abonnement Unibet Coolblue
pi_139548672
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:18 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Fout. De illegaliteit van drugs is de oorzaak van vrijwel alle criminaliteit die eruit voortkomt.
Want iedereen is braaf als die high/stoned/hoejehetooknoemt is.
Stop die schijnheiligheid. pls.
pi_139548694
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:17 schreef GhpH het volgende:

[..]

Zelfvergiftiging noem ik niet slim. Misschien heb jij er een andere, verlichtende visie over.
Het met mate doen moet geen probleem zijn lijkt mij.
pi_139548731
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:19 schreef GhpH het volgende:

[..]

Want iedereen is braaf als die high/stoned/hoejehetooknoemt is.
Stop die schijnheiligheid. pls.
Als ik stoned ben ben ik al te lui om op te staan, laat staan dat ik dan gevaarlijk ben :')
pi_139548738
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:19 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Het met mate doen moet geen probleem zijn lijkt mij.
"Ja is goed ik neem er maar eentje"
"Hm ja die was wel goed, nog ene kan toch geen kwaad?"
"etc..."

Hoeveel % van de gebruikers denk je dat werkelijk met mate om kan gaan? Ik geef je een hint: niet veel.
pi_139548742
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:19 schreef GhpH het volgende:

[..]

Want iedereen is braaf als die high/stoned/hoejehetooknoemt is.
Stop die schijnheiligheid. pls.
Weet je überhaupt wel wat verschillende drugs met je doen? Blijkbaar niet, anders wist je wel beter.
pi_139548770
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:21 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Weet je überhaupt wel wat verschillende drugs met je doen? Blijkbaar niet, anders wist je wel beter.
Weet je überhaupt nog met die bron af te komen of ga je al mijn statements afschrijven als onwetend?
pi_139548786
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:20 schreef GhpH het volgende:

[..]

"Ja is goed ik neem er maar eentje"
"Hm ja die was wel goed, nog ene kan toch geen kwaad?"
"etc..."

Hoeveel % van de gebruikers denk je dat werkelijk met mate om kan gaan? Ik geef je een hint: niet veel.
Jij denkt dat wiet even gevaarlijk is als meth. :')
pi_139548788
quote:
CANNABIS - RISICO'S

Risico's op korte termijn:

Roken van hasj en wiet heeft invloed op: het geheugen, de concentratie en het opnemen van informatie.
Uit enkele studies blijkt dat het afhankelijk van de dosis enkele uren tot twee dagen kan duren voordat dit effect helemaal verdwenen is.
Als je meer dan 2-3 gram hasj of wiet per week rookt, ben je een groot deel of de gehele week niet helemaal actief / helder, ook al hoef je dat zelf niet te merken. Lees meer over effecten op geheugen bij Cannabis en geheugen.
Hasj en wiet kunnen soms verkeerd vallen. Je voelt je dan ziek en angstig. De kans dat dit gebeurt, is het grootst bij beginnende gebruikers of bij blowers die nerveus of gespannen zijn.
Hasj en wiet kunnen bij mensen die daarvoor gevoelig zijn een psychose opwekken of een psychose verergeren. Ook kunnen hasj en wiet een terugval in de psychose veroorzaken.
Risico's op lange termijn:

Roken van hasj en wiet is schadelijk voor de longen. Bij verbranding van hasj en wiet komen net als bij tabak koolmonoxide en teer vrij. Koolmonoxide is slecht voor hart- en bloedvaten en teer is slecht voor je longen.
Hasj en wiet kunnen eventueel je persoonlijke ontwikkeling in de weg staan. Vooral als je dagelijks blowt om je prettig te kunnen voelen. Als je dan dagelijks blowt, kun je geestelijk afhankelijk raken. Je hebt wellicht wat meer nodig om het effect te voelen (=tolerantie).
Uit onderzoek blijkt dat geestelijke afhankelijkheid optreedt bij ongeveer 10% van de cannabisgebruikers. Dat is meer dan vroeger gedacht werd. Cannabis is echter minder verslavend dan tabak, cocaïne en opiaten.
Bij stoppen met cannabis kunnen zij ook enige tijd lichte onthoudingsverschijnselen hebben zoals: wat onrustig, zweten en slechter slapen. Bij zeer jonge gebruikers die afkicken, ziet men in de kliniek regelmatig heftige onthoudingsverschijnselen.
Tot slot

