abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 15 mei 2014 @ 20:23:56 #151
47102 Elvi
miemkwien
pi_139996347
Creepypasta is ook erg... Vooral dat ene verhaal over Spongebob _O- maar daar stond dan ook een 'screenshot' bij. Die uiteraard gephotoshopt kan zijn maar dat bedacht ik niet op dat moment :')
pi_139996437
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 20:15 schreef Poesopstokje het volgende:
Glen; Echt enorm kut voor je.. 99%.. waarom gunnen ze je geen herkansing? Ook niet op een andere school?
Tis een moeilijke wereld die heel erg op regeltjes en wetten berust. Het instituut dat de examens verzorgt is ook extern, heeft dus niks met de school zelf te maken. Zij hebben de regel 1 examen en 1 herkansing per 5 jaar. Haal je het niet dan heb je pech gehad en moet je minimaal vijf jaar opzouten en moet je maar wat anders gaan doen. Zure daarvan is is dat je na vijf jaar alles natuurlijk allang weer vergeten bent en hoe dan ook weer op nul moet beginnen...
  donderdag 15 mei 2014 @ 20:27:57 #153
47102 Elvi
miemkwien
pi_139996562
Ik heb trouwens bij mn intake bij de GGZ aangegeven een ASS-test te willen doen. Ik zou wel uitsluitsel willen hebben nu.
Gisteren heb ik de kenmerken op deze site : http://ass-vrouwen.nl/kenmerken.php gelezen en ik herkende toch wel erg veel! De test heb ik ook gedaan en ik kwam uit op 83. Dat is best hoog _O-
pi_139996582
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 20:25 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Tis een moeilijke wereld die heel erg op regeltjes en wetten berust. Het instituut dat de examens verzorgt is ook extern, heeft dus niks met de school zelf te maken. Zij hebben de regel 1 examen en 1 herkansing per 5 jaar. Haal je het niet dan heb je pech gehad en moet je minimaal vijf jaar opzouten en moet je maar wat anders gaan doen. Zure daarvan is is dat je na vijf jaar alles natuurlijk allang weer vergeten bent en hoe dan ook weer op nul moet beginnen...
Het spijt me heel erg ;(
Ik heb geen idee of het terecht is of niet, omdat ik niet weet over wat voor beroep/sector we het hier hebben. Maar het blijft persoonlijk heel erg kut voor je..
Wat hierboven al geopperd werd; je moet toch door.. Neem even de tijd, ''ziek'' even uit, knop om en verder. Ga lekker 5 jaar bussen en pak dan de boel weer op :)
pi_139996585
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 20:20 schreef Maria2.0 het volgende:
Verhalen krijgen me zelden angstig en dat mis ik dan toch een beetje. Bang zijn is zo af en toe ook wel lekker. Ben nog geen verhaal tegengekomen waar ik bang van werd. Hoewel, laatst een kort verhaal.
http://thoughtcatalog.com(...)-will-ruin-your-day/
De eerste vond ik creepy :o
Best wel toffe verhalen :D

quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 20:20 schreef redboyke het volgende:
ik vind horrorfilms met geesten echt saai.
geef mij maar een horrorfilm met een goeie serialkiller ofzo
ja zoals saw vond ik wel goed heb ze allemaal gezien.
kan me eigenlijk de laatste horrorfilm nietmeer herrinneren dat ik heb gezien
ik denk zelfs tucker and dale vs evil :')
Tucker en Dale is geen horror, dat is comedy. Maar wel een erg leuke film.
Children of the night. What music they make.
  donderdag 15 mei 2014 @ 20:33:16 #156
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_139996798
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 20:28 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Best wel toffe verhalen :D

Heb me er ook erg mee vermaakt ja :)
L'Enfer, c'est les autres.
pi_139996946
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 20:28 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Best wel toffe verhalen :D

[..]

Tucker en Dale is geen horror, dat is comedy. Maar wel een erg leuke film.
ja daarom de smiley
maar da's wel een van de weinige comedy horror dat ik echt leuk vond eigenlijk
die scary movies clones en sequals met van die flappe moppen
brrrrrrrrrr daar krijg je pas rillingen van :P

maar ik kijk eigenlijk weinig films meer series omdat het meer verhaal is en het tegenwoordig moeilijk is om een leuke film te vinden maar resident evil 6 zit ik wel op te wachten :P
  donderdag 15 mei 2014 @ 20:39:37 #158
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_139997056
Ik kijk regelmatig Sundance filmpjes, die zijn vaak heel verrassend. En horror dan.
En voor de rest ben ik gék op slechte over the top actiefilms zoals Clash of the Titans _O-
L'Enfer, c'est les autres.
pi_139997185
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 20:27 schreef Elvi het volgende:
Ik heb trouwens bij mn intake bij de GGZ aangegeven een ASS-test te willen doen. Ik zou wel uitsluitsel willen hebben nu.
Gisteren heb ik de kenmerken op deze site : http://ass-vrouwen.nl/kenmerken.php gelezen en ik herkende toch wel erg veel! De test heb ik ook gedaan en ik kwam uit op 83. Dat is best hoog _O-
Ik heb die test net gedaan, 96 :') Van de 100 :')
Zo hoog heb ik nog nooit gescoord op een auti-test.

Ik moet wel zeggen dat ik me vandaag wel erg autistisch voel hoor. De laatste maanden zat de PTSS erg op de voorgrond, maar vandaag overviel de autisme me weer. Vandaar de scheve uitkomst. :')
pi_139999332
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 20:27 schreef Elvi het volgende:
Ik heb trouwens bij mn intake bij de GGZ aangegeven een ASS-test te willen doen. Ik zou wel uitsluitsel willen hebben nu.
Gisteren heb ik de kenmerken op deze site : http://ass-vrouwen.nl/kenmerken.php gelezen en ik herkende toch wel erg veel! De test heb ik ook gedaan en ik kwam uit op 83. Dat is best hoog _O-
Ik vond het vooral opvallend dat ik bij kernmerken -> lichamelijk veel herkende.
ROBODEMONS..................|:(
pi_140001422
kvd, welkom...
Ik weet het sinds ik 33 ben. Er vielen zoveel dingen op zn plek... Ik hoop dat het voor jou ook werkt om de goede kant weer op te kunnen

Maria, waaaaah daar zou je toch niet goed van worden zeg. Slim dat je richting adhd centrum gaat. Hopelijk loopt het daar beter en ga je er ook daadwerkelijk wat aan hebben.

Poes, wat fijn dat er dingen in gang zijn gezet :). Hoop dat je vlot geholpen wordt!
Wat lief van die mede-Fok!ker :D.
Wat ontzettend herkenbaar wat je schrijft over het verschil tussen boek en film. Ik kan prima enge boeken lezen, ik lees zelfs graag thrillers, maar een film vind ik echt niks. Als ik lees maak ik zelf de plaatjes erbij en in een film doet iemand anders het en dan is het op een heel andere manier gruwelijk.
Ik kijk eigenlijk niet naar zulke films... :{

Glenspey, wat een rotsituatie zeg :{. Maar je zou ook graag op de bus willen, misschien die 5 jaar overbruggen op de bus en dan kijken of je toch nog die opleiding gaat oppakken...
Wellicht helemaal niet het moment om daarin keuzes te maken... heeft die opleiding niet een decaan waar je nog iets mee zou kunnen? Ik weet niet of daar mogelijkheden zijn hoor, maar niet geschoten is altijd mis. En anders eerst maar wat dingen op voor jezelf op een rijtje zetten en daar de tijd voor nemen, sterkte.

Gesprek vandaag was denk ik wel ok, althans... ik denk dat we wel aardig in de gaten beginnen te krijgen waar de schoen wringt. Ik ga kijken of ik er wat mee kan, of dat we een manier kunnen vinden om er zo goed mogelijk een weg in te vinden.
Maar stiekem is het misschien wel gewoon een bevestiging van dat waar ik in mn hoofd wel heel erg mee bezig ben. Sorry, het blijft een beetje vaag even.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_140001962
Sterkte Nijna, ik hoop dat je er even een nacht goed over kunt slapen, wie weet helpt het :*
pi_140020604
En, zijn er nog plannen voor het weekend?
Zaterdag gewoon werken en zondag denk ik niet veel.
En vanavond een vakantie boeken. *O*
  vrijdag 16 mei 2014 @ 15:31:37 #164
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_140021385
Knuffel voor Nijna!

Mijn weekend is saai. Studeren, huishouden en beide avonden werken. Gelukkig maar 3 uurtjes.
Geloof wel dat ik in de tuin ga studeren, het wordt lekker weer!

Waar gaat de vakantie heen Donald?
L'Enfer, c'est les autres.
pi_140021448
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 15:31 schreef Maria2.0 het volgende:
Knuffel voor Nijna!

Mijn weekend is saai. Studeren, huishouden en beide avonden werken. Gelukkig maar 3 uurtjes.
Geloof wel dat ik in de tuin ga studeren, het wordt lekker weer!

Waar gaat de vakantie heen Donald?
Ik denk 2 weken Turkije!
Maar vanavond even de knoop definitief doorhakken. :Y
  vrijdag 16 mei 2014 @ 15:54:39 #166
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_140022404
Lekker hoor! Geniet ervan alvast!
L'Enfer, c'est les autres.
pi_140023132
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 15:54 schreef Maria2.0 het volgende:
Lekker hoor! Geniet ervan alvast!
^O^ Thanks!
Voorpret is net zo leuk! :)
  vrijdag 16 mei 2014 @ 16:10:28 #168
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_140023170
Absoluut. Wij gaan waarschijnlijk dit jaar niet, erg jammer wel. Maargoed, de tuin moet ook worden opgeknapt dus we moeten prioriteiten stellen.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_140023504
Ik ga over 2 weken een weekje naar Schotland met mensen die ook autisme hebben. En in september ga ik naar NY en Los Angeles met m'n moeder en oudste zus _O_

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 15:10 schreef Donald250 het volgende:
En, zijn er nog plannen voor het weekend?
Zaterdag gewoon werken en zondag denk ik niet veel.
En vanavond een vakantie boeken. *O*
Vanavond eten bij mn ouders, daarna thuis bier drinken en gamen, morgen hardlopen en voor de rest zie ik wel. Wss nog naar het strand fietsen als het weer ook zo goed is als vandaag.

quote:
17s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:09 schreef Donald250 het volgende:

[..]

