abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 17 mei 2014 @ 14:19:41 #101
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_140052906
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 14:13 schreef iScrim het volgende:

[..]

Gister 3 keer ranked verloren, omdat er 3 keer iemand afk ging.
Ik zeg de hele tijd stop met flamen of mute elkaar, maar nee... het heeft totaal geen effect.
De ene aap flamed gewoon 10 x zo hard terug dan de andere, waardoor hij maar de game leaved, omdat hij natuurlijk de God van Rechtvaardigheid is. Die games hadden we zo makkelijk kunnen winnen.. ;(
Het is jammer dat ik de chat niet kan kopieren. Gaat echt nergens over, 2 premades flamers. Ben maar afk gaan staan vanaf 10 minuten. Dat was het enigste goede wat er gedaan kon worden xD
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_140053302
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 14:19 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Het is jammer dat ik de chat niet kan kopieren. Gaat echt nergens over, 2 premades flamers. Ben maar afk gaan staan vanaf 10 minuten. Dat was het enigste goede wat er gedaan kon worden xD
mwa in ranked ga ik zelf nooit afk. Wanneer komt nou die new Tribunal!?
  zaterdag 17 mei 2014 @ 16:00:34 #103
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_140055141
+9 lp. Loss prevented :{
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 16:55:51 #104
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_140056418
er zitten echt randdebielen op league, ben first pick en teemo top, gaat onze mid (nog in champ select) vol op mij lopen ragen omdat ik teemo pick, dat ik kanker moet krijgen enzo. waarom? in zijn vorige game feedde een teemo en toen AFK 8)7 8)7 hem hem maar gereport voor offensive language
pi_140056524
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 16:55 schreef lesleyyb het volgende:
er zitten echt randdebielen op league, ben first pick en teemo top, gaat onze mid (nog in champ select) vol op mij lopen ragen omdat ik teemo pick, dat ik kanker moet krijgen enzo. waarom? in zijn vorige game feedde een teemo en toen AFK 8)7 8)7 hem hem maar gereport voor offensive language
Teemo staat nu niet echt bekend als een goede keuze voor first pick. En dat is zacht uitgedrukt. :)
pi_140062283
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 12:24 schreef blow... het volgende:

[..]

note : bij baron moet je nog steeds de groene knockup dingen ontwijken.
Ik denk dat hij die wel wist :P kan geen kwaad natuurlijk om het te zeggen.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 21:35:58 #107
148823 znarch
ondertitel
pi_140068555
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 21:17 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Net alsof het in normals wel normaal is :')

Hopelijk komt de nieuwe tribunal snel online. Dan wordt er heel snel een keiharde schifting gedaan
Wil je niet teleurstellen maar ik gok dat dat gaat tegenvallen.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_140074524
Wie vinden jullie beter ? MF, Caitlynn, Varus of draven?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom? Ik heb een high damage carry, aoe carry, utility carry, long ranged carry maar nog geen burst carry. Wie is beter en waarom?
Because you know i'm all about that ass
pi_140076571
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 23:30 schreef blow... het volgende:
Wie vinden jullie beter ? MF, Caitlynn, Varus of draven?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom? Ik heb een high damage carry, aoe carry, utility carry, long ranged carry maar nog geen burst carry. Wie is beter en waarom?
Caitlyn outranged bijna iedereen, kan je mee chasen en escapen. Je kan heel veilig farmen en heeft een goede ult om vijanden mee te finishen. Langzame DPS dat wel maar heeft wel een goede poke.
pi_140076887
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:21 schreef Hermanna het volgende:

[..]
[
En waarom? Ik heb een high damage carry, aoe carry, utility carry, long ranged carry maar nog geen burst carry. Wie is beter en waarom?
Caitlyn outranged bijna iedereen, kan je mee chasen en escapen. Je kan heel veilig farmen en heeft een goede ult om vijanden mee te finishen. Langzame DPS dat wel maar heeft wel een goede poke.
[/quote]die rangevvan cait is soms klote ja maar dan heb ik liever jinx denk ik. Wel goedectip om eem safe adc te hebben. Denk dat mn veiligste ashe is atm.
Because you know i'm all about that ass
pi_140076892
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 23:30 schreef blow... het volgende:
Wie vinden jullie beter ? MF, Caitlynn, Varus of draven?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom? Ik heb een high damage carry, aoe carry, utility carry, long ranged carry maar nog geen burst carry. Wie is beter en waarom?
Als ik mocht kiezen tussen die 4 voor een burst carry is het wel varus.
🔒
pi_140077375
quote:
7s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:29 schreef Doosopwielen het volgende:

[..]

En waarom? Ik heb een high damage carry, aoe carry, utility carry, long ranged carry maar nog geen burst carry. Wie is beter en waarom?
Als ik mocht kiezen tussen die 4 voor een burst carry is het wel varus.
[/quote]thx. Welke adc is het minst support reliant denk je?

Heb varus net geprobeerd in een custom game en hij voelt zo natuurlijk om te spelen. Orbwalking is best ezt met varus vind ik.

