abonnement Unibet Coolblue
pi_141678196
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 13:26 schreef TGun het volgende:

[..]

Dan vind ik Toms toch leuker.
Ik niet echt, heb ze overigens al gekocht voor 35 euro dus ach :D
pi_141679510
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 13:30 schreef tweemeter het volgende:

[..]

Ik niet echt, heb ze overigens al gekocht voor 35 euro dus ach :D
Prima koop dan ;)
pi_141681724
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 14:16 schreef TGun het volgende:

[..]

Prima koop dan ;)
Ja behalve dat ik nu zie dat de achterkant alweer loslaat... Nou overmorgen teruggaan
pi_142018620
Levi's 508 en 511, goede broeken voor 't geld?
  maandag 7 juli 2014 @ 21:02:55 #280
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_142021252
Ligt eraan wat je ervoor betaald en wat je verstaat onder goed.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_142029582


Gvd :'(.
pi_142030170
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:02 schreef M1stral het volgende:
Ligt eraan wat je ervoor betaald en wat je verstaat onder goed.
Weet ik niet, daarom vraag ik het hier, betaal 40,- per broek (medewerkers korting)
pi_142030635
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 23:32 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Weet ik niet, daarom vraag ik het hier, betaal 40,- per broek (medewerkers korting)
Sick g
pi_142039377
quote:
9s.gif Op maandag 7 juli 2014 23:44 schreef JetLife het volgende:

[..]

Sick g
Ja he
  dinsdag 8 juli 2014 @ 17:40:30 #285
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_142053867
Denk dat je je daar geen breuk aan kunt vallen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_142055529
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 23:18 schreef JetLife het volgende:
[ afbeelding ]

Gvd :'(.
Sexy die half verhullende maar toch ook weer edgy pics :9
Faka G
  donderdag 10 juli 2014 @ 19:41:20 #287
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_142147541




sjonge wat zitten deze lekker

jeans _O_

jeansonline _O_
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_142150785
Pareltjes idd _O_
Faka G
  vrijdag 11 juli 2014 @ 02:00:50 #289
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_142159737
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 21:08 schreef Atta-boy het volgende:
Pareltjes idd _O_
Je mist [/sarcasm] nog.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_142174830
Denk dat ik ook maar eens ga beginnen met een dry denim, heb me er wat in verdiept en lijkt me wel leuk om te doen :)

Om met de dure merken te beginnen als momo of iron heart o.i.d. vond ik dan wel weer zonde want stel dat ik het toch niks vindt ben ik een broek van zo'n 250 euro kwijt.

Heb een kijkje genomen bij N&F en dat ziet er wel goed uit, heb eigenlijk wat advies nodig. Ik ben nogal iemand van de KT, veel squatten dus en dikke bovenbenen, dus skinny of slim fits pas ik meestal al niet, de skinnyguy pas ik dus sowieso niet. De weirdguy lijkt op een tapered fit, misschien andere KT'ers die deze hebben en dit kunnen confirmen? :P Moet ik met zo'n broek nou ook TTS of een maat downsizen vanwege dat het allemaal nog raw is? Ik draag bij de meeste broeken een 30/32 of een 30/30, heb wel wat van replay, garcia en levi's enzo, en bij elk merk zit er wel een klein verschil in kwa lengte en breedtemaat.

Help would be appreciated :)
pi_142174982
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 16:28 schreef BredeBroeder het volgende:
Denk dat ik ook maar eens ga beginnen met een dry denim, heb me er wat in verdiept en lijkt me wel leuk om te doen :)

Om met de dure merken te beginnen als momo of iron heart o.i.d. vond ik dan wel weer zonde want stel dat ik het toch niks vindt ben ik een broek van zo'n 250 euro kwijt.

Heb een kijkje genomen bij N&F en dat ziet er wel goed uit, heb eigenlijk wat advies nodig. Ik ben nogal iemand van de KT, veel squatten dus en dikke bovenbenen, dus skinny of slim fits pas ik meestal al niet, de skinnyguy pas ik dus sowieso niet. De weirdguy lijkt op een tapered fit, misschien andere KT'ers die deze hebben en dit kunnen confirmen? :P Moet ik met zo'n broek nou ook TTS of een maat downsizen vanwege dat het allemaal nog raw is? Ik draag bij de meeste broeken een 30/32 of een 30/30, heb wel wat van replay, garcia en levi's enzo, en bij elk merk zit er wel een klein verschil in kwa lengte en breedtemaat.

Help would be appreciated :)
Gewoon 501 STF kopen, 50 euro. Fade prachtig.
pi_142175298
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 16:28 schreef BredeBroeder het volgende:
Denk dat ik ook maar eens ga beginnen met een dry denim, heb me er wat in verdiept en lijkt me wel leuk om te doen :)

Om met de dure merken te beginnen als momo of iron heart o.i.d. vond ik dan wel weer zonde want stel dat ik het toch niks vindt ben ik een broek van zo'n 250 euro kwijt.

