abonnement Unibet Coolblue
pi_139761310
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je gaat er verstandig mee om, ik wens je in elk geval veel succes met alles en je kunt altijd hier terecht, dat weet je he? ;)
Ik weet het, thanks. O+

quote:
Toen mn 1e echte vriendinnetje me dumpte, was ik daar zeker wel langer dan een jaar mee bezig om dat te verwerken (ze had binnen 2 weken alweer een ander), maar ik ben haar wel dankbaar voor de goeie dingen die ze mij gebracht heeft...zelfs nu nog :)
Goeie dingen... Ik kan ze niet bedenken iig. :{

quote:
Op de lange termijn ben ik er (ondanks hoe ze heeft gehandeld) vooral op vooruit gegaan :) en als het goed is zal dat jou ook gebeuren :)
Je moet er alleen voor waken dat jouw vertrouwen in de mens (en dan vooral de goeien) niet beschadigd raakt en je zal, hoe moeilijk het ook kan zijn, ook de hand in eigen boezem moeten steken daar waar applicable, want je hebt ongetwijfeld wel "iets" laten liggen (dat was bij mij ook zo, al was het op dat moment boven mijn macht om te bestrijden).
Ik weet dat ik wat heb laten liggen, dat wist ik al toen het nog aan was. Toen was ik er juist mee bezig, wat volgens een oh zo valse ironie juist maakte dat er afstand ontstond. Terwijl ik het juist deed om dichter bij elkaar te komen.

Het is iig wel iets dat ik mee kan nemen naar een volgende relatie, maar dan zorg ik dat ik haar er niet mee confronteer.

En dit meisje, daar treur ik om en voor.

quote:
Het is kut en geen gezond mens wil het graag, maar dit is hoe je situatie is...profiteer ervan (of probeer in elk geval kleine voordeeltjes uit de ellende te halen waar je nu in zit).
Doe ik. :Y Het zet me aan weer wat van de wereld te zien, mensen op te zoeken, contacten te leggen en onderhouden. Plus dat ik hoop er wat van te leren van wat de impact die dit op me heeft.

quote:
Ik hoop niet dat je wat ik schrijf verkeerd opvat, ik bedoel het goed en ik -weet- hoe godverklote jouw situatie is...maar soms gaan dingen niet precies zoals we willen, it's a fact of life. Doe er je voordeel mee, elk nadeel hep ze voordeel :P
Nee hoor, ik vat het helemaal niet verkeerd op! ;) Het is juist heel fijn wat je schrijft, en aanmoedigend. En dingen... tja. Fuck dingen! :s) :P
  vrijdag 9 mei 2014 @ 23:21:55 #27
399061 kuolema
vermaledijd
pi_139761725
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

1tje nog, dan heb ik ze geloof ik allemaal :P
En gister bleek dat een vriend van mij oude audiobandjes kan digitaliseren *O* dus de 1stvolgende keer dat ik hem spreek of bij hem thuis langskom, geef ik hem dat bandje mee :)
Oh nice! Hopelijk gaat het lukken. Maar het zou eigenlijk wel veel cooler zijn als je er op een andere manier achter komt, als een echte detective :P
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 19:50 schreef Gray het volgende:

[..]

Thanks man. :)

[..]

Zit wat in, maar om echt eerlijk te zijn: een topper was het niet. Ik kan beter, en dan doel ik niet eens op het vreemdgaan. Aan het begin had ik m'n twijfels over haar, en achteraf gezien had ik daar beter naar moeten luisteren. Maar ja, blijkbaar ben ik toch heel veel om d'r gaan geven en d'r toch leuker gaan vinden. The heart wants what the heart wants, hm? :|W

Maar ik denk dat het vooral te maken heeft met dat ik net een interne strijd aan het afronden was, waardoor ik kwetsbaarder was. En precies op dat moment: POW! Right in the kisser!

Meh, ben weer misselijk. Eten zit er voorlopig nog ff niet in denk ik. ;( Misschien straks ff wat aarbeitjes proberen...
Dat kan het wel verklaren dan. Speelt die interne strijd nu ook nog?
Aardbeien zijn altijd goed *O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
O en Kuo, houd voor het geval dat, toch maar rekeniong op een stoppen (al dan niet voorlopig) met je studie. Ga anders vragen wat daarvan de gevolgen kunnen zijn (en dan bedoel ik niet financieel), dan val je niet meteen in zo'n groot gat mocht je toch stoppen/pauzeren met je studie :)

Ik wil je niet bemoederen of wat dan ook, maar kan geen kwaad alvast uit te zoeken wat de gevolgen daarvan voor jou persoonlijk kunnen zijn (voor mij waren de gevolgen meer emotioneel dan financieel, daar zat ik niet zo mee).
Wat voor niet-financiėle gevolgen bedoel je dan die ik moet uitzoeken :? Voor mij betekent het dat mijn enige houvast en hoop voor de toekomst wegvalt.
Ik heb het dus besproken met de studieadviseur, ik kan me uitschrijven tot september of tot februari. Het gevolg is dan dat ik die studiefinanciering die ik nog tegoed heb later kan gebruiken.
Why are you wearing that stupid man suit?
  vrijdag 9 mei 2014 @ 23:21:59 #28
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139761729
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 23:15 schreef Gray het volgende:
Ik kan ze niet bedenken iig. :{

Jullie hebben vast ook een leuke tijd gehad, anders was je er niet al die tijd bij en heb je er nu niet zo'n last van.
pi_139762337
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 23:21 schreef kuolema het volgende:
Dat kan het wel verklaren dan. Speelt die interne strijd nu ook nog?
Aardbeien zijn altijd goed
Nee, ik ben met dat issue wel klaar denk ik. Het was namelijk me durven overgeven aan haar en me kwetsbaar opstellen. Op een bepaald moment dat een relatie begint volwassener te worden, vind ik dat een moeilijke stap. Ik merkte dat het kwam, doordat ik dan wat harder en afstandelijker wordt. M'n waardering laat ik dan niet blijken, omdat ik dan mezelf over de drempel moet tillen.

Dat gedrag herkende ik, maar ik snapte niet waarom ik het deed. Daar heb ik die laatste paar weken naar gekeken in mezelf. Toen ik eenmaal snapte dat ik het moeilijk vind me over te geven, deed ik het.

En toen werd ik op m'n hart getrapt... Thanks Universe. :{w

quote:
7s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 23:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jullie hebben vast ook een leuke tijd gehad, anders was je er niet al die tijd bij en heb je er nu niet zo'n last van.
Oh zeker, maar wat ik bedoelde is dat je tijdens relaties over jezelf leert en daar die ander dankbaar voor kan zijn, omdat die een goede spiegel voor je was. Dat was hier niet het geval, want ze spiegelde niet. Ze kaartte mijn fouten niet aan, maar gebruikte de bitch-way-out door vreemd te gaan. Ik snap dat ze het deed, maar ik snap niet hoe ze dat zomaar bij me kon doen. Het is simpelweg totaal niet fair.

Overigens was ik ook niet duidelijk in wat in me omging, dus daar heb ik zelf ook fout aan.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 23:36:35 #30
399061 kuolema
vermaledijd
pi_139762516
Weet iemand trouwens hoe lang het duurt voordat ad uit je bloed is/voordat je wat kunt merken als je in 1 keer stopt met innemen?
Why are you wearing that stupid man suit?
  vrijdag 9 mei 2014 @ 23:38:31 #31
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139762620
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 23:33 schreef Gray het volgende:
Oh zeker, maar wat ik bedoelde is dat je tijdens relaties over jezelf leert en daar die ander dankbaar voor kan zijn, omdat die een goede spiegel voor je was. Dat was hier niet het geval, want ze spiegelde niet. Ze kaartte mijn fouten niet aan, maar gebruikte de bitch-way-out door vreemd te gaan. Ik snap dat ze het deed, maar ik snap niet hoe ze dat zomaar bij me kon doen. Het is simpelweg totaal niet fair.

Overigens was ik ook niet duidelijk in wat in me omging, dus daar heb ik zelf ook fout aan.
Dat ze is vreemdgegaan is natuurlijk klote, maar de relatie was meer dan dat. En wie weet kom je er later achter wat je er nog meer uit hebt gehaald. En misschien ook wel niets. Ook niet erg.

Kijk daar heb je alweer wat geleerd :P
pi_139763110
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 23:36 schreef kuolema het volgende:
Weet iemand trouwens hoe lang het duurt voordat ad uit je bloed is/voordat je wat kunt merken als je in 1 keer stopt met innemen?
Ik -dacht- dat dat afhankelijk was van wat je slikte. Zelf weet ik nog toen ik met mijn AD stopte, ik dat door een stom rekenfoutje zeker 2x te snel deed en ik kan me wel nog herinneren dat ik dat de volgende keer echt niet nog een keer zo wil doen....maar ik kan me niet meer herinneren waarvan ik nou precies last kreeg.

Ik neem aan dat de werkzame stof (het heeft gewoon een halfwaardetijd en wordt door je lever afgebroken, maar dat weet jij nauwkeuriger dan ik denk ik :P ) vrij snel uit je bloed is verdwenen, maar je hersenen kunnen door het "plotslinge" ontbreken van die stof "raar" gaan doen (iets met electrische stootjes oid??).
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 23:21 schreef kuolema het volgende:

[..]

Oh nice! Hopelijk gaat het lukken. Maar het zou eigenlijk wel veel cooler zijn als je er op een andere manier achter komt, als een echte detective :P
Nou soms als ik tijd over heb, dan ga ik youtube afspeuren en klik ik links aan waarvan ik het idee heb dat het de kans vergroot dat ik "toevallig" tegen dat nummer aanloop (als er bijvoorbeeld staat dat het nummer in 2000nogwat is uitgebracht, dan hoef ik het niet eens te proberen, inkopper :P ).

Maar wellicht zal het uiteindelijk wel lukken, ik zie wel :)
pi_139763515
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 23:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat ze is vreemdgegaan is natuurlijk klote, maar de relatie was meer dan dat. En wie weet kom je er later achter wat je er nog meer uit hebt gehaald. En misschien ook wel niets. Ook niet erg.

Kijk daar heb je alweer wat geleerd :P
Ik zag 'r als m'n maatje en dat was fijn... Had ze niet vreemdgegaan, dan had ik dat best willen blijven. Ik zag 'r als een leuke meid, maar leuke meiden doen dit niet. Daarom vind ik het ook zo extra jammer dat ze het heeft gedaan, want ik ben niet alleen een relatie kwijt, maar ook een maatje. En dat is een veel groter verlies.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 00:05:19 #34
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139764022
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 23:55 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik zag 'r als m'n maatje en dat was fijn... Had ze niet vreemdgegaan, dan had ik dat best willen blijven. Ik zag 'r als een leuke meid, maar leuke meiden doen dit niet. Daarom vind ik het ook zo extra jammer dat ze het heeft gedaan, want ik ben niet alleen een relatie kwijt, maar ook een maatje. En dat is een veel groter verlies.
dat maatje verliezen is idd kut. Had ik destijds bij mn ex ook wel.

Toevallug vandaag gebroken met een vriend/kennis/oud date. Toch wel klote.
pi_139764448
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 00:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

dat maatje verliezen is idd kut. Had ik destijds bij mn ex ook wel.

Toevallug vandaag gebroken met een vriend/kennis/oud date. Toch wel klote.
Yeah, sucks.

Ik ben vooral verrast dat het zoveel triggers raakt die ik had bij m'n depressie. Het is niet helemaal raar, want toen m'n vorige relatie eindigde zat ik er middenin. Misschien dat het mede daarom zo'n grote stap was me over te geven aan haar.

Het maakt me nu wel waakzaam voor een depressie, want dat wil ik nooit meer. :N

Weetje, het zijn dat soort dingen waarom je een ander geen pijn moet doen, zeker niet wanneer je het kan voorkomen zoals dit. Je weet maar nooit wat die ander doormaakt, of doorgemaakt heeft en gaat doormaken. Je acties kunnen gevolgen hebben die je niet kan overzien.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 00:23:28 #36
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139764822
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 00:14 schreef Gray het volgende:

[..]

Yeah, sucks.

Ik ben vooral verrast dat het zoveel triggers raakt die ik had bij m'n depressie. Het is niet helemaal raar, want toen m'n vorige relatie eindigde zat ik er middenin. Misschien dat het mede daarom zo'n grote stap was me over te geven aan haar.

Het maakt me nu wel waakzaam voor een depressie, want dat wil ik nooit meer. :N

Weetje, het zijn dat soort dingen waarom je een ander geen pijn moet doen, zeker niet wanneer je het kan voorkomen zoals dit. Je weet maar nooit wat die ander doormaakt, of doorgemaakt heeft en gaat doormaken. Je acties kunnen gevolgen hebben die je niet kan overzien.
Het raakt altijd meer dan je denkt en/of hoopt. En het zijn zelden vrolijke punten.
Je weet in ieder geval wat je niet wil en je weet een stuk beter dan eerst hoe te herkennen en ermee om te gaan.

Een mens nooit pijn doen is onmogelijk, we zijn en blijven wezens die zichzelf bovenaan de lijst zet. Natuurlijk zijn er stomme dingen en nog stommere dingen. Betekent niet dat iemand het altijd zo bewust doet als dat het over komt of dat diegene het ook niet een fout vindt en ervan leert.
Alleen balen dat het ji dan de dupe moet worden ervan.
pi_139765825
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 00:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het raakt altijd meer dan je denkt en/of hoopt. En het zijn zelden vrolijke punten.
Je weet in ieder geval wat je niet wil en je weet een stuk beter dan eerst hoe te herkennen en ermee om te gaan.
True. Ook hier leer ik weer van. Al hoef ik sommige lessen niet per se te leren hoor. :P

quote:
Een mens nooit pijn doen is onmogelijk, we zijn en blijven wezens die zichzelf bovenaan de lijst zet. Natuurlijk zijn er stomme dingen en nog stommere dingen. Betekent niet dat iemand het altijd zo bewust doet als dat het over komt of dat diegene het ook niet een fout vindt en ervan leert.
Alleen balen dat het ji dan de dupe moet worden ervan.
Je kan me veel vertellen, maar niet dat je 'per ongeluk' een ander neukt. Zo van: oeps! :o No way. Zelfs met drank is er een punt in tijd waarbij een bewuste beslissing wordt gemaakt en het ene wordt verkozen boven het andere. Dat is nog wel begrip voor op te brengen, op z'n tijd, maar zeker geen goedkeuring.

En je kan misschien niet voorkomen dat je een ander pijn doet, maar in veel gevallen, zoals deze, weet je dat je pijn kan verwachten.

Een belangrijker iets waar ik mezelf aan herinneren wil, is dat je niet kan voorkomen gekwetst te worden. Je kan nog zo'n hoge muur opwerpen, tijd en hoop doet altijd scheurtjes ontstaan. En dat is goed, want daarbinnen kunnen we anderen omhelzen.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 00:52:29 #38
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139765911
Natuurlijk ging het niet per ongeluk. Bedoel meer dat zij misschien niet doorheeft hoeveel pijn het een ander kan doen / het jou doet.

Je kan volgens mij beter af en toe gekwetst worden dan enkel met muren leven en je emoties zoveel mogelijk proberen te verbergen voor jezelf en anderen. Dat is geen reet aan, Daar weet ik alles vanaf.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 00:56:32 #39
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139766068
En gvd ik voel mezelf weer es een domme koe.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_139766502
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 00:52 schreef Cue_ het volgende:
Natuurlijk ging het niet per ongeluk. Bedoel meer dat zij misschien niet doorheeft hoeveel pijn het een ander kan doen / het jou doet.
Oh, zeker niet. En dat vind ik zelfs een beetje treurig voor haar. Want als je dat als mens niet snapt, dan heb je grotere problemen dan diegene die je slachtoffert.

quote:
Je kan volgens mij beter af en toe gekwetst worden dan enkel met muren leven en je emoties zoveel mogelijk proberen te verbergen voor jezelf en anderen. Dat is geen reet aan, Daar weet ik alles vanaf.
Zeker weten. Been there, done that. Didn't like it, one, single, bit. Plus dat je anderen daar ook pijn mee doet. ;(

quote:
7s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 00:56 schreef Cue_ het volgende:
En gvd ik voel mezelf weer es een domme koe.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, dan ben je toch wat zuiniger met inpakken? Eventueel schaf je daar nog iets aan?

En tja, familie kies je niet. Tenminste, het kan wel, maar dan moet je nieuwe maken. En dat kan iedereen zijn. :)
  zaterdag 10 mei 2014 @ 01:10:41 #41
47102 Elvi
miemkwien
pi_139766529
Gray: heb je nog wel n afsluitend gesprek gehad? Of haar ermee gefronteerd? Kortom: was er wel closure?
pi_139766619
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 01:10 schreef Elvi het volgende:
Gray: heb je nog wel n afsluitend gesprek gehad? Of haar ermee gefronteerd? Kortom: was er wel closure?
Nope. Het ging uit via whatsapp nota bene, want zo liet ze me het nieuws horen. Waarop ik aangaf haar nooit meer te willen spreken of zien in sociale context. Er valt ook niets te bespreken of af te sluiten, want dan krijg je een ongemeend sorry waar je niks mee kan. En afsluiten moet ik uiteindelijk toch zelf doen. Niets dat zij kan zeggen kan daarbij helpen. Ik kan het me niet bedenken iig. :N
  zaterdag 10 mei 2014 @ 01:18:46 #43
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139766784
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 01:09 schreef Gray het volgende:
Oh, zeker niet. En dat vind ik zelfs een beetje treurig voor haar. Want als je dat als mens niet snapt, dan heb je grotere problemen dan diegene die je slachtoffert.

