abonnement Unibet Coolblue
  zondag 11 mei 2014 @ 23:44:02 #1
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_139852646
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_139852776
:'(
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_139853684
Bizar hoor
  Redactie Frontpage / Sport maandag 12 mei 2014 @ 00:11:52 #4
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_139854012
Dit maakte overigens toch wel indruk op mij:
http://foxsports.nl/video(...)ijn-hart-zitten.html

Overigens viel 't me op dat 3 spelers er na het fluitsignaal helemaal kapot van waren: Leiwa, Kalle en Alireza. Leken mij ook de spelers voor wie het het zwaarste aan zou komen.

Pijnlijk vond ik overigens het feit dat het Sparta-publiek opeens 'Koolwijk bedankt' begon te zingen... Was samen met Van Eijden ook de zwakste schakel tijdens deze wedstrijd.

Enfin, morgen om 14:00 persconferentie. Dan meer duidelijkheid. Allereerst meer duidelijkheid waarover er meer duidelijkheid komt.

[ Bericht 14% gewijzigd door Gijscoman op 12-05-2014 00:17:16 ]
  maandag 12 mei 2014 @ 00:35:23 #5
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_139854919
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:53 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Ben het niet met je eens....ook dat zijn echte supporters. Ik had het zelf wel erger verwacht eigenlijk. Ook ik kan slecht tegen m'n verlies. Maar de manier waarop dat zorgt voor frustratie. Soms is het nodig om dit te doen. Braaf weglopen en niks doen daar schiet je niks mee op.
Buiten voetbalsupporters en clubsupporters bestaan er helaas ook nog vandalen, die het alleen maar erger maken.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_139855074
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:11 schreef Gijscoman het volgende:
Dit maakte overigens toch wel indruk op mij:
http://foxsports.nl/video(...)ijn-hart-zitten.html

Overigens viel 't me op dat 3 spelers er na het fluitsignaal helemaal kapot van waren: Leiwa, Kalle en Alireza. Leken mij ook de spelers voor wie het het zwaarste aan zou komen.

Pijnlijk vond ik overigens het feit dat het Sparta-publiek opeens 'Koolwijk bedankt' begon te zingen... Was samen met Van Eijden ook de zwakste schakel tijdens deze wedstrijd.

Enfin, morgen om 14:00 persconferentie. Dan meer duidelijkheid. Allereerst meer duidelijkheid waarover er meer duidelijkheid komt.
Ik kan niet naar Leiwa's interview luisteren zonder zelf geen tranen in mijn ogen te krijgen. Een grote clubheld dan Jeffrey en Dennis bestaat er niet. Zij voelen dezelfde pijn als wij. Spelers als Koolwijk/Vermijl/Jantscher en noem al die losers maar op, ik moet ervan kotsen. Vooral Koolwijk, die hadden ze drie jaar geleden al niet moeten halen. De enige NEC speler waaraan ik in al die jaren een nog grotere hekel had stond vandaag in het doel bij sparta. Twee grootste kneuzen die ooit het RGZ hebben mogen dragen.

Maar goed, vanaf morgen moeten we en zeker zij in de bestuurlijke organen van de club de blik weer op de toekomst zetten. Beleid moet weer uitgaan van de basis, zelf opleiden aangevuld met vooral Nederlandse spelers en een ENKELE buitenlandse speler met potentieel (De Ali's van deze wereld) en dus niet de Stefanik's.
  maandag 12 mei 2014 @ 00:50:39 #7
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_139855321
nec sukkels
pi_139856452
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:11 schreef Gijscoman het volgende:
Dit maakte overigens toch wel indruk op mij:
http://foxsports.nl/video(...)ijn-hart-zitten.html
Ja, inderdaad. Maar ergens ook wel mooi: als NEC er weer bovenop komt komt dat door dit soort helden. _O_
pi_139856615
Ach, Emmen en Almere uit zijn toch ook leuke wedstrijden ? :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_139856657
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:04 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Bizar hoor
Niet echt hè. Salonremise had vandaag weinig zin, dus ze moesten het op eigen kracht doen.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 12 mei 2014 @ 09:33:11 #11
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_139858035
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 06:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

Niet echt hè. Salonremise had vandaag weinig zin, dus ze moesten het op eigen kracht doen.
Want tegen Ajax was wel een salonremise?
Raar dat Bojan dan in de 82e minuut nog scoorde en De Jong in de 93e minuut nog zo'n grote kans kreeg. Ajax was inderdaad erg zwak, maar dat was 't ook tegen PEC. Ajax zat er dit jaar gewoon al doorheen. N.E.C. na de wedstrijd tegen Ajax dus ook.
  maandag 12 mei 2014 @ 09:38:10 #12
378137 Serieus_Persoon
Gewoon Serieus
pi_139858124
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:11 schreef Gijscoman het volgende:
Pijnlijk vond ik overigens het feit dat het Sparta-publiek opeens 'Koolwijk bedankt' begon te zingen... Was samen met Van Eijden ook de zwakste schakel tijdens deze wedstrijd.
Koolwijk was een van de Excelsiorspelers die het hardste juichte en de grootste bek had na de degradatie van Sparta. HIj wordt door veel Spartanen gewoon gehaat met zn grote bek en dan is het extra lekker hij door Sparta degradeert.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  maandag 12 mei 2014 @ 09:58:42 #13
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_139858593
Tja, Koolwijk.... Talent heeft hij wel, maar het heilige moeten straalt hij niet uit. En dat moeten we vanaf nu wel hebben.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Redactie Frontpage / Sport maandag 12 mei 2014 @ 10:00:10 #14
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_139858638
Er zullen er wel erg veel weggaan...
Gentenaar, Van Eijden, Conboy, Vermijl, Koolwijk, Rieks, Higdon, Jahanbakhsh, Jantscher en Castillion.
Stefanik, die overigens gisteren een van de betere was, en Gravenberch lijken mij ook nog twijfelgevallen.

Gelukkig zijn er ook genoeg belangrijke spelers die blijven: Johnsson, Nielsen, Haitz, Leiwa, Palsson en Foor. Dat is ook het skelet, waaromheen gebouwd moet worden. Nog wat andere spelers plaatsen (Stefanik, Diarra, Hemlein, Gravenberch als middenvelder) eromheen en aanvullen met wat jeugd (die twee IJslanders, Bajrovic, Bai Kamara, Elders, Bosman en misschien vergeet ik er nog wat). Verder, het allerbelangrijkste, er een team van maken; dus niet elke week andere spelers, maar een basiselftal, dat aan elkaar kan wennen. Dan kom je wel weer terug in de Eredivsie; misschien niet in één jaar, dan wel in twee jaar. Hoop doet leven!
pi_139858782
Als Hemlein blijft word ik gek. Wat een vreselijk waardeloze speler is dat. Verder hoop ik, droomtransfer, dat sibum terugkeert. Al vraag ik me af hoeveel zin Bas heeft in de JL.
  maandag 12 mei 2014 @ 10:09:39 #16
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_139858832
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 10:00 schreef Gijscoman het volgende:
aanvullen met wat jeugd (die twee IJslanders, Bajrovic, Bai Kamara, Elders, Bosman en misschien vergeet ik er nog wat).
Disveld! Verder hoop ik dat Alireza gewoon blijft.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Redactie Frontpage / Sport maandag 12 mei 2014 @ 10:26:12 #17
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_139859178
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 10:07 schreef larry91 het volgende:
Als Hemlein blijft word ik gek. Wat een vreselijk waardeloze speler is dat. Verder hoop ik, droomtransfer, dat sibum terugkeert. Al vraag ik me af hoeveel zin Bas heeft in de JL.
Hoe groot is eigenlijk de kans dat Vleminckx terugkeert. Is nog erg betrokken bij de club en zit nu in Turkije meestal op de bank. Lijkt me absurd om zo'n speler in de JL te zien, maar dat gevoel heb ik ook bij Sibum.
Overigens vind ik de kritiek op Hemlein wel wat overtrokken. Liet vooral aan het begin gisteren nog best wat aardigs zien. Eredivisie kan hij, vrees ik, niet aan, maar JL moet hij wel kunnen.

quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 10:09 schreef Mark het volgende:

[..]

Disveld! Verder hoop ik dat Alireza gewoon blijft.
Helemaal vergeten! Maar er is al interesse voor Alireza. Cambuur, NAC en Groningen schijnen hem wel te willen.
  maandag 12 mei 2014 @ 10:34:00 #18
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_139859373
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 10:26 schreef Gijscoman het volgende:
Maar er is al interesse voor Alireza. Cambuur, NAC en Groningen schijnen hem wel te willen.
Sorry, maar bij NAC of Cambuur heeft Ali niks te zoeken. Dat is theoretisch een stapje hoger, maar in praktijk niet. Als hij weggaat moet hij echt iets beters vinden
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_139859603
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 09:33 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Want tegen Ajax was wel een salonremise?
Raar dat Bojan dan in de 82e minuut nog scoorde en De Jong in de 93e minuut nog zo'n grote kans kreeg. Ajax was inderdaad erg zwak, maar dat was 't ook tegen PEC. Ajax zat er dit jaar gewoon al doorheen. N.E.C. na de wedstrijd tegen Ajax dus ook.
Of het afgesproken was weet ik niet, zal wel niet, maar Ajax deelde lustig cadeautjes uit.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 12 mei 2014 @ 10:54:38 #20
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_139859833
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 10:34 schreef Mark het volgende:

[..]

Sorry, maar bij NAC of Cambuur heeft Ali niks te zoeken. Dat is theoretisch een stapje hoger, maar in praktijk niet. Als hij weggaat moet hij echt iets beters vinden
Mee eens, daarom verwacht ik ook dat hij naar Groningen gaat. En er zullen na het WK waarschijnlijk nog meer clubs langskomen.
pi_139859907
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 10:54 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Mee eens, daarom verwacht ik ook dat hij naar Groningen gaat. En er zullen na het WK waarschijnlijk nog meer clubs langskomen.
Ik vraag me nog steeds af of Ali dat niveau aankan. Hij laat sporadisch ontzettend goede en leuke dingen zien. Bij Groningen en dat soort clubs wordt echter wel wat meer verwacht, een constanter niveau. Ik weet niet of Ali dat al aankan.
pi_139859957
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 10:26 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Hoe groot is eigenlijk de kans dat Vleminckx terugkeert. Is nog erg betrokken bij de club en zit nu in Turkije meestal op de bank. Lijkt me absurd om zo'n speler in de JL te zien, maar dat gevoel heb ik ook bij Sibum.
Overigens vind ik de kritiek op Hemlein wel wat overtrokken. Liet vooral aan het begin gisteren nog best wat aardigs zien. Eredivisie kan hij, vrees ik, niet aan, maar JL moet hij wel aankunnen.
Ik vind dat je type spelers als hemlein makkelijk uit je eigen jeugd moet kunnen halen en beter. Ik zou het geweldig vinden als Bjorn terug zou komen maar dat lijkt me een utopie. De ex-topscorer van de eredivisie naar de JL? Ik denk dat ie dan eerder teruggaat naar KV mechelen.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 12 mei 2014 @ 11:02:28 #23
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_139860008
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 10:58 schreef larry91 het volgende:

[..]

Ik vraag me nog steeds af of Ali dat niveau aankan. Hij laat sporadisch ontzettend goede en leuke dingen zien. Bij Groningen en dat soort clubs wordt echter wel wat meer verwacht, een constanter niveau. Ik weet niet of Ali dat al aankan.
Ik kom vaak genoeg bij wedstrijden van Groningen en technisch gezien is hij beter dan alles wat daar speelt. Op een aantal andere vlakken, waaronder het constanter spelen, moet hij echter nog stappen zetten. Maar bijv. gisteren tegen Sparta was hij samen met Leiwa de beste speler. Die stappen zal hij waarschijnlijk niet in de JL zetten; bij Groningen echter wel.
  maandag 12 mei 2014 @ 11:07:17 #24
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_139860142
Vergeet niet dat Ali eigenlijk net pas komt kijken, zit nog veel groeimogelijkheden in, ook het constanter worden. En met zijn achtergrond was het al extra aanpoten tov van West-Europeanen om zch aan te passen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Redactie Frontpage / Sport maandag 12 mei 2014 @ 11:09:06 #25
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_139860192
NEC_Nijmegen twitterde op maandag 12-05-2014 om 11:04:37 De persconferentie die vandaag gepland stond om 14.00 uur is afgelast. Meer tijd nodig. Tevens zijn de kantoren vanaf 12.00 uur gesloten. reageer retweet
Denk dat Janssen en Ophof ontslagen worden. Of dat Boekhoorn zich er nu mee bemoeit.
  Redactie Sport maandag 12 mei 2014 @ 11:11:15 #26
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139860243
Als Janssen ontslagen zou worden zou dat belachelijk zijn. Al staat hij er vaak als een houten klaas bij, itt Tomasson heeft hij nog uit het materiaal proberen te halen wat erin zit. Maar het is gewoon nooit op elkaar ingespeeld geraakt..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 12 mei 2014 @ 11:15:08 #27
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_139860347
Anton verdient idd een kans met materiaal waarover hij inspraak heeft gehad
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Redactie Frontpage / Sport maandag 12 mei 2014 @ 11:24:21 #28
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_139860630
Hij heeft echter maar lopen kloten met de opstelling, waardoor alle vastigheid uit het team werd gehaald.
Maar hij zal dat nu ook wel begrepen hebben. Ik zou 't begrijpen als hij weg wordt gestuurd, maar ook als hij mag blijven.
pi_139860831
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 11:24 schreef Gijscoman het volgende:
Hij heeft echter maar lopen kloten met de opstelling, waardoor alle vastigheid uit het team werd gehaald.
Maar hij zal dat nu ook wel begrepen hebben. Ik zou 't begrijpen als hij weg wordt gestuurd, maar ook als hij mag blijven.
Eens. Anton heeft nooit een elftal kunnen maken maar dat was ook niet te doen met deze waardeloze selectie. Ik zou kunnen begrijpen als ie wordt ontslagen maar aan de andere kant de echte boosdoener(s) zitten wat hoger op de ladder. Het is niet zoals bij Roda waar JDT er echt een bende van heeft gemaakt. Bij ons was er gewoon een heel slecht uitgebalanceerde selectie.
pi_139862390
Één dag later, één nachtje geslagen..... wow! Die kwam hard aan!
Maanden / weken van tevoren hield ik rekening met degradatie, maar nu het zo ver is..... bah bah!

Wat heb ik me gisteren lopen ergeren aan een Koolwijk en bijvoorbeeld Conboy. och och och, wat een niveau! Ik kreeg medelijden met Leiwa en Ali, die er alles aan deden, maar er alleen voorstonden.

Schoonschip maken! Toet Toet Toet tijd om er met een grote bezem door te gaan.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_139863188
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:11 schreef Gijscoman het volgende:
Dit maakte overigens toch wel indruk op mij:
http://foxsports.nl/video(...)ijn-hart-zitten.html
Wat een overacting van Jeffrey
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 12 mei 2014 @ 12:59:16 #32
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139863410
Achja volgend jaar samen met Roda strijden om het kampioenschap.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_139863477
Degraderen is zwaar klote, als Sparta supporter weet ik er helaas alles van. Ik had liever gezien dat een andere club uit de Eredivisie was gedegradeerd zoals bijvoorbeeld een RKC waar elke wedstrijd anderhalve man en een paardekop zitten.

Laat jullie in ieder geval niet gek maken door die Vitesse fanboys, als er een ranzige club is is het Vitesse wel.
  maandag 12 mei 2014 @ 13:49:58 #34
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_139865045
Zo, seizoenskaartprijzen zijn behoorlijk gedaald:

http://www.nec-nijmegen.n(...)artprijzen-2014-2015
Maar als vrijdag de vaste speelavond wordt, dan kan ik niet.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 12 mei 2014 @ 13:53:36 #35
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_139865193
Mooie column van Wilfried de Jong in het NRC:

Nijmegen huilt

Het wordt pas echt hartverscheurend als een zoontje zijn vader moet troosten op een voetbaltribune.

Als zo’n jongen met zijn rood-groene NEC-sjaal om zijn dunne nek geknoopt, zijn pa op de schouder gaat slaan. Samen treuren bij het zien van hun lievelingsspelers die janken op het veld.

NEC had gisteren moeten winnen om degradatie uit de eredivisie te ontlopen. Maar de 114-jarige club uit Nijmegen verloor met 1-3, van Sparta.

Een NEC-speler ligt op zijn rug en verbergt met de armen het verdriet op zijn gezicht. Het is Jeffrey Leiwakabessy, een trouwe verdediger die zijn carrière begon bij de Nijmeegse club. De buik van Leiwa liegt niet; onder het shirt gaat hij onregelmatig op en neer.

Wanneer houdt het huilen op?

Nijmegen is een van de fijnste middelgrote steden van het land. Ik heb regelmatig mogen optreden tijdens het literaire festival De Wintertuin. En als je geluk had, hoorde je daar de duistere stem van ereburger H.H. ter Balkt. En anders kon je ’s nachts als een blinde de gebeitelde letters van zijn gedichten voelen op plaquettes in de stad.

Als ik Nijmegen met de auto binnenrijd, zie ik altijd een groot bord staan waarop te lezen is tegen wie NEC de eerstvolgende thuiswedstrijd speelt. Tegen Ajax, FC Twente of tegen regiorivaal Vitesse.

Het stadion heet De Goffert, een naam die mooi klinkt van lelijkheid.

Het aankondigingsbord krijgt een hele andere dimensie als ik er volgend seizoen langs kom: NEC tegen Achilles ’29. Het zal pijn doen aan mijn ogen.

Op het veld is NEC-keeper Kalle Johnsson met zijn rug tegen de doelpaal gaan zitten. Hij heeft zijn shirt voor zijn gezicht getrokken. Achter hem staren trouwe supporters voor zich uit met roodomrande ogen.

Wanneer houdt het huilen op?

Supporters kinkelen de ruiten van de kleedkamer in. Voor de televisiecamera doet NEC-verdediger Rens van Eijden zijn verhaal in een live-uitzending. Hij probeert zich te beheersen, maar de woorden zitten al in zijn hoofd: „Het is voor iedereen… eh… kut.”

Klote was niet hard genoeg. Balen ook niet. Het woord moest schuren. Het moest pijn doen. Dus werd het … eh… dit.

De laatste keer dat ik in Nijmegen was, sliep ik in een hotel aan de Waal. De volgende ochtend hoorde ik dat de stad een nieuwe brug in gebruik nam, De Oversteek. Het was een moderne overspanning die vanaf de uiterwaarden opsteeg om na het hoogste punt boven de rivier weer te kunnen landen op de kade.

Nijmegen, levendige stad aan het water, met het herstelde centrum na een bombardement in 1944, met die bruggen, het groene achterland, die vrije geesten: het heeft werkelijk alles.

Behalve een eredivisieclub.

Huilen mag.

http://www.nrc.nl/wilfried/2014/05/12/nijmegen-huilt/
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_139866274
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:49 schreef Mark het volgende:
Zo, seizoenskaartprijzen zijn behoorlijk gedaald:

http://www.nec-nijmegen.n(...)artprijzen-2014-2015
¤60 euro van de prijs (in mijn geval) is een prima prijs voor de JL. Ik was sowieso van plan om te blijven, maar voor deze prijs kun je het eigenlijk sowieso niet laten.
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 12 mei 2014 @ 14:32:53 #37
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_139866443
Bij mij 150 euro eraf, maar op vrijdagavond sport ik zelf.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_139866547
¤129 maar. Dat is voor Juup-begrippen zelfs vrij goedkoop.

  maandag 12 mei 2014 @ 14:43:31 #39
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_139866749
Da's wel een oud lijstje met Willem II en VVV in de eredivisie en Cambuur en GAE in de JL :)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_139867397
Ben benieuwd hoeveel seizoenskaarten er überhaupt worden verkocht. NEC mag in de handen knijpen bij 5.000 stuks. Verwacht echter veel minder.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_139867509
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:43 schreef Mark het volgende:
Da's wel een oud lijstje met Willem II en VVV in de eredivisie en Cambuur en GAE in de JL :)
Van vorig seizoen :P
  maandag 12 mei 2014 @ 15:37:19 #42
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_139868453
Da's inmiddels al 2 seizoenen ;)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_139868586
Is er eigenlijk na de wedstrijd nog iets gebeurd gisteren? Kreeg van een vriend te horen dat er tot heel laat nog een klein groepje agressievelingen bij de ingang van het stadion stond te wachten tot de spelers naar buiten kwamen. Kon iedereen veilig naar buiten uiteindelijk?
AFCA
✯ ✯ ✯
pi_139868858
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 15:37 schreef Mark het volgende:
Da's inmiddels al 2 seizoenen ;)
Seizoen 2013/14 is nog niet afgelopen, dit zijn de gegevens over seizoen 2012/13. Dus vorig seizoen. Zo lastig is het toch niet? :')
  maandag 12 mei 2014 @ 15:58:08 #45
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_139869165
Wat ons betreft is het seizoen afgelopen :)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_139869710
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 15:58 schreef Mark het volgende:
Wat ons betreft is het seizoen afgelopen :)
Dat is dan jammer, want er moeten nog zes wedstrijden gespeeld worden en het nieuwe seizoen begint pas in juli/augustus. :P
pi_139873188
Ben blij dat ik er niet meer werk :)
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 12 mei 2014 @ 18:01:16 #49
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_139873529
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 12:51 schreef superniger het volgende:

[..]

