abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 18 juli 2015 @ 15:32:56 #151
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_154438872
quote:
Klacht: Zwaar irritante casiere Aldi

<weg> op 18 juli 2015 over Aldi in de categorie Supermarkten

Mijn Klacht:
In Aldi Schagen zit er 1, echt niet te geloven. Dat mens achter de kassa heeft altijd commentaar. Dat ze die nog een baan aanbieden is bizar. Laatst ook weer, ik had 2 artikelen die ik na het afrekenen in een tasje wilde doen…..Wilt u de boodschappen inpakken bij de inpaktafel dank u! De keren dat ik daar ben hoor ik haar altijd, triest mens. De mensen in Schagen weten wel wie ik bedoel…..

Gewenste Oplossing:
Als zij niet meer achter de kassa zit
Onterechte klacht, het is fucking irritant als de mensen bij de kassa al de boodschappen in de tassen doen. En zeker als ze er nog lang over doen ook...
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_154438940
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 15:32 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Onterechte klacht, het is fucking irritant als de mensen bij de kassa al de boodschappen in de tassen doen. En zeker als ze er nog lang over doen ook...
Jezus die klacht :') In plaats van dat je je bek opentrekt in die winkel, maak je veilig achter je pc een klacht aan op een website vol totale mongolen :')
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_154438963
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 15:32 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Onterechte klacht, het is fucking irritant als de mensen bij de kassa al de boodschappen in de tassen doen. En zeker als ze er nog lang over doen ook...
bij de AH doet iedereen dat, na het afrekenen
  zaterdag 18 juli 2015 @ 15:54:14 #154
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_154439108
quote:
Beste,

Zojuist getracht om de halve finale darts op de ipad te bekijken voor 3,99
Nadat je hier akkoord voor hebt gegeven en je rekening hiervoor is belast, zegt men: dit is alleen te volgen op de computer of laptop!!
Zo kan ik het ook!! Eerst late betalen en daarna zeggen dat het niet kan! Bovenal de bank gebeld: je kunt het bedrag niet laten storneren.

Petje af!! Graag een reactie of terugbetaling van dit luttele bedrag, anders ga ik het wereldkundig maken. Denk nu niet: dat doet men niet, deze persoon doet dat wel, o.a. via FB.
Wereldkundig maken _O-

quote:
Mijn Klacht:
Het weekend gingen wij shoppen in Assen voor de kleine meid.
We kregen bij VD een tas en bij de volgende winkels hadden wij geen tasje nodig. Immers wees zuinig met plastic.
Aangekomen bij prenatal was onze tas vol.

Bij prenatal kochten wij voor 80¤ aan kleertjes.
We hadden veel hoor, aan de prijs ligt het daar niet.

Wat schepte mijn verbazing. Tasje mevrouw, 010¤.
Ik heb het niet bedacht hoor, stelde de bijdehande verkoopster mij gerust.

Ik was des duivels, maar hield mij in.
Wanneer het aan mij had gelegen, Had ik netjes gezegd.
Sorry hoor, ik ga niet met kleertjes over straat lopen.
Maar dit wilde ik mijn schoondochter niet aan doen.

Wanneer er geen tasje af kan bij besteding van 80¤
Vraag ik mij af!!!
Wie heeft dit bedacht???

Zolang zij dit beleid handhaven.
Tasje 0.10¤
Mij niet gezien!!

Gewenste Oplossing:
Ik ben 46 jaar. Heel veel fijn gewinkeld.
Maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Het voelde zo goedkoop. Gewoon akelig!

Het was net of stond ik in de supermarkt of in 1 of andere goedkope rommel winkel.
Tasje 0.10¤,

Wie heeft dit bij prenatal bedacht.
Dat is toch niet netjes.
Tasjes met grote letters. Prenatal beheren gratis te zijn!
Had ik laatst ook bij Kruidvat, heb toen een tasje voor ¤ 0,10 gepind 8-)
Maar wanneer ze precies zou hebben uitgelegd waarom ze er geld voor vragen zal het waarschijnlijk niet zo'n probleem zijn.