^O^ Thanks!
Voorpret is net zo leuk! :)
Ga je naar een all-inclusive resort?
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 19:10:28 #170
402517 Dactylus
I just watch...
pi_140029192
Dus, vandaag jarig. De laatste paar maanden er voor het eerst in jaren weer naar uit gekeken, en nog steeds vind ik het leuk! Het is alleen wel even wennen dat ik het mezelf waard vind mijn verjaardag onder de aandacht te brengen. Vanavond, familiebezoek, kennissen komen later van het jaar in verband met drukte.
... and I hope it's not bothering you.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 19:11:40 #171
402517 Dactylus
I just watch...
pi_140029235
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 15:10 schreef Donald250 het volgende:
En, zijn er nog plannen voor het weekend?
Zaterdag gewoon werken en zondag denk ik niet veel.
En vanavond een vakantie boeken. *O*
Vandaag mijn verjaardag, morgen verjaardag van vriendin die eerder deze week jarig was. Misschien van te voren nog even wat vrachtwagens spotten, dat zie ik nog even aan. Zondag rustig aan doen.
... and I hope it's not bothering you.
pi_140029538
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 19:10 schreef Dactylus het volgende:
Dus, vandaag jarig. De laatste paar maanden er voor het eerst in jaren weer naar uit gekeken, en nog steeds vind ik het leuk! Het is alleen wel even wennen dat ik het mezelf waard vind mijn verjaardag onder de aandacht te brengen. Vanavond, familiebezoek, kennissen komen later van het jaar in verband met drukte.
Geeefeeeeeliiiiiiiiciiiiiiiteeeeeeeerrrrrrrrrrrrd!!!!! :* :* :*

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2014 19:19:40 ]
  vrijdag 16 mei 2014 @ 19:21:37 #173
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_140029622
Gefeliciteerd Dactylus! *O* *O* *O*
L'Enfer, c'est les autres.
pi_140031291
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 15:10 schreef Donald250 het volgende:
En, zijn er nog plannen voor het weekend?
Zaterdag gewoon werken en zondag denk ik niet veel.
En vanavond een vakantie boeken. *O*
:N
pi_140031310
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 19:10 schreef Dactylus het volgende:
Dus, vandaag jarig. De laatste paar maanden er voor het eerst in jaren weer naar uit gekeken, en nog steeds vind ik het leuk! Het is alleen wel even wennen dat ik het mezelf waard vind mijn verjaardag onder de aandacht te brengen. Vanavond, familiebezoek, kennissen komen later van het jaar in verband met drukte.
Gefeliciteerd!
pi_140031939
Ik ga morgen met Billy naar m'n oom, tante en neefje op visite :) Zondag rustig aan, misschien even met hem naar het grasveld voor huis. Mijn achtertuin is een oerwoud, dus daar kan hij niet spelen :@
Volgende week volgeboekt, even kijken hoe ik dat ga aanpakken zonder op te branden :'(
pi_140032280
Succes volgende week poes, rustig aan het weekend en kan je proberen om rustmomentjes in te plannen in je drukke week?

Dactylus, van harte gefeliciteerd :D.

Donald, lekker vooruitzicht, veel plezier met de voorpret.

Maria, studeer ze enzo dit weekend!

Ik ga proberen mn to do list een stukje af te werken (paar klusjes in huis, nog wat knutselen voor een applicatie op een pyama voor mn jongste, voor de oudste is 'ie al af). En de altijd terugkerende volle wasmand leeg zien te krijgen.
Verder rustig aan doen en me niet al teveel irriteren aan dingen die niet zo lopen als ik zou willen.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_140033915
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:18 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ga over 2 weken een weekje naar Schotland met mensen die ook autisme hebben. En in september ga ik naar NY en Los Angeles met m'n moeder en oudste zus _O_

[..]

Vanavond eten bij mn ouders, daarna thuis bier drinken en gamen, morgen hardlopen en voor de rest zie ik wel. Wss nog naar het strand fietsen als het weer ook zo goed is als vandaag.

[..]

Ga je naar een all-inclusive resort?
Ja, was wel het plan.
Echt even compleet relaxen en tot rust komen.
pi_140034378
Nijna; Ik zie net dat het op zich meevalt. Ik heb alleen maandag en donderdag volstaan, dat wil zeggen; 's ochtends én 's middags afspraken :@ Als dat maar goed komt allemaal.. De rest van de week maar rustig aan doen dan.
En jij ook een fijn weekend toegewenst :*

Donald; leuk man! Veel plezier met de voorpret *O*

Maria; Studeer ze, lekker buiten :Y Mooi weer op komst!

Hovie; Alvast veel plezier! :*

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2014 21:26:35 ]
  vrijdag 16 mei 2014 @ 22:02:34 #180
402517 Dactylus
I just watch...
pi_140035806
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 19:19 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Geeefeeeeeliiiiiiiiciiiiiiiteeeeeeeerrrrrrrrrrrrd!!!!! :* :* :*

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 19:21 schreef Maria2.0 het volgende:
Gefeliciteerd Dactylus! *O* *O* *O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 20:03 schreef kvd het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 20:33 schreef Nijna het volgende:

Dactylus, van harte gefeliciteerd :D.
Dank jullie wel. Ik heb het lekker rustig gehouden, alleen het gezien en opa en oma gehad voor vandaag. Voor kennissen vier ik het later in het jaar, op de korte termijn heb ik voldoende andere dingen. Naar deze verjaardag heb ik voor het eerst sinds tijden weer toegeleefd, een opluchting! Ik heb overigens het boek"Opperlans! taal en letterkunde, laatste druk gekregen. Ik ga eens kijken wat die allemaal zegt en doet enzo, ben al wel een paar leuke dingen tegen gekomen.
... and I hope it's not bothering you.
pi_140036105
Dactylus; fijn dat je er naar toegeleefd hebt. En dat je weer van je verjaardag hebt kunnen genieten O+

Onderwerpkaap;

Ik ben volgende week dus jarig en vier het niet. Billy is bij z'n vader ;( en alleen m'n beste vriendin ''mag'' komen. Verder heb ik helemaal geen zin om het te vieren. Elk jaar hetzelfde gedonder; niemand kan op de dag zelf komen, dus tig keer gebak/vreterij kopen én weggooien. Tig keer moeten hollen/vliegen/rennen en de boel na de tijd opruimen.
Daarnaast staat m'n hoofd er ook helemáááál niet na. :(

M'n cadeautje van m'n Fok!vriendje is al wel binnen O+ Die mag ik volgende week pas uitpakken, dus toch nog een beetje verjaardagskriebels O+
pi_140047095
Lekker weer buiten! Maar ik mag werken! Zal wel veel BBQ-zooi verkocht gaan worden. :P
  zaterdag 17 mei 2014 @ 10:23:42 #183
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_140048309
Ja denk dat half Nederland de komende dagen gaat BBQen. Ik heb 2 kookdiensten dus eet dan zelf later, misschien morgen BBQ.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_140048322
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 10:23 schreef Maria2.0 het volgende:
Ja denk dat half Nederland de komende dagen gaat BBQen. Ik heb 2 kookdiensten dus eet dan zelf later, misschien morgen BBQ.
Lekker hoor! ^O^
  zaterdag 17 mei 2014 @ 10:48:35 #185
402517 Dactylus
I just watch...
pi_140048675
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 22:11 schreef Poesopstokje het volgende:
Dactylus; fijn dat je er naar toegeleefd hebt. En dat je weer van je verjaardag hebt kunnen genieten O+

Onderwerpkaap;

Ik ben volgende week dus jarig en vier het niet. Billy is bij z'n vader ;( en alleen m'n beste vriendin ''mag'' komen. Verder heb ik helemaal geen zin om het te vieren. Elk jaar hetzelfde gedonder; niemand kan op de dag zelf komen, dus tig keer gebak/vreterij kopen én weggooien. Tig keer moeten hollen/vliegen/rennen en de boel na de tijd opruimen.
Daarnaast staat m'n hoofd er ook helemáááál niet na. :(

M'n cadeautje van m'n Fok!vriendje is al wel binnen O+ Die mag ik volgende week pas uitpakken, dus toch nog een beetje verjaardagskriebels O+
Dank je, het was mij ook een grote opluchting.

Had ik vorig jaar het liefst dus ook geskipt. Heb erg lopen modderen met mijn eigen verjaardag, die 'moest' ik vieren voor de opa en oma, maar zelfs dat deed ik liever niet. Uiteindelijk een random datum een paar maanden later uitgezocht, en toen kwamen er nog 2 met wie ik eigenlijk alleen via fb contact heb of op dit moment had. Voor volgend jaar wel even wat meer aandacht aan gaan besteden, dan hoop ik dat het nog beter komt als dit jaar. Voor kennissen hga ik eht rond het begin van het volgende schoolseizoen vieren...
... and I hope it's not bothering you.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 10:49:04 #186
402517 Dactylus
I just watch...
pi_140048684
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 08:42 schreef Donald250 het volgende:
Lekker weer buiten! Maar ik mag werken! Zal wel veel BBQ-zooi verkocht gaan worden. :P
Ik ga je jaloers maken. Zaterdag is mijn heilige vrij dag :P
... and I hope it's not bothering you.
pi_140049626
Dactylus, klinkt goed!

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 22:11 schreef Poesopstokje het volgende:
Onderwerpkaap;

Ik ben volgende week dus jarig en vier het niet. Billy is bij z'n vader ;( en alleen m'n beste vriendin ''mag'' komen. Verder heb ik helemaal geen zin om het te vieren. Elk jaar hetzelfde gedonder; niemand kan op de dag zelf komen, dus tig keer gebak/vreterij kopen én weggooien. Tig keer moeten hollen/vliegen/rennen en de boel na de tijd opruimen.
Daarnaast staat m'n hoofd er ook helemáááál niet na. :(

M'n cadeautje van m'n Fok!vriendje is al wel binnen O+ Die mag ik volgende week pas uitpakken, dus toch nog een beetje verjaardagskriebels O+
Ik ben net voor een van de kinderen hier jarig, dus wij vieren het altijd tegelijkertijd. 1 keer zooi en 2 verjaardagen afstrepen ;). En dat zelfde truukje doen we ook met de verjaardag van mijn man en onze jongste. Dus 2 keer ellende voor 4 verjaardagen ;) .
We kiezen een dag uit dat we het vieren en mensen zien maar of ze komen of niet. Ik ga niet meerdere dagen rennen/vliegen enzovoort. Dan komen ze maar een keer gewoon op bezoek.

Irritant is dat er in mn schoonfamilie nog iemand jarig is vlak na de oudste en mij, dus dat is altijd gezeik over wiens verjaardag wanneer is en uiteindelijk doen we het toch nooit goed. Dus ik heb besloten te plannen wat voor mij goed is en dan zien we het wel. Ik ga niet een dag heen en weer jakkeren naar een verjaardag en de volgende dag mijn eigen vieren. Dus dan maar niet op elkaars verjaardag. En mijn schoonmoeder liep vorig jaar te mopperen dat als we het tegelijk vierden ze niet naar beide kon. Maar toen had ik de dag erna gekozen en toen kwam ze alsnog niet omdat het dan teveel werd. Dus dit jaar op onze manier.
Het dilemma met de buren uitnodigen terwijl we het eigenlijk niet willen is ook opgelost, want zij hebben besloten ons niet meer uit te nodigen, dus hoef ik het omgekeerd ook niet meer te doen.
Ik weet niet wat er is voorgevallen, ik snap er geen reet van, ben me er in elk geval niet van bewust, maar ergens is er iets niet helemaal goed gegaan volgens mij ;).

BBQ... tja. Mijn man wil ook dit weekend en had gekozen voor vandaag, maar zonnetje komt nog niet zo door, dus ik vermoed dat hij morgen wil dan... straks maar even duidelijk afspreken, want we zouden ieder 1 dag koken en ik wil niet om half 5 ineens moeten omschakelen van niet hoeven koken, naar wel moeten koken...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_140050100
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 11:38 schreef Nijna het volgende:
Dactylus, klinkt goed!

[..]

