abonnement Unibet Coolblue
  zondag 4 mei 2014 @ 16:07:56 #26
194233 Friday12
Originele kloon
pi_139551440
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:56 schreef JDx het volgende:

[..]

Jezus, dat wijf mag wel constante ondertiteling mee krijgen, dacht dat ze russisch praatte ofzo.
Ik dacht dat het aan mij lag maar dat is dus niet zo _O-
  zondag 4 mei 2014 @ 17:24:12 #27
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_139553326
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:56 schreef JDx het volgende:

[..]

Jezus, dat wijf mag wel constante ondertiteling mee krijgen, dacht dat ze russisch praatte ofzo.
Ik dacht dat ze doof was :@
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_139553766
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:53 schreef Monolith het volgende:

[..]

Erg jammer dat ze die zo snel hebben gecancelled.
Mijn (ijdele) hoop is nog altijd gevestigd op Netflix voor een doorstart ;(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_139553841
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 17:42 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Mijn (ijdele) hoop is nog altijd gevestigd op Netflix voor een doorstart ;(
Mja ze hebben het met Serenity wel redelijk afgesloten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_139610192
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 23:04 schreef Leafeon672 het volgende:
Momenteel volg ik GoT, Fargo, The Americans en Orphan Black. Heeft er iemand nog aanraders voor nieuwe series?
Vikings, Ressurection, 24.
pi_139642236
De pilot van Gang Related is nu ook te downloaden. Serie begint officieel op 22 mei.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_139707113
Nog iemand een goede tip voor een serie van vorig jaar of het jaar ervoor? Waar iig al minstens een seizoen van uit is gezonden.

Liefst geen politie vs boeven. Beetje teveel van gezien :P
pi_139707175
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 18:56 schreef Thomas B. het volgende:
Nog iemand een goede tip voor een serie van vorig jaar of het jaar ervoor? Waar iig al minstens een seizoen van uit is gezonden.

Liefst geen politie vs boeven. Beetje teveel van gezien :P
Banshee en Orphan Black
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_139707287
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 18:59 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Banshee en Orphan Black
Orphan Black al gezien. Erg vet idd..

Banshee is volgens mij ook weer boeven en politie. Maar ik zal eens een poging wagen. Thanks! :)
pi_139707359
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 19:03 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Orphan Black al gezien. Erg vet idd..

Banshee is volgens mij ook weer boeven en politie. Maar ik zal eens een poging wagen. Thanks! :)
De boef is de politie in het geval van Banshee. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_139736201
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 18:56 schreef Thomas B. het volgende:
Nog iemand een goede tip voor een serie van vorig jaar of het jaar ervoor? Waar iig al minstens een seizoen van uit is gezonden.
Ik ben erg te spreken over deze twee series. Overigens geen crimineel/politie series ;)
Ik weet niet wat je al wel/niet hebt gezien?

Les Revenants > The Returned (2012) (Frans gesproken, maar Engelse ondertiteling beschikbaar). Erg sterk. :) Veel beter dan rip-off Resurrection (2014) Seizoen 2 start helaas pas in 2015.

Suits (2011) heeft er inmiddels al 3 seizoenen op zitten en is erg de moeite waard om te kijken (mocht je het nog niet gezien hebben).

[ Bericht 3% gewijzigd door funrider op 09-05-2014 12:43:00 ]
pi_139745139
Les Revenants is echt een van de betere series van de afgelopen jaren. Vooral na het einde van het eerste seizoen zit je met een shitload vragen :)!
pi_139750421
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 12:32 schreef funrider het volgende:

[..]

Ik ben erg te spreken over deze twee series. Overigens geen crimineel/politie series ;)
Ik weet niet wat je al wel/niet hebt gezien?

Les Revenants > The Returned (2012) (Frans gesproken, maar Engelse ondertiteling beschikbaar). Erg sterk. :) Veel beter dan rip-off Resurrection (2014) Seizoen 2 start helaas pas in 2015.

Suits (2011) heeft er inmiddels al 3 seizoenen op zitten en is erg de moeite waard om te kijken (mocht je het nog niet gezien hebben).
Bedankt voor de tips!

