abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 20 oktober 2000 @ 13:08:59 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_404610
Beste mensen,
Hierbij een oproep aan iedereen die gaat bellen: stuur Annet alsjeblieft terug naar Tukkerland.

Redenen:

1. Ze is een likkertje, een allemansvriendje, en papt met iedereen aan: saaiiii!!!!!!

2. Ze kwam gisteren écht zowat klaar toen ze Cindy voor het eerst zag. Daarna heeft ze EEN HALF UUR die geit zitten aaien, intussen zuchtend: ooh wat liieeeeeff.. oooooooooooooooooooo... lieeeeeefffffff.. ooooooh wat lieeeeeeeeef.... ooooooooooo (en bij Annet is een 'o' ook echt een 'o')............... wat lief... lieeeeeef.. >>ENZ<<

Dus iedereen die zich al ergerde aan Georgies constant uitgeroepen 'Kimmmieeee' kan z'n borst natmaken als Annet nog langer in het BB-huis blijft.
Ik denk dat we het dan nog mee gaan maken dat Annet daadwerkelijk een sidderend orgasme krijgt terwijl ze Cindy stalkt, en ik vrees dat je die aanblik de rest van je leven niet meer vergeet.

3. Ze is hypocriet: ze vindt het grof van Ed dat hij rechtstreeks aan haar vraagt of zij hem genomineerd heeft. En vertelt dat iedereen zodra Ed niet in de buurt is. Nog dezelfde avond vraagt ze Desiree ineens, in een volle huiskamer: heb jij mij soms genomineerd?
(Helemaal van slag is ze, hoe kunnen ze die lieve begripvolle Annet, die bezig is met de uitdaging hoe slij ik een kwart miljoen bij elkaar, nou toch nomineren?)


4. Wil je -al dan niet op werkelijkheid gebaseerde- verhalen horen over uiteenlopende onderwerpen als, ik noem er lukraak een paar:

Overvallen worden in Oeganda,
De leukste manier om zelfmoord te plegen,
Getrouwde vrouwen benaderen als je met ze naar bed wil,

.... stem dan op Annet (of George).

Maar, wil je verhalen horen in de trant van:

"Goh , ik was een tijdje terug bij de supermarkt, op een woensdag of zo, nee zaterdag was 't, en weet je wat me toen overkwam? De ontbijtkoek was gewoon op. Uitverkocht. Lag er niet meer, ook ginne eig'n merk, niks meer. Nah, da vonk zoooo raaar!"

.... dan ben je het waarschijnlijk niet eens met de titel van dit topic.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 20-10-2000 13:15]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_404672
Hey gert werk je bij Veronica...

Ben het trouwens wel eens met je, eruit met die geit, ik schrok me gister naar toen ik haar bij de nominaties zag, tseessus.

fake a dream
pi_404673
Tja, wat is het moeilijk hè, als een ander niet zo intelligent, maar meer instinctief is als jezelf. Ik voel met je mee, Gert

Maar nou wat anders: wie heeft jou de illusie aangepraat dat je daadwerkelijk kan stemmen en daarmee daadwerkelijk kan bepalen of iemand eruit gaat ? VOO ? Nee, toch ?

Dat zou me van je tegenvallen, hoor

  Moderator vrijdag 20 oktober 2000 @ 16:49:01 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_405079
quote:
Tja, wat is het moeilijk hè, als een ander niet zo intelligent, maar meer instinctief is als jezelf.
Moeilijk... moeilijk is een groot woord. Zoveel last had die geit nou ook weer niet van Annet.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_405348
helemaal mee eens. Ik kan niet eens het verschil meer zien tussen Annet en de Geit. Zo word kijken naar BB nog moeilijk ook!
Volgens mij hebben jullie allemaal een tic tic tic...
pi_405350
NEE NEE NEEEEEE!!!!

Erger me dood: niemand hoor je over Annet en dan wordt ze genomineerd en hup: iedereen tegen Annet.

Laf hoor

Volgend voorstel: Stuur Georgie terug naar Zoetermeer

  vrijdag 20 oktober 2000 @ 20:14:32 #7
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_405392
Denk dat Tinkerbell gelijk heeft !
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_405473
quote:
Op 20 oktober 2000 19:36 schreef Tinkerbell het volgende:
NEE NEE NEEEEEE!!!!

Erger me dood: niemand hoor je over Annet en dan wordt ze genomineerd en hup: iedereen tegen Annet.

