abonnement Unibet Coolblue
pi_139643132
Beste mensen,

Ik (19) en een maat (20) zijn al een tijdje opzoek naar een ultieme vakantiebestemming voor komende zomer. Wij hebben op internet gezocht, maar kunnen maar geen keuze maken. Alles spreekt elkaar een beetje tegen.

Om een idee te geven naar wat voor vakantie wij op zoek zijn, een aantal puntjes die wij erg belangrijk vinden:

- Goede man/vrouw verhouding. Dus niet dat er grotendeels alleen maar mannen zijn en dat er 10 mannen om 1 dame heen staan. Dit zou het geval zijn in onder andere Lloret, Mallorca en Chersonissos als we internet moeten geloven.. Wij willen uiteraard dames scoren op onze vakantie ;)

- Genoeg discotheken. Liever dan barretjes..

- Appartement/hotel dicht bij de uitgaansgelegenheden.

- Duur van de vakantie: 11/12 dagen.

- Budget rond de 1200/1300 euro (totaal per persoon)

- En er moet natuurlijk genoeg drank zijn! :s)

Wij hadden plannen om naar Albufeira te gaan, alleen vonden wij dit erg prijzig. Voor een appartement dichtbij de strip ben je al rond de 950 euro kwijt. En dan komen de kosten voor eten en stappen er nog bij! Dan zou je in totaal rond de 1500 euro kwijt zijn. Wij zijn dus eigenlijk opzoek naar iets goedkopers..

Wij horen graag suggesties voor bestemmingen die aan onze eisen voldoen!

Ervaringen over andere jongerenbestemmingen zijn ook van harte welkom!

Alvast bedankt!

Greetings,
Jacob

[ Bericht 0% gewijzigd door JacobHendriksenn op 07-05-2014 09:22:19 ]
  dinsdag 6 mei 2014 @ 23:00:02 #2
426061 hockeyertje
hva-gelderland
pi_139645477
Is je budget per persoon of voor met ze 2e? Is dat al je vakantie geld of is het alleen voor de reis en accommodatie?

Ik zou ook een keer naar landen kijken waar je niet snel aan denkt. (siofok hongarije) Verder schijnt lloret meer grote clubs te zijn en blanes meer barretjes.

Veder zijn er overal vrouwen, je moet alleen niet naar ordinaire tenten gaan waar vrouwen half naakt staan te dansen op tafels etc. Dat vinden andere vrouwen niet leuk dus die gaan ergens anders naar toe.....

Verder ben ik alleen in lloret geweest en is het niet mijn type vakantie. Mijn inmiddels ex is in sunny beach geweest en vond dat daar veel mannen waren....
  woensdag 7 mei 2014 @ 10:28:18 #3
186676 Melro
Regelneef
pi_139653969
Sunny Beach! Cheap ass, veel discotheken, veel gewillige vrouwen, lekker weer, goedkoop bier... Top! Veel plezier en stuur een kaartje.
pi_139668018
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 23:00 schreef hockeyertje het volgende:
Is je budget per persoon of voor met ze 2e? Is dat al je vakantie geld of is het alleen voor de reis en accommodatie?

Ik zou ook een keer naar landen kijken waar je niet snel aan denkt. (siofok hongarije) Verder schijnt lloret meer grote clubs te zijn en blanes meer barretjes.

Veder zijn er overal vrouwen, je moet alleen niet naar ordinaire tenten gaan waar vrouwen half naakt staan te dansen op tafels etc. Dat vinden andere vrouwen niet leuk dus die gaan ergens anders naar toe.....

Verder ben ik alleen in lloret geweest en is het niet mijn type vakantie. Mijn inmiddels ex is in sunny beach geweest en vond dat daar veel mannen waren....
Het budget is per persoon. We hebben Siofok bekeken, opzich lijkt het ons wel wat. Alleen lees je dat je heel veel wordt lastig gevallen door Hongaarse hoeren.. Daarnaast moet je er met eigen vervoer heen, dus zelf vliegtickets enzo boeken..

