abonnement Unibet Coolblue
pi_139908507
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Die valt prima te voeren. Je kunt niet zeggen dat iets goed is omdat jij er toevallig mee kan. Als het grotere deel van de spelers er niet mee kan, dan is dat duidelijk genoeg. Je kunt de ervaring van het overgrote deel van de spelers niet bagatelliseren omdat het op hogere ELO's wél werkt.

Zo werkt dat niet. Dat een Diamond speler meer uit een champ haalt dan een Brons speler is volkomen logisch, maar dat wil niet zeggen dat die champ dan ineens bijzonder goed is. Dat wil alleen zeggen dat die speler er meer mee kan.

[..]

Welke wereldschokkende nieuwe informatie moet ik je geven? De winrates zijn op tientallen sites te bekijken en het resultaat is overal over alle servers genomen hetzelfde: Riven scoort in de laagste 33%.

[..]

Dat is de discussie helemaal niet, knakker. Ik heb niet gezegd dat Riven slecht is. Dat zul je mij ook niet horen zeggen. Wat ik wél zeg is dat Riven niet uitzonderlijk sterk is en de kit voor het grootste deel van de spelers geen bijzondere uitdaging is. That's it, de rest maak jij er van.
riven is easy to play hard to master.
Because you know i'm all about that ass
pi_139908561
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:46 schreef blow... het volgende:

[..]

riven is easy to play hard to master.
Om er maar even een goede oneliner in te gooien..
pi_139908631
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:38 schreef Djurres het volgende:

[..]

Zed is een assasin van oorsprong, maar kan als ad caster/fighter gespeeld worden. ALS je in notime een champ burst, zonder dat je veel sustain heb, dus in > kill > Weg van de fight en wachten op cd's, ben je een assasin. Als je de fight in kan en kan overleven door te wachten op cd's in het gevecht zelf, ben je een fighter.

AD caster is zoiets als ezreal, based on skillshots, marksman is echt meer als Tristans, twitch, kogmaw, die echt autoattack reliable zijn.

Hoop dat k het goed heb uitgelegd :)
Er bestaat overlap heh, Zed is een assassin én een AD caster, net zoals Ezreal en Graves AD casters én AD carries zijn. LeBlanc is een AP carry én een assassin.
pi_139908678
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:45 schreef blow... het volgende:

[..]

hoezo? Je w heeft een free bonus damage die magic is.
Kiek z'n pohi, die gozer kent het hele spel niet.
pi_139909280
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Kiek z'n pohi, die gozer kent het hele spel niet.
nee maar ik ook niet he
Because you know i'm all about that ass
pi_139909543
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:07 schreef blow... het volgende:

[..]

nee maar ik ook niet he
Zit wat in.
pi_139912005
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Bullshit. No offence.

Riven heeft over alle gespeelde games gewoon een relatief lage winrate. ( dus matige champion gedegradeerd? )No offence. Daaruit mag je alle conclusies trekken die je wilt. (onzin) No offence.

Het is geen slechte champion. (geen argument) No offence. Het is wel een matige tot redelijke champion. (geen argument) No offence. Niets meer of minder. (wat wil je bereiken hiermee?) No offence. Wat er qua niveau in de hoogste 2% van de gespeelde games is totaal niet relevant voor de overige 98%, dus ervaringen van Diamond of Challenger spelers zijn niet bruikbaar in deze discussie. (getalletjes uit je mouw getoverd?) No offence. Op unranked, brons, zilver en goud is Riven niets vervelender dan veel andere champs. (hoeft totaal niet) No offence.
Je maakt standpunten die totaal fout zijn en generaliseert die dan ook nog over heel het spel, terwijl jij zelf nog vast zit in Silver en dus totaal geen recht hebt om iets uberhaupt te generaliseren over league.
Jij bent de debiele autist. :{w
pi_139912313
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 17:26 schreef iScrim het volgende:

[..]

Je maakt standpunten die totaal fout zijn en generaliseert die dan ook nog over heel het spel, terwijl jij zelf nog vast zit in Silver en dus totaal geen recht hebt om iets uberhaupt te generaliseren over league.
Jij bent de debiele autist. :{w
Baasje, wat probeer je mij wijs te maken?

Moet ik argumenteren dat Riven een slechte champ is? Dat wil ik niet.
Moet ik argumenteren dat Riven een matige tot een redelijke champ is? Dat doe ik net.
Wat wil ik ermee bereiken? Dat is toch fakking duidelijk?
Heb ik getalletjes uit mijn mouw getoverd? Het was nattevingerwerk, maar Diamant en Challengers zijn blijkbaar inderdaad 2,1% van de totale summoners. Ik zat er 0,1% naast met een gok, sue me vetklep.
En wat is de bedoeling van je laatste opmerreking? Wat hoeft totaal niet?

Verder mag je in het vervolg de splitquote.png gebruiken.

Oh, dan heb ik je tekst eronder nog niet eens bekeken. Wat doet mijn ELO aan mijn observaties af? Dat jij nou een bord voor je inteeltkop hebt met je superieure ELO observaties (teach me, sensei!) wil nog niet zeggen dat iedere Zilver speler gespeend is van elk gezond verstand. Mechanics =/= inzicht.

Hier in dit topic zitten genoeg ziler en goud spelers aan wiens mening ik meer waarde hecht dan aan die van jou.
pi_139913075
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 17:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

Hier in dit topic zitten genoeg ziler en goud spelers aan wiens mening ik meer waarde hecht dan aan die van jou.
Zoals die van mij. Alles wat ik zeg is waar. O+

Over de Riven discussie: de champion is gewoon behoorlijk sterk, zeker in soloqueue. In een melee top lane wint ze eigenlijk bijna altijd de lane en kan ze hard snowballen als ze early wat kills krijgt, net als alle champions die hoge mobility en burst damage combineren (Kassadin, Leblanc, Kha'Zix om maar wat voorbeelden aan te halen). Riven hoort ook bij dat rijtje.

Een winrate zegt weinig over de champion. Lee Sin heeft ook een winrate van onder de 50% volgens mij. Is het daarom een slechtere champ dan bijvoorbeeld Sejuani met een winrate van boven de 50%? Nee dus.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_139913169
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 17:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Baasje, wat probeer je mij wijs te maken?
Dat wil ik niet.
Dat is toch fakking duidelijk?
sue me vetklep.
Dat jij nou een bord voor je inteeltkop hebt met je superieure ELO observaties (teach me, sensei!)

Nu doe je exact waar je anderen zo op aanwijst.

1. ad hominem
2. ontduiking bewijslast
3. ontduiking bewijslast
4. ad hominem
5. mega super ad hominem
pi_139913209
Ik irriteer me zo aan mensen die steeds solo gaan en dan gepakt worden en throwen, terwijl je 100x pingt.
pi_139913525
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:08 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Nu doe je exact waar je anderen zo op aanwijst.

1. ad hominem
2. ontduiking bewijslast
3. ontduiking bewijslast
4. ad hominem
5. mega super ad hominem
Ik heb nooit beweerd vies te zijn van op de man spelen, maar combineer het dan met inhoud. Ik ga mijzelf niet verdedigen hiervoor, maar wil wel even melden dat hij opende met debiele autist. Dat hoef ik mij niet te laten vertellen door iemand met een plat achterhoofd.
pi_139913650
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:04 schreef nyny83 het volgende:

[..]

In een melee top lane wint ze eigenlijk bijna altijd de lane
¿Que? Alleen als je non-stop erin gaat, wat je dus niet moet doen.
quote:
en kan ze hard snowballen als ze early wat kills krijgt
Maar het gaat niet om snowballen na wat kills, het gaat om voor die paar kills. Het is echt niet extreem moeilijk om gewoon niet 1v1 in te gaan. Ranged poke maakt het erg makkelijk om tegen haar te lanen. Kun je niet farmen? Neem lekker gp5. Probeert ze te pushen? Lekker tower huggen. Riven kan niks forcen als jij niet als een mongool speelt.

Het is geen hoge wiskunde, het is een spelletje met honderden variabelen die invloed op het verloop hebben. Niemand zei ooit dat je verplicht vol in moet gaan zodra je haar ziet.

Heel veel andere toplaners hebben een betere poke, meer sustain of betere gapclosers/escapes. Maak daar gebruik van.
pi_139913826
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Ik heb nooit beweerd vies te zijn van op de man spelen, maar combineer het dan met inhoud. Ik ga mijzelf niet verdedigen hiervoor, maar wil wel even melden dat hij opende met debiele autist. Dat hoef ik mij niet te laten vertellen door iemand met een plat achterhoofd.
Het is slechts een observatie, knoop er verder geen touwen aan vast.
pi_139914043
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:29 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Het is slechts een observatie, knoop er verder geen touwen aan vast.
Aight toppertje.
pi_139914067
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar het gaat niet om snowballen na wat kills, het gaat om voor die paar kills. Het is echt niet extreem moeilijk om gewoon niet 1v1 in te gaan. Ranged poke maakt het erg makkelijk om tegen haar te lanen. Kun je niet farmen? Neem lekker gp5. Probeert ze te pushen? Lekker tower huggen. Riven kan niks forcen als jij niet als een mongool speelt.
cruciaal punt hier, je hoeft niet te snowballen van kills. je snowballt van lane advantage en aangezien riven de meeste andere toplaners eruit trade kunnen ze dus het beste towerhuggen en gp5 bouwen? prima, maar wordt dan niet boos als riven een lane rotatie doet en terug komt met een kill en blue buff terwijl jij lekker onder je tower staat te farmen, en omdat je onder je tower staat houdt dit in dat de creeps verder komen te staan in de volgende wave. zo word je gezoned waar je bij staat en er is niets wat je kunt doen.
pi_139914081
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Aight toppertje.
ik geef de voorkeur aan een breezer ananas
pi_139914646
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:37 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

cruciaal punt hier, je hoeft niet te snowballen van kills. je snowballt van lane advantage en aangezien riven de meeste andere toplaners eruit trade kunnen ze dus het beste towerhuggen en gp5 bouwen? prima, maar wordt dan niet boos als riven een lane rotatie doet en terug komt met een kill en blue buff terwijl jij lekker onder je tower staat te farmen,
Maar een vervelende tegenstander ontslaat je niet van de verplichting om je team te helpen als er iets gebeurt. Je kunt altijd callen, pingen, meegaan, helpen. Towerhuggen wil niet zeggen dat dat het enige is wat je doet. Je kunt prima huggen en bij een invade helpen.

Of je hugged verschilt trouwens ook echt per champ, met bijvoorbeeld een Cho, Malph of een andere tanky champ met goeie poke kun je makkelijk veel aggressiever spelen. Met een GP zou ik niet 1v1 gaan, met een Xin kan dat vaak wel.

Wat ik al zeg, het is niet statisch. Het heeft te maken met het niveau van een speler, jezelf, hoe de andere lanes en je jungler gaan, je runes en masteries, zijn build, of je ganks verwacht enz. enz. enz.
quote:
en omdat je onder je tower staat houdt dit in dat de creeps verder komen te staan in de volgende wave. zo word je gezoned waar je bij staat en er is niets wat je kunt doen.
C'est la vie. Wat moet je dan doen, schietgebedje en als een malle ingaan?
pi_139914856
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Maar een vervelende tegenstander ontslaat je niet van de verplichting om je team te helpen als er iets gebeurt. Je kunt altijd callen, pingen, meegaan, helpen. Towerhuggen wil niet zeggen dat dat het enige is wat je doet. Je kunt prima huggen en bij een invade helpen.

Of je hugged verschilt trouwens ook echt per champ, met bijvoorbeeld een Cho, Malph of een andere tanky champ met goeie poke kun je makkelijk veel aggressiever spelen. Met een GP zou ik niet 1v1 gaan, met een Xin kan dat vaak wel.

Wat ik al zeg, het is niet statisch. Het heeft te maken met het niveau van een speler, jezelf, hoe de andere lanes en je jungler gaan, je runes en masteries, zijn build, of je ganks verwacht enz. enz. enz.
Zie je wat voor maatregelen je al wel niet moet treffen om redelijk ongeschonden uit een lane met Riven te komen? Dit impliceert wel de kracht en potentie van haar kit.

Callen/pingen moet je sowieso doen, meegaan/helpen niet omdat je dan zo'n 15 creeps op je toren mist. Dan verlies je de gold en exp die Riven wel heeft gehad.

quote:
[..]

C'est la vie. Wat moet je dan doen, schietgebedje en als een malle ingaan?
Precies, dat kan niet, en wel door Riven's spell kit.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 19:22:34 #270
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_139916050
Pff. promo's naar S4. Kassa mid en ik top. Enemy team zigg and panth lane swapten zodat panth tegen kassa stond. Onze botlane werd keihard genakt, mid ook en ik ook vs ziggs.
Na 6 min stonden we 1-10 achter in kills. iedereen janken van surr. Ik zeg, GVD niks ervan, ill go roam. Daarna keihard de game gecarried met 11-4-20
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_139916187
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 17:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Baasje, wat probeer je mij wijs te maken?

Moet ik argumenteren dat Riven een slechte champ is? Dat wil ik niet.
Moet ik argumenteren dat Riven een matige tot een redelijke champ is? Dat doe ik net.
Wat wil ik ermee bereiken? Dat is toch fakking duidelijk?
Heb ik getalletjes uit mijn mouw getoverd? Het was nattevingerwerk, maar Diamant en Challengers zijn blijkbaar inderdaad 2,1% van de totale summoners. Ik zat er 0,1% naast met een gok, sue me vetklep.
En wat is de bedoeling van je laatste opmerreking? Wat hoeft totaal niet?

Verder mag je in het vervolg de [ afbeelding ] gebruiken.

Oh, dan heb ik je tekst eronder nog niet eens bekeken. Wat doet mijn ELO aan mijn observaties af? Dat jij nou een bord voor je inteeltkop hebt met je superieure ELO observaties (teach me, sensei!) wil nog niet zeggen dat iedere Zilver speler gespeend is van elk gezond verstand. Mechanics =/= inzicht.

Hier in dit topic zitten genoeg ziler en goud spelers aan wiens mening ik meer waarde hecht dan aan die van jou.
Jouw meningen, argumenten en dus ook deze ''discussie'' die je wilt aangaan is waardeloos.
En zeker niet elke Silver is gespeend van zijn verstand, maar om te zeggen ''Riven is een matige champ, omdat ze matige cc, matige gapclosers, een okay shield heeft en dat alle ranged pokers moeilijk van Riven kunnen verliezen'' is gewoon subjectieve bullshit. Als jij dit argumenten noemt, moet je even gauw je basisschool opnieuw doen. Zeker nooit van potential gehoord, jij. En mechanics heeft zeker met inzicht te maken. Goede mechanics zoals warden, pingen, calls maken en team communication GEVEN je team veel inzicht, sukkel. Maar deze discussie eindigt hier, geen zin om tegen een autist te praten.
pi_139916220
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:59 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Zie je wat voor maatregelen je al wel niet moet treffen om redelijk ongeschonden uit een lane met Riven te komen? Dit impliceert wel de kracht en potentie van haar kit.
Je speelstijl aan een champ aanpassen wil niet meteen zeggen dat hij OP/erg sterk is, zo werkt het spelletje niet. Ander voorbeeld, als ik tegen Blitz speel zorg ik dat er minions tussen hem en mij staan, dat maakt hem niet meteen extreem sterk. Dat zegt alleen dat zijn kit aanpassingen van mij vraagt.
quote:
Callen/pingen moet je sowieso doen, meegaan/helpen niet omdat je dan zo'n 15 creeps op je toren mist. Dan verlies je de gold en exp die Riven wel heeft gehad.
Je weet donders goed dat dat situationeel is en er een verschil is tussen naar naar midlane volgen of haar naar je jungler bij je red/blue of golems of waarever de fuck die dan weer zit te volgen.

quote:
[..]

