abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_139879088
Iemand een idee waar je roms (bijv cyanogenmod o.i.d.) kan downloaden voor de jiayu g4s? :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_139879123
quote:
14s.gif Op maandag 12 mei 2014 20:15 schreef dud0r het volgende:
Ligt aan de batterij. Heb de mijne na ongeveer een jaar ook vervangen omdat die slechter werd.
Voor een paar euro heb je een nieuwe.
Dat zou ideaal zijn. Weet jij nog waar je die gekocht hebt?

quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 20:16 schreef Dromer het volgende:

[..]

Als het toestel na een fabrieksreset (en vóór het opnieuw installeren van je apps) nog steeds een slechte batterijduur heeft, waarschijnlijk wel. Anders kan het zijn dat je een app met teveel wakelocks hebt.
Hmm... ik heb de afgelopen tijd geen app gedownload wat hiermee in verband zou kunnen staan denk ik. (Heb volgens mij überhaupt geen apps gedownload afgelopen tijd.) Maar goed, ik wist niet dat die batterijen zo goedkoop waren! Aangezien hij toch al minder werd ga ik maar gewoon een nieuwe batterij kopen in de hoop op verbetering. :) Bedankt voor jullie antwoorden trouwens.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 12 mei 2014 @ 20:25:23 #78
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139879167
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 19:34 schreef NameUnknown het volgende:

[..]

RobertNL Gaat dat volgens:

What should I do if I think the tracking number the seller provided is invalid?
Please sign in to your account and file a complaint against the seller. Simply click “Report Invalid Tracking Number” on the “Check Item” page. We will investigate the situation after we have received your complaint. Once the tracking number is confirmed to be invalid, the system will automatically release payment to you and also deduct US $30 from the seller’s account as extra compensation to you.


Dan gaan we ook maar eens een claim neerleggen. Kijken of dat wat gaat helpen.

edit: laatste antwoord van Gina:

memorysky 2014-05-08 10:51

Dear friend
I am so sorry for that,as chinese holiday Labor Day,shipping company rest four days from 1th May to 4Th,so most of packages get delayed,now they are working to deal with all packages,pls be patience,and check later.
regards
Gina
Ja, daar moet je zijn.
En tja, 11 dagen dan moet er toch wel iets te zien zijn ;).

quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 20:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Folks! :W

Ik heb nu al sinds maart 2013 ongeveer erg veel plezier van de Jiayu G3. Hij begint echter nu op het gebied van batterijduur irritante kuren te vertonen. De batterijduur was al een tijdje minder dan toen ik de telefoon kocht (kon er nog wel gewoon van 's ochtends vroeg tot 's avonds gebruik van maken), maar sinds een maandje of zo is de batterij echt heel hard verslechterd. Een dag redt ie al bij lange na niet meer en vaak red ik de trein naar huis al niet eens.(als ik in de trein naar school een beetje loop te internetten op dat ding)

Nu is mijn vraag: Zou het kopen van een nieuwe batterij voor de G3 dit probleem moeten oplossen, of ligt het probleem waarschijnlijk bij iets anders dan de batterij zelf (software o.i.d).

Ik heb absoluut geen verstand van dit soort dingen dus het kan zijn dat dit een domme vraag is ;)
Nieuwe batterij kopen helpt is de ervaring :D.
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 20:23 schreef relativity het volgende:
Iemand een idee waar je roms (bijv cyanogenmod o.i.d.) kan downloaden voor de jiayu g4s? :)
http://www.needrom.com/

[ Bericht 9% gewijzigd door RobertNL op 12-05-2014 20:32:14 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_139879932
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 20:25 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, daar moet je zijn.
En tja, 11 dagen dan moet er toch wel iets te zien zijn ;).

[..]

Nieuwe batterij kopen helpt is de ervaring :D.

[..]

http://www.needrom.com/
Dat is mooi. :)

Zie er eentje op Banggood staan.Koop 'm daar. Danke schön.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 12 mei 2014 @ 22:09:18 #80
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_139885392
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 20:25 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, daar moet je zijn.
En tja, 11 dagen dan moet er toch wel iets te zien zijn ;).