Wat een overacting van Jeffrey
Overacting?
Nee, gewoon echte clubliefde. Dat jij zoiets niet begrijpen kan, zegt vooral iets over jou.
pi_139875443
quote:
11s.gif Op maandag 12 mei 2014 12:59 schreef inslagenreuring het volgende:
Achja volgend jaar samen met Roda strijden om het kampioenschap.
Ik vind het ergens wel sneu voor de supporters en spelers die van de club houden. Er lopen inderdaad genoeg jongens rond bij elke club die toch weg gaan en er amper feeling mee hebben, behalve het bedrag dat elke maand bij wordt geschreven.

Dat gezegd hebbende is de Jupiler League nu eindelijk tenminste één seizoen spannender dan ooit. Met NEC, Roda JC, Sparta (die winnen niet van Dordt) en hopelijk RKC. Veel kanshebbers, dan zou het nog geweldig zijn als de Superboeren een topseizoen gaan draaien.
Het zou voor de competitie een zegen zijn.

Ik wens jullie sterkte met het verwerken, en een mooi seizoen tegemoet ^O^
  maandag 12 mei 2014 @ 21:03:36 #51
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_139881231
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 18:01 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Overacting?
Nee, gewoon echte clubliefde. Dat jij zoiets niet begrijpen kan, zegt vooral iets over jou.
Is gewoon een doorzichtige troll
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_139924434
Gaat goed met de verkoop van de scc. Binnen 2 dagen al richting de 2000 verkochte (lees verlengde) seizoenskaarten. :)
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 13 mei 2014 @ 22:20:27 #53
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_139925766
Ik zit er sterk aan te denken om voor het eerst een seizoenskaart aan te schaffen. Is nog wat afhankelijk van het speelschema en mijn studierooster, aangezien ik in Groningen woon en het dus 3 uur reizen is naar het stadion. En mocht het toch niet lukken, dan kom ik alsnog heel wat wedstrijden bezoeken, zoals dit seizoen.
pi_139926760
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 22:20 schreef Gijscoman het volgende:
Ik zit er sterk aan te denken om voor het eerst een seizoenskaart aan te schaffen. Is nog wat afhankelijk van het speelschema en mijn studierooster, aangezien ik in Groningen woon en het dus 3 uur reizen is naar het stadion. En mocht het toch niet lukken, dan kom ik alsnog heel wat wedstrijden bezoeken, zoals dit seizoen.
Zo! Dat is wel een ontzettend lange reis. Ik dacht dat ik met mn 1.5 uur vanuit Amsterdam al een van de verst wonende supporters was. Trouwens, het ligt er een beetje aan hoeveel wedstrijden je wilt gaan bezoeken maar als dat er 10+ zouden zijn is een scc op de goffertribune voordeliger dan 10 losse kaartjes!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 13 mei 2014 @ 22:59:05 #55
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_139928920
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 22:33 schreef larry91 het volgende:

[..]

Zo! Dat is wel een ontzettend lange reis. Ik dacht dat ik met mn 1.5 uur vanuit Amsterdam al een van de verst wonende supporters was. Trouwens, het ligt er een beetje aan hoeveel wedstrijden je wilt gaan bezoeken maar als dat er 10+ zouden zijn is een scc op de goffertribune voordeliger dan 10 losse kaartjes!
Is op bijna elke tribune zo. Als ik meer dan 10 wedstrijden kan bezoeken, dan koop ik die seizoenskaart zo goed als zeker wel. Maar goed, als ik volgend studiejaar op vrijdag standaard tot 19:00 college heb, dan wordt 't lastig, aangezien de meeste JL-wedstrijden op vrijdag 20:00 zijn.
Overigens zijn die drie uur wel incl. de bus en fiets naar het stadion. Dus dan is 't vanaf Amsterdam ook ongeveer 2 uur.

Om eerlijk te zijn, verheug ik me wel een beetje op volgend seizoen. Aan de ene kant is 't klote om tegen clubs als Telstar en Emmen te moeten, maar aan de andere kant heeft 't ook iets moois. Hopelijk een fietscombi naar Achilles (en ook Oss is goed te doen vanaf Nijmegen). Dat zou toch legendarisch zijn?!
pi_139930862
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 22:59 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Is op bijna elke tribune zo. Als ik meer dan 10 wedstrijden kan bezoeken, dan koop ik die seizoenskaart zo goed als zeker wel. Maar goed, als ik volgend studiejaar op vrijdag standaard tot 19:00 college heb, dan wordt 't lastig, aangezien de meeste JL-wedstrijden op vrijdag 20:00 zijn.
Overigens zijn die drie uur wel incl. de bus en fiets naar het stadion. Dus dan is 't vanaf Amsterdam ook ongeveer 2 uur.

Om eerlijk te zijn, verheug ik me wel een beetje op volgend seizoen. Aan de ene kant is 't klote om tegen clubs als Telstar en Emmen te moeten, maar aan de andere kant heeft 't ook iets moois. Hopelijk een fietscombi naar Achilles (en ook Oss is goed te doen vanaf Nijmegen). Dat zou toch legendarisch zijn?!
Klopt is op iedere tribune wel zo maar de GT is natuurlijk wel de voordeligste ;).
Ik heb er ook zin in! Hoogstwaarschijnlijk bovenin meestrijden, de topper tegen Roda en het prachtige de Graafschap! Natuurlijk zitten er ook een x aantal clubs tussen waar ik niet aan moet denken (o.a. Almere city/Emmen en al die Jong gedrochten) maar de fietscombi naar Achilles lijkt me voor een keertje ook wel leuk haha! Als we geen Sparta seizoen gaan doormaken (tenminste in de reguliere competitie dan) wordt het sowieso leuker dan afgelopen seizoen in de Eredivisie. Want laten we eerlijk zijn, dat was een kwelling..
  woensdag 14 mei 2014 @ 10:51:25 #57
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_139938680
Hoe zal dat zijn, straks langzaam in de vergetelheid geraken? Niet te zien zijn op Studio Sport, niet vernoemd worden in VI, niet aanwezig in FIFA 15, etc.
  woensdag 14 mei 2014 @ 10:57:46 #58
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_139938885
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=214356
ouch......
zou het bestuur nu wel zijn verantwoording nemen?
(not likely :{ )
  woensdag 14 mei 2014 @ 11:07:01 #59
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_139939183
Ik snap er niks meer van: ik dacht dat de huidige leiding juist onder invloed van de investeerders stond? 8)7

J-D: kun jij wat licht op de zaak werpen?

Het zou fijn zijn als Boekhoorn eens duidelijk aangaf wat hij wil en wie er dan moet wieberen, want met dit soort schimmenspel schieten we ook niks op.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_139939527
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:07 schreef Mark het volgende:
Ik snap er niks meer van: ik dacht dat de huidige leiding juist onder invloed van de investeerders stond? 8)7

J-D: kun jij wat licht op de zaak werpen?

Het zou fijn zijn als Boekhoorn eens duidelijk aangaf wat hij wil en wie er dan moet wieberen, want met dit soort schimmenspel schieten we ook niks op.
Dat zal hij intern wel hebben gezegd hoor. Dit bericht is gewoon om even wat druk op de ketel te zetten.
pi_139939562
Het is natuurlijk een zakenman, een investeerder, die wil wellicht wachten tot ze echt helemaal rock bottom hebben geraakt en er dán instappen en de vrije hand hebben.
  woensdag 14 mei 2014 @ 11:20:32 #62
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_139939663
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:07 schreef Mark het volgende:
Ik snap er niks meer van: ik dacht dat de huidige leiding juist onder invloed van de investeerders stond? 8)7

J-D: kun jij wat licht op de zaak werpen?

Het zou fijn zijn als Boekhoorn eens duidelijk aangaf wat hij wil en wie er dan moet wieberen, want met dit soort schimmenspel schieten we ook niks op.
Denk dat het huidige bestuur niet door Boekhoorn op de plek is gezet, maar eerder door de lokale miljonairs. Blijft gissen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 14 mei 2014 @ 11:23:04 #63
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_139939756
Lijkt me dat iig Ophof weg moet. Je kunt zeggen van Aalbers wat je wil, maar hij heeft het nodige binnengehaald voor NEC, waar Ophof alleen maar missers lijkt te hebben begaan.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_139946602
Ik vind het een goed signaal van Marcel. Technisch beleid moet op de schop. Van Ingen is hier niet debet aan maar Ophof en Aalbers wel. Ophof moet dus gewoon pleiten. Volgens mij zat marcel niet achter de coupe maar juist van Delft en zijn vrienden. En laten die twee kampen nu net altijd ruziën. Van Delft heeft zijn eigen werk kapot gemaakt en moet moven. Daarbij, vind ik ook dat een club van het statuur van NEC op eigen kracht de JP uitmoet. Voor het eerst sinds jaren hebben we een positief EV en de by far hoogste begroting van de jupiler league. Bij een goed technisch beleid moet je binnen maximaal 2 jaar terug zijn (en eigenlijk binnen 1 jaar) op het niveau waar we thuishoren.
pi_139946708
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:23 schreef Mark het volgende:
Lijkt me dat iig Ophof weg moet. Je kunt zeggen van Aalbers wat je wil, maar hij heeft het nodige binnengehaald voor NEC, waar Ophof alleen maar missers lijkt te hebben begaan.
Hemlein, Haitz, Johnson, Bajrovic, de Looijer etc. Allemaal (hele) matige aankopen van Aalbers en dan vergeet ik er nog een aantal. Dat Aalbers het goed gedaan heeft voor dit jaar wordt vooral verbloemd doordat ophof het nog slechter doet dan Aalbers.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 14 mei 2014 @ 15:13:37 #66
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_139947491
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:48 schreef larry91 het volgende:

[..]

Hemlein, Haitz, Johnson, Bajrovic, de Looijer etc. Allemaal (hele) matige aankopen van Aalbers en dan vergeet ik er nog een aantal. Dat Aalbers het goed gedaan heeft voor dit jaar wordt vooral verbloemd doordat ophof het nog slechter doet dan Aalbers.
Aalbers had veel minder geld.
En verder vind ik Haitz, Johnsson en Bajrovic geen matige aankopen. Johnsson is een zeer talentvolle keeper, die echter door een baggerverdediging van het zelfvertrouwen is beroofd. Even vakantie en hij zal er weer staan!
Bajrovic is gewoon nog erg jong, maar doet 't goed bij de jeugd. Is nu helaas zwaar geblesseerd, maar zal zo rond de winterstop van komend seizoen kunnen aansluiten bij het eerste.
Haitz is gewoon veel geblesseerd geweest, maar met hem in de verdediging ging 't over het algemeen best aardig.
pi_139947790
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 15:13 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Aalbers had veel minder geld.
En verder vind ik Haitz, Johnsson en Bajrovic geen matige aankopen. Johnsson is een zeer talentvolle keeper, die echter door een baggerverdediging van het zelfvertrouwen is beroofd. Even vakantie en hij zal er weer staan!
Bajrovic is gewoon nog erg jong, maar doet 't goed bij de jeugd. Is nu helaas zwaar geblesseerd, maar zal zo rond de winterstop van komend seizoen kunnen aansluiten bij het eerste.
Haitz is gewoon veel geblesseerd geweest, maar met hem in de verdediging ging 't over het algemeen best aardig.
Aantal dingen, blessures komen bijna niet voor bij sterke spelers. Haitz heeft altijd pijn en is tot dusverre dus gewoon geen goede aankoop. Bajrovic was zogenaamd een groot talent maar begon bij het eerste en zit nu in de A1, volgend jaar de C1? Johnsson is in potentie een hele goede keeper (denk ik) maar tegen Sparta was het al zijn zoveelste blunder. En blunders kun je de ontstellend zwakke verdediging niet aanrekenen. Aalbers had inderdaad minder middelen maar hij is absoluut ook debet aan dit slechte seizoen. Ali is de enige waarvan ik zeg dat het een redelijk goede aankoop was. Maar ook ali heeft maar 4 a 5 wedstrijden echt zijn waarde bewezen wat veel te weinig is. Echter kun je bij hem de potentie zien. En aangezien Ali weggaat levert ie ons nog wel wat geld op, dat is ook een plusje voor Aalbers. Al met al, Aalbers was beter dan Ophof maar of ie ook een goede TD is gebleken? Daar twijfel ik een beetje over, zeker gezien de zomer waarin hij de VN van Nijmegen is gaan samenstellen.
pi_139949967
Ik ben van mening dat niet het seizoen is om een goed beeld te krijgen van de individuele kwaliteiten van onze spelers. Keeper is afhankelijk van verdediging en andersom. Verdediging is afhankelijk van middenveld en andersom. etc etc etc etc.
Kortom, als je buurman slecht presteert, ga je automatisch zelf ook minder presteren.

Een Haitz, Johnsson met vertrouwen zijn prima spelers (hebben dit bij vlagen al laten zien). Bajrovic kan ik niet beoordelen.

Van Eijden is hiervan het perfecte voorbeeld. Is twee jaar op rij als MOTM verkozen bij bijna elke thuiswedstrijd. En nu bakt hij er volgens velen, niks meer van. Heeft met vertrouwen en kwaliteit van het gehele team te maken.
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 14 mei 2014 @ 18:18:12 #69
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_139953626
Het zou interessant zijn om bijvoorbeeld in Gelderlander eens een analyse van Alex Pastoor over het seizoen te laten geven. Die was er bij toen het verval in trad maar heeft inmiddels ook voldoende afstand kunnen nemen van de emoties die bij ontslag horen.
Wie dit leest is gek
pi_139954351
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:07 schreef Mark het volgende:
Ik snap er niks meer van: ik dacht dat de huidige leiding juist onder invloed van de investeerders stond? 8)7

J-D: kun jij wat licht op de zaak werpen?
Snap het ook nog niet. Nog niemand gesproken van m'n connecties, maar ik ga wat proberen te achterhalen.
Het lijkt me een emotionele reactie van een echte supporter.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_139974224
Kan me overigens wel voorstellen dat je stopt met finaciëren als je het gevoel hebt dat het een bodemloze put is onder dit bestuur. Het zal wel enkele schakels eruit willen hebben voordat hij er opnieuw instapt.... (Ophof, Van Delft?)
Website: Sneaker-forum.nl
pi_139984572
Ik heb begrepen dat hij met name gefrustreerd was in het weinige speeltijd van zijn aankopen of op de verkeerde posities. Zeker wat betreft Jahanbaksh als Stefanik en in mindere mate Jantscher en Hemlein.
Hij vindt dat NEC zijn investeringen laat verdampen en niet serieus genomen wordt. Dat NEC gedegradeerd is, is de schuld van de technische staf die deze spelers verkeerd of te weinig opgesteld lieten spelen, aldus Boekhoorn. Het waren niet voor niets versterkingen.
Of het (voor hem) opgelost kan worden door een vertrek van Janssen / Ophof weet ik niet.

Misschien speelt er nog meer, maar dat heb ik nog niet boven tafel.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 15 mei 2014 @ 15:29:52 #73
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_139985373
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 15:03 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb begrepen dat hij met name gefrustreerd was in het weinige speeltijd van zijn aankopen of op de verkeerde posities. Zeker wat betreft Jahanbaksh als Stefanik en in mindere mate Jantscher en Hemlein.
Hij vindt dat NEC zijn investeringen laat verdampen en niet serieus genomen wordt. Dat NEC gedegradeerd is, is de schuld van de technische staf die deze spelers verkeerd of te weinig opgesteld lieten spelen, aldus Boekhoorn. Het waren niet voor niets versterkingen.
Of het (voor hem) opgelost kan worden door een vertrek van Janssen / Ophof weet ik niet.

Misschien speelt er nog meer, maar dat heb ik nog niet boven tafel.
Dat begrijp ik ten dele. Stefanik is op een verkeerde positie gezet, want hij hoort niet als verdedigende middenvelder te spelen. Op 10 of op de vleugel van de aanval zou hij het beter doen. Daar komt echter ook de reden dat ik 't maar ten dele begrijp: Hemlein, Jantscher, Stefanik en Jahanbakhsh kunnen allen rechts of linksbuiten spelen. Je kan ze echter niet allen opstellen.
Overigens had ik ook meer speeltijd willen zien voor Jahanbakhsh, maar hij is geblesseerd geraakt, heeft vervolgens een vormdip gehad en ten slotte, zo bleek uit het interview met Van Eijden na Ajax-NEC, heeft ie moeilijke tijden gehad (depressie o.i.d.).

Volgend jaar zal Jantscher verdwijnen. Dan moet je geluk hebben dat Jahanbakhsh en Stefanik blijven; Jahanbakhsh linksvoor, Stefanik en Hemlein strijdend om rechtsvoor. Of zo: Jahanbakhsh - Hemlein - Stefanik, ervan uitgaande dat Higdon weggaat.