Laf hoor
Volgend voorstel: Stuur Georgie terug naar Zoetermeer


Kom op zeg dat valt toch wel mee. Die ene reactie. Annet boeit mij bijvoorbeeld vanaf het begin al niet en nu is het een mooi moment om haar te dumpen, alhoewel ik Georgie ook een raar mannetje vind, maar ja die zegt tenminste nog eens wat uitzelf en heeft zelf een mening.

[Dit bericht is gewijzigd door Kimmie op 20-10-2000 21:20]

fake a dream
pi_405484
Ik vind dat Annetje nog even mag blijven, misschien dat ze naar aanleiding van de nominaties wat pittiger wordt....ik moet altijd wel om haar lachen met die drentse(?) humor..
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_405842
quote:
Op 20 oktober 2000 21:19 schreef Kimmie het volgende:
Kom op zeg dat valt toch wel mee. Die ene reactie. Annet boeit mij bijvoorbeeld vanaf het begin al niet en nu is het een mooi moment om haar te dumpen, alhoewel ik Georgie ook een raar mannetje vind, maar ja die zegt tenminste nog eens wat uitzelf en heeft zelf een mening.
Niet alleen in dit topic valt men ineens over Annet. Ik hoor al een week niets anders dan ed,ed ed,ed en fewdi en over robin met zijn kip-schiet-actie. En Annet is genomineerd en lijkt het net alsof iedereen Annet allang niets vond. Terwijl het topic over Annet weet-ik-hoe-lang beneden heeft gehangen omdat men zich blijkbaar niet genoeg ergerde om daar over te posten en nu... Nee hoor, stuur Georgie maar naar huis. Daar komt het toch niet meer goed mee.
Maar (en ik wind me bij voorbaat al op) VOO gaat vast alles op alles zetten om Annet weggestemd te laten worden. Elk ding dat ze zegt zal uit zijn verband worden gerukt deze week, let maar op...
pi_405843
quote:
Op 20 oktober 2000 21:23 schreef fashionably_late het volgende:
Ik vind dat Annetje nog even mag blijven, misschien dat ze naar aanleiding van de nominaties wat pittiger wordt....ik moet altijd wel om haar lachen met die drentse(?) humor..
Goor ligt volgens mij in Overijssel, maar ze mag zeker nog even blijven

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 21-10-2000 02:54]

  zaterdag 21 oktober 2000 @ 09:55:38 #12
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_405925
quote:
Op 21 oktober 2000 02:54 schreef Tinkerbell het volgende:
Goor ligt volgens mij in Overijssel, maar ze mag zeker nog even blijven
Nou vooruit, nog 5 dagen dan...
  Moderator zaterdag 21 oktober 2000 @ 11:10:49 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_405978
quote:
Op 21 oktober 2000 02:52 schreef Tinkerbell het volgende:
<..>En Annet is genomineerd en lijkt het net alsof iedereen Annet allang niets vond. Terwijl het topic over Annet weet-ik-hoe-lang beneden heeft gehangen omdat men zich blijkbaar niet genoeg ergerde om daar over te posten en nu... Nee hoor, stuur Georgie maar naar huis.
Uit het feit dat het topic lange tijd zo laag stond, blijkt al wel dat Annet weinig tot de verbeelding spreekt!!!
Men ergerde zich niet vreselijk aan haar nee, maar evenmin gaf ze aanleiding tot veel positieve post. Echt een allemansvriendje. Saai. Bovendien een beetje lelijk en nogal dom. Dat geeft helemaal niet hoor, alleen ik kijk er liever niet elke dag naar. En daarom is dit een mooie gelegenheid om haar te lozen. Ik heb liever iemand die voor vuurwerk zorgt, zoals Ed. En zelfs Georgie zorgt voor meer leven in de brouwerij dan Annet, al is dat ook zeker geen favoriet. Maar: die komt volgende keer aan de beurt
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 21 oktober 2000 @ 11:16:49 #14
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_405983
quote:
Erger me dood: niemand hoor je over Annet en dan wordt ze genomineerd en hup: iedereen tegen Annet.

Laf hoor

Volgend voorstel: Stuur Georgie terug naar Zoetermeer


Je hebt volledig gelijk Tinkerbel. Annet(te) doet geen vlieg kwaad & ze kan met de meeste mensen goed opschieten, dus ik zie geen enkele reden, om haar al zo snel te nomineren. Georgie, die achterbakse Popie Jopie, mag er van mij gelijk uit!
BURP!!! Sprak ze teder...
pi_406007
.

