abonnement Unibet Coolblue
pi_139241837
30 mei hebben wij een concert in de Ziggodome. Ik ben nu sinds een paar dagen aan het kijken naar hotels in de buurt maar, mede omdat ik laat ben, zit alles in de omgeving vol. Het blijkt zelfs dat heel Amsterdam praktisch vol zit (kamers onder de 200 euro) zijn er praktisch niet. B&B is een optie maar meestal zijn die in het weekend voor minimaal 2 nachten.

Heeft iemand nog een gouden tip? Het hotel mag best uit het centrum liggen, als we er na afloop van het concert met trein, metro etc. kunnen komen....

Help! :) ;(
pi_139242766
Ik hoorde gisteren wat op de radio over het beste B&B van Nederland(?) in Abcoude. die hebben ook vaak bezoekers voor een concert in de HMH of ZD, dus dat zal best wel 1 nacht kunnen. Weet de naam niet maar met deze informatie kan je het vast wel vinden :)
pi_139243351
Je kan bij de hotels bij de RAI kijken: Novotel, Holiday Inn.. maar ik weet niet of ze kamers onder ¤200 hebben. Je kan op booking.com de prijsklasse aangeven.
Naast het station in Zaandam staat het Inntel hotel, dat is makkelijk te bereiken per trein.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 25 april 2014 @ 10:38:03 #5
62913 Blik
The one and Only!
pi_139244572
Fletcher Amsterdam aan de A2 zou zeker een optie kunnen zijn, is nog geen jaar open.

Wat de precieze reden is dat alles zo duur is weet ik overigens niet. Normaal gesproken moet je toch wel iets kunnen vinden voor onder de 200 euro zou ik zo zeggen
pi_139248015
Hoe dicht bij de Ziggo Dome wil je het hebben? Als je wil kunnen lopen ben je veel geld kwijt, maar als je er best wel een 3 kwartier bus of 25 minuten trein voor over hebt kun je altijd nog naar Hoofddorp uitwijken. Dan is het ineens een stuk betaalbaarder.
Mocht je willen weten welke hotels lekker bereikbaar zijn met het OV moet je maar even DM-en. Ik ken de omgeving daar aardig.
pi_139248264
airbnb
pi_139249909
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 08:01 schreef _The_General_ het volgende:
30 mei hebben wij een concert in de Ziggodome. Ik ben nu sinds een paar dagen aan het kijken naar hotels in de buurt maar, mede omdat ik laat ben, zit alles in de omgeving vol. Het blijkt zelfs dat heel Amsterdam praktisch vol zit (kamers onder de 200 euro) zijn er praktisch niet. B&B is een optie maar meestal zijn die in het weekend voor minimaal 2 nachten.

Heeft iemand nog een gouden tip? Het hotel mag best uit het centrum liggen, als we er na afloop van het concert met trein, metro etc. kunnen komen....

Help! :) ;(
Directe trein van Bijlmer naar Utrecht nemen (15 min) en dan in NH Jaarbeurs of Park Plaza. Beide naast station en betaalbaar. 75 euro en 80 euro respectievelijk als ik nu kijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nielsch op 25-04-2014 14:00:36 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_139251115
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 12:58 schreef Tarbot het volgende:
airbnb
Inderdaad, beste optie.
  vrijdag 25 april 2014 @ 14:55:13 #10
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_139251478
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 12:58 schreef Tarbot het volgende:
airbnb
Dat en vorig jaar voor Koninginnedag in Amsterdam bij http://lovingapartments.com/ geboekt omdat alles verder vol zat.
reset
pi_139253508
Hotel Breukelen - www.hotelbreukelen.nl . Station Breukelen heeft een directe verbinding met station Bijlmer-Arena en het hotel biedt speciale Ziggo-arrangementen. Hotel ligt op loop- of kruipafstand van het station. Boek wel een kamer in het nieuwe gedeelte vh hotel! Prima kamers en smakelijk ontbijt.
Je kunt zeggen wat je wilt.
pi_139257465
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 16:03 schreef Perenijsje het volgende:
Hotel Breukelen - www.hotelbreukelen.nl . Station Breukelen heeft een directe verbinding met station Bijlmer-Arena en het hotel biedt speciale Ziggo-arrangementen. Hotel ligt op loop- of kruipafstand van het station. Boek wel een kamer in het nieuwe gedeelte vh hotel! Prima kamers en smakelijk ontbijt.
Lijkt vol te zitten
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_139260455
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2014 18:43 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Lijkt vol te zitten
Ja, ik zie het. Op het moment van typen was er nog een kamer vrij. Het kan geen kwaad om de site even in de gaten te houden, het hotel wordt ook veel gebruikt door zakelijke gasten die nog wel eens hun reservering willen annuleren/wijzigen.
Je kunt zeggen wat je wilt.
pi_139261680
Bedankt allemaal voor de tips. Gisteravond drie uur alle sites bekeken en alles zat vol. Vanmorgen dacht ik, nog één keer kijken, en plots was er een kamer beschikbaar in het Holiday In bij de Rai. (4 minuten lopen) Normaal 280 euro incl. ontbijt. Nu 114 euro! Direct geboekt.

Trein verbinding Bijlmer ArenA naar Rai ziet er goed uit, ook na het concert.

Ik blijf me alleen afvragen hoe het kan. Op het ene moment 280 euro... even later 114....

Ik vind de hele bookings, hotelspecials, trivago etc een schimmige business!
pi_139261715
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 12:58 schreef Tarbot het volgende:
airbnb
Het probleem is dat de meeste in het weekend alleen voor twee dagen te boeken zijn. En wij hebben Zaterdag avond een feest waar we echt heen moeten :)
pi_139261732
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 16:03 schreef Perenijsje het volgende:
Hotel Breukelen - www.hotelbreukelen.nl . Station Breukelen heeft een directe verbinding met station Bijlmer-Arena en het hotel biedt speciale Ziggo-arrangementen. Hotel ligt op loop- of kruipafstand van het station. Boek wel een kamer in het nieuwe gedeelte vh hotel! Prima kamers en smakelijk ontbijt.
Die hadden een wachtlijst van 50 personen voor een kamer op die dag :D
pi_139262264
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 21:00 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Die hadden een wachtlijst van 50 personen voor een kamer op die dag :D
Verbaast mij niets, erg prettig hotel en prima uitvalsbasis voor meerdere activiteiten. Ik denk dat ik vanmiddag een verkeerde datum heb geselecteerd - zat op mijn telefoon te prutsen.. Succes met de verdere zoektocht. :)
Je kunt zeggen wat je wilt.
pi_139262296
Bedankt! Maar het is gelukt! Zie twee posts eerder :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')