abonnement Unibet Coolblue
pi_139410556

Waar de Olympische vlam keer op keer wordt gedoofd, brandt het goddelijk vuur in het hart van Martin als nooit te voren: In de "Challenger" van Athene wordt hij voor het eerst weer op gravel! Rare naam natuurlijk, alsof er ook maar een enkele uitdaging voor Martin op gravel te vinden is.

Naar verluidt wordt iedere overwinning op de Olympos gevierd met Ambrozijn en spareribs. Aphrodite, Juno en Pallas Athene schijnen aan het knokken te zijn om een tennisbal met "Voor de mooiste" erop.

Martin Verkerk-facts:
• Martin Verkerk heeft geen Hawk Eyes nodig, hij heeft ze immers zelf.
• Wanneer je aan Verkerk vraagt hoe laat het is, zal hij antwoorden met: "Twee seconden tot..." Wanneer je hem vervolgens vraagt: "Twee secondes tot wat?", dan zal Verkerk je een ace om de oren slaan.
• Martin Verkerk heeft nooit discussies met referees, het zijn toegelaten fangesprekken.
• Als je de naam Martin Verkerk spelt in scrabble, dan win je. Voor altijd.
• Martin Verkerk heeft ooit eens een Duits gevechtsvliegtuig uit de lucht geschoten met zijn top 20-slag.
• Wanneer Martin Verkerk begint met een wedstrijd, dan staat de tegenstander altijd een set achter.
• Eens een keer heeft Verkerk de echo gehoord van zijn brul, die toen de hele wereld rondging.
• Martin Verkerk heeft na afloop van een wedstrijd geen douche nodig, zijn vijf geplengde zweetdruppels volstaan.
• Het zogenaamde gravelmonster Nadal heeft nog nooit tegen Verkerk mogen tennissen, de reden is natuurlijk duidelijk.
• Martin Verkerk kan niezen met zijn ogen open.
• Martin Verkerk heeft een keer tot oneindig geteld, tweemaal zelfs.
• Martin Verkerk draagt geen horloges, hij bepaalt gewoon hoe laat het is.
• Nike heeft eens aan Martin gevraagd of hij alsjealsjealsjeblieft een T-shirt van hen mocht dragen na afloop van een wedstrijd.
• Martin Verkerk verliest per ongeluk geen sets, hij doet dat met opzet
• Toen Martin zag dat we bij topic 7 waren over hem, was zijn reactie: "zijn we slechts bij deel 7?"
• Martin Verkerk doet niet mee aan schaatsen, gelukkig maar voor Sven Kramer.
• Organisatoren van tennistoernooien hebben het liefst dat Martin in de openlucht speelt. Menig smashbal van hem heeft al een gat in het dak gemaakt.
• De vuist van Martin kan diamant splijten.
• Lijnrechters hoeven maar op één kant te letten, de kant waar Verkerk staat.
• Soms verliest Martin Verkerk toch een wedstrijd, om de jeugd dan ook nog een kans een te geven
• Martin Verkerk is zo goed, elke topspeler mijdt hem in de Futures.
• Martin Verkerk slaat geen ballen uit in de tramrails, zijn twee armen vormen het sterkste dubbelteam ter wereld.
• Martin Verkerk slaat geen ballen, ballen slaan hem.
• Martin Verkerks vuist is zijn prestatieverhogend middel. Als hij zou nagelbijten is dat doping.
• Als alcohol hem al niet kan stoppen, dan kan een Malt drinkende Federer dat al helemaal niet.
• Martin Verkerk wint makkelijk op gravel, gras, hardcourt en indoor. Hij doet mee aan de Futures om nu eens op papier te winnen.
• Martin Verkerk traint zo hard dat het geen wonder is wanneer die ballen uitgaan.
• Martin Verkerk is zo goed, hij wint alle wedstrijden in 10 van de 11 dimensies van de snarentheorie. In de onze laat hij anderen winnen uit medelijden.
• Martin Verkerk slaat zulke onnavolgbare kanonkogels, als de tegenstander de ballen uberhaupt weet aan te raken is dat al een top 20 slag.
• Als je wordt uitgenodigd door een toernooidirecteur die 3 toernooien organiseert, dan moet je wel Martin Verkerk heten.
• Wanneer Martin Verkerk in drie sets verliest, dan is dat zijn manier om aan te geven dat zijn conditie goed genoeg is voor 5 sets.
• Martin Verkerk is naar zichzelf vernoemd, zo goed is hij.
• Martin Verkerk speelt geen tennis, tennis speelt met hem.


Fangerelateerd:
Welkom Thuis-filmpje van kleinzusje




Jynx-
SPT / Martin Verkerk Shirts :7


quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:54 schreef N.i.c.k het volgende:
prachtig stuk in de AD sportwereld.een enkele passage.

Was het bereiken van de RG finale een hoogtepunt in je leven ?
'Met kleren aan wel, ja'.

Over zijn ontsnapping tegen Horna.

'Ik speelde toen bewust drie punten service volley. Dan ben ik direct aan het net om hem te feliciteren, dacht ik. Ik had toch al een afspraak gemaakt met Raemon. We zouden in het weekeinde wat gaan drinken in Nederland.'

Over het dagelijks frequenteren van de Jappaner op de hoek, tijdens RG.
Die avond drinkt hij met zijn ouders een borreltje ('ik nam twee biertjes per dag, meer niet') op de overwinning. Zijn moeder staart plots naar de ingang van het restaurant. Daar staat Moya die toevallig in dezelfde tent wil gaan eten. 'een paar minuten later stonden twee champagneflessen op onze tafel. Cadeautje van Carlos.'
[...] 'Vorig jaar kreeg ik nog een sms'je van hem, toen hij in Amersfoort speelde. 'Waar kun je leuk uit in Amsterdam?', schreef hij. Ik heb hem met plezier wat tips gegeven'.

De eigenaar van de Jappaner is een tevreden mens. Dankzij de zegetocht van Verkerk, [..], stijgt diens omzet fors. Hij leeft met de tennisser mee en zet af en toe een fles champagne op tafel. Iedereen neemt het ervan. behalve de finalist zelf. Die houdt het, traditiegetrouw, bij twee biertjes.

En quote van McEnroe over V.
'Je bent Rocky met een tennisracket'.

Over de verloren finale, alwaar Karen Mulder op de tribune zat zei hij op de persconferentie:
'ik had verloren en Karen Mulder gemist. Terwijl ik vrijgezel was. Dubbel pech op een dag.'