Ik was dus ook huiverig hierover, laatst.
Maar google eens naar die melding 'information received... etc'.... Schijnt een veelvoorkomend probleem aan de kant van Singapore Post te zijn. Pakketje zou wel onderweg zijn, maar systeem om status af te lezen blijft vaak 'hangen'.

Niettemin overweeg ik nog wel (in mindere mate) om n claim in dienen, maar die dispatch-dinges regeling lijkt me niet haalbaar. Ik kan niet aantonen dat hij NIETS verzonden heeft.
pi_139886054
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 20:25 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, daar moet je zijn.
En tja, 11 dagen dan moet er toch wel iets te zien zijn ;).

[..]

Nieuwe batterij kopen helpt is de ervaring :D.

[..]

http://www.needrom.com/
Bedankt, helaas momenteel nog vrij weinig roms. Maar gezien de andere versies zal daar wel snel verandering in komen :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_139888098
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:09 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Ik was dus ook huiverig hierover, laatst.
Maar google eens naar die melding 'information received... etc'.... Schijnt een veelvoorkomend probleem aan de kant van Singapore Post te zijn. Pakketje zou wel onderweg zijn, maar systeem om status af te lezen blijft vaak 'hangen'.

Niettemin overweeg ik nog wel (in mindere mate) om n claim in dienen, maar die dispatch-dinges regeling lijkt me niet haalbaar. Ik kan niet aantonen dat hij NIETS verzonden heeft.
Ik heb er ook nog maar een berichtje aan de seller aan gewaagd. Tot nu iedere keer snel een reactie. Ik verwacht morgen weer een antwoord van Gina te hebben.
  maandag 12 mei 2014 @ 23:56:51 #83
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139891043
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:21 schreef relativity het volgende:

[..]

Bedankt, helaas momenteel nog vrij weinig roms. Maar gezien de andere versies zal daar wel snel verandering in komen :)
quote:
Bij die laatste kun je ook ff kijken dus. 'k Ga er donderdag ff mee aan de slag.
quote:
18s.gif Op maandag 12 mei 2014 15:01 schreef dud0r het volgende:
M'n g4s speelt niet lief met m'n Earson. Muziek hapert. Iemand anders dit probleem en misschien een oplossing.

Shiz jij hebt beide liggen. Kan jij het eens testen.? Is zowel met streaming muziek als met muziek op het apparaat zelf.
Zal er morgen ofzo eens naar kijken.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 12 mei 2014 @ 23:59:31 #84
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139891181
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:09 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Ik was dus ook huiverig hierover, laatst.
Maar google eens naar die melding 'information received... etc'.... Schijnt een veelvoorkomend probleem aan de kant van Singapore Post te zijn. Pakketje zou wel onderweg zijn, maar systeem om status af te lezen blijft vaak 'hangen'.
Tja wat is vaak. In al die jaren is het bij mij nog niet voor gekomen ;). Zal niet zegen dat het niet kan tho.
quote:
Niettemin overweeg ik nog wel (in mindere mate) om n claim in dienen, maar die dispatch-dinges regeling lijkt me niet haalbaar. Ik kan niet aantonen dat hij NIETS verzonden heeft.
Tja, eerste belofte aan mij was binnen 48 uur verzonden, dat hebben ze ruimschoots niet gehaald. De regeling van DHgate is er voor om processing time eerlijk te houden. De seller heeft dus al gelogen (met de verlenging van die tijd door foutieve tracking).
Bij elk van de bovenstaande statussen in mijn eerste bericht was wel eens ''smoes''/belofte die tot nu toe anders was dan het vooraf was voorgesteld.

Het gaat mij niet om dat geld, maar meer om wat druk te zetten ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_139894889
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:59 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Tja wat is vaak. In al die jaren is het bij mij nog niet voor gekomen ;). Zal niet zegen dat het niet kan tho.

[..]