Maareh, mana regen or armour seals?
Ohja. Als je uit elke adc mocht kiezen, wie zou je dan kiezen als een van de besten (lucian staat op 1 denk ik?) _O_

[ Bericht 11% gewijzigd door blow... op 18-05-2014 01:12:24 ]
Because you know i'm all about that ass
  zondag 18 mei 2014 @ 08:48:51 #113
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_140081327
Armor seals. Als je als adc geen Armor hebt ben je out of lane na 3 AA. Als je echt mana hungry bent kan je 2 punten in utility doen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_140081627
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 08:48 schreef pl4kkie het volgende:
Armor seals. Als je als adc geen Armor hebt ben je out of lane na 3 AA. Als je echt mana hungry bent kan je 2 punten in utility doen.
Tegenwoordig zijn health seals ook heel sterk.
Vicariously I live while the whole world dies
  zondag 18 mei 2014 @ 10:05:10 #115
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_140081997
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 09:28 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Tegenwoordig zijn health seals ook heel sterk.
8 hp? Of 1.33 hp/lvl
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_140082087
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 10:05 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

8 hp? Of 1.33 hp/lvl
8 hp of 0.5 procent, op armour based is het 8 hp, op health based (zoals mundo, zac, cho) is het 0.5 procent.
Edit: als je tank speelt, (amumu enzo), hoe word je dan die gast die niemand doodkrijgt? Het lukt mij amper om dat punt te bereiken voordat de enemy damage heeft.

[ Bericht 11% gewijzigd door blow... op 18-05-2014 11:07:47 ]
Because you know i'm all about that ass
pi_140083279
Heb een fantasy leauge gemaakt iemand interesse? http://fantasy.lolesports(...)xNWgS5j0kmNBCUNfzPGr
🔒
pi_140083578
quote:
7s.gif Op zondag 18 mei 2014 11:29 schreef Doosopwielen het volgende:
Heb een fantasy leauge gemaakt iemand interesse? http://fantasy.lolesports(...)xNWgS5j0kmNBCUNfzPGr
ik zal er vanavond is naar kijken ik ben er wel benieuwd naar :)
  zondag 18 mei 2014 @ 13:08:42 #119
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_140085982
League of trolls is weer van start gegaan *O*
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_140087756
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 23:30 schreef blow... het volgende:
Wie vinden jullie beter ? MF, Caitlynn, Varus of draven?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom? Ik heb een high damage carry, aoe carry, utility carry, long ranged carry maar nog geen burst carry. Wie is beter en waarom?
Als je echt een bursty ADC wilt hebben, dan moet je niet naar je lijstje kijken. ADC's zijn over het algemeen al niet al te bursty omdat ze consistent damage doen dmv auto attacks. Wil je wel echt burst hebben wat meer in de richting van een assassin gaat, dan kan je het best naar een champion als Lucian (goed gebruik maken van je passive), Graves en mogelijk zelfs Twitch.

Kijkend naar jouw lijstje valt Caitlyn sowieso af. Cait is een consistente, veilige, poker en zal op die manier dominant kunnen zijn in de lane. Draven en MF zijn early degene met de hoogste damage, dus wil je echt een lane bully hebben dan zijn die 2 wel sterk (en heb ik zelf de voorkeur voor Draven). Varus KAN voor burst zorgen, maar om dit te optimaliseren moet je auto attacks op je tegenstander hebben (de w proc) en dit zal pas op hogere levels op z'n beste niveau zitten..

Welke het beste is van deze 4 valt dan ook niet te zeggen. Het grootste deel is gewoon persoonlijk. Waar voor sommige Caitlyn de beste champ is, is het voor mij bijv. Varus. Het ligt er puur aan hoe je speelt en of je een klik hebt met de champ.

Welke het minst support reliant is, vanuit alle ADC's denk ik toch wel Ezreal. Vanuit jouw lijstje zal het over het algemeen Caitlyn zijn, maar een goed gespeelde Varus kan ook werken.
pi_140088537
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 14:08 schreef DjNivek het volgende:

[..]

En waarom? Ik heb een high damage carry, aoe carry, utility carry, long ranged carry maar nog geen burst carry. Wie is beter en waarom?
Als je echt een bursty ADC wilt hebben, dan moet je niet naar je lijstje kijken. ADC's zijn over het algemeen al niet al te bursty omdat ze consistent damage doen dmv auto attacks. Wil je wel echt burst hebben wat meer in de richting van een assassin gaat, dan kan je het best naar een champion als Lucian (goed gebruik maken van je passive), Graves en mogelijk zelfs Twitch.

Kijkend naar jouw lijstje valt Caitlyn sowieso af. Cait is een consistente, veilige, poker en zal op die manier dominant kunnen zijn in de lane. Draven en MF zijn early degene met de hoogste damage, dus wil je echt een lane bully hebben dan zijn die 2 wel sterk (en heb ik zelf de voorkeur voor Draven). Varus KAN voor burst zorgen, maar om dit te optimaliseren moet je auto attacks op je tegenstander hebben (de w proc) en dit zal pas op hogere levels op z'n beste niveau zitten..