Over het niet deelnemen aan Dancing with the stars:
'Ik heb het ritme van een zwangere zeekoe'.

Over de toegenome aandacht en zijn sterrenstatus:

'ik moest aan al die aandacht wennen. Ik stond een keer in de winkel van een tankstation en wilde een ijsje pakken. Zegt een vrouw tegen me; 'Jij mag geen ijsje, dat is niet goed voor je'. Zo iemand wil je toch aan haar haren beetpakken en naar buiten gooien.'

Het hele artikel AD.
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 21:28 schreef sportfreak het volgende:
Mensen, kom allemaal naar FOK!sport voor een prachtig verhaal over jullie held.
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/49500
Vorige Topics
SPT / Martin Verkerk verdient nu wel een eigen topic.
SPT / Martin Verkerk topic, deeltje 2
SPT / Martin Verkerk, deel 3.
SPT / Martin Verkerk, deel 4.
SPT / Neerlands grootste tennisser: Martin Verkerk deel 5
SPT / Martin Verkerk #6: In Montreal begon de victorie
SPT / Martin Verkerk #7: Aan het opwarmen voor Roland Garros!
SPT / Martin Verkerk #8 - In de finale van Montreal
SPT / Martin Verkerk #9: next stop: Sherbrooke
SPT / Martin Verkerk #10: Is de goden welgezind
SPT / Martin Verkerk #11: GSM in Athene: op naar Roland Garros
SPT / Martin Verkerk #12: En op de 7e dag schiep Hij Martin
SPT / Martin Verkerk #13: Martin's eigen RG
SPT / De alleskunner uit Alphen - Martin Verkerk #14
SPT / [Martin Verkerk #15] Nu al een collectors item !

De OP van het topic van Martin Verkerk is ----hier---- te vinden!
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 30 april 2014 @ 13:41:34 #2
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_139410601
Hij geeft binnenkort een lezing, er wordt schijnbaar direct een heel programma omheen gemaakt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_139422687
Ik heb de facts weer even doorgelezen. Er kan me niets meer gebeuren.
That's all folks!
pi_140316807
Hij is vandaag om 18:30 te zien in het KRO programma De Wandeling.
- verwijderd door admin -
pi_140320400
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 17:16 schreef groenen het volgende:
Hij is vandaag om 18:30 te zien in het KRO programma De Wandeling.
Heb het opgenomen, natuurlijk een overbodige vraag, maar was het wat?
sig verwijderd door FA
pi_140414069
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 3 juni 2014 @ 02:24:38 #7
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_140658199
3 juli, zag ik deze ineens op de site staan bij "Vandaag in 2008" :P

Verkerk: "Eind 2008 in top 100"
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 3 juni 2014 @ 09:54:17 #8
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_140660819
quote:
Verkerk: sushi beter dan schnitzel

Toen Martin Verkerk in 2003 de finale haalde van Roland Garros at hij alleen maar sushi. Hij is blij dat hij niet aan de schnitzel vastzat, zoals Kiki Bertens de afgelopen anderhalve week. "Sushi is gezonder, dus misschien had ze dat moeten doen."

Bertens was in Parijs dicht bij een kwartfinaleplaats, maar verloor gisteren in de vierde ronde. Voor haar eerste wedstrijd had ze schnitzel gegeten en uit bijgeloof hield ze daar aan vast. Net als Verkerk elf jaar geleden.

"Het is allemaal bijgeloof", gaat Verkerk verder. "Ik heb zeventien dagen lang hetzelfde gegeten. Op een gegeven moment vond ik het niet eens meer lekker. Maar ja, never change a winning team."
Verkerk terug naar Parijs

Na zijn succes in Parijs raakte Verkerk geblesseerd aan zijn schouder, hij kreeg de ziekte van Pfeiffer, raakte in een depressie en sloot zich op in huis. Dat alles omschreef hij in zijn biografie. Nu is hij weer zichzelf en keert hij ook terug naar Roland Garros.

"Ik ga daar naar de halve finales en de finale kijken. Dat is ook voor het eerst. Dus ja, tuurlijk heb ik heimwee naar die tijd. Zeker nu ik weer helemaal in het tennis terug ben en goed in mijn vel zit, heb ik wel zoiets van: ik had daar wel wat vaker willen spelen."
Bron: http://nos.nl/artikel/656(...)r-dan-schnitzel.html

Zelf heb ik het kwalificatie toernooi er nog nooit mee gehaald, maar voor de zekerheid sluit ik in Parijs altijd elke maaltijd af met profiterole oO<
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_140668436
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 09:54 schreef XL het volgende:

[..]

Bron: http://nos.nl/artikel/656(...)r-dan-schnitzel.html

Zelf heb ik het kwalificatie toernooi er nog nooit mee gehaald, maar voor de zekerheid sluit ik in Parijs altijd elke maaltijd af met profiterole oO<
Bertens heeft ook wel de bovenbenen van een dagelijkse schnitzel eetster......
U MAD?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:49:29 #10
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_140676729
Voor wta hoef je niet op je voeding te letten, mickey mouse competitie
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_140709543
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_140733132
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:38 schreef Norrage het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=817215124955602

_O_

Hoop dat iedereen het kan zien _O_
Die commentator had niet door dat het 5 sets waren tegen Moya? :N

Deed trouwens wel een S&V-poging tegen Horna op MP, alleen de serve was natuurlijk te goed waardoor het niet tot een volley kwam.
  donderdag 5 juni 2014 @ 15:08:44 #13
408982 1239758715981
Mijn PIN is 4207
pi_140746665
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 01:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Die commentator had niet door dat het 5 sets waren tegen Moya? :N

Deed trouwens wel een S&V-poging tegen Horna op MP, alleen de serve was natuurlijk te goed waardoor het niet tot een volley kwam.