Maar goed, het lijkt er dus om te gaan dat Boekhoorn Janssen en Ophof weg wil hebben. En ik denk dat een groot deel van de fans het daarmee eens is. Al vind ik 't toch onprettig om bij iemand als Janssen om ontslag te roepen. Misschien is 't beter om voortaan geen clubmensen als hoofdtrainer te nemen, dan is 't ook minder vervelend om ze weg te sturen.
  donderdag 15 mei 2014 @ 18:50:17 #74
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_139991697
Boekhoorn zal Janssen wel eens een briefje met zijn opstelling hebben toegeschoven en tja, dan zijn trainers eigenwijs en doen ze net het tegenovergestelde.
Wie dit leest is gek
pi_139992788
Vandaag wederom een flinke rij met mensen die hun seizoenskaart verlengen. Valt me niet tegen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_140004211
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 19:18 schreef BasNijmegen het volgende:
Vandaag wederom een flinke rij met mensen die hun seizoenskaart verlengen. Valt me niet tegen.
Begrote scc aantal van 3000 is al bijgesteld. Ze verwachten 4000-4500
pi_140083284
Ander bijkomend nadeel van degradatie is het feit dat spelers in de JL goedkoper zijn dan in de Eredivisie. Als Ali speelminuten krijgt op de WK of zelfs een goed WK speelt, zal hij zeker worden verkocht. Nu we in de JL spelen zal de prijs voor Ali aanzienlijk lager zijn.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_140090306
Met de degradatie van RKC is de Juup wel leuker geworden, in hoeverre de JP natuurlijk aantrekkelijk kan zijn. Belooft volgend haar iig spannend te worden met de drie eredivisie degradanten als de standaard clubs die meedoen voor het kampioenschap.
  zondag 18 mei 2014 @ 19:34:39 #79
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_140099454
En Sparta ook weer naar de bierkelder, alweer een tegenstander waar wat mee af te rekenen is.
Wie dit leest is gek
pi_140099908
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 15:34 schreef larry91 het volgende:
Met de degradatie van RKC is de Juup wel leuker geworden, in hoeverre de JP natuurlijk aantrekkelijk kan zijn. Belooft volgend haar iig spannend te worden met de drie eredivisie degradanten als de standaard clubs die meedoen voor het kampioenschap.
Als die beloften teams er niet inzitten is het gewoon een hele leuke competitie. Zeker als die speeltijden zoals vroeger vast op de vrijdag waren. Veel mooie en redelijke grote clubs in de JL.
  zondag 18 mei 2014 @ 20:06:23 #81
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_140101050
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 11:29 schreef BasNijmegen het volgende:
Ander bijkomend nadeel van degradatie is het feit dat spelers in de JL goedkoper zijn dan in de Eredivisie. Als Ali speelminuten krijgt op de WK of zelfs een goed WK speelt, zal hij zeker worden verkocht. Nu we in de JL spelen zal de prijs voor Ali aanzienlijk lager zijn.
Volgens mij heeft Alireza een doorlopend contract tot 2016, dus we hoeven hem niet te verkopen. Liever niet zelfs.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 18 mei 2014 @ 20:09:23 #82
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_140101206
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 20:06 schreef Mark het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Alireza een doorlopend contract tot 2016, dus we hoeven hem niet te verkopen. Liever niet zelfs.
Dat soort spelers zullen toch wel gewoon weg gaan. Zat eredivisieclubs waar hij heen kan lijkt me.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_140101264
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 20:06 schreef Mark het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Alireza een doorlopend contract tot 2016, dus we hoeven hem niet te verkopen. Liever niet zelfs.
Ik denk dat het voor zijn ontwikkeling, zowel op voetbalgebied als persoonlijk, een jaar JL het beste voor hem is. Maar helaas speelt hij volgend seizoen niet meer bij ons.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 18 mei 2014 @ 21:36:24 #84
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_140106460
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 20:06 schreef Mark het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Alireza een doorlopend contract tot 2016, dus we hoeven hem niet te verkopen. Liever niet zelfs.
Is ook sterk af te raden. Op meerdere plaatsen staat dat hij nu een transferwaarde van 1 miljoen heeft. Door degradatie zal die waarde gedaald zijn, maar als je promoveert, hij een aardig WK speelt (hetgeen best mogelijk is, rekening ermee houdend dat hij meestal bij Iran een van de betere spelers is) en hij nog wat door ontwikkelt kan je er zo een paar miljoen voor vangen. Moet NEC wel weer snel terugkeren naar de Eredivisie.
  zondag 18 mei 2014 @ 21:49:34 #85
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_140107385
Vanavond in Studio Voetbal weer NEC, de ontslagen en het vertrek van Boekhoorn. Ned1 22:15
Wie dit leest is gek
  Redactie Frontpage / Sport zondag 18 mei 2014 @ 22:39:02 #86
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_140111035
SMS'je van Boekhoorn aan Ophof gaat te ver.
En verder vind ik 't ook niet kloppend: 4 slechte spelers gekocht en 2 gehuurd. Die ene goede zal wel Vermijl zijn, maar verder vond ik Gravenberch (ondanks een enkele fout, hetgeen hem niet zwakker maakt dan de gemiddelde andere speler dit jaar), Nielsen (zwak begonnen, maar hij kwam in een slecht lopend team) en Stefanik (niet slecht, maar op de verkeerde positie gezet) ook niet slecht; niet goed, maar ook niet slecht.
Kritiek op Janssen en Ophof is overigens terecht, maar had niet met zulke bewoording en niet per SMS geuit moeten worden.
pi_140111850
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:39 schreef Gijscoman het volgende:
SMS'je van Boekhoorn aan Ophof gaat te ver.
En verder vind ik 't ook niet kloppend: 4 slechte spelers gekocht en 2 gehuurd. Die ene goede zal wel Vermijl zijn, maar verder vond ik Gravenberch (ondanks een enkele fout, hetgeen hem niet zwakker maakt dan de gemiddelde andere speler dit jaar), Nielsen (zwak begonnen, maar hij kwam in een slecht lopend team) en Stefanik (niet slecht, maar op de verkeerde positie gezet) ook niet slecht; niet goed, maar ook niet slecht.
Kritiek op Janssen en Ophof is overigens terecht, maar had niet met zulke bewoording en niet per SMS geuit moeten worden.
Ik vond het een prima sms, maar het is belachelijk dat deze publiekelijk is gemaakt. Verder wil ik niet teveel ingaan op de spelers maar Jantscher, Stefanik(spookvoetballer) en Nielsen zijn een greep uit de slechtste voetballers die ik ooit gezien heb in de Goffert. Rijtje Vanaudenaerde, Tim Janssen, Paul Jans en Adam Hrepka.
pi_140120575
Beetje veel tekst voor 'n sms. Ik weet niet wat ik moet geloven.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_140120587




Tja, ongelooflijk dat dit openbaar is gemaakt, op welke manier dan ook. Ophof zal het niet lang meer volhouden op deze manier. Dit komt niet meer goed tussen die twee.
Zijn verwijten zijn niet onlogisch. Teveel spelers hebben niet gebracht wat hij (en de rest) hoopte.
Overigens, hij is geen fan van Vermijl. Jahanbaksh is de enige in wie hij echt vertrouwen heeft.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 19 mei 2014 @ 09:24:15 #90
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_140120941
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:00 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Tja, ongelooflijk dat dit openbaar is gemaakt, op welke manier dan ook. Ophof zal het niet lang meer volhouden op deze manier. Dit komt niet meer goed tussen die twee.
Zijn verwijten zijn niet onlogisch. Teveel spelers hebben niet gebracht wat hij (en de rest) hoopte.
Overigens, hij is geen fan van Vermijl. Jahanbaksh is de enige in wie hij echt vertrouwen heeft.
Jahanbakhsh is onder Aalbers gekomen. Daar heeft hij t dus niet over gehad.
En als er een speler was die echt een meerwaarde is geweest, dan is dat Vermijl. Hij schakelde heel vaak zware tegenstanders volledig uit en heeft bijzonder weinig fouten gemaakt. Als hij daar de kwaliteiten niet van inzag, is 't misschien zelfs maar beter dat hij zich erbuiten houdt.
En dat de spelers niet brachten wat zij konden brengen, ligt m.i. voornamelijk aan de coach. Geen slechte spelers, maar onderpresterende spelers. Belangrijk verschil.
Ik zou eerder kritiek hebben op Edo, om het feit dat hij zoveel heeft uitgegeven, enz. Begin overigens voor het eerst te twijfelen of de zware kritiek op hem wel terecht is. Krijg steeds sterker het gevoel dat het juist Janssen is die te zwak is gebleken.
pi_140122092
Het ligt ook voor een deel aan Janssen maar die gaat voorlopig niet weg aangezien hij brede steun vanuit de rvc krijgt. Desalniettemin, blijf ik erbij dat het grootste probleem lag in het feit dat we kwalitatief best wel aardige spelers hadden maar ze elkaar totaal niet aanvulde. Vermijl is een leuk voorbeeld, rende vaak aanvallend mee naar voren maar op het moment dat voorin de bal kwijt was stond zijn vleugel daarna achterin helemaal open. Ze werkte totaal niet samen en het waren 11 eenheidsworsten. Ali had af en toe leuke acties, maar liet het ook niet vaak genoeg zien (al zat ie wel altijd vol vechtlust). Maar goed, analyses over spelers zijn wel klaar inmiddels. Gezien het feit dat het grootste gedeelte van die loser vertrekt hoeven we het daar niet meer over te hebben.
En ik heb eigenlijk nog wel vertrouwen in Janssen.
  maandag 19 mei 2014 @ 10:44:45 #92
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_140122806
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:15 schreef larry91 het volgende:
Het ligt ook voor een deel aan Janssen maar die gaat voorlopig niet weg aangezien hij brede steun vanuit de rvc krijgt. Desalniettemin, blijf ik erbij dat het grootste probleem lag in het feit dat we kwalitatief best wel aardige spelers hadden maar ze elkaar totaal niet aanvulde. Vermijl is een leuk voorbeeld, rende vaak aanvallend mee naar voren maar op het moment dat voorin de bal kwijt was stond zijn vleugel daarna achterin helemaal open. Ze werkte totaal niet samen en het waren 11 eenheidsworsten. Ali had af en toe leuke acties, maar liet het ook niet vaak genoeg zien (al zat ie wel altijd vol vechtlust). Maar goed, analyses over spelers zijn wel klaar inmiddels. Gezien het feit dat het grootste gedeelte van die loser vertrekt hoeven we het daar niet meer over te hebben.
En ik heb eigenlijk nog wel vertrouwen in Janssen.
Als je in de winterstop een heel nieuw team koopt kan je dit soort dingen verwachten. Ik vind Janssen ook niet ijzersterk, maar alles op hem schuiven is onzin. Net als alles schuiven op degene die de aankopen regelde, want die aankopen waren zo beroerd nog niet. Alleen was alles verkeerd op elkaar afgestemd.
pi_140124001
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:44 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Alleen was alles verkeerd op elkaar afgestemd.
Is het niet een taak van de trainer om spelers op elkaar af te stemmen... om een team te smeden?
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 19 mei 2014 @ 11:25:06 #94
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_140124030
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:24 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Is het niet een taak van de trainer om spelers op elkaar af te stemmen... om een team te smeden?
Ja uiteraard. Alleen lijkt het me evident dat zijn taak werd bemoeilijkt door al die aankopen. Dat zou elke trainer hebben.
pi_140124265
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:24 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Is het niet een taak van de trainer om spelers op elkaar af te stemmen... om een team te smeden?
Jawel, maar de aankopen moeten wel passen. Anton had geen inspraak in Vermijl, Jantscher en Stefannik en behoudens Vermijl waren zij helemaal niet nodig op dat moment. Zelfde voor Hans Mulder en die 2 van Ajax. Ik heb sterk het vermoeden dat er voornamelijk is gekocht om te kopen en niet om het team te versterken. Als je jongens hebt die elkaar totaal niet aanvullen kun je als trainer doen wat je wilt maar dan wordt het nooit een team.
  maandag 19 mei 2014 @ 11:39:58 #96
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140124458
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:33 schreef larry91 het volgende:

[..]

Jawel, maar de aankopen moeten wel passen. Anton had geen inspraak in Vermijl, Jantscher en Stefannik en behoudens Vermijl waren zij helemaal niet nodig op dat moment. Zelfde voor Hans Mulder en die 2 van Ajax. Ik heb sterk het vermoeden dat er voornamelijk is gekocht om te kopen en niet om het team te versterken. Als je jongens hebt die elkaar totaal niet aanvullen kun je als trainer doen wat je wilt maar dan wordt het nooit een team.
Had sowieso meer ingezeten. NEC heeft namelijk ook heel leuk voetbal gespeeld een bepaalde periode (Vanaf ADO- thuis tot aan Feyenoord- uit). NEC had sowieso tegen Eagles en NAC moeten winnen en misschien ook van Vitesse dan stond je gewoon keurig 13/14e. Maarja zo is het niet gelopen.

Maar qua spelersmateriaal ben je natuurlijk de nummer 11/12 van afgelopen seizoen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Redactie Frontpage / Sport maandag 19 mei 2014 @ 11:46:32 #97
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_140124606
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:33 schreef larry91 het volgende:

[..]

Jawel, maar de aankopen moeten wel passen. Anton had geen inspraak in Vermijl, Jantscher en Stefannik en behoudens Vermijl waren zij helemaal niet nodig op dat moment. Zelfde voor Hans Mulder en die 2 van Ajax. Ik heb sterk het vermoeden dat er voornamelijk is gekocht om te kopen en niet om het team te versterken. Als je jongens hebt die elkaar totaal niet aanvullen kun je als trainer doen wat je wilt maar dan wordt het nooit een team.
Jantscher, Vermijl en Stefanik zullen echter geen probleem hebben veroorzaakt bij het smeden van een team, aangezien ze bijna tegelijk met Janssen zijn gekomen. De komst van Stefanik was vooral gericht op de toekomst, want je mag toch hopen dat men er niet vanuit ging dat hij direct al het verschil moest maken. Vermijl moest gewoon komen. Jantscher halen was heel dom, omdat die positie al goed bezet was met Ali, Hemlein, Foor en Rieks.
Mulder en Castillion waren ook niet de verstandigste aankopen, aangezien de eerste een type speler was waarvan we er al wel genoeg hadden.
Nielsen is te begrijpen, ermee rekening houdend dat Cmovs en Breuer vertrokken waren en Van Eijden aan het einde van hkan et seizoen wilde vertrekken. Gravenberch was ook te begrijpen om diezelfde redenen en om als backup voor Vermijl te gelden. Dat hij beter bleek als verdedigende middenvelder is dan een verrassing.

Toch lijken de meeste aankopen, ook degene die je nog ergens begrijpen kan, paniekaankopen. En waar Aalbers betere spelers uit het buitenland haalde dan hetgeen hij voor dat geld in Nederland kon halen, haalde Ophof gelijke of zelfs mindere spelers uit het buitenland voor bedragen die veel te hoog waren.
Janssen is echter het hele seizoen niet in staat geweest ervoor te zorgen dat er een verdediging stond, is mislukt om spelers vertrouwen te geven, etc. Nu hij blijft, is het te hopen dat hij er dit jaar wel in zal slagen. Maar dan moet er dus niet de bezem door het team. Want dan moet hij weer vanaf 0 beginnen met het bouwen van een team, waar hij, wanneer men behoudt, wat men behouden kan, tenminste nog met iets kan beginnen.
pi_140129856
Blijft lastig in te schatten of de spelers niet goed genoeg waren of niet goed rendeerde binnen dit team. Feit blijft dat we gedegradeerd zijn en dat er iets moet gebeuren.

Ophof zit dus blijkbaar 'ziek' thuis en voelt de bui al hangen. In mijn ogen is Jansen ook niet goed genoeg als hoofdtrainer. Zie hem graag een andere rol vervullen binnen NEC, maar weet niet of hij dit wilt. Het probleem is echter dat de meeste trainers niet willen trainen in de Jupiler League. Wij als fan moeten ook met onze gedachten en verwachtingen een stap terug doen. Jansen heeft een contract, dus bij ontslag moet deze worden afgekocht. Lijkt me niet dat hier geld voor is. Zelfde zal waarschijnlijk het geval zijn bij Ophof.

Ik ben bang dat we nog wel wat jaartjes in de Jupiler League zullen zitten, voordat er echt schoon schip is gemaakt en we naar boven kunnen kijken.
Website: Sneaker-forum.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 19 mei 2014 @ 16:45:27 #99
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_140134033
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:00 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Tja, ongelooflijk dat dit openbaar is gemaakt, op welke manier dan ook. Ophof zal het niet lang meer volhouden op deze manier. Dit komt niet meer goed tussen die twee.
Zijn verwijten zijn niet onlogisch. Teveel spelers hebben niet gebracht wat hij (en de rest) hoopte.
Overigens, hij is geen fan van Vermijl. Jahanbaksh is de enige in wie hij echt vertrouwen heeft.
opzich nog best chic dat Boekhoorn direct aan Ophof laten weten hoe hij erin zit. Het had ook allemaal achter de rug van Ophof kunnen gaan. Dat Ophof het laat uitlekken.... tja
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 19 mei 2014 @ 16:48:00 #100
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_140134117
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:24 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Is het niet een taak van de trainer om spelers op elkaar af te stemmen... om een team te smeden?
Je ziet bij PSV hoe belangrijk het is om in een selectie balans te hebben. Maar speler na speler halen hoeft opzich weinig zin. soms kan één gericht aankoop veel problemen oplossen doordat het een team anders en beter kan laten spelen.

Een hele zwik nieuwe spelers inpassen midden in een competitie is niet makkelijk.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 19 mei 2014 @ 17:42:44 #101
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_140135965
Vergeet niet dat het eind vorig seizoen al knudde was. De eerste seizoenhelft was nog gewoon NEC-niveau, zo rond de 12e plek. Toen kwamen Falkenburg en Booymans, de gewonnen wedstrijd tegen Vitesse en de heel goede thuiswedstrijd tegen PSV.
NEC zat in een flow, op vrijdagavond waren er 12.800 toeschouwers en vervolgens werd er met 1-2 van VVV verloren.
Ik heb dat steeds als het keerpunt gezien, daarna is er geen goede serie meer geweest.
Wie dit leest is gek
pi_140136678
quote:
99s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Vergeet niet dat het eind vorig seizoen al knudde was. De eerste seizoenhelft was nog gewoon NEC-niveau, zo rond de 12e plek. Toen kwamen Falkenburg en Booymans, de gewonnen wedstrijd tegen Vitesse en de heel goede thuiswedstrijd tegen PSV.
NEC zat in een flow, op vrijdagavond waren er 12.800 toeschouwers en vervolgens werd er met 1-2 van VVV verloren.
Ik heb dat steeds als het keerpunt gezien, daarna is er geen goede serie meer geweest.
Vorig seizoen stonden we in de winterstop zelfs op plek 7.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_140136725
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:45 schreef rubbereend het volgende:

[..]

opzich nog best chic dat Boekhoorn direct aan Ophof laten weten hoe hij erin zit. Het had ook allemaal achter de rug van Ophof kunnen gaan. Dat Ophof het laat uitlekken.... tja
Het is niet officieel, dat Ophof heeft gelekt. (toch?)
Website: Sneaker-forum.nl
  Redactie Sport maandag 19 mei 2014 @ 18:08:57 #104
274204 crew  Mexicanobakker
pi_140136862
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:24 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Is het niet een taak van de trainer om spelers op elkaar af te stemmen... om een team te smeden?
Kun je niet verwachten in een half jaar bij zo een samenstelling vd TD
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 19 mei 2014 @ 18:14:34 #105
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_140137017
Ach, en wie weet waren vd Velden en Platje wel belanrijker voor het team dan menigeen dacht.
Wie dit leest is gek
pi_140139121
quote:
99s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ach, en wie weet waren vd Velden en Platje wel belanrijker voor het team dan menigeen dacht.
Nick vd Velden was zeer belangrijk voor het team. Een aanjager die voorop ging in de strijd. Die hebben we zeker gemist. Tja, hij koos voor FC Groningen, wat een logische keus in mijn ogen was.
Ben wel van mening dat Aalbers/Ophof meer had mogen investeren in het behoud van de goede spelers.

Platje.... tja (gek genoeg geen mening)
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 19 mei 2014 @ 23:11:19 #107
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_140152549
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:02 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Vorig seizoen stonden we in de winterstop zelfs op plek 7.
Zo dan. En nog gewonnen van Groningen en Heerenveen als ik me goed herinner.
Wie dit leest is gek
pi_140157663
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:03 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Het is niet officieel, dat Ophof heeft gelekt. (toch?)
Zijn geruchten. Kan net zo goed Boekhoorn zijn geweest, om druk te zetten.
  Redactie Sport dinsdag 20 mei 2014 @ 06:41:07 #109
274204 crew  Mexicanobakker
pi_140157688
Nick vd velden is best wel goed.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 20 mei 2014 @ 06:57:20 #110
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_140157755
Kwam er hier ook niet altijd uit, doet het in Groningen een stuk beter wat dat betreft. Maar goed, er zijn hier wel meer goede spelers vertrokken waarvan je denkt: Als die nou nog hier zou spelen.....
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_140158747
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 06:57 schreef Mark het volgende:
Kwam er hier ook niet altijd uit, doet het in Groningen een stuk beter wat dat betreft. Maar goed, er zijn hier wel meer goede spelers vertrokken waarvan je denkt: Als die nou nog hier zou spelen.....
Inderdaad. Nick was het grootste gedeelte van zijn tijd hier aan het pendelen tussen bank en basis. Vreemd dat hij het bij Groningen nu wel kan brengen. Zelfde gaat op voor Falkenburg.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 20 mei 2014 @ 09:20:59 #112
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_140159399
http://www.gelderlander.n(...)t-leegloop-1.4367469
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=214868

Om een of andere reden neem ik dit nieuws niet heel serieus.
Dat Gentenaar en Vermijl weggingen stond al vast. Castillion en Gravenberch transfervrij was volgens mij ook al bekend, al betekent dat niet dat Gravenberch niet een nieuw contract zal krijgen. Koolwijk transfervrij was nieuw voor mij, maar alsnog was zijn vertrek al lang bekend.
Vertrek Jantscher, Rieks, Conboy, Nielsen en Higdon lag ook al in de lijn der verwachtingen. Jahanbakhsh zal NEC alleen laten gaan voor een bedrag van minstens 1 miljoen (en anders verdient Ophof het echt ontslagen te worden) en je moet je afvragen of clubs dat nu willen betalen voor hem.
Van deze spelers zouden alleen Higdon, Jantscher, Nielsen en Rieks vertrekken vanwege degradatie.

Vertrek van Haitz, Hemlein, Diarra en Palsson lijkt me echter zeer onwaarschijnlijk. Stefanik n.a.v. dit seizoen ook, maar hij kan misschien weer terug naar Slowakije. Dit zijn geruchten die je zo verspreiden kan. Sowieso is Palsson op dit moment niet bezig met een transfer, maar met vakantie, zo geven zijn twitter-berichten aan.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 11:05:44 #113
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140161878
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:20 schreef Gijscoman het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)t-leegloop-1.4367469
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=214868

Om een of andere reden neem ik dit nieuws niet heel serieus.
Dat Gentenaar en Vermijl weggingen stond al vast. Castillion en Gravenberch transfervrij was volgens mij ook al bekend, al betekent dat niet dat Gravenberch niet een nieuw contract zal krijgen. Koolwijk transfervrij was nieuw voor mij, maar alsnog was zijn vertrek al lang bekend.
Vertrek Jantscher, Rieks, Conboy, Nielsen en Higdon lag ook al in de lijn der verwachtingen. Jahanbakhsh zal NEC alleen laten gaan voor een bedrag van minstens 1 miljoen (en anders verdient Ophof het echt ontslagen te worden) en je moet je afvragen of clubs dat nu willen betalen voor hem.
Van deze spelers zouden alleen Higdon, Jantscher, Nielsen en Rieks vertrekken vanwege degradatie.

