abonnement Unibet Coolblue
  maandag 23 juni 2014 @ 11:57:26 #26
427638 led_lamp
Saving the planet
pi_141444599
quote:
Mijn Klacht:
Op 14 juni 2014 stond de Denver Camera nog steeds geadverteerd op Kruidvat.nl, mensen konden het dus gewoon bestellen terwijl volgens Kruidvat deze niet geleverd kon worden.
Voor de grap, heb ik het nogmaals besteld en raad eens wat…
2 dagen laten werd de camera bij me afgeleverd.
Snap hier iemand iets van…???
Het betaalde bedrag van de eerste bestelling zou binnen 2 weken terug op de rekening gestoord worden.
Daar ben ik niet mee eens, want ik moest wel meteen betalen terwijl dat ik nu 2 weken moet wachten!!

Gewenste Oplossing:
Het zou verboden moeten worden om in dit geval het bedrag van de artikel dat niet geleverd kan worden, langer vast te houden dan de minimale tijd dat een bank nodig heb om het te retourneren bedraag aan de klant terug te storten op hun rekening
Dus... je besteld twee keer een camera, waarvan één keer "voor de lol", en dan komt hij gewoon 2 keer binnen! :') Foei kruidvat, hoe durf je! :')
Daar aan de boorden van de Waal ligt mijn oude Keizerstad
  maandag 23 juni 2014 @ 12:56:57 #27
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_141446321
De klacht is dat hij twee weken op zijn geld moet wachten.
Waarschijnlijk kan hij aankomende weken zijn blikken Schultenbräu niet meer bekostigen.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 15:45:21 #28
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_141491912
quote:
Klacht: Horizonbox werkt niet meer UPC

******** op 24 juni 2014 over UPC in de categorie Alles-in-1

Mijn Klacht:
Ik vind het niet kunnen dat als de box stuk dat je dan zes dagen moet wachten op een montuur. Heb 24 juni gebeld en 30 juni kan er pas een montuur komen, Ik vind dit geen service. Voor dit soort zaken zou je iemand standby moeten hebben zoals in een garage.

Gewenste Oplossing:
Het zou prettig zijn als er sneller een montuur kan komen.
Wacht jij maar lekker op een montuur :')

Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_142316548
Ik heb verdomme een keer een slecht topic geopend hier over hondenfokken en nu heeft deze topicreeks nog steeds dezelfde titel :D _O-
Op woensdag 23 juli 2014 03:46 schreef Monopoly het volgende:
Puik topic.
  donderdag 17 juli 2014 @ 11:16:15 #30
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_142391683
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 18:51 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Als je nou wel de meterstanden had doorgegeven hadden ze het niet hoeven schatten voor je en had je een juiste eindafrekening gehad :')

[..]

Denken dat je zo sneller geholpen wordt :')
Incapabele nerds met gedragsproblemen, maar zelf heeft ze maar 20 euro om voor de hele week boodschappen te doen? :')
Gr gr. de KLB Keizer
  donderdag 17 juli 2014 @ 11:36:41 #31
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_142392170
quote:
Mijn Klacht:
Er is ¤ 70. onterecht van mijn rekening afgeschreven. Weet niets van een lidmaatschap af van Privilege en heb nooit een machtiging hiervoor afgegeven.
privilegenr..2785033
postcode xxxxYY
huisnummer 9

Mevr. Ditisnietdeechtenaamdusmodsoprottenlol

Gewenste Oplossing:
Stort het geld weer terug aub
Mensen die al hun persoonsgegevens incl. adres erbij zetten :')
Gr gr. de KLB Keizer
  donderdag 17 juli 2014 @ 11:46:42 #32
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_142392451
quote:
Klacht: Zoon van 12 jaar geboden op een veiling Vakantieveilingen.nl

*********** op 16 juli 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Mijn Klacht:
Mijn zoon heeft op 16 juli 2014 per ongeluk geboden op een veiling.