Welke het beste is van deze 4 valt dan ook niet te zeggen. Het grootste deel is gewoon persoonlijk. Waar voor sommige Caitlyn de beste champ is, is het voor mij bijv. Varus. Het ligt er puur aan hoe je speelt en of je een klik hebt met de champ.

Welke het minst support reliant is, vanuit alle ADC's denk ik toch wel Ezreal. Vanuit jouw lijstje zal het over het algemeen Caitlyn zijn, maar een goed gespeelde Varus kan ook werken.
[/quote]bazen post _O_
Ik ben niet goed met ezreal. Ik vind m wel leuk om te spelen maar ik maak niet genoeg gebruik van zn passive. Ik denk dat het ook veel oefenen is maargoed. Ik vind de aa animation van varus echt goed. Hij lijkt een beetje op die van ashe vind ik. Welke adc's hebben dit nog meer? Ik heb lucian niet maar ik ben altijd OOM eb heb geen idee hoe ik dat oplos.
Lane bullies houd ik niet echt van. Ik ben beter in teanfights denk ik, tenzij mn team kut is. De ideale team comp voor mij als adc is denk ik ashe (ik) jungle amumu mid orianna top elke willekeurige tank en support leona.
Because you know i'm all about that ass
pi_140088948
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 14:33 schreef blow... het volgende:
bazen post _O_
Ik ben niet goed met ezreal. Ik vind m wel leuk om te spelen maar ik maak niet genoeg gebruik van zn passive. Ik denk dat het ook veel oefenen is maargoed. Ik vind de aa animation van varus echt goed. Hij lijkt een beetje op die van ashe vind ik. Welke adc's hebben dit nog meer? Ik heb lucian niet maar ik ben altijd OOM eb heb geen idee hoe ik dat oplos.
Lane bullies houd ik niet echt van. Ik ben beter in teanfights denk ik, tenzij mn team kut is. De ideale team comp voor mij als adc is denk ik ashe (ik) jungle amumu mid orianna top elke willekeurige tank en support leona.
Qua autoattacks, ik vond eerder Twitch er wel wat op lijken, maar weet niet hoe het nu na z'n visual rework is. Het OOM probleem; gewoon je skills niet te veel proberen te gebruiken. Probeer meer met je auto attacks te harrassen en niet alleen met je skills.

Als ik zo je 'ideale' team comp zie, dan past Varus ook erg goed erin. Zelfs beter dan Ashe (vind ik zelf). Het is echt een wombo combo waarvan je e en ult perfect gebruik van maken, en zelfs Q gaat dan door meerdere tegenstanders.
pi_140089129
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 14:42 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Qua autoattacks, ik vond eerder Twitch er wel wat op lijken, maar weet niet hoe het nu na z'n visual rework is. Het OOM probleem; gewoon je skills niet te veel proberen te gebruiken. Probeer meer met je auto attacks te harrassen en niet alleen met je skills.

Als ik zo je 'ideale' team comp zie, dan past Varus ook erg goed erin. Zelfs beter dan Ashe (vind ik zelf). Het is echt een wombo combo waarvan je e en ult perfect gebruik van maken, en zelfs Q gaat dan door meerdere tegenstanders.
ah thx. Twitch is te lelijk voor mij :D ik dacht dat lucian echt caster based was, misschien eens 21/6/3 proberen. De team comp is gewpon te easy. Zoveel peel en zoveel AOE dat positioning niet eens key is en dat ik tanks kill in minder dan 3 seconden. :)
Ff hopen dat lucian draaaaaaven en mf een keer f2p worden. :)

Ik had varus eerder moeten proberen deze week dan had ik m vaker kunnen spelen.
Misschien ff wat mana pots kopen enzo.

De grootste hekel heb ik toch wel aan soraka tegen me icm caitlynn. Ze pushen keihard en caitlynn heeft infinite mana voor der q aa e combo en dan kom ik aan met 1 auto attack die natuurlijk direct weer gehealed wordt.

Ohja. Is double pd viable? Heb t gisteren op ashe gehaald omdat ik voelde dat t nodig was.heb laatst zelfs een draven gezien die double ie had.

[ Bericht 4% gewijzigd door blow... op 18-05-2014 15:52:43 ]
Because you know i'm all about that ass
pi_140091747
More questions:
Wanneer haal je sword of the divine? Hoe gebruik je het? Ik kan het zien werken op vayne draven kog maw en tristana. Ohja en zin xhao jungle. Lekker as synergy met je 3e hit heal dingy en elke 60 secs godlike ganks. Krijg je een kill kun je 30 secs later weer.
Because you know i'm all about that ass
  zondag 18 mei 2014 @ 16:35:48 #125
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_140092463
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 10:13 schreef blow... het volgende:

[..]

8 hp of 0.5 procent, op armour based is het 8 hp, op health based (zoals mundo, zac, cho) is het 0.5 procent.
Edit: als je tank speelt, (amumu enzo), hoe word je dan die gast die niemand doodkrijgt? Het lukt mij amper om dat punt te bereiken voordat de enemy damage heeft.
Heb nu voor mn adc and apc pages 24 hp/lvl 18. Moet zeggen vindt dat erg lekker spelen
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')