Soms kent Martin zijn eigen kracht niet hè
pi_140771735
quote:
Wat een God blijft het. _O_
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_140796420
Oud-trainer Ten Bruggencate:
quote:
''Een van de deelnemers aan dat toernooi was de Mexicaan Mariano Sanchez. Die had een vriendinnetje, een beeldschoon meisje, dat altijd in een tijgerjurkje langs de banen flaneerde. En dan zei ik: ''Jongens, niet omkijken, maar er komt nou iets aanlopen.'' En Martin draaide zich met dat grote lijf meteen om.
_O_
pi_141001897
Nu op 2 bij het programma Recht uit het hart.
pi_141001939
*zap* _O_
That's all folks!
pi_141002133
Een fantastische monoloog. _O_
That's all folks!
pi_141009354
Ik heb vorig jaar nog een supertiebreak van 'm gewonnen *O*
Maar dat kan natuurlijk ook uit medelijden zijn geweest om de balans in het universum niet te verstoren... :@
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 12 juni 2014 @ 22:44:13 #20
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_141010702
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 22:24 schreef Knipoogje het volgende:
Ik heb vorig jaar nog een supertiebreak van 'm gewonnen *O*
Maar dat kan natuurlijk ook uit medelijden zijn geweest om de balans in het universum niet te verstoren... :@
Ook als jij het fok account van federer bent. Hij liet je winnen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_141038014
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 20:29 schreef BobW het volgende:
Nu op 2 bij het programma Recht uit het hart.
Wat een merkwaardig programma :'). Maar goed, Martin _O_.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 augustus 2014 @ 19:58:31 #22
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_143423045
Oude bekende gaat Arantxa Rus coachen
Dat ze niet gewoon Verkerk aantrekt als coach
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_146832630
quote:
Momenteel ligt Belfort in de clinch met de autoriteiten. Die willen hem aan de afspraak houden dat hij jaarlijks 50 procent van zijn inkomsten moet terugbetalen aan de slachtoffers. ,,Die deal is er niet", zegt hij. Hij stelt meer dan voldoende terug te betalen. ,,Dit jaar zo'n miljoen dollar."

Hoewel de excessen voorbij zijn en hij al zeventien jaar sober is, leeft de echte Wolf of Wall Street nog een zeer luxueus leven. Hij verblijft in de beste hotels en wordt als een VIP behandeld. Vanochtend sloeg hij nog een balletje met oud-Roland Garros finalist Martin Verkerk. ,,Jordan is gek op tennis en vroeg of wij een partijtje met een voormalig topper konden regelen", zegt zijn PR-dame.

Het potje beviel hem. ,,He totally destroyed me," vertelt de inmiddels 52-jarige Belfort, die dol op tennis is. ,,Toch won ik een game, maar volgens mij gaf hij die."
De held O+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_146845452
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 06:41 schreef franklop het volgende:

[..]

De held O+
Die Wolf of Wall Street heeft wel kijk op zaken. Een van de weinigen die gewoon door heeft dat het winnen van een game alleen bij de gratie van Hem gebeurt.
pi_146845961
Zijn verjaardag is zomaar gepasseerd :{w

pi_146846225
In een eerder topic werd gezegd dat hij zijn verjaardag drie weken lang viert. Zijn we precies op tijd!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 20 november 2014 @ 17:41:54 #27
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_146846757
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 17:11 schreef wimderon het volgende:
Zijn verjaardag is zomaar gepasseerd :{w

[ afbeelding ]
Wel mooi en terecht dat Verkerk meer aandacht krijgt dan een Marco van Basten die Abraham wordt.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_147188497
Godver, zag net een reclame op Fox Sports over tennis met daarin Koning Martin..... die heeft zich goed laten gaan bij de Preston Palacen van deze wereld. Wat een plofkip uh kop.
U MAD?
pi_147220369
quote:
2s.gif Op donderdag 20 november 2014 17:41 schreef Falco het volgende:

[..]

Wel mooi en terecht dat Verkerk meer aandacht krijgt dan een Marco van Basten die Abraham wordt.
De speciale vi-uitvoering over van basten niet gezien?
hhhhh
  dinsdag 2 december 2014 @ 17:12:44 #30
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_147222356
Wat klopt er van de geruchten dat VI voor Verkerk International staat?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 2 december 2014 @ 17:15:25 #31
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_147222429
Martin _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_148685377
Matthijs van Nieuwkerk noemt Martin net een eendagsvlieg :')
pi_148685506
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 19:27 schreef wimderon het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk noemt Martin net een eendagsvlieg :')


Ik vind het niet echt boeiend wat die Wim Kieft wannabee ervan vind....
U MAD?
pi_148685562
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 19:27 schreef wimderon het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk noemt Martin net een eendagsvlieg :')
Hele week gezeur in die flopshow over belediging en dan wel deze profeet zo beledigen. :')
Jack does it in real time...
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 14 januari 2015 @ 19:58:45 #35
426493 crew  PippenScottie
pi_148686745
Sjeng Schalken werd nog harder gedist.
Eikels bij dwdd.
pi_148687763
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 19:58 schreef PippenScottie het volgende:
Sjeng Schalken werd nog harder gedist.
Eikels bij dwdd.
haten op sjenggod :') hebben ze falertjes Igor en Robin aangepakt?
  woensdag 14 januari 2015 @ 20:55:50 #37
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_148689039
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 19:58 schreef PippenScottie het volgende:
Sjeng Schalken werd nog harder gedist.
Eikels bij dwdd.
Ze lieten Sjeng niet eens zien in de compilatie van tennissers van de afgelopen jaren :'). Wel Thiemo en Rowbin :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_148692782
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:55 schreef Salamando het volgende:

[..]

Ze lieten Sjeng niet eens zien in de compilatie van tennissers van de afgelopen jaren :'). Wel Thiemo en Rowbin :').
Siemerink ook niet. En dan wel random Michiel Schapers laten zien :')

Joop Bos ontbrak ook trouwens :')
pi_148693364
#werkenbijdwdd :')
  woensdag 14 januari 2015 @ 22:36:54 #40
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_148693377
Hè, Nederlandse tennissers... Zijn die er?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_150540444
Martin als antwoord op een vraag bij Per Seconde Wijzer, bij een vraag over onverwachte ( :') ) successen.
pi_150540538
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 20:02 schreef wimderon het volgende:
Martin als antwoord op een vraag bij Per Seconde Wijzer, bij een vraag over onverwachte ( :') ) successen.
Onverwacht voor ongelovigen misschien
  woensdag 3 juni 2015 @ 18:15:42 #43
194695 franklop
Fran knock
pi_153223553
Moest zomaar even aan hem denken aan het slot van partij Nadal - Djokovic
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_153223586
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2015 18:15 schreef franklop het volgende:
Moest zomaar even aan hem denken aan het slot van partij Nadal - Djokovic
Probeerde Nadal service volley te spelen op matchpoint tegen?
Jack does it in real time...
  woensdag 3 juni 2015 @ 18:17:19 #45
194695 franklop
Fran knock
pi_153223602
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 18:16 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Probeerde Nadal service volley te spelen op matchpoint tegen?
Moet je nooit proberen als je niet zo'n service hebt als Hem
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 8 juli 2015 @ 21:17:10 #46
194695 franklop
Fran knock
pi_154181829
Rijdt inmiddels ook in het geel in de Tour de France
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_154181872
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 21:17 schreef franklop het volgende:
Rijdt inmiddels ook in het geel in de Tour de France
_O_
pi_154882465
Had Hij die kraan niet tegen kunnen houden?
  maandag 3 augustus 2015 @ 23:36:20 #49
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_154883135
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:18 schreef luckass het volgende:
Had Hij die kraan niet tegen kunnen houden?
Je weet dat hij is omgevallen doordat er een tennisbal tegenaan kwam?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_154883159
quote:
99s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:36 schreef XL het volgende:

[..]

Je weet dat hij is omgevallen doordat er een tennisbal tegenaan kwam?
Ah, zelfs highspeed camera's hebben die service niet geregistreerd _O_
  maandag 3 augustus 2015 @ 23:38:58 #51
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_154883246
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:37 schreef luckass het volgende:

[..]

Ah, zelfs highspeed camera's hebben die service niet geregistreerd _O_
Die ene gewonde kreeg de afketsende bal in zijn gezicht.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_159199402
Zouden ze Martin ook eens omgekocht hebben??
pi_159199693
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:51 schreef Evertjan het volgende:
Zouden ze Martin ook eens omgekocht hebben??
Ik denk bij elke wedstrijd die hij niet gewonnen heeft.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  maandag 18 januari 2016 @ 13:13:50 #54
66825 Reya
Fier Wallon
pi_159199971
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 13:02 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Ik denk bij elke wedstrijd die hij niet gewonnen heeft.
Onwaarschijnlijk, Martin verloor enkel wedstrijden uit medelijden met de tegenstander.
  maandag 18 januari 2016 @ 13:41:47 #55
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_159200613
Als die partij tegen Horna geen matchfixing is dan weet ik het ook niet meer hoor.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 januari 2016 @ 22:35:38 #56
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_159294883
HIJ is te gast op radio I
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_159554145
Oei gemist
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_160928357
Moet met Pasen altijd even aan Hem denken

En de rest van het jaar ook eigenlijk
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_162272307
http://www.tennis.nl/nieu(...)cek-maar-met-verkerk

Die comment :')

quote:
davifed • één uur geleden
Ik neem aan dat de KNLTB dit nieuws groot gaat brengen op hun eigen website.
Sherry-tennis ten voeten uit en dan ook nog een deelnemer die de 100 kilogram inmiddels ruim is gepasseerd!
Hoe gaat het overigens met de trainerscarriere van Verkerk?
Na echec Van der Lans nooit meer iets van gehoord; zowel van Van der Lans als Verkerk niet!
Even FOK!-knokploegje op afsturen?
pi_162272576
Winnaar van de AFAS Tennisclassics is nu ook al bekend -O-
U MAD?
pi_162280263
Verkerk komt waarschijnlijk uit het niets met een paar talenten die direct met top 20 slagen de tenniswereld gaan opschudden. Wat een waardeloze reactie (die van tennis.nu) lees ik hierboven.
That's all folks!
  woensdag 18 mei 2016 @ 10:36:32 #62
194695 franklop
Fran knock
pi_162289407
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 16:49 schreef luckass het volgende:
http://www.tennis.nl/nieu(...)cek-maar-met-verkerk

Die comment :')

[..]

Even FOK!-knokploegje op afsturen?
quote:
heywoodu davifed • 18 uur geleden

Dit nieuws mag inderdaad met enig gejuich gebracht worden. Verkerk heeft Zijn trainerscarrière opgegeven, want papjongetjes als een Djokovic of Federer konden Zijn tempo simpelweg niet bijhouden. Zelfs met een kilo of 100 won Hij in de trainingen regelmatig met 6-0, 6-0 van de gehele top-10 van de wereld.

In de wandelgangen gaan overigens geruchten dat het hele deelnemersveld van de Tennis Classics met wanhoop heeft gereageerd op Zijn deelname. Er wordt al flink naar sponsoren gezocht om Hem te betalen zodat Hij niet elke wedstrijd voor zich opeist, want dat men Hem geen partij kan bieden als Hij voluit gaat is wel meer dan duidelijk.
Alvast iemand die weerstand heeft geboden _O-
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_162291921
heywooduGod _O_
pi_162456100
Haha, zeer nice! En de waarheid.
That's all folks!
  dinsdag 31 mei 2016 @ 08:11:41 #65
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_162637319
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_162699614
Vanavond kunnen we Hem zien bij Humberto
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_162699652
Hem zat de hele middag bij Radio 1 _O_

Overigens de mensen die Kiki met Verkerk vergelijken :')
U MAD?
pi_162704622
Martin steekt direct van wal
pi_162704682
Martin moet na 3 minuten weer weg. Huh?
pi_162707040
John den Braber dacht even grappig te zijn :')



Inmiddels verwijderd.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 3 juni 2016 @ 00:17:12 #71
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_162707343
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 00:03 schreef wimderon het volgende:
John den Braber dacht even grappig te zijn :')

[ afbeelding ]

Inmiddels verwijderd.
:')
Sowieso heeft ie soms aparte tweets ja.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 00:24:52 #72
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_162707509
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 00:03 schreef wimderon het volgende:
John den Braber dacht even grappig te zijn :')

[ afbeelding ]

Inmiddels verwijderd.
Bah, beledigende berichten over Erdogan worden verwijderd, maar dit laat Facebook gewoon staan. Hoezo een dubbele moraal. :? :{

Edit: Ook verwijderd dus :@

[ Bericht 6% gewijzigd door Van_Poppel op 03-06-2016 00:36:21 ]
pi_162707760
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 00:03 schreef wimderon het volgende:
John den Braber dacht even grappig te zijn :')

[ afbeelding ]

Inmiddels verwijderd.
waar heeft John verdedigende middenvelder gespeeld?
pi_162707943
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 00:40 schreef luckass het volgende:

[..]

waar heeft John verdedigende middenvelder gespeeld?
Fc NSB
pi_162707987
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 00:51 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Fc NSB
die zijn uit altijd lastig
pi_162709045
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 22:42 schreef Charlie33 het volgende:
Martin moet na 3 minuten weer weg. Huh?
Moeten is er nooit bij.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 juni 2016 @ 14:05:38 #77
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_162715382
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_162715633
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:43 schreef luckass het volgende:

[..]

Wat een merkwaardig programma :'). Maar goed, Martin _O_.
Hahah wat een heerlijk verhaal zeg.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 juli 2016 @ 13:52:34 #79
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_163927446
eenvandaag twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 13:51:53 Wil jij een potje tennissen met oud-proftennisser Martin Verkerk?Kom op vrijdag 29 juli naar @VondelCS https://t.co/9YqZCUO0QR reageer retweet
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 juli 2016 @ 14:11:12 #80
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_163927860
Schijnt dat Federer zich al heeft aangemeld, inclusief flinke bonus voor Hem om hem te laten winnen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_164870840
Het verhaal over serve&volley om bij het net te staan Horna het handje te schudden is 13 jaar na dato still going strong _O_.

New York Times, 2016
pi_166039403


Hij gaat schroeien in de eredivisie.
pi_166039459
_O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_166040127
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 17:05 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]

Hij gaat schroeien in de eredivisie.
"Die hij uiteraard wist te winnen"

Deze journalist weet.
pi_166040563
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 17:08 schreef Norrage het volgende:
_O_
ik ga kijken _O_
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 20:04:31 #86
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_166042986
De spanning uit de eredivisie van volgend jaar is er nu ook wel uit. Kun je al kaartjes kopen? Hoe groot is het stadion van Spijkenisse? Of spelen ze in de Kuip?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_166048034
De dag die je wist die zou komen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_166048244
#FOK!-meet in Spijkcity
  woensdag 19 oktober 2016 @ 10:41:37 #89
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_166052866
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 20:04 schreef XL het volgende:
De spanning uit de eredivisie van volgend jaar is er nu ook wel uit. Kun je al kaartjes kopen? Hoe groot is het stadion van Spijkenisse? Of spelen ze in de Kuip?
In verband met de verwachtte opkomst en de eisen die Spijkernisse stelt om Hem tegemoet te komen wijken ze uit naar de Allianz Arena in Munchen.

Uiteraard krijgt iedereen een gratis vliegticket en hotelovernachtingen bij aankoop van een passe-partout.

Spijkernisse had het verzoek aan de gemeente Rotterdam om de bouw van het nieuwe Feyenoord stadion te versnellen, maar dat vond Hij te gek dus dat heeft hij afgeslagen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_166053343
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 23:01 schreef luckass het volgende:
#FOK!-meet in Spijkcity
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_166053780
Dit is wel ultiem eigenlijk ja.
That's all folks!
pi_166886574
http://nos.nl/artikel/214(...)ise-van-ferrero.html

Schaaltje voor de bitterballen, is toch heerlijk man
pi_166886970
Waar is die ene megabackhand die hij sloeg in dit topic????

_O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_166887007
Genot
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_166887208
TheTennisPurist twitterde op donderdag 24-11-2016 om 22:27:03 Great backhand winner by the legendary Martin Verkerk against Ferrero at the @AFASTC. https://t.co/w8KEzcaNPD reageer retweet
_O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_166888468
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2016 10:01 schreef Norrage het volgende:
TheTennisPurist twitterde op donderdag 24-11-2016 om 22:27:03 Great backhand winner by the legendary Martin Verkerk against Ferrero at the @AFASTC. https://t.co/w8KEzcaNPD reageer retweet
_O_
FEDERER ARE YOU WATCHING
pi_166888545
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_166889246
#martingod
U MAD?
pi_166890550
quote:
Door een bal van Hem geraakt worden is toch al een cadeau?
pi_166894038
Dat ze het nog na kan vertellen is een wonder.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_166894120
Broekje is uit
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_166894213


#top20slagen
pi_166894368
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 17:00 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]

#top20slagen
Het gemak _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_171214738
Hij zit overmorgen bij WNL op Zondag, lekker babbelen over Rolan Kaaro.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 10:53:31 #106
194695 franklop
Fran knock
pi_171216367
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 08:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Hij zit overmorgen bij WNL op Zondag, lekker babbelen over Rolan Kaaro.
die gaat er in 1 keer heen vanuit de kroeg
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_171218431
Zal wel weer over sushi gaan
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_171229137
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 17:00 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]

#top20slagen
Oi oi. Alsof het niks is.
That's all folks!
  zaterdag 27 mei 2017 @ 09:08:38 #109
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171239869
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Oi oi. Alsof het niks is.
Voor hem is het ook niks.
Hij slaat ze op halve kracht anders zijn ze voor ons niet te volgen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_171266476
Daar is HIJ _O_ Op Zondag gezonden.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 28 mei 2017 @ 10:38:35 #111
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_171266522
Jaaaaaa halve finale _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_171266538
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 10:38 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaaaa halve finale _O_
we staan in de finale JAAA
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 28 mei 2017 @ 11:06:21 #113
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_171267126
Alleen Halep heeft meer kans dan Kiki, aldus God.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_171537792
The only way you can be original, is to be yourself.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 7 juni 2017 @ 22:26:39 #115
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_171537895
"One hit wonder" :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 7 juni 2017 @ 22:32:06 #116
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171538063
Wat een onzin van DeMart, als ik Martin Verkerk morgen in het echt tegenkom zou ik direct mijn broek laten zakken.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_171541836
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Wat een onzin van DeMart, als ik Martin Verkerk morgen in het echt tegenkom zou ik direct mijn broek laten zakken.
Ik denk niet dat Martin jou zou willen pijpen.
pi_172204841
Bij Wimbledon Today op ZIGGY _O_
pi_173338083
Gisteren in hetzelfde restaurant gegeten als Martin _O_ _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_173338319
quote:
7s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:10 schreef Norrage het volgende:
Gisteren in hetzelfde restaurant gegeten als Martin _O_ _O_
Sushi, garnalen en twee biertjes bij de Japanner in Parijs? :P
pi_173338680
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:21 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Sushi, garnalen en twee biertjes bij de Japanner in Parijs? :P
Bier en een hamburger in Den haag :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_173339047
quote:
7s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:39 schreef Norrage het volgende:

[..]

Bier en een hamburger in Den haag :D
Er was nog bier?
  woensdag 23 augustus 2017 @ 12:28:26 #123
75556 erkel
back from Dagestan
pi_173340712
quote:
7s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:10 schreef Norrage het volgende:
Gisteren in hetzelfde restaurant gegeten als Martin _O_ _O_
Eergisteren mogen zien hoe Hij zijn top20 slagen overbrengt op zijn pupillen _O_. Stond 2 baantjes ernaast te tennissen :P
Weisst
  woensdag 23 augustus 2017 @ 12:58:17 #124
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_173341206
Den Haag _O_

Bazenstad _O_
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 23 augustus 2017 @ 13:00:43 #125
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_173341259
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:28 schreef erkel het volgende:

[..]

Eergisteren mogen zien hoe Hij zijn top20 slagen overbrengt op zijn pupillen _O_. Stond 2 baantjes ernaast te tennissen :P
Mooi, een groepje 8-jarige, allemaal op de baan met een biertje, handy en een paar top 20 slagen. Beetje neerkijken op die bondsjongens die later futures gaan spelen en gewoon garanties van de meester op tennismiljoenen!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_176695921
Geheel toeval? Deze twee alinea's onder elkaar in dit bericht: https://nos.nl/artikel/22(...)-controversieel.html

quote:
Vragend naar zijn eventuele extreem-rechtse denkbeelden reageerde Sandgren resoluut: "Als een toegewijd christen sta ik absoluut niet achter dit soort standpunten. Ik ben christen en ik volg Hem."

Sandgren heeft iets gemeen met Martin Verkerk, die in 2003 uit het betrekkelijke niets de finale van Roland Garros haalde.
_O_
  dinsdag 23 januari 2018 @ 16:54:28 #127
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_176697025
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 15:57 schreef Wereldgozer het volgende:
Sandgren heeft iets gemeen met Martin Verkerk, die in 2003 uit het betrekkelijke niets de finale van Roland Garros haalde.
'uit het betrekkelijke niets'. Walgelijke journalistiek weer van de NOS.
pi_177091078
Echt om te kotsen. Het zo makkelijk kunnen typen. Ik vermoed dat de schrijver na deze tekst zijn computer weg kon gooien.
That's all folks!
  maandag 19 maart 2018 @ 15:56:24 #129
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_177934703
Natuurlijk is _O_ Martin _O_ uniek en onovertroffen, maar Sander Arends heeft toch een glimp van zijn brille (misschien heeft Hij eens competitie tegen hem gespeeld): Gewoon 105 kilo wegen en dan (iets lichter) de top 100 halen. Respect!
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 7 juni 2018 @ 10:51:04 #130
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_179651287
Martin mag weer uitgebreid vertellen over zijn roes.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_186091080
Hij komt donderdag om 21.30 op rtl4 in het programmaatje van Art (wie?)
  vrijdag 19 april 2019 @ 10:31:06 #132
194695 franklop
Fran knock
pi_186306873
waaromweetikdit twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 10:11:52 Vraag, categorie sport: wie of wat vind jij de grootste eendagsvlieg ooit in de sport? Mag van alles zijn: team, duo, individu, coach, etc. Shoot! reageer retweet
wernermensink twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 10:15:24 @waaromweetikdit Martin Verkerk reageer retweet
Marcvandenbor twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 10:15:10 @waaromweetikdit Martin Verkerk reageer retweet
Heeft iedereen de hooivorken al klaarliggen?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 4 juli 2019 @ 22:35:58 #133
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_187758129
Bertens doet een Martinverkerkje: https://nos.nl/artikel/22(...)-te-feliciteren.html. De finale kan haar nu al niet meer ontgaan.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_191562659
ThomasHogeling twitterde op maandag 10-02-2020 om 20:01:15 In mijn avonduren maak ik graag video-odes aan Martin Verkerk en zijn toenmalige coach Nick Carr op de muziek van The Weeknd. https://t.co/e4PBi6BDB2 reageer retweet
Welke FOK!ker is dit?
pi_191577856
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 01:02 schreef wimderon het volgende:
ThomasHogeling twitterde op maandag 10-02-2020 om 20:01:15 In mijn avonduren maak ik graag video-odes aan Martin Verkerk en zijn toenmalige coach Nick Carr op de muziek van The Weeknd. https://t.co/e4PBi6BDB2 reageer retweet
Welke FOK!ker is dit?
Jij?
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2020 @ 17:53:02 #136
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193179812
Volgende week trekt de NOS Martin uit het NOS-archief!
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 17 mei 2020 @ 17:53:37 #137
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193179820
Genot, Hij staat volgende week centraal in de archiefuitzending van de NOS. Hopelijk laten ze z’n service-volleys tegen Luis Horna ook zien.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 17 mei 2020 @ 17:58:49 #138
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193179883
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 01:02 schreef wimderon het volgende:
ThomasHogeling twitterde op maandag 10-02-2020 om 20:01:15 In mijn avonduren maak ik graag video-odes aan Martin Verkerk en zijn toenmalige coach Nick Carr op de muziek van The Weeknd. https://t.co/e4PBi6BDB2 reageer retweet
Welke FOK!ker is dit?
Gozert heeft echt veel goede content.
https://mobile.twitter.co(...)/1260518500860407809
pi_193179911
Oh, ik was te lui om dit topic te zoeken, anderen blijkbaar niet :D
  vrijdag 22 mei 2020 @ 07:36:08 #140
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_193251981
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 17:53 schreef Szura het volgende:
Genot, Hij staat volgende week centraal in de archiefuitzending van de NOS. Hopelijk laten ze z’n service-volleys tegen Luis Horna ook zien.
Vanaf 16.10, Hij is zelf ook in de studio.
sig verwijderd door FA
pi_193252319
Leuk, ik trek mijn Koning Martin shirt aan tijdens het luisteren (wat ik nog steeds in de kast heb liggen _O_)
U MAD?
pi_193254701
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:16 schreef de_boswachter het volgende:
Leuk, ik trek mijn Koning Martin shirt aan tijdens het luisteren (wat ik nog steeds in de kast heb liggen _O_)
Hahaha ja helemaal vergeten, dat ding heb ik ook nog ergens _O_ _O_ _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_193269808
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:35 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Hahaha ja helemaal vergeten, dat ding heb ik ook nog ergens _O_ _O_ _O_
Afstoffen voor speciale gelegenheden.
Hoe zat dat ook alweer, verkocht iemand van FOK dat shirt 15 jaar geleden?
U MAD?
pi_193272129
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 05:57 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Afstoffen voor speciale gelegenheden.
Hoe zat dat ook alweer, verkocht iemand van FOK dat shirt 15 jaar geleden?
Ja, flink wat Koninginnedagen gedragen _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_193272936
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 11:21 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ja, flink wat Koninginnedagen gedragen _O_
_O-

