abonnement Unibet Coolblue
pi_139659004
Een klant vroeg het gisteren aan een vuller.

'Ja ehh, geen idee eigenlijk. Ik ga even voor u vragen.'
*loopt naar achter, komt na paar minuten terug*
'Ik denk dat u minimaal 3 producten moer kopen. Geen idee, ik snap het nog steeds niet!'

8)7
pi_139659128
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:39 schreef einschtein het volgende:
Een klant vroeg het gisteren aan een vuller.

'Ja ehh, geen idee eigenlijk. Ik ga even voor u vragen.'
*loopt naar achter, komt na paar minuten terug*
'Ik denk dat u minimaal 3 producten moer kopen. Geen idee, ik snap het nog steeds niet!'

8)7
_O- :')
pi_139660661
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:39 schreef einschtein het volgende:
Een klant vroeg het gisteren aan een vuller.

'Ja ehh, geen idee eigenlijk. Ik ga even voor u vragen.'
*loopt naar achter, komt na paar minuten terug*
'Ik denk dat u minimaal 3 producten moer kopen. Geen idee, ik snap het nog steeds niet!'

8)7
Hoe moeilijk is het :')
Tis triest
pi_139661046
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:39 schreef einschtein het volgende:
Een klant vroeg het gisteren aan een vuller.

'Ja ehh, geen idee eigenlijk. Ik ga even voor u vragen.'
*loopt naar achter, komt na paar minuten terug*
'Ik denk dat u minimaal 3 producten moer kopen. Geen idee, ik snap het nog steeds niet!'

8)7
Tja dat zou elke werknemer gewoon moeten weten.

Toch vind ik het soms ook wel raar dat klanten dit soort dingen vragen aan jongeren van 15 terwijl er een teamleider naast staat. Alsof ze het er om doen. De kans dat de TL het weet is natuurlijk veel groter.
pi_139661206
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 14:49 schreef SausDip het volgende:

[..]

Tja dat zou elke werknemer gewoon moeten weten.

Toch vind ik het soms ook wel raar dat klanten dit soort dingen vragen aan jongeren van 15 terwijl er een teamleider naast staat. Alsof ze het er om doen. De kans dat de TL het weet is natuurlijk veel groter.
Precies.
Toen iedereen nog dezelfde kleding had, snap ik het wel, maar nu zie je als klant (neem ik tenminste aan) toch wel het verschil.
pi_139661555
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 14:49 schreef SausDip het volgende:

[..]

Tja dat zou elke werknemer gewoon moeten weten.

Toch vind ik het soms ook wel raar dat klanten dit soort dingen vragen aan jongeren van 15 terwijl er een teamleider naast staat. Alsof ze het er om doen. De kans dat de TL het weet is natuurlijk veel groter.
Ik verbaas me er ook altijd over dat ik op 10 meter sta en dat de klant langs mij loopt en het aan iemand van 16 ofzo vraagt. Dan denk ik, ik blijf maar even in de buurt en luister mee.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_139662852
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:07 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Ik verbaas me er ook altijd over dat ik op 10 meter sta en dat de klant langs mij loopt en het aan iemand van 16 ofzo vraagt. Dan denk ik, ik blijf maar even in de buurt en luister mee.
Dat vind ik inderdaad ook een beetje raar...
Misschien denkt men: "nou als je op die leeftijd nog bij de albert heijn werkt dan zal je wel niet zo heel intelligent zijn." (Please note, dit is NIET MIJN MENING/ gedachtegang, whatever) er lopen een hele boel oppervlakkige mensen rond op deze aarde hoor...
pi_139663035
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:07 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Ik verbaas me er ook altijd over dat ik op 10 meter sta en dat de klant langs mij loopt en het aan iemand van 16 ofzo vraagt. Dan denk ik, ik blijf maar even in de buurt en luister mee.
Dat doe ik meestal ook. Als ik zie dat ze het aan een medewerker vragen, waar ik mijn twijfels over heb, blijf ik altijd even in de buurt. :+ Ik val ze niet in de rede of iets dergelijks, dat vind ik zo onbeschoft. Ik blijf gewoon in de buurt zodat de collega het eventueel aan mij kan vragen. :P
pi_139663048
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:52 schreef Broccolitaartje het volgende:

[..]

Dat vind ik inderdaad ook een beetje raar...
Misschien denkt men: "nou als je op die leeftijd nog bij de albert heijn werkt dan zal je wel niet zo heel intelligent zijn." (Please note, dit is NIET MIJN MENING/ gedachtegang, whatever) er lopen een hele boel oppervlakkige mensen rond op deze aarde hoor...
Had ik laatst ook, stond ik in de winkel even met mijn SM te praten, vraagt een klant iets aan mij en niet aan hem.
Nu wist ik het wel, maar je zou toch eerder denken wat jij zegt dat ze het dan aan hem vragen en niet aan mij.
pi_139663150
Overigens doe ik het zelf ook, als ik een vraag heb in een andere AH ga ik altijd even op zoek naar iemand die er uit ziet alsof ie verstand heeft. :D
pi_139663485
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:01 schreef einschtein het volgende:
Overigens doe ik het zelf ook, als ik een vraag heb in een andere AH ga ik altijd even op zoek naar iemand die er uit ziet alsof ie verstand heeft. :D
Hoe ziet zo'n iemand eruit dan? :9
Even in de veronderstelling dat je geen TL's ziet of (A)SM. :P
pi_139663700
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:14 schreef Donald250 het volgende:

[..]

