abonnement Unibet Coolblue
pi_139940405
clippers hadden deze wedstrijd moeten winnen. De uitbal had gewoon voor de clippers moeten zijn. Het was misschien wel een fout maar hij ging uit via de thunder dus is de bal voor de clippers aangezien de fout niet werd gefloten. Ik vond het persoonlijk ook geen fout op westbrook en als je aan het eind keek werd er op het laatste schot v.d clippers ook een fout gemaakt dus dit viel een beetje tegen.
-
pi_139940588
pacers spelen wel nog steeds slecht. Ik denk dat als ze de eastern conference finals halen, wat ik nog moet zien ook al staan ze 3-2 voor, verliezen ze sowieso tegen miami.
Ik denk dat miami voor de threepeat gaat dit jaar. Aangezien het team dat uit het westen komt waarschijnlijk heel moe zal zijn door alle lange series die ze nodig hebben.
-
pi_139941593
Schijnt nogal een discussie te zijn. IMHO was het een fout, maar anders zou de bal alsnog voor OKC zijn omdat de defender de arm van Russ raakte en zo de bal uitging. Ofzo.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_139942008
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
Schijnt nogal een discussie te zijn. IMHO was het een fout, maar anders zou de bal alsnog voor OKC zijn omdat de defender de arm van Russ raakte en zo de bal uitging. Ofzo.
Onzin, een fout mag niet reviewed worden. Is in het verleden al vaak genoeg geweest. Ze mogen alleen kijken wie het laatst de bal raakt. En dat is toch heel duidelijk Jackson.
Verder zijn op CP3 ook 2 dezelfde fouten gemaakt, en die worden dan niet gefloten. Regie Jackson raakt CP3 HEEEEEL duidelijk bij de laatste aanval. Scheidsrechters hebben hier toch echt een te grote rol in gespeeld. Vooral omdat het 4 calls op rij zijn, allemaal voor de Thunder. Erg cruciaal.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_139942065
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:45 schreef stephan92 het volgende:
clippers hadden deze wedstrijd moeten winnen. De uitbal had gewoon voor de clippers moeten zijn. Het was misschien wel een fout maar hij ging uit via de thunder dus is de bal voor de clippers aangezien de fout niet werd gefloten. Ik vond het persoonlijk ook geen fout op westbrook en als je aan het eind keek werd er op het laatste schot v.d clippers ook een fout gemaakt dus dit viel een beetje tegen.


Verder is OKC gay en is die laatste play wel een foul.
pi_139942415
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:33 schreef Omega het volgende:

[..]

Onzin, een fout mag niet reviewed worden. Is in het verleden al vaak genoeg geweest. Ze mogen alleen kijken wie het laatst de bal raakt. En dat is toch heel duidelijk Jackson.
Verder zijn op CP3 ook 2 dezelfde fouten gemaakt, en die worden dan niet gefloten. Regie Jackson raakt CP3 HEEEEEL duidelijk bij de laatste aanval. Scheidsrechters hebben hier toch echt een te grote rol in gespeeld. Vooral omdat het 4 calls op rij zijn, allemaal voor de Thunder. Erg cruciaal.
Ging sowieso al een illegal screen van Griffin aan vooraf:
pi_139942542
Dank voor deze rule.
Maakt het wel iets duidelijker, echter wordt Jackson volgens mij op zijn linker hand geraakt en is zijn rechter hand de reden dat de bal out of bounds gaat, maar dat zou ik even opnieuw moeten kijken.
Verder blijf ik erbij dat de refs the thunder hebben bevooroordeeld. De foul op westbrook is minimaal, en in de laatste play raakt Jackson de arm van CP3, als je de foul op westbrook fluit dan toch zeker ook de foul op Cp3.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_139942614
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:45 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Ging sowieso al een illegal screen van Griffin aan vooraf:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een switch in de verdediging kijk maar naar Ibaka die wijst dat Thabo Griffin moet overnemen.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_139942774
quote:
2s.gif Op woensdag 14 mei 2014 10:05 schreef pfaf het volgende:

[..]

Chuck zei het dit weekend al: als Pacers het dinsdag niet afmaken zijn ze mentaal te zwak om in de EC finale ook maar iets te beginnen. Die zullen ze vast wel halen, ondanks deze nederlaag.
Ja maar Barkley lult wel meer. Ik lig nog op de grond doordat ie voorspelde dat Portland de series zou winnen.
  woensdag 14 mei 2014 @ 13:06:41 #235
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_139943170
Mooi einde bij OKC.
Benieuwd of Washington Indiana er nog uit weet te gooien (zal wel niet).
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 14 mei 2014 @ 13:09:55 #236
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_139943271
CP3 is niet bepaald een closer, eerder het tegenovergestelde :{ . Deze keer kan het misschien onterecht zijn maar vorige potjes maakte hij ook veel fouten in het laatste kwart.

