreef zomertje het volgende:

[..]

Bij mij was het zo dat ik tegen zoveel dingen aan liep dat ik daar depressief van werd. De andere problemen (stress/angsten) veroorzaakte de depressie.
Herkenbaar! Goed omschreven.

Dat is misschien ook wel de reden dat ik niet zo goed met anti-depressiva durf te stoppen: meestal komen er weer zoveel problemen opzetten in de vorm van stress en angst die totaal niet te handelen zijn dat je gelijk weer in een depressie duikt. (en dan de ontwenningsverschijnselen nog niet eens meegerekend)
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_140056542
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 15:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar als je in de financiele wereld niet verder komt op die manier, waarom doen zoveel mensen dat dan? En wat zijn de gevolgen daarvan?
Waarom mensen dat in de financiele wereld dat doen is me een raadsel. De gevolgen zijn simpel, je wordt afgerekend op je resultaat. Niet goed? Is de deur!

quote:
Denken dat ze god zijn? Waarin uit zich dat? Als je buiten jullie werk met elkaar omgaat, waarin uit zich dat "denken dat ze god zijn" verder nog in? Uit zich dat in bepaalde gedragingen?
Op het moment van kritiek kijken ze je "O_o" aan. Veel van dit soort managers zijn onbekend met kritiek en staan dan vaak met de bek vol tanden of gaan van zich afbijten als je je bek gaat open trekken. Hoe uit zich dat? Jou kutwerk geven .. of een grote mond tijdens een vergadering waar hij je onderuit haalt ..

Buitenom het werk uit zich dat met name op feestjes. Afkeurend reageren wanneer je slechts maar 1 keer per jaar op wintersport gaat. Of waarom je bijv. het goedkoopste hotel pakt ipv het duurste. Het niet inzien dat ze ook fouten kunnen maken.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 17:09:11 #141
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140056780
Kuo: ik vind het knap van je om je studie even on hold te zetten. Ik begrijp wel je gevoel van falen maar zoals je zelf ook zegt, je geeft jezelf hiermee de kans om het later goed te doen zonder stufi problemen. Echt heel moedig *O*

Wbt AD: ik stop er niet meer mee voorlopig. Heb ook citalopram maar gelukkig werkt dat bij mij wel. Het zou nog beter werken als ik een hogere dosis slik maar dan heb ik teveel last.
Beginnen was ff doorbijten maar mijn geluk is dat ze bij mij enorm snel al gaan werken, na een week of 3 ongeveer. En ik heb alleen last va het beginnen ermee. Niet bij ophogen van de dosering. En ook last bij stoppen. Dat was een crime. Maar voorlopig niet meer van toepassing ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 17 mei 2014 @ 18:06:59 #142
399061 kuolema
vermaledijd
pi_140058564
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 17:09 schreef Murmeli het volgende:
Kuo: ik vind het knap van je om je studie even on hold te zetten. Ik begrijp wel je gevoel van falen maar zoals je zelf ook zegt, je geeft jezelf hiermee de kans om het later goed te doen zonder stufi problemen. Echt heel moedig *O*
Dank je :)

[ Bericht 35% gewijzigd door kuolema op 17-05-2014 18:20:42 ]
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_140059597
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 12:39 schreef kuolema het volgende:
Ik heb me zojuist (tijdelijk) uitgeschreven voor mijn studie. Hoewel dat niets verandert, voelt het nu echt- dat ik keihard faal. Ik voel me waardeloos ;(
Nergens voor nodig. Soms is het nodig om jezelf te bestuderen en al het andere even te laten voor wat het is.

Zelf ben ik ook gestopt enkele jaren terug, omdat niet alleen m'n studie uitzichtloos leek, maar voornamelijk omdat mijn leven dat ook leek. Had ik niet gestopt, dan was ik misschien nu nog bezig, of was ik later gestopt en dan voorgoed. Nu ben ik bezig om volgend jaar het af te maken, waarmee ik laat ben afgestudeerd in m'n leven, maar dan wel zowel een diploma als mijn leven in handen heb.