Ik was even weggegaan[toiletbezoek]en toen is hij achter de site gegaan.
Ja het was mijn eigen account waar mijn zoon op geboden heeft.
Heb gebeld met vak.veiling en ze kunnen niks doen,betalen maar.
Heel kortzichtig en waardeloos is dit.
Dit gebeurt vast wel vaker.Maar de wereld is hard geworden hier in.
Ze verdienen zo veel en toch geen enkele medewerking.
Jammer http://www.vakantieveiling.nl

Gewenste Oplossing:
Als ze met een oplossing komen.
Eigen schuld :')

quote:
Geboden Oplossing:
Wij begrijpen uit uw verhaal dat uw zoon via uw account heeft meegeboden op een veiling. Wanneer dat het geval is, kunnen wij u helaas niet verder helpen.

Net als bij een echt veilinghuis geldt een bod op onze website als een bindende koopovereenkomst. U kunt uw gebruikersprofiel afschermen met een wachtwoord. Wat er vervolgens onder uw inloggegevens gebeurt valt onder uw eigen verantwoordelijkheid.

Helaas kunnen wij de veiling niet voor u annuleren. Mocht u hier zelf geen gebruik van willen maken kunt u de bon overdragen aan bijvoorbeeld vrienden of familie. Het spijt ons dat wij u hierin niet tegemoet kunnen komen.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_142392500
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 11:46 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Eigen schuld :')

[..]

Hoe moeilijk is het om gewoon niet te betalen. :')
Handig om het ook nog even door te geven aan die site. Hoeft ze het smoesje 'ik ben gehackt' niet te gebruiken.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 12:38:41 #34
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_142474422
Hieronder een oudere klacht, maar niet minder leuk:

quote:
Klacht: extreeem slecht klantenservice T-Mobile

boze klant godverdomme op 22 juli 2013 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn Klacht:
kankerleijers jullie zijn stelletje kontenneukers gdoverdomme metjullie kankerhoeer aan de telefoonservice bladiebladiebla blablabla en ik heb er niks aan kankerleijrs kan miujn vraag niet eens stellenmj en jullie verneuken mijn gopdverdomme kankerbeltegoed kankerlijers. jullie zijn echty een stelletje geldvreters zonder resultaat ik heb mijn antwoord niet stelletje mnogolen,. kankjerleijers

Gewenste Oplossing:
geen! dat lees je toch hierboven mogool
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_142481825
Jezus. :')
  maandag 21 juli 2014 @ 16:42:04 #36
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_142558962
Ik kreeg zojuist een bericht op Facebook:



:') Ik ben oranje.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_142664271
quote:
Klacht: bingo
Albert Heijn

Mijn Klacht:
Ik heb meegedaan aan de bingo. het is onduidelijk voor veel mensen hoe alles werkt . je gaat zonder bij na te denken in op de aanwijzingen om te bellen met een gok club . ok dom van mijn , maar het is geen klant vriendelijk actie . ik heb het gok bedrijf de volgende mail gestuurd .

Hallo ik dacht m te doen met een spel van AH . Maar ik kom in een spel van jullie .

ik word dus weer belazert , stom van mijn .

stelletje flessen trekkers .
ik hang een flyer op bij de twee AH in Zutphen om klanten te waarschuwen voor jullie manier van werken

.....


Gewenste Oplossing:
ik ben vaste klant bij jullie , ben altijd erg tevreden . maar bij deze actie vind ik dat dit niet bij AH past
wat :')
  vrijdag 25 juli 2014 @ 12:26:21 #38
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_142714746
quote:
Klacht: paracetamol Kruidvat

******** op 25 juli 2014 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Mijn Klacht:
de verandering van de paracetamol van rond naar “ovaal’ lijkt mij niet kindvriendelijk, zo niet gevaarlijk.
ze lijken teveel op snoepjes, kaugom of mint snoepjes.
het oude model is denk ik beter af.

