abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_139721024
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Gewoon denken aan plassen is hoer soms al voldoende. :@ :')
En groot-afneemster v lidl-tena's. :Y Ik kan niet hardlopen zonder. ;)

Maar ik heb er zoveel voor terug gekregen! :Y O+
ik sport ook niet zonder... dat is gegarandeerd natte broek..

ook van de week naar het concert :o
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † donderdag 8 mei 2014 @ 22:37:25 #127
37843 lady-wrb
kortaf
pi_139721241
goh wat een ontboezemingen :o
ik dacht dat ik de enige was met dit idiote probleem :@
  donderdag 8 mei 2014 @ 22:39:08 #128
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_139721346
Ik gebruik inlegkruisjes van Always, waarom is Tena-lady fijner?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_139721413
Ik red sporten niet met inlegkruisje.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 8 mei 2014 @ 22:51:20 #130
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_139722163
Ik heb het alleen bij niesen, hoesten, lachen of tillen. En dan is een inlegkruisje of een gewoon maandverbandje meestal wel genoeg. Met sporten heb ik er gelukkig geen last van.
Wel draag ik tegenwoordig bijna alleen nog maar katoenen ondergoed, ipv synthetisch, want dat voelt helemaal zo waardeloos aan als je eens een paar druppeltjes lekt.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  donderdag 8 mei 2014 @ 23:12:58 #131
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_139723599
Ik sport niet. Ik heb zojuist DE reden gelezen om dat ook niet te gaan doen 8-)

Hier ook alleen bij niesen en springen. En dan ook maar soms. Always mag nog even blijven. En ze ruiken tegenwoordig ook zo lekker O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 8 mei 2014 @ 23:14:41 #132
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_139723709
Ik voel me gezegend, als ik jullie hoor.. :D alleen heuvelop-springen (met twee benen tegelijk) hou ik niet droog en heel af en toe met een hele heftige nies. Ik heb dus ook nooit tena's of inlegkruisjes ofzo gelukkig.

Maar ja.. ik heb weer te lang gewacht met foto's backuppen :X :X
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 05:49:56 #133
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_139729952
Ow, zijn ze echt weg, ET? Shitterdeshit!

Oh en overgeven terwijl je op je hurken voor de wc zit, anyone? Verder valt het bij mij nog redelijk mee.

Whehe jongste komt zojuist vertellen wat hij in gedachten had voor vandaag: hij was al aangekleed beneden voordat ik op was (het is ons weekend he..) en hij ging de kat eten geven en eten, en dan ging hij lekker buiten basketballen. Uhh..... niet om tien over zeven liefje O+
pi_139729986
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 05:49 schreef Gaoxing het volgende:
Ow, zijn ze echt weg, ET? Shitterdeshit!

Oh en overgeven terwijl je op je hurken voor de wc zit, anyone?
:X
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 06:45:55 #135
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_139730043
Oooh je foto's ET ;( fuuuuu! Hopelijk lukt het nog met datarecover

Voor de rest ben ik bekkenbodemtechnisch wel bijgetrokken. Ik moet zeggen dat ik veel baat heb bij yoga. drie keer achter elkaar niezen is nog lastig. Trampoline doe ik niet. Alleen overgeven (ook op knieen) is gegarandeerd nattigheid. :') maar met sport en hardlopen geen probleem. Dat is echt slechter geweest. Dus hoera voor yoga ;)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_139730439
Ik heb daar totaal geen last van. Ik gebruik nooit inlegkruisjes ofzo.

Ah, Yoga. Daar denk ik ook aan. Ik ben zo stijf en stram...
  vrijdag 9 mei 2014 @ 08:01:25 #137
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_139730473
Ik heb die inleg shizzle dus ook niet nodig.

