abonnement Unibet Coolblue
pi_403835
Ben zo vrij geweest om even Nums tekst te copieren van de vorige keer

Eindstand van de nominaties:

Format: 1e nominatieronde | 2e nominatieronde | 3e nominatieronde | Naam
= aantal keer genomineerd
= aantal keer geen punten
vet = dit keer genomineerd


- | - | 15 |Ed
2 | 4 | 4 |Georgie
1 | 1 | 4 |Annet

4 | 4 | 3 |Koos
3 | 2 | 3 |Robin
4 | 3 | 1 |Ferdie
5 | 1 | 0 |Bianca
2 | 1 | 0 |Kim
2 | 0 | 0 |Hieke
0 | 0 | 0 |Desiree


De bewoners die het huis hebben verlaten staan hieronder:
3 | Jolanda (vrijwillig)
8 | Mohammed Ali / Darius
2 | Leo (vrijwillig)
- | 14 | Miranda

Hoe ging het de eerste ronde?
Hoe ging het de tweede ronde?


[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 19-10-2000 23:34]

pi_403877
Kim:

2 punten:
- Ed bepalend en dominant wel boeiend, heeft bepaalde mensen al in het harnas gejaagd. Ook niet helemaal eerlijk als hij overblijft.

1 punt:
- Robin. Heb gekeken met wie ik over wil blijven. Hij snapt bepaalde gevoelens van mensen niet. Af entoe bot.

pi_403879
Koos:

2 punten:
- Georgie, te fanatiek. Z'n manier van discussieren.

1 punt:
- Ed, boeiende man, maar te direct en confronterend met zijn vragen naar anderen toe.

pi_403881
Bianca:

2 punten:
- Koos, er is niets veranderd, blijft bij standpunt, heb niets met hem.

1 punt:
- Ed, vindt hem boeiend. Maar ergens toch gesloten. Nog niet het vertrouwen in hem zo als in de rest.

pi_403882
heel leuk knor welk topic houden we nou open?

O ja je was wel een beetje eerder ja nou ja jammer dan, haal anders maar even de laatste layout hiervandaan: http://www.fokforum.nl/showtopic/21007

[Dit bericht is gewijzigd door Num op 19-10-2000 22:59]

pi_403901
Sorry Num ik had het helemaal niet gezien....sorry...

Heb direct na het openen 10 reply vensters geopend om als een bezetene te tikken, de volgende nominatierondes zijn weer voor jou (zijn we nu weer vriendjes ?? )

pi_403904
k
pi_403915
Georgie:

2 punten:
- Robin, we hebben een akkefietje gehad. Machogedrag, daar heb ik een beetje moeite mee.

1 punt:
- Ed, nieuwkomer. Ze moeten zich eerst bewijzen.

pi_403917
Hieke:

2 punten:
- Ed, krijg geen hoogte van hem. Hij kwam binnen en gaf me het gevoel van zonder hem gaat het niet goed.

1 punt:
- Georgie, heb het gevoel dat de fut er bij hem uit is. Hij was in het begin veel leuker, hij klapt een beetje in.

pi_403918
Ed:

2 punten:
- Annet

1 punt:
- Koos

Voor beiden geldt dat hij er weinig uit heeft kunnen halen, betrekken veel dingen op zich zelf.

pi_403919
Desiree:

2 punten:
- Ed, nieuwkomer. Is nog steeds niet haar type, niet haar favoriete persoon.

1 punt:
- Annet, ze is iets te veel negatief emotioneel waar zij zich door laat mee slepen.

pi_403928
Ferdi:

2 punten:
- Ed, Nieuwkomer, kan goed met hem vinden, maar hij moet op de reservebank. Laat het publiek maar kiezen.

1 punt:
- Annet, leuke meid, maar erg emotioneel, vooral tijdens de nominaties.

pi_403930
Annet:

2 punten:
- Ed, aardige, boeiende man maar extreem vergeleken met de rest van de groep.

1 punt:
- Georgie, hij zit de hele week al niet lekker in zijn vel, gaf gister aan wel er uit te willen.

pi_403934
Robin:

2 punten:
- Ed. Nieuwkomer.

1 punt:
- Ferdi, soms te overdreven aanwezig. Ik heb een viertal/vijftal mensen in mijn hoofd waar ik mee over wil blijven en dat is niet met hem.

pi_403942
Ed heeft een nieuw record wat aantal nominaties betreft bereikt. Miranda had er 14, Ed 15
  donderdag 19 oktober 2000 @ 23:41:51 #16
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_403946
Al voor de derde keer DesiNEE, ik snap het niet?

Nu ben ik niet zo'n BB-watcher, maar kijk toch regelmatig de late uitzending op tv en altijd de donderdagavond-uitzending, maar "Minna-nog-dommer-dan blond" had ik toch direct eruit gestemd.

Zijn die bewoners nou allemaal niet zo slim, dat ze dat kind nu al 3 rondes lang niet eens 1 nominatiepunt hebben gegeven, of ligt het gewoon aan mij???

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  donderdag 19 oktober 2000 @ 23:43:05 #17
3878 Vork
Manisch creatief
pi_403948
maar Ed lijkt me ook wel erg vervelend in zo'n groep...
  donderdag 19 oktober 2000 @ 23:50:06 #18
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_403956
YESSSSSSS!!!!! Annet genomineerd. Ik hoop dat zij eruit moet, want Ed roelt....
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 01:12:03 #19
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_404114
Georgi is er van overtuigd dat Robin hem 2 punten heeft gegeven (NOT) en voelde al vanaf de 2-de dag dat het nooit (vanuit Robin ) zou kunnen klikken.

Vergist hij zich toch mooi, want hij heeft no points van Robin.

Ferdi weet ook niet dat Robin continue op hem stemt.

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 01:49:53 #20
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_404140
quote:
Op 19 oktober 2000 23:41 schreef Ted het volgende:
Al voor de derde keer DesiNEE, ik snap het niet?

Nu ben ik niet zo'n BB-watcher, maar kijk toch regelmatig de late uitzending op tv en altijd de donderdagavond-uitzending, maar "Minna-nog-dommer-dan blond" had ik toch direct eruit gestemd.

Zijn die bewoners nou allemaal niet zo slim, dat ze dat kind nu al 3 rondes lang niet eens 1 nominatiepunt hebben gegeven, of ligt het gewoon aan mij???


Mijn hart huilt ook Ted. Ik snap er ook niets van. Het enige dat ik kan bedenken is dat het de-zielige-deerne-uithangen-taktiekje blijkbaar werkt

Maar als Ed eruit is gaat de boel pas echt beginnen, dan gaan toch bepaalde mensen ineens heel erg schrikken dat ze genoemd zijn, en ik hoop van harte dat Dezeuree daarbij zit

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_404147
quote:
Op 19 oktober 2000 23:50 schreef Trainspotter het volgende:
YESSSSSSS!!!!! Annet genomineerd. Ik hoop dat zij eruit moet, want Ed roelt....
Alleen 'roelt'-ie maar 2 weken, net genoeg om het zaakje wat op scherp te zetten, als MOL van Hummie. De wannabee-alfa-tjes Robin en Fewdie voelen aan hun water dat Ed hen driedubbel inpakt en in z'n broekzak steekt, en haasten zich hem te negeren (Fewdie zó 'in denial' dat-ie zelfs Ed z'n voornaam vergeet!). Desiree kan nog steeds vlooien-pikken en dat vinden alfa-tjes wel strelend voor hun ego-tjes. Vandaar dat ze nog steeds getolereerd wordt, niet om wat ze IS, maar om haar functie van toeschouwster van die 'geweldige, coole supermannen'.

Koos is door leeftijd in de alfa-status, en wordt daardoor stiekum gehaat door de jongeheertjes, én openlijk door mannelijke regelneefje Bianca.
Hij is echter te langzaam om leider te zijn - het muntje had 1 minuut nodig om te vallen toen hij niet genomineerd bleek....

pi_404164
EN weer, afegzien van Ed, 11 nominatiepunten voor de mannen en maar 4 voor de vrouwen (en nog wel alle 4 voor Annet).

Ik snap er echt niks van, want als ik iemand een dooie huismus vind, dan is het Kim wel, en als ik iemand maar een super aansteller vind, die echt als een volleerde muts uit de hoek komt, dan is het Dezeuree wel.

Hopen die 'mannen' door elkaar weg te nomineren straks makkelijk een vrouwtje te kunnen scoren of zo? Stelletje softies...

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_404281
quote:
Op 20 oktober 2000 03:23 schreef DIGGER het volgende:
EN weer, afegzien van Ed, 11 nominatiepunten voor de mannen en maar 4 voor de vrouwen (en nog wel alle 4 voor Annet).

Hopen die 'mannen' door elkaar weg te nomineren straks makkelijk een vrouwtje te kunnen scoren of zo? Stelletje softies...


Wel ironisch na die stelling dat vrouwen vaker jaloers op elkaar zijn dan mannen. In BB zijn het juist de dames die het prima met elkaar kunnen vinden. De strijd gaat inderdaad tussen de mannen. Weg vooroordelen over vrouwen. Stelling verworpen! Prachtig!

O(+> There's so much hate goin' round. Hard to not let it get you down. Least we can do is make a joyful sound.
pi_404293
Ed mag blijven van mij..hij is toch veel interessanter dan Annet

Strakke actie van Ed trouwens om Annet 2 punten te geven..zodoende is Robin niet genomineerd

Ik denk dat het heel close wordt tussen ed en annet..ed maakt een kansje om te blijven

  vrijdag 20 oktober 2000 @ 10:25:01 #25
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_404301
quote:
Op 20 oktober 2000 10:09 schreef Bigsmile het volgende:
Wel ironisch na die stelling dat vrouwen vaker jaloers op elkaar zijn dan mannen. In BB zijn het juist de dames die het prima met elkaar kunnen vinden. De strijd gaat inderdaad tussen de mannen. Weg vooroordelen over vrouwen. Stelling verworpen! Prachtig!
Dat heeft alleen maar te maken met het feit dat er geen spraakmakende dames in zitten deze keer, ze zijn redelijk gezapig alle vijf. De (meeste behalve Koos) mannen daarentegen zijn wel aanwezig en laten hun stem gelden bij tijd en wijle, dat kunnen mensen niet hebben. Dus worden ze weggestemd. Kijk maar naar Bart vorig jaar, Sabine, nu weer Mohammed Ali, als je TE aanwezig bent moet je weg. Go with the flow...
BAH.

Ik vind trouwens, over typecasting gesproken, dat Desiree doet denken aan een BB'er van vorig jaar....Maurice! Ook jengelend, nooit overdreven vrolijk of boos, altijd een beetje zeurderig roddelend.
Zien jullie die gelijkenis niet?

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')