Gewenste Oplossing:
terug naar het oude model
Je kan de paracetamol ook op een plek leggen waar de kinderen niet bij kunnen komen :')

quote:
Klacht: niet naar behoren behandeld door het personeel IKEA

********* op 24 juli 2014 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Mijn Klacht:
Afgelopen woensdag (gisteren) d.d. 23 juli jl.rond 16:00 uur bij Ikea Amsterdam zuid-oost afdeling Kinderland werd ik keihard half duwend stevig gepord door een vrouwelijke medewerker. Ik weet niet hoe ze heet ze had lang bruin haar in een staart met slank figuur, boven de dertig een mooie maar onvriendelijke dame. Mij stevig duwend riep ze ” niet schoppen” het was zo onverwachts dat ik in een soort shok terecht kwam ik was aan de grond genageld letterlijk.Toen riep ze nog een keer ” niet schoppen” en daarna zei ik:” Ik schop niet” en toen zei ze:” niet jij maar je kind”. Mijn kind was zo geschrokken dat hij rennend naar mij kwam en me stevig vast hield. Mijn kind is een energieke jongen die pas 4 jaar is en hij was blijkbaar een plastic iets half schoppend aan het spelen. Ik was een ledikant aan het bewonderen en het aan het promoten aan me zusje dat ze die moest kopen etc. Er bestaat een ongeschreven gewoonte recht zoals de moeder netjes waarschuwen en erop vriendelijk verzoeken het kind aan te spreken desnoods vergoed de moeder als de product wat het ook mag wezen te vergoeden. Alles had gekund behalve duwen van de klant!
Ik voelde me daar eigenlijk eerder gediscrimineerd op me uiterlijk, wat erg jammer is. De helft van me spullen zijn van Ikea. Ik ben daar een vaste klant, ik loop sinds kort met hoofddoek en dit heb ik eerder niet meegemaakt. Ik ben erg gekwets en zwaar beledigd door dit gedrag van de vrouwelijke medewerker. Ik ben nog nooit eerder zo behandeld nog zo aangesproken in me hele leven.

Gewenste Oplossing:
Op grond van art. 6:162 lid 2 heeft ze het recht niet om mij hard te porren/aanraken (duwen). Ik beroep me op grond van artikel 162 lid 2 van boek 6 van privaatrecht en verwacht een excuus brief op zwart wit mag ook via de mail en dat die medewerker zeker een stevig feedback van haar manager krijgt en dat ze wat met die feedback doet. Je werkt met mensen en je bent voor die mensen en niet tegen die mensen.
Je had ook natuurlijk je kind in de gaten kunnen houden, inplaats van de eeuwige discriminatie kaart trekken...... :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 12:29:47 #39
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142714838
quote:
keihard half duwend stevig gepord
Hoe kom je erop.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 13:20:45 #40
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_142716365
quote:
Mijn Klacht:
Nasi in de magnetron is vies. ik heb in de megatron gedaan maar werd heet en ik heb mijn tong toen verbrant. Ik heb geklaagd bij serviesbalie maar niet geluktik eis een vergoeding van het aankoopbedrag anders doe ik nooit meer boodchappen bij jullie dat jullie het wete.

Gewenste Oplossing:
als ik die vergoeding heb en eskuusbrief
Die gast heeft hem geplaatst bij GVU :')
Gr gr. de KLB Keizer
  dinsdag 29 juli 2014 @ 09:25:26 #41
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_142840267
quote:
Hallo,

Ik had op 28-07 een vlucht naar Istanbul via Frankfurt.
Vluchtnummer LH987 vanuit Amsterdam om 10:00 uur.
Mijn vlucht is geannuleerd en omgeboekt naar KL1613 13:45 uur.
Ze hebben mijn bagage niet omgelabeld en ik sta hier nog steeds in Istanbul zonder mijn koffer.

Daarnaast had ik nog een binnenlandse vlucht die ik ook nog moets cancellen!

Gewenste Oplossing:
Ik eis z.s.m. mijn koffer weer terug.
Daarnaast wil ik mijn terugreis 14-08 een week kosteloos verzetten naar 21-08.
Ik neem aan dat ik ook een bepaald bedrag te goed zal krijgen.