Tja, eerste belofte aan mij was binnen 48 uur verzonden, dat hebben ze ruimschoots niet gehaald. De regeling van DHgate is er voor om processing time eerlijk te houden. De seller heeft dus al gelogen (met de verlenging van die tijd door foutieve tracking).
Bij elk van de bovenstaande statussen in mijn eerste bericht was wel eens ''smoes''/belofte die tot nu toe anders was dan het vooraf was voorgesteld.

Het gaat mij niet om dat geld, maar meer om wat druk te zetten ;)
Helaas weinig ander nieuws. Feedback is overigens hoog, ik ga er dan ook nog steeds vanuit dat het goed komt.

memorysky 2014-05-13 10:22
Hi
I use singapore post a long time too,sometimes it is fast,sometimes slow,it depends on shipping.But I really shipped your package,now it is on shipping way,i contact shipping company too,he says now only can wait.So pls be patience,usually it takes 15-20 days to arrive.This month we get delay for Labor Day too.
I hope you can receive fast,so we can do more business.
regards
Gina

[ Bericht 0% gewijzigd door NameUnknown op 13-05-2014 08:02:45 (typo) ]
pi_139894969
:o

[ Bericht 89% gewijzigd door NameUnknown op 13-05-2014 08:02:15 (verkeerde klik ) ]
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:09:47 #87
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_139895731
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 20:18 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Hmm, kan je dan niet willekeurig welk abonnement kiezen en binnen de zeven dagen bedenktijd het abonnement annuleren? Ik ben zelf al HN klant dus kan onbeperkt bestellen als ik wil. Kwestie van inloggen en bestellen maar.
Haha, denk dat ze de telefoon dan ook wel terug willen. Dat kun je wel proberen te negeren en hopen dat ze er geen energie in willen steken. Aan dat soort kunstgrepen begin ik iig niet.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_139902038
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:56 schreef shiznuts het volgende:
Bij die laatste kun je ook ff kijken dus. 'k Ga er donderdag ff mee aan de slag.
Ben benieuwd. IK krijg 'em pas over een paar weken binnen dus duurt nog even.
Laat even weten wat je bevindingen zijn :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_139902121
Voor de liefhebbers (a.s. donderdag):

JIAYU G4S Smartphone MTK6592 2GB 16GB 4.7 Inch Gorilla Glass Android 4.2 3000mAh OTG

Regular Price: $200.99
Happy Price: $176.69
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 13:03:05 #90
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_139902621
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_139902631
quote:
Het 4,3"-touchscreen van de Moto E biedt met een resolutie van 960x460 pixels een pixeldichtheid van 256ppi. De display van de budgettelefoon wordt beveiligd met Gorilla Glass. Intern is een Snapdragon 200-soc van Qualcomm te vinden. Deze dualcore-processor is geklokt op 1,2GHz. De Moto E beschikt over 1GB werkgeheugen en 4GB interne flashopslag.

De Moto E draait op Android 4.4.2 en Motorola belooft het OS regelmatig te updaten. Het mobieltje beschikt verder over een fm-radio, een microsd-kaartslot, een 1980mAh-accu, een dualsim-slot en een 5-megapixelcamera aan de achterzijde. Een camera aan de voorkant ontbreekt echter, evenals 4g-ondersteuning. De Moto E komt volgens Motorola ook in Nederland de komende weken beschikbaar en het toestel krijgt een adviesprijs van 119,95 euro.
Motorola begint een goede concurrent voor Aldi Wolfgang te worden en een alternatief aan te bieden voor diegene die niet wil importeren
mag het weten
pi_139906980
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:03 schreef Dromer het volgende:

[..]

Succes gewenst voor die mensen. Ze hebben er maar 5.
Dat is inderdaad lekker dan! Zie het nu pas :/
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 15:43:43 #93
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_139908415
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 14:57 schreef relativity het volgende:

[..]