Precies, dat kan niet, en wel door Riven's spell kit.
Die dus niet uitzonderlijk is. Je moet met sommige champs anders spelen, maar dat moet je tegen tientallen andere champs ook. Riven kan je niet dwingen om te vechten, Riven kan je niet dwingen om je lane te verliezen. Riven heeft niet de CC om je lang genoeg ergens vast te pinnen en Rivens gapcloser is niet goed genoeg dat ze meteen op je af kan duiken als je een beetje voorzichtig speelt.

Ze heeft damage en een shield, meer niet. Boeien.
pi_139916654
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 19:25 schreef iScrim het volgende:

[..]

Jouw meningen, argumenten en dus ook deze ''discussie'' die je wilt aangaan is waardeloos.
En zeker niet elke Silver is gespeend van zijn verstand, maar om te zeggen ''Riven is een matige champ, omdat ze matige cc, matige gapclosers, een okay shield heeft en dat alle ranged pokers moeilijk van Riven kunnen verliezen'' is gewoon subjectieve bullshit. Als jij dit argumenten noemt, moet je even gauw je basisschool opnieuw doen. Zeker nooit van potential gehoord, jij. En mechanics heeft zeker met inzicht te maken. Goede mechanics zoals warden, pingen, calls maken en team communication GEVEN je team veel inzicht, sukkel. Maar deze discussie eindigt hier, geen zin om tegen een autist te praten.
Gozer, jij bent echt als baby met je hoofd tegen de muur gegooid ofzo, dat kan niet anders. Die twee anderen kunnen hun stelling nog onderbouwen, jou daarentegen zie ik het nog niet voor elkaar krijgen om op je vingers tot tien te tellen.

Geef argumenten, foekboy. Geef mij je kostbare inhoudelijke opmerkingen zodat ik tot verlichting kom. Geef mij je argumenten op mijn gezicht en in al mijn lichaamsopeningen opdat ik wijzer kan worden.
pi_139917327
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 19:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Je speelstijl aan een champ aanpassen wil niet meteen zeggen dat hij OP/erg sterk is, zo werkt het spelletje niet. Ander voorbeeld, als ik tegen Blitz speel zorg ik dat er minions tussen hem en mij staan, dat maakt hem niet meteen extreem sterk. Dat zegt alleen dat zijn kit aanpassingen van mij vraagt.
Dit is een andere manier van een speelstijl aanpassing. Bij Blitzcrank zit de pressure power hem in de q, en dat is dus inderdaad een manier om hem te counteren. Towerhuggen, jezelf laten zonen en de lane uit handen geven aan Riven, daarentegen, is totaal geen counter. In de Blitzcrank analogie ligt de macht nog bij jou, bij Riven niet.

quote:
Je weet donders goed dat dat situationeel is en er een verschil is tussen naar naar midlane volgen of haar naar je jungler bij je red/blue of golems of waarever de fuck die dan weer zit te volgen.
Ik had het hier over lane rotaties wanneer de minions naar jouw kant zijn gepusht.

quote:
Die dus niet uitzonderlijk is. Je moet met sommige champs anders spelen, maar dat moet je tegen tientallen andere champs ook. Riven kan je niet dwingen om te vechten, Riven kan je niet dwingen om je lane te verliezen.
De eerste paar levels trade ze je uit de lane en vanaf dan is het gezoned worden. Dit houdt in, gold/exp uit handen geven die Riven wel krijgt. En ja, dan verlies je je lane.

quote:
Riven heeft niet de CC om je lang genoeg ergens vast te pinnen en Rivens gapcloser is niet goed genoeg dat ze meteen op je af kan duiken als je een beetje voorzichtig speelt.

Ze heeft damage en een shield, meer niet. Boeien.
pi_139917341
Hey nerdjes ga eens naar buiten ofzo
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')