Suits zit ik ergens eind seizoen 2, maar moet zeggen dat ik er wel een beetje op uitgekeken begin te raken, Les Revenants ziet er wel erg goed uit iig.

Ik kijk best veel maar ik haak ook vaak weer af. Banshee is me iig goed bevallen gisteren :)
pi_139754630
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 16:59 schreef Itisbangin het volgende:
Les Revenants is echt een van de betere series van de afgelopen jaren. Vooral na het einde van het eerste seizoen zit je met een shitload vragen :)!
Ik zag dat die serie én met Twin Peaks (mijn "all time favo(u)rite") wordt vergeleken én op Netflix is te zien... ik ga er maar eens naar kijken dan (hoop wel dat als ik tot het einde kijk, op die vele vragen nog wel antwoorden komen dan in een nieuw seizoen). Ben benieuwd!
Tails tell tales
pi_139756584
Twin Peaks, X-files, Lost. Er zit heel veel spanning, goede karakterontwikkeling in. En na het eerste seizoen had ik echt iets van: hè? Waar heb ik nou naar zitten kijken? Heb ik veel meer antwoorden dan voor het kijken? Maar het zit zo goed in elkaar!
pi_139839069
Hier een link met de nieuwe series trailers van NBC,

http://www.spoilertv.com/(...)-promos-us-only.html

Alleen Constantine zag er wel leuk uit.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_139848325
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:22 schreef criminal_mind het volgende:
Hier een link met de nieuwe series trailers van NBC,

http://www.spoilertv.com/(...)-promos-us-only.html

Alleen Constantine zag er wel leuk uit.
State of Affair ziet er ook wel aardig uit. Verder nergens geïnteresseerd in.
pi_139853323
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 13:56 schreef JDx het volgende:

[..]

Jezus, dat wijf mag wel constante ondertiteling mee krijgen, dacht dat ze russisch praatte ofzo.
Verschrikkelijk idd _O- _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_139854694
weet iemand nog serie als de eerste 48 houres
waarbij ze een moordzaak proberen op te lossen
waargebeurde verhalen maar dan nagespeeld
dus niet zoals CSI

ben nu naar die investigation discovery aan het kijken maar die series dat hier in belgie erop staan hebben precies een andere naam ofzo

heb al paar series gezocht maar meeste zijn niet compleet

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2014 00:28:40 ]
pi_139858287
Gister eindelijk aflevering 1 gezien van Fargo, heerlijke snelheid in die serie, geen gedraai om alles heen, maandenlang dingen verzwijgen, meteen bam! Hopelijk blijft het in dat tempo doorgaan.
pi_139865798
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 19:42 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Bedankt voor de tips!

Suits zit ik ergens eind seizoen 2, maar moet zeggen dat ik er wel een beetje op uitgekeken begin te raken, Les Revenants ziet er wel erg goed uit iig.

Ik kijk best veel maar ik haak ook vaak weer af. Banshee is me iig goed bevallen gisteren :)
Graag gedaan. Het zijn twee totaal verschillende series en Suits kijkt 'lekker' weg. Het is niet dé beste serie. Ik zit zelf aan het begin van seizoen 3.

Terwijl Les Revenants mij van begin tot eind heeft geboeid en écht weer een unieke serie is en ontzettend binnenkomt. Dit had ik totaal niet bij de US rip-off Resurrection.
  maandag 12 mei 2014 @ 14:26:11 #48
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_139866248
Dat Taxi, is dat in samenwerking op/gestolen van/vervolg op de films? :D Dan ben ik daar erg benieuwd naar namelijk!
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:55:46 #49
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_139896563
http://www.alletvseries.com/

Best handig die site :). Goed Nederlands overzicht.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_139902030
quote:
14s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dat Taxi, is dat in samenwerking op/gestolen van/vervolg op de films? :D Dan ben ik daar erg benieuwd naar namelijk!
Ben er ook wel benieuwd naar, hij is al beschikbaar online maar zonder NL subs ga ik het niet redden met mijn kennis van de Franse taal. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')