Vertrek van Haitz, Hemlein, Diarra en Palsson lijkt me echter zeer onwaarschijnlijk. Stefanik n.a.v. dit seizoen ook, maar hij kan misschien weer terug naar Slowakije. Dit zijn geruchten die je zo verspreiden kan. Sowieso is Palsson op dit moment niet bezig met een transfer, maar met vakantie, zo geven zijn twitter-berichten aan.
Helemaal niet slecht dat iedereen weg gaat. Was toch een klote team. Ik denk dat je met de Gladonnetjes en Bokilaatjes van deze wereld nog verder komt.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 20 mei 2014 @ 12:32:40 #114
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_140164437
Tsja. Die buitenlanders zijn naar NEC gekomen om in de eredivisie te ballen. Niet omdat jullie zo'n geinig stadion hebben. Hoe matig ze ook zijn, die gaan nu nog liever terug naar eigen land natuurlijk. Ik vond al dat men hier wat optimistisch was over het aanblijven van een aantal spelers.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_140170008
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:32 schreef Caland het volgende:
Tsja. Die buitenlanders zijn naar NEC gekomen om in de eredivisie te ballen. Niet omdat jullie zo'n geinig stadion hebben. Hoe matig ze ook zijn, die gaan nu nog liever terug naar eigen land natuurlijk. Ik vond al dat men hier wat optimistisch was over het aanblijven van een aantal spelers.
Dit dus, verbaas me dat er hier zo makkelijk gedacht wordt dat iedereen maar blijft. Er zullen heus wat spelers zijn die weg willen/kunnen, of simpelweg niet meer te betalen zijn als je in de JL speelt (en suikeroompje numero uno zojuist z'n hulp heeft stopgezet).
  dinsdag 20 mei 2014 @ 16:17:15 #116
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_140170827
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
Dit dus, verbaas me dat er hier zo makkelijk gedacht wordt dat iedereen maar blijft.
Volgens mij valt dat nogal mee in dit topic
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_140170900
Dan nog zou je met het over gebleven spelersmateriaal met gemak top 3 of zelfs via nacompetitie promotie moeten kunnen afdwingen.

Clubjes als Dordrecht, Excelsior, Go Ahead en Cambuur blijven niet in een flow zitten...
pi_140171420
Dat al die gasten weggaan is wel zo een beetje het beste nieuws van de laatste 1.5 week :). Nuis het zaak een hele nieuwe, voornamelijk, Nederlandse fundering neer te leggen.
pi_140174953
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:20 schreef Gijscoman het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)t-leegloop-1.4367469
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=214868

Om een of andere reden neem ik dit nieuws niet heel serieus.
Dat Gentenaar en Vermijl weggingen stond al vast. Castillion en Gravenberch transfervrij was volgens mij ook al bekend, al betekent dat niet dat Gravenberch niet een nieuw contract zal krijgen. Koolwijk transfervrij was nieuw voor mij, maar alsnog was zijn vertrek al lang bekend.
Vertrek Jantscher, Rieks, Conboy, Nielsen en Higdon lag ook al in de lijn der verwachtingen. Jahanbakhsh zal NEC alleen laten gaan voor een bedrag van minstens 1 miljoen (en anders verdient Ophof het echt ontslagen te worden) en je moet je afvragen of clubs dat nu willen betalen voor hem.
Van deze spelers zouden alleen Higdon, Jantscher, Nielsen en Rieks vertrekken vanwege degradatie.

Vertrek van Haitz, Hemlein, Diarra en Palsson lijkt me echter zeer onwaarschijnlijk. Stefanik n.a.v. dit seizoen ook, maar hij kan misschien weer terug naar Slowakije. Dit zijn geruchten die je zo verspreiden kan. Sowieso is Palsson op dit moment niet bezig met een transfer, maar met vakantie, zo geven zijn twitter-berichten aan.
Ben benieuwd of we 1 miljoen kunnen krijgen voor Ali. Verwacht dat we flink nat gaan wat betreft transferwaarde nu we in de Jupiler League zitten en financieel het water tot aan de lippen staat.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_140208091
quote:
NEC stuurt teammanager Ton Spaan weg

NIJMEGEN - NEC heeft teammanager Ton Spaan weggestuurd. Spaan was 20 jaar in functie bij de Nijmeegse club. Ook materiaalman Herman Janssen moet stoppen met zijn werkzaamheden. Ook hij was exact 20 jaar actief bij NEC.

Communicatie schande
Directeur Bart van Ingen deelde Spaan het slechte nieuws mee. "Ze willen een frisse wind door de organisatie laten waaien. De manier waarop het mij werd verteld, verdient niet de schoonheidsprijs. Al die jaren heb ik me met hart en ziel ingezet voor de club en dan krijg je in één zin te horen 'we willen niet met je verder.' De communicatie is erg slecht op dit moment. Een schande", aldus Spaan die zich grote zorgen maakt over de toekomst van de club. 'Ik heb 19 prachtige jaren gehad en één klotejaar. Hoe de club nu geleid wordt, daar heb ik mijn bedenkingen bij.'

Edo Ophof ziek thuis
Na de degradatie duurt de onrust bij NEC voort. Technisch directeur Edo Ophof zit al een week ziek thuis en ligt zwaar onder vuur bij de Raad van Commissarissen en enkele machtige investeerders. De grootste geldschieter, Marcel Boekhoorn, heeft het vertrouwen in Ophof opgezegd. Daarnaast rekenen ook veel fans Ophof af op de degradatie. De verwachting is dat de oud-speler van NEC niet meer zal terugkeren bij NEC. Verder verliest de helft van het kantoorpersoneel zijn baan. Het gaat naar verluidt om ongeveer 15 werknemers.

Spelers in etalage
Ook worden bijna alle spelers uit de selectie in de etalage gezet nu de club na 20 jaar in de eerste divisie moet spelen. NEC wil niet op namen reageren, maar zeker is dat de gehuurde spelers niet meer terugkeren in de Goffert en dat ook de transfervrije spelers Ryan Koolwijk en Geoffrey Castillion vertrekken. De begroting gaat omlaag naar ongeveer 8 miljoen euro.
Bron: De Gelderlander

Er zijn een paar heren de club goed naar de klote aan het helpen. :N
Website: Sneaker-forum.nl
  Redactie Sport woensdag 21 mei 2014 @ 16:28:16 #121
274204 crew  Mexicanobakker
pi_140208377
:{
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_140212028
Ze moeten nu wel echt gaan oppassen. Spelers wegdoen: prima, kantoormedewerkers ontslaan: begrijpelijk maar klote, cultuurbewakers als Herman en Ton eruit knikkeren: de grens opzoeken. Ik kan heel veel tolereren omdat nu eenmaal de consequentie is van degradatie. Maar extreem goedkope krachten die bij het meubilair horen ontslaan onder de noemer frisse wind, ik word er spontaan misselijk van. What's next? Ronnie eruit?
pi_140220496
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:06 schreef larry91 het volgende:
Ze moeten nu wel echt gaan oppassen. Spelers wegdoen: prima, kantoormedewerkers ontslaan: begrijpelijk maar klote, cultuurbewakers als Herman en Ton eruit knikkeren: de grens opzoeken. Ik kan heel veel tolereren omdat nu eenmaal de consequentie is van degradatie. Maar extreem goedkope krachten die bij het meubilair horen ontslaan onder de noemer frisse wind, ik word er spontaan misselijk van. What's next? Ronnie eruit?
Voor je het weet verkopen ze de doelpalen ook nog :S
Website: Sneaker-forum.nl
pi_140225668
Niet de doelpalen maar Ophof is exit. Ook Janssen zal hoofdtrainer af zijn maar gaat waarschijnlijk een andere functie bekleden.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 22 mei 2014 @ 00:34:17 #125
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_140229106
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 23:11 schreef larry91 het volgende:
Niet de doelpalen maar Ophof is exit. Ook Janssen zal hoofdtrainer af zijn maar gaat waarschijnlijk een andere functie bekleden.
Janssen van functie laten wisselen vind ik eigenlijk helemaal geen slecht idee. Misschien kan hij bij de jeugd wel wat potten breken en ervoor zorgen dat talentvolle jeugd ook die stap kan zetten naar het eerste elftal, hetgeen voor mij gevoel nu nogal eens misgaat.
  donderdag 22 mei 2014 @ 07:09:24 #126
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_140231162
Jansen heeft de neuwe functie geweigerd en 'stapt op'
Ronnie de Groot en Jack de Gier krijgen ander werk, of iets dergelijks..

Zo zie je maar, de enige cultuurbewakers bij een bvo zijn uiteindelijk alleen nog de supporters en de vrijwilligers.
Wie dit leest is gek
pi_140231420
quote:
99s.gif Op donderdag 22 mei 2014 07:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
Jansen heeft de neuwe functie geweigerd en 'stapt op'
Ronnie de Groot en Jack de Gier krijgen ander werk, of iets dergelijks..

Zo zie je maar, de enige cultuurbewakers bij een bvo zijn uiteindelijk alleen nog de supporters en de vrijwilligers.
Ronnie en Jack worden meer assistenten plus. Maar dat laatste klopt zeer zeker.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 22 mei 2014 @ 08:51:40 #128
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_140232251
Maar wie wordt er dan volgend jaar coach? De Groot?
Been zal echt niet terugkomen nu we in de JL spelen, maar misschien iemand als Vloet?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 22 mei 2014 @ 09:25:02 #129
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_140232754
En wat vinden jullie van dit: http://www.gelderlander.n(...)ern-bureau-1.4370900 ?

Aanvankelijk dacht 't dat het een nieuwe stap was in het wegzakken van de club en het toenemen van de ongeloofwaardigheid van de club, maar ik denk nu toch dat dat wel meevalt.
De eerste training is al over een maand, geloof ik. De technisch directeur is 'ziek' en wordt waarschijnlijk spoedig ontslagen. Er gaan veel spelers weg (nog onduidelijk hoeveel, maar 't zullen er veel zijn). Je zou een nieuwe technisch directeur aan kunnen stellen, maar dat doe je ook niet zo 123 en die heeft vervolgens ook weer tijd nodig om aan de club aan te passen e.d., tijd die er niet is.

Dan lijkt me zo'n bedrijf, hoe raar 't ook voelt als supporter, een bijna noodzakelijk iets. En ik heb wat rondgekeken en het ziet er helemaal niet zo verkeerd uit. 3 van de 5 uit het management zijn tot onlangs actief geweest bij sc Heerenveen, waarbij de CEO 8 jaar als scout heeft gewerkt. Hij heeft overigens vroeger ook bij Achilles gevoetbald en schijnt NEC fan te zijn, maar weet niet wat van dat laatste klopt.
Het bedrijf bestaat pas sinds oktober, dus dat maakt het aan de ene kant een risico, maar betekent ook dat het bedrijf er alles aan zal doen om een goede naam te verkrijgen. En er zitten dus wel wat mensen die wat kennis hebben van de markt.
  Redactie Sport donderdag 22 mei 2014 @ 11:02:12 #130
274204 crew  Mexicanobakker
pi_140234892
Goed management wel :')

Ik hoop dat jullie volgend jaar terugkeren, maar... ik zie het toch wel somber in zo.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_140234928
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed management wel :')

Ik hoop dat jullie volgend jaar terugkeren, maar... ik zie het toch wel somber in zo.
Gaat 'm ook niet worden denk ik. Direct na de degradatie waren mensen her en der wel positief, maar nu toch blijkt dat de halve selectie in mag rukken, de grootste geldschieter ermee kapt, en het management een grote rotzooi is wordt het toch lastig daar een goed team te hebben staan denk ik.
  donderdag 22 mei 2014 @ 14:58:56 #132
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_140242048
quote:
2s.gif Op donderdag 22 mei 2014 11:03 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Gaat 'm ook niet worden denk ik. Direct na de degradatie waren mensen her en der wel positief, maar nu toch blijkt dat de halve selectie in mag rukken, de grootste geldschieter ermee kapt, en het management een grote rotzooi is wordt het toch lastig daar een goed team te hebben staan denk ik.
Hier zit wel veel waarheid in: http://www.vi.nl/radio/in(...)t-mourinho-komen.htm

Investeerders die te veel macht hebben en weinig transparantie. Toch kom je niet van die lui af.
  donderdag 22 mei 2014 @ 14:59:25 #133
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_140242067
Ik heb echt zo'n voorgevoel dat RKC volgend jaar gewoon kampioen wordt, omdat het de enige club is waar het niet zo lijkt te rommelen :')
pi_140242202
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 14:58 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Hier zit wel veel waarheid in: http://www.vi.nl/radio/in(...)t-mourinho-komen.htm

Investeerders die te veel macht hebben en weinig transparantie. Toch kom je niet van die lui af.
Eigen schuld moesten ze er maar niet mee in zee gaan.
  donderdag 22 mei 2014 @ 15:05:02 #135
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_140242260
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 15:03 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Eigen schuld moesten ze er maar niet mee in zee gaan.
Nouja, je moet gewoon voorkomen dat ze echt invloed op het beleid krijgen.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 22 mei 2014 @ 15:12:26 #136
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_140242517
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 14:58 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Hier zit wel veel waarheid in: http://www.vi.nl/radio/in(...)t-mourinho-komen.htm

Investeerders die te veel macht hebben en weinig transparantie. Toch kom je niet van die lui af.
Is ook wat overdreven naar mijn mening. Ja, het loopt niet zoals het hoort, maar VI weet het ook weer zwaar te overdrijven. Enige vorm van nuance is daar helaas ook niet mogelijk, helaas. Voor een objectievere kijk op NEC heb je m.i. meer aan de Gelderlander (Lex Lammers) en Omroep Gelderland. Zijn over het algemeen goed geïnformeerd, genuanceerder en nemen niet alles over wat er op bijv. het forum van de supportersvereniging wordt geplaatst, hetgeen VI wel nogal eens lijkt te doen.

Overigens geeft Omroep Gelderland nu aan dat Danny Hoekman een mogelijke opvolger van Ophof wordt: http://www.omroepgelderla(...)nec.htm#.U331TPl_u0J
pi_140247345
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:06 schreef larry91 het volgende:
Ze moeten nu wel echt gaan oppassen. Spelers wegdoen: prima, kantoormedewerkers ontslaan: begrijpelijk maar klote, cultuurbewakers als Herman en Ton eruit knikkeren: de grens opzoeken. Ik kan heel veel tolereren omdat nu eenmaal de consequentie is van degradatie. Maar extreem goedkope krachten die bij het meubilair horen ontslaan onder de noemer frisse wind, ik word er spontaan misselijk van. What's next? Ronnie eruit?
Ik ben er ook pissig dat dit soort clubmensen zonder pardon bij het grofvuil worden gezet.
Dit zijn vaak ook nog eens de mensen die dicht bij de spelers staan en als een soort van vertrouwenspersoon worden gezien.
pi_140250329
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 14:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb echt zo'n voorgevoel dat RKC volgend jaar gewoon kampioen wordt, omdat het de enige club is waar het niet zo lijkt te rommelen :')
Nou ja, feit is wel dat kampioen worden van de Juup veel moeilijker is dan eerdere jaren. Sparta, Roda, NEC, RKC en VVV gaan er eigenlijk allemaal al half vanuit dat ze gaan promoveren. :')
pi_140255048
Ik vind dat bureau niet eens zo'n verkeerd idee. De voetbalwereld is wat dat betreft veel conservatiever dan de rest van de sectoren in de wereld. In een tijd waar zelfs overheidsbedrijven consultancy bedrijven aannemen blijft het in de voetbalwereld vooral de oude route bevaren. Bij NEC is dat compleet verkeerd gegaan. Dus advies op technisch beleid kan zeker geen kwaad, Henkie kan ook niet alles alleen (en zijn scoutings kwaliteiten zijn dit jaar niet toereikend geweest).
pi_140255967
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 20:46 schreef larry91 het volgende:
Ik vind dat bureau niet eens zo'n verkeerd idee. De voetbalwereld is wat dat betreft veel conservatiever dan de rest van de sectoren in de wereld. In een tijd waar zelfs overheidsbedrijven consultancy bedrijven aannemen blijft het in de voetbalwereld vooral de oude route bevaren. Bij NEC is dat compleet verkeerd gegaan. Dus advies op technisch beleid kan zeker geen kwaad, Henkie kan ook niet alles alleen (en zijn scoutings kwaliteiten zijn dit jaar niet toereikend geweest).
Maar wat voor voordelen biedt een consultancy-bureau ten opzichte van een kundige technisch directeur? Staf de laan uitsturen en adviseurs inhuren maakt alleen maar dat je de controle over je eigen club verliest. Naast dat het heel veel geld kost.
pi_140257176
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 21:09 schreef Tchock het volgende:

[..]

Maar wat voor voordelen biedt een consultancy-bureau ten opzichte van een kundige technisch directeur? Staf de laan uitsturen en adviseurs inhuren maakt alleen maar dat je de controle over je eigen club verliest. Naast dat het heel veel geld kost.
Expertise van buitenaf dat te duur is om zelf in te kopen, een breder netwerk etc. Zelfde argumentatie welke bij ieder ander bedrijf ook worden gevoerd. Er zitten nadelen en voordelen aan vast.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 19:56:40 #142
427638 led_lamp
Saving the planet
pi_140289190
Hee allemaal, first post hier in dit topic. Led_lamp, aangenaam. 22 jaar oud, student en Nijmegenaar. Nog belangrijker: Volgend jaar eerste seizoenskaart! :Y
Daar aan de boorden van de Waal ligt mijn oude Keizerstad
pi_140292491
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 19:56 schreef led_lamp het volgende:
Hee allemaal, first post hier in dit topic. Led_lamp, aangenaam. 22 jaar oud, student en Nijmegenaar. Nog belangrijker: Volgend jaar eerste seizoenskaart! :Y
Goede berichten. Welkom!
Website: Sneaker-forum.nl
pi_140302523
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 19:56 schreef led_lamp het volgende:
Hee allemaal, first post hier in dit topic. Led_lamp, aangenaam. 22 jaar oud, student en Nijmegenaar. Nog belangrijker: Volgend jaar eerste seizoenskaart! :Y
Supporters die hun eerste scc nemen in de JP daartegen zeg ik: Chapeau! En welkom natuurlijk ;)
  zaterdag 24 mei 2014 @ 23:10:51 #145
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_140329432
Voor studenten is het nu natuurlijk een stuk betaalbaarder :')
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zaterdag 24 mei 2014 @ 23:36:56 #146
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_140330942
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 01:41 schreef larry91 het volgende:

[..]

Supporters die hun eerste scc nemen in de JP daartegen zeg ik: Chapeau! En welkom natuurlijk ;)
Successupporters :')
  zondag 25 mei 2014 @ 00:33:03 #147
427638 led_lamp
Saving the planet
pi_140332862
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 23:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Successupporters
Niet zo nuilen allemaal :) Of je nu "succes"- "Student"- "Zeik"- "goed weer"- of "opa met de sigaar" supporter bent, ons NEC heeft ze nu állemaal nodig!

Misschien niet de beste van Nederland, maar wel voor altijd Nijmegen, MIJN stad :Y *O*
Daar aan de boorden van de Waal ligt mijn oude Keizerstad
pi_140339845
Ach, successupporters zijn ook supporters.
Ach, studentsupporters zijn ook supporters.
etc
etc

Als ze maar iets met NEC hebben vind ik het allang prima.
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 25 mei 2014 @ 13:03:22 #149
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_140341490
Als ik in Nijmegen had gewoond, had ik na jaren van 'afwezigheid' zeker weer een scc genomen.

Op hoeveel staat de teller?
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_140506959
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 13:03 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Als ik in Nijmegen had gewoond, had ik na jaren van 'afwezigheid' zeker weer een scc genomen.