Dat is inderdaad lekker dan! Zie het nu pas :/
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 10:42 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ja klopt, alleen ze hebben er 5 en de kans dat je er één op de kop zal tikken is niet heel groot. Daarnaast is hij ook niet in stock vertelde ze me op de chat :').
Ik hem ´m bij BG besteld maar kreeg net mail dat ie de 17e weer in stock is(op de webpagina melden ze de 15e)
Maar ja is voor mijn vrouw dus ze wacht maar ff ;)
pi_139910097
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:43 schreef SanAnt het volgende:

[..]

[..]

Ik hem ´m bij BG besteld maar kreeg net mail dat ie de 17e weer in stock is(op de webpagina melden ze de 15e)
Maar ja is voor mijn vrouw dus ze wacht maar ff ;)
Hehe mooi. Lijkt me echt een fijn toestel. Ook de prijs staat me wel aan :)
Alleen jammer dat er nergens coupons o.i.d. te vinden zijn (heb namelijk geen inkomen momenteel :( )
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_139913113
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:43 schreef SanAnt het volgende:

[..]

[..]

Ik hem ´m bij BG besteld maar kreeg net mail dat ie de 17e weer in stock is(op de webpagina melden ze de 15e)
Maar ja is voor mijn vrouw dus ze wacht maar ff ;)
Link?
hier is hij op stock maar wel duurder http://www.banggood.com/J(...)11.html?currency=USD
  dinsdag 13 mei 2014 @ 18:16:54 #96
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_139913437
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:05 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Link?
hier is hij op stock maar wel duurder http://www.banggood.com/J(...)11.html?currency=USD
Die bedoel ik ..
Deze mail trouwens zondag gehad :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en vandaag deze Mail :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie nu ook dat ze ´m weer op in stock hebben gezet ,maar kreeg toch echt die mail vandaag en zondag .
Voor 5% korting coupon je aanmelden voor de newsletter dan heb je ´m voor onder de $200
pi_139914084
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:16 schreef SanAnt het volgende:

[..]

Die bedoel ik ..
Deze mail trouwens zondag gehad :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en vandaag deze Mail :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie nu ook dat ze ´m weer op in stock hebben gezet ,maar kreeg toch echt die mail vandaag en zondag .
Voor 5% korting coupon je aanmelden voor de newsletter dan heb je ´m voor onder de $200
Waar meld ik me aan voor de nieuwsbrief?

Heb het nu aangezet, maar zie nergens de coupon.

[ Bericht 1% gewijzigd door outcast_within op 13-05-2014 18:51:30 ]
  dinsdag 13 mei 2014 @ 18:54:42 #98
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_139914686
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:37 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Waar meld ik me aan voor de nieuwsbrief?

Heb het nu aangezet, maar zie nergens de coupon.
Check je em@il ;)
pi_139914814
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:54 schreef SanAnt het volgende:

[..]

Check je em@il ;)
We'll grant you 60 Banggood points once your email address is confirmed.

As our welcome gift to you,please enjoy 10% OFF for products from Clothing and Apparel Category for your first purchase. To redeem this special offer, enter promo code BG10 at checkout.

Njah, ik krijg het altijd wel voormekaar om het fout te doen :P
Die telefoon trouwens werkt hij out of the box of moet er nog roms e.d. geflashed worden?
  dinsdag 13 mei 2014 @ 19:05:13 #100
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_139915087
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:58 schreef outcast_within het volgende:

[..]

We'll grant you 60 Banggood points once your email address is confirmed.

As our welcome gift to you,please enjoy 10% OFF for products from Clothing and Apparel Category for your first purchase. To redeem this special offer, enter promo code BG10 at checkout.

Njah, ik krijg het altijd wel voormekaar om het fout te doen :P
Die telefoon trouwens werkt hij out of the box of moet er nog roms e.d. geflashed worden?
o je had nog geen account daar??

ga na de hoofdpagina banggood.com
Dan zie je links op de pagina net onder all categories 5$ coupon off
Get 5% off coupon delivered to your inbox!
vul je email in ,en druk op subscribe

that´s it .
Als het goed is werkt hij gelijk
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')