Dit klinkt als je het uitspreekt precies als een Turk die heel slecht Nederlands spreektquote:
Bij een serieuze gokverslaving is Holland Casino dat volgens mij zelfs verplichtquote:Op zondag 1 november 2015 18:55 schreef Ceviche het volgende:
Die klacht komt trouwens wel vaker voor, in verschillende situaties.
'Ik heb holland casino gevraagd mij niet meer binnen te laten maar ze doen het toch en nu ben ik 1400 euro armer en het is hun schuld want zij moeten mij een halt toeroepen'
quote:Klacht: Freeway Up Cassis Energy Drink tekst fout! Lidl
<weg> op 02 november 2015 over Lidl in de categorie Supermarkten
Mijn Klacht:
Na het lezen van de tekst op het bovenstaande product las ik: niet aanbevolen voor kinderen en vrouwen die zwanger zijn of borstvoeding geven. Dit suggereert dat kinderen die niet zwanger zijn het wel mogen hebben. Dit is erg raar om te lezen en kan ernstige gevolgen voor het kind hebben. Graag hoor ik hoe dit opgelost wordt!
Met vriendelijke groet,
<weg>
Gewenste Oplossing:
Wanneer de tekst aangepast wordt en een vergoeding geleverd wordt door het opsporen van een grove fout die de gezondheid en het welzijn van een kind in gevaar hebben kunnen brengen.
Een vergoedingquote:
quote:Klacht: incasso Guidion
<weg> op 10 november 2015 over Guidion in de categorie Computerwinkels
Mijn Klacht:
goedenmorgen.ik..vraag.me.af.wanneer.deafspraak.voor.de.incasso.op.de.24.ste.van.iederemaand.gedaan.word.is.van.begin.afgesproken.en.zeg
hierbij.mij.contract.op.bij.guidion.en.anders.stop.ik.ook.met.telfort..mob
06<weg>.bvd
Gewenste Oplossing:
helemaal.niet
Hij typt volgens mij die tekstjes voor die pagina's als RUMAG op Facebook.quote:
Zou.best.wel.eens.kunnenquote:Op dinsdag 10 november 2015 12:44 schreef boriq het volgende:
[..]
Hij typt volgens mij die tekstjes voor die pagina's als RUMAG op Facebook.
Overlaast dusquote:Klacht: over laast van buurman Havensteder
<weg> op 02 november 2015 over Havensteder in de categorie Woningcorporaties
Mijn Klacht:
Overlaast van buurman
Gewenste Oplossing:
Overlaast
Alles verder in orde?quote:Klacht: 14010 weigert toegang tot ambtenaar, tenzij ik de wet overtreedt.
Gemeente - Rotterdam
<weg> op 11 november 2015 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente
Mijn Klacht:
vandaag om +/- 10.45 gesproken met mw. <weg>, die beweerde dat ze zonder meerdere persoonsgegevens, die tot evt. identiteitsdiefstal kunnen leiden.
en wat bij wet niet mag om dat door te geven, want zou ze daarna een pizza op mijn naam bestellen dan zou dat ‘mijn schuld’ zijn. ik heb hier al meermaals gelijk in gekregen, inclusief mail dat de opleiders dit aan de nieuwe telefonisten zouden leren. Dat is dus WEER NIET GEBEURD.
De dame weigerde mij door te verbinden, ze zei advies te vragen aan een supervisor, vervolgens zei ze dat ‘iedereen’ (?) weet dat ze niet mag doorverbinden, tenzij ik de nederlandse wet overtreedt
Gewenste Oplossing:
als jullie je aan je belofte houden, dat je telefonisten zo opleidt (of minimaal de supervisors zo opleidt) dat ik als nederlands staatsburger, de ambtenaar van de gemeente waar ik nota bene MOET zijn, ook kan bereiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reactie van LITB:quote:Klacht: Rekening van UPS Light in the box
<weg>. op 11 november 2015 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica
Mijn Klacht:
Producten besteld bij Light in the box, normale standaard levering gekozen, ik kreeg ze in twee gedeelten geleverd. Eerst een doosje, daarna nog een zakje, bezorgd via UPS. Nu krijg ik van UPS een rekening voor 18,44 eur omdat de zending uit China blijkt te komen. Op de site staat dat er geleverd kan worden vanuit Europa en nergens stond bij de bestelling aangegeven dat mijn producten uit China zouden komen. Domper.