quote:
Mijn Klacht:
12 kaarten gereserveerd en ruim drie uur van te voren persoonlijk bij de kassa afgehaald en betaald. Het ging om 10 tiener kaarten (10 leerlingen)en 2 volwassen (2 begeleiders). Echter bij binnenkomst dus drie uur later kwam een gedeelte van de leerlingen niet binnen. Ze moesten aantonen dat zij 16 jaar zijn. Aantonen konden ze wel door middel van een persoonlijk ov chip kaart met foto en geboortedatum. Helaas geen id bij zich. Wij waren niet op de hoogte dat het aantonen van id noodzakelijk was bij het bekijken van een film voor 16 jaar en ouder. De beveiliger was erg onvriendelijk in haar communicatie naar de leerlingen en begeleiders toe. Wij vonden dat een zeer onplezierige ervaring. Deze examenklas keek al weken uit naar dit uitje. Deze is verstoord door de aanpak van uw medewerker en uw beveiliger. Er waren al leerlingen binnen en aan hen is er geen id gevraagd.

Gewenste Oplossing:
Bij de kassa als goede service nog extra benadrukken voor het belang van een id bij een film voor 16 jarigen.

Een beveiliger die klantvriendelijkheid belangrijk vindt en het uitdraagt in haar communicatie.

Alle medewerkers consequent zijn in het vragen van een id
Vanaf 14 jaar hoort iedereen een ID-kaart of paspoort bij zich te hebben voor de indentificatieplicht.

quote:
Mijn Klacht:
Geachte heer, mevrouw,

mijn vrouw en ik komen (helemaal) uit Almere om in Pathe Zaandam te gaan kijken naar "Lucy" op 19-8-2014, voorstelling 19:50. Wij staan om 19:53 bij de kaartverkoop bali, waarnaar de verkoper (en ik vermoed senior medewerker gezien het zwart shirt) ons meldden dat we niet meer de zaal in mogen vanwege het beleid dat op 1 augustus is ingegaan. Echter wordt dit NIET gecommuniceerd middels de Pathe APP (IPHONE) die wij hadden geraadpleegd. U kunt dit nakijken.

Als je als organisatie die het zwaar te voorduren heeft onder digitale verspreiding van films, maak je met dit beleid niet bepaald vrienden. Als je dan ook een andere betekenis ophangt aan het woord 'service' en mensen aangeven dat ze niet om de hoek wonen en voor 5 minuten parkeren ¤ 2 euro worden getild door Qpark, creer je ex-klanten in 3 minuten tijd.

Verder geeft Pathe aan dat men tijdens de film wel naar de WC mag. Echter lopen er ook geregeld mensen weg bij een film vanwege de "bittere smaak". Dus beste "bedenkers" hoezo "rustig genieten van de film" als je dweilt met de kraan open?

Ik kan kortom niks anders concluderen dan dat dit een 'schijn' service, is waarbij ik me toch afvraag hoe Pathe zich zo kan vergissen.

Met vriendelijke groet,

Wouter La Vile

Gewenste Oplossing:
Pathe Unlimited voor een jaar. (x2 personen)
Gewenste oplossing staat niet echt in verhouding met de klacht. 8)7

[ Bericht 17% gewijzigd door mime_negert op 18-07-2015 15:57:00 (Extra klacht toegevoegd) ]
  zaterdag 18 juli 2015 @ 16:42:44 #155
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_154439775
Klacht over een GPS, met oplossing van bedrijf erbij :')

quote:
Klacht: android navigatie 4.2.2 Merk ??? Car audio expert in Spijkenisse

<weg> op 17 juli 2015 over Car audio expert in Spijkenisse in de categorie Auto Onderdelen

Mijn Klacht:
navigatie ziet er leuk uit,maar is rommel satellieten zoeken werkt pas na soms 10 minuten Maakt niet uit waar je de ontvanger neerlegt.
Systeem is zeer onnauwkeurig zit 100 meter en meer in het aankomst punt.radio is ook minder dan de standaard radio (Opel Corsa D
Ik zeg afblijven!!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:
ik denk dat ik niet meer tevreden kan worden.
Oplossing bedrijf:
quote:
Geboden Oplossing:
Klant is helaas eigenwijs en we hebben de klant zelfs aangeboden product terug te sturen voor geld terug, omdat je sommige klanten ondanks alle inzet niet tevreden kunt krijgen.