De hersenen van jongeren zijn gevoeliger voor negatieve effecten van blowen. De reden dat hun hersenen gevoeliger zijn, is dat die hersenen nog in ontwikkeling zijn.
Genetische aanleg speelt hierbij ook een rol. Maar voor alle jongeren geldt dat blowen het risico op een psychose vergroot. Hoe jonger iemand is, hoe vaker je blowt en hoe meer je neemt, des te groter de kans op psychosen of andere problemen met denken, herinneren, concentreren. Uit recent onderzoek blijkt, dat blowen door jongeren meer risico's heeft dan men tot een paar jaar geleden dacht. Lees meer over Cannabis en Psychose.
Onderzoekers stellen dat blowen ook meer negatieve effecten heeft voor (volwassen) mensen met een verhoogde kwetsbaarheid. Het gaat hier dan om mensen met een verhoogde kans op psychosen, angst, depressie en andere emotionele stoornissen. De negatieve effecten van cannabis ontstaan als gevolg van de combinatie van cannabis met de individuele kwetsbaarheid van die mensen.
Er zijn aanwijzingen dat cannabis voor allergieën kan zorgen. Het gaat dan om allergie voor citrusvruchten, bepaalde groenten en misschien tabak en latex. De oorzaak zou toegenomen eiwitconcentratie in cannabis zijn. Deze eiwitten zouden bij hoger cannabisgebruik allergieën kunnen veroorzaken.
http://www.drugsinfoteam.nl/drugsinfo/cannabis/cannabis-risicos/
pi_139548799
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:22 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Jij denkt dat wiet even gevaarlijk is als meth. :')
Niet even gevaarlijk, dat zei ik niet. Volgens jouw redenering zou alleen het gevaarlijkste verbannen moeten worden? Slecht bezig..
  zondag 4 mei 2014 @ 14:24:34 #70
395200 deadprez
One more rail
pi_139548842
Godverdomme weer deze kansloze discussie :') Laat mensen gewoon drugs gebruiken als ze dat willen en maak je niet zo druk, Gideon.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_139548847
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:23 schreef GhpH het volgende:

[..]

Niet even gevaarlijk, dat zei ik niet. Volgens jouw redenering zou alleen het gevaarlijkste verbannen moeten worden? Slecht bezig..
Met het verbannen krijg je alleen maar meer criminaliteit :')
pi_139548856
quote:
quote:
The Hype: Brain Damage and Dead Monkeys

In 1974, California Governor Ronald Reagan was asked about decriminalizing marijuana.

After producing the Heath/Tulane University study, the so-called “Great Communicator” proclaimed, “The most reliable scientific sources say permanent brain damage is one of the inevitable results of the use of marijuana.” (L.A. Times)

The report from Dr. Heath had concluded that Rhesus monkeys, smoking the equivalent of only 30 joints a day, began to atrophy and die after 90 days.

Rhesus monkey

And ever since, dead brain cells found in monkeys who were forced to smoke marijuana has been given maximum scare play in federal booklets and government sponsored propaganda literature against pot.

Senator Eastland of Mississippi used it throughout the mid-1970s to horrify and stop national legislators from supporting NORML’s decriminalization bills in Congress, mostly sponsored by the late Senator Jacob Javitts of New York.

Reports of the study have also been distributed by the hierarchy of drug rehabilitation professionals as part of their rationalization for wanting to get kids off pot, based on supposed scientific studies. It is used to terrorize parent groups, church organizations, etc., who redistribute it still further.

Heath killed the half-dead monkeys, opened their brains, counted the dead brain cells, and then took control monkeys, who hadn’t smoked marijuana, killed them too, and counted their brain cells. The pot smoking monkeys had enormous amounts of dead brain cells as compared to the “straight” monkeys.

Ronald Reagan’s pronouncement was probably based on the fact that marijuana smoking was the only difference in the two sets of monkeys. Perhaps Reagan trusted the federal research to be real and correct. Perhaps he had other motives.

Whatever their reasons, this is what the government ballyhooed to press and PTA, who trusted the government completely.

In 1980, Playboy and NORML finally received for the first time—after six years of requests and suing the government—an accurate accounting of the research procedures used in the infamous report:

When NORML/Playboy hired researchers to examine the reported results against the actual methodology, they laughed.

The Facts: Suffocation of Research Animals

As reported in Playboy, the Heath “Voodoo” Research methodology involved strapping Rhesus monkeys into a chair and pumping them with equivalent of 63 Colombian strength joints in “five minutes, through gas masks,” losing no smoke. Playboy discovered that Heath had administered 63 joints in five minutes over just three months instead of administering 30 joints per day over a one-year period as he had first reported. Heath did this, it turned out, in order to avoid having to pay an assistant’s wages every day for a full year.

The monkeys were suffocating! Three to five minutes of oxygen deprivation causes brain damage—“dead brain cells.” (Red Cross Lifesaving and Water Safety Manual)
pi_139548861
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:21 schreef GhpH het volgende:

[..]