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag die kosten vergoed zien door Light in the Box. Ik ben erg enthousiast over hun producten en heb al vaker besteld, maar dit is nog nooit eerder gebeurd. Ik heb niet gekozen voor UPS verzending, maar moet er nu wel voor betalen.
quote:Bericht van Light in the box
1 week geleden - Het wordt duidelijk vermeldt op al onze websites dat er invoerkosten kunnen zijn als men iets in CHina besteld. Iedere klant kan zich hier voor verzekeren bij het bestellen. Ook dit wordt duidelijk vermeldt. Deze optie is zelfs standaard aangevinkt! Wij zijn altijd verrast door klanten die zeggen dat ze van niets wisten. Mochten er invoerkosten zijn en de klant heeft zich verzekerd tegen deze kosten, zullen deze naderhand door ons terugbetaald worden, daar wij niet van te voren weten wat de douane berekend.
Vooral de teruggaveeeeeeeeeeeee gaat je helpenquote:Klacht: belasting teruggaveeeeeeeeeeeee Volkskrant
<weg> op 16 november 2015 over Volkskrant in de categorie Kranten
Mijn Klacht:
Altijd maar zeiken betaal dit op tijd betaal dat op tijd. Wanneer gaan ze mij/ons terugbetalen?? Jullie hoeven niks te vernieuwen jullie moeten is eerst je volk terug betalen. Ik betaal niets meer hierna en wil je wat vorderen dan zie ik je graag voor mijn deur. Ik zal je niet laten wachten tot maart 2016 je zult het meteen krijgen.
Gewenste Oplossing:
Gewoon betalen en nikste maart 2016. In al die maanden hebben ze geen flikker gedaan
quote:Klacht: Help Albert Heijn
VerlegenChick12345 op 23 november 2015 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten
Mijn Klacht:
Er werkt een knappe kassière bij Albert Heijn Leyens, help wat doe ik!!
Gewenste Oplossing:
Als hij mijn vriendje is hij heet <weg> Volgensmij
quote:Klacht: Klacht tegen ambtenaar Sociale dienst
<weg> op 26 november 2015 over Sociale dienst in de categorie
Mijn Klacht:
Wij hadden schulden en gingen na de sociale dienst om geholpen te worden toen wij de behandelaar <weg> kregen en hij bestond op dat wij en bewindvoeder <weg> Moesten nemen .Toen begonnen de probleme de Bevindvoeder schrift email zo als heb je gezopen Korte gewoon het leefgeld met de worden ik ben de baas zo dat mij vrouw niet mer op werk kon komen de <weg> vond het goed en wij wouden ook en andere bewindvoeder hebben .Deze kregen wij niet ondanks het in de weet staat dat wij da recht op hebben word ons gezegt dat wij met hem veder moeten anders stopt hij met helpen .ik kreeg van en ongevaal en bedrag en zo dat ik uit de schuld hulp weg wou en ook gedaan heb .Heer <weg> stuurde alle schuldeissers en brief dat wij geld ontvangen hebben en dat bij ons wat te halen is .de klacht welke ik bij de Teamleider gedaan Heb Heer <weg> word niet behandelt .Het zij heel veel mensen welke mij mening zijn en zeggen dat hun tevel macht hebben en dat hun doen en laten kunnen wat ze willen .Klachten van de Heer <weg> Teamleider worden niet behandelt Klacht tegen ambtenaar krijgen wij geen brief over alles email van de Heer <weg> ik beantwoord u email niet meer dan doet hij toch goed zijn best om alles onder de tafel te vegen .