[Dit bericht is gewijzigd door VivaDiego op 22-10-2000 07:31]

pi_406012
quote:
Op 20 oktober 2000 19:36 schreef Tinkerbell het volgende:
NEE NEE NEEEEEE!!!!

Erger me dood: niemand hoor je over Annet en dan wordt ze genomineerd en hup: iedereen tegen Annet.

Laf hoor

Volgend voorstel: Stuur Georgie terug naar Zoetermeer


NEEEE!!!....Dat niemand over Annet iets te zeggen had heeft te maken dat er met ook niets gebeurd in alle opzichten!! Annet is NU genomineerd en laat haar ook maar gaan. Annet is zo´n mens voor de lieve vrede. Niet voor niets vervelen al die mensen zich in dat huis. Laat Ed blijven die zorgt nog wel voor conflicten!!
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_406103
Ik wil ook dat Ed blijft, dat staat buiten kijf! Maar om Annet kan ik blauw liggen van het lachen. Saai, hoezo saai???? Grappig is ze!
Weet je wie echt saai is: KIM!
pi_406119
quote:
Op 21 oktober 2000 13:34 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik wil ook dat Ed blijft, dat staat buiten kijf! Maar om Annet kan ik blauw liggen van het lachen. Saai, hoezo saai???? Grappig is ze!
Weet je wie echt saai is: KIM!
Ben het met je eens. Volgens mij kun je met Annet best veel lol beleven.
pi_406120
quote:
Op 21 oktober 2000 11:16 schreef DaMan het volgende:
Annet(te) doet geen vlieg kwaad & ze kan met de meeste mensen goed opschieten, dus ik zie geen enkele reden, om haar al zo snel te nomineren.
Je noemt zelf al 2 redenen op!
pi_406142
Annet is veeeeel te lief en te aardig.
Veeeeel liever en aardiger dan Ed.

Daarom moet ze weg.
Helaas.
Dag Annet, have a nice life!!

  zaterdag 21 oktober 2000 @ 17:19:58 #21
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_406319
Ik vind Annet maar niks, maar ik erger me niet aan haar. Daarom heb ik het ook niet over haar gehad. Over Dezeuree daarentegen wel degelijk. Al had zij dus genomineerd geweest had zij eruit gemogen. Nu dus Annet.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_406479
quote:
Op 21 oktober 2000 13:34 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik wil ook dat Ed blijft, dat staat buiten kijf! Maar om Annet kan ik blauw liggen van het lachen. Saai, hoezo saai???? Grappig is ze!
Weet je wie echt saai is: KIM!
Om Annet kunnen lachen?.............
Als je om Annet kan lachen dan moet je om z´n minst om Ed kunnen brullen anders dan snap ik het niet meer
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_406483
quote:
Op 21 oktober 2000 20:16 schreef Letterman het volgende:
Om Annet kunnen lachen?.............
Als je om Annet kan lachen dan moet je om z´n minst om Ed kunnen brullen anders dan snap ik het niet meer
Ja, ik brul dan ook om Ed!
pi_406496
De enige prestatie die Annet heef geleverd is dat ze 38 dagen met d'r doos op een bank heeft gezeten met d'r breiwerkje. Heeft absoluut geen toegevoegde waarde.

Ik kan me nog herinneren dat ze werd gepresenteerd als een pittige tante met lesbo neigingen. Die vriendinnen van d'r die bij de entree in het huis afscheid van haar namen, beloofde wat dat betreft veel goeds .

Als ze a.s. donderdag uit het huis vertrek kan ze wat mij betreft gelijk opgeborgen worden in een bejaardenhuis.

Ook heel fijn is de manier waarop ze in beeld werd gebracht met haar intro filmpje:

Jammie, Jammie. Nee dus. 38 dagen later:

Weg met dat wijf. Edje moet blijven:
http://www.voorspel.nu

ex-Graz stalker
pi_406498
quote:
Op 21 oktober 2000 20:20 schreef Tinkerbell het volgende:
Ja, ik brul dan ook om Ed!
Maar waarom wilje Ed dan weg hebben zoals je eerder in deze topic schrijft?
Begin bij het begin en eindig nooit!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')