Ik ben net voor een van de kinderen hier jarig, dus wij vieren het altijd tegelijkertijd. 1 keer zooi en 2 verjaardagen afstrepen ;). En dat zelfde truukje doen we ook met de verjaardag van mijn man en onze jongste. Dus 2 keer ellende voor 4 verjaardagen ;) .
We kiezen een dag uit dat we het vieren en mensen zien maar of ze komen of niet. Ik ga niet meerdere dagen rennen/vliegen enzovoort. Dan komen ze maar een keer gewoon op bezoek.

Irritant is dat er in mn schoonfamilie nog iemand jarig is vlak na de oudste en mij, dus dat is altijd gezeik over wiens verjaardag wanneer is en uiteindelijk doen we het toch nooit goed. Dus ik heb besloten te plannen wat voor mij goed is en dan zien we het wel. Ik ga niet een dag heen en weer jakkeren naar een verjaardag en de volgende dag mijn eigen vieren. Dus dan maar niet op elkaars verjaardag. En mijn schoonmoeder liep vorig jaar te mopperen dat als we het tegelijk vierden ze niet naar beide kon. Maar toen had ik de dag erna gekozen en toen kwam ze alsnog niet omdat het dan teveel werd. Dus dit jaar op onze manier.
Het dilemma met de buren uitnodigen terwijl we het eigenlijk niet willen is ook opgelost, want zij hebben besloten ons niet meer uit te nodigen, dus hoef ik het omgekeerd ook niet meer te doen.
Ik weet niet wat er is voorgevallen, ik snap er geen reet van, ben me er in elk geval niet van bewust, maar ergens is er iets niet helemaal goed gegaan volgens mij ;).

BBQ... tja. Mijn man wil ook dit weekend en had gekozen voor vandaag, maar zonnetje komt nog niet zo door, dus ik vermoed dat hij morgen wil dan... straks maar even duidelijk afspreken, want we zouden ieder 1 dag koken en ik wil niet om half 5 ineens moeten omschakelen van niet hoeven koken, naar wel moeten koken...
Herkenbaar ja, iedereen wil persé komen, maar wel wanneer het hén uitkomt.
Goed op gelost zo, 2x per jaar ;) Scheelt enorm veel stress en gedoe!

Nou mooi, iedereen lekker werken/studeren/niks doen/bbq-en! Mooi weer mensen! *O* Dinsdag 25gr *O* Woeii
pi_140057514
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 10:49 schreef Dactylus het volgende:

[..]

Ik ga je jaloers maken. Zaterdag is mijn heilige vrij dag :P
:(

Hahahaha nee hoor grapje.
Geniet er lekker van! ^O^
pi_140057573
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 12:02 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Herkenbaar ja, iedereen wil persé komen, maar wel wanneer het hén uitkomt.
Goed op gelost zo, 2x per jaar ;) Scheelt enorm veel stress en gedoe!

Nou mooi, iedereen lekker werken/studeren/niks doen/bbq-en! Mooi weer mensen! *O* Dinsdag 25gr *O* Woeii
Ja en dinsdag moet ik verplicht de hele dag binnen blijven omdat ze centrale verwarming komen installeren. :'(
pi_140057615
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 17:37 schreef Donald250 het volgende:

[..]

Ja en dinsdag moet ik verplicht de hele dag binnen blijven omdat ze centrale verwarming komen installeren. :'(
Die heb je heul niet nodig met 25 graden man :D

Sterkte ;(
pi_140058490
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 17:38 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Die heb je heul niet nodig met 25 graden man :D

Sterkte ;(
;) Nu niet nee.
Maar ja het moet toch een keer geregeld worden. :P
pi_140058831
quote:
12s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:04 schreef Donald250 het volgende:

[..]

;) Nu niet nee.
Maar ja het moet toch een keer geregeld worden. :P
Ja maar niet komende dinsdag :P Je belt ze maar af, doe je hen vast ook een groot plezier mee! :D
pi_140059345
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:12 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ja maar niet komende dinsdag :P Je belt ze maar af, doe je hen vast ook een groot plezier mee! :D
Hahahaha en weer 6 weken wachten zeker? No thanks! :9
pi_140059720
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:26 schreef Donald250 het volgende:

[..]

Hahahaha en weer 6 weken wachten zeker? No thanks! :9
Geen CV = geen warm water? Of staat dat los van elkaar?

Anders, boeie :P Heb jij dinsdag lekker een vrije dag, genieten van't weer man :D
pi_140061068
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:36 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Geen CV = geen warm water? Of staat dat los van elkaar?

Anders, boeie :P Heb jij dinsdag lekker een vrije dag, genieten van't weer man :D
Dat staat los van elkaar.
Maar ach, ben woensdag ook nog vrij, volgens mij is het dan ook nog wel lekker weer. :)
pi_140061523
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 19:12 schreef Donald250 het volgende:

[..]

Dat staat los van elkaar.
Maar ach, ben woensdag ook nog vrij, volgens mij is het dan ook nog wel lekker weer. :)
Oooh dat was je vergeten te vertellen hè :+
pi_140061579
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 19:22 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Oooh dat was je vergeten te vertellen hè :+
Sorry. :+
  zaterdag 17 mei 2014 @ 19:37:14 #199
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_140062223
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:10 schreef Maria2.0 het volgende:
Absoluut. Wij gaan waarschijnlijk dit jaar niet, erg jammer wel. Maargoed, de tuin moet ook worden opgeknapt dus we moeten prioriteiten stellen.
Een keertje niet gaan is niet erg, en... tuin is ook belangrijk. Draagt bij aan je woongenot :)
Mijn direct buurvrouw gaat helemaal NOOOOOOIT (en werkt toch bijna fulltime)...

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:36 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Geen CV = geen warm water? Of staat dat los van elkaar?

Anders, boeie :P Heb jij dinsdag lekker een vrije dag, genieten van't weer man :D
Bij mij is dat wel zo... geen CV, meteen een eerste levensbehoefte die ontbreekt. Hangt ervan af of je al dan niet een combiketel hebt (is goedkoper).
pi_140062318
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 19:37 schreef schaal_10 het volgende:

[..]

Een keertje niet gaan is niet erg, en... tuin is ook belangrijk. Draagt bij aan je woongenot :)
Mijn direct buurvrouw gaat helemaal NOOOOOOIT (en werkt toch bijna fulltime)...

[..]

Bij mij is dat wel zo... geen CV, meteen een eerste levensbehoefte die ontbreekt. Hangt ervan af of je al dan niet een combiketel hebt (is goedkoper).
Bij Donald gaan ze een kachel in z'n woning plaatsen, dus geen CV-ketel :P

Als mijn CV-ketel stom doet heb ik ook geen warm water nee :)
pi_140062544
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 19:38 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Bij Donald gaan ze een kachel in z'n woning plaatsen, dus geen CV-ketel :P

Als mijn CV-ketel stom doet heb ik ook geen warm water nee :)
Klopt, hier kan geen CV-ketel.
Er is geen afvoer naar buiten en kelder helaas niet gelijk onder mijn flat.
Maar goed, als ik het in de winter maar kan verwarmen. ^O^
pi_140062835
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 19:42 schreef Donald250 het volgende:

[..]

Klopt, hier kan geen CV-ketel.
Er is geen afvoer naar buiten en kelder helaas niet gelijk onder mijn flat.
Maar goed, als ik het in de winter maar kan verwarmen. ^O^
Hoe ging dat afgelopen winter dan? :?
  zaterdag 17 mei 2014 @ 20:23:14 #203
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_140064577
Hij geeft dinsdag 27 graden aan hier. Dan heb ik dus de hele dag die ADHD testdag :')
Nouja, tussendoor maar naar buiten en eind van de dag heb ik in elk geval uitsluitsel.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_140064628
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 19:48 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Hoe ging dat afgelopen winter dan? :?
Geen idee, heb pas sinds maart de sleutel. Huis stond al een tijdje leeg.
pi_140064847
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 20:23 schreef Maria2.0 het volgende:
Hij geeft dinsdag 27 graden aan hier. Dan heb ik dus de hele dag die ADHD testdag :')
Nouja, tussendoor maar naar buiten en eind van de dag heb ik in elk geval uitsluitsel.
Nog meer sterkte voor jou ;( :*
Wel prettig dat je dan ook gelijk weet waar je aan toe bent! Ze kunnen je niet meer vergeten :D

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 20:24 schreef Donald250 het volgende:

[..]

Geen idee, heb pas sinds maart de sleutel. Huis stond al een tijdje leeg.
Aah oké.. Nou fijn dat het nu in ieder geval wordt opgelost :)
  zaterdag 17 mei 2014 @ 20:30:11 #206
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_140064980
Haha nee. Als ik de diagnose heb krijg ik meteen een recept mee voor medicatie. Weet al dat dat werkt bij me dus dat is wel enorm fijn. Niks meer vergeten afspraken en verloren dossiers.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_140070939
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 20:30 schreef Maria2.0 het volgende:
Haha nee. Als ik de diagnose heb krijg ik meteen een recept mee voor medicatie. Weet al dat dat werkt bij me dus dat is wel enorm fijn. Niks meer vergeten afspraken en verloren dossiers.
Zit je stiekem je vriend z'n ritalin op te vreten? :+
pi_140071302
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 22:19 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Zit je stiekem je vriend z'n ritalin op te vreten? :+
_O-Poes toch!!
pi_140071535
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 22:25 schreef Donald250 het volgende:

[..]

_O-Poes toch!!
Hoe weet Maria anders dat medicatie goed bij dr werkt? :+

Ik weet ook dat Ritalin goed effect bij mij heeft, omdat ik ze vroeger van m'n adhd-dealer kreeg :+ Ik heb m'n examens op die dingen gehaald :D
pi_140071604
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 22:29 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Hoe weet Maria anders dat medicatie goed bij dr werkt? :+

Ik weet ook dat Ritalin goed effect bij mij heeft, omdat ik ze vroeger van m'n adhd-dealer kreeg :+ Ik heb m'n examens op die dingen gehaald :D
Je hebt gelijk hoor, maar het klonk zo komisch. :Y
pi_140071742
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 22:30 schreef Donald250 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk hoor, maar het klonk zo komisch. :Y
Zit er geen speed in dat spul? :D Leuk voor af en toe wel.. Maar ben blij dat ik het niet altijd hoef te gebruiken.. Ben ook blij dat ik geen adhd heb :@
Maar dat is meer omdat ik al in paniek raak door m'n pdd/asperger bij de gedachte alleen :') Dat alles opeens het tegenovergestelde is :D

/vaag modus off. Bed tijd en zulks. M'n hoofd gaat raar doen.
pi_140072071
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 22:32 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Zit er geen speed in dat spul? :D Leuk voor af en toe wel.. Maar ben blij dat ik het niet altijd hoef te gebruiken.. Ben ook blij dat ik geen adhd heb :@
Maar dat is meer omdat ik al in paniek raak door m'n pdd/asperger bij de gedachte alleen :') Dat alles opeens het tegenovergestelde is :D

/vaag modus off. Bed tijd en zulks. M'n hoofd gaat raar doen.
Slaap lekker, ik kijk nog even tv en dan duik ik er ook in. Moet eigenlijk afwassen, maar dat komt morgen wel. Ben moe. :')
pi_140072412
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 22:37 schreef Donald250 het volgende:

[..]