Wij vinden dat het in Nederland niet kan dat mensen die help nodig hebben bijna hun werk kwijt raken en het zo maar maag .
Sociale Dienst Zaltbommel maag gewoon doen wat hun willen en niemand kan da it s aan doen daroom deze Klacht om en keer te kijken of de mensen zijn die ons helpen kunnen .
Gewenste Oplossing:
Onderzoek Van de Sociale Dienst en dat de Klacht in behandeling genomen word van en Hogere distantie
Haha, echt hoor.quote:Op donderdag 12 november 2015 11:46 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Altijd leuk om klachten te lezen over Light in the Box, met name over de invoerkosten vanuit China
Nu eentje met reactie erbij van LITB.
[..]
Reactie van LITB:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Klacht: bedoffe vlees Deen
<weg> op 20 december 2015 over Deen in de categorie Supermarkten
Mijn Klacht:
Beste deen dit.is ruim de 5x dat.ik.rund.vlees moet weg gooie het slaaatbruin.uit.smaakt bedrofen ik koop elke week voor ruim 100euro aan.boodschappen met uitkering op deze manier kan.dat niet.meer.ik.moet.me kindere wel.kunnen voeden
Gewenste Oplossing:
Met cadeu bon.van.deen.om nieuwe bodschappen te kunne. Halen ten waarden van (100)
quote:Klacht: beelt en geluet Caiway
<weg> op 20 december 2015 over Caiway in de categorie Alles-in-1
Mijn Klacht:
vaak storing met rtl 8
er zijn al heel wat vervanggen aan de muer kastje tv kabel gekeurt
hdmi niewe kabbel samsung kast met opname vunksi nog niet maar die is net een 1/2 jaar aut en nog stooring voor die prijs wat ik betaal baal ik er wel van met ziggo nooit last heb nu al 3 a4 keer kontakt ge hat montuer lans geweest en nog geen oplossing
Gewenste Oplossing:
als er geen storing is
Te dom om te schijtenquote:
quote:Ik speel al ruim 25 jaar mee en nog nooit is mijn postcode gevallen, je kunt wel roepen jij een auto en jij en jij of wil jij ook een kerst trui dan komen jullie weer om loten bij te kopen maar als je al vanaf het eerste uur mee speeld en je heb nog nooit iets gewonnen alleen maar betaald dan is dit diep triest als je dit ziet sorry hoor dat kan ik niet snappen als jullie niet een keer aan de langs betaalde geen geschenk hebben.
Gewenste Oplossing:
Graag een normaal antwoord bvd
Loterijen zijn echt voor kneuzen die slecht zijn in wiskundequote:
Hier krijg ik spontaan oogk*nker vanquote:Klacht: K*nker gekregen door EA! EA Games
<weg> op 25 december 2015 over EA Games in de categorie Computer Games
Mijn Klacht:
Ik heb laatst een potje fifa gespeeld maar ik heb nu helaas k*nker door uw spel. Daarom mag u opk*nkeren. InsAllah krijg je k*nker.
Gewenste Oplossing:
Als ik geen K*nker meer heb maar als EA k*nker krijgt.
WTF staat hier nou weer?quote:Klacht: Mijn telefoon repareren Dynafix
<weg> op 28 december 2015 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten
Mijn Klacht:
Ik zeg nog een keer dat ik op Tijd heb gereageerd u moet uw mailen nog lezen of vraag aan <weg> uw collega met wie had ik contact tot u had mijn telefoon zomaar weggegooien
U kunt alstublief een keer waarheid zeggen want niemand word gedood als u waarheid zegt
Ik heb nergens een nieuwe verzoek gevraagd om mijn telefoon op nieuwe in te stellen . ik heb een keer mijn telefoon gestuurd naar drmobile via hollandsnieuwe in Julie 2015 die heeft naar u gestuurd en factuur is 87,–¤ .De tweede keer dat is de probleem van jullie : drmobile en u . Ik heb niks opnieuw gevraagd .