Op hoeveel staat de teller?
Inmiddels de 3000 gepasseerd.
pi_140507445
Ik heb inmiddels wel een beetje behoefte aan meer duidelijkheid van achter de schermen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_140512032
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 15:02 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik heb inmiddels wel een beetje behoefte aan meer duidelijkheid van achter de schermen.
Sije Visser opgestapt uit de rvc! Goede actie van hemzelf, hij is ook debet aan dit geheel.
pi_140595503
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 15:02 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik heb inmiddels wel een beetje behoefte aan meer duidelijkheid van achter de schermen.
Donderdag wordt er met afgevaardigden van de supportersverenigingen gepraat...dan komt er (meer) duidelijkheid.
  zondag 1 juni 2014 @ 16:19:04 #154
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_140599764
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 13:28 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Donderdag wordt er met afgevaardigden van de supportersverenigingen gepraat...dan komt er (meer) duidelijkheid.
Ik kan me niet voorstellen dat die meer te horen krijgen dan dat er al naar de pers gecommuniceerd is.
Wie dit leest is gek
pi_140599855
Alireza in de selectie _O_
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_140600770
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 16:22 schreef -J-D- het volgende:
Alireza in de selectie _O_
Goed nieuws inderdaad :) Ben benieuwd of hij wat minuten kan maken.
Scoren tegen Argentinië zou briljant zijn!
Website: Sneaker-forum.nl
pi_140624217
quote:
Marcel Boekhoorn neemt binnen afzienbare tijd een aanzienlijk aandeel in NEC. Hans van Delft zal daarvoor terugtreden als investeerder én als voorzitter van het STAK. Dat beweren althans verschillende bronnen rondom de club.

Een vertrek van Van Delft als investeerder én voorzitter van het Stichting Administratiekantoor (STAK) zet de deur voor Boekhoorn open om de langverwachte stap te zetten fors in de club te investeren. Boekhoorn heeft het voornemen in een vierjarenplan zijn inbreng in de club te vergroten.

Het is geen geheim dat Boekhoorn en Van Delft geen vrienden zijn. Boekhoorn, die zijn vader op diens sterfbed beloofde NEC ooit groot te maken, voelt in de aanwezigheid van Van Delft een ernstige belemmering om nog langer te investeren in de Nijmeegse club.

Onlangs lekte al een sms-bericht van Boekhoorn uit naar de redactie van Studio Voetbal. Daarin zegde de multimiljonair ook al zijn vertrouwen op in technisch directeur Edo Ophof. Maar niet alleen de aanwezigheid van de technisch directeur maakt dat Boekhoorn geen cent naar de Nijmeegse club willen toeschuiven. Ook Van Delft als investeerder en betrokkene binnen NEC is Boekhoorn een doorn in het oog. Naar verluidt is Van Delft dus nu bereid zich helemaal uit NEC terug te trekken, ten faveure van Boekhoorn. Zodra Van Delft enkele lopende zaken heeft afgehandeld, zou hij zich volledig terugtrekken uit de club.

Wanneer dit scenario waarheid wordt, mag dit een heuse kanteling genoemd worden. Hans van Delft werd in 1997 voorzitter van de Nijmegenaren. Marcel Boekhoorn - supporter en mega-investeerder - staat al jaren bekend als weldoener van NEC. Een vertrek van Van Delft zou het einde van een lange periode als investeerder betekenen.

Begin mei degradeerde NEC sinds 21 jaar naar de Jupiler League, nadat de club het overgrote deel van het seizoen in de onderste regionen van de Eredivisie had verkeerd. Onlangs werd bekend dat het contract met trainer Anton Janssen door NEC is ontbonden.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 2 juni 2014 @ 11:16:18 #158
427638 led_lamp
Saving the planet
pi_140625164
Het begin van stabielere tijden? Ik heb wel vertrouwen in een doorgewinterde zakenman, plus het is een Nijmegenaar!
Daar aan de boorden van de Waal ligt mijn oude Keizerstad
  maandag 2 juni 2014 @ 12:03:22 #159
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140626939
Is het inmiddels al wat bezonken dat jullie volgend seizoen naar Volendam, Emmen en Den Bosch reizen?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 2 juni 2014 @ 12:08:58 #160
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_140627165
Ik ging ook al niet naar Heerenveen, Kerkrade of dinges dus wat dat betreft verandert er niets
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 2 juni 2014 @ 14:28:39 #161
427638 led_lamp
Saving the planet
pi_140631803
quote:
11s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:03 schreef inslagenreuring het volgende:
Is het inmiddels al wat bezonken dat jullie volgend seizoen naar Volendam, Emmen en Den Bosch reizen?
Tsja, niets aan te doen hè. :) Of moet ik nu opeens fan worden van een andere club? :')
Daar aan de boorden van de Waal ligt mijn oude Keizerstad
  maandag 2 juni 2014 @ 14:32:18 #162
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140631894
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:28 schreef led_lamp het volgende:

[..]

Tsja, niets aan te doen hè. :) Of moet ik nu opeens fan worden van een andere club? :')
Gaan we arrogant doen? :{w

Gewoon uit sympathie gast :'(
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_140631957
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 11:16 schreef led_lamp het volgende:
Het begin van stabielere tijden? Ik heb wel vertrouwen in een doorgewinterde zakenman, plus het is een Nijmegenaar!
heeft wel met iedereen problemen, hopelijk pakt het goed uit
  maandag 2 juni 2014 @ 14:35:51 #164
427638 led_lamp
Saving the planet
pi_140631994
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:32 schreef inslagenreuring het volgende:
Gaan we arrogant doen?

Gewoon uit sympathie gast
My bad :) Alhoewel was ik lichtelijk bevooroordeeld door de "vitesse kampioen 14/15 _O_ " van u ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door led_lamp op 02-06-2014 15:48:09 ]
Daar aan de boorden van de Waal ligt mijn oude Keizerstad
  maandag 2 juni 2014 @ 14:39:33 #165
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140632102
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:35 schreef led_lamp het volgende:

[..]

My bad :) Alhoewel was ik lichtelijk bevooroordeeld door de "vitesse kampioen 14/15 _O_ " van uw ;)
Dat was meer een cynische reactie ipv serieus :*
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_140638507
quote:
11s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:03 schreef inslagenreuring het volgende:
Is het inmiddels al wat bezonken dat jullie volgend seizoen naar Volendam, Emmen en Den Bosch reizen?
Ik moet bekennen dat ik er wel zin in heb.
Daarnaast denk ik dat het voor NEC alleen maar positief kan uitpakken (binnen de club).
Binnen 2 jaar zijn we terug.
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 2 juni 2014 @ 18:41:09 #167
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140639706
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:00 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Ik moet bekennen dat ik er wel zin in heb.
Daarnaast denk ik dat het voor NEC alleen maar positief kan uitpakken (binnen de club).
Binnen 2 jaar zijn we terug.
Tjah aan de ene kant snap ik het wel. Je strijdt natuurlijk mee om 'een' kampioenschap en dat is een totaal andere beleving dan middenmoot/play-offs. NEC is zo weer terug, vast volgend seizoen alweer. Play-offs voor promotie is al bijna een zekerheid.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_140644584
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:41 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Tjah aan de ene kant snap ik het wel. Je strijdt natuurlijk mee om 'een' kampioenschap en dat is een totaal andere beleving dan middenmoot/play-offs. NEC is zo weer terug, vast volgend seizoen alweer. Play-offs voor promotie is al bijna een zekerheid.
Gaat me niet zozeer om de strijd om een kampioenschap of het feit dat we meer wedstrijden kunnen/moeten winnen. Het is meer de charme van een club als NEC.

Als NEC supporter weet je dat je in een positief jaar kunt spelen om de play-offs voor Europees voetbal en in een slecht jaar kunt vechten tegen degradatie. Dat je dus kunt degraderen heb ik eigenlijk in mijn systeem opgenomen. Natuurlijk had ik niet verwacht dat we gingen degraderen, maar ergens heb ik me er als supporter al bij neergelegd. Als ik niet tegen degradatie wil vechten, was ik wel fan van een andere club geweest. Kortom, de charme van NEC is voor mij ook het gegeven dat we sporadisch in de Jupiler League kunnen/moeten spelen.
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 3 juni 2014 @ 10:46:38 #169
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_140661859
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 13:03 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Als ik in Nijmegen had gewoond, had ik na jaren van 'afwezigheid' zeker weer een scc genomen.

Op hoeveel staat de teller?
Inmiddels 3500 seizoenskaarten verkocht en men hoopt nog op meer.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_140666489
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:46 schreef Mark het volgende:

[..]

Inmiddels 3500 seizoenskaarten verkocht en men hoopt nog op meer.
Inmiddels zelfs nog meer. Ze verwachten misschien vrijdag de 4000 te halen (momenteel +-3800).
pi_140668903
Berichtgeving van de Gelderlander lijkt mij dan ook niet helemaal accuraat.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 juni 2014 @ 17:30:22 #172
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_140673955
Vanavond om 20:00 persconferentie met nieuws, terwijl Van Ingen op twitter en N.E.C. op de eigen site (voor zover die twee niet hetzelfde zijn) hebben aangegeven dat op donderdag pas nieuws komt over de stand van zaken en de visie voor de periode tot 2017. Dat er nu nieuws is dat niet kan wachten tot donderdag en er dus op het laatste moment een extra persconferentie wordt georganiseerd (of m.i. onaannemelijker; dat de persconferentie van donderdag verplaatst wordt), betekent waarschijnlijk groot nieuws. Nieuwe trainer, zo lijkt mij. Of misschien iets met Boekhoorn enzo, al ga ik uit van het eerste.
En dat nadat Van Ingen vanochtend aangegeven had thuis te werken. Misschien een excuus om de afwezigheid op het kantoor onopvallend te maken, terwijl hij contract sloot met een trainer? Klinkt was complotterig, maar niet geheel onaannemelijk.

Op twitter wordt Been genoemd, maar die wordt eigenlijk al genoemd sinds zijn vertrek... Zal dus wel weer, zoals gewoonlijk, onzin zijn.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 juni 2014 @ 17:53:19 #173
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_140674787
Als Been komt dan stapt Boekhoorn in, anders zou Been niet komen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 juni 2014 @ 19:18:13 #174
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_140678072
Brood wordt nu genoemd op internet. O.a. door Lex Lammers.
Weet niet wat ik er van moet vinden.
Zou overigens wel ook enigszins grappig zijn: ontslagen bij Roda na een nederlaag tegen N.E.C. en dan nu hier gaan werken.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:47:05 #175
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_140679209
Waarom zou Been terug komen? Jupiler league, daar ga je toch niet voor terugkomen.
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  dinsdag 3 juni 2014 @ 19:47:29 #176
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_140679221
Ruud Brood dus.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 juni 2014 @ 19:48:22 #177
7889 tong80
Spleenheup
pi_140679242
Lex Lammers, redacteur van De Gelderlander, heeft op Twitter bekend gemaakt dat Ruud Brood de nieuwe trainer wordt van de Nijmegenaren. NEC stuurde vanmiddag een persbericht met de mededeling dat er belangrijk nieuws zou komen tijdens een belegde persconferentie. Op Twitter gingen meteen geruchten over de aanstelling van een nieuwe trainer. .

NEC degradeerde het afgelopen seizoen na play-offs naar de Jupiler League. De club besloot daarop vorige week trainer Anton Janssen te ontslaan.

Voor Brood staat er een uitdaging te wachten. Veel spelers mochten na de degradatie vertrekken. Ook zal Brood te maken krijgen met druk. Het publiek zal waarschijnlijk snel weer terug willen naar de Eredivisie. De club speelde de afgelopen twintig jaar op het hoogste niveau.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_140679267
Ruud Brood?

Dus niet naar Dordt :o.
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 juni 2014 @ 19:50:17 #179
7889 tong80
Spleenheup
pi_140679311
Geen verkeerde keuze lijkt me. Onterecht ontslagen bij RODA.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 juni 2014 @ 20:08:43 #180
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_140679993
Om een of andere reden vind ik 'm niet bij NEC passen, maar ik hoop dat ik 't mis heb. Goede trainer en een klein wonder dat hij NEC verkiest boven Dordrecht.
Been zou natuurlijk beter zijn, maar hoop op hem is onrealistisch. Veel beter dan Brood is op dit moment voor NEC niet mogelijk. Sterker nog; Brood achtte ik eigenlijk al niet mogelijk voor NEC.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:19:26 #181
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_140680444
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:08 schreef Gijscoman het volgende:
Om een of andere reden vind ik 'm niet bij NEC passen, maar ik hoop dat ik 't mis heb. Goede trainer en een klein wonder dat hij NEC verkiest boven Dordrecht.
Been zou natuurlijk beter zijn, maar hoop op hem is onrealistisch. Veel beter dan Brood is op dit moment voor NEC niet mogelijk. Sterker nog; Brood achtte ik eigenlijk al niet mogelijk voor NEC.
Denk dat brood ook liever aan zijn reputatie werkt en dat kan ie denk ik prima doen bij NEC. Een mooie jonge groep, met potentie. Denk ook wel dat ie een tijdje wil blijven. Dus zeker geen verkeerde keus. Ik denk dat Brood ook geen zin heeft om bij bijvoorbeeld een club als zeg ADO weer direct ontslagen te worden.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 juni 2014 @ 20:23:44 #182
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_140680636
Brood zal weinig zin hebben in weer vechten onderin. Bij NEC zal hij de kans krijgen om mee te bouwen aan het team. En aangezien Roda en RKC er ook uit zijn zal hij misschien daar nog wel een spelertje of wat van willen hebben
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_140681014
Brood is een prima trainer (op dit moment), maar ik zie 't niet in hem in combinatie met NEC.
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 3 juni 2014 @ 23:07:00 #184
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_140688961
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:23 schreef rubbereend het volgende:
Brood zal weinig zin hebben in weer vechten onderin. Bij NEC zal hij de kans krijgen om mee te bouwen aan het team. En aangezien Roda en RKC er ook uit zijn zal hij misschien daar nog wel een spelertje of wat van willen hebben
Zolang het Sno maar niet is ;)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_140712766
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 23:07 schreef Mark het volgende:

[..]

Zolang het Sno maar niet is ;)
Sno gaat naar België
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=216145
Website: Sneaker-forum.nl
pi_140713091
quote:
zondag 10 augustus 2014 N.E.C. - FC Eindhoven
vrijdag 15 augustus 2014 FC Volendam - N.E.C.
vrijdag 22 augustus 2014 N.E.C. - Fortuna Sittard
maandag 25 augustus 2014 Jong PSV - N.E.C.
vrijdag 29 augustus 2014 Helmond Sport - N.E.C.
zaterdag 13 september 2014 N.E.C. - RKC Waalwijk
vrijdag 19 september 2014 N.E.C. - FC Emmen
zondag 28 september 2014 De Graafschap - N.E.C.
vrijdag 3 oktober 2014 Almere City FC - N.E.C.
zondag 19 oktober 2014 N.E.C. - FC Den Bosch
zondag 26 oktober 2014 N.E.C. - FC Oss
zondag 2 november 2014 Sparta Rotterdam - N.E.C.
zondag 9 november 2014 N.E.C. - VVV-Venlo
maandag 24 november 2014 Jong Ajax - N.E.C
vrijdag 28 november 2014 N.E.C. - Jong FC Twente
maandag 1 december 2014 Telstar - N.E.C.
zondag 7 december 2014 N.E.C. - Achilles'29
vrijdag 12 december 2014 Roda JC - N.E.C.
zondag 21 december 2014 N.E.C. - MVV

vrijdag 16 januari 2015 FC Eindhoven - N.E.C
vrijdag 23 januari 2015 RKC Waalwijk - N.E.C.
zondag 1 februari 2015 N.E.C. - Helmond Sport
vrijdag 6 februari 2015 Fortuna Sittard - N.E.C.
maandag 9 februari 2015 N.E.C. - Jong PSV
vrijdag 13 februari 2015 FC Emmen - N.E.C.
zondag 22 februari 2015 Achilles'29 - N.E.C.
vrijdag 27 februari 2015 N.E.C. - Roda JC
maandag 9 maart 2015 Jong FC Twente - N.E.C
vrijdag 13 maart 2015 N.E.C. - Telstar
maandag 16 maart 2015 N.E.C. - FC Volendam
vrijdag 20 maart 2015 MVV - N.E.C.
vrijdag 3 april 2015 N.E.C. - Sparta Rotterdam
maandag 6 april 2015 FC Oss - N.E.C.
zondag 12 april 2015 N.E.C. - De Graafschap
zondag 19 april 2015 N.E.C. - Almere City FC
vrijdag 24 april 2015 FC Den Bosch - N.E.C.
vrijdag 1 mei 2015 N.E.C. - Jong Ajax
vrijdag 8 mei 2015 VVV-Venlo - N.E.C.
pi_140788936
vrijdag 15 augustus naar volendam. *O*
  vrijdag 6 juni 2014 @ 21:52:20 #188
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_140791348
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 20:28 schreef Kruitdampje het volgende:
vrijdag 15 augustus naar volendam. *O*
Leuke laatste wedstrijd op zich.
pi_140792567
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 21:52 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Leuke laatste wedstrijd op zich.
Laatste wedstrijd?
  vrijdag 6 juni 2014 @ 23:19:30 #190
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_140794197
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 22:26 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Laatste wedstrijd?
Kampioenswedstrijd tegen VVV :7
pi_140794773
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:19 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Kampioenswedstrijd tegen VVV :7
_O_
Ik begin echt zin te krijgen in het nieuwe seizoen :D. Terwijl ik nog geen idee heb hoe de selectie er over twee maanden uit gaat zien..
pi_140800979
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:33 schreef larry91 het volgende:

[..]

_O_
Ik begin echt zin te krijgen in het nieuwe seizoen :D. Terwijl ik nog geen idee heb hoe de selectie er over twee maanden uit gaat zien..
Ik kan eigenlijk ook niet wachten, ik ga komend seizoen wel wat vaker uitwedstrijden meepakken. Toch weer wat oldskool stadions bezoeken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:19 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Kampioenswedstrijd tegen VVV :7
Hoop eigenlijk al dat we dan kampioen zijn.....als we het uberhaupt worden
pi_140800995
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 10:01 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Ik kan eigenlijk ook niet wachten, ik ga komend seizoen wel wat vaker uitwedstrijden meepakken. Toch weer wat oldskool stadions bezoeken.

[..]

Hoop eigenlijk al dat we dan kampioen zijn.....als we het uberhaupt worden
Ik denk dat je als supporter liever thuis het kampioenschap binnen wil hengelen.
pi_140801021
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik denk dat je als supporter liever thuis het kampioenschap binnen wil hengelen.
bij voorkeur wel ja....maar eigenlijk maakt het me niet uit...kampioen is kampioen en dat betekent het jaar erop weer in de eredivisie.
pi_140804219
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 10:04 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

bij voorkeur wel ja....maar eigenlijk maakt het me niet uit...kampioen is kampioen en dat betekent het jaar erop weer in de eredivisie.
Inderdaad. Het enige wat echt telt is terugkeren naar de eredivisie. De rest is bijzaak. Al zou ik een kampioensfeestje tegen jong Ajax op 1 mei ook niet direct afslaan ;)
pi_140921970
We worden komend seizoen geen kampioen...... (zei de optimist)
Website: Sneaker-forum.nl
pi_140970168
Concept schema is op 2 wijzigingen ook definitief geworden. We spelen alleen nu op dinsdagavond tegen jong PSV :') Wat een ellende die jong ploegen..
pi_140999690
Ophof is weg bij NEC. Ze hebben een akkoord bereikt over het vertrek.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_141000838
De wegen van N.E.C. en technisch directeur Edo Ophof scheiden. In goed onderling overleg hebben N.E.C, de Raad van Commissarissen en Ophof besloten om met ingang van 1 juli 2014 uit elkaar te gaan.
Foto
Edo Ophof speelde tussen 1976 en 1980 voor N.E.C. Hij keerde later terug bij de club als lid van Stichting Administratiekantoor N.E.C. Hij verruilde deze functie in 2011 voor de functie lid van de Raad van Commissarissen (RvC) met de portefeuille technische zaken waarna hij in september 2013 werd aangesteld als directeur technische zaken.
N.E.C en de RvC danken Ophof voor zijn inzet en wensen hem veel succes in de toekomst.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_141006087
Eindelijk!
pi_141144755
Over iets meer dan 2 weken begint de 1e training....er moet nog heel wat gebeuren :{
  maandag 16 juni 2014 @ 11:04:23 #202
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_141144815
Benieuwd of we Alireza kunnen bewonderen vandaag :)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Redactie Frontpage / Sport maandag 16 juni 2014 @ 12:23:37 #203
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_141147169
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:04 schreef Mark het volgende:
Benieuwd of we Alireza kunnen bewonderen vandaag :)
Hij start niet in de basis, maar zal waarschijnlijk wel als wissel gebracht worden.
  maandag 16 juni 2014 @ 22:34:18 #204
427638 led_lamp
Saving the planet
pi_141178400
Hij komt eraan... Met deze stand hoop ik dat hij de winnende maakt! Overigens wel een zaadpot deze wedstrijd. :')
Daar aan de boorden van de Waal ligt mijn oude Keizerstad
pi_141179142
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 22:34 schreef led_lamp het volgende:
Hij komt eraan... Met deze stand hoop ik dat hij de winnende maakt! Overigens wel een zaadpot deze wedstrijd. :')
Ik ook. Maar wat zijn die twee ploegen slecht.
  maandag 16 juni 2014 @ 22:52:59 #206
427638 led_lamp
Saving the planet
pi_141179788
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 22:45 schreef larry91 het volgende:

[..]

Ik ook. Maar wat zijn die twee ploegen slecht.
Schrikbarend inderdaad. Die nummer 23 is wel echt de held van Iran geworden. Hopelijk een vroegere wissel voor Alireza de volgende keer.
Daar aan de boorden van de Waal ligt mijn oude Keizerstad
  maandag 16 juni 2014 @ 22:54:27 #207
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_141179892
Pff, hele wedstrijd gekeken, alleen omdat Alireza erin kon komen. -O- Nja, dat was gelukkig tenminste nog t geval.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 00:16:31 #208
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_141185001
De eerste die drie en een halve ton biedt mag m meenemen.
Wie dit leest is gek
pi_141188348
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 22:54 schreef egeltje1985 het volgende:
Pff, hele wedstrijd gekeken, alleen omdat Alireza erin kon komen. -O- Nja, dat was gelukkig tenminste nog t geval.
Haha ik ook. Daarbij ben ik de hele avond bezig geweest mijn huisgenoten te overtuigen dat ze het toch echt op moesten laten staan. Opgelucht dat ik was dat Ali toch nog in het veld kwam. Stiekem toch een beetje een gevoel van trots, een speler van NEC op het WK!
  dinsdag 17 juni 2014 @ 05:08:57 #210
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_141188600
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 00:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
De eerste die drie en een halve ton biedt mag m meenemen.
Vind jij? Of heb je dit ergens gelezen?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  dinsdag 17 juni 2014 @ 07:02:35 #211
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_141188855
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 05:08 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Vind jij? Of heb je dit ergens gelezen?
Nee, zo schat ik de situatie momenteel in. Dat Miljoen komt niet en NEC heeft geen tijd om te wachten.
Wie dit leest is gek
  dinsdag 17 juni 2014 @ 07:07:15 #212
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_141188879
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 03:01 schreef larry91 het volgende:
Stiekem toch een beetje een gevoel van trots, een speler van NEC op het WK!
Ik vond het al leuk dat ik mijn zoontje vrijdag kon vertellen dat Jasper en Lens bij NEC gespeeld hadden :)
Is voor zo'n mannetje toch ook een beetje het gevoel dat je ook buiten de grote clubs het ver kunt schoppen. Niet dat ik denk dat hij ooit in Oranje zal staan (al is het wel een type Jaap Stam :+ ) maar toch
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 17 juni 2014 @ 08:04:11 #213
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_141189226
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 07:02 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Nee, zo schat ik de situatie momenteel in. Dat Miljoen komt niet en NEC heeft geen tijd om te wachten.
En ze kunnen em niet houden dit seizoen? Of heeft hij zelf aangegeven niet te willen blijven?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  Redactie Sport dinsdag 17 juni 2014 @ 08:10:31 #214
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141189282
Jahanbaksh was wel de minst saaie van het veld, samen met Reza
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 17 juni 2014 @ 10:16:43 #215
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_141191505
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 08:04 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

En ze kunnen em niet houden dit seizoen? Of heeft hij zelf aangegeven niet te willen blijven?
Iemand schijnt hem op het trainingskamp van Iran in Zwitserland gevraagd te hebben of hij bleef of niet. Hij zou daarop geantwoord hebben dat hij waarschijnlijk naar een andere Nederlandse club zou gaan. Volgens andere geruchten zou hij een tijd geleden contact gehad hebben met Groningen, maar dat zal wel op niets uitgelopen zijn, want daar hebben ze nu al genoeg andere spelers gehaald.
Zijn vertrek is dus niet zeker en misschien dat hij dan toch blijft.
Overigens, als je m verkoopt, moet je er ook flink voor vangen. Op transfermarkt.de (ofzo) had hij al een waarde van 1 miljoen. Dat ga je in deze situatie niet krijgen, maar een half tot driekwart miljoen + een aandeel in het geval hij wordt doorverkocht moet je wel kunnen krijgen. En als hij op het WK nog een doelpunt scoort, dan gaat die waarde omhoog!

Overigens vond ik die verdediging wel wat; misschien dat er wederom in Iran gescout kan worden. Die Jalal Hosseini heeft Duits gestudeerd, dus die kan je ook wel Nederlands erbij laten leren (of we maken Duits de eerste taal in het elftal) ;)
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 21 juni 2014 @ 12:35:12 #216
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_141367126
VictorPalsson twitterde op vrijdag 20-06-2014 om 22:46:14 We're done. This trip has been real! Something that I will always remember. Now I'm off to Iceland for 2 weeks before heading to ?! #vaca14 reageer retweet
PaulHolleman twitterde op zaterdag 21-06-2014 om 10:19:01 @jochemvang @BartNECNijmegen ik begreep net in een tweet van Victor Palsson dat hij niet meer terug komt?? #mediatraining #NECNijmegen reageer retweet
BartNECNijmegen twitterde op zaterdag 21-06-2014 om 12:01:52 @PaulHolleman @jochemvang iedereen kent ons mediabeleid, alleen sommige mensen hebben andere spelregels reageer retweet
In andere woorden: Pálsson wordt in de uitverkoop gedaan? Hij weet immers zelf nog niet waarheen hij gaat, maar hij lijkt dus wel weg te kunnen/mogen/moeten. Zou jammer zijn, want m.u.v. dit seizoen vond ik hem vaak sterk.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 19:43:19 #217
427638 led_lamp
Saving the planet
pi_141379395
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 22:34 schreef led_lamp het volgende:
Hij komt eraan... Met deze stand hoop ik dat hij de winnende maakt! Overigens wel een zaadpot deze wedstrijd. :')
Daar aan de boorden van de Waal ligt mijn oude Keizerstad
pi_141426219
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 12:35 schreef Gijscoman het volgende:
VictorPalsson twitterde op vrijdag 20-06-2014 om 22:46:14 We're done. This trip has been real! Something that I will always remember. Now I'm off to Iceland for 2 weeks before heading to ?! #vaca14 reageer retweet
PaulHolleman twitterde op zaterdag 21-06-2014 om 10:19:01 @jochemvang @BartNECNijmegen ik begreep net in een tweet van Victor Palsson dat hij niet meer terug komt?? #mediatraining #NECNijmegen reageer retweet
BartNECNijmegen twitterde op zaterdag 21-06-2014 om 12:01:52 @PaulHolleman @jochemvang iedereen kent ons mediabeleid, alleen sommige mensen hebben andere spelregels reageer retweet
In andere woorden: Pálsson wordt in de uitverkoop gedaan? Hij weet immers zelf nog niet waarheen hij gaat, maar hij lijkt dus wel weg te kunnen/mogen/moeten. Zou jammer zijn, want m.u.v. dit seizoen vond ik hem vaak sterk.
Palsson was voor de sfeer echt een rotte appel in het team. Ik kijk er niet van op dat hij gewoon weg moet.
pi_141426804
quote:
N.E.C. is druk bezig met het herformeren van een nieuwe selectie voor seizoen 2014-2015. We zullen je tot en met het einde van de transferperiode wekelijks op de hoogte houden van de selectie. Hieronder vind je de eerste update met voornamelijk informatie over vertrekkende spelers. We hopen op zeer korte termijn meer informatie te kunnen geven over nieuwe spelers.

Huurlingen
Danzell Gravenberch en Marnick Vermijl werden afgelopen seizoen gehuurd van Ajax (Gravenberch) en Manchester United (Vermijl). Zij keren terug naar hun clubs.

Aflopende contracten
Veel spelers hadden een aflopend contract bij N.E.C. Dennis Gentenaar maakte in mei 2014 al bekend te stoppen. De contracten van Ryan Koolwijk, Marcel Stutter en Geoffrey Castillion liepen ook af. Zij zullen niet terugkeren. Youri Loen, Michel Breuer en Geert Arend Roorda werden afgelopen seizoen verhuurd aan respectievelijk FC Dordrecht (Loen) en Sparta (Breuer en Roorda). Ook met hen gaat N.E.C. niet verder. Het contract van Hans Mulder werd eerder al ontbonden door middel van de degradatieclausule.

Doorlopende contracten
Voor de IJslandse jeugdspelers Adam Arnarson en Dadi Bergsson geldt dat zij per 1 juli 2014 ondanks hun doorlopend contract niet langer verbonden zijn aan N.E.C.

Verhuurde spelers
Jordy Tutuarima werd afgelopen seizoen verhuurd aan FC Oss. Hij ontvangt voorlopig geen nieuw contract van N.E.C. Stijn de Looijer, die verhuurd werd aan FC Den Bosch, staat nog onder contract en blijft aan.

Perspectief korte termijn
N.E.C. verwacht de komende weken tot het einde van de transferperiode meerdere mutaties in de selectie. Op korte termijn hoopt N.E.C. de technische staf te complementeren. Ook is de verwachting aankomende week de eerste aanwinsten van het nieuwe seizoen te presenteren.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 22 juni 2014 @ 22:44:01 #220
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_141430131
Jammer dat Stutter en de twee IJslanders worden weggedaan. Alle drie zullen echt geen topsalarissen krijgen, maar zijn wel bijzonder bruikbaar voor de Jupiler League. Nu Vermijl en Gravenberch weggaan, zitten we zonder rechtsback. Arnarson zou dan als back-up rechtsback achter een nog te halen speler kunnen fungeren.
De Looijer blijft wel (en komt volgens mij terug), dus dan kunnen we hem ook eens aanschouwen.
Maar er komen dus komende week nieuwe spelers... Benieuwd wat voor een spelers we nu kunnen halen...
  maandag 23 juni 2014 @ 00:10:00 #221
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_141434219
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:44 schreef Gijscoman het volgende:
Nu Vermijl en Gravenberch weggaan, zitten we zonder rechtsback. Arnarson zou dan als back-up rechtsback achter een nog te halen speler kunnen fungeren.
Disveld kan ook rechtsback spelen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Redactie Frontpage / Sport maandag 23 juni 2014 @ 12:29:52 #222
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_141445611
Hemlein nu dus ook weg.
quote:
Christoph Hemlein vertrekt naar DSC Arminia Bielefeld
N.E.C. heeft vleugelaanvaller Christoph Hemlein verkocht aan de Duitse derde divisie club DSC Arminia uit Bielefeld, Noordrijn-Westfalen.
Hemlein had nog een contract bij N.E.C. tot 30 juni 2016. Hij kwam 36 keer in actie voor de eerste selectie en wist als vleugelaanvaller zeven keer te scoren.
Wij wensen Christoph Hemlein alle succes bij zijn nieuwe club!
Als we spelers als Hemlein niet eens kunnen behouden, wordt de kans dat we Higdon, Jahanbakhsh, Stefanik, etc. behouden alleen nog kleiner... Voor zover die kans er al was, tenminste.
pi_141447139
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 12:29 schreef Gijscoman het volgende:
Hemlein nu dus ook weg.

[..]

Als we spelers als Hemlein niet eens kunnen behouden, wordt de kans dat we Higdon, Jahanbakhsh, Stefanik, etc. behouden alleen nog kleiner... Voor zover die kans er al was, tenminste.
De buitenlanders moeten weg. Zo simpel is het.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 23 juni 2014 @ 13:33:13 #224
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_141447511
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:23 schreef larry91 het volgende:

[..]

De buitenlanders moeten weg. Zo simpel is het.
Vind ik eerlijk gezegd te kortzichtig. Ja, er waren teveel buitenlandse spelers, maar de roep van sommigen om alles dat niet Nederlands is weg te doen is m.i. overdreven. Natuurlijk zijn er buitenlandse spelers die niet goed presteren of niet beter presteren dan spelers die je zo in Nederland kan halen, maar daarentegen zijn er ook buitenlandse spelers als Higdon, Conboy en Jahanbakhsh die wel degelijk iets toevoegen! Het blindelings wegdoen van buitenlandse spelers is dom beleid. Er zijn verder ook genoeg Nederlandse spelers die een stuk minder speelden en/of een stuk minder strijd toonden dan Higdon, Conboy en Ali. Denk bijvoorbeeld aan Castillion, Koolwijk en Van Eijden. In andere woorden, zo simpel is het niet.
  maandag 23 juni 2014 @ 13:34:36 #225
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141447559
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:33 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Vind ik eerlijk gezegd te kortzichtig. Ja, er waren teveel buitenlandse spelers, maar de roep van sommigen om alles dat niet Nederlands is weg te doen is m.i. overdreven. Natuurlijk zijn er buitenlandse spelers die niet goed presteren of niet beter presteren dan spelers die je zo in Nederland kan halen, maar daarentegen zijn er ook buitenlandse spelers als Higdon, Conboy en Jahanbakhsh die wel degelijk iets toevoegen! Het blindelings wegdoen van buitenlandse spelers is dom beleid. Er zijn verder ook genoeg Nederlandse spelers die een stuk minder speelden en/of een stuk minder strijd toonden dan Higdon, Conboy en Ali. Denk bijvoorbeeld aan Castillion, Koolwijk en Van Eijden. In andere woorden, zo simpel is het niet.
Alsof gasten als Higdon en Jankbak in de juup gaan ballen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 23 juni 2014 @ 13:35:52 #226
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_141447602
Del Piero ging ook gewoon mee na degradatie :+
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 23 juni 2014 @ 13:40:01 #227
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_141447772
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 12:29 schreef Gijscoman het volgende:
Hemlein nu dus ook weg.

[..]

Als we spelers als Hemlein niet eens kunnen behouden, wordt de kans dat we Higdon, Jahanbakhsh, Stefanik, etc. behouden alleen nog kleiner... Voor zover die kans er al was, tenminste.
Wil je Higdon behouden dan? Of Stefanik...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  maandag 23 juni 2014 @ 13:52:07 #228
198365 Morendo
The Real Deal
pi_141448263
Het is juist goed dat het Verenigde Naties-elftal wordt opgedoekt. Gewoon investeren in de jeugd. En dan komt Boekshoorn ook weer terug. En dan kunnen we weer dure buitenlanders halen.
Die Lebenslust bringt dich um.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 23 juni 2014 @ 13:58:42 #229
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_141448482
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Alsof gasten als Higdon en Jankbak in de juup gaan ballen.
Ga ik inderdaad niet vanuit. Maar het gaat mij meer om de houding dat alle buitenlanders eruit moeten, waarmee je eigenlijk ook de buitenlandse spelers de schuld geeft van de degradatie. Verder is er de illusie dat Nederlandse spelers meer bij een club voelen dan buitenlandse spelers, terwijl, m.u.v. een aantal spelers uit eigen jeugd (niet eens allemaal), de meeste Nederlandse spelers N.E.C. ook niet zien als hun club, maar veel meer als een middel om hogerop te komen. Is natuurlijk heel begrijpelijk, maar niet iedereen lijkt te begrijpen dat het tegenwoordig een utopie is om alleen maar spelers met clubliefde te hebben. Een team met alleen maar spelers uit eigen jeugd, uit Nijmegen en omstreken, komt er niet meer, tenzij we terugzakken naar het amateurvoetbal.
pi_141453006
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:58 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Ga ik inderdaad niet vanuit. Maar het gaat mij meer om de houding dat alle buitenlanders eruit moeten, waarmee je eigenlijk ook de buitenlandse spelers de schuld geeft van de degradatie. Verder is er de illusie dat Nederlandse spelers meer bij een club voelen dan buitenlandse spelers, terwijl, m.u.v. een aantal spelers uit eigen jeugd (niet eens allemaal), de meeste Nederlandse spelers N.E.C. ook niet zien als hun club, maar veel meer als een middel om hogerop te komen. Is natuurlijk heel begrijpelijk, maar niet iedereen lijkt te begrijpen dat het tegenwoordig een utopie is om alleen maar spelers met clubliefde te hebben. Een team met alleen maar spelers uit eigen jeugd, uit Nijmegen en omstreken, komt er niet meer, tenzij we terugzakken naar het amateurvoetbal.
Dat alle buitenlanders eruit moeten is een idee vanuit de directie en niet per definitie mijn mening. Wat wel zo is, is dat al die talen en culturen niet echt hebben meegeholpen dit seizoen. Qua communicatie was het gewoon ruk en dat heeft een grote rol gespeeld in het degraderen. We moet gewoon terug naar een basis met voornamelijk Nederlanders, mogelijk aangevuld met hier en daar een buitenlander. Dat heeft vrij weinig met ondergeschoven gevoelens voor de regio te maken.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 23 juni 2014 @ 16:07:11 #231
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_141453200
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:01 schreef larry91 het volgende:

[..]

Dat alle buitenlanders eruit moeten is een idee vanuit de directie en niet per definitie mijn mening. Wat wel zo is, is dat al die talen en culturen niet echt hebben meegeholpen dit seizoen. Qua communicatie was het gewoon ruk en dat heeft een grote rol gespeeld in het degraderen. We moet gewoon terug naar een basis met voornamelijk Nederlanders, mogelijk aangevuld met hier en daar een buitenlander. Dat heeft vrij weinig met ondergeschoven gevoelens voor de regio te maken.
Hierin kan ik me wel vinden. Ik zal je woorden wel verkeerd geïnterpreteerd hebben. Desondanks zijn er ook genoeg mensen (zoals bijvoorbeeld in de reacties op facebook) die wel buitenlandse spelers, ongeacht kwaliteit e.d., per definitie kwijt willen uit het team.
pi_141480800
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:07 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Hierin kan ik me wel vinden. Ik zal je woorden wel verkeerd geïnterpreteerd hebben. Desondanks zijn er ook genoeg mensen (zoals bijvoorbeeld in de reacties op facebook) die wel buitenlandse spelers, ongeacht kwaliteit e.d., per definitie kwijt willen uit het team.
Klopt. Maar dat is voor mij dus niet per definitie wat ik wil. Zolang het maar een goed voetballend/communicerend geheel is ben ik tevreden. Dan maakt het mij niet zoveel uit of ze nu de Vries, Smith, Nguyen of Figueroa heten. Echter, is dat makkelijker te bewerkstelligen met de de Vriesjes dan met 11 Nguyens en Figueroa's.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 24 juni 2014 @ 13:08:17 #233
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_141486425
Het spelers overzicht is geupdate: http://www.nec-nijmegen.nl/selectie/overzicht
Nog maar 16 spelers. Higdon (interesse uit Engeland), Jantscher (Luzern), Jahanbakhsh (WK en veel genoemd in de media), Rieks (veel genoemd als belangrijkste speler N.E.C., wil Eredivisie blijven spelen), Conboy (interesse uit Engeland en Duitsland), Nielsen (kan terug naar Denemarken) en Van Eijden (wil hogerop) zullen waarschijnlijk nog weggaan en De Looijer zal er nog bijkomen. Dan stromen voorlopig vanuit de A1 door Bai Kamara, Elders, Celik en Bijl (keeper, toch?). Tutuarima en Bajrovic kunnen er ook nog bijkomen, maar Tutuarima heeft voorlopig geen contract en Bajrovic is herstellende van een blessure.
Dus keepers: Johnsson, Smits, Bijl
Verdediging: Haitz, Disveld, Leiwakabessy, Elders, Bai Kamara
Middenveld: Pálsson, De Looijer, Foor, Stefanik, Diarra
Aanval: Celik, (Tutuarima, Bajrovic)

In dat geval is Leiwa (1981) veruit de oudste speler met Johnsson (1990) als nummer twee.

Eind deze week een update over de selectie; het is te hopen dat er wat bijkomt i.p.v. weggaat...
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 24 juni 2014 @ 13:19:03 #234
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_141486817
Nou, Breinburg schijnt te komen. Schijnt gespot te zijn in het CWZ (zo staat op het NEC forum) en heeft vandaag de volgende tweet gestuurd:
Gregorbreinburg twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 07:37:29 Onderweg naar medische keuring 🙏 reageer retweet
Eerder gaf hij ook al op twitter aan weer in de Vijverberg te spelen, maar dan als tegenstander. Er zou al een mondeling akkoord zijn.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 13:21:11 #235
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_141486882
4350 seizoenkaarten verkocht tot nog toe, gehoopt was op 3000-3500. Nu hoopt men er 5000 te slijten (was 6100 vorig jaar)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 24 juni 2014 @ 13:27:03 #236
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_141487070
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:21 schreef Mark het volgende:
4350 seizoenkaarten verkocht tot nog toe, gehoopt was op 3000-3500. Nu hoopt men er 5000 te slijten (was 6100 vorig jaar)
Geweldig! 5000 zou wat zijn; het is prachtig om te zien dat er zoveel mensen nog zo trouw zijn! We zitten nu al boven het aantal seizoenskaarten dat ADO vorig seizoen verkocht heeft en er kan nog heel wat bijkomen!
pi_141579276
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:27 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Geweldig! 5000 zou wat zijn; het is prachtig om te zien dat er zoveel mensen nog zo trouw zijn! We zitten nu al boven het aantal seizoenskaarten dat ADO vorig seizoen verkocht heeft en er kan nog heel wat bijkomen!
Vandaag nog bij de goffert geweest (mijn ma ook zover gekregen om NEC te gaan steunen :p). Ze verkopen er iedere dag ongeveer 20, vandaag om 13 uur al 14 bijvoorbeeld. Ze verwachten op 5000 uit te komen. Maar als het zo door blijft gaan is zelfs 6000 niet onrealistisch zei de mevrouw achter de toonbank :).