Dit systeem werkt perfect en elke klant is er tot nu toe zeer tevreden mee. Deze klant heeft het systeem zelf gemonteerd en de GPS antenne onder het dashboard geplaatst en we hebben meerdere malen aangegeven deze OP het dashboard te plaatsen voor het beste ontvangst. Blijkbaar is dat moeilijk te begrijpen en plaatst toch een klacht. Wij installeren dit systeem altijd vakkundig en dan werk het systeem altijd naar volle tevredenheid.

jammer dat deze klant onze adviezen niet wil opvolgen en zelfs niet op ons aanbod van geld terug wil ingaan....
Reactie klager:
quote:
De GPS antenne ook geplaatst op de aangegeven plaats maar levert geen beter resultaat op,GPS signalen worden niet tegen gehouden door een dun stukje plastic.zit ook geen gebruiksaanwijzing bij wordt gezegd dat je die op het toestel kunt vinden maar niet waar?
Wat geld terug betreft ik durf het niet op te sturen,want het glas was al beschadigd er zat ook geen folie op,dus ik weet niet of ik mijn geld wel terug zie?
die mijnheer <weg> denk dat hij met een snelle jongen te maken heeft maar ik ben 77 Jaar dus hier is het allemaal serieus
boven dien wil ik graag het merk van het toestel weten zodat ik verder kan.
Reactie bedrijf:
quote:
4 uur geleden - De gebruiksaanwijzing zit onder: Applicaties -> adobe reader -> PDF user manual. Uit onze ervaring kan een heel dun plastic de GPS signalen WEL tegenhouden. Deze opmerking van u geeft het vermoeden dat u de GPS antenne helemaal niet op een andere plek heeft geprobeerd. Ik denk helemaal niet dat u een 'snelle jongen' bent, maar u was redelijk 'snel' met 2x telefonisch contant op de dag van de bestelling om te vragen naar de status. Ik heb u zelfs het zendingnummer telefonisch doorgegeven omdat u niet kon wachten op de status email en op zondag via de email contact met u gehad om uw vragen te beantwoorden. U heeft mij ook na ontvangst van het pakket gebeld om te laten weten hoe prachtig deze wel niet was, en dat u het toestel wilde houden ondanks wat kleurverschil met het dashboard van de auto. Vreemd dus dat u daarna met opmerkingen komt dat het glas beschadigt zou zijn. Al met al gaat u vrij respectloos om met onze service. De slogan van deze website is 'helpt klachten oplossen' maar uw enige doel is om bedrijven helpen zwart te maken.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 08:33:56 #156
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_154589209
quote:
Klacht: rokken nummer van die rok 1506240413684493 Light in the box

<weg> op 23 juli 2015 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Mijn Klacht:
halle met <weg> ik een klach over hun ik mijn rokken terug sturen maar het lukt niet ik heb een code gekregen maar ik niet openen dat luk niet ik heb bricht gestuur maarik niest van en nog eens geprobeer moet allemaal via feesbock ik weet niet meer wat moet doen kunt u mijn helpen wand ik wil die rokken zo znel mogelijk weg heben ik mijn e-mail geven <weg>@upcmail.nl al vast bedank gr <weg>

Gewenste Oplossing:
niet teveden ik bestel daar nooi meer weer is veel te in gewikelt ik geen ander niet ik gevraag om te bellen geef is ook niet geen -email geef is ook niet
Duidelijk :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_154589237
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 16:42 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Klacht over een GPS, met oplossing van bedrijf erbij :')

[..]

Oplossing bedrijf:

[..]

Reactie klager:

[..]

Reactie bedrijf:

[..]

De reacties van het bedrijf _O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 28 juli 2015 @ 09:39:57 #158
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_154697282
quote:
Klacht: dorlopen krediet stopt Primeline

<weg> op 27 juli 2015 over Primeline in de categorie Leningen

Mijn Klacht:
mij dorlopon krediet blokeerd vor wia eutkerig daroom blokeerd 2014 geld comen deze jaar niet blagelek ik ben 2 jaar wia uitkering eght doome bedrijf doom allemaal doom ………..!

Gewenste Oplossing:
10 jaar ik btalen niet klaar help help aleemaal legal mafiaaa
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 10:01:04 #159
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154697615
Geen idee wat er staat.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 10:01:10 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154697616
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 09:39 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

:')
Denk je toch in dat je daar bij het bedrijf zit en de brieven moet beantwoorden....
En dan moesten wij vroeger bij de kinderbijslag nog grinniken om "ik heb me kinderbeslag nog niet en me schoonzuster wel".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 28 juli 2015 @ 10:15:05 #161
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_154697841
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 10:01 schreef Erasmo het volgende:
Geen idee wat er staat.
Hij heeft vast ooit eens een tv gekocht op afbetaling via Primeline, en heeft nu geen geld meer om de afbetalingen te doen.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_154698276
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 09:39 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