Waarom kunt u niet de waarheid accepteren en mijn telefoon repareren ?
Ik schrijf nederlands taal niet prima maar alles wat heb ik geschreven zijn helemaal duidelijke , gelukkig voor mij , mijn klachten staan nog op klacht.nl want u houd niet van waarheid daar kunt u nog een keer goed lezen en te begrijpen .
Ik heb altijd en overal geschreven dat ik klaar ben om mijn factuur van 87,–¤ te betalen en wacht ik op uw betalingsregelings om dat te doen . U ben zo gewent om niet waarheid te zeggen dat u altijd iets verkeerd zegt
U zei ook dat meer onderdelen van mijn telefoon zijn kapot . U ben ook niet logisch want als iets zoals een telefoon word zomaar weggooien het is normaal dat het telefoon word meer kapot en WIE heeft dat gedaan ? U . En u weet dat en u wilt mij laten betalen voor uw onverrandwoodelijkheid . Nog een keer NEE
U zei ook dat u kunt niks voor mij doen. Nog een keer u zegt niet waarheid . U gaat mijn telefoon repareren want u gaan niet de eigendom van iemand meer kapot maken en u gaat niet repareren . U weet dat niet normaal is
Ik ga ook niet een ongerepareert telefoon accepteren en u mag niet nog een keer mijn telefoon weggooien maar repareren want het enig keer waar op heb ik mijn telefoon naar u gestuurd in Julie 2015 het reparatie kosten was 87¤ en er was nog niet weggegooien .
Gewenste Oplossing:
De enig en de beste oplossing voor iederen is dat :
ik mijn fout van 87,--¤ betaald en u betaald ook uw fout.Daarna word mijn telefoon gemaakt en terug gestuurd
Probleem opgelost zo simple is het als u eerlijke wil zijn.
Met vriendelijke groet
Geen idee, heb het 3 keer overgelezen en snap er nog geen kut van.quote:Op maandag 28 december 2015 15:26 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
WTF staat hier nou weer?
___!quote:Mijn Klacht:
Op 1 januari 2016 ben ik in tilburg bij westermarkt bij geldautomaat geld willen storten en kon niet verwerkt worden 10 uur later weer geprobeer lukt het steeds niet toen belde ik klantenservices van abn amro en melding gemaakt met een vraag of nog andere zo automaat in tilburg is kreeg ik antwoord ja in wagnerplein terwijl niet zo is.abn amro vind ik loop 10 jaar achter kwaa bankzaken en ze moeten voor onze mekkelijk maken niet moeilijk elke maan halen ze geld af van onze rekenen voor services waar totaal geen services is.
quote:Tijdens een bezoek aan het filiaal aan de Haagdijk te Breda werd mij verzocht na afrekenen de winkel te verlaten. Men vond dat ik aangeschoten was. Een hele geschiedenis heb ik achter mij als het gaat om tandartsen en kaakchirurgen. Om mijn gebit schoon te houden en soms enige pijnstilling gebruik werd mij verweten dat ik in beschonken toestand in een filiaal aanwezig was. Een implantatenpaspoort heb ik mijn bezit (tandheelkundig). Aan mijn gebit heb ik onderhoud nodig, meer dan anderen, soms “spoelen” met een alcoholachtige geur. Mondwater.
De politie is inmiddels op de hoogte. Niemand heb ik kwaadaardig behandeld. Afrekenen mocht dan weer wel! Bij een andere vestiging, zie bijlage, kon ik wel inkopen doen. Zonder consequentie. Iets later op de dag. Dat jullie dergelijke idiote type`s in jullie bedrijf hebben is niet te tolereren! Een biertje vind ik lekker smaken, maar geen buitensporig gebruik. Overigens blijkt uit bankafschriften dat ik een reguliere klant ben zonder enige ophef. Betalen doe ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |