abonnement Unibet Coolblue
pi_404748
Als je de uitzending van donderdag 19-10-2000 op video hebt, kijk hem dan a.u.b. nog eens terug.
Ik vond de opmerking van Beau heel erg mooi.
Waar het precies over ging weet ik niet meer.
Hij zat met die producer te praten van Goede tijden, en het gijng over de bad guys.

Op een gegeven moment kwam het op intrigant.
Waarop Beau zei: wij hebben onze eigen intrigant.

WIE IS DAT?????

  vrijdag 20 oktober 2000 @ 14:30:50 #2
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_404753
Ja!

Ed natuurlijk!

  vrijdag 20 oktober 2000 @ 14:37:20 #4
1169 BigDick
size DOES matter
pi_404771
Het schijnt dat Cindy een Neurotransmitter ingeplant heeft gekregen. Hummie kan op afstand Cindy naar een zeker persoon sturen en dan de door martin Gaus gepavlofde klik-melkbehoefte activeren. Voor overmorgen staat een sessie gepland onder de dekens bij Georgie.

Kim ontkent de volgende morgen alles en Annet krijgt de schuld.


bron: Asterix en Obelix, de Intrigant, Depuis 1983

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 14:49:16 #5
6621 Brandtje
Hingis Forever
pi_404803
In andere topics staat ook al zoiets vereld als zou Ed een mol zijn. Sommigen menen dat dat onmogelijk is ivm roddelen van familie en achterban. aar ik denk dat als Ed echt een acteur is, iedereen is z'n omgeving mooi z'n mond dicht houdt. Maar hij is wel een beetje dom, want anders zou hij zichzelf nooit intelligent noemen (BB-site), tenzij dat een hintje is van VOO
Verrassend lekker!
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 14:51:57 #6
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_404810
Die mol zit in de tuin.

Kijk maar naar de hoopjes aarde.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 14:56:15 #7
6621 Brandtje
Hingis Forever
pi_404825
oh, zit dat zo, da wis ik nie
Verrassend lekker!
pi_404834
Ja, die opmerking van Beau viel me ook gelijk op! Toen was het voor mij eigenlijk zo klaar als een klontje en bleken mijn vermoedens (die ik al had vanaf het moment dat ik Ed zag) gegrond: Ed is écht een psycholoog, mental coach of whatever...
Hij is erin gestopt om de bewoners uit te dagen tot gesprekken en ze uitspraken te laten doen die ze anders nooit zouden doen. Vanaf het moment dat ie het huis inkwam heeft ie de regie in handen genomen en voor spraakmakende scenes gezorgd. Als z'n taak volbracht is, stapt ie eruit onder het mom van "ik mis mijn dochtertje".

Trouwens dat hele verhaal van zijn dochtertje en zijn strandtent....eerlijk gezegd geloof ik er geen reet van...Die man is op-en-top psycholoog, psychiater, dat zie je toch aan alles!

En dan de manier hoe hij in de dagboekkamer sprak met de makers... dat was beroepsmatig en hij sprak over zaken als "daar kan ik niets meer uithalen". Die man heeft gewoon een missie, een doel. Zelfs de bewoners voelen dat er iets niet in de haak is met Ed.

Nee...ik twijfel geen moment meer.

"The tougher the battle, the sweeter the victory"
pi_404836
Typisch Veronica, zeg
En de mol verdient er aan, zoals bij vele commerciele programma's
pi_404920
een mol?
John dan toch zeker

En hij heeft het uitgevonden dus hem mag je DE mol noemen...

pi_405028
Precies !!!!! Nu weet ik ineens weer waar ik Ed van ken. Heb (jaren geleden) een cursus gedaan waarbij hij een lastige klant moest spelen. Hij werkt voor een bedrijf dat personeel traint in de omgang met (agresieve) klanten. Was wel lachen Ben heel benieuwd of meerdere mensen nu wat te binnen schiet....
When you look into the Abyss, the Abyss looks into you.....
pi_405040
quote:
Op 20 oktober 2000 16:26 schreef John het volgende:
Precies !!!!! Nu weet ik ineens weer waar ik Ed van ken. Heb (jaren geleden) een cursus gedaan waarbij hij een lastige klant moest spelen. Hij werkt voor een bedrijf dat personeel traint in de omgang met (agresieve) klanten. Was wel lachen Ben heel benieuwd of meerdere mensen nu wat te binnen schiet....
Wauw, is dit écht waar???? Dat is fantastich!!!Bél meteen de Privé!!!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_405049
JA,is wel ongeveer 10 jaar geleden. Dacht al meteen dat ik hem kende, wist alleen niet meer waarvan Hij speelde destijds ook een (klein) rolletje in Medisch Centrum West. Als ik me niet vergis was hij de doorgedraaide echtgenoot van de ziekenhuis psychiater. Heb 'm in 2 afleveringen gezien.
When you look into the Abyss, the Abyss looks into you.....
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 16:44:05 #14
4179 Dune-D
The one and only!
pi_405064
Het is toch geweldig als Ed echt een mol is. Mooi toch zoals hij de boel een beetje loopt op te naaien. Wordt het weer een beetje interessant om naar te kijken.
"I will take the ring, though I do not know the way"
pi_405075
Ik vind het idd ook niet erg, maar wel errug lullig tegenover de bewoners...lijkt me toch niet leuk om achteraf te horen dat iemand bewust heeft geprobeerd om spraakmakende dingen bij je los te krijgen. Dat Veronica écht een spelletje met je heeft lopen spelen...
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 16:49:53 #16
1169 BigDick
size DOES matter
pi_405081
weet iemand de achternaam van Edje?

kunnen we eventueel wat info over zijn (werk)verleden achterhalen.

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 18:26:55 #17
215 misterDre
Paint it black!
pi_405291
quote:
Op 20 oktober 2000 16:49 schreef BigDick het volgende:
weet iemand de achternaam van Edje?
Geloof het of niet, maar hij heet Nijpels van zijn achternaam.

http://pub18.ezboard.com/fbigbrother2000bigbrother2000.showMessage?topicID=456.topic

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 23:12:58 #19
2361 ekatarina
Also known as Eikat
pi_414359
Het is al een paar dagen geleden dat in dit topic wat gemeld is,maar ik wilde hier ook nog even wat over kwijt. Vanaf de eerste minuut dat ik die man zag en hoorde dacht ik: dat is een acteur. En mijn mening hierover wordt versterkt. Laten we wel wezen, tot Ed kwam was BB2 echt een beetje aan het inzakken. Vorig jaar was het een kijkcijferkanon en dit jaar is dat beduidend minder. Ik denk echt dat Ed een acteur is, hier een paar voorbeelden ter uitleg:
Ed zit wazig te doen in de tuin, hij suggereert te communiceren met zijn geliefde op telephatisch niveau. "Ik heb je berichtje gekregen... ik ook van jou". Ik kan me zo voorstellen dat als je al in staat bent om op die wijze met elkaar te communiceren dat het dan overbodig is om wat je tegen die ander wil zeggen, hardop uit te spreken. Waarom zegt hij het hardop? Is volstrekt overbodig en puur voor het plaatje, volgens mij. Ook spreekt hij zichzelf tegen: vanavond ging het over uittreding uit je lichaam. Eerst kon hij het alleen 'smorgensvroeg, na Dees' gezemel kon hij het eigenlijk altijd en overal, waarna hij zich weer herstelde en het toch alleen s'morgens kan. Ook de non-verbale communicatie, het neplachje e.d.
Ik ben in ieder geval erg benieuwd of ik gelijk heb. Tsja, hoe zou je daar nu achter kunnen komen?
Boeken over "Big Brother 2" en "Mohammed Ali" vindt u bij BOL.
pi_414393
quote:
Op 20 oktober 2000 16:26 schreef John het volgende:
Precies !!!!! Nu weet ik ineens weer waar ik Ed van ken. Heb (jaren geleden) een cursus gedaan waarbij hij een lastige klant moest spelen. Hij werkt voor een bedrijf dat personeel traint in de omgang met (agresieve) klanten. Was wel lachen Ben heel benieuwd of meerdere mensen nu wat te binnen schiet....

ja zie je wel, ik d8 al dat t aan mij lag,en d8 ik zeg niks, maar verdomd ik ben toch niet de enigste, is toen uitgezonden bij ook veronica volgens mij.
iets met assertiviteitstrainingen bij de politie school, en de opleidingen.
en nu we zo brainstormen,,deed ie ook niet eens mee met dat candidcamera progamaa toen geepresenteerd door bart de graaff?


Alle wegen leiden naar Rome, er leid er maar één naar jezelf!
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 23:24:05 #21
215 misterDre
Paint it black!
pi_414397
quote:
Op 24 oktober 2000 23:12 schreef ekatarina het volgende:
Ik ben in ieder geval erg benieuwd of ik gelijk heb. Tsja, hoe zou je daar nu achter kunnen komen?
Gewoon hier ff kijken en je weet het:
www.fokforum.nl/showtopic/20597/8
pi_414431
Tsja, ik heb het gehad met Ed. Leuke tv, maar je gaat mij niet vertellen dat ie echt zo is. Dat verhaal over z'n baby samen met z'n uitspraken over vrouwen en z'n houding in meer algemene zin geeft mij een beetje vervelend gevoel in m'n onderbuik. En laat mijn onderbuik nu altijd gelijk hebben. Ed is d'r in gegooid om de boel eens wat op te peppen. Hij is absoluut niet echt.

- game over - Ed. Wordt nog een leuk relletje.

ex-Graz stalker
pi_414617
Catalijne en Ekatarina, ben er met jullie van overtuigd dat Ed een mol is. Hij is voor een nieuwkomer veel te zelfverzekerd en idd vinden de bewoners allemaal dat er iets raars met hem is. De vraag is of dit zo'n ramp is, niemand zal het ooit kunnen bewijzen en het levert lekkere tv op, of niet? Tis gewoon logisch dat VOO de kijkcijfers probeert op te krikken, ik heb er geen problemen mee. Ook al wordt Edje ervoor betaald (sure thing), ED RULES!!!!!
Lachen als hij naast zijn peetsjek van VOO ook nog ff die 2ehalveton wint!!! Zoeperceul!
eh Beau.....ben je daar nog?
  woensdag 25 oktober 2000 @ 12:17:18 #24
1169 BigDick
size DOES matter
pi_415357
quote:
Op 24 oktober 2000 23:12 schreef ekatarina het volgende:
Ik denk echt dat Ed een acteur is, hier een paar voorbeelden ter uitleg:
Ed zit wazig te doen in de tuin, hij suggereert te communiceren met zijn geliefde op telephatisch niveau. "Ik heb je berichtje gekregen... ik ook van jou". .
Edje doet die reclame na van Libertel.
Het gaat over eeen SMS-berichtje.

Laat je nie gekmakuh!!

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_416691
quote:
Op 25 oktober 2000 12:17 schreef BigDick het volgende:
Edje doet die reclame na van Libertel.
Het gaat over eeen SMS-berichtje.

Laat je nie gekmakuh!!


'k Wou het net zeggen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')