En Tom Daemen is vastgelegd. Speler met veel ervaring in de JL.
  donderdag 26 juni 2014 @ 19:00:40 #238
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_141585159
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:31 schreef larry91 het volgende:

[..]

Vandaag nog bij de goffert geweest (mijn ma ook zover gekregen om NEC te gaan steunen :p). Ze verkopen er iedere dag ongeveer 20, vandaag om 13 uur al 14 bijvoorbeeld. Ze verwachten op 5000 uit te komen. Maar als het zo door blijft gaan is zelfs 6000 niet onrealistisch zei de mevrouw achter de toonbank :).

En Tom Daemen is vastgelegd. Speler met veel ervaring in de JL.
beetje een cultheld hier in Maastricht :)
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_141586305
Ik kreeg vandaag de bevestiging dat ik, na één jaar afwezigheid, weer aanwezig kan zijn.
Zit gewoon weer in vak M.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_141603091
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 19:24 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik kreeg vandaag de bevestiging dat ik, na één jaar afwezigheid, weer aanwezig kan zijn.
Zit gewoon weer in vak M.
Welkom terug! :)
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 27 juni 2014 @ 17:24:59 #241
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_141621661
Interview met Diarra, waarin hij best wat opmerkelijke dingen zegt:
quote:
Een trainer die niet in hem geloofde, schermutselingen met de eigen aanhang en een degradatie naar tweede klasse: dat is in een notendop het bewogen seizoen van Seydina ‘Bahnou’ Diarra bij NEC Nijmegen. Het jeugdproduct van Anderlecht is komend seizoen uit op eerherstel.
Seydina Diarra heeft er een rotseizoen opzitten bij NEC Nijmegen. De 20-jarige middenvelder speelde amper vier competitieduels in de Eredivisie en degradeerde naar tweede klasse.

Zijn seizoenbegin was nochtans veelbelovend, met een invalbeurt tegen Groningen en twee basisplaatsen tegen PSV en PEC Zwolle in zijn eerste drie wedstrijden.

‘Ik zal die wedstrijd tegen PSV niet snel vergeten’, aldus Diarra. ‘Bakkali was toen buitenaards en scoorde een hattrick. Ik moest Wijnaldum, zonder meer de beste voetballer in Nederland, in de gaten houden. Twee keer gaf ik hem een metertje ruimte en hij scoorde twee keer. Toch liet de trainer mij de wedstrijd erna gewoon staan.’

Half augustus werd Alex Pastoor op straat gezet en dat betekende meteen het einde voor Diarra. Op speeldag 18 werd het jeugdproduct van Anderlecht nog een laatste invalbeurt van zeven minuten gegund.

‘Pastoor, die intussen assistent is van Van Basten bij AZ, kreeg onvoldoende tijd om de jonge groep op de rails te zetten. Onder de nieuwe coach Anton Janssen zat ik vooral in de tribune. Hij rekende enkel op de oudjes. Hij had niet genoeg charisma om te zeggen: ik laat de beste spelen. Tot op het laatst heb ik voor een basisplaats gestreden. Maar wat kan je beginnen tegen een trainer die niet eerlijk is tegenover zijn spelers?’

Diarra had bovendien pech dat de technisch directeur die hem naar NEC haalde in de loop van het seizoen opstapte. ‘Hij kreeg een burn-out en de samenwerking werd stopgezet. Werkelijk alles zat tegen. Ik speelde op een moment met het idee om terug te keren naar België.’

In mei kreeg Diarra een nieuwe klap met de degradatie. ‘We verloren de heenwedstrijd tegen Sparta Rotterdam met 1-0. Geen man overboord omdat we het in eigen huis mochten afmaken. Maar we gingen kansloos met 1-3 onderuit. De motivatie in die wedstrijd was ver te zoeken. Waarom? Een club die degradeert laat zijn spelers nu eenmaal makkelijker gaan hé. De supporters konden er niet om lachen. Na de nederlaag tegen Sparta sloegen een paar heethoofden enkele stadionruiten aan diggelen en ze probeerden de kleedkamer binnen te dringen. Twee uur lang zaten we vast in het stadion. Mij hebben ze gelukkig nooit persoonlijk op de korrel genomen. Op de sociale media kreeg ik vrij veel steun van de fans.’

Schouderklopjes

Onder de nieuwe trainer Ruud Brood hoopt Diarra met een propere lei aan zijn tweede seizoen in De Goffert te beginnen. ‘We zullen moeten leren omgaan met onze favorietenrol in de Eerste Divisie. Voor mij persoonlijk heeft de degradatie zo zijn voordelen. Een pak spelers zal nog vertrekken en daardoor komen er plaatsen vrij. Ik kreeg uiteraard geen speelgaranties, maar de club rekent op mij. Met minder dan een vaste plaats in het elftal zal ik niet tevreden zijn. Ik wil belangrijk zijn voor de ploeg en ik heb het gevoel dat mijn ploegmaats ook op mij rekenen. Op training kreeg ik vaak schouderklopjes en zelfs de aanvoerder vond dat ik in de ploeg moest staan.’
http://www.nieuwsblad.be/(...)dmf20140626_01157142

Erg kritisch over Janssen en de inzet van medespelers. Dat Janssen de oudere spelers voor zou trekken, zet de vele malen dat Jahanbakhsh vanaf de bank moest beginnen of niet eens speelde en de wissel van Johnsson in een ander daglicht. Verder komt hij mij wel gemotiveerd en gedreven over. Kan volgend seizoen nog eens een belangrijke speler worden.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 17:28:21 #242
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141621735
Ik vond het eigenlijk opmerkelijker dat hij Wijnaldum zonder meer de beste voetballer van Nederland noemde _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 27 juni 2014 @ 17:30:03 #243
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_141621775
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 17:28 schreef Caland het volgende:
Ik vond het eigenlijk opmerkelijker dat hij Wijnaldum zonder meer de beste voetballer van Nederland noemde _O-
Niet van, maar in Nederland. Is toch een belangrijk verschil. Maar het blijft opmerkelijk.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 18:39:54 #244
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_141623691
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:31 schreef larry91 het volgende:

[..]

Vandaag nog bij de goffert geweest (mijn ma ook zover gekregen om NEC te gaan steunen :p). Ze verkopen er iedere dag ongeveer 20, vandaag om 13 uur al 14 bijvoorbeeld. Ze verwachten op 5000 uit te komen. Maar als het zo door blijft gaan is zelfs 6000 niet onrealistisch zei de mevrouw achter de toonbank :).
NEC is het Ajax van de Juup.
Successupporters die alleen meedoen in de verwachting kampioen te worden.
Een overwinning, bovenaan staan en de tegenstander vernederen is de norm.
Een wedsrijd afsluiten met slechts 1-0 wordt beloond met een fluitconcert.
Supporters van Achilles en Top Oss zijn 'boeren'
;)
Wie dit leest is gek
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 27 juni 2014 @ 19:07:05 #245
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_141624466
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 18:39 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

NEC is het Ajax van de Juup.
Successupporters die alleen meedoen in de verwachting kampioen te worden.
Een overwinning, bovenaan staan en de tegenstander vernederen is de norm.
Een wedsrijd afsluiten met slechts 1-0 wordt beloond met een fluitconcert.
Supporters van Achilles en Top Oss zijn 'boeren'
;)
Het wordt echter wel lastig om de Jupiler League 4 keer achterelkaar te winnen.
pi_141649719
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 19:07 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Het wordt echter wel lastig om de Jupiler League 4 keer achterelkaar te winnen.
Maar niet onmogelijk om het 38x te doen ;)
  Redactie Frontpage / Sport zondag 29 juni 2014 @ 12:52:17 #247
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_141677297
quote:
Vandaag zijn er drie spelers afwezig op de eerste training van het nieuwe seizoen: Victor Palsson, Alireza Jahanbakhsh en Michael Higdon zullen niet te zien zijn op De Eendracht om 13.00 uur.

Victor Palsson heeft na het seizoen langer doorgetraind bij het nationale elftal van IJsland en debuteerde in de vriendschappelijke wedstrijd tegen Estland op woensdag 4 juni. Hij heeft daarom langer verlof gekregen van N.E.C. en zal 7 juli weer in Nijmegen zijn.

Alireza Jahanbakhsh reisde met de nationale ploeg van Iran af naar Brazilië voor het WK Voetbal. Inmiddels is Iran uitgeschakeld. Jahanbakhsh krijgt langer verlof en verblijft nog enkele weken in Iran. De verwachting is dat hij half juli weer aansluit bij de selectie.

Michael Higdon heeft bij N.E.C. aangegeven dat hij graag langer in Engeland wil blijven om op zoek te gaan naar een nieuwe club. Er zijn onderling goede afspraken gemaakt over zijn verlof. Higdon zal een maand langer in Engeland verblijven.
pi_141685515
Toevoeging: Higdon krijgt over deze maand afwezigheid geen salaris.
pi_141714879
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 17:03 schreef larry91 het volgende:
Toevoeging: Higdon krijgt over deze maand afwezigheid geen salaris.
Vind het jammer dat hij weggaat. is afgelopen seizoen een topspits geweest. Helemaal als hij vaker met alireza had gespeeld. Al is het vrij logisch dat hij weg wil/moet. Een te dure speler voor de juup.
  maandag 30 juni 2014 @ 10:43:24 #250
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_141716363
Beetje ontluisterend om te lezen dat de drie Denen asap weg willen. Mis een beetje zelfkritiek over het afgelopen seizoen.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Redactie Frontpage / Sport maandag 30 juni 2014 @ 11:17:07 #251
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_141717206
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 10:43 schreef Mark het volgende:
Beetje ontluisterend om te lezen dat de drie Denen asap weg willen. Mis een beetje zelfkritiek over het afgelopen seizoen.
Van Conboy begrijp ik 't wel, aangezien hij op zich een prima seizoen heeft gespeeld en er interesse is vanuit Groningen.
Rieks was heel wisselvallig, maar wordt al een flinke tijd door de pers geprezen, dus dan begrijp ik 't op zich ook wel.
Nielsen gaf nauwelijks aan weg te willen. Hij gaf in dat ene interview (http://www.tipsbladet.dk/(...)ifte-fck-en-mulighed) aan dat hij spijt had weg te zijn gegaan. Begrijpelijk lijkt me, als je kampioen kon worden met de club, waarvoor je heel je leven hebt gespeeld en die van de stad is, waarin je geboren bent. Het is alsof N.E.C. kampioen wordt, net nadat Nuytinck naar België is gegaan. In dat geval zou hij ook liever bij "zijn" club gebleven zijn. Dus in plaats van dat, speelt hij tegen degradatie bij een voor hem net nieuwe club, waarbij er ook nog onrust is achter de schermen. Wel gaf Nielsen aan dat hij open staat voor een vertrek, maar absoluut niet dat hij zsm weg wil.
  maandag 30 juni 2014 @ 11:37:56 #252
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_141717700
Je hebt ook dat stuk in De Gelderlander gelezen vandaag?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Redactie Frontpage / Sport maandag 30 juni 2014 @ 12:30:08 #253
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_141719109
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 11:37 schreef Mark het volgende:
Je hebt ook dat stuk in De Gelderlander gelezen vandaag?
Nee, ik woon in Groningen, dus heb geen abonnement op de Gelderlander.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 30 juni 2014 @ 16:36:43 #254
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_141727123
Van Facebook:
quote:
De Duits-Turkse Ilkay Durmus komt een oefenstage lopen bij N.E.C. Deze 20-jarige jeugdinternational speelt momenteel bij Antalyaspor.
Durmus is een verdediger en wordt gezien als een groot talent. Hij kwam 29 keer in actie voor Turkije onder 19 en onder 20 jaar en speelde ook al op het WK onder 20 voor het Turkije. Durmus komt woensdag 2 juli aan en zal tot en met 13 juli meetrainen met het eerste elftal.
Heeft niet veel gespeeld in het eerste elftal van Antalyaspor (10 minuten in de competitie en een hele wedstrijd in de beker). Moet ongeveer 150.000 kosten volgens Transfermarkt.de. http://www.transfermarkt.de/ilkay-durmus/profil/spieler/119549

Hoe zit het eigenlijk met het salaris van een Duits-Turkse speler? Zou hij buiten- of binnen-EU salaris moeten krijgen? Of gooien ze hem samen met Jahanbakhsh op de universiteit, zodat ze hem een studentensalaris kunnen geven? Althans, als hij komt.
pi_141732011
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 10:43 schreef Mark het volgende:
Beetje ontluisterend om te lezen dat de drie Denen asap weg willen. Mis een beetje zelfkritiek over het afgelopen seizoen.
Dat ontbrak het dit afgelopen seizoen bij bijna spelers aan.
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 7 juli 2014 @ 16:43:25 #256
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_142009236
NEC verkoopt verder en heeft nieuwe aanvalsleider bijna binnen

Maandag, 7 juli 2014 om 14:34

De Nijmeegse uitverkoop van buitenlanders gaat voort. Victor Pálsson is rond met Sturm Graz en de IJslander, die twee seizoenen bij NEC heeft gevoetbald, moet alleen nog een medische keuring doorstaan. Dat meldt de Gelderlander. Na Jakob Jantscher (FC Luzern) en Christoph Hemlein (Arminia Bielefeld) is Pálsson de derde buitenlander die vertrekt.

De verwachting is dat Michael Higdon, vorig seizoen topscorer bij de degradant, de volgende buitenlander is die vertrekt bij de club. Higdon verblijft momenteel in Engeland om een transfer af te ronden. Voor Higdon heeft NEC al een opvolger gevonden: Sjoerd Ars moet de nieuwe aanvalsleider van de club uit de Jupiler League worden.

De dertigjarige Ars speelde afgelopen seizoen bij Karsiyaka SK in Turkije. Momenteel handelt NEC de laatste details af. Ars, het voorbije seizoen goed voor acht treffers, speelde in Nederland voor De Graafschap, Go Ahead Eagles, FC Omniworld, RBC Roosendaal en PEC Zwolle

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=218874
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 9 juli 2014 @ 11:16:58 #257
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_142085618
Ik ben een aantal dagen weg geweest en lees nu dit:
quote:
Een zestal buitenlandse spelers van NEC lijkt de club spoedig te gaan verlaten. Michael Higdon, Victor Pálsson, Kalle Johnsson, Lasse Nielsen, Søren Rieks en Kevin Conboy hebben stuk voor stuk aangegeven dat ze geen trek hebben in een langer verblijf.
http://www.vi.nl/nieuws/n(...)massale-uittocht.htm

Pálsson zat er al aan te komen na die tweet en van de Denen wisten we het dus ook wel, maar sinds wanneer Kalle? Daarentegen is VI wel vaker voorbarig met dit soort berichten. Zou het persoonlijk bijzonder jammer vinden...
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 10 juli 2014 @ 18:56:38 #258
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_142146060
Kalle Johnsson inderdaad weg. Naar Randers.
Vind het persoonlijk nogal jammer, maar gelukkig hebben we Smits nog. Er komt overigens nog een keeper bij, volgens Van Ingen. En Bijl kan dan als derde keeper fungeren.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 10 juli 2014 @ 19:08:28 #259
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_142146479
Overzichtje:
Keepers: Joshua Smits, Stan Bijl
Verdediging: Van Eijden, Haitz, Disveld, Leiwakabessy, Bai Kamara, Elders, Durmus, Elders
Middenveld: Foor, Stefanik, Diarra, Breinburg, Daemen, De Looijer
Aanval: Celik, Jahanbakhsh, Ars, (Bajrovic)

Hierbij ga ik even uit van de komst van Durmus, die het schijnbaar uitstekend doet als proefspeler, en Ars en het vertrek van Palsson, Higdon en de drie Denen.
Van Hofwegen schijnt vooral mee te doen voor de A1, dus die laat ik er maar buiten. Verder schijnt ie ook nog niet het niveau te hebben voor het eerste.

Er komt dus nog een keeper bij. Eerste of tweede keeper?
Verder zal er in de verdediging op rechts nog wat komen. Op links zijn namelijk Leiwa, Bai Kamara, Elders, Durmus en Haitz inzetbaar, terwijl op rechts Van Eijden, Bai Kamara en Disveld kunnen staan. Vooral rechtsback is onderbezet. Er moet nog een rechtsback bij.
Middenveld lijkt nu redelijk compleet. Denk niet dat we daar nog dingen zien veranderen buiten de voorspelde wijzigingen.
Aanval zal ook nog wat bij moeten komen. Nu zijn Ars en de tot de winterstop geblesseerde Bajrovic de spitsen, terwijl Celik op links staat en Jahanbakhsh op rechts. Aangezien Bajrovic dus geblesseerd is, moet er zeker in de aanval nog gewerkt worden. Foor kan op zich linksvoor, maar dat is m.i. niet ideaal. Ik zou er nog drie bijdoen, al is dat natuurlijk makkelijk lullen.

Er moeten dus naast Durmus en Ars nog 5 spelers komen. Lijkt me niet onmogelijk.
  donderdag 10 juli 2014 @ 19:09:16 #260
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142146512
Jankbak zal ook nog wel weggaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 10 juli 2014 @ 19:18:34 #261
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_142146850
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 19:09 schreef Caland het volgende:
Jankbak zal ook nog wel weggaan.
Waarschijnlijk niet. Van Ingen heeft aangegeven dat hij alleen weggaat, wanneer er een prijs wordt betaald die N.E.C. niet kan weigeren. Zijn marktwaarde is 1 miljoen, maar zal waarschijnlijk in de toekomst nog stijgen. Daarom zal het bedrag dat Van Ingen hebben wil hoger zijn. En dat gaat niet zo 123 betaald worden voor hem, aangezien hij nogal wisselvallig is. Tel daar nog bij op dat hij als speler van buiten de EU duur is. Ten slotte heeft hij geen clausule in z'n contract waarmee hij weg kan gaan.
  donderdag 10 juli 2014 @ 19:30:01 #262
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142147217
Ja leuk dat van Ingen dat wilt. Maar een jaar in de jupiler league spelen zal hij zelf niet willen en het zal zijn marktwaarde niet doen stijgen ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 10 juli 2014 @ 20:42:07 #263
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_142149517
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 19:30 schreef Caland het volgende:
Ja leuk dat van Ingen dat wilt. Maar een jaar in de jupiler league spelen zal hij zelf niet willen en het zal zijn marktwaarde niet doen stijgen ofzo.
Hij heeft echter nog een contract tot het einde van het seizoen 2015-2016 zonder degradatieclausule o.i.d. De wil van Van Ingen en N.E.C. speelt dus wel degelijk een belangrijke rol.

