abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 1 november 2014 @ 13:13:28 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146183544
Soneal is niet helemaal lekker...

Ben je ziek?
Ja..
Waar doet het zeer?
Ik heb niet zeer!
Heb je het warm of koud?
Warm!
Heb je het ook koud?
Ik heb koud in mij skeletten...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 1 november 2014 @ 14:10:07 #227
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_146184748
Agossie, koud in zijn skeletten O+

Anouk stond vanmorgen gebogen door haar knietjes en te trillen. Ik vraag dus wat ze aan het doen is. "Ik ben aan het groeien mama" :)

Bij de hand word ze ook. Ik vraag haar of ze mee naar haar tante gaat. "Nee, ik heb geen zin, ga jij maar alleen" }:|
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zaterdag 1 november 2014 @ 19:39:40 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146193235
Groeien O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146195455
Gaat dat zo, dat groeien... O+

Soneal, oh dat koud in mij skeletten ben ik ook wel eens, brrrr. Ik hoop dat je gauw weer een beetje warmer wordt!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_146206634
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:10 schreef Susie het volgende:
Agossie, koud in zijn skeletten O+

Anouk stond vanmorgen gebogen door haar knietjes en te trillen. Ik vraag dus wat ze aan het doen is. "Ik ben aan het groeien mama" :)

Bij de hand word ze ook. Ik vraag haar of ze mee naar haar tante gaat. "Nee, ik heb geen zin, ga jij maar alleen" }:|
Het lijkt sims 2 wel :9
Als je dan van jong naar wat ouder gaat staan ze ook zo gek te shaken _O-
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_146206828
Mijn oudste kleindochter van 14 is heel veel bij mij dus ook de ochtend dat mijn jongste kleinzoon van bijna 3 werd gebracht
Zegt hij opeens tegen mijn kleindochter jij hoort hier niet ik zeg zij hoort hier wel en net zoals jij.
Nee zegt hij ik hoor bij mama.
Mijn slimme kleinzoon .
pi_146207840
We staan op het punt de deur uit te gaan en peuter en mijn lief staan al in de tuin. Blijkbaar vraagt hij haar wat , maar op hetzelfde moment roep ik vanuit de gang iets naar mijn lief. Ze onderbreekt het gesprek met peuter even om mij te antwoorden. Hierop reageert peuter met een beledigd: "Esse! Ik was nog met jou in gesprek! }:| " (soms hoor je jezelf iets te duidelijk terug :')

Goed groeien hoor Anouk! ^O^ En ik word ook heel vaak alleen op pad gestuurd ;(
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 2 november 2014 @ 13:59:22 #233
11682 Moonah
Jolie femme
pi_146213146
Leuk hè, jezelf terughoren?! :D

En die koude skeletten... :+
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 3 november 2014 @ 16:59:14 #234
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_146259267
Mijn zoon; volgende maand 5:

"mem, vertel eens over toen jij nog jong was"
"nou, toen woonde ik bij opa en oma"
"waren er toen ook dinosaurussen?"

:X :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_146269019
Hahahaha Vlindur...

Mijn jongste van 5 zag vandaag een paard met een jas aan (met zo'n deken over zich heen dus)
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_146269046
Ow zit in zo'n leuke napraat periode momenteel!

Ik moet hem verschonen, dus Ow staat aan het bed. Voor hem ligt Js.
Ow pakt de voet van Js en zegt: haphap
Ik vraag wat hij doet, zijn antwoord: sok opeten!
Ik lachen, zijn reactie: Ow gekkie!
Vervolgens pakt hij nu allebei de voeten van Js.
Ik vraag hem wat hij doet, zijn antwoord: Js opeten! :D :')

Nog zo een:
Vriendje en ik overleggen wie Ow in bed gaat leggen. We spreken af dat ik het ga doen. Ow zegt vervolgens: mama goed idee :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Loj op 03-11-2014 22:47:17 ]
pi_146270005
Haha Loj :D Dat is zo'n mooie leeftijd met zulke praatjes

O wilde van de week iets doen (geen idee wat meer) maar ik raadde haar aan om het anders/niet te doen. Mevrouw besloot toch haar manier uit te proberen en kwam even later naar mij toe

"Mama... Je hebt helemaal gelijk! Je hebt eigenlijk wel heel vaak gelijk!"

:Y)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_146273741
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 21:13 schreef Lamb29 het volgende:
Haha Loj :D Dat is zo'n mooie leeftijd met zulke praatjes

O wilde van de week iets doen (geen idee wat meer) maar ik raadde haar aan om het anders/niet te doen. Mevrouw besloot toch haar manier uit te proberen en kwam even later naar mij toe

"Mama... Je hebt helemaal gelijk! Je hebt eigenlijk wel heel vaak gelijk!"

:Y)
Zo. Die ligt vast voor het nageslacht :+
pi_146274065
:D zo was bij oms oma aan het klungelen met de luier. Peuter reageerde "maar normaal kun je het best goed, oma!"
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_146275287
Kijk lamb, dat is goed om te horen :D

Toch een compliment voor oma Soda :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 6 november 2014 @ 20:23:17 #241
147316 crew  DJMO
#trut
pi_146380363
Geert heeft een krantje te pakken en zit reclame te kijken.