Slaap lekker, ik kijk nog even tv en dan duik ik er ook in. Moet eigenlijk afwassen, maar dat komt morgen wel. Ben moe. :')
Weltrusten alvast :) De afwas kan morgen ook wel ;)
pi_140072776
Zo, weer een crea-klusje af kunnen ronden en nu naar mn bed. Gister sliep ik pas heel laat, dus nu maar wat eerder (al is mn ideale tijd ongeveer een uur geleden richting bed, maar klusje moest even af ;) ). Nu heb ik morgen een blij kind en dat is ook wat waard :).
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_140072835
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 22:48 schreef Nijna het volgende:
Zo, weer een crea-klusje af kunnen ronden en nu naar mn bed. Gister sliep ik pas heel laat, dus nu maar wat eerder (al is mn ideale tijd ongeveer een uur geleden richting bed, maar klusje moest even af ;) ). Nu heb ik morgen een blij kind en dat is ook wat waard :).
Goed bezig!
Slaap lekker! ;)
pi_140072967
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 22:42 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Weltrusten alvast :) De afwas kan morgen ook wel ;)
Thanks.
Al slaap ik altijd erg slecht, dus we zullen zien hoe het vannacht gaat.
  zondag 18 mei 2014 @ 10:15:19 #217
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_140082110
Ritalin werkt als cocaine en dexamfetamine als speed.
Maar begrijp ergens ook wel waarom ik vroeger zo rustig werd van coke :')
L'Enfer, c'est les autres.
  zondag 18 mei 2014 @ 12:10:16 #218
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_140084221
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 22:29 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Hoe weet Maria anders dat medicatie goed bij dr werkt? :+

Ik weet ook dat Ritalin goed effect bij mij heeft, omdat ik ze vroeger van m'n adhd-dealer kreeg :+ Ik heb m'n examens op die dingen gehaald :D
Ik val er van in slaap :') Word bij de laagste dosis zo vreselijk moe al.
Dus dat moet al wel wat zeggen _O-
L'Enfer, c'est les autres.
pi_140085180
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:10 schreef Maria2.0 het volgende:

[..]

Ik val er van in slaap :') Word bij de laagste dosis zo vreselijk moe al.
Dus dat moet al wel wat zeggen _O-
Ik ga stuiteren van Ritalin :D Maarrr, ik word er ook super geconcentreerd van, vandaar het sjoemelen met de examens ;)
Ik gebruik het af en toe als ik me echt heel lamlendig voel, puur als pepmiddel. Maar nu in aan de Topiramaat zit laat ik het wel, ik ga niet op eigen houtje medicatie mengen :P

Maar over welke medicatie had jij het dan? Met je opmerking over ''ik weet dat medicatie bij mij werkt'' ?
  zondag 18 mei 2014 @ 14:29:51 #220
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_140088448
Ritalin en dexamfetamine. Het werkt zoals het moet werken bij ADHD, alleen de Ritalin dus iets te goed :')
L'Enfer, c'est les autres.
pi_140088582
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 14:29 schreef Maria2.0 het volgende:
Ritalin en dexamfetamine. Het werkt zoals het moet werken bij ADHD, alleen de Ritalin dus iets te goed :')
En alleen de Dex? Of werkt het alleen in combinatie goed?
  zondag 18 mei 2014 @ 14:35:43 #222
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_140088628
Nee het was enkel, 2 maal proefmedicatie. De dex werkt prima, kan er gewoon mee functioneren alleen kan ik ook ineens lezen, gesprekken volgen en mijn spieren ontspannen.
De ritalin zorgde voor ontspannen spieren en ontspannen allesz :P
L'Enfer, c'est les autres.
pi_140089143
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 14:35 schreef Maria2.0 het volgende:
Nee het was enkel, 2 maal proefmedicatie. De dex werkt prima, kan er gewoon mee functioneren alleen kan ik ook ineens lezen, gesprekken volgen en mijn spieren ontspannen.
De ritalin zorgde voor ontspannen spieren en ontspannen allesz :P
Dus je zou vanaf nu gewoon alleen aan de Dex kunnen? Of begrijp ik het nu verkeerd? :P
  zondag 18 mei 2014 @ 14:51:50 #224
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_140089267
Als ik de diagnose krijg dan kan ik inderdaad aan de dex. Meestal is ritalin eerste keus maar dat werkt bij mij dus niet zo denderend dus ik zal dat ook aankaarten.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_140094413
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 14:51 schreef Maria2.0 het volgende:
Als ik de diagnose krijg dan kan ik inderdaad aan de dex. Meestal is ritalin eerste keus maar dat werkt bij mij dus niet zo denderend dus ik zal dat ook aankaarten.
Okay dan :) Mooi vooruitzicht. Heel veel succes dan!
pi_140106218
Succes Maria!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_140108455
Zo, het weekend is weer voorbij.
Zo nog even bedje opmaken en dan weer slapen.
Morgen werken van 15-18.
Baal er echt van dat ik maar 12 uur per week werk, maar beter iets dan niets.
pi_140110982
Vandaag weer sinds vorig jaar 4 nieuwe mensen tegelijk ontmoet.
Een goede vriend ( en tevens een van de weinige..) heeft een nieuwe vriendin, vanmiddag was hij in de stad en zijn vriendin plus haar vrienden waren er ook bij. Ik dacht; zal ik gaan ofniet , in verband met mijn eerdere negatieve ervaringen met groepen ontmoeten.

Dus met een zenuwachtig gevoel ging ik heen, ik zag later die vriend lopen en zijn vriendin, dus mezelf voorgesteld aan die vriendin, dat ging prima. Opeens hoor ik achter mij; wie ben jij???!'' dus ik draai om, zag ik 2 meisjes van rond de 17 en 1 gast van die leeftijd. Dat waren haar vrienden dus. Dus ik mij voorgesteld zoals bij zijn nieuwe vriendin. Al keek de eerste me raar aan toen ik een hand gaf, maar ze gaf een hand terug en ze zei dat ze linda heette, vroeg daarna hoe ik die vriend kende en toen ze nog een keer mij nam zei zei ik dat ze hem best mag afkorten, zei ze '' oké dat weet ik voor de volgende keer, doei Alex!''. daarna gingen ze alle drie weg. Ik ben er niet zo zeker van dat het positief was maar het ging beter dan verwacht denk ik

Die nieuwe vriendin nog even samen mee armpje gedrukt en bijna gewonnen, :p. Toen we naar huis fietstte deed ze ook aardig.

dus al met al denk ik dat het positief was en ik ben benieuwd hoe die mensen reageren als ik ze weer zie, maar ze leken me wel oké!

Gister wel weer afscheid genomen van iemand anders, waar ik maanden me praatte, leerde kennen via tinder, geen gevoelens voor kweekte maar wel een hechte vriendschapsband, die mij nu heeft verwijderd omdat ik soms voor de grap ''schatje'' of zo tegen haar zei. Werd ze kwaad om en om die reden heeft ze het contact geëindigd. Weer moeilijke nacht gehad, omdat ik me zo kut kan voelen om zoiets, maar misschien is het maar beter zo..

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2014 22:42:17 ]
pi_140124225
Moet ik richting het werk is er weer eens een storing bij de NS.
Zit gelijk in de stress, nu maar of eerder weg en omreizen of als sardientjes in een blik in een overvolle intercity. :')
  dinsdag 20 mei 2014 @ 10:35:30 #230
35189 Troel
scherp en bot
pi_140161115
quote:
14s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
Vandaag weer sinds vorig jaar 4 nieuwe mensen tegelijk ontmoet.
Een goede vriend ( en tevens een van de weinige..) heeft een nieuwe vriendin, vanmiddag was hij in de stad en zijn vriendin plus haar vrienden waren er ook bij. Ik dacht; zal ik gaan ofniet , in verband met mijn eerdere negatieve ervaringen met groepen ontmoeten.

Dus met een zenuwachtig gevoel ging ik heen, ik zag later die vriend lopen en zijn vriendin, dus mezelf voorgesteld aan die vriendin, dat ging prima. Opeens hoor ik achter mij; wie ben jij???!'' dus ik draai om, zag ik 2 meisjes van rond de 17 en 1 gast van die leeftijd. Dat waren haar vrienden dus. Dus ik mij voorgesteld zoals bij zijn nieuwe vriendin. Al keek de eerste me raar aan toen ik een hand gaf, maar ze gaf een hand terug en ze zei dat ze linda heette, vroeg daarna hoe ik die vriend kende en toen ze nog een keer mij nam zei zei ik dat ze hem best mag afkorten, zei ze '' oké dat weet ik voor de volgende keer, doei Alex!''. daarna gingen ze alle drie weg. Ik ben er niet zo zeker van dat het positief was maar het ging beter dan verwacht denk ik

Die nieuwe vriendin nog even samen mee armpje gedrukt en bijna gewonnen, :p. Toen we naar huis fietstte deed ze ook aardig.

dus al met al denk ik dat het positief was en ik ben benieuwd hoe die mensen reageren als ik ze weer zie, maar ze leken me wel oké!

Gister wel weer afscheid genomen van iemand anders, waar ik maanden me praatte, leerde kennen via tinder, geen gevoelens voor kweekte maar wel een hechte vriendschapsband, die mij nu heeft verwijderd omdat ik soms voor de grap ''schatje'' of zo tegen haar zei. Werd ze kwaad om en om die reden heeft ze het contact geëindigd. Weer moeilijke nacht gehad, omdat ik me zo kut kan voelen om zoiets, maar misschien is het maar beter zo..
Ik noem iedereen te pas en te onpas schatje en zelfs de mensen die er in het begin moeite mee hadden zeggen het nu gewoon terug. Punt is dat men moet begrijpen dat er niets achter zit en dat het niet anders gebruikt wordt dan het woord "gozer, kerel, vent, vriend" en dergelijke ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 20 mei 2014 @ 11:08:10 #231
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_140161931
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 14:35 schreef Maria2.0 het volgende:
Nee het was enkel, 2 maal proefmedicatie. De dex werkt prima, kan er gewoon mee functioneren alleen kan ik ook ineens lezen, gesprekken volgen en mijn spieren ontspannen.
De ritalin zorgde voor ontspannen spieren en ontspannen allesz :P
Ben je van nature druk of ben je meer het makkelijk afleidbare type?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_140162041
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 10:15 schreef Maria2.0 het volgende:
Ritalin werkt als cocaine en dexamfetamine als speed.
Maar begrijp ergens ook wel waarom ik vroeger zo rustig werd van coke :')
WTF? :')
Dex is rechtsdraaiende pep, levo (ritalin) is linksdraaiend. Ritalin werkt korter, maar iets sterker, dex werkt langer maar minder sterk.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  dinsdag 20 mei 2014 @ 11:11:54 #233
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_140162045
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 22:29 schreef Poesopstokje het volgende:

Ik weet ook dat Ritalin goed effect bij mij heeft, omdat ik ze vroeger van m'n adhd-dealer kreeg :+ Ik heb m'n examens op die dingen gehaald :D
Is dat aan te raden :P ? .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_140163573
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 11:11 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Is dat aan te raden :P ? .
Geen idee :+ Bij mij werkte het aan de ene kant super concentrerend, maar werd er ook enorm hyperactief van. Maria werd er heel slaperig van, niet handig bij examens..