Overigens staat Nielsen in de basis tegen Union. Op zich raar, aangezien hij naar Bröndby zou gaan.
  donderdag 10 juli 2014 @ 20:54:45 #264
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_142150074
Ben net bij Union geweest (zoonlief moest vooraf spelen), het verwachte kat-en-muis. Ben bij 0-4 weggegaan.
Bijl stond op goal, Rens en Haitz centraal achter, Disveld op rechts. Verder iig Breinburg, de Looyer, Foor, Celik en Diarra, rest kon ik zo snel even niet volgen.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 10 juli 2014 @ 20:55:57 #265
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_142150123
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 20:54 schreef Mark het volgende:
Ben net bij Union geweest (zoonlief moest vooraf spelen), het verwachte kat-en-muis. Ben bij 0-4 weggegaan.
Bijl stond op goal, Rens en Haitz centraal achter, Disveld op rechts. Verder iig Breinburg, de Looyer, Foor, Celik en Diarra, rest kon ik zo snel even niet volgen.
Het is uiteindelijk 9-0 geworden.
  donderdag 10 juli 2014 @ 21:50:01 #266
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_142152759
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 19:18 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet. Van Ingen heeft aangegeven dat hij alleen weggaat, wanneer er een prijs wordt betaald die N.E.C. niet kan weigeren. Zijn marktwaarde is 1 miljoen, maar zal waarschijnlijk in de toekomst nog stijgen. Daarom zal het bedrag dat Van Ingen hebben wil hoger zijn. En dat gaat niet zo 123 betaald worden voor hem, aangezien hij nogal wisselvallig is. Tel daar nog bij op dat hij als speler van buiten de EU duur is. Ten slotte heeft hij geen clausule in z'n contract waarmee hij weg kan gaan.
Heeft Jahanbaksh een hoog niet-EU salaris?
Ik meen dat ook spelers als Ntibazonkiza door NEC niet te houden waren, je bent een vermogen kwijt aan zo'n jongen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 10 juli 2014 @ 23:48:01 #267
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_142157243
quote:
15s.gif Op donderdag 10 juli 2014 21:50 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Heeft Jahanbaksh een hoog niet-EU salaris?
Ik meen dat ook spelers als Ntibazonkiza door NEC niet te houden waren, je bent een vermogen kwijt aan zo'n jongen.
Hij heeft op dit moment bij NEC een lager salaris, omdat hij naast voetballen bij N.E.C. ook studeert, al weet ik niet waar in Nijmegen. Hij is gehaald als student, geloof ik. Zou hij dus naar een andere club gaan, dan moeten de onderwijsvoorzieningen daar ook overeenkomen met degene die hij in Nijmegen geniet. Die regeling is echter ook niet eeuwig werkend, want anders werd dat wel met elke niet-EU speler gedaan. Verder is hij nog net in de leeftijd dat hij maar 50% van dat niet-EU salaris moet krijgen.
Tevens is het zo dat NEC hem alleen gaat behouden, als er het geld voor is. Anders lieten ze hem wel gaan. Financieel is het dus duidelijk geen probleem, want anders had Van Ingen niet zo nadrukkelijk gezegd dat Jahanbakhsh zou blijven.
De reden voor het vertrek van Ntbizonkiza lag toch in wat incidenten met NEC (zelfs iets met een rechtszaak) en het feit dat Cracovia er gewoon een mooi bedrag voor heeft neergelegd (op SV NEC forum staat 525.000 euro)?
  donderdag 10 juli 2014 @ 23:56:53 #268
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_142157590
Die had zich redelijk onmogelijk gemaakt met zijn werkweigering :Y
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_142160906
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 23:56 schreef Mark het volgende:
Die had zich redelijk onmogelijk gemaakt met zijn werkweigering :Y
En toch was het zonde dat hij ging. Een van de enige vleugelspelers die we hebben gehad, met dreiging. Zelfde verhaal met George.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_142161190
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 07:30 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

En toch was het zonde dat hij ging. Een van de enige vleugelspelers die we hebben gehad, met dreiging. Zelfde verhaal met George.
Volslagen overschatte speler... amper rendement en weinig bruikbare voorzetten.
Leuke sprints, maar verder weinig meerwaarde.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 15:06:56 #271
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_142172309
Inderdaad, mijn buurman (RIP) en ik konden altijd wel lachen om zijn gebrek aan rendement.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 11 juli 2014 @ 15:10:28 #272
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_142172445
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 23:48 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Hij heeft op dit moment bij NEC een lager salaris, omdat hij naast voetballen bij N.E.C. ook studeert, al weet ik niet waar in Nijmegen. Hij is gehaald als student, geloof ik. Zou hij dus naar een andere club gaan, dan moeten de onderwijsvoorzieningen daar ook overeenkomen met degene die hij in Nijmegen geniet. Die regeling is echter ook niet eeuwig werkend, want anders werd dat wel met elke niet-EU speler gedaan. Verder is hij nog net in de leeftijd dat hij maar 50% van dat niet-EU salaris moet krijgen.
Tevens is het zo dat NEC hem alleen gaat behouden, als er het geld voor is. Anders lieten ze hem wel gaan. Financieel is het dus duidelijk geen probleem, want anders had Van Ingen niet zo nadrukkelijk gezegd dat Jahanbakhsh zou blijven.
De reden voor het vertrek van Ntbizonkiza lag toch in wat incidenten met NEC (zelfs iets met een rechtszaak) en het feit dat Cracovia er gewoon een mooi bedrag voor heeft neergelegd (op SV NEC forum staat 525.000 euro)?
Bedankt voor de uitleg :Y.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_142179889


Hyves bestaat nog?
pi_142180727
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 23:48 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Hij heeft op dit moment bij NEC een lager salaris, omdat hij naast voetballen bij N.E.C. ook studeert, al weet ik niet waar in Nijmegen. Hij is gehaald als student, geloof ik. Zou hij dus naar een andere club gaan, dan moeten de onderwijsvoorzieningen daar ook overeenkomen met degene die hij in Nijmegen geniet. Die regeling is echter ook niet eeuwig werkend, want anders werd dat wel met elke niet-EU speler gedaan. Verder is hij nog net in de leeftijd dat hij maar 50% van dat niet-EU salaris moet krijgen.
Tevens is het zo dat NEC hem alleen gaat behouden, als er het geld voor is. Anders lieten ze hem wel gaan. Financieel is het dus duidelijk geen probleem, want anders had Van Ingen niet zo nadrukkelijk gezegd dat Jahanbakhsh zou blijven.
De reden voor het vertrek van Ntbizonkiza lag toch in wat incidenten met NEC (zelfs iets met een rechtszaak) en het feit dat Cracovia er gewoon een mooi bedrag voor heeft neergelegd (op SV NEC forum staat 525.000 euro)?
525.000 zloty mag ik hopen.
pi_142181511
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Hyves bestaat nog?
Erg slordig idd.
Heb de SSC ook weer binnen *O*
Website: Sneaker-forum.nl
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 12 juli 2014 @ 11:27:10 #276
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_142200803
De vrouw van Kalle over de transfer naar Randers:
http://www.stinhannafi.blogspot.nl/2014/07/a-end-begining.html

Het is in het Zweeds, maar er staat dat Kalle enthousiast was vanwege het feit dat Randers professionelere trainingsfaciliteiten e.d. heeft. Verder vinden ze het jammer om Nijmegen te verlaten.
Er is twee week geleden interesse geuit vanuit Randers, maar het eerste bod werd door N.E.C. geweigerd. Daarna hebben beide clubs een week lang onderhandeld en toen kwam er een bod dat N.E.C. wel accepteerde.
Er is dus in ieder geval wel wat geld voor gekomen.

En iets heel anders:
Voor degene zonder seizoenskaart; de eerste wedstrijd tegen Eindhoven is goedkoper. Tickets kosten maar 10 euro.
pi_142210219
Van mij mag het seizoen wel weer beginnen :)
Website: Sneaker-forum.nl
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 15 juli 2014 @ 14:25:57 #278
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_142323224
Scholten Awater blijft hoofdsponsor!
http://forzanec.nl/nieuws(...)fb1b2b471ab9c16d52d/
Er wordt echter wel wat druk gezet op promotie. Als er niet gepromoveerd wordt, gaat de sponsor weer weg. Althans, dat haal ik uit deze zin:
quote:
Wij willen NEC hierin supporten en bij promotie zijn we ook het hierop volgende jaar hoofd- en shirtsponsor in de Eredivisie.
Verder zou ADO nu pas 4000 seizoenskaarten verkocht hebben. Minder dus dan dat N.E.C. heeft verkocht, ondanks degradatie!

Ars is dus nu ook erbij. Het lijkt mij een kwestie van tijd voordat Durmus een contract krijgt. Van Moorsel komt er misschien ook nog bij, al lijkt me het middenveld nu al goed genoeg bezet. Al kan het natuurlijk ook zijn dat ze Stefanik als vleugelaanvaller gaan gebruiken, waardoor er weer een middenvelder bij kan. Krijg je Jahanbakhsh - Ars - Stefanik. Heb je achter Jahanbakhsh Celik staan en moeten er nog reserves komen voor achter Ars en Stefanik. Achter Ars kan je Bajrovic zetten en tot Bajrovic terug is van zijn blessure iemand als De Looijer er neerzetten. Dan zou er nog maar één aanvaller (rechtervleugel) moeten komen, één middenvelder (Van Moorsel), één rechtsback (voor het geval Disveld niet voldoet of geblesseerd/geschorst is) en één keeper (Room wordt genoemd, maar lijkt me onwaarschijnlijk. Gewoon een ouwe lul halen, die nog een jaartje wil keepen ofzo, om achter Smits te zetten).
pi_142323501
Ik weet de voorwaarden niet, maar knap dat SA de hoofdsponsor blijft.
Website: Sneaker-forum.nl
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 juli 2014 @ 12:19:31 #280
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_142357003
Ilkay Durmus dus toch niet. N.E.C. beschrijft zijn proefstage als succesvol, maar gaat desondanks niet met hem door. Zal dan wel aan de financiën liggen, aangezien hij voor Turkije speelt en dus buiten de EU valt. Is dus in de eerste plaats Turks en daarna pas Duits.
Van Hofwegen, die gehaald zou zijn voor de jeugd, wordt nog overwogen om erbij te halen.
Tijdens het trainingskamp gaat Christian Santos van Waasland-Beveren. Is Duits en Venezolaans (wederom dubbele nationaliteit, maar Transfermarkt.de geeft hem in de eerste plaats de Duitse nationaliteit en hij heeft ook zijn hele jeugdopleiding in Duitsland gevolgd, dus zal wel als Duitser gelden). Hij speelt op de linkervleugel, maar kan ook op andere posities in de aanval spelen.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 17 juli 2014 @ 17:10:20 #281
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_142402622
Muhammed Mert zou vanuit Genk overkomen naar N.E.C. Het is een middenvelder, die ook op de vleugels kan.
Verder Frank Boeckx op de proef voor de positie van keeper. Kan mooi concurreren met Smits, als hij komt.
pi_142419247
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:10 schreef Gijscoman het volgende:
Muhammed Mert zou vanuit Genk overkomen naar N.E.C. Het is een middenvelder, die ook op de vleugels kan.
Verder Frank Boeckx op de proef voor de positie van keeper. Kan mooi concurreren met Smits, als hij komt.
Thijs van Hofwegen is ook vastgelegd.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 18 juli 2014 @ 13:02:09 #283
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_142439091
En nu weer een proefspeler: de Duits-Ghanese Marcel Appiah. Na een Duitse Aziaat (Durmus), een Duitse Zuid-Amerikaan (Santos), nu een Duitse Afrikaan (Appiah). Nu nog een Duitse Amerikaan en een Duitse Oceaniër.
Is rechtsback, maar kan ook centraal en op middenveld. Beetje zoals Conboy inzetbaar was op links. Zijn waarde wordt geschat op een half miljoen, dus het zal geen speler van niets zijn (http://www3.transfermarkt.de/marcel-appiah/profil/spieler/51969). Komt vanuit Bielefeld. Heeft daar veel gespeeld, maar is nu transfervrij. Klinkt interessant!
  vrijdag 18 juli 2014 @ 13:05:23 #284
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142439202
Komt er toch weer een aardig vreemdenlingenlegioen te staan. Apart.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 18 juli 2014 @ 13:51:30 #285
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_142440922
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 13:05 schreef Caland het volgende:
Komt er toch weer een aardig vreemdenlingenlegioen te staan. Apart.
Onzin, Conboy, Rieks, Nielsen, Palsson en Higdon gaan nog vertrekken.
Dan houd je dit over:
Keeper: Smits, Bijl
Verdediging: Van Eijden, Haitz (Duitsland), Disveld, Leiwakabessy, Bai Kamara, Elders
Middenveld: Foor, Stefanik (Slowakije), Diarra (België), Breinburg, Daemen, De Looijer, Van Hofwegen, Mert (België)
Aanval: Jahanbakhsh (Iran), Ars, Celik
Dat zijn dus 5 buitenlandse spelers, waarvan er 2 Belgen (Mert is een Vlaming, Diarra komt uit Brussel en zal dus Frans als eerste taal hebben, maar ook goed Nederlands kunnen) zijn.
Er zijn dan nu 3 proefspelers: een Belgische keeper (Boeckx), een Duitse verdediger (Appiah) en een Duitse aanvaller (Santos).
Stel dat die er allemaal bij komen, dan heb je 14 Nederlandse spelers, 3 Belgen en 3 Duitsers, 1 Iraniër en 1 Slowaak.
Andere clubs in de Jupiler League zijn nou niet zo extreem veel Nederlandser.
Den Bosch heeft 19 Nederlanders, 1 Belg, 2 Zweden en 2 Italianen.
Eindhoven heeft 13 Nederlanders, 8 Belgen, 1 Zweed, 1 Braziliaan en 1 Australiër.

In de Eredivisie heb je AZ met 14 Nederlanders, 4 Zweden, 2 Belgen en verder één speler uit elk van de volgende landen: Costa Rica, Uruguay, Denemarken, Finland, Servië, Kameroen, Paraguay, Noorwegen, Australië en de V.S.

Vorig jaar was N.E.C. een vreemdelingenlegioen, maar het is onzinnig om dat te zeggen over de selectie van volgend seizoen.
pi_142441001
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 13:05 schreef Caland het volgende:
Komt er toch weer een aardig vreemdenlingenlegioen te staan. Apart.
Matige poging tot goedkoop scoren. Jammer Caland. Zie ook de inhoudelijk sterke post van Gijscoman.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 19 juli 2014 @ 13:13:33 #287
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_142475538
De Belgische proefkeeper Boeckx is alweer weg, omdat 'het juiste gevoel' er niet was.
http://www.voetbalkrant.c(...)el-was-niet-aanwezig

Zal dus wel hebben gemerkt, dat hij bij N.E.C. ook waarschijnlijk op de bank achter Smits zou zitten. Dan kan hij beter op de bank bij Gent zitten. Op zich begrijpelijk, want het verdient meer en is dichter bij huis.
De andere twee proefspelers gaan vanavond/vanmiddag wel meespelen.
pi_142478418
Iemand zin om een nieuwe OP te designen/maken? Anders ga ik morgen weer eens aan de slag.
Website: Sneaker-forum.nl
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 19 juli 2014 @ 20:51:03 #289
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_142490948
Mij moet je geen OP laten maken. Dat wordt een groot drama...

N.E.C. heeft overigens 0-0 gespeeld tegen AZ. Op het forum lees ik dat Rieks ongemotiveerd was. Eigenlijk is het wel opvallend dat Rieks en eerder al Nielsen gebruikt worden in de voorbereiding. Misschien dat ze dan toch blijven.
Verder lijkt men gematigd positief over de twee proefspelers. Vooral over Santos spreekt men positief. Zou prettig zijn als beide spelers goed genoeg blijken, want ze spelen op een positie die op dit moment onderbezet is.

Overigens heeft Van Ingen aangegeven op twitter dat Palsson nog steeds in gesprek is met een nieuwe club. Hij zal dus wel verdwijnen. En Higdon is er nog steeds niet uit met Chesterfield.

Ten slotte zou N.E.C. de IJslander Kristján Gauti Emilsson halen. Speelt voor IJsland onder de 21, is middenvelder en heeft zijn jeugd bij Liverpool gehad.
Er staat op Omroep Gelderland (http://www.omroepgelderla(...)son.htm#.U8q5BrGuPwk) en transfermarkt.de (http://www.transfermarkt.(...)rofil/spieler/130674) dat hij een aanvallende middenvelder is, maar op de wikipediapagina van zowel de club waarvoor hij nu speelt (Fimleikafélag Hafnarfjarðar, of kortweg FH: http://en.wikipedia.org/w(...)g_Hafnarfjar%C3%B0ar) als de IJslandse competitie van dit jaar (http://en.wikipedia.org/wiki/2014_%C3%9Arvalsdeild) staat er dat hij "Forward" is, dus aanvaller.
FH staat op dit moment eerste in IJsland met 25 punten uit 11 wedstrijden.
Volgens Whoscored heeft Emilsson nu 5 doelpunten gescoord in 9 gespeelde wedstrijden, waarvan 2 als invaller: http://www.whoscored.com/Teams/1676
pi_142509926
We zijn in ieder geval actief bezig op de transfermarkt. Zowel voor in- als verkoop. Of het versterkende aankopen zijn, zal mij benieuwen. Ik kan geen inschatting maken betreffende het niveau van de Jupiler League. De eerste wedstrijden zullen voor mij een grote verrassing zijn. Hopelijk in positieve zin.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_142511249










Spelers en nummers zijn nog niet rond. En ik wacht nog even op de officiële miniaturen van het uit en thuis shirt.
Website: Sneaker-forum.nl
  Redactie Frontpage / Sport zondag 20 juli 2014 @ 14:12:58 #292
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_142511853
Ik ben eerlijk gezegd erg positief over dit N.E.C.
Als Appiah en Santos werkelijk zo goed zijn, als youtubebeelden en commentaren op het forum ons willen doen geloven, en ze bij N.E.C. komen, als Higdon, Pálsson en de drie Denen vertrekken, hebben we een sterke en evenwichtige selectie. Sowieso evenwichtiger dan vorig jaar en misschien ook kwalitatief sterker.
Elftal lijkt ook herkenbaarder met redelijk wat spelers uit eigen jeugd: Smits, Bai Kamara, Leiwa, Disveld, Elders, Foor en Celik. Verder ook heel wat andere Nederlandse spelers.
Ook heel wat spelers met veel groeipotentie.
Enige waar ik enige twijfel bij heb is de centrale verdediging. Van Eijden is vorig jaar flink door het ijs gezakt, Haitz is veel geblesseerd geweest, Nielsen gaat weg, Bai Kamara is nog er jong. Maar goed, daarentegen is Van Eijden ook een aantal jaar erg sterk geweest en is Haitz gewoon erg ongelukkig geweest dat hij o.a. door een teamgenoot geblesseerd wordt. Met Brood en betere communicatie zal het waarschijnlijk een stuk beter zijn. Desondanks kan je misschien Wisgerhof halen in een soort Gentenaar-rol. Vooral om ervaring te brengen vanaf de bank en in geval van nood er te staan.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 20 juli 2014 @ 14:45:48 #293
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_142512841
http://www.gelderlander.n(...)n-inlijven-1.4457322
Santos en Emilsson krijgen een tweejarig contract aangeboden. Over Appiah staat er niets.
pi_142743165
quote:
Van Moorsel op huurbasis van FC Groningen naar NEC
Paco van Moorsel (24) komt het komende seizoen op huurbasis uit voor NEC. De Nijmegenaren nemen hem voor een seizoen over.

Dit bevestigt algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen, de club waar de middenvelder onder contract staat.

Afgelopen donderdag leek Van Moorsel nog dicht bij een overgang naar Sparta Rotterdam. Die club meldde zich als eerste in stadion Euroborg om de Brabander over te nemen. Met NEC kwamen de noorderlingen evenwel sneller tot overeenstemming.

Van Moorsel begon zijn carrière bij FC Den Bosch. Hij speelde in De Vliert zes seizoenen in het eerste elftal. Zijn daaropvolgende overstap naar FC Groningen bleek (nog) geen succes. Afgelopen jaar speelde hij op huurbasis voor Cambuur, terwijl hij ook nu niet goed genoeg wordt bevonden om de strijd voor een basisplaats aan te gaan in de selectie van trainer Erwin van de Looi.
Bron: vi
Website: Sneaker-forum.nl
pi_142743740
Selectie lijkt me zo wel bijna rond, of mis ik een positie? Nu nog die 3 Denen, Higdon en Palsson lozen en we kunnen er tegenaan.
pi_142746302
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 10:46 schreef larry91 het volgende:
Selectie lijkt me zo wel bijna rond, of mis ik een positie? Nu nog die 3 Denen, Higdon en Palsson lozen en we kunnen er tegenaan.
[advocaat vd duivel mode]

Waarom wil je deze spelers dumpen?

[/advocaat vd duivel mode]
Website: Sneaker-forum.nl
pi_142748830
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:54 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

[advocaat vd duivel mode]

Waarom wil je deze spelers dumpen?

[/advocaat vd duivel mode]
Veeeeeel te duur. Je kunt best 1 of 2 (bv Ali en Rens) spelers met een eredivisie salaris hebben maar zoveel.. dat lijkt me niet gezond voor onze financiële huishouding.
pi_142775472
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 14:34 schreef larry91 het volgende:

[..]

Veeeeeel te duur. Je kunt best 1 of 2 (bv Ali en Rens) spelers met een eredivisie salaris hebben maar zoveel.. dat lijkt me niet gezond voor onze financiële huishouding.
Prima argument in mijn ogen.

Velen vinden het huidige spel van NEC goed en verzorgd. Benieuwd wat het niveau daadwerkelijk is in de Jupiler League.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_142785534
Ik ben benieuwd wanneer de rugnummers officieel zijn.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_142785548
Oeh dit topic sluit over 2 berichten. Aangezien er een nieuwe OP ingesteld moet worden ga ik 'm sluiten.
Website: Sneaker-forum.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')