Met vriendelijke groet,

John Doe

niet mijn straat
XXX BV ERGENS
06-12345678
31-08-1994
Je krijgt op deze manier uiteraard sneller je koffer terug. :')
  donderdag 7 augustus 2014 @ 08:10:26 #42
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_143154852
quote:
Klacht: niet betaald bij het tanken Esso

********* op 06 augustus 2014 over Esso in de categorie Tankstations

Mijn Klacht:
Ik tank over het algemeen bij onbemande tankstations waar je als klant vooraf dient te betalen. Dit keer tankte ik bij Esso. Ik kom hier vaker maar blijkbaar was ik tijdens en na het tanken te diep in gedachten verzonken en was ik in de ‘vooraf betaal modus’. Ik ben dus weggereden zonder te betalen. Pas toen ik de brief van het incassobureau op de deurmat kreeg besefte ik wat er is gebeurd. Het is nog al in de papieren gelopen. De tankbeurt van 52,- is namelijk 104,- geworden. Ik heb dit overgemaakt om verdere problemen te voorkomen. Aangezien dit de eerste keer is en er duidelijk sprake is van menselijk foutje zou ik het gepast vinden als de extra kosten worden kwijtgescholden. Ik zou dit een menselijk gebaar vinden waardoor ik in de toekomst zeker vaker ga tanken bij Esso, De medewerkers vind ik vaak erg vriendelijk dus dit gebaar zou goed in het plaatje passen.

Gewenste Oplossing:
De incassokosten terug gestort.
Deze smoes horen ze wel vaker hoor.... :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 19:01:11 #43
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_143855512
quote:
Klacht: Automaat nr 63 Holland Casino

******** op 26 augustus 2014 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Mijn Klacht:
Zondagmiddag 24 Augustus 2014 om ongeveer 3.30 uur ben ik binnengekomen bij Holland Casino 0m 3 uurtjes gezellig te spelen Ik wil het heel netjes houden zoals u vraagt kost mij heel veel moeite .Ik speel meestal op machine nr 63 ik heb hier foto s van gemaakt.Ik heb voor 300.- euro verspeeld ik speel meestal 100,- euro voor een paar uurtjes gezelligheid allemaal eigen schuld .Ik heb vele malen aangegeven gesprekken gehad enz enz. dat er naar deze machine gekeken moet worden door een erkend bedrijf ik sta er op dat ik erbij bent .Ik heb geen spelletje of vrije spelen gehad voor 350- euro.In Holland Casino R,dam worden mensen met een kleine beurs flink gepakt.( Misbruik)
En dat is vele malen gebeurd hier is wat mis mee.Deze machine staat in de rokersruimte waar ik zelf niet mag komen ik rook niet.Ik heb nogmaals personeel hierover aangesproken ik ben echt door het lint gegaan dit mag niet gebeuren als je op 10 x 5 euro cent speelt en na 200 euro nog geen spelletje gehad heb dit is wel 200 x op de knop gedrukt toen over gegaan op 15 x 5 euro cent voor 100.- euro nog geen spelletje toen op 20 x 5 cent overgegaan dit mag niet gebeuren Holland Casino dit is misbruik.IK BEN THUIS GEKOMEN IK BEN VERSCHRIKKELIJK GAAN HUILEN HOE HIER DE KLEINE MAN GEPAKT WORD NIET GESLAPEN GESPREKKEN GEHAD MET MIJN MAN IK WOU NIET MEER ENZ ENZ . Ik weet ik moet niet meer gaan want dat de kleine man gepakt woord vind ik heel erg, ik kom voor alle mensen op die hier mee te maken hebben of gehad hebben en die nog hiermee zitten .Ik probeer uit alle macht mensen te bereiken via media of wat dan ook. enz enz want hier moet iets tegen gedaan woorden. ik weet dat ik na vele gesprekken het hier niet bij laat zitten .Dat Holland Casino in de min staat dan moet dat niet bij de kleine man gehaald worden .Er woord gezegd we keren genoeg uit ja bij de grote gokkers maar niet bij de kleine man .Ik krijg zomaar een mastercard voor gratis drinken en vele mensen met mij.Ik wil al mijn rekeningen laten zien om de hoeveel tijd ik gepind heb.Ik had er een nieuwe auto van kunnen kopen .Ik weet ook dat ik niet had moeten gaan maar Holland Casino maar een mens mag toch wel een klein beetje ontspanning hebben .