:')
_O-
  dinsdag 28 juli 2015 @ 10:49:19 #163
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_154698444
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 15:54 schreef mime_negert het volgende:
Had ik laatst ook bij Kruidvat, heb toen een tasje voor ¤ 0,10 gepind
Maar wanneer ze precies zou hebben uitgelegd waarom ze er geld voor vragen zal het waarschijnlijk niet zo'n probleem zijn.
Als je bij de AH voor ¤80 aan boodschappen doet krijg je ook geen gratis tasje, wat een kutklacht :')
  dinsdag 28 juli 2015 @ 10:58:15 #164
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_154698577
Wat een totale droevenis ;(
  roze dinsdag 28 juli 2015 @ 12:14:20 #165
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_154700080
quote:
klachtenformulier Philips klaar en ingevult..pdf (file://GERDALOEFFEN-PC/Users/gerda%20loeffen/Documents/klachtenformulier%20Philips%20klaar%20en%20ingevult..pdf)
Hallo Philips,
DOSSIER NR> 50000263606
Het begon bij klacht.nl een melding op 7-04-2015
Zie bijgesloten mails.
Wij zijn het u helemaal beu om te wachten( en steeds excuses krijgen) zonder dat er een oplossing komt.(OPLOSSING is al in APRIL beloofd, Nu is het JULI.) toen al klacht ingedient,
Het gaat over veel te veel mensen en niemand maakt af wat er moet gebeuren. Steeds weer krijgen we te horen morgen bellen we u terug of we zetten het op de mail.En ja hoor dat gebeurt ook maar telkens zonder de oplossing intussen kunnen wij geen koffie meer zetten sinds 17-7 2015.
Nu zetten wij koffie met een filterzakje in een klein vakantiehoudertje op de thermoskan.
DIT KAN ECHT NIET MEER.
Wij wachten voor een omruiling die beloofd werd. Zie alle bijgesloten mails, vele keren bellen en chatten. Vaak en vele keren gebeld. Met o.a. heren(weet de naam niet meer) en met dames op verschillende data’s.oa met Celia 11-7-2015 , metpatricia op 23/7 2015 nadat het verkeerde apparaat werd geleverd door DHL.Nu is de omruiling gedaan en hebben we het verkeerde apparaat gekregen. HD7761BELOOFD ID DE HD7762/00.
Wij kunnen niets doen alleen aangeven wat er fout gaat.
Wij dienen deze klacht in, en zijn nu het vertrouwen echt hellemaal kwijt.
Wij willen gemeende excuses en eindelijk de goede koffiezetter,
ZO SNEL MOGELIJK ONTVANGEN.
Snappen jullie dat we het echt helemaal spuugzat zijn?????
*adres enz*
Deze klacht staat er ook sowieso 10x achter elkaar op.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 30 juli 2015 @ 11:43:31 #166
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_154759542
quote:
Klacht: aggeponnis Action

<weg> op 30 juli 2015 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Mijn Klacht:
a.c 3 weken geleden ben ik om de volgende reden de ACTION in Beneden-leeuwen uit gezet omdat ik een (LEVENSGEVAARLIJKE I.S. STRIJDER DIE MENSENVLEES NATUREL NUTTIGD EN EEN BOMGORDEL DRAAGT) aggeponnis van 7 maanden ( 8 cm hoog en 24/7 verzorging nodig heeft)slapend in mijn borstzak van mijn werkjas had zitten……
Dit vind ik onterecht en ongepast, zeker omdat er een manager rond loopt die zich als een ezel gedroeg en deze gewoon in de winkel vrij rond mocht blijven lopen.
O.k , het laatst genoemde is ook ongepast.
Ik ben goed voor een wekelijkse omzet van ongeveer ¤150,-.., ook dat doet er niet toe….
Ik ben het er niet mee eens dat ik een jonge vogel bij tropische temperaturen, in de auto moet laten zitten zoals het personeel heeft voorgesteld, dat is bijna moord……….
Ook kan ik mijzelf niet voorstellen dat deze “dwaling” van onwetendheid steunt.

hopende op een verlossend antwoord op mijn probleem.
<weg>

Gewenste Oplossing:
geen idee
Eh ja? :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 30 juli 2015 @ 11:46:58 #167
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_154759609
Wekelijks ¤150 bij de Action uitgeven :')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  donderdag 30 juli 2015 @ 11:50:58 #168
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_154759684
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:43 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Eh ja? :')
Da fuq, wie neemt er nu een papegaai mee naar een winkel :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_154759843
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:50 schreef MaLo het volgende:

[..]