Ik op de tennisbaan :')
U MAD?
pi_193272982
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 12:41 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

_O-

Ik op de tennisbaan :')
Rolstoeltennis?
pi_193275916
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 12:45 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Rolstoeltennis?
Naar wijven gluren in de douches
U MAD?
pi_193276146
Morgen is de grote dag?
pi_193276561
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 07:36 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Vanaf 16.10, Hij is zelf ook in de studio.
Veels te weinig tijd. Ze hadden hier makkelijk een week aan zendtijd mee kunnen vullen.
pi_193277068
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 18:06 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Veels te weinig tijd. Ze hadden hier makkelijk een week aan zendtijd mee kunnen vullen.
Ze hadden dit gewoon op 27 april moeten doen.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 23 mei 2020 @ 19:11:54 #151
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193277461
Dit had gewoon een coronatijdperkvullend programma kunnen worden.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 24 mei 2020 @ 15:10:01 #152
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193289574
Ik zit al klaar met een biertje
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_193289670
hoe zit Verkerk er eigenlijk uit tegenwoordig? Is hij nog een beetje in shape?
  zondag 24 mei 2020 @ 16:03:05 #154
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_193290164
We beginnen gewoon te vroeg.
sig verwijderd door FA
  zondag 24 mei 2020 @ 16:03:46 #155
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193290169
Jan Roelfs :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_193290231
Genieten dit. Martin met een pispotkapsel in Ahoy _O_
U MAD?
  zondag 24 mei 2020 @ 16:13:54 #157
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193290263
Babyface Rae :D
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_193290282
Vince Spadea ain't afraid of ya.
pi_193290298
Rainer Schüttler.. daar speelden Nederlanders nogal vaak tegen in die tijd, geloof ik
pi_193290302
Waar was je tijdens 911 ? Geen idee
Waar was je tijdens de vuurwerkramp? Geen idee
Waar was je tijdens de twee weken Martin Verkerk op RG ? Ik weet het nog precies

Martingod _O_
U MAD?
pi_193290313
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 16:17 schreef Marcoss het volgende:
Rainer Schüttler.. daar speelden Nederlanders nogal vaak tegen in die tijd, geloof ik
Sjeng Schalken moest daar voor mijn gevoel elke week tegen.
U MAD?
  zondag 24 mei 2020 @ 16:22:46 #162
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_193290368
Roelfs gaf toen al klotecommentaar.
sig verwijderd door FA
pi_193290369
Nu is het heel normaal dat je de stand in de game in beeld ziet, maar blijkbaar was dat toen helemaal nog niet :D
pi_193290383
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 16:22 schreef Ambrosius het volgende:
Roelfs gaf toen al klotecommentaar.
Vriesema die je nu hoort vind ik slechter.
  zondag 24 mei 2020 @ 16:28:59 #165
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193290445
Wie zat er destijds al op FOK?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_193290492
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 16:28 schreef Szura het volgende:
Wie zat er destijds al op FOK?
SPT / Martin Verkerk verdient nu wel een eigen topic.

Om het in ieder geval terug te lezen.. Volgens ben ik pas later begonnen in ieder geval
pi_193290493
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 16:03 schreef Szura het volgende:
Jan Roelfs :')
meeste mensen worden beter in hun vak door de jaren heen Jan Roelfs alleen maar slechter
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2020 @ 16:33:39 #168
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193290497
SPT / [Tennis] Roland Garros 2003 Voor wie alles van destijds wil teruglezen :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_193290502
Kan mij nog herinneren dat de NOS heel gauw Jack van Gelder naar Parijs stuurde om er verslag te doen.
pi_193290569
lekker nog pre-hawk eye systeem
  zondag 24 mei 2020 @ 16:43:32 #171
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_193290607
Gewoon als winnaar als eerste een handje geven.
sig verwijderd door FA
pi_193290634
quote:
2s.gif Op zondag 24 mei 2020 16:38 schreef Evertjan het volgende:
lekker nog pre-hawk eye systeem
Op gravel is dat ook minder nodig
  zondag 24 mei 2020 @ 16:46:33 #173
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193290638
Toen je nog aan de verslaggever moest vragen hoe de andere partij is verlopen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_193290657
Jack was toen al vies bruin
  zondag 24 mei 2020 @ 16:49:23 #175
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193290675
Haha de NOS vroeg toen ook al rond wat mensen van een Nederlander vinden :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_193290679
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 16:49 schreef Szura het volgende:
Haha de NOS vroeg toen ook al rond wat mensen van een Nederlander vinden :')
echt eng altijd
pi_193290799
Dat had echt een DQ moeten zijn.
  zondag 24 mei 2020 @ 17:02:13 #178
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193290827
Oh oh oh oh

Kut Roelfs. Waardeloze vent.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 24 mei 2020 @ 17:07:13 #179
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193290870
Jack van Gelder :D
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_193290907
Drie kwartier voor de finale zo, terwijl de route ernaartoe in feite veel interessanter was.
  zondag 24 mei 2020 @ 17:11:24 #181
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193290916
1100 militairen naar Irak. :{
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 24 mei 2020 @ 17:11:35 #182
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193290917
Verkerk voor de Irak-oorlog, bizar _O-
Het zegt al genoeg dat Freriks dat moet uitleggen, wat een idiote keuze :D
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 24 mei 2020 @ 17:12:33 #183
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193290926
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 17:11 schreef Szura het volgende:
Verkerk voor de Irak-oorlog, bizar _O-
Het zegt al genoeg dat Freriks dat moet uitleggen, wat een idiote keuze :D
Inderdaad, raar dat Verkerk niet presenteert.
  zondag 24 mei 2020 @ 17:13:04 #184
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193290931
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 17:11 schreef Szura het volgende:
Verkerk voor de Irak-oorlog, bizar _O-
Het zegt al genoeg dat Freriks dat moet uitleggen, wat een idiote keuze :D
Verkerk gaat altijd voor shithole kuntries. _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 24 mei 2020 @ 17:14:17 #185
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193290948
Studentikoze Winfried Baijens
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 24 mei 2020 @ 17:14:52 #186
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193290955
Liesbeth Staats :D
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_193290975
Blijft zonde dat het weer zo omsloeg voor de finale, al was Ferrero wel echt een klasse apart toen
pi_193291002
Jack van Gelder die Verkerk kapot heeft gejinxed :r
U MAD?
pi_193291007
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 17:14 schreef Szura het volgende:
Studentikoze Winfried Baijens
'Doe maar een kapseltje'
U MAD?
  zondag 24 mei 2020 @ 17:19:33 #190
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193291012
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 16:17 schreef Marcoss het volgende:
Rainer Schüttler.. daar speelden Nederlanders nogal vaak tegen in die tijd, geloof ik
Ik heb idee dat Nederlanders nu vaak tegen Kohlschreiber moeten :D Dus eigenlijk Haase.
  zondag 24 mei 2020 @ 17:20:20 #191
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_193291024
Dagjesvolk. :r
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_193291025
'nog nooit van hem gehoord'