Gewenste Oplossing:
Ik wil een bedrag van zeker 5000.- schadevergoeding en wil dan ook nooit meer in Holland Casino Rotterdam komen .Ik Hoop dat Holland Casino uit eer en geweten handelt.
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 19:04:30 #44
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_143855648
quote:
Dit kan toch niet echt zijn :'(
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_143855800
quote:
Wat the fuck :')

Ik snap nu niet eens wat de klacht is, is er een automaat zogenaamd stuk of vind deze persoon dat zij (?) geweigerd had moeten worden? :?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_143856183
Haha, gokverslaafde. :D
pi_143856293
quote:
7s.gif Op maandag 21 juli 2014 16:42 schreef TimKuik het volgende:
Ik kreeg zojuist een bericht op Facebook:

[ afbeelding ]

:') Ik ben oranje.
Ze is wel attent, dat ze je beterschap wenst.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  dinsdag 2 september 2014 @ 14:24:09 #48
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_144099489
quote:
Klacht: Vesteging ALMELO 13-08-2014 Heb Philips TV Philips Televisie Zilver Grijse Smart TV Smart Tv 400HZ 3D fuctie Ambilight2 Wi-Fi Skype gekocht ik wil graag Reteur doen mijn geld terug krijgen want ik heb een probleem waar ik Nik aan TV heb ik heb een p
Scheer en Foppen

Smart TV doos verzegeld doos ongeopend doos neverlocked en muur beugel ********* op 02 september 2014 over Scheer en Foppen in de categorie Electronica Winkels - ketens

Mijn Klacht:
op 13-08-2014 heb ik bij Scheer en Foppen in ALMELO Smart TV Philips Tv Ambilight2 400HZ 3D Skype Wi-Fi gekocht
ik heb ooit in het verleden te maken gehad met Antenne Analoog Zender Kabel Ziggo Betalingchterstand Betalingachterstaand etalingachterstand betaling achterstand uit eindelijk hebben ze mij afgesloten afsluiting wegens betaling achterstand

ik heb een probleem waar ik totaal niet op gerekent he ik heb een probleem waar ik geen zich op had
na aanschaf van pilips smart tv
ik he een probleem waar ik totaal niet voorbreid totaal niet grekend he
ik heb BIj Ziggo aanvraag tv kabel digitaal alles in pakkes gedaan en ik afgewezen zwarte lijst ik he bij vodafine aanvraag gedaan televsie kael internet afgewezen warte lijst ik heb bij kpn aanvrag internet gedaan ben ik awezen warte lijst ik heb bij onleine gedaan ben ik afwezen voor televisie kabel alles in 1 ik he bij kpn gedaan televisie zender ben ik afgewezen zwarte lijst ik heb bij tele2 aanvraag gedaan televisie digitaal zender ben ik afgewezen zwarte lijst
ik heb Niks aan die pjilips smart tv en zijn muurbeugel
DOOS VERZEGELD Doos Verzegeld dood verzegeld Doos Ongeopend DOOS ONGEOPEND doos verzegeld doos verzegeld doos ongeopend Neverlocked NeverLocked neverlocked NEVERLOKED NEVERLOKED NEVERLOKED NEEVRLOKED
en e willlen de tv en die muur beugen niet reteur doen mijn trug te geven
het gaat om tv= muurbeugel berdaaag van 680 EURO

Gewenste Oplossing:
Nee want ik ben afgeween GEEN televisie digitale zenders op me adres wegens afsluiting betaling achterstand
ik wil graag mijn tv en muur beugel terug brengen
Heel duidelijk :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_144099776
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 14:24 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Heel duidelijk :')
Dafuq? :?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  dinsdag 2 september 2014 @ 15:49:15 #50
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_144102491
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 september 2014 14:31 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Dafuq? :?
Zo zat ik ook al toen ik die klacht had gelezen.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')