Ik zou zeggen, probeer het eerst eens uit. Maar volgens mij is het nu examenperiode? Niet aan te raden dus :P
  dinsdag 20 mei 2014 @ 12:44:02 #235
35189 Troel
scherp en bot
pi_140164786
Lol, dus met de concerta die ik hier nog heb staan kunnen we flink gaan trippen :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 20 mei 2014 @ 16:06:37 #236
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_140170523
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:00 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Geen idee :+ Bij mij werkte het aan de ene kant super concentrerend, maar werd er ook enorm hyperactief van. Maria werd er heel slaperig van, niet handig bij examens..

Ik zou zeggen, probeer het eerst eens uit. Maar volgens mij is het nu examenperiode? Niet aan te raden dus :P
Mijn examen is inmiddels 10 jaar geleden ;).
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_140172430
quote:
14s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
Vandaag weer sinds vorig jaar 4 nieuwe mensen tegelijk ontmoet.
Een goede vriend ( en tevens een van de weinige..) heeft een nieuwe vriendin, vanmiddag was hij in de stad en zijn vriendin plus haar vrienden waren er ook bij. Ik dacht; zal ik gaan ofniet , in verband met mijn eerdere negatieve ervaringen met groepen ontmoeten.

Dus met een zenuwachtig gevoel ging ik heen, ik zag later die vriend lopen en zijn vriendin, dus mezelf voorgesteld aan die vriendin, dat ging prima. Opeens hoor ik achter mij; wie ben jij???!'' dus ik draai om, zag ik 2 meisjes van rond de 17 en 1 gast van die leeftijd. Dat waren haar vrienden dus. Dus ik mij voorgesteld zoals bij zijn nieuwe vriendin. Al keek de eerste me raar aan toen ik een hand gaf, maar ze gaf een hand terug en ze zei dat ze linda heette, vroeg daarna hoe ik die vriend kende en toen ze nog een keer mij nam zei zei ik dat ze hem best mag afkorten, zei ze '' oké dat weet ik voor de volgende keer, doei Alex!''. daarna gingen ze alle drie weg. Ik ben er niet zo zeker van dat het positief was maar het ging beter dan verwacht denk ik

Die nieuwe vriendin nog even samen mee armpje gedrukt en bijna gewonnen, :p. Toen we naar huis fietstte deed ze ook aardig.

dus al met al denk ik dat het positief was en ik ben benieuwd hoe die mensen reageren als ik ze weer zie, maar ze leken me wel oké!

Gister wel weer afscheid genomen van iemand anders, waar ik maanden me praatte, leerde kennen via tinder, geen gevoelens voor kweekte maar wel een hechte vriendschapsband, die mij nu heeft verwijderd omdat ik soms voor de grap ''schatje'' of zo tegen haar zei. Werd ze kwaad om en om die reden heeft ze het contact geëindigd. Weer moeilijke nacht gehad, omdat ik me zo kut kan voelen om zoiets, maar misschien is het maar beter zo..
Ik zou me minder druk maken om wat andere mensen van je vinden als ik jou was. Maargoed, ik ken je verder niet en weet niet wat voor slechte ervaringen je gehad hebt.

Ik zeg maar zo: slechte ervaringen vergeten en goede ervaringen onthouden. Maar misschien is dat makkelijker gezegd dan gedaan :P

Ik vind het trouwens nergens op slaan dat ze een vriendschap verbreekt omdat je soms 'schatje' tegen haar zegt :')

Sommige mensen :N
Children of the night. What music they make.
pi_140172456
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:44 schreef Troel het volgende:
Lol, dus met de concerta die ik hier nog heb staan kunnen we flink gaan trippen :P
Drugsfeestje bij Troel thuis *O*
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 18:02:38 #239
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_140173964
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 11:11 schreef robuust89 het volgende:

[..]

WTF? :')
Dex is rechtsdraaiende pep, levo (ritalin) is linksdraaiend. Ritalin werkt korter, maar iets sterker, dex werkt langer maar minder sterk.
Dex is sterker dan ritalin, zo wordt mij in elk geval verteld. Daarom is de standaard dosering van dex de helft van die van ritalin.

In elk geval overduidelijk ADHD met een bovengemiddelde score autisme maar dat heeft dus ook overlap. Heb dus een diagnose. Type 2 trouwens, hyperactief.
L'Enfer, c'est les autres.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 18:03:47 #240
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_140173997
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 11:08 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ben je van nature druk of ben je meer het makkelijk afleidbare type?
Druk, heel gejaagd en onrustig en daardoor hou ik geen energie meer over om te filteren zogezegd. Dus daardoor makkelijk afgeleid en concentratieproblemen.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_140176021
Mooi dat je je diagnose hebt Maria, kun je aan de slag ^O^
pi_140176355
Fijn dat er meer duidelijkheid is Maria!
Succes met je verdere traject!
  dinsdag 20 mei 2014 @ 19:22:07 #243
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_140176789
Dank!
En met een AQ score van 27 blijf ik ook gewoon hier mee posten hoor. Vind jullie gezellig :)
L'Enfer, c'est les autres.
pi_140176864
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 19:22 schreef Maria2.0 het volgende:
Dank!
En met een AQ score van 27 blijf ik ook gewoon hier mee posten hoor. Vind jullie gezellig :)
Wat is AQ? :?
Of is dat een hele domme vraag? :')
  dinsdag 20 mei 2014 @ 19:24:42 #245
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_140176924
Autisme-test :P
Score 27 is bovengemiddeld.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_140184659
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:02 schreef Maria2.0 het volgende:

[..]

Dex is sterker dan ritalin, zo wordt mij in elk geval verteld. Daarom is de standaard dosering van dex de helft van die van ritalin.

In elk geval overduidelijk ADHD met een bovengemiddelde score autisme maar dat heeft dus ook overlap. Heb dus een diagnose. Type 2 trouwens, hyperactief.
Heet dat niet PDD-NOS, zo'n combinatie?

Enniewee, ben je blij met je diagnose? (tot zover dat gaat :P ) Hoe oud ben je eigenlijk?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_140186483
Jaaa *G* Ik ga weer op een school starten, 26 mei al *O*

Afgelopen jaren eerst op een reguliere school gezeten (Havo/vmbo), dat ging niet. Toen op een speciale school maar dat was t ook niet.. Nu een soort mbo achtig iets waar ik zin in heb *O* Zojuist een mailtje gehad dat de financiering rond is Behalve dan dat ik vroeg op moet omdat ik anderhalfuur moet reizen :')
pi_140188304
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:32 schreef d4v1d het volgende:
Jaaa *G* Ik ga weer op een school starten, 26 mei al *O*

Afgelopen jaren eerst op een reguliere school gezeten (Havo/vmbo), dat ging niet. Toen op een speciale school maar dat was t ook niet.. Nu een soort mbo achtig iets waar ik zin in heb *O* Zojuist een mailtje gehad dat de financiering rond is Behalve dan dat ik vroeg op moet omdat ik anderhalfuur moet reizen :')
Gefeliciteerd man! *O*
Wat voor opleiding/richting ga je doen?

Wel snel hoor :o Trekt je autisme dat wel? :o
pi_140190491
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:04 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Gefeliciteerd man! *O*
Wat voor opleiding/richting ga je doen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wel snel hoor :o Trekt je autisme dat wel? :o
:') :D

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2014 23:51:16 ]
pi_140194237
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:32 schreef d4v1d het volgende:
Jaaa *G* Ik ga weer op een school starten, 26 mei al *O*

Afgelopen jaren eerst op een reguliere school gezeten (Havo/vmbo), dat ging niet. Toen op een speciale school maar dat was t ook niet.. Nu een soort mbo achtig iets waar ik zin in heb *O* Zojuist een mailtje gehad dat de financiering rond is Behalve dan dat ik vroeg op moet omdat ik anderhalfuur moet reizen :')
Wat goed!! ^O^
Maar waarom 26 mei als startdatum en niet pas volgend schooljaar?
En de locatie is toch gewoon in je woonplaats of ga je naar een andere vestiging? :?
  woensdag 21 mei 2014 @ 07:48:53 #251
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_140194448
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 21:57 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Heet dat niet PDD-NOS, zo'n combinatie?

Enniewee, ben je blij met je diagnose? (tot zover dat gaat :P ) Hoe oud ben je eigenlijk?
De autisme-kant was te verwaarlozen omdat er veel dingen overeenkomen met ADHD. Dus ik hou het maar gewoon daarop, om het simpel te houden. Ik ben opgelucht ja. En ik ben alweer bijna 30 :P
L'Enfer, c'est les autres.
pi_140195975
quote:
14s.gif Op woensdag 21 mei 2014 07:21 schreef Donald250 het volgende:

[..]

Wat goed!! ^O^
Maar waarom 26 mei als startdatum en niet pas volgend schooljaar?
En de locatie is toch gewoon in je woonplaats of ga je naar een andere vestiging? :?
Er is een traject van 8 weken waar ik alvast aan kan beginnen. Anders doe ik dat volgend jaar.

Dat traject is niet in Utrecht te volgen nog dit jaar. De rest van de opleiding die ik wel volgend jaar ga doen is maar 15 mins fietsen :P
pi_140196040
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:50 schreef d4v1d het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

:') :D
Klinkt goed! :)

Nee serieus, ik zou dat niet trekken hoor :') Zoveel dingen om te regelen in zo'n kort tijdsbestek.. the horror :X
  woensdag 21 mei 2014 @ 09:51:08 #254
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_140196058
Leuke nieuwe uitdaging d4v1d! Veel succes!
L'Enfer, c'est les autres.
pi_140196292
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 09:47 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Er is een traject van 8 weken waar ik alvast aan kan beginnen. Anders doe ik dat volgend jaar.

Dat traject is niet in Utrecht te volgen nog dit jaar. De rest van de opleiding die ik wel volgend jaar ga doen is maar 15 mins fietsen :P
^O^ Goed bezig!
Succes! :Y
Volgens jaar of volgend schooljaar?
Scheelt toch of je tot december anderhalf uur moet reizen of tot september.
En de NS is ook niet alles, ik spreek uit ervaring. :')

[ Bericht 12% gewijzigd door Donald250 op 21-05-2014 10:11:59 ]
pi_140196942
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 10:35 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik noem iedereen te pas en te onpas schatje en zelfs de mensen die er in het begin moeite mee hadden zeggen het nu gewoon terug. Punt is dat men moet begrijpen dat er niets achter zit en dat het niet anders gebruikt wordt dan het woord "gozer, kerel, vent, vriend" en dergelijke ;)
Ik vond het nog steeds erg vreemd ja. We hadden gewoon al maanden iedere dag met elkaar gesproken en ze zei naderhand dat ze ''niet boos'' was mar dat het ''prima'' zo is. Ik heb ook altijd gezegd dat ik met har een andere klik had dan met de meeste en dat ik dat oprecht fijn vond en hoopte dat als er wat was ze dat vertelde en niet zomaar zou weggaan.
pi_140198280
quote:
14s.gif Op woensdag 21 mei 2014 10:26 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik vond het nog steeds erg vreemd ja. We hadden gewoon al maanden iedere dag met elkaar gesproken en ze zei naderhand dat ze ''niet boos'' was mar dat het ''prima'' zo is. Ik heb ook altijd gezegd dat ik met har een andere klik had dan met de meeste en dat ik dat oprecht fijn vond en hoopte dat als er wat was ze dat vertelde en niet zomaar zou weggaan.
Frustrerend.. wat moet je daar nou mee? :? Wees dan duidelijk en zeg wat het probleem is..

