abonnement Unibet Coolblue
pi_140060362
Eerste TL cursus dag gehad. Prima groepje, 7 man maar waarvan 4 franchise en waar de functies nog niet echt duidelijk zijn (net omgebouwde c1000's)
  zaterdag 17 mei 2014 @ 18:55:00 #252
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_140060412
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 15:40 schreef Iwanius het volgende:

[..]

En dat is?
Wat is wat?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_140060830
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:53 schreef Questionmarks het volgende:
Eerste TL cursus dag gehad. Prima groepje, 7 man maar waarvan 4 franchise en waar de functies nog niet echt duidelijk zijn (net omgebouwde c1000's)
Waar was de cursus? Iemand van ons is vandaag ook geweest.
pi_140061102
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:55 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Wat is wat?
Volgens mij doelde hij op het "doen en laten" van David.
pi_140061348
Weet iemand waar de code staat van het Telegraaf WK-abonnement in de AH bonusfolder van komende week?

Er staat 'vul de code in op www.telegraaf.nl/activeren', maar nergens staat een code :'). Op die site staat 'activeer hier uw WK-abonnement, uw actiecode staat op de flyer' 8)7.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 19:24:16 #256
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_140061577
quote:
5s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 19:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
Weet iemand waar de code staat van het Telegraaf WK-abonnement in de AH bonusfolder van komende week?

Er staat 'vul de code in op www.telegraaf.nl/activeren', maar nergens staat een code :'). Op die site staat 'activeer hier uw WK-abonnement, uw actiecode staat op de flyer' 8)7.
Zoals ik het lees moet je een bal met code kopen. Actie is mij verder onbekend
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_140061743
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 19:24 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Zoals ik het lees moet je een bal met code kopen. Actie is mij verder onbekend
Op de site staat 'uw actiecode staat op de flyer', dan had er wel 'op de bal' gestaan :P.

Dit is de advertentie uit de AH bonusfolder:

  zaterdag 17 mei 2014 @ 19:34:23 #258
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_140062050
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Op de site staat 'uw actiecode staat op de flyer', dan had er wel 'op de bal' gestaan :P.

Dit is de advertentie uit de AH bonusfolder:

[ afbeelding ]
Waarschijnlijk kun je dus volgende week in de (grotere?) Albert Heijns een voucher kopen waar die code op staat.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_140068775
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 19:06 schreef mujentas het volgende:

[..]

Waar was de cursus? Iemand van ons is vandaag ook geweest.
Leeuwarden!
pi_140069554
Ging best goed vandaag hoor.
En die ene collega schijnt een officiele waaeschuwing te hebben gekregen omdat hij niet naar me luistert en niet doorwerkt.
Hij werd in ieder geval op een gegeven moment opeens door de ASM meegenomen naar kantoor waar ze een minuutje of 10 gepraat hebben, en in die tijd kwam mn collega van deli die tegen mij zei dat hij een officiele waarschuwing kreeg...
Ik wist alleen niet dat je daar een officiele waarschuwing voor kon krijgen? En hoe gaat dat eigenlijk in zn werk? Wat gebeurt er dan?
pi_140069754
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 21:56 schreef Broccolitaartje het volgende:
Ging best goed vandaag hoor.
En die ene collega schijnt een officiele waaeschuwing te hebben gekregen omdat hij niet naar me luistert en niet doorwerkt.
Hij werd in ieder geval op een gegeven moment opeens door de ASM meegenomen naar kantoor waar ze een minuutje of 10 gepraat hebben, en in die tijd kwam mn collega van deli die tegen mij zei dat hij een officiele waarschuwing kreeg...
Ik wist alleen niet dat je daar een officiele waarschuwing voor kon krijgen? En hoe gaat dat eigenlijk in zn werk? Wat gebeurt er dan?
Gelijk met een OW gegooid? :') Jullie hadden toch even met ze drieën kunnen praten...?
pi_140070456
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 21:56 schreef Broccolitaartje het volgende:
Ging best goed vandaag hoor.
En die ene collega schijnt een officiele waaeschuwing te hebben gekregen omdat hij niet naar me luistert en niet doorwerkt.
Hij werd in ieder geval op een gegeven moment opeens door de ASM meegenomen naar kantoor waar ze een minuutje of 10 gepraat hebben, en in die tijd kwam mn collega van deli die tegen mij zei dat hij een officiele waarschuwing kreeg...
Ik wist alleen niet dat je daar een officiele waarschuwing voor kon krijgen? En hoe gaat dat eigenlijk in zn werk? Wat gebeurt er dan?
Lijkt me een flauwekulverhaal. Jouw collega kan nooit van te voren weten of diegene een OW krijgt, tenzij ASM of SM. Daarbij is het vreemd dat ze niet zijn verhaal aangehoord hebben.
pi_140070829
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 22:10 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Lijkt me een flauwekulverhaal. Jouw collega kan nooit van te voren weten of diegene een OW krijgt, tenzij ASM of SM. Daarbij is het vreemd dat ze niet zijn verhaal aangehoord hebben.
Dit dus.
Misschien is die deli collega wel gewoon een verhaaltje aan het verzinnen. :')
pi_140072387
Ik vond het zelf dus ook een beetje een eigenaardig verhaal, dus ik heb het even uitgezocht, maar de ASM had dus met die collega van deli gepraat, zodat hij mij op de hoogte kon stellen terwijl de ASM een gesprek had met die jongen. Alleen de collega van deli had het dus een beetje verkeerd begrepen. Die jongen heeft dus nu een laatste gesprek gehad, als hij nu nog steeds geen vooruitgang gaat boeken of zijn gedrag tegenover klanten gaat verbeteren dan krijgt hij een officiele waarschuwing.
pi_140073147
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 22:42 schreef Broccolitaartje het volgende:
Ik vond het zelf dus ook een beetje een eigenaardig verhaal, dus ik heb het even uitgezocht, maar de ASM had dus met die collega van deli gepraat, zodat hij mij op de hoogte kon stellen terwijl de ASM een gesprek had met die jongen. Alleen de collega van deli had het dus een beetje verkeerd begrepen. Die jongen heeft dus nu een laatste gesprek gehad, als hij nu nog steeds geen vooruitgang gaat boeken of zijn gedrag tegenover klanten gaat verbeteren dan krijgt hij een officiele waarschuwing.
Wat doet die dan tegenover klanten?
  zaterdag 17 mei 2014 @ 22:59:48 #266
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_140073360
Lossen/laden met de nieuwe lift is zo chill _O_
Flesje bier
  zondag 18 mei 2014 @ 00:16:34 #267
387249 exelletor
exelleren?
pi_140076380
Zo, het distributiecentrum weer aangevuld met een paar containers Heineken en een containertje keukenpapier. Actie met de AH sappen gaat verlengd worden. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140078257
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 21:59 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Gelijk met een OW gegooid? :') Jullie hadden toch even met ze drieën kunnen praten...?
Niet alles direct geloven wat dat kind zegt. :+
pi_140081016
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 22:54 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Wat doet die dan tegenover klanten?
Nou niet zoveel... Das dus het probleem :')
En als hij dan toch besluit een klant te helpen dan kan er geen glimlachje vanaf... Dat dus ;)
pi_140081018
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 01:10 schreef einschtein het volgende:

[..]

Niet alles direct geloven wat dat kind zegt. :+
HEE
Mijn collega had gewoon een verkeerde roddel verspreid... Wat kan ik er aan doen dat ik zo naief ben dat ik dat tegelijk geloof
pi_140081115
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 22:42 schreef Broccolitaartje het volgende:
Ik vond het zelf dus ook een beetje een eigenaardig verhaal, dus ik heb het even uitgezocht, maar de ASM had dus met die collega van deli gepraat, zodat hij mij op de hoogte kon stellen terwijl de ASM een gesprek had met die jongen. Alleen de collega van deli had het dus een beetje verkeerd begrepen. Die jongen heeft dus nu een laatste gesprek gehad, als hij nu nog steeds geen vooruitgang gaat boeken of zijn gedrag tegenover klanten gaat verbeteren dan krijgt hij een officiele waarschuwing.
Sorry, maar het blijft een eigenaardig verhaal. Als jouw ASM met een collega (senior of niet) gaat bespreken wat hij met een andere collega gaat bespreken, is dat alles behalve professioneel. En dat die collega dat dan weer aan jou moet doorbrieven aan jou snap ik helemaal niet. ASM kan dat makkelijk zelf doen mocht diegene dat nodig vinden.
  zondag 18 mei 2014 @ 09:26:19 #272
387249 exelletor
exelleren?
pi_140081605
:D
pi_140081863
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 19:34 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Waarschijnlijk kun je dus volgende week in de (grotere?) Albert Heijns een voucher kopen waar die code op staat.
je kan een bal kopen a, 19,95 waar vervolgens een code bij zit. Wij hebben al 2 weken een display met die krengen staan.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_140081913
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:16 schreef exelletor het volgende:
Zo, het distributiecentrum weer aangevuld met een paar containers Heineken en een containertje keukenpapier. Actie met de AH sappen gaat verlengd worden. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen problemen met de AH sappen, maar ja die moest je ook gewoon op een kop zetten. Hoe ze in mijn vakantie bedacht hebben om hem wel op de vloer te zetten begrijp ik echt niet..
Heb het samen met een teamleider maar om gegooid en de heineken van de kop gehaald. Uiteindelijk bijna alles verkocht!!!!
Krijg ik 's middags van de SMM te horen, "ja dat ziet er mooi en beter uit",
Heb ik maar op geantwoord dat het fijn was geweest als dat vrijdag bij het maken van het actieplan even bedacht was. Had namelijk tijd gescheeld .
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  zondag 18 mei 2014 @ 10:01:06 #275
387249 exelletor
exelleren?
pi_140081943
Onze winkel staat nu trouwens best wel vol. Twee oranje displays, Bavaria display, Cola ballenbakken, twee Heineken displays, zomerbieren display, Capri-sun display, BelVita display, Duyvis/Lay's display-presentatie, andere Duyvis display, twee Calve displays, BBQ display, drie molens, een NF display, twee superfood displays en natuurlijk nog het inspiratieplein. :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')