Wat een eikels. Hier op FOK zaten we al 2 jaar met de broek laag.
U MAD?
  zondag 24 mei 2020 @ 17:20:42 #193
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193291028
dagjesmensen.gif
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 24 mei 2020 @ 17:20:54 #194
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193291031
150 euro is tegenwoordig geen geld
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_193291040
Uurtje voor de finale gaat de NOS hem nog interviewen.....
U MAD?
pi_193291051
De finale was niet zo leuk.
  zondag 24 mei 2020 @ 17:23:22 #197
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193291058
Ik lees nu in het topic en het gaat over Schalken, Verkerk en Van Lottum naar 3e en 4e rondes :D Wat een luxe.
  zondag 24 mei 2020 @ 17:23:37 #198
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193291062
Ferrero sloopt Verkerk.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 24 mei 2020 @ 17:23:44 #199
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_193291065
En de break.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 24 mei 2020 @ 17:24:05 #200
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193291072
Dit kan ik me helemaal niet herinneren _O-
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 24 mei 2020 @ 17:24:19 #201
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193291073
streaker :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 24 mei 2020 @ 17:24:38 #202
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193291079
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_193291090
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 17:23 schreef superniger het volgende:
Ferrero sloopt Verkerk.
finale was echt een deceptie
pi_193291104
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 17:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik lees nu in het topic en het gaat over Schalken, Verkerk en Van Lottum naar 3e en 4e rondes :D Wat een luxe.
Tegenwoordig zijn we al blij als Haase de 2e ronde haalt of zich uberhaupt kwalificeert voor een GS
pi_193291111
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 17:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik lees nu in het topic en het gaat over Schalken, Verkerk en Van Lottum naar 3e en 4e rondes :D Wat een luxe.
En Krajicek was toen ook pas net gestopt, haalde een jaar eerder nog de kwartfinale op Wimbledon
pi_193291114
hoe vaak zou hij die schaal hebben gebruikt voor een bitter garnituurtje
  zondag 24 mei 2020 @ 17:28:59 #207
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_193291118
De Sluit heeft Ferrero wel eens billenkoek gegeven in de Davis Cup.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 24 mei 2020 @ 17:29:02 #208
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193291119
Leuk feitje:
Paul Haarhuis verloor in de mannen dubbel finale.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 24 mei 2020 @ 17:29:06 #209
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193291121
quote:
2s.gif Op zondag 24 mei 2020 17:28 schreef Evertjan het volgende:
hoe vaak zou hij die schaal hebben gebruikt voor een bitter garnituurtje
Zitten genoeg krasjes op :P
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_193291130
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 17:28 schreef Marcoss het volgende:

[..]

En Krajicek was toen ook pas net gestopt, haalde een jaar eerder nog de kwartfinale op Wimbledon
jaren 90 was echt top met Krajicek Siemerink Haarhuis en Elthing
pi_193291131
quote:
2s.gif Op zondag 24 mei 2020 16:34 schreef Evertjan het volgende:
Kan mij nog herinneren dat de NOS heel gauw Jack van Gelder naar Parijs stuurde om er verslag te doen.
Parasiet
U MAD?
  zondag 24 mei 2020 @ 17:30:46 #212
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193291145
Plek 2 huldigen. _O_
Nederland _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_193291147
Martin heeft haar vast en zeker gebalt na de persconferentie
U MAD?
  zondag 24 mei 2020 @ 17:31:09 #214
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193291153
Karen Mulder :D
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_193291175
Oemberto :r
U MAD?
  zondag 24 mei 2020 @ 17:33:53 #216
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193291180
Humberto Tan. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 24 mei 2020 @ 17:34:12 #217
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193291184
Tan :r
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 24 mei 2020 @ 17:37:51 #218
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193291228
John van Lottum :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 24 mei 2020 @ 17:39:36 #219
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193291250
Dat is Jaap Stam.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_193291264
quote:
2s.gif Op zondag 24 mei 2020 17:29 schreef Evertjan het volgende:

[..]

jaren 90 was echt top met Krajicek Siemerink Haarhuis en Elthing
Dennis van Scheppingen.
  zondag 24 mei 2020 @ 17:40:58 #221
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_193291268
quote:
2s.gif Op zondag 24 mei 2020 17:40 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dennis van Scheppingen.
Peter Wessels.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_193291274
Federer-Verkerk niet laten zien :')
  zondag 24 mei 2020 @ 17:43:49 #223
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193291316
_O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_193291339
Summer Jam *O*
  zondag 24 mei 2020 @ 17:45:04 #225
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193291341
PUT YOUR HANDS UP
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_193291343
Had een grote kunnen zijn
  zondag 24 mei 2020 @ 17:45:43 #227
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193291353
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 17:45 schreef Craptacular het volgende:
Had een grote kunnen zijn
Dat zeg ik ook regelmatig over mijn leuter.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_193291654
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 17:45 schreef superniger het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook regelmatig over mijn leuter.
:')
U MAD?
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 mei 2021 @ 20:18:24 #229
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_199587509
Hij was een vraag bij Een tegen 50:
'Wie haalde uit het niets de finale van RG in 2003', met foto erbij.

Kandidaat had hem uiteraard goed. :7

Tevens een terechte kick.
pi_199589087
quote:
80s.gif Op zondag 23 mei 2021 20:18 schreef Pino112 het volgende:

Tevens een terechte kick.
Een dag te vroeg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')