Jammer dat het zo gelopen is ''zeg maar Alex'', maar het gevoel was blijkbaar niet wederzijds en dan kun je zulke mensen beter kwijt dan rijk zijn.
Hopelijk is je nieuwe vriendengroep leuker :)
pi_140198549
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:17 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Frustrerend.. wat moet je daar nou mee? :? Wees dan duidelijk en zeg wat het probleem is..

Jammer dat het zo gelopen is ''zeg maar Alex'', maar het gevoel was blijkbaar niet wederzijds en dan kun je zulke mensen beter kwijt dan rijk zijn.
Hopelijk is je nieuwe vriendengroep leuker :)
welke nieuwe vriendengroep? Die mensen die ik heb ontmoet zondag avond hebben 2 daarvan mij geweigerd op Facebook. Heel stom om meteen mensen als ik ze net 5 minuten heb gezien meteen op te zoeken en ook toe te voegen, maar zo zit ik in elkaar. Ik wil gewoon graag ergens bijhoren. Op vrijdag avond berichtjes krijgen waar ik ben als hun in de stad zitten. meegevraagd worden om dingen te ondernemen.

In dat opzicht is die ene goede vriend waar ik over had getypt in dit verhaal ook niet echt aardig. Hij gaat ieder weekend uit, hij weet van mijn problemen en mijn ''drang'' om dat ook te willen, maar nodigt mij nooit me uit en als het telkens van mijn komt komt voelt het ook geforceerd aan. Hij heeft een hele vriendengroep waarvan hij 1 gast iedere dag bekant ziet, maar dat is een pauper wat over vooral mij een negatieve mening heeft ( en ik weiger mijzelf aan te passen voor iemand anders..)

Ene kant wil ik geen vrienden mer zijn met hem, maar aan de andere kant; dan heb ik helemaal niemand. dankzij hem ben ik wel gaan carnavallen tot in de late uurtjes van de nacht ( 5 uur.. :p) en als ik het contact zou breken alleen omdat ik meer ''verwacht'' zou ik er uiteindelijk alleen mijzelf ermee hebben. We doen namelijk wel vaak dingen samen, maand geleden samen naar jochem meijer gegaan, en vaak zijn we beide op dinsdag/vrijdag vrij en dan gan we ook samen naar de stad of bij elkaar chillen. Maar het is jammer dat ik niet bij ''zijn'' vriendengroep hoor, terwijl ik wel onderhand iedereen ken daarvan.

Misschien ga ik te snel, misschien dat daarom alles fout gaat continue. Soms vraag ik me af waarvoor ik leef, ik heb een baan door een wajong, maar verder heb ik weinig om mij heen, eigenlijk super weinig echte contacten buiten internet/werk om, en het feit dat mensen snel klaar met me zijn.. Ook heb ik het gevoel dat ik nooit ''normaal'' kan reageren op mensen op het werk bijvoorbeeld. misschien heb ik meer autisme in mij dan ik denk..

ga waarschijnlijk wel volgend weekend naar de bioscoop met en aantal mensen, maar dat is meer met 'kennissen'' dan echte vrienden denk ik. maar het is iets, ik kon ook thuis zitten..

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2014 11:40:14 ]
pi_140205122
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:02 schreef Maria2.0 het volgende:

[..]

Dex is sterker dan ritalin, zo wordt mij in elk geval verteld. Daarom is de standaard dosering van dex de helft van die van ritalin.

In elk geval overduidelijk ADHD met een bovengemiddelde score autisme maar dat heeft dus ook overlap. Heb dus een diagnose. Type 2 trouwens, hyperactief.
Maria, dat hebben ze rap gedaan. Misschien moeten ze bij die andere instantie daar maar eens een voorbeeld aan nemen... En van hieruit verder dus :*.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 21:57 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Heet dat niet PDD-NOS, zo'n combinatie?

Enniewee, ben je blij met je diagnose? (tot zover dat gaat :P ) Hoe oud ben je eigenlijk?
PDD-NOS is een stoornis in het autistisch spectrum en adhd niet. Maar ze hebben wel overlappende kenmerken.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_140205462
quote:
14s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:26 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

welke nieuwe vriendengroep? Die mensen die ik heb ontmoet zondag avond hebben 2 daarvan mij geweigerd op Facebook. Heel stom om meteen mensen als ik ze net 5 minuten heb gezien meteen op te zoeken en ook toe te voegen, maar zo zit ik in elkaar. Ik wil gewoon graag ergens bijhoren. Op vrijdag avond berichtjes krijgen waar ik ben als hun in de stad zitten. meegevraagd worden om dingen te ondernemen.

In dat opzicht is die ene goede vriend waar ik over had getypt in dit verhaal ook niet echt aardig. Hij gaat ieder weekend uit, hij weet van mijn problemen en mijn ''drang'' om dat ook te willen, maar nodigt mij nooit me uit en als het telkens van mijn komt komt voelt het ook geforceerd aan. Hij heeft een hele vriendengroep waarvan hij 1 gast iedere dag bekant ziet, maar dat is een pauper wat over vooral mij een negatieve mening heeft ( en ik weiger mijzelf aan te passen voor iemand anders..)

Ene kant wil ik geen vrienden mer zijn met hem, maar aan de andere kant; dan heb ik helemaal niemand. dankzij hem ben ik wel gaan carnavallen tot in de late uurtjes van de nacht ( 5 uur.. :p) en als ik het contact zou breken alleen omdat ik meer ''verwacht'' zou ik er uiteindelijk alleen mijzelf ermee hebben. We doen namelijk wel vaak dingen samen, maand geleden samen naar jochem meijer gegaan, en vaak zijn we beide op dinsdag/vrijdag vrij en dan gan we ook samen naar de stad of bij elkaar chillen. Maar het is jammer dat ik niet bij ''zijn'' vriendengroep hoor, terwijl ik wel onderhand iedereen ken daarvan.

Misschien ga ik te snel, misschien dat daarom alles fout gaat continue. Soms vraag ik me af waarvoor ik leef, ik heb een baan door een wajong, maar verder heb ik weinig om mij heen, eigenlijk super weinig echte contacten buiten internet/werk om, en het feit dat mensen snel klaar met me zijn.. Ook heb ik het gevoel dat ik nooit ''normaal'' kan reageren op mensen op het werk bijvoorbeeld. misschien heb ik meer autisme in mij dan ik denk..

ga waarschijnlijk wel volgend weekend naar de bioscoop met en aantal mensen, maar dat is meer met 'kennissen'' dan echte vrienden denk ik. maar het is iets, ik kon ook thuis zitten..
mss wil je het te hard en zien mensen jou als een overly attached boy. die zich vastklampt aan alles en iedereen die eens aardig tegen hem doet.
en denk eens na waarom mensen je niet moeten
analizeer jezelf eens
doe je raar als je gedronken hebt enzo?
is maar een simpel voorbeeld van dat je zelf niet door kan hebben dat je anders doet
maar dat anderen wel als naar kunnen ervaren.

wat wil jij dan van vriendschap je wilt elke dag afspreken?
pi_140206764
Vlaggenroof; :@ Ik weet niet zo goed wat ik hierop moet antwoorden.. zonder je te kwetsen zeg maar.

Je zei het eigenlijk zelf al een beetje.. ik denk ook dat je iets te snel en te veel wil in 1x.. :@
  woensdag 21 mei 2014 @ 15:55:59 #262
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_140207206
Ik hoor ook niet bij de vriendengroepen van mijn vrienden. Sowieso zie ik vrienden heel verschillend. Ik heb een vriendin waarmee ik over honden kan kletsen en lekker kan roddelen, een vriendin om over studie te praten en sarcastisch mee te doen etc. (of nouja, de etc is heel niet zo lang :') )
Ik zou het dus los zien van elkaar. Hij zal jou ook zo zien, vermoed ik. Gewoon lekker zo doorgaan en kijken of je andere vrienden kan maken die niet bij zijn vriendengroep horen.
L'Enfer, c'est les autres.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 21 mei 2014 @ 19:39:48 #263
74056 crew  ToT
pi_140215324
Pffffff wat is het toch teringveel werk, zo'n nieuw huis! En al helemaal als er voor 30 jaar aan nicotine overal op en in zit, en je 4 lagen behang er af moet krabben, waarvan 1 laag waterafstotend bouwersbehang. :X
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 21 mei 2014 @ 19:45:12 #264
74056 crew  ToT
pi_140215650
:X En altijd leuk als mensen afspraken eenzijdig veranderen! :X

Buurman zou helpen met de wasmachine en droger die kant op te slepen, en zou meteen de koelkast en vriezer meenemen die ik van hen zou overkopen. Hadden we de avond vantevoren concreet afgesproken.
Komt VEEL te laat aan, mijn vrienden die kwamen helpen zaten al op hem te wachten, en toen moest hij nog eerst even de aanhangwagen ophalen.

Vervolgens zegt hij doodleuk dat de vriezer en koelkast wel een andere keer komen.
Leuk, zit ik nu steeds lauwe frisdrank te drinken en kan vleeswaren e.d. wat ik meeneem meteen aan het eind van de dag weggooien.
De reden dat hij de vriezer en koelkast niet had meegenomen?
Ik had het laminaat nog niet in de woonkamer en keuken liggen; die koelkast en vriezer kwam hij wel brengen als dat er eenmaal in lag!!! :X :X :X :X :X WIE IS HIJ OM DAT ZONDER OVERLEG TE BEPALEN VOOR MIJ?!?!? :X :X :X

Ja tof dat hij geholpen heeft met die wasmachine en droger, maar dit vind ik gewoon waardeloos! :r
  woensdag 21 mei 2014 @ 19:52:28 #265
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_140216048
Irritant ToT :{
L'Enfer, c'est les autres.
pi_140216234
Ik miste je al ToT, en had gehoopt op beter nieuws als we weer wat van je zouden horen.. -O- Waardeloze vent is het ook.. Mooi dat je straks van hem af bent, mits je het contact verbreekt als je eenmaal verhuisd bent.

Sterkte met de hele situatie.

Hoe gaat het met je liesbreuk? Operatie inmiddels gehad? Hoe gaat het herstel?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 21 mei 2014 @ 20:01:51 #267
74056 crew  ToT
pi_140216412
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:52 schreef Maria2.0 het volgende:
Irritant ToT :{
-O- Echt he!

quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:57 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik miste je al ToT, en had gehoopt op beter nieuws als we weer wat van je zouden horen.. -O- Waardeloze vent is het ook.. Mooi dat je straks van hem af bent, mits je het contact verbreekt als je eenmaal verhuisd bent.

Sterkte met de hele situatie.