En Yoga! Echt fijn. Heel ontspannend. Maar ook echt hard werken. (Ik zweet me echt rot na een uurtje) en nog spierpijn ook. :D maar vouw me zo dubbel met de handjes op je grond. En geen last meer van allerhande 'kwaaltjes' in nek-schoudergebied. ^O^
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_139730547
Ik denk er al een tijdje aan en ik ga nu meteen op zoek naar een adresje ook.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 08:10:59 #139
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_139730567
Vadaag kan ik m'n dochter weer ophalen na een midweekje Limburg. *O* Wanneer is jouw zoon weer thuis buuf?
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2014 @ 08:11:57 #140
37843 lady-wrb
kortaf
pi_139730576
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:39 schreef Vlindur het volgende:
Ik gebruik inlegkruisjes van Always, waarom is Tena-lady fijner?
tena-lady is gemaakt voor het opvangen van urine. inlegkruisjes redden hooguit heel licht urineverlies.
en het neutraliseert de geur
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2014 @ 08:16:30 #141
37843 lady-wrb
kortaf
pi_139730618
ik heb gisteren moeten hardlopen met straffe wind en dikke regen :(
dat is voor mij toch echt een stap te ver hoor, als ik ergens van gruwel is het natte kleding aan mijn lijf en er nog in moeten rondlopen ook.
ik voelde me zo ongelukkig.
hoe doen jullie dat als je in de regen moet hardlopen? hoe kan je je enigszins droog houden?
  vrijdag 9 mei 2014 @ 08:31:48 #142
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_139730750
Oe ja, ik wil ook graag weer aan de yoga buuf. Maar bij mij is nek-schoudergebied dusdanig kapot dat er best veel niet kan. Ik moet echt op zoek naar een yoga instructeur met heel veel kennis (ik kan/mag bijvoorbeeld niet voorover buigen). Toen ik vorig jaar nog niet wist dat die hernia's aan het brouwen waren heeft yoga juist een behoorlijke duw de verkeerde kant opgegeven.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 08:35:54 #143
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_139730787
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 08:10 schreef Spuuglokje het volgende:
Vadaag kan ik m'n dochter weer ophalen na een midweekje Limburg. *O* Wanneer is jouw zoon weer thuis buuf?
van zondag op maandag rond een uur of 2. de appjes met info zijn gestopt. :D dus hij heeft het erg naar zijn zin schat ik.

Leuk hoor, dit. Heeft S het ook leuk gehad?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 9 mei 2014 @ 08:36:41 #144
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_139730792
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 08:16 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb gisteren moeten hardlopen met straffe wind en dikke regen :(
dat is voor mij toch echt een stap te ver hoor, als ik ergens van gruwel is het natte kleding aan mijn lijf en er nog in moeten rondlopen ook.
ik voelde me zo ongelukkig.
hoe doen jullie dat als je in de regen moet hardlopen? hoe kan je je enigszins droog houden?
tussen de druppels door rennen ;)

Ik had gister best geluk, toen ik thuis kwam barstte de hel pas los, daarvoor wat miezer.

Mn jasje is aardig water afstotend, maar loop de laatste tijd liever in shirtje. En dan die dunne, geen katoen want dat is nat zo vies.

En ik denk altijd maar, als ik ga hockeyen word ik ook nat als t regent, waarom dan niet toch gaan rennen. Tenzij t echt hoost.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 9 mei 2014 @ 08:38:00 #145
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_139730805
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 08:16 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb gisteren moeten hardlopen met straffe wind en dikke regen :(
dat is voor mij toch echt een stap te ver hoor, als ik ergens van gruwel is het natte kleding aan mijn lijf en er nog in moeten rondlopen ook.
ik voelde me zo ongelukkig.
hoe doen jullie dat als je in de regen moet hardlopen? hoe kan je je enigszins droog houden?
zo'n hardloopbroek die het vocht afvoert. Of althans' die plakt niet aan je benen. Zo'n regenjas vind ik een gruwel dus die heb ik nooit aan. Gewoon lekker nat regenen en dan gauw weer naar huis.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 08:39:56 #146
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_139730828
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 08:31 schreef Gaoxing het volgende:
Oe ja, ik wil ook graag weer aan de yoga buuf. Maar bij mij is nek-schoudergebied dusdanig kapot dat er best veel niet kan. Ik moet echt op zoek naar een yoga instructeur met heel veel kennis (ik kan/mag bijvoorbeeld niet voorover buigen). Toen ik vorig jaar nog niet wist dat die hernia's aan het brouwen waren heeft yoga juist een behoorlijke duw de verkeerde kant opgegeven.
oh ja. Dan moet je echt uitkijken en alleen grondoefeningen doen. Ik heb een hele strenge yogajuf. Die let goed op dat ik niks forceer in mijn reuma-lijf. Maar ze vraagt ook wel wat van me. Dus sport ik met aanpassing best goed.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2014 @ 08:41:11 #147
37843 lady-wrb
kortaf
pi_139730843
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 08:36 schreef Ynske het volgende:

[..]

tussen de druppels door rennen ;)

Ik had gister best geluk, toen ik thuis kwam barstte de hel pas los, daarvoor wat miezer.

Mn jasje is aardig water afstotend, maar loop de laatste tijd liever in shirtje. En dan die dunne, geen katoen want dat is nat zo vies.

En ik denk altijd maar, als ik ga hockeyen word ik ook nat als t regent, waarom dan niet toch gaan rennen. Tenzij t echt hoost.
ik ben (denk ik) de enige in heel nederland die bij twee druppels regen al in regenpak over straat gaat. en als ik er niet uithoef, ga ik er ook niet uit. ik haat natte kleding.
L. is zo niet mij :') we stonden gisteren op station schiedam met de fiets klaar om naar oma te fietsen toen er een hoosbui boven ons losbarstte. L. zei: als ik naar school fiets, word ik ook nat, dus mij maakt het niet uit, wat zou jij doen?
ik: ik zou een regenpak aan doen, maar dat heb ik hier niet, dus ik ga schuilen want het blijft vast niet regenen.
mooi dat het droog werd *)
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2014 @ 08:45:12 #148
37843 lady-wrb
kortaf
pi_139730883
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 08:38 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

zo'n hardloopbroek die het vocht afvoert. Of althans' die plakt niet aan je benen. Zo'n regenjas vind ik een gruwel dus die heb ik nooit aan. Gewoon lekker nat regenen en dan gauw weer naar huis.
ik moet eerst dik 20 minuten naar de plek fietsen waar we verzamelen, vervolgens lopen we naar de plek voor de warming up en dan gaan we eens lopen en vice versa.
na 5 minuten fietsen stonden mijn schoenen al vol water :r en tijdens het rennen kon ik mijn joggingbroek al uitwringen :X
maar goed, ik ga in het zwembad ook zo min mogelijk in het water omdat ik een natte bikini ook ranzig vind en een natte handdoek vind ik ook afschuwelijk.
ik ben echt gemaakt voor in de woestijn :@
  vrijdag 9 mei 2014 @ 08:46:23 #149
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_139730897
Wat ook niet meer gaat post-zwangerschap: feesten (lees bier drinken en de hele avond flink dansen/springen. :') ) De mensen in de kroeg moeten wel gedacht hebben...
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 9 mei 2014 @ 08:50:18 #150
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_139730944
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 08:45 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik moet eerst dik 20 minuten naar de plek fietsen waar we verzamelen, vervolgens lopen we naar de plek voor de warming up en dan gaan we eens lopen en vice versa.
na 5 minuten fietsen stonden mijn schoenen al vol water :r en tijdens het rennen kon ik mijn joggingbroek al uitwringen :X
maar goed, ik ga in het zwembad ook zo min mogelijk in het water omdat ik een natte bikini ook ranzig vind en een natte handdoek vind ik ook afschuwelijk.
ik ben echt gemaakt voor in de woestijn :@
ow maar dat is idd ook ruk. Ikkren hier een rondje om huis, dat scheelt enorm. Warme douche in de buurt.

Alleen op zaterdag lopen wij samen.

Ik zou iig geen trainingsbroek aan doen, die zuigen zich zo vies vol.
Die dunne vochtafdrijvende dingen zijn dan fijner.
Had die van de decathlon hier, n tientje, 3/4 broeken shirtje erbij dan
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')