abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 1 mei 2014 @ 00:39:23 #201
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_139439452
Nope.
Maar ik volg jouw herhaling van zetten graag, hoor.

Morgen weer. Nite!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_139439541
quote:
6s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daar heeft het niet mee te maken. Boston is voor mij dichterbij dan Enschede, dus.

Waar het wel mee te maken heeft, en daarom kan het ook geen "bloeddorst" (het idee!) of "smaad" zijn, is waarheidsvinding. De feiten uitzoeken en kijken of gebeurd kan zijn wat ons verteld wordt. Als je dat bekijkt, zie je inderdaad dat SH, Boston en 9/11 niet kloppen; het verhaal dat verteld wordt strookt niet met de feiten.

Exact de reden voor deze topics.

Maar als ik het goed begrijp geloof noch jij, noch EA, noch Lavenderr dat er ook maar iets anders is gebeurd dan ons verteld wordt? Jullie geloven het hele "officiele verhaal"? If so, wat maakt dat verhaal feitelijk zo sterk dat je je erdoor laat overtuigen?
Ik vind het best als je dingen niet vindt kloppen. Daar is het BNW voor.
Maar als je dat dan vindt, moet je wel met iets beters komen dan 'volgens mij lag er iemand 5 minuten op de grond met afgerukte benen en volgens mij kan dat niet.' om vervolgens alle slachtoffers voor leugenaars uit te maken en het meest onwaarschijnlijke scenario onvoorwaardelijk als waarheid te accepteren.
Er is verschil tussen waarheidsvinding en andere mensen bechimpen en dat ook gewoon volhouden, zonder wat voor grond dan ook. Dat laatste is idd. gewoon smaadschrift en laster en op zijn minst zeer ongepast.
  donderdag 1 mei 2014 @ 00:57:24 #203
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139439998
quote:
12s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is opvallend dat:
- al die families met die "verloren kinderen" pas kort in Newtown woonden en uit het hele land kwamen
- ze allemaal tegen wapenbezit en voor ontwapening zijn
- een van die vaders liet een briefje zogenaamd door zijn dode dochter geschreven zien, waarin staat dat Obama de wapens moet weghalen, maar wel op zo'n manier en met zulke teksten dat het noooooit door een kind geschreven kan zijn, veel te gekunsteld.

Stel jij geen vragen meer, jij gelooft ook het officiele verhaal?

If so, wat zoek je in dit soort topics? Anderen belachelijk maken die een andere mening zijn aangedaan? Wat is daarvan het nut? Zoek je zelf geen antwoorden, heb je geen vragen, is het allemaal "overduidelijk"?
- er waren er een paar verhuisd, klopt ... overdrijrven is makkelijk he
- is ook al aan bod gekomen, veel famillies wouden JUIST NIET dat hun kinderen werden gebruikt als propagandea voor of tegen de wapen lobby! anderen maakten zich er juist hard voor,,, en ik vind dat absoluut niet gek... jij schijnbaar wel????

het antwoord op je laatste vraag is simpel.. net als boston werd in dit geval al met de 2 woordjes false flag geschreeuwt door bepaalde personen terwijl gewoon nog niks bekend was, ik heb meerdere kanten van het verhaal bekeken en doe ook veel speurwerk naar dit soort dingen.

Vooral dingen die vergeten worden en niet gemeld maar erg belangrijk zijn worden vaak gewoon overgeslagen en volledig genegeerd.
Plus, schietpartijen zijn gewoon bijna dood normaal aan het worden in de VS.

ik ben zelf voorstander van de wapenwet in de VS MAAAR!!!!!!!!!!!!!
dan wel met de wapens die ook uit die tijd stamden toen die geschreven werd.
Ik denk dat de amerikaanse voorvaders zich omdraaien in hun graf als ze nu zien wat een zooiteje die wet heeft veroorzaakt, plus het is nog steeds een gevoelig punt in de VS.

zoals je weet stel ik gergeld vragen aan de believers van deze theorieen, waar ik geen antwoord op krijg omdat de antwoorden gewoon niet gegeven kunnen worden.

in dit geval.

Waarom is het in scene gezet?
Hoeveel kost het om een heel dorp incl hulpverleners + overige betrokkenen en famillie vrienden kennisen het zwijgen op te lkeggen voor hun hele leven?
Waarom heeft geen enkele van de btrokkenen een boekje ooit open gedaan over , dat het in scene werd gezet.
Hoe zorg je voor een plas bloed make up nog meer bloed benen verwisselen glas puin namaak bommen plaatsten en aflaten gaan met rook luchtdruk in wel geteld 7 seconden.. want het WAS live te volegen tijdens een openbaar evenement.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_139440021
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik vind het best als je dingen niet vindt kloppen. Daar is het BNW voor.
Maar als je dat dan vindt, moet je wel met iets beters komen dan 'volgens mij lag er iemand 5 minuten op de grond met afgerukte benen en volgens mij kan dat niet.' om vervolgens alle slachtoffers voor leugenaars uit te maken en het meest onwaarschijnlijke scenario onvoorwaardelijk als waarheid te accepteren.
Er is verschil tussen waarheidsvinding en andere mensen bechimpen en dat ook gewoon volhouden, zonder wat voor grond dan ook. Dat laatste is idd. gewoon smaadschrift en laster en op zijn minst zeer ongepast.
Volgens mij moet jij mij beter lezen en geen berichten van anderen op mijn naam zetten. Zelfs aan guyver, met zijn green screens.

Ik heb al in verschillende posts aangegeven waarom ik die ouders niet geloof. Daar draag ik argumenten voor aan.

Het feit alleen al dat men mensen gaat VERVOLGEN voor het bekritiseren van het verhaal, gaat alle perken te buiten. De VSAmerikaanse autoriteiten kunnen de waarheid niet claimen, zeker niet gezien eerdere gevallen van grootschalige misleiding (ik noem een moord op JFK, daar geloof je het officiele verhaal niet toch, hoop ik?) door die lui.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 1 mei 2014 @ 01:04:51 #205
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139440219
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Volgens mij moet jij mij beter lezen en geen berichten van anderen op mijn naam zetten. Zelfs aan guyver, met zijn green screens.

Ik heb al in verschillende posts aangegeven waarom ik die ouders niet geloof. Daar draag ik argumenten voor aan.

Het feit alleen al dat men mensen gaat VERVOLGEN voor het bekritiseren van het verhaal, gaat alle perken te buiten. De VSAmerikaanse autoriteiten kunnen de waarheid niet claimen, zeker niet gezien eerdere gevallen van grootschalige misleiding (ik noem een moord op JFK, daar geloof je het officiele verhaal niet toch, hoop ik?) door die lui.
Topic wat hier in BNW staat heb ik gemaakt.
Over elke gebeurtenis wat hier in BNW staat heb ik wel paar open vragen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_139440303
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:57 schreef theguyver het volgende:

Plus, schietpartijen zijn gewoon bijna dood normaal aan het worden in de VS.
Dat is dan ook de strategie, het lijkt als je niet de zaak induikt, allemaal logisch. Maar juist als je dieper graaft, is elke logica verdwenen.
quote:
zoals je weet stel ik gergeld vragen aan de believers van deze theorieen, waar ik geen antwoord op krijg omdat de antwoorden gewoon niet gegeven kunnen worden.

in dit geval.

Waarom is het in scene gezet?
De waarom-vraag komt pas aan het eind, na bestudering van alle feiten. Maar voorlopig denk ik dat het combinatie is van:
- echte tests, niet alleen drills, maar het complete mediacircus eromheen. Testen hoe de bevolking reageert en analyseren hoe effectief je media-apparaat werkt op het volk
- antiwapenlobby, dit in combinatie met die andere vermoedelijke false flag, die in Aurora (Batmanshooting)
- een model town creeeren, met vergeeflijke, dociele mensen die de American Dream beleven

quote:
Hoeveel kost het om een heel dorp incl hulpverleners + overige betrokkenen en famillie vrienden kennisen het zwijgen op te lkeggen voor hun hele leven?
veel. Maar er zijn onder de VSAmerikanen blijkbaar -gezien zoveel believers- enorm veel volgzame, dociele mensen. Waarom zouden die niet bij de complottisten zitten? Bovendien is er een ander punt, iets wat ik een apart topic wil bespreken.

quote:
Waarom heeft geen enkele van de btrokkenen een boekje ooit open gedaan over , dat het in scene werd gezet.
Wellicht komt dat nog. Vele experts op de terreinen van medisch, politie en andere vlakken hebben hun expertise getoond en grote vragen gesteld, bijvoorbeeld waarom de kinderen niet in het ziekenhuis zijn doodverklaard (zoals hoort), maar het ziekenhuis niet eens gezien hebben?

quote:
Hoe zorg je voor een plas bloed make up nog meer bloed benen verwisselen glas puin namaak bommen plaatsten en aflaten gaan met rook luchtdruk in wel geteld 7 seconden.. want het WAS live te volegen tijdens een openbaar evenement.
hier gaat het over Sandy Hook, Boston is een ander topic. Omdat ik niet kan concluderen dat die slachtoffers daar liegen, neem ik aan dat de false flag niet zo vals was en er echte bommen gebruikt zijn. Wat ik wel opvallend vond, was de witte en geen zwarte rook.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139440343
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 01:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

Topic wat hier in BNW staat heb ik gemaakt.
Over elke gebeurtenis wat hier in BNW staat heb ik wel paar open vragen.

JFK is fysiek onmogelijk (de terugslag naar achteren terwijl Oswald van achteren vuurde, datbgaat niet he?) en in mijn ogen het startpunt voor BNW/twijfel aan al die overheidsinstanties die de "waarheid" claimen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 1 mei 2014 @ 01:16:46 #208
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139440494
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 01:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is dan ook de strategie, het lijkt als je niet de zaak induikt, allemaal logisch. Maar juist als je dieper graaft, is elke logica verdwenen.

juist niet
[..]

De waarom-vraag komt pas aan het eind, na bestudering van alle feiten. Maar voorlopig denk ik dat het combinatie is van:
- echte tests, niet alleen drills, maar het complete mediacircus eromheen. Testen hoe de bevolking reageert en analyseren hoe effectief je media-apparaat werkt op het volk.
niks byzonders, de VS tv is altijd het zelfde, elkaar helpen, en veel drama nieuws, en talkshows met achterlijke amerikanen, en programma's american dream, dat is al sinds de jaren 80 veranderd niks aan

- antiwapenlobby, dit in combinatie met die andere vermoedelijke false flag, die in Aurora (Batmanshooting)
- een model town creeeren, met vergeeflijke, dociele mensen die de American Dream beleven
er zijn wetten aangepast, maar niet baanbrekend, zowel ten positieve als negatiev voor de wapenlobby en per regio. de een strenger de ander soepeler
[..]

veel. Maar er zijn onder de VSAmerikanen blijkbaar -gezien zoveel believers- enorm veel volgzame, dociele mensen. Waarom zouden die niet bij de complottisten zitten? Bovendien is er een ander punt, iets wat ik een apart topic wil bespreken.
ok!

[..]

Wellicht komt dat nog. Vele experts op de terreinen van medisch, politie en andere vlakken hebben hun expertise getoond en grote vragen gesteld, bijvoorbeeld waarom de kinderen niet in het ziekenhuis zijn doodverklaard (zoals hoort), maar het ziekenhuis niet eens gezien hebben?
crime scene en again hij had geschoten met een semi automatisch wapen, met speciale kogels, de impact was verschrikkelijk, ow en de kinderen van Utoya ook niet btw..
[..]

hier gaat het over Sandy Hook, Boston is een ander topic. Omdat ik niet kan concluderen dat die slachtoffers daar liegen, neem ik aan dat de false flag niet zo vals was en er echte bommen gebruikt zijn. Wat ik wel opvallend vond, was de witte en geen zwarte rook.
Hangt van het type explosief af er zijn zoveel soorten de een geeft witte rook de ander zwarte rook.
mythbusters heeft een hele afelevering waarbij veel verschillende explosieven worden gebruikt om mooi te kunnen laten zien wat het verschil bijvoorbeeld is tussen TNT en dynamiet en andere soorten. zal morgen afl opzoeken weet ff niet meer welke het was.,
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 1 mei 2014 @ 01:21:51 #209
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_139440585
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:25 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zoals je zelf al zei, je weet de details niet want het is een ver van je bed gebeuren.

Gebeurt het dichtbij word het een volledig ander verhaal.

Niemand trekt het Apeldoorn, enschede, of alphen in twijfel...

zodra het iets verder van je deur gebeurt London bombings Oslo aanslagen beginnen ze al iets meer te twijfelen,

gebeurt het verder weg, SH Boston 9/11 gelooft men al niks van de gebeurtenissen.
Waarom ontkennen mensen wat zo duidelijk is bij SH Boston en 9/11 ?



[ Bericht 0% gewijzigd door Summers op 01-05-2014 01:36:03 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_139441792
Wat denken jullie van Sandy Hook de school zelf? zat vol met asbest en heb je de foto's gezien van het interieur van de lokalen/ruimtes? deuren waren verrot alles, toch wel vreemd voor een school die in een rijke gemeenschap lag en waar "kuch" 600kinderen opzaten.

Als je alle foto's van de school hebt bekeken lijkt me het al sterk dat mensen geen twijfels hebben bij deze zaak.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan zit er ook nog eens asbest in de school, het lijkt wel alsof er 5jaar niet meer is geverfd of onderhoud is gebeurd. Als ik de foto's zo zou zien zonder dat ik wist zou ik denken dat het in rusland of ukraine staat en niet in Newtown waar ze allemaal huizen van boven de 3ton hebben.
Heeft iemand nog de klasse foto's uit 2008/2009/2010/2011 van alle 600 kinderen? :s)

En allemaal van die plakkertjes met namen van de leraren op afgetuigde bordjes, ze werken er allemaal al meedere jaren maar nog steeds van die goedkope naambordjes. |:(
Zelfs in Detroit staan nog beter onderhouden scholen, als leraar/lerares moet je toch niet in zo'n smerige school willen werken?

Het is america, geen enkele rechtzaak tegen de politie/emt/fbi/school/lijkenschouwer of wie dan ook? toevallig? nah in mijn ogen niet bij Sandy Hook.

Ook die vergelijking die telkens van de "debunkers" hier naar boven komt met de vergelijking naar Apeldoorn/Enschede of whatever is zo naief, blijkbaar zijn jullie nog nooit in amerika geweest want laat me 1 ding vertellen het is groot, erg groot. Als je iets in een kleine community planned is er vanalles mogelijk, zelfs in Nederland zal dat mogelijk zijn ja. (nu zullen jullie natuurlijk wel weer allen op dit laatste stukje reageren :Y)
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_139442942
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Volgens mij moet jij mij beter lezen en geen berichten van anderen op mijn naam zetten. Zelfs aan guyver, met zijn green screens.

Ik heb al in verschillende posts aangegeven waarom ik die ouders niet geloof. Daar draag ik argumenten voor aan.

Het feit alleen al dat men mensen gaat VERVOLGEN voor het bekritiseren van het verhaal, gaat alle perken te buiten. De VSAmerikaanse autoriteiten kunnen de waarheid niet claimen, zeker niet gezien eerdere gevallen van grootschalige misleiding (ik noem een moord op JFK, daar geloof je het officiele verhaal niet toch, hoop ik?) door die lui.
Als jij even terugleest, dan zie je dat je zelfs de complimenten van Lav en mij kreeg.
  donderdag 1 mei 2014 @ 08:43:16 #212
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_139442991
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 03:43 schreef epicbeardman het volgende:
Wat denken jullie van Sandy Hook de school zelf? zat vol met asbest en heb je de foto's gezien van het interieur van de lokalen/ruimtes? deuren waren verrot alles, toch wel vreemd voor een school die in een rijke gemeenschap lag en waar "kuch" 600kinderen opzaten.

Als je alle foto's van de school hebt bekeken lijkt me het al sterk dat mensen geen twijfels hebben bij deze zaak.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan zit er ook nog eens asbest in de school, het lijkt wel alsof er 5jaar niet meer is geverfd of onderhoud is gebeurd. Als ik de foto's zo zou zien zonder dat ik wist zou ik denken dat het in rusland of ukraine staat en niet in Newtown waar ze allemaal huizen van boven de 3ton hebben.
Heeft iemand nog de klasse foto's uit 2008/2009/2010/2011 van alle 600 kinderen? :s)

En allemaal van die plakkertjes met namen van de leraren op afgetuigde bordjes, ze werken er allemaal al meedere jaren maar nog steeds van die goedkope naambordjes. |:(
Zelfs in Detroit staan nog beter onderhouden scholen, als leraar/lerares moet je toch niet in zo'n smerige school willen werken?

Het is america, geen enkele rechtzaak tegen de politie/emt/fbi/school/lijkenschouwer of wie dan ook? toevallig? nah in mijn ogen niet bij Sandy Hook.

Ook die vergelijking die telkens van de "debunkers" hier naar boven komt met de vergelijking naar Apeldoorn/Enschede of whatever is zo naief, blijkbaar zijn jullie nog nooit in amerika geweest want laat me 1 ding vertellen het is groot, erg groot. Als je iets in een kleine community planned is er vanalles mogelijk, zelfs in Nederland zal dat mogelijk zijn ja. (nu zullen jullie natuurlijk wel weer allen op dit laatste stukje reageren :Y)
Mijn middelbare school zag er hetzelfde uit... incl asbest in de gymzaal.

Er zijn toch echt wel betere argumenten te verzinnen dan 'ik vind het er verrot uitzien', 'de man huilt niet genoeg' ?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_139443051
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 01:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is dan ook de strategie, het lijkt als je niet de zaak induikt, allemaal logisch. Maar juist als je dieper graaft, is elke logica verdwenen.

[..]

De waarom-vraag komt pas aan het eind, na bestudering van alle feiten. Maar voorlopig denk ik dat het combinatie is van:
- echte tests, niet alleen drills, maar het complete mediacircus eromheen. Testen hoe de bevolking reageert en analyseren hoe effectief je media-apparaat werkt op het volk
- antiwapenlobby, dit in combinatie met die andere vermoedelijke false flag, die in Aurora (Batmanshooting)
- een model town creeeren, met vergeeflijke, dociele mensen die de American Dream beleven

[..]

veel. Maar er zijn onder de VSAmerikanen blijkbaar -gezien zoveel believers- enorm veel volgzame, dociele mensen. Waarom zouden die niet bij de complottisten zitten? Bovendien is er een ander punt, iets wat ik een apart topic wil bespreken.

[..]

Wellicht komt dat nog. Vele experts op de terreinen van medisch, politie en andere vlakken hebben hun expertise getoond en grote vragen gesteld, bijvoorbeeld waarom de kinderen niet in het ziekenhuis zijn doodverklaard (zoals hoort), maar het ziekenhuis niet eens gezien hebben?

[..]

hier gaat het over Sandy Hook, Boston is een ander topic. Omdat ik niet kan concluderen dat die slachtoffers daar liegen, neem ik aan dat de false flag niet zo vals was en er echte bommen gebruikt zijn. Wat ik wel opvallend vond, was de witte en geen zwarte rook.
Als dergelijke voorvallen normaal aan het worden zijn, waarom dan iets in scene zetten?
En dan nog lijkt het me praktischer om er een echte shooting van te maken.
pi_139443148
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 03:43 schreef epicbeardman het volgende:
Wat denken jullie van Sandy Hook de school zelf? zat vol met asbest en heb je de foto's gezien van het interieur van de lokalen/ruimtes? deuren waren verrot alles, toch wel vreemd voor een school die in een rijke gemeenschap lag en waar "kuch" 600kinderen opzaten.

Als je alle foto's van de school hebt bekeken lijkt me het al sterk dat mensen geen twijfels hebben bij deze zaak.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan zit er ook nog eens asbest in de school, het lijkt wel alsof er 5jaar niet meer is geverfd of onderhoud is gebeurd. Als ik de foto's zo zou zien zonder dat ik wist zou ik denken dat het in rusland of ukraine staat en niet in Newtown waar ze allemaal huizen van boven de 3ton hebben.
Heeft iemand nog de klasse foto's uit 2008/2009/2010/2011 van alle 600 kinderen? :s)

En allemaal van die plakkertjes met namen van de leraren op afgetuigde bordjes, ze werken er allemaal al meedere jaren maar nog steeds van die goedkope naambordjes. |:(
Zelfs in Detroit staan nog beter onderhouden scholen, als leraar/lerares moet je toch niet in zo'n smerige school willen werken?

Het is america, geen enkele rechtzaak tegen de politie/emt/fbi/school/lijkenschouwer of wie dan ook? toevallig? nah in mijn ogen niet bij Sandy Hook.

Ook die vergelijking die telkens van de "debunkers" hier naar boven komt met de vergelijking naar Apeldoorn/Enschede of whatever is zo naief, blijkbaar zijn jullie nog nooit in amerika geweest want laat me 1 ding vertellen het is groot, erg groot. Als je iets in een kleine community planned is er vanalles mogelijk, zelfs in Nederland zal dat mogelijk zijn ja. (nu zullen jullie natuurlijk wel weer allen op dit laatste stukje reageren :Y)
Asbest kan geen kwaad, zolang het maar gewoon blijft zitten. Dat is meer iets voor de volgende grondige renovatie..
Ik vind de verwaarlozing erg meevallen, adv die foto's.. Waarom zou je daar verregaande conclusies aan verbinden mbt het schietincident? Ik zie het hele verband niet, eigenlijk.
  donderdag 1 mei 2014 @ 08:55:57 #215
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_139443160
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Iemand ergens heeft 'n reden voor de gekste dingen.
Er is zeker 'n grote organisatie met veel geld ja....misschien zoveel geld dat ze weten niet meer wat ze moeten doen ermee.
'wat hebben we dit jaar gedaan om de winst te maximaliseren?'
'o 3 school shootings en een bombing... the usual'

En de vergelijking met de James Bond villains komt weer in me op.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 1 mei 2014 @ 08:57:17 #216
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_139443175
1. De school ziet er verpauperd uit.
2. ????
3. Complot!

Mijn vertrouwen in de mensheid heeft weer een flinke knauw gekregen deze morgen. Godverdomme.
  donderdag 1 mei 2014 @ 09:57:16 #217
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_139444188
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 03:43 schreef epicbeardman het volgende:
Wat denken jullie van Sandy Hook de school zelf? zat vol met asbest en heb je de foto's gezien van het interieur van de lokalen/ruimtes? deuren waren verrot alles, toch wel vreemd voor een school die in een rijke gemeenschap lag en waar "kuch" 600kinderen opzaten.

Als je alle foto's van de school hebt bekeken lijkt me het al sterk dat mensen geen twijfels hebben bij deze zaak.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan zit er ook nog eens asbest in de school, het lijkt wel alsof er 5jaar niet meer is geverfd of onderhoud is gebeurd. Als ik de foto's zo zou zien zonder dat ik wist zou ik denken dat het in rusland of ukraine staat en niet in Newtown waar ze allemaal huizen van boven de 3ton hebben.
Heeft iemand nog de klasse foto's uit 2008/2009/2010/2011 van alle 600 kinderen? :s)

En allemaal van die plakkertjes met namen van de leraren op afgetuigde bordjes, ze werken er allemaal al meedere jaren maar nog steeds van die goedkope naambordjes. |:(
Zelfs in Detroit staan nog beter onderhouden scholen, als leraar/lerares moet je toch niet in zo'n smerige school willen werken?

Het is america, geen enkele rechtzaak tegen de politie/emt/fbi/school/lijkenschouwer of wie dan ook? toevallig? nah in mijn ogen niet bij Sandy Hook.

Ook die vergelijking die telkens van de "debunkers" hier naar boven komt met de vergelijking naar Apeldoorn/Enschede of whatever is zo naief, blijkbaar zijn jullie nog nooit in amerika geweest want laat me 1 ding vertellen het is groot, erg groot. Als je iets in een kleine community planned is er vanalles mogelijk, zelfs in Nederland zal dat mogelijk zijn ja. (nu zullen jullie natuurlijk wel weer allen op dit laatste stukje reageren :Y)
Het gebouw waar ik in NL werk ziet er slechter uit en heeft asbest :'(

Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  donderdag 1 mei 2014 @ 10:06:50 #218
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_139444381
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 09:57 schreef oompaloompa het volgende:

Het gebouw waar ik in NL werk ziet er slechter uit en heeft asbest :'(

[ afbeelding ]
Jij bestaat niet. Of bestaat binnenkort niet meer.

Be afraid, be very afraid.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 1 mei 2014 @ 10:36:46 #219
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_139445097
quote:
9s.gif Op donderdag 1 mei 2014 10:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij bestaat niet. Of bestaat binnenkort niet meer.

Be afraid, be very afraid.
Nou dan blijf ik vandaag maar thuiswerken :D
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  Moderator donderdag 1 mei 2014 @ 11:27:10 #220
249559 crew  Lavenderr
pi_139446535
quote:
9s.gif Op donderdag 1 mei 2014 08:57 schreef Terecht het volgende:
1. De school ziet er verpauperd uit.
2. ????
3. Complot!

Mijn vertrouwen in de mensheid heeft weer een flinke knauw gekregen deze morgen. Godverdomme.
Tja.
En foei, vloeken mag niet :D
pi_139446610
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 08:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Als dergelijke voorvallen normaal aan het worden zijn, waarom dan iets in scene zetten?
En dan nog lijkt het me praktischer om er een echte shooting van te maken.
Het zijn oefenmiddeltjes voor het leger. Die volslagen belachelijke lockdown van de op 5 na grootste metropool van de VS. Waanzin, geen enkel normaal mens staat daarachter. Jij wel?

Dat was voor mij het doel van "Boston", hier is het meer ontwapening denk ik.

Als Nederlanders kunnen wij ons niet voorstellen wat vrij wapenbezit in de VS voor die mensen betekent. En dat er grote belangen bij spelen is duidelijk.

Heb je Obama gezien, op een Baha'i-seance?? Bizar, als je het mij vraagt. Maar misschien vindt iedereen dat hier volkomen normaal, dat kan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139446830
Als er nou 1 landspolitiek niet tegen wapens is, is het dat van de VS wel. Waarom dan toch die grote afkeer van wapens, door een "bedroefde" Barack Hussein Obama (wapenbaas nummer 1 van de wereld)?

Ik denk dat het VSAmerikaanse establishment bang is. Bang voor de tegenstand van het eigen volk, dat groeiende is. En de huidige politiek is nog zieker, oorlogszuchtiger en mensonterender dan die van al zijn voorgangers bij elkaar. Maar er staat een "sexy" half-negroide rockstar en dan mag je geen commentaar leveren want "hij doet het best aardig" en "je bent toch geen racist? :') ".

Ontwapening van burgers en bewapening van overheidsinstanties is een logisch doel voor een bang establishment. Bang dat men het niet meer pikt, zeker niet als op een gegeven moment de dollar valt (waarschijnlijk niet zomaar en het gaat de hele wereld hard treffen), en er rellen uit gaan breken.

Voor dat soort situaties zijn Boston, Aurora en Sandy Hook in het leven geroepen. False flags bedoeld om een schijn van "gekken" in de samenleving te wekken (dat er echte gekken zijn die geen "green screens" -come on- zijn, is duidelijk, maar daarom hoef je intelligente voorheen in ieder geval normale studenten nog niet te brandmerken als "terrorist" of "lone shooter".

Met behulp van de angst van de bevolking, de massamedia en een enorm militair staatsapparaat, creeer je een totalitaire staat, waar de VS hard naar op weg zijn. Dat is verder helemaal geen BNW, het is voor je ogen zichtbaar juist op de MSM.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 1 mei 2014 @ 12:05:29 #223
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139447601
quote:
6s.gif Op donderdag 1 mei 2014 11:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het zijn oefenmiddeltjes voor het leger. Die volslagen belachelijke lockdown van de op 5 na grootste metropool van de VS. Waanzin, geen enkel normaal mens staat daarachter. Jij wel?

Dat was voor mij het doel van "Boston", hier is het meer ontwapening denk ik.

Als Nederlanders kunnen wij ons niet voorstellen wat vrij wapenbezit in de VS voor die mensen betekent. En dat er grote belangen bij spelen is duidelijk.

Heb je Obama gezien, op een Baha'i-seance?? Bizar, als je het mij vraagt. Maar misschien vindt iedereen dat hier volkomen normaal, dat kan.
Ja klopt, wapen wet in de VS is een van de debielste wetten uit de VS die ik ken, en ja gevoelig onderwerp, na de Sandy hook afaire heb ik een behoorlijke discussie gehad met Amerikaanse collega's hierover.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_139447653
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 12:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja klopt, wapen wet in de VS is een van de debielste wetten uit de VS die ik ken, en ja gevoelig onderwerp, na de Sandy hook afaire heb ik een behoorlijke discussie gehad met Amerikaanse collega's hierover.
Begrijpelijk, het is nogal wat allemaal.

Wat vond jij van Obama bij de Baha'i?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139448848
quote:
6s.gif Op donderdag 1 mei 2014 11:38 schreef El_Matador het volgende:
Als er nou 1 landspolitiek niet tegen wapens is, is het dat van de VS wel. Waarom dan toch die grote afkeer van wapens, door een "bedroefde" Barack Hussein Obama (wapenbaas nummer 1 van de wereld)?

Ik denk dat het VSAmerikaanse establishment bang is. Bang voor de tegenstand van het eigen volk, dat groeiende is. En de huidige politiek is nog zieker, oorlogszuchtiger en mensonterender dan die van al zijn voorgangers bij elkaar. Maar er staat een "sexy" half-negroide rockstar en dan mag je geen commentaar leveren want "hij doet het best aardig" en "je bent toch geen racist? :') ".

Ontwapening van burgers en bewapening van overheidsinstanties is een logisch doel voor een bang establishment. Bang dat men het niet meer pikt, zeker niet als op een gegeven moment de dollar valt (waarschijnlijk niet zomaar en het gaat de hele wereld hard treffen), en er rellen uit gaan breken.

Voor dat soort situaties zijn Boston, Aurora en Sandy Hook in het leven geroepen. False flags bedoeld om een schijn van "gekken" in de samenleving te wekken (dat er echte gekken zijn die geen "green screens" -come on- zijn, is duidelijk, maar daarom hoef je intelligente voorheen in ieder geval normale studenten nog niet te brandmerken als "terrorist" of "lone shooter".

Met behulp van de angst van de bevolking, de massamedia en een enorm militair staatsapparaat, creeer je een totalitaire staat, waar de VS hard naar op weg zijn. Dat is verder helemaal geen BNW, het is voor je ogen zichtbaar juist op de MSM.
Maar met echte schoolshootings heb je toch geen false flags meer nodig?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')