Hoe gaat het met je liesbreuk? Operatie inmiddels gehad? Hoe gaat het herstel?
Ach aan de andere kant heb ik half FOK! over de vloer gehad voor klussen, en komen er sowieso nog een paar weer terug! *O*

Nee de operatie is pas volgende maand. Ik ben net vandaag naar het ziekenhuis geweest voor een gesprek er over. :)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 21 mei 2014 @ 20:02:48 #268
74056 crew  ToT
pi_140216452
De verwarming is echt ellende! :X Staat stijf van de nicotine, maar zit direct onder het vensterbank, dus het is bijna onmogelijk het fatsoenlijk schoon te maken zonder het helemaal af te koppelen.
  woensdag 21 mei 2014 @ 20:11:08 #269
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140216812
quote:
2s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:02 schreef ToT het volgende:
De verwarming is echt ellende! :X Staat stijf van de nicotine, maar zit direct onder het vensterbank, dus het is bijna onmogelijk het fatsoenlijk schoon te maken zonder het helemaal af te koppelen.
Weet niet hoe groot die verwarming is maar afkoppelen is (an sich) niet zo'n issue. Zorgen dat er geen water inloopt. Goed leeg laten lopen, loshalen en dan op je gemak goed afdoen en weer terughangen.
Is een kloteklusje, maar een half schoongemaakte verwarming gaat je harder irriteren denk ik .

mij wel iig :D

(En stomme stomme buurman!)

-edit-
net zo'n klusautist als m'n vader merk ik :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 21 mei 2014 @ 20:14:16 #270
74056 crew  ToT
pi_140216962
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:11 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Weet niet hoe groot die verwarming is maar afkoppelen is (an sich) niet zo'n issue. Zorgen dat er geen water inloopt. Goed leeg laten lopen, loshalen en dan op je gemak goed afdoen en weer terughangen.
Is een kloteklusje, maar een half schoongemaakte verwarming gaat je harder irriteren denk ik .

mij wel iig :D

(En stomme stomme buurman!)
Morgenavond en zaterdag krijg ik sowieso 2 erg handige klussers over de vloer; ik zal het hen voorleggen. ^O^

idd @ die buurman! :X Kwamen we bij mijn huis aan: "Zullen we de wasmachine meteen maar even op z'n plaats zetten?"
- "Nee, eerst koffie!" terwijl hij met zijn auto de oprit van mijn nieuwe buurman had geblokkeerd.
Na de koffie het huis uitgebreid bekeken en met alle klussers ouwehoeren met dom gezwam.
Inmiddels al zeker 5x gevraagd of we de boel vast op z'n plaats konden zetten, maar nee; hij wilde verder ouwehoeren met mijn vrienden die zich al wat aan hem begonnen op te naaien.

Toen de nieuwe buurman begon te toeteren omdat hij weg wilde, kwam hij pas eindelijk in actie! :X
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 21 mei 2014 @ 20:14:36 #271
74056 crew  ToT
pi_140216980
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:11 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Weet niet hoe groot die verwarming is maar afkoppelen is (an sich) niet zo'n issue. Zorgen dat er geen water inloopt. Goed leeg laten lopen, loshalen en dan op je gemak goed afdoen en weer terughangen.
Is een kloteklusje, maar een half schoongemaakte verwarming gaat je harder irriteren denk ik .

mij wel iig :D

(En stomme stomme buurman!)

-edit-
net zo'n klusautist als m'n vader merk ik :')
LOL :D Whaddup met klusautist? :D
pi_140217045
ToT @ buurman :r Dan maar geen hulp van hem.
Yay voor de Fok!kers! *O* Fok!kers zijn tof O+
pi_140217636
Idd liever geen hulp dan wat Poes al zegt.
Succes met alles ToT! ;)
pi_140220120
ToT, fijn zo iemand die dan zelf ineens plannen om gaat gooien, zonder overleg.
En dan met die wasmachine, pfff. Maar ja... wel handig iemand met aanhangwagen enzo...
Hopen dat je snel vriezer en koelkast hebt en je verder niet zoveel met die oude buurman te maken gaat hebben...
Lekker dat je hulp hebt van wat actieve Fok!kers!
En dat met die verwarming, als je de gelegenheid hebt misschien toch maar proberen om de boel van de muur te halen en goed schoon te maken, zonde als je er later toch nog last van hebt :{.
Succes!

Vlaggenroof, ik weet niet zo goed wat ik ervan moet/kan zeggen...
Ik heb 1 beste vriendin, maar zij heeft ook een hele eigen vriendengroep en dat is prima wat mij betreft. Ik heb niet een vriendengroep ofzo. Maar ik heb daar ook niet zo heel veel behoefte aan.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_140220344
Ik vraag het ook maar even hier, wellicht hier sneller antwoord als in K&W.
Sorry voor het off topic gaan, maar ik wil graag duidelijkheid. (Asperger :'))

Ik heb vandaag een moederhaard / gaskachel geïnstalleerd gekregen en alles werkt perfect en is goed aangesloten op de radiatoren. (Ketel kan niet in dit huis helaas)
Maar nu mijn vraag, het is nu mei en ik ben pas van plan het apparaat in september / oktober te gebruiken.
Kan ik dan gewoon de stekker van het apparaat er helemaal uit halen?
Dan werkt de pomp natuurlijk ook niet, maar als die uit staat met stekker erin, blijft de pomp gewoon doorwerken.
Zou het kwaad kunnen?
Wil namelijk geen hoge rekening terwijl het niet nodig is het ding aan te steken.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 21 mei 2014 @ 22:03:01 #276
74056 crew  ToT
pi_140221955
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:15 schreef Poesopstokje het volgende:
ToT @ buurman :r Dan maar geen hulp van hem.
Yay voor de Fok!kers! *O* Fok!kers zijn tof O+
Tja ik wilde hem ook vragen om mij voor de operatie naar het ziekenhuis te brengen en weer op te halen, maar ik denk dat ik nog beter zelf naar huis kan strompelen! :X

En idd @ die toffe FOK!kers! *O* Allemaal dj's van Radio49 in [ONZ] :D

quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:32 schreef Donald250 het volgende:
Idd liever geen hulp dan wat Poes al zegt.
Succes met alles ToT! ;)
Thx! ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:19 schreef Nijna het volgende:
ToT, fijn zo iemand die dan zelf ineens plannen om gaat gooien, zonder overleg.
En dan met die wasmachine, pfff. Maar ja... wel handig iemand met aanhangwagen enzo...
Hopen dat je snel vriezer en koelkast hebt en je verder niet zoveel met die oude buurman te maken gaat hebben...
Lekker dat je hulp hebt van wat actieve Fok!kers!
En dat met die verwarming, als je de gelegenheid hebt misschien toch maar proberen om de boel van de muur te halen en goed schoon te maken, zonde als je er later toch nog last van hebt :{.
Succes!

Vlaggenroof, ik weet niet zo goed wat ik ervan moet/kan zeggen...
Ik heb 1 beste vriendin, maar zij heeft ook een hele eigen vriendengroep en dat is prima wat mij betreft. Ik heb niet een vriendengroep ofzo. Maar ik heb daar ook niet zo heel veel behoefte aan.
Ja ach, ik stoor me altijd aardig aan die vent; het is de huidige partner van een bepaalde buurvrouw. Haar ex was nog veel erger! _O-
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 21 mei 2014 @ 22:03:40 #277
74056 crew  ToT
pi_140221979
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:24 schreef Donald250 het volgende:
Ik vraag het ook maar even hier, wellicht hier sneller antwoord als in K&W.
Sorry voor het off topic gaan, maar ik wil graag duidelijkheid. (Asperger :'))

Ik heb vandaag een moederhaard / gaskachel geïnstalleerd gekregen en alles werkt perfect en is goed aangesloten op de radiatoren. (Ketel kan niet in dit huis helaas)
Maar nu mijn vraag, het is nu mei en ik ben pas van plan het apparaat in september / oktober te gebruiken.
Kan ik dan gewoon de stekker van het apparaat er helemaal uit halen?
Dan werkt de pomp natuurlijk ook niet, maar als die uit staat met stekker erin, blijft de pomp gewoon doorwerken.
Zou het kwaad kunnen?
Wil namelijk geen hoge rekening terwijl het niet nodig is het ding aan te steken.
cv-ketel bedoel je?
Geen probleem om de stekker er uit te trekken. :)
  woensdag 21 mei 2014 @ 22:45:25 #278
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140224237
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:24 schreef Donald250 het volgende:
Ik vraag het ook maar even hier, wellicht hier sneller antwoord als in K&W.
Sorry voor het off topic gaan, maar ik wil graag duidelijkheid. (Asperger :'))

Ik heb vandaag een moederhaard / gaskachel geïnstalleerd gekregen en alles werkt perfect en is goed aangesloten op de radiatoren. (Ketel kan niet in dit huis helaas)
Maar nu mijn vraag, het is nu mei en ik ben pas van plan het apparaat in september / oktober te gebruiken.
Kan ik dan gewoon de stekker van het apparaat er helemaal uit halen?
Dan werkt de pomp natuurlijk ook niet, maar als die uit staat met stekker erin, blijft de pomp gewoon doorwerken.
Zou het kwaad kunnen?
Wil namelijk geen hoge rekening terwijl het niet nodig is het ding aan te steken.
Ik heb zelf een gaskachel hier die het halve jaar uit staat; gaskraantje van de toevoer dicht en dan de kachel uitzetten is geen issue. Het kost alleen wat moeite om hem dan later weer aan te krijgen door de beveiliging die op de gastoevoer zit. Hierdoor kan het een aantal minuten tot een kwartier duren totdat de gasstroom op gang is en het kan ook even duren voordat je hem weer aangestoken hebt.
Als je een merk/type hebt kan ik het wat duidelijker vertellen waarschijnlijk :)

gr
Klusautist ;-)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 21 mei 2014 @ 22:47:13 #279
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140224352
quote:
2s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:14 schreef ToT het volgende:

[..]

LOL :D Whaddup met klusautist? :D
Volgende week jarig en dan ga ik met m'n vrouw naar Vogelpark Walsrode in Duitsland.
Vogeltjes kijken :)

Lekkage van de bovenbuurman lijkt eindelijk gefixed (loopt al vanaf september vorig jaar) dus binnenkort kan eindelijk het keukenplafond opnieuw gestuct worden als het allemaal mee zit.

En ik heb proeflessen voor de motor aangevraagd... :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 21 mei 2014 @ 22:49:05 #280
74056 crew  ToT
pi_140224460
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:47 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Volgende week jarig en dan ga ik met m'n vrouw naar Vogelpark Walsrode in Duitsland.
Vogeltjes kijken :)

Lekkage van de bovenbuurman lijkt eindelijk gefixed (loopt al vanaf september vorig jaar) dus binnenkort kan eindelijk het keukenplafond opnieuw gestuct worden als het allemaal mee zit.

En ik heb proeflessen voor de motor aangevraagd... :D
^O^ Sweet!

Ja motorrijden is echt fijn!
Ik heb mijn motor met gemengde gevoelens weggedaan. Tja hij stond in de weg, maar in de schuur van mijn nieuwe huis zou hij makkelijk passen.
  woensdag 21 mei 2014 @ 22:49:58 #281
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140224519
quote:
2s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:49 schreef ToT het volgende:

[..]

^O^ Sweet!