Tevens dit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_139943309
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:33 schreef Omega het volgende:

[..]

Onzin, een fout mag niet reviewed worden. Is in het verleden al vaak genoeg geweest. Ze mogen alleen kijken wie het laatst de bal raakt. En dat is toch heel duidelijk Jackson.
Verder zijn op CP3 ook 2 dezelfde fouten gemaakt, en die worden dan niet gefloten. Regie Jackson raakt CP3 HEEEEEL duidelijk bij de laatste aanval. Scheidsrechters hebben hier toch echt een te grote rol in gespeeld. Vooral omdat het 4 calls op rij zijn, allemaal voor de Thunder. Erg cruciaal.
De call was goed, maar de review was fout.
Resultaat hetzelfde.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_139943696
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 13:11 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

De call was goed, maar de review was fout.
Resultaat hetzelfde.
Dat betwijfel ik.
Maar de foul on Westbrook was fout en de non call on Cp3 was fout.

Verder wel mee eens dat CP3 niet echt een closer is, en domme beslissingen nam. Had gewoon naar open court moeten dribbelen, Thunder moesten foul maken dan.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_139943727
Bal was toch voor Thunder, zie post van Kerftminister met officiële regelgeving :?


Denk dat als je de foul op Russel callt je ook wel Paul naar de lijn had mogen sturen in die laatste play, Reggie heeft ook duidelijk een reach in.

[ Bericht 31% gewijzigd door ThePlaneteer op 14-05-2014 13:44:23 ]
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_139943941
Jezus cp3.. wat doe je :'(
hhhhh
pi_139944116
CP3 man.... fucked it all up!
pi_139944518
Die wordt binnenkort 30 en heeft niet eens een conference finals gespeeld.
pi_139944773
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 13:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Bal was toch voor Thunder, zie post van Kerftminister met officiële regelgeving :?

Denk dat als je de foul op Russel callt je ook wel Paul naar de lijn had mogen sturen in die laatste play, Reggie heeft ook duidelijk een reach in.
Volgens mij raakt Jackson de bal nog met zijn rechterhand, en dus geldt dat de laatste speler die de bal raakt degene is die de uitbal veroorzaakt, maar goed ik zou dat stukje nog even moeten zien. Als de bal direct uit gaat, dan is die voor Thunder, maar als de rechter hand de bal uit duwt, dan is die voor Clippers.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_139945191
Vanavond game 5 van miami - brooklyn en spurs - blazers
wie denken jullie dat er gaan winnen
in denk miami en de spurs
deze 2 series zijn afgelopen vanavond denk ik wat denken jullie?
-
pi_139945216
Ik denk het ook man.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_139945271
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik denk het ook man.
+1
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_139947433
Die calls waren allemaal erg discutabel. Maar Clippers gooiden hun eigen glazen in, en niet alleen de laattse minuut. Ze stonden 13 punten voor, en toen gingen ze op de klok spelen. Bad shots, fast breaks voor OKC. Turnover van Paul.

En die call op Jackson; ik neem aan de refs een make-up call maakten omdat ze de fout gemaakt hebben. Maar dat deden ze in game 1 vs. Warriors niet. Als je geen fouten reviewed, moet je daar ook niet op letten. Ik vind de regel hierboven wel interessant overigens.

Maargoed, mogen we even een applausje voor Westbrook? Hoeveel er op hem gehaat wordt, hij hield OKC wel in de game. Durant was nergens. Einde 2e kwart, Clippers up 10, 5 punten op rij, en nog even zorgen voor de 3e fout van Jordan. 3e kwart ging het net zo. Einde 4e kwart 3 slechte schoten op rij, maar begin 4e kwart hield hij OKC ook in de game. Einde van de wedstrijd die steal op Paul, en hij knalt z'n 3FT's er wel in.

Misschien dat hij geluk had, dat z'n jumper viel, dat hij een call mee kreeg, maar zonder Westbrook, of een Westbrook die schoten miste, had OKC met 30 punten verloren. Durant was he-le-maal nergens, hoe veel ik ook van die man houd. Westbrook was constant naar de ring aan het gaan, Durant settlede teveel.
Only the strong survive
pi_139947705
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:04 schreef stephan92 het volgende:
Vanavond game 5 van miami - brooklyn en spurs - blazers
wie denken jullie dat er gaan winnen
in denk miami en de spurs
deze 2 series zijn afgelopen vanavond denk ik wat denken jullie?
Spurs win...
Nog één laatste spartelmodus voor brooklyn...
Patience is a virtue
  woensdag 14 mei 2014 @ 15:40:03 #249
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_139948412
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 13:09 schreef ThadCastle het volgende:
Tevens dit:

:D

Wat een gast is 't ook _O-
Haters everywhere but I don't really care.
pi_139948536
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 15:40 schreef matthijst het volgende:

[..]

:D

Wat een gast is 't ook _O-
Whahaha legend!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')