Heb een kijkje genomen bij N&F en dat ziet er wel goed uit, heb eigenlijk wat advies nodig. Ik ben nogal iemand van de KT, veel squatten dus en dikke bovenbenen, dus skinny of slim fits pas ik meestal al niet, de skinnyguy pas ik dus sowieso niet. De weirdguy lijkt op een tapered fit, misschien andere KT'ers die deze hebben en dit kunnen confirmen? :P Moet ik met zo'n broek nou ook TTS of een maat downsizen vanwege dat het allemaal nog raw is? Ik draag bij de meeste broeken een 30/32 of een 30/30, heb wel wat van replay, garcia en levi's enzo, en bij elk merk zit er wel een klein verschil in kwa lengte en breedtemaat.

Help would be appreciated :)
Weirdguy is inderdaad tapered. Valt ook wat ruimer dan mijn andere broeken bij de benen, maar of het genoeg is als je echt stevige benen hebt weet ik niet. Er zijn wel een paar winkels in Nederland die ze verkopen, dus passen is ook een optie. Of zoals tweemeter zegt een 501.

Als je niet naar een winkel wil kan je ook een van je huidige broeken opmeten en vergelijken met de maten die op de site van BlueOwl staan, dan weet je zeker of iets gaat passen.

http://blueowl.us/product(...)soft-selvedge-denim/

Alles van Naked and Famous is overigens sanforized, dat zal niet (veel) meer krimpen dan normale broeken. Als je een rigid 501 koopt dan zal deze wel een flink stuk krimpen (een maat of twee in je middel en de lengte), dus hou daar rekening mee.
pi_142175597
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 16:46 schreef kipknots het volgende:

[..]

Weirdguy is inderdaad tapered. Valt ook wat ruimer dan mijn andere broeken bij de benen, maar of het genoeg is als je echt stevige benen hebt weet ik niet. Er zijn wel een paar winkels in Nederland die ze verkopen, dus passen is ook een optie. Of zoals tweemeter zegt een 501.

Als je niet naar een winkel wil kan je ook een van je huidige broeken opmeten en vergelijken met de maten die op de site van BlueOwl staan, dan weet je zeker of iets gaat passen.

http://blueowl.us/product(...)soft-selvedge-denim/

Alles van Naked and Famous is overigens sanforized, dat zal niet (veel) meer krimpen dan normale broeken. Als je een rigid 501 koopt dan zal deze wel een flink stuk krimpen (een maat of twee in je middel en de lengte), dus hou daar rekening mee.
Heb het vergeleken, lijkt prima te kunnen :) Op de site van blue owl stond wel een mooie, alleen die is net uitverkocht ( was voor 100$ in de sale). Weet jij welke winkels nog meer N&F verkopen of online shops? Ik ga max 150,- neerleggen, dankje. :)
pi_142175792
Ik weet alleen Tenue de Nimes in Amsterdam zeker, maar volgens mij waren er nog een of twee plekken meer waar het merk te koop is.
pi_142177344
Baretta in Den Haag heeft best veel N&F.
pi_142178319
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 16:55 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Heb het vergeleken, lijkt prima te kunnen :) Op de site van blue owl stond wel een mooie, alleen die is net uitverkocht ( was voor 100$ in de sale). Weet jij welke winkels nog meer N&F verkopen of online shops? Ik ga max 150,- neerleggen, dankje. :)
2 weken geleden een stretch selvedge denim in werd guy gepast bij Tenue de Nimes, daar zou je eens naar kunnen kijken. Goed instapmodel, wel de fades maar hij hoeft veel minder ingelopen te worden. Zag laatst nog een artikel op Rawr over raw denim voor mensen met flinke bovenbenen, zal hem eens opzoeken en posten.
pi_142178435
Zie hier:
http://www.rawrdenim.com/(...)edge-denim-showdown/
Al zijn deze merken vrij onbereikbaar, op Unbranded na.
Ik raad je aan gewoon eens bij Tenue de Nimes binnen te lopen en wat dingen te passen daar.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 19:11:58 #298
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_142179848
Binnenkort weer eens meer kijken naar een nieuw project. Wil een fit die ietsje minder smal is dan m'n apc ps. Die is in de waist teveel uitgelopen en zit niet meer zo goed.

Draag de laatste tijd alleen m'n washed black apc ps en die zit wel erg fijn, maar wil nu een fit die tussen die en m'n NF WG inzit. Zat vooralsnog te denken aan een apc pns. Lastig. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_142183989
Mijn RRL en Denimasa zitten er beide tussenin.
pi_142184193
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 18:25 schreef Michhas het volgende:
Zie hier:
http://www.rawrdenim.com/(...)edge-denim-showdown/
Al zijn deze merken vrij onbereikbaar, op Unbranded na.
Ik raad je aan gewoon eens bij Tenue de Nimes binnen te lopen en wat dingen te passen daar.
Denk dat ik naar Tenue de Nimes ga om te passen, zal waarschijnlijk een waist 30 of 31 worden. Is de Nederlandse verkoopprijs vergelijkbaar met die van het buitenland? Op blueowl kan ik voor ongeveer 100-120 euro een broek kopen.



oog is op die gevallen :) Hoe doen jullie het trouwens met de inseam lengte? Ik ben niet zo heel lang, dus bij de meeste broeken heb ik 30 of 32, vrijwel altijd 30 bij een regular fit. Laten jullie het inkorten of slaan jullie het een paar keer om?

[ Bericht 10% gewijzigd door BredeBroeder op 11-07-2014 21:46:23 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')