Indeed, en dat zou zo maar kunnen natuurlijk
quote:
Zeker weten. Been there, done that. Didn't like it, one, single, bit. Plus dat je anderen daar ook pijn mee doet. ;(

Dan gaat dat dus helemaal goedkomen :)
quote:
Ach, dan ben je toch wat zuiniger met inpakken? Eventueel schaf je daar nog iets aan?

En tja, familie kies je niet. Tenminste, het kan wel, maar dan moet je nieuwe maken. En dat kan iedereen zijn. :)
Als ik uberhaupt t noodzakelijke al mee krijg :') Maargoed, sukkel, maar dat had ik al gezegd.

Ik ga geen familie maken, ben niet gek.
pi_139766942
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 01:18 schreef Cue_ het volgende:
Dan gaat dat dus helemaal goedkomen :)
Ja, dat ga ik niet nogmaals doen. :{w

quote:
Als ik uberhaupt t noodzakelijke al mee krijg :') Maargoed, sukkel, maar dat had ik al gezegd.
Vast wel. Ondergoed, een beetje kleren, toiletspullen en evt een klein handoekje. Klaar!

quote:
Ik ga geen familie maken, ben niet gek.
Ik bedoel niet kinderen ofzo. :P Maar goede vrienden kan je ook als familie zien. ;) Zo heb ik een vriend die ik broeder van een andere moeder noem. :P
  zaterdag 10 mei 2014 @ 01:27:11 #45
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139767032
Een handdoekje.. ik krijg nog niet eens slippers erin wss ;(

Ja snap ik, maar ook dat zie ik niet snel gebeuren. Daarvoor ben ik veels te gesloten.
pi_139767058
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 01:27 schreef Cue_ het volgende:
Een handdoekje.. ik krijg nog niet eens slippers erin wss ;(

Ja snap ik, maar ook dat zie ik niet snel gebeuren. Daarvoor ben ik veels te gesloten.
Ah joh, morgen ff naar de winkels een nieuwe tas regelen.

En nieuwe vrienden. :P
  zaterdag 10 mei 2014 @ 01:29:08 #47
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139767092
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 01:27 schreef Gray het volgende:

[..]

Ah joh, morgen ff naar de winkels een nieuwe tas regelen.

En nieuwe vrienden. :P
De afmetingen van wat mee mag veranderd nie als je de tas veranderd ;)

pffff nee dat is makkelijk :{w
pi_139767098
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 01:27 schreef Gray het volgende:

[..]

Ah joh, morgen ff naar de winkels een nieuwe tas regelen.

En nieuwe vrienden. :P
Maar let dan wel even op de houdbaarheidsdatum :P
  zaterdag 10 mei 2014 @ 01:32:09 #49
47102 Elvi
miemkwien
pi_139767207
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 01:13 schreef Gray het volgende:

[..]

Nope. Het ging uit via whatsapp nota bene, want zo liet ze me het nieuws horen. Waarop ik aangaf haar nooit meer te willen spreken of zien in sociale context. Er valt ook niets te bespreken of af te sluiten, want dan krijg je een ongemeend sorry waar je niks mee kan. En afsluiten moet ik uiteindelijk toch zelf doen. Niets dat zij kan zeggen kan daarbij helpen. Ik kan het me niet bedenken iig. :N
Pfff via Whatsapp ook nog :(

Ik zou bijvoorbeeld wel closure willen hebben in die zin dat ik wil weten waarom iemand dat gedaan heeft. Dat kan n leermoment voor jezelf zijn of je weet dan 100% zeker dat de ander n trut/ lul is en je je niet langer hoeft af te vragen of het aan jou lag :P
Maar inderdaad aan een 'sorry' heb je niks.
pi_139767214
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 01:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

De afmetingen van wat mee mag veranderd nie als je de tas veranderd ;)

pffff nee dat is makkelijk :{w
Ohhhhh, tja, daar kan je niets aan doen dan. Maar wat een klein volume joh! Moest je bijbestellen ofzo?

quote:
10s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 01:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar let dan wel even op de houdbaarheidsdatum :P
Opdat ze niet zuur zijn! ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')