Weet je überhaupt nog met die bron af te komen of ga je al mijn statements afschrijven als onwetend?
Ik zit mobiel, dus bronnen leveren is me te veel moeite. Mijn punt is dat je niet zomaar alle drugs als één kan behandelen. Stonede mensen zullen zelden anderen lastigvallen, en als ze dat wel doen is het niet door de wiet maar door hun verdorven persoonlijkheid. Mensen aan de xtc zullen anderen enkel lastigvallen door overdreven aardig te zijn en te willen knuffelen, mijns inziens een zeer schadelijk effect en een groot gevaar voor de maatschappij.
pi_139548864
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:24 schreef deadprez het volgende:
Godverdomme weer deze kansloze discussie :') Laat mensen gewoon drugs gebruiken als ze dat willen en maak je niet zo druk, Gideon.
Hoe zielig het ook klinkt is dit het beste tegenargument tot nu toe :')
pi_139548937
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:25 schreef Trollscience het volgende:

[..]

[..]

Dus een vervalsd amerikaans onderzoek zorgt ervoor dat het tegendeel bewezen is? Wow, drogrede na drogrede hier.
pi_139548954
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:28 schreef GhpH het volgende:

[..]

Dus een vervalsd amerikaans onderzoek zorgt ervoor dat het tegendeel bewezen is? Wow, drogrede na drogrede hier.
Jij zet zelf toch gewoon een waslijst aan negatieve dingen neer zonder enig ondersteunend onderzoek? :') kneusje
pi_139548968
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:25 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Ik zit mobiel, dus bronnen leveren is me te veel moeite. Mijn punt is dat je niet zomaar alle drugs als één kan behandelen. Stonede mensen zullen zelden anderen lastigvallen, en als ze dat wel doen is het niet door de wiet maar door hun verdorven persoonlijkheid. Mensen aan de xtc zullen anderen enkel lastigvallen door overdreven aardig te zijn en te willen knuffelen, mijns inziens een zeer schadelijk effect en een groot gevaar voor de maatschappij.
Tuurlijk, alleen knuffelen en aardig zijn. :') Die gastjes worden zo hyper dat ze alles slaan wat rondom hun staat.
pi_139548978
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:29 schreef GhpH het volgende:

[..]

Tuurlijk, alleen knuffelen en aardig zijn. :') Die gastjes worden zo hyper dat ze alles slaan wat rondom hun staat.
_O- _O- _O- _O- _O-
pi_139548985
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:29 schreef GhpH het volgende:

[..]

Tuurlijk, alleen knuffelen en aardig zijn. :') Die gastjes worden zo hyper dat ze alles slaan wat rondom hun staat.
Godverdomme man :')
pi_139548987
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:28 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Jij zet zelf toch gewoon een waslijst aan negatieve dingen neer zonder enig ondersteunend onderzoek? :') kneusje
http://mens-en-gezondheid(...)p-lange-termijn.html
pi_139549000
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:29 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Godverdomme man :')
Ik heb ze zelf gezien, ontkennen is zinloos :{
pi_139549005
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:29 schreef GhpH het volgende:

[..]

Tuurlijk, alleen knuffelen en aardig zijn. :') Die gastjes worden zo hyper dat ze alles slaan wat rondom hun staat.
Oke met deze post bewijs je je eigen onwetendheid weer, einde discussie
  zondag 4 mei 2014 @ 14:31:01 #83
395200 deadprez
One more rail
pi_139549019
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:29 schreef GhpH het volgende:

[..]

Tuurlijk, alleen knuffelen en aardig zijn. :') Die gastjes worden zo hyper dat ze alles slaan wat rondom hun staat.
Je hebt echt geen enkel idee waar je over praat hè.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_139549022
quote:
infonu als bron gebruiken :') is het wikipedia in elkaar gebeund door vmbo scholieren
pi_139549034
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:30 schreef GhpH het volgende:

[..]

Ik heb ze zelf gezien, ontkennen is zinloos :{
Nee, jij hebt geen mensen aan de xtc gezien.
pi_139549045
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:31 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

infonu als bron gebruiken :') is het wikipedia in elkaar gebeund door vmbo scholieren
Nog altijd een betere bron dan zeggen "jij weet er niks van" en zelf met geen enkele bron komen. Lui mens dat je bent...
  zondag 4 mei 2014 @ 14:32:08 #87
395200 deadprez
One more rail
pi_139549051
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:31 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Nee, jij hebt geen mensen aan de xtc gezien.
Hoogstens wat mongooltjes die niet met speed om kunnen gaan, maar zelfs dat lijkt me sterk.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_139549062
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:31 schreef GhpH het volgende:

[..]

Nog altijd een betere bron dan zeggen "jij weet er niks van" en zelf met geen enkele bron komen. Lui mens dat je bent...
Tja verspilde moeite.
pi_139549069
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:31 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Nee, jij hebt geen mensen aan de xtc gezien.
Ga je me nu ook nog eens vertellen dat ik ze niet heb gezien? Ze boden het me nog zelfs aan. Niet dat ik het wilde...
pi_139549079
quote:
10s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:32 schreef deadprez het volgende:

[..]

Hoogstens wat mongooltjes die niet met speed om kunnen gaan, maar zelfs dat lijkt me sterk.
Wss gewoon zatte mensen of kindjes die drie blikken monster op hadden ofzo :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')