Kijk mama .. pasta!
Nee jongen, dat is *ik kijk even goed* Bijen honing ...
Geert : is niet bijenhoing, is winnie the pooh honing ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_146390482
Mijn neefje H. was een beetje hyper

ik: Kom je mij even helpen met de puzzels opruimen? Wat heb je nou toch allemaal gedaan?
H: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey *jump jump* ik ben op de glijbaan.. en springt over wat kussens heen.
Ik wil toch echt even dat je komt helpen opruimen; zeg ik streng. Hij houdt stil en kijkt een beetje peilend aan. "Ik kan niet opruimen. Ik ben een hondje!" en begint te blaffen en weer te rennen.
"Oh maar dat is handig! Ik zoek namelijk een speurhond!"
Hij helemaal enthousiast! "Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat ben ik! Een speurhond! WAF WAF!!"
Liet ik hem aan een puzzelstukje ruiken :9 "Zoek!" en hij ging aan de slag. Binnen tien minuten was alles opgeruimd en alle puzzelstukjes bij elkaar gevonden.
H: Ben ik even een goede speurhond! *O* (en denkt even na....) vertel dat maar niet tegen mama... :{

Hij kreeg een fictief hondenkoekje erna :')

[ Bericht 15% gewijzigd door Dottey op 07-11-2014 23:59:38 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_146403887
Mijn nichtje (4) Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahjjjjj .. ik mag een nachtje komen slapen toch? Dan wil ik wel boven in het stapelbed slapen.... dan kan tenminste niemand op mijn hoofd plassen 8-)

O+ :D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_146410130
W.illow (5) wilde op de fiets naar zwemles. Dat kon niet, want het zou op de terugweg al donker zijn en er zit nog geen licht op haar fiets. En dat mag niet, dat is gevaarlijk, en als de politie het ziet, dan krijg je een boete, leg ik uit. Barst ze in tranen uit, helemaal overstuur: "Maar dat is niet eerlijk want ik ben nog maar een *snik* heel *snik* klein *snik* meisje en ik heb nog helemaal niet zoveel centjes *snik*!" :') O+

M.atilda (2) bij het naar bed gaan: "Mama, jij blijft altijd mijn vriendje, altijd mijn ehhh lieverd, altijd mijn ehh mijn ehhh mens! En dan moet je heel veel leverworst eten want dan blijf je levend. Oké mama? Goed je leverworst opeten hè!"
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_146412967
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 november 2014 19:02 schreef innepin het volgende:
W.illow (5) wilde op de fiets naar zwemles. Dat kon niet, want het zou op de terugweg al donker zijn en er zit nog geen licht op haar fiets. En dat mag niet, dat is gevaarlijk, en als de politie het ziet, dan krijg je een boete, leg ik uit. Barst ze in tranen uit, helemaal overstuur: "Maar dat is niet eerlijk want ik ben nog maar een *snik* heel *snik* klein *snik* meisje en ik heb nog helemaal niet zoveel centjes *snik*!" :') O+

M.atilda (2) bij het naar bed gaan: "Mama, jij blijft altijd mijn vriendje, altijd mijn ehhh lieverd, altijd mijn ehh mijn ehhh mens! En dan moet je heel veel leverworst eten want dan blijf je levend. Oké mama? Goed je leverworst opeten hè!"
O+
pi_146489450
Tess vanmorgen: mama, ik heb het zo koud.. ik rimpel helemaal.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_146512325
Vlindur, heel charmant.

Lamb mooi vastgelegd. Ideaal voor op haar bruiloft.

Dottey, mooi opgelost.

Innepin, arme kleine Willow.

Hier standaard praatje.

Ik: I love you
L: I love you meisje (zegt hij ook als papa tegen hem "I love you zegt")

Onlangs was hij dr. Aan het spelen. Wil de thermometer bij me instoppen (doet hij ergens bij mijn hals omdat ik hem niet de kans geef te doen alsof hij op de echte plek mag meten).
Ik: heb ik koorts.
L: ja je hebt koorts mama. Je moet een dr. nemen! :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_147543814
Eva: "Papa als ik later groot ben wil ik mama worden O+ "
Papa: "Oh! En daarna?"
Eva: "daarna wil ik papa worden *) "
  zaterdag 13 december 2014 @ 16:12:29 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147543855
:D
En dat kan allemaal ook nog tegenwoordig :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_147588143
We gingen vanmorgen met de trein. S (bijna 2,5): "We gaan met de trein! Oeh hij gaat rijden! We rijden straks langs Stijn mijnheer! Mijnheer! We rijden! Hij gaat echt hard he! Leuk he mijnheer. Echt cool. Nog een trein! En nog een! Oeh! We wiebelen. Echt heel erg leuk met de trein. Mijnheer! Brug! Vind ik heel erg leuk brug voor de trein. Echt leuk en mooi. Ook mooi mijnheer? Ja he? Kijk! Heel veel treinen. Ook minitrein. Is lief minitrein. We zijn bijna bij t station. Moeten we uitstappen. (Mijnheer bromt ja). Dat klopt mijnheer! Bij station uitstappen. We zijn er. We gaan. Dag mijnheer. Dag trein!"

Vorige week was ik op school aan het helpen met versieren, samen met een berg andere moeders. Een van de moeders zegt: Wat praat S al goed he? S. stopt met tekenen, kijkt haar aan en zegt "Danke schön!" *)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')