Da fuq, wie neemt er nu een papegaai mee naar een winkel :')
Dat vraag ik me ook altijd af bij vrouwen met een Chihuahua in hun mandje. Zie het probleem niet zo met zo'n vogeltje.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_154941087
quote:
Mijn Klacht:
Goede dag gisteren op 16 juli 2015 ben ik savonds met tante en nicht naar jumbo op de amsterdamse weg wat boodschappen aan het doen dus 3 huishoudens wie hebben wat boodschappen in geslagen ook wat over datum was en op datum maar ombekende winkel.en ja we hebben er een uur gelopen maar fijn bij de kassa aangekomen word eerst me nicht geholpen kreeg de boodschappen met moeite mee daarna was ik aan de beurt wil netjes alles afrekenen en zegt die kassiere na ik geef je dit niet mee ik vraag waarom niet ik ben een klant ik koop me boodschappen na zegt ze ik verkoop het niet aan je ik zeg pardon ja zegt ze je bent niet doof na toen schoot ik uit me slof werd er goed boos over ja zegt ze je heb gewoon expres lopen zoeken je bent een uur in de winkel en dat accepteer ik niet zegt ze tegen me ik had echt zoiets nu breek me klomp wat maakt het uit ook al loop ik 4 uur in de winkel maakt dat niet uit moet ik zelf weten ik werd zo onbeschoft geholpen of dat ik een dief was na sorry hoor daar zien ze me nooit meer op die amsterdamse weg en die patricia moet iit kijken wat ze tegen mensen zegt de kassiere ik eis een excuus van haar wat denken ze daar wel niet ik ben zo boos dus wat gaan jullie hier aan doen aan dit onbeschofte gedrag naar klanten toe

Gewenste Oplossing:
Ik ben super tervreden bij me eigen jumbo netjes en correct behandeld dat zijn top mensen
Als ik het goed begrijp heeft ze een uur lopen zoeken naar spullen die vandaag of morgen over datum gaan. Dit om ze vervolgens gratis mee te krijgen.
:')
  donderdag 6 augustus 2015 @ 07:35:02 #171
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_154947831
quote:
Klacht: zojuist voor ¤90 “diepvriesproducten” in kliko gedumpt PostNL

<weg> op 05 augustus 2015 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn Klacht:
PostNL gaf aan dat de problemen met de bezorging opgelost waren ….maar zojuist voor ¤90 “diepvriesproducten” in kliko gedumpt. Deze waren twee dagen onderweg geweest en dus niet meer diepvries.
Kennelijk is er bij PostNL niemand die onderscheid maakt tussen bederfelijke en niet bederfelijke waar.

Gewenste Oplossing:
Als PostNL wel onderscheid had gemaakt en de bederfelijke waar voorrang had gegeven was dit probleem niet opgetreden.
Waarom laat je dan in vredesnaam ingevroren etenswaren per post bezorgen? :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_154974690
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 22:17 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp heeft ze een uur lopen zoeken naar spullen die vandaag of morgen over datum gaan. Dit om ze vervolgens gratis mee te krijgen.
:')
Wat een gebrek aan zelfrespect :')
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 08:44:56 #173
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_155007921
quote:
Klacht: eland IKEA

<weg> op 07 augustus 2015 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Mijn Klacht:
Sinds 3 jaar zeurt mijn huisgenoot dag in en dag uit over haar wijlen kartonnen eland. Ze had hem in het raam gezet en domweg in de regen laten baden, waarna er weinig meer van over was. Sindsdien is het uit het assortiment verdwenen en heb ik geen dag rust meer. wie kan mij helpen??

Gewenste Oplossing:
wanneer deze weer terug zouden komen in het assortiment.
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_155008031
quote:
Heb het idee dat ze sindsdien verkeerd gebruikt. Na dat het ding nat geregend is, is het uit het assortiment. En een kartonnen ding buiten laten staan :')

[ Bericht 14% gewijzigd door ErwinDikkie op 08-08-2015 09:03:56 ]
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  zondag 9 augustus 2015 @ 16:24:19 #175
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_155048107
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 08:56 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Heb het idee dat ze sindsdien verkeerd gebruikt. Na dat het ding nat geregend is, is het uit het assortiment. En een kartonnen ding buiten laten staan :')
Daar lijkt het wel op.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')