Wij zoeken nog even verder. Bedankt voor de reactie in ieder geval!! ^O^
pi_139668058
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 10:28 schreef Melro het volgende:
Sunny Beach! Cheap ass, veel discotheken, veel gewillige vrouwen, lekker weer, goedkoop bier... Top! Veel plezier en stuur een kaartje.
Sunnybeach zijn we vorig jaar geweest! Het was een top vakantie in alle opzichten! Maar dit jaar willen we een andere plek proberen..

Bedankt voor de reactie! ^O^
pi_139668143
Wij denken nu aan Salou als ultieme bestemming..

Lezen op internet dat de man/vrouw verhouding goed is. Veel leuke dames. Stappen moet er leuk zijn; leuke kroegen en discotheken! :)

Iemand die ervaringen heeft met Salou?
  donderdag 8 mei 2014 @ 12:28:04 #7
426061 hockeyertje
hva-gelderland
pi_139694228
Vrienden van me vonden salou wel gaaf. Zelf nooit geweest. Ook nog naar Rimini gekeken? Groep vrienden is daar 2 jaar geleden geweest...... Tja Hongaarse hoeren, dan heb je altijd nog een back-up als je niet hebt gescoord.
pi_139694600
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 22:35 schreef JacobHendriksenn het volgende:
- Goede man/vrouw verhouding. Dus niet dat er grotendeels alleen maar mannen zijn en dat er 10 mannen om 1 dame heen staan. Dit zou het geval zijn in onder andere Lloret, Mallorca en Chersonissos als we internet moeten geloven.. Wij willen uiteraard dames scoren op onze vakantie ;)
Pattaya...
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:45 schreef JacobHendriksenn het volgende:
Iemand die ervaringen heeft met Salou?
Vond het er erg leuk, toen ik 16 was...
  maandag 12 mei 2014 @ 17:31:04 #9
425665 TravelRose
Keep on dreaming
pi_139872625
Toen ik 17 was naar Calella geweest, dichtbij Salou, Lloret en Blanes. Barcelona voor de cultuur en 's avonds genoeg te doen. Discotheken en kroegen in overvloed, goedkoop eten (lekker wil ik niet zeggen, maar het is te doen) en een vol strand met vrouwen.

Jaar later naar Mallorca en weer een jaar later naar Chersonissos. Het is allemaal leuk, zelfde strekking en goede man/vrouw verdeling.
Boek gewoon een goed hotel/appartement en de rest maak je zelf leuk! :)
  maandag 12 mei 2014 @ 21:15:14 #10
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_139881914
Allicht dat in Salou de man/vrouw verhouding beter is, het is ook een vakantiebestemming voor Spanjaarden, niet alleen groepjes buitenlandse jongeren.
pi_139882081
Met dit budget kan je toch gewoon naar Thailand of Cambodja gaan. Een stuk beter dan al die zuid Europese bestemmingen.
  maandag 12 mei 2014 @ 21:18:43 #12
67174 Dos37
Come on Twente
pi_139882145
Sunnybeach _O_
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 12 mei 2014 @ 21:20:06 #13
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_139882215
Naar Thailand op zuipvakantie ga je beter in de winter. Vol met Zweedse vrouwen dan.
pi_139884021
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 21:17 schreef Plantagehouder het volgende:
Met dit budget kan je toch gewoon naar Thailand of Cambodja gaan. Een stuk beter dan al die zuid Europese bestemmingen.
Kost echt wel wat meer als dat hoor :')
Beter blijven al die debielen in Spanje het is ook volledig nutteloos om naar de andere kant van de wereld te gaan voor een zuipvakantie.
pi_139890510
Marmaris vond ik persoonlijk echt een topvakantie. Voldeed ook aan alle bovengenoemde punten. Aanradertje
pi_139892103
Twee jaar terug in Salou geweest. Voor echt grote clubs als Pacha moet je eerst een stukje reizen en kost je op eigen gelegenheid denk ik wel een vrij hoge entree. Zijn wel veel barretjes, maar vond het vergeleken met Albufeira wel een stuk minder! Overigens vond ik het strand dat op loopafstand was in Albufeira erg klein en van Salou veel mooier en groter. Dus het heeft beide zo z'n kanten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')