Hoe ziet zo'n iemand eruit dan? :9
Even in de veronderstelling dat je geen TL's ziet of (A)SM. :P
Ja, geen idee. Het valt meestal wel op. :P

Over is het gebruik van een HT sowieso een +-punt bij mij.
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:38:08 #113
387249 exelletor
exelleren?
pi_139664164
Onze colli-aantallen deze week. :N Zeker vers is wel erg laag.
pi_139664337
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:52 schreef Broccolitaartje het volgende:

[..]

Dat vind ik inderdaad ook een beetje raar...
Misschien denkt men: "nou als je op die leeftijd nog bij de albert heijn werkt dan zal je wel niet zo heel intelligent zijn." (Please note, dit is NIET MIJN MENING/ gedachtegang, whatever) er lopen een hele boel oppervlakkige mensen rond op deze aarde hoor...
Tja, al denk ik dat mensen ook nog wel begrijpen dat je als (A)SM de kans echt wel grooter is dat je ze kan helpen.

Misschien vallen we als (A)SM toch niet voldoende op. Misschien kunnen ze blauwe pakken voor iedereen maken e.d.
AH-Stijl voor de (A)SM ach waarom niet. (behalve dat het om dat representatief te houden de organisatie een hoop geld kost.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_139664386
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:38 schreef exelletor het volgende:
Onze colli-aantallen deze week. :N Zeker vers is wel erg laag.
Ik heb gehoord dat jullie binnenkort de deuren sluiten wegens een zeer tegenvallende omzet en ernstige verliezen.
pi_139664595
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:45 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat jullie binnenkort de deuren sluiten wegens een zeer tegenvallende omzet en ernstige verliezen.
ach omzet trekt vast wel weer aan. Colli aantallen zeggen niet altijd iets namelijk. Als er weinig BE 1 in de aanbieidng is komen er alsnog veel CEs binnen.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_139664838
Bedenk me net dat ik de cocacola blikjes van de extra actie niet heb zien staan. Toen ik even mijn dubbelfrissssssssssss bestelling kwam ophalen.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  woensdag 7 mei 2014 @ 17:02:58 #118
387249 exelletor
exelleren?
pi_139665016
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:45 schreef mujentas het volgende:
Ik heb gehoord dat jullie binnenkort de deuren sluiten wegens een zeer tegenvallende omzet en ernstige verliezen.
Wij zijn SLP_'s filiaal niet, he. :) Ik denk eerder dat wij een nieuwe SM krijgen. :P
pi_139665258
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:58 schreef ikbenschipper het volgende:
Bedenk me net dat ik de cocacola blikjes van de extra actie niet heb zien staan. Toen ik even mijn dubbelfrissssssssssss bestelling kwam ophalen.
Dubbelfrisss bestelling? Hoeveel pakken moeten we dan aan denken?
pi_139665300
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 17:02 schreef exelletor het volgende:

[..]

Wij zijn SLP_'s filiaal niet, he. :) Ik denk eerder dat wij een nieuwe SM krijgen. :P
Omdat de omzet tegenvalt?

even ter info, dat doet hij op dit moment landelijk. Er zijn weinig winkels die plussen op vorig jaar (gelukkig zijn wij er 1, wel onder het absurde plan, maar wel plus op vorig jaar.)
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_139665314
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 17:09 schreef mujentas het volgende:

[..]

Dubbelfrisss bestelling? Hoeveel pakken moeten we dan aan denken?
deze keer 32 ;) 4 dozen. Light die we normaal niet hebben bij ons en bijna nooit op de kop staan ingetekend.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  woensdag 7 mei 2014 @ 17:12:32 #122
387249 exelletor
exelleren?
pi_139665367
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 17:10 schreef ikbenschipper het volgende:
Omdat de omzet tegenvalt?

even ter info, dat doet hij op dit moment landelijk. Er zijn weinig winkels die plussen op vorig jaar (gelukkig zijn wij er 1, wel onder het absurde plan, maar wel plus op vorig jaar.)
Onze wg zit nog redelijk op plan, wij fors onder(soms wel 10% of meer).
pi_139665480
Wij halen de laatste tijd ons plan, dacht ik zo. :)
pi_139665548
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 17:12 schreef exelletor het volgende:

[..]

Onze wg zit nog redelijk op plan, wij fors onder(soms wel 10% of meer).
De afwijkingen op vorig jaar en plan zijn heel erg verschillende, sommige winkels hebben -20% terwijl op plan en vorig jaar terwijl andere plus 2% op vorig jaar en -1 op plan draaien.
De afstand tussen deze winkels is soms maar 4 of 5 kilometer.

Wij doen het als WG beter dan de regio wat betreft afwijking op omzet.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_139666228
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 17:10 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

deze keer 32 ;) 4 dozen. Light die we normaal niet hebben bij ons en bijna nooit op de kop staan ingetekend.
Ik vind die sappen niet lekker. Veel te zoet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')