En dat laatste is het allerbelangrijkste.
pi_140059660
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 12:39 schreef kuolema het volgende:
Ik heb me zojuist (tijdelijk) uitgeschreven voor mijn studie. Hoewel dat niets verandert, voelt het nu echt- dat ik keihard faal. Ik voel me waardeloos ;(
Ik vind het echt heel verstandig en slim dat je dit gedaan hebt. Want als je t niet haalt en toch je jaren stufi verkloot ben je nog verder van huis. En wat heb je aan een studie als je straks te overspannen bent om te werken? Eerst de boel op de rails, dan de rest (vind ik dan) En nu niet wil niet zeggen dat t over een jaar misschien wel heel goed met je kan gaan.

Ik heb vandaag meegedaan aan een cultureel evenement en daar op een stukje marktkraam mn eigen crea spulletjes verkocht :) Ging helemaal niet zo slecht.
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 19:41:51 #145
47102 Elvi
miemkwien
pi_140062505
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 12:39 schreef kuolema het volgende:
Ik heb me zojuist (tijdelijk) uitgeschreven voor mijn studie. Hoewel dat niets verandert, voelt het nu echt- dat ik keihard faal. Ik voel me waardeloos ;(
Het voelt nu klote, maar ik denk wel dat je een goede keuze hebt gemaakt :)

Waarom zoek je geen vrijwilligerswerk op voor 1 of 2 dagen in de week? Beetje ervaring opdoen, een goed gevoel krijgen, bezig zijn. (sorry ik ben echt fan van vrijwilligerswerk :@ )
  zaterdag 17 mei 2014 @ 19:42:16 #146
47102 Elvi
miemkwien
pi_140062523
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:35 schreef zomertje het volgende:

Ik heb vandaag meegedaan aan een cultureel evenement en daar op een stukje marktkraam mn eigen crea spulletjes verkocht :) Ging helemaal niet zo slecht.
Waren dat toevallig de Hofstedendagen in Gouda? :P
  zaterdag 17 mei 2014 @ 19:46:01 #147
47102 Elvi
miemkwien
pi_140062706
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 14:44 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik denk dat dit enorm sector gebonden is. Al snap ik je reactie wel hoor.

Insert de Zorg, de overheid, school of wat dan ook, en dan kan het wel.... Want dan is namelijk emotionele input belangrijk. In de (wiskundige) financiele sector is er niet een; "misschien is dit ook goed, of misschien is dit ook goed". Het is of goed, of niet goed.

Ik word er in de culturele/sociale/kunst sector ook kriegel van hoor :') Niks komt van de grond, het blijft bij brainstormen en 'ja maar dat hebben we geprobeerd 6 jaar terug en dat werd niks' of 'ik weet niet of het werkt'. Mijn god begin gewoon en ga ervoor :') Dat constante overleggen in werkgroepen, platforms, denktanks of brainstorms: mijn ding is het niet.
pi_140063299
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 19:46 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik word er in de culturele/sociale/kunst sector ook kriegel van hoor :') Niks komt van de grond, het blijft bij brainstormen en 'ja maar dat hebben we geprobeerd 6 jaar terug en dat werd niks' of 'ik weet niet of het werkt'. Mijn god begin gewoon en ga ervoor :') Dat constante overleggen in werkgroepen, platforms, denktanks of brainstorms: mijn ding is het niet.
Oe! :D Bazin! _O_ Jij denkt er ook zo over.

Ik dacht dat het er bij die sectoren een beetje bijhoren. We zijn vriendjes, we geven om elkaar etc. In de financiele sector is dat natuurlijk niet zo.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_140063680
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 19:42 schreef Elvi het volgende:

[..]

Waren dat toevallig de Hofstedendagen in Gouda? :P
Ja :) Hoe weet je dat?
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 20:05:48 #150
47102 Elvi
miemkwien
pi_140063690
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 19:56 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Oe! :D Bazin! _O_ Jij denkt er ook zo over.

Ik dacht dat het er bij die sectoren een beetje bijhoren. We zijn vriendjes, we geven om elkaar etc. In de financiele sector is dat natuurlijk niet zo.
Ja het 'hoort' erbij maar het is niet ideaal. Ik vind dat (met name culturele) instellingen wat commercieler en zakelijker moeten worden. Ze konden het zich veroorloven om constant maar te lullen en niks te doen want ze kregen toch wel subsidie. Nu is dat minder en 1 voor 1 gaan ze over de kop omdat ze nu geen knopen kunnen doorhakken of kansen durven pakken.

Ik ben nu in gesprek met 2 instellingen om dat eens even op te pakken :P Ik ben van het aanpakken!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')