Ja motorrijden is echt fijn!
Ik heb mijn motor met gemengde gevoelens weggedaan. Tja hij stond in de weg, maar in de schuur van mijn nieuwe huis zou hij makkelijk passen.
Mijn vrouw rijdt al motor sinds vorig jaar December, afgelopen maandag stonden we bij m'n oom en neef in de garage en toen begon het wel te kriebelen.
Neefje had een vintage ducati uit 1952 gekocht, supervet :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 21 mei 2014 @ 22:51:41 #282
74056 crew  ToT
pi_140224604
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:49 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Mijn vrouw rijdt al motor sinds vorig jaar December, afgelopen maandag stonden we bij m'n oom en neef in de garage en toen begon het wel te kriebelen.
Neefje had een vintage ducati uit 1952 gekocht, supervet :D
Gaaf! :D

Ik heb een Kawasaki ZZR600 gehad, een Virago 1100, een custom Harley Davidson Sportster die naar een vette hardtail is omgebouwd met een jaren '40 look, een Harley Davidson FXR met apehanger en korte open uitlaten, en een CB750 die tot caféracer is omgebouwd. :)

:') Ik ben het klassieke voorbeeld dat Asperger vaak gepaard gaat met koopzucht. _O-

[ Bericht 6% gewijzigd door ToT op 21-05-2014 22:56:49 ]
pi_140230956
quote:
2s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:51 schreef ToT het volgende:

[..]

Gaaf! :D

Ik heb een Kawasaki ZZR600 gehad, een Virago 1100, een custom Harley Davidson Sportster die naar een vette hardtail is omgebouwd met een jaren '40 look, een Harley Davidson FXR met apehanger en korte open uitlaten, en een CB750 die tot caféracer is omgebouwd. :)

:') Ik ben het klassieke voorbeeld dat Asperger vaak gepaard gaat met koopzucht. _O-
Hah cool :)

En ik ken het qua koopzucht getuige mijn duizenden strips, honderden cd's, lp's, dvd's boeken enzo :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_140231103
quote:
2s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:03 schreef ToT het volgende:

[..]

cv-ketel bedoel je?
Geen probleem om de stekker er uit te trekken. :)
Nee geen ketel, moederhaard.
pi_140231109
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:45 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik heb zelf een gaskachel hier die het halve jaar uit staat; gaskraantje van de toevoer dicht en dan de kachel uitzetten is geen issue. Het kost alleen wat moeite om hem dan later weer aan te krijgen door de beveiliging die op de gastoevoer zit. Hierdoor kan het een aantal minuten tot een kwartier duren totdat de gasstroom op gang is en het kan ook even duren voordat je hem weer aangestoken hebt.
Als je een merk/type hebt kan ik het wat duidelijker vertellen waarschijnlijk :)

gr
Klusautist ;-)
Oké klusautist! _O-
Het is een Faber.
Het gaat mij erom dat ik gewoon de stekker eruit kan trekken (dan werkt pomp ook niet) en idd evt. ook het gas in de meterkast kan afsluiten. :-)

[ Bericht 1% gewijzigd door Donald250 op 22-05-2014 07:09:38 ]
pi_140231467
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 06:55 schreef Donald250 het volgende:

[..]

Oké klusautist! _O-
Het is een Faber.
Het gaat mij erom dat ik gewoon de stekker eruit kan trekken (dan werkt pomp ook niet) en idd evt. ook het gas in de meterkast kan afsluiten. :-)
:)

Als het goed is zit er gewoon een terugslag op de pomp, dus stroom eraf betekend ook dat er geen gas de kachel / huiskamer in loopt. Als je verder nergens gas voor nodig hebt zou je zelfs nog het gas in de meterkast af kunnen sluiten.
Ik heb zelf deze geplaatst na mijn verbouwing:


Heb in de gasleiding naar de kachel nog een kraantje gezet zodat ik specifiek het gas van de kachel af kan sluiten zonder dat ik direct ook geen gas meer heb voor de geiser / fornuis :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_140231556
en jeej, ik ben bedankt in een nieuwsartikel :)

https://decorrespondent.n(...)/3352429630-9f01fac2
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_140233590
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 07:54 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

:)

Als het goed is zit er gewoon een terugslag op de pomp, dus stroom eraf betekend ook dat er geen gas de kachel / huiskamer in loopt. Als je verder nergens gas voor nodig hebt zou je zelfs nog het gas in de meterkast af kunnen sluiten.
Ik heb zelf deze geplaatst na mijn verbouwing:
[ afbeelding ]

Heb in de gasleiding naar de kachel nog een kraantje gezet zodat ik specifiek het gas van de kachel af kan sluiten zonder dat ik direct ook geen gas meer heb voor de geiser / fornuis :)
Mooi, bedankt!
Ik kook op een 2-pitter (elektrisch) en heb een boiler dus daar ook geen gas voor nodig!
Dan hou ik gewoon de stekker eruit tot en met het "stookseizoen" en misschien dat ik het gas ook nog wel even afsluit als ik weet hoe dat moet. :)
pi_140233867
quote:
14s.gif Op donderdag 22 mei 2014 10:11 schreef Donald250 het volgende:

[..]

Mooi, bedankt!
Ik kook op een 2-pitter (elektrisch) en heb een boiler dus daar ook geen gas voor nodig!
Dan hou ik gewoon de stekker eruit tot en met het "stookseizoen" en misschien dat ik het gas ook nog wel even afsluit als ik weet hoe dat moet. :)
Even in de buurt van je gasmeter kijken, als het goed is zit daar ergens zo'n ding in de leiding:

kwartslag draaien en je leiding is dicht.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_140234006
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 10:19 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Even in de buurt van je gasmeter kijken, als het goed is zit daar ergens zo'n ding in de leiding:
[ afbeelding ]
kwartslag draaien en je leiding is dicht.
^O^ Thanks!!
Mooi haardje heb je trouwens geplaatst!
pi_140234032
quote:
14s.gif Op donderdag 22 mei 2014 10:24 schreef Donald250 het volgende:

[..]

^O^ Thanks!!
Mooi haardje heb je trouwens geplaatst!
Ja tof he? Leuk openhaard effect en hij maakt een heerlijk "WOEF!" geluid als je hem aanzwengelt :D

En geen probleem, DHZ vragen beantwoord ik graag :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_140234608
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 10:25 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ja tof he? Leuk openhaard effect en hij maakt een heerlijk "WOEF!" geluid als je hem aanzwengelt :D

En geen probleem, DHZ vragen beantwoord ik graag :)
Ja echt leuk!
En echt ideaal dat die dingen nu automatisch werken met een knopje.
Vroeger moest je geloof ik nog met lucifers klooien. :')
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 22 mei 2014 @ 18:31:59 #293
74056 crew  ToT
pi_140249987
:') Joy! Liesbreuk is vandaag erger geworden tijdens het klussen, maar aan de andere kant heb ik vandaag wel redelijk wat kunnen doen en heb ik opruim- en schoonmaakhulp gehad van een buurvrouw.

^O^ Samen werken is echt een stuk fijner, en in een opgeruimd huis werken is sowieso prettig! :Y
pi_140250228
quote:
2s.gif Op donderdag 22 mei 2014 18:31 schreef ToT het volgende:
:') Joy! Liesbreuk is vandaag erger geworden tijdens het klussen, maar aan de andere kant heb ik vandaag wel redelijk wat kunnen doen en heb ik opruim- en schoonmaakhulp gehad van een buurvrouw.

^O^ Samen werken is echt een stuk fijner, en in een opgeruimd huis werken is sowieso prettig! :Y
ToT! Kut dat je bent :') Je moest toch ook rustig aan doen.. Ik weet dat het moeilijk is, maar toch.. ;(

Wederom beterschap :*

Oh ja, fijn dat je wél wat aan de buurvrouw hebt, fijne vrouw is het O+
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 22 mei 2014 @ 18:45:55 #295
74056 crew  ToT
pi_140250433
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 18:41 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

ToT! Kut dat je bent :') Je moest toch ook rustig aan doen.. Ik weet dat het moeilijk is, maar toch.. ;(

Wederom beterschap :*

Oh ja, fijn dat je wél wat aan de buurvrouw hebt, fijne vrouw is het O+
_O- Ja als iets half kan, doe ik het gewoon op 300%. :') That's me en zo was mijn vader ook altijd.
Nu is het gewoon zo dat ik steeds mijn ene hand op mijn lies moet houden als ik met de andere aan het schuren ben of zo. :')

En thx! :*

Ja die buurvrouw heb ik in het verleden ook heel erg veel geholpen met haar verhuizing, en ik help haar zoontje steeds met zijn proefwerken e.d.
Haar vriend wil me vast ook wel helpen, maar ik kan nooit langer dan een half uur in zijn aanwezigheid verblijven zonder geërgerd weg te stampen. :@
Oh, en helemaal leuk: die buurman wil nu zaterdag alsnog de vriezer en koelkast komen brengen, maar dan is een vriend van me daar aan het helpen, die ik via die buurman ken en die een enorme hekel aan die buurman heeft! _O- :')
pi_140250967
ToT!

Die "oude" buurman van je is volgens mij echt een apart typje. :+

Sterkte met je liesbreuk!

Niet teveel doen, ook al is het moeilijk.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 22 mei 2014 @ 19:38:44 #297
74056 crew  ToT
pi_140252472
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 18:59 schreef Donald250 het volgende:
ToT!

Die "oude" buurman van je is volgens mij echt een apart typje. :+

Sterkte met je liesbreuk!

Niet teveel doen, ook al is het moeilijk.
Nou de vorige partner van die buurvrouw was nog veel aparter! :') (Da's die ene dronkelap die bij mij naar binnen zat te staren e.d.)

En thx! ^O^
En tja, als ik niet te veel doe, heb ik straks echt problemen als de vloeren gelegd worden enzo. -O- Zeker boven, aangezien daar tapijt komt en verlijmd wordt.
pi_140258155
Pffft, morgen pas om 17.00 beginnen op het werk, wat een rottijd.
In de ochtend komen er mensen van de kringloopwinkel 2 oude kasten uit mijn huis halen en wat oude zooi uit de kelder.
Dan kan ik mih straks weer tenminste normaal verplaatsen in de kelder. :')
En wtf, de poot van mijn eettafel staat ineens scheef. :')
Misschien maar even wat (hout)lijm tussen gaan smeren ofzo. :+
Moet nu eigenlijk nog afwassen, maar dat stel ik lekker tot morgen uit, want ben het gewoonweg zat voor vandaag!
pi_140270313
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 10:19 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Even in de buurt van je gasmeter kijken, als het goed is zit daar ergens zo'n ding in de leiding:
[ afbeelding ]
kwartslag draaien en je leiding is dicht.
Kwartslag naar links of naar rechts? :')
En is het normaal dat je een (lichte) gaslucht ruikt in de meterkast?
  vrijdag 23 mei 2014 @ 09:02:45 #300
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140270683
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 08:37 schreef Donald250 het volgende:

[..]

Kwartslag naar links of naar rechts? :')
En is het normaal dat je een (lichte) gaslucht ruikt in de meterkast?
Bij mij kan hij maar 1 kant op, in ieder geval zodat hij haaks op de leiding staat.
Als je het waakvlammetje nog aan hebt in je kachel zie je dat op een gegeven moment wel uit gaan, dan is al het gas ook uit de leiding.

En nee, lichte gaslucht zou je niet moeten ruiken... dat betekent dat er ergens een leiding niet goed aansluit.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')