abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 mei 2014 @ 16:01:30 #26
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_139949167
quote:
8s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 17:45 schreef dud0r het volgende:
Laat dit topic nou eens dood gaan.
:(
Kan allemaal prima in het Chinese smartphone topic.

En waarom bestel je een scherm als je het er zelf niet in kan zetten? :')

Oh je hebt m nog niet besteld. Tutorial opzoeken online. Scherm vervangen is vaak niet moeilijk. Zelf gedaan bij een HTC legend en 2 keer bij een desire z.
Laten we het topic lekker laten leven !!!
Mijn(eigenlijk voor mij vrouw) JIAYU G4S Octa-core is ook onderweg ^O^
pi_140228768
even vraagje voor de G4A eigenaren: mijn accu gaat van 30 naar 15%, oke kan ik meeleven inmiddels.. echter heb ik net het idee dat de hele telefoon zichzelf heeft uitgeschakeld (lege simkaart slot wordt her ontdekt) bij 13% accu..

heeft dat ding 1 of andere wazige powersave functie of niet?
pi_140230037
Dat heb ik bij de mijne nog niet gehad.
Wel een app die powersave functies als extra heeft en opkomt met de suggestie van alles op minimum te zetten en dat ook kan doen.
Ik weet zo geen eens welke dat is.
Het effect van die plotselinge powerdrop verschilt wel per type batterij.
Mijn origineel meegeleverde batterij had het erg duidelijk, de batterij van een gewone iets oudere G4 heeft dat veel minder.
Tenminste bij gewoon gebruik merkte er dan niets van.
Nu zit ik hier in de Filippijnen op vakantie en bij zwaar gebruik, dat is als wifi hotspot, internetradio via bluetooth naar de versterker heeft ook deze batterij een duidelijke drop.
Dat trekt ie ook geen volle dag op de batterij trouwens.
Bij normaal gebruik kwam ik eigenlijk alleen als ik vergeten was te laden in dat gebied.
Ach het maakt alleen de indicatie wat minder betrouwbaar, als je het weet is het niet zo erg.
In het gebruik doet het ding alles wat je van een smartphone mag verwachten plus een beetje extra vanwege de toch best wel lange batterijduur.
pi_